YENİ EV TURU
14:58
Aylar önce
BOĞAZI YÜZEREK GEÇTİM
8:03
YORUMLAR
Aslım T.
Aslım T. 19 saatler önce
ÇOK EĞLENCELİ BİR VİDEO OLMUŞ
Yusuf Tanrıkulu
Yusuf Tanrıkulu 19 saatler önce
Barış menajer değiştirerek bitirdi kendini . Yolu yol değil youtuberlık ona göre değil. Enerjisi düşük serkay gibi dizilerde başrol falan oynamalıydı saçma sapan magazin işleriyle pr yapıp ön plana çıkacağını sandı ama kalitesini düşürdü. Keşke selim akarla devam etseydi
mavi renk
mavi renk 19 saatler önce
Yo değiştirmedi
canes35 canes
canes35 canes 19 saatler önce
HARİKASIN BARIŞ SENİ ZEVKLE IZLIYORUM GÜLÜŞÜN ÇOK TATLI
Betül Yılmaz
Betül Yılmaz 20 saatler önce
o kadar samimiyetsiz ki hiç geçmedi
Duru98 Oz
Duru98 Oz 20 saatler önce
Bu videoyu orkun yayınlasaydı eminim milyon olurdu,NERDESINIZ Barış destekçileri ve sevenleri,Çok güzel işler yapacak inancıyla desteklerimizi devam ettirelim.
Solmaz Celebi
Solmaz Celebi 20 saatler önce
ADEM İLE VİDEO GELİR Mİ?
Solmaz Celebi
Solmaz Celebi 20 saatler önce
BARIŞ SANA GÜLMEK ÇOK YAKIŞIYOR, YÜZÜNDEN GÜLÜMSEME EKSİK OLMASIN
Zerha Aman
Zerha Aman 21 saatler önce
ŞARKY AT
İlayda Öner
İlayda Öner 21 saatler önce
Şu adamın gülüşü beni benden alıyor😍
Teaefeae
Teaefeae 21 saatler önce
Barış’ım her video milyonlar izlenmek zorunda değil her kesime hitap etmek için arada spor videoları Çek seviliyorsun
Berk Aslan
Berk Aslan 21 saatler önce
Sercan abi boşver nisa çirkin ztn
snow Aka57
snow Aka57 22 saatler önce
Həlal sana
bugra yılmaz
bugra yılmaz 22 saatler önce
oooooluuum ayıp deeeeegil mi laaaaan kardesinle sevgili olmak
sıradan birisi
sıradan birisi 23 saatler önce
Arkadaşlar 9. Sınıf olan ve Konya'da olan birisi varsa bana sınavlar ertelendimi bunun hakkında bilgi verir misiniz
n
n 23 saatler önce
gerçekten bitleneceksiniz gghsjfdlkklkel
Rana Aghayeva
Rana Aghayeva 23 saatler önce
Bence, Barış ve Cemalin şarkısı aynı günde çıkacak ve bu, Barışın kararı değil, prodüksiyon şirketinin. Çünkü ikisi de aynı şirketten çıkıyor ve şirket de rekabet yaratmak için aynı günde çıkara bilir şarkıları Kerimcan ve Aleynanın şarkıları gibi. Zaten Sinan Akçıl da demişti "Bakalım kim daha çok dinlenecek" diye... Para için her şeyi rekabete çeviriyorlar, fanları kapıştırmak için. Belli ki, para başka türlü kazanılamıyor. Şimdi şarkı çıkacağı gün magazin ve mizah sayfaları başlayacak Cemali övüp, Barışı gömmeye. Cemal zeki adam, magazincilerle iyi arkadaş, onlar da bu ne kalitesiz iş yapsa, övüyorlar. Barışın ise işi çok zor. Selim Akarla çalışsaydı, başka türlü olurdu her şey, çünkü Selim yıllardır bu camiada ve çok iyi ilişkileri ve arkadaşlıkları var magazinciler arasında. Ama Tolga anca linç ettirsin adamı...
mavi renk
mavi renk 19 saatler önce
Insanlar kullanılıyo haberleri yok
Ayşegül Çapar
Ayşegül Çapar 20 saatler önce
Şimdiye kadar tolgayı hiç suçlamadım. Ama aycanla semihin videosunun yapımcısının da o olduğunu öğrenince artık diyecek bir şey bulamadım. Tolga elbette herkesle çalışabilir, sonuçta profesyonel biri. Bunlar barışın düşmanları da olabilir, buraya kadar problem yok. Ama çalıştığın kişilerden biri diğerini, kötüleyen, hakkında rencide eden şeyler söyleyen bir video çekiyorsa ve sen de bunun yapımcısı isen bu hiç bir ahlaka sığmaz. Bu konuda barışı da hiç anlamıyorum, elini kolunu bağlayan nedir de bunlarla çalışıyor. Bilmediğimiz neler var acaba. Çünkü normalde böyle biriyle çalışılmaz.
Teaefeae
Teaefeae 21 saatler önce
Çok doğru Barış’ın işi çok zor niye girdi ki bu şarkı işine 😢 insanların gözündeki itibarı değerini anca dibe çekti
Amil Əmirov
Amil Əmirov 23 saatler önce
Cemal canı ne zaman unuttun
ツLaura Chanツ
ツLaura Chanツ 23 saatler önce
ve survivor un en başından beri Cemal Can la Nisa'yı shipleyen me: 😖🥺
Hatice Ataş
Hatice Ataş Gün önce
"KARAKTERİNİZ ŞÖHRETİNİZDEN DAHA ÖNEMLİDİR.KARAKTERINIZ, SİZ NE İSENİZ ODUR.OYSA ŞÖHRETİNİZ, BAŞKALARI SİZİ NE SANIYORSA ODUR."John Wooden
Duru98 Oz
Duru98 Oz Gün önce
Elestiri değil benim söylemlerim,öneri sadece.Seni gerçekten çok seven kitle kaldı bari bizleri dinle,hayatına karışmıyoruz sadece sen ol istiyoruz,bizim tanıdığımız,senin bize anlattigin...
Duru98 Oz
Duru98 Oz Gün önce
Lütfen sen ol Barış lütfen belki az izlenir ama bizim Barışımız deriz lütfen....
Ayşegül Çapar
Ayşegül Çapar 20 saatler önce
👍
Duru98 Oz
Duru98 Oz Gün önce
Sessizce otur ve sorvayvir öncesi videolarını izle,gerçekten çok daha güzel,ama ben kime ne anlatıyorum ki,böyle daha mutluysan siz bilirsiniz Barış bey!!!
Duru98 Oz
Duru98 Oz Gün önce
Uludagda vlog cekemezmiydiniz?
lalalisa _m
lalalisa _m Gün önce
Devamı gelsin
Mehmet Kayar
Mehmet Kayar Gün önce
Yorumlara ne yazacağını bilmeyip barışın kalp biraktigi videoları beyenen gurup 👇👏
Efe SARI
Efe SARI Gün önce
Abi yorumumu beğenirsen çok sevinirim seviliyorsun
Nova tw
Nova tw Gün önce
31:04 - 31:21 çok tatlısın güzelsin şekercimi baban senin BMY
Nova tw
Nova tw Gün önce
OOO ÇOKK GÜZEL TADI VAR SKJKSK
Nova tw
Nova tw Gün önce
ORKUN VE BARIŞ ENERJISI HARIKA
Fatma Gündüz
Fatma Gündüz Gün önce
VİDEOYU BİDAHA İZLEMEYE GELDİM AKLIMA GELDİKÇE İZLİYORUM ÇOK EYLENCELİ
Fatma Gündüz
Fatma Gündüz Gün önce
HER ZAMAN SENİN YANINDAYIZ İYİKİ VARSIN BARIŞ MURAT SEN HER ŞEYİN EN IYISINI HAK EDİYORSUN
Canan Şahinbaş
Canan Şahinbaş Gün önce
BAYA IYIYDI
gözde
gözde Gün önce
hergün gülmeye ihtiyacım olduğu an burdayım
eren Kurt
eren Kurt Gün önce
Barış abi seni survivor dan beri severek izliyorum video larını da bayılıyorum çok mükemmel yapıyorsun cidden hayatım boyunca böyle hiç eğlenmemiştim senin sayende çok mutluyum seni çok seviyorum mutlaka maske takmayı unutma corananın sana bulaşmasına izin verme mart gününü sabırsızlıkla bekliyorum ogün sokağa çıkma yasağı bitiyor kendine iyi bak iyi varsın orkun ve barış abi ❤❤❤❤❤👏👏👏👏🤗😎💪🖒
Dilara Dinç
Dilara Dinç Gün önce
Of keşke bende binsem
Apo can Yildiz
Apo can Yildiz Gün önce
Kral adam
SiiBeL
SiiBeL Gün önce
Güzel bir içerik ama Barışın soruları bile bile yanlış cevaplaması sırf oyun komik olsunda yüzümüze bişeyler atalım saçma olmuş... o kadar basit sorularki...
sıla karabatak
sıla karabatak Gün önce
9:25 nisayı tırrrrrek diye kaydetmiş jxjcjfjjcjcjfcj
Hatice Özmen
Hatice Özmen Gün önce
Barış yine kıyamıyor korkuna yardim ediyo işte Bizim barışımız ,çok güzel bir video olmus😂😍
hüseyin ilkkan
hüseyin ilkkan Gün önce
barışın ooğğhhh sirke bu diyisini 10 bin defa izledim
hepsi manyak bunların ya!
hepsi manyak bunların ya! Gün önce
İyi geceler barış kazağın eski telefon duvar kağıdına (fuck love yazan) benziyor
AZRA LORTOĞLU
AZRA LORTOĞLU Gün önce
Lütfen 2. Si gelsin video harikaaa
Hatice Ataş
Hatice Ataş Gün önce
En çok da bazi kıytırık survivor yarışmacılarına yağmura benzetiyorum dediğinde sinir olurdum keşke yağmura gerçekten benzeyen onun gibi asil bireyler hayatında olsa hem arkadaş hem eş olarak yağmur çok özel ve asil birisi bence ona haksızlık etme birdaha kimseye benzeterek ✌yağmur >sen dahil alayiniz
hepsi manyak bunların ya!
hepsi manyak bunların ya! Gün önce
O kadar üstünüz kirlendi ki orkunu omo reklamına koymak gerek :)
hepsi manyak bunların ya!
hepsi manyak bunların ya! Gün önce
Çukurun fragmanını izlemeye gelmiştim gitmeden bi uğrayayım selam vereyim dedim
Fatma Gündüz
Fatma Gündüz Gün önce
BU NE KADAR ONU YAP YOK BUNU YAP DİYE ELEŞTİRİ ALLAH SİZE SABIR VERSİN BARIŞCIM
Fatma Gündüz
Fatma Gündüz Gün önce
BARIŞ BİZ HER ZAMAN SENİN YANINDAYIZ İYİKİ VARSIN İYİKİ
Şevval ONAT
Şevval ONAT Gün önce
Nisa ile daha fazla video at
Gül N
Gül N Gün önce
Ayy Barış o halde bile çok tatlı duruyor
Hayrünnisa Başak
Hayrünnisa Başak Gün önce
Bence yapmacık bir çift mert'çiyim ben mert'e selamlar 👈
Betül Korol
Betül Korol Gün önce
VİDYOLARIN KAPAKLARI BENCE DAHA GÜZEL TASARLANMALI
Büşra Akyol
Büşra Akyol Gün önce
31:23 çok iyiydi ya 😂😂😂😂
Burak ile Ramazan
Burak ile Ramazan Gün önce
Gece bir vakti izleyenler
Burak ile Ramazan
Burak ile Ramazan Gün önce
kralsın hocammm
derya yigit
derya yigit Gün önce
Nisa kaptı güzel çocuğu
flying skirt
flying skirt Gün önce
Sinirlerim bozuluyo swmfksnfjf
tuana baydede
tuana baydede Gün önce
Barış abi çok güzel bir video ellerinize sağlık❤
muhteşem ikili
muhteşem ikili Gün önce
Viiilog çekiyor
Rana Aghayeva
Rana Aghayeva Gün önce
Barış, Savaşçı dizisinin 5. sezonunun fragmanı çıkmış... Keşke seni de öyle bir dizide görseydik, tam senin tipine uygun. Biz senin için senin başarılı olmanı istiyoruz, kendimiz için değil. Çünkü oyunculuk seni saygı duyulan adam haline getirir eskisi gibi, ama fenomenlik sadece dalga, alay ve linç konusu yapıyor malesef. Senden seviyece çok düşük insanlar seni linç ediyorlar, seninle dalga geçiyorlar. Biz senin onlar için ulaşılmaz olmanı istiyorduk sadece, Halit Ergenç, Kıvanç Tatlıtuğ, Kenan İmirzalıoğlu gibi oyuncularla çalışmanı, isminin onlarla anılmasını istiyorduk. Yine de kendi egomuz için değil, sadece senin için. Seni küçük gören insanları başarılarınla kudurtman için, ama son 6 aydır yaptığın saçma videolar ve magazinde alay konusu olmanla sadece onların yüzünü güldürüyorsun.
Ayşegül Çapar
Ayşegül Çapar 20 saatler önce
@Rana Aghayeva eninde sonunda doğru olanı görecek. İnşallah çok geç olmadan görür. Ben youtube videolari çekmesine karşı değilim. Çeksin tabii. Ama o eski kaliteli videoları gibilerini çeksin istiyorum. Sonuçta ben onu be motivated be yourself zamanındaki videolarından tanıdım. Bir çok oyuncunun da youtube kanali var. Ama bunu yan iş olarak, izleyicileri ile iletişimde olmak için yapıyorlar. Burda bir takım kişilerde bize kızıyor, "onun aklı var, siz akıl vermeyin, rahat bırakın, bir kere de eleştirmeyin vs." Ben şahsen zaten sadece bir kaç kere ve çok naif bir şekilde, hiç üzmeden, kırmadan söyledim. Ve biz bunları söyleyenler, belki de onu en çok sevenleriz. Onu en iyi yerlerde görmek istiyoruz, başarılı olsun istiyoruz. Yoksa sevmediğim biri olsa, kötü bir şey yapmışsa "ooo çok güzel olmuş, bravo, harika yapmışsın, böyle devam" derim ki beter olsun diye. Sevmeyenler, umurunda olmayanlar belli zaten. Geçen videoda bir tanesi diyor ki; " barış sen oyunculuğu boşver, dizi sektörü leş zaten. Seni üzerler orada. Sen n... ile keyfine bak. Hepsi geçici aşkınız baki." Şunun söylediği lafa bak. Bak bu videoyu gelip izlemiyor, n... yok çünkü bu videoda. Sonra da kalkıp bana "sen barışı üzmek için mi yazıyorsun bunları" diyor. Bunun gibi var bir kac tane daha. Bunların barış umurlarında değil. Tek dertleri bir başkası. O iyi olsun, "barış" n...'yi çok sev, baris, n... nın kıymetini bil, baris, n... ile birlikte olduğun için çok şanslısın", baris n...yı korusun kollasın, onlar için yeterli. Barışın sevgisine aşkına sonsuz bir saygım var. Ama keşke bunu kendi içlerinde yaşasalar, sürekli göz önünde olmaları onların aşkını da yıpratır. Ve de en önemlisi bariş işiyle aşkını karıştırmasa, ikisini bir arada dengeli bir şekilde götürebilse. Ne diyelim, her şey onu için güzel olur inşallah. Ben hep onu sevmeye devam edeceğim elbette. Ona olan sevgim karakterinin güzelliği nedeniyle, yaptığı işle alakalı değil.
Rana Aghayeva
Rana Aghayeva Gün önce
@Zehra Onun iyiliği için, ama 100% haklısınız. Bu adam akıl hocaları Tolga ve Nisaya uyup doğru yolda olduğunu zannediyor.
Zehra
Zehra Gün önce
kime ne anlatıyosun ki kaç defa dedik bunları bizi dinleyen mi var? sosyal medyada alay konusu olmak hoşuna gidiyor anlaşılan. video izlenmeleri de düştü zaten bu adam youteber değil ki artık fazla da izlenmaz. bir zaman sonra ilgi düşecekti.
Teaefeae
Teaefeae Gün önce
Barış’ım sosyal medya hesaplarına yaptıkları saldırı sizin youtube hesabınıza da işlemiş o yüzden izlenmeler az ve erişimler düşük. Halledersin umarım, kendine iyi bak. Ekibini bi gözden geçir daha donanımlı kişilerle çalış
nezahat karasu
nezahat karasu Gün önce
Orkunun da 50 yı bilmemesi vx elli diyo😄
Mavelya Gullu
Mavelya Gullu Gün önce
BURANIN MÜDAVİMLERİ TERKETTİLER ONLAR GİBİ GİTMEYİN BURADAN DEVAMLI BEN GİBİ YORUM ATANLAR GÖRÜYORUZ Kİ YORUMLAR BİLE ÇOK AZ
Meryem Erdemir
Meryem Erdemir Gün önce
nobody: orkun : AllAhïN CeZaSí💠👌,,, SeNÌn KaDaR sAnSlÏ Bi ÎnSaN GöRmEdÎM👌😎👌 😂😂😂😂😂
Mavelya Gullu
Mavelya Gullu Gün önce
ARTIK ELESTIRICEZ NASILSA BARIŞ YORUMLARI OKUYORKEN BARIŞ SENİ SEVİYORUZ AMA FANLARIN ONLARCA VİDEO YAZDI TEK BIR TANESİNİ ÇEKMEDİN BEN SAYISIZ YAZDIM 8 HESABIMLA BURAYA BEN 100 DEFA İZLEDİM TEK BAŞIMA 8 HESAPTAN O DERECE AZ KİŞİ İZLEDİ BU VİDEOYU SUANLIK
Mavelya Gullu
Mavelya Gullu Gün önce
TAKSİ VİDEOSU NEDEN ÇOK İZLENDİ DISARIDAYDI BU VIDEOLAR BI KARANLIK PERDE ÖNÜNDE HEP STÜDYO AZ DIŞARIDA ETKİNLİK BU KADAR MI ZOR
Meryem Erdemir
Meryem Erdemir Gün önce
sosyal medya hesaplarından linc yedigi icin TRshow a dumus öyle biseyler duydum yani izlenme nornalden az gorunuyo ☺☺
Mavelya Gullu
Mavelya Gullu Gün önce
CUMAYA KADAR 300 BİN GEÇERSE BEN DE BİR ŞEY BİLMİYORUM.
Mavelya Gullu
Mavelya Gullu Gün önce
BARIŞA SİTEM BU VİDEONUN BU KADAR AZ İZLENMESİ
Mavelya Gullu
Mavelya Gullu Gün önce
BMYFC DIŞINDA KAÇ NİSA YA DA NİSBAR İZLEDİ AMA BİZİMKİLER NİSANIN VİDEOSUNU İZLEYEREK BARIŞIN VİDEOSUNU YİNE GEÇER KISKANMIYORUZ AMA BİR DESTEK VEREBİLİRLERDİ BARIŞI ZERRE SEVMİYOR NİSA FANLARI UYANALIM ARTIK
Derya Demirkale
Derya Demirkale 22 saatler önce
ne alaka
Ayşe Göktuğ
Ayşe Göktuğ Gün önce
BU KADAR GUZEL GULUS BU KADAR YAKISIKLILIK PARLIYORSUN GUZEL OGLUM SENI COK COK GUZEL YERLERDE GORECEGIZ OGLUM KADAR COK SEVIYORUM SENI SANSIN BAHTIN ACIK OLSUN
Bahar Son
Bahar Son Gün önce
TV DEN GÖNÜL DAĞINI İZLİYORUM. TELEFONDAN DA BARIŞIN VİDEOSUNU 2X DE AÇTIM KENARA KOYDUM, O ORADA AÇIK DURUYOR. BİTTİĞİNDE YENİDEN DÖNDÜRÜP DÖNDÜRÜP DURUYORUM.
Ronahi Gürbüz
Ronahi Gürbüz Gün önce
Videonun sonu mük
derya aras
derya aras Gün önce
İçerdeyiz Barış içerde. İyiyiz böyle biz bize :D
Esra Baran
Esra Baran Gün önce
Nisaya tırekkk yazmış 😯😯😮😮😱
Seda Yılmaz
Seda Yılmaz Gün önce
şu oyunu nisayla oynasa nisa net ağlardı diyenlersjdj
Hilal Karabacak
Hilal Karabacak Gün önce
barisin kazagina uzulen bi ben miyim :')
ipek ay
ipek ay Gün önce
Çok eğlenceli ve çok güzel bir videoydu
sinem küçük
sinem küçük Gün önce
aşırı eğlendim valla orkunla daha çok gelsin
Mazlum
Mazlum Gün önce
Orkun sağolsun iyi güldüm
Hatun şahin
Hatun şahin Gün önce
Kesinlikle harika bu tarz video beklerim maşallah ikimize
Arif Seyidov
Arif Seyidov Gün önce
Biz azerbaycanda rus dilini yaxşı bildiyimizə görə1 ci sual çox basitdi
Seda Yılmaz
Seda Yılmaz Gün önce
Türkçede sema bir kadın ismi, ver de zaten ver-mek fiili gibi bizim için Türkçe kelimenin birleşimi gibi semaver kelimesi o yüzden ben de yapamadim o soruyu
Esen Karakuş
Esen Karakuş Gün önce
KEYİFLE İZLEDİM İKİ KEZ