YORUMLAR
Dolo P
Dolo P 7 saatler önce
After that fight I officially respect bluefaces crippin
ClevelandKidd 92
ClevelandKidd 92 7 saatler önce
Everyone should watch Mike Tyson hotboxing and check out Kevin Gates talking to Mike very powerful
Mula Gudda
Mula Gudda 7 saatler önce
Joint still go hard
Kiss My Hat
Kiss My Hat 7 saatler önce
This the one im cruising around Florida to tonight 🎩💨
Abel Jimenez
Abel Jimenez 7 saatler önce
Who is Still Listening to this In 2021
Anh Nguyễn
Anh Nguyễn 7 saatler önce
Ytiet đỉnh của chóp luon kkkk
Luis Garcia
Luis Garcia 7 saatler önce
Rip Fresno we miss you I miss this song the song now day are trash
Kevin Jaffarian
Kevin Jaffarian 7 saatler önce
0:55
Rugged Demeanor
Rugged Demeanor 7 saatler önce
I understood Bouba's verse but ain't nooo way the other dude sound like that for real, sound like Mickey Mouse on auto tune.
terry thill
terry thill 7 saatler önce
Lil wyte's son
Junior Daychild
Junior Daychild 7 saatler önce
Dusa BWA
Kaitiana Saintvil
Kaitiana Saintvil 7 saatler önce
Okay trippie red and xxxtentacion ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Jxiremiah
Jxiremiah 7 saatler önce
trshow.info/watch/8qeAYX-5Kdk/video.html
Jelly Goated
Jelly Goated 7 saatler önce
As someone from VA, I have no idea why the hell anybody would want to come here
Mike BeWildn
Mike BeWildn 7 saatler önce
Why they gotta snap like this. I listened to every song and why😭🔥😂⛽️
Marko Olivera
Marko Olivera 7 saatler önce
💰💰💰🤑🤑🤑 🔥🔥🔥
Quotemywords
Quotemywords 7 saatler önce
she is 🗑
Ace 100
Ace 100 7 saatler önce
🔥🔥🔥🔥🔥
Marcella Ocasio
Marcella Ocasio 7 saatler önce
My guy is very nice with the gift of gab.
Chad Beekman
Chad Beekman 7 saatler önce
The whites racist? Calling us "the whites" is racist. U a real life bum bro.
leemajorsherod1
leemajorsherod1 7 saatler önce
Loveboat Luciano next up
Mvtxs Mvtxs
Mvtxs Mvtxs 7 saatler önce
💔💔
Abstract Amplified
Abstract Amplified 7 saatler önce
epic shit mang, respec the nec
Jamal Jameel
Jamal Jameel 7 saatler önce
I’m late but this shit 🔥
Jericho Harper JMC
Jericho Harper JMC 7 saatler önce
Kevin is a god damn tease! Put out some new music!!!!!! 3 minns not enough 4 us feigns. Get right and stop playin with my emotions. PERIOD. I still luv u tho boo bio bear. Ha! 😭😁😎🤔
Akiah Parker
Akiah Parker 7 saatler önce
Ima be that 1 person to say it but where tf dreka at??
Travis
Travis 7 saatler önce
Won't he do it?!
Hi 47
Hi 47 7 saatler önce
If u play gta online on ps4 if u can post a freestyle with this song but ur voice il make u a lot of money on gta5
BKW Rozzur
BKW Rozzur 7 saatler önce
Dang I heard this song so much back in the day and didn’t pay attention to who it was and now I’m here humming the song and was like hold on that sound like lil baby one of the best rappers out right now. He really developed his self and now is one of the biggest artists. Man so inspirationaly inspirational
Aks bro
Aks bro 7 saatler önce
Bunch of models citizens of society
Mr_cheerios3
Mr_cheerios3 7 saatler önce
I cannot trust no man eating popeyes
Jay Clearmen
Jay Clearmen 7 saatler önce
Damn this Renni chick super thicc thick Mmhmm ..
SomeWhiteGuy
SomeWhiteGuy 7 saatler önce
Shit, where did he take the boat?
Tino Bambino
Tino Bambino 7 saatler önce
Sheesh dudes got straight call of duty artillery
Ray Rose Jr.
Ray Rose Jr. 8 saatler önce
I'm fed up with ga
Michael Ochoa
Michael Ochoa 8 saatler önce
🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹
Hamdi Mimo
Hamdi Mimo 8 saatler önce
420 🇩🇿🔥
Tayy Blue
Tayy Blue 8 saatler önce
Who’s listening to this in 2021 ❤️‍🔥❤️‍🔥
SlimeSllaattt
SlimeSllaattt 8 saatler önce
22.
luis miliano
luis miliano 8 saatler önce
You're born wit this flow 🔥🔥🔥🔥🔥🗽
Ray Rose Jr.
Ray Rose Jr. 8 saatler önce
I'm fed up with VA Beach
Ray Rose Jr.
Ray Rose Jr. 8 saatler önce
I'm fed up with the AUG
luis miliano
luis miliano 8 saatler önce
Shit hard 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Xray
Xray 8 saatler önce
Pete and bas bout to run up on them
Yvng Carti
Yvng Carti 8 saatler önce
#STK
Jeremy Miller
Jeremy Miller 8 saatler önce
Because of who it's against, might b top 5 diss track of all time, MGK feerless.
Yvng Carti
Yvng Carti 8 saatler önce
Lest go #STK
Yvng Carti
Yvng Carti 8 saatler önce
Been waiting on this
Lorena Arce
Lorena Arce 8 saatler önce
Xxxtentacion siempre 🤘❤️
True Crime Queen TV
True Crime Queen TV 8 saatler önce
❤️❤️❤️❤️
Sun KiNGGG
Sun KiNGGG 8 saatler önce
3:26
Adam's Tarantulas
Adam's Tarantulas 8 saatler önce
🧘‍♂️💗
Ma N*gga
Ma N*gga 8 saatler önce
that video go crazy wtf 🔥🔥🔥🔥🔥 22 bodiedd🌀💪🏿🌹
van
van 8 saatler önce
Nice
Miia Tiainen
Miia Tiainen 8 saatler önce
This is benny love ya doing well in Brisbane. Boom wow hit em with the benny and the sticky bomb
Nate Winston
Nate Winston 8 saatler önce
I'll give u 100 racks if u find Bompton on the map nigga
Washington Post
Washington Post 8 saatler önce
Is it costumes?
Correa Joseph
Correa Joseph 8 saatler önce
This dude is like the best crackhead rapping. 😅😅😅😅🗑️🚮🦝
Danny Dinh
Danny Dinh 8 saatler önce
Mozzy needa be on this
Lelouch Vi
Lelouch Vi 8 saatler önce
Still sad one year later and I don't know none of these people