Camide hırsız var!
1:45
Helikopterle kayak!
1:11
''Bu son param''
1:10
Gün önce
Kod adı: Silici!
1:51
2 gün önce
Test ihtiyacı azaldı
1:25
Beklenen kar geldi!
1:52
2 gün önce
Show Ana Haber 16 Ocak 2021
46:20
Yanlış serum faciası!
2:11
Bu simit başka simit!
2:34
Karlı yolda feci kaza!
1:20
Bu da dijital helallik!
3:27
Show Ana Haber 15 Ocak 2021
48:04
''Deli bal'' tehlikesi!
1:38
Kamyon eve daldı!
1:14
4 gün önce
Evi pavyona çevirdiler!
1:28
Aşıda tarihi anlar!
2:37
Limuzinin zor anları!
0:51
Maskesiz kadın-3
2:01
4 gün önce
Teknede ''yeni hayat''
1:40
YORUMLAR
El Mero
El Mero 11 saatler önce
Bu dombilerden nr mi istemis 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
atsız alp
atsız alp 11 saatler önce
En son 1 ay önce içtim bende bir ara bagımlisıydım su anda ismi aklıma bile gelmiyor.
hayat Hayat
hayat Hayat 11 saatler önce
Inwallah konuwar yeriyar. Inwallah.❤
selin aktas
selin aktas 11 saatler önce
ayy canim ya allah sana sifa vermis ❤❤
Golden Mappers
Golden Mappers 11 saatler önce
Kamp yapıyordur siz gidin 1 ay sonra gelir o
Barış Kıraç
Barış Kıraç 11 saatler önce
İzmirde olanlar gelin bi sarılalım :(
Muhammet Yavuz
Muhammet Yavuz 11 saatler önce
İnş büyüyünce kavurma olmaz
Ömer Yiğit Kızılkaya
Ömer Yiğit Kızılkaya 11 saatler önce
Yalan
muzaffer salkım
muzaffer salkım 11 saatler önce
1.200.000.000 tl iyi para valla
Hatice Tokay
Hatice Tokay 11 saatler önce
🤣
NeiiZh on YT
NeiiZh on YT 11 saatler önce
Ohhh ne guzel walla orda olsam bende katilirdim zaten pataklamaya yer ariyom su coronadan bi guzel rahatlardim😂😂😂
Ecrin
Ecrin 11 saatler önce
Bide kuşlar konuşmaz dermişler muhabbet kuşları konuşamaz demişler ama sonuç...
Ferruh Yıldırım
Ferruh Yıldırım 11 saatler önce
X:Yıl sonunda ne yapmayı planlıyorsunuz? Jonghyun:Aralık ayında dinlenmek için gidiyorum ....
adanali 01
adanali 01 11 saatler önce
Yazik gunah ya arkadas allahin evinde Bide😡
BİKOLAK
BİKOLAK 11 saatler önce
Elinize sağlık
TaeTae
TaeTae 11 saatler önce
İnsanlar niye suratını satmaya meraklı lan asdfghj
ĢÅÇHÅ ŚŤÅŘ
ĢÅÇHÅ ŚŤÅŘ 11 saatler önce
Japon çin dedinizmi duracaksınız onlardan herşey beklenir... ~Tanımadığımız amca~
Derya Eyan
Derya Eyan 11 saatler önce
Kadın neden hapis aldı ya hiç birşey anlamadım
LEZZET GEMİSİ
LEZZET GEMİSİ 11 saatler önce
Yeni turkiyede dolandiricilik suc degil.
Beytullah Polat
Beytullah Polat 11 saatler önce
Ne kadar preyze atisiz
Rıdvan Gökçe
Rıdvan Gökçe 11 saatler önce
Allahım sen büyüksün Yarabbim bu kuluna şifalar ver :(
yalçın Ozturk
yalçın Ozturk 11 saatler önce
Devlete para lazım! Kez cezayı ekmek alacak parası yok ceza kesiyorlar! İnin milletin sırtından artık. 1 adet ekmek almaya parası olmayan adamlara, ceza kesiyorsunuz, bir masa için.
Burhan Bey
Burhan Bey 11 saatler önce
Uyku ilaaci ,,,,,lan bn hergece 3 tane atiyorum gene uyuyamiyorum
MAMİ ŒÆ
MAMİ ŒÆ 11 saatler önce
Şuan ćidden tüyleri m diken diken oldu
El schato
El schato 11 saatler önce
Rüşvet işi bu balgibi geri zekalı bütün mahkümlar içeri girmeden ziyaretci zaten dışarı çıkamaz her yerde böyle
IHFIEmreBey
IHFIEmreBey 11 saatler önce
Şu kadından bi tanesine yumruk sallasa müebbet yer adam
Mahmut Ali ÖZER
Mahmut Ali ÖZER 11 saatler önce
Mal sahabı mülk sağbı hani bunun ilk sahabı yaw
Sessiz Oyuncu
Sessiz Oyuncu 11 saatler önce
Çin bayrağı mı?!? *BRUH*
Ahmet Çınar
Ahmet Çınar 11 saatler önce
Abla gecmişolsün 🤧🤧
Emine Delioğlu
Emine Delioğlu 11 saatler önce
Yazık ya neden sokağa atmışlar hiç cadı olabilirmi
Erol Karataş
Erol Karataş 11 saatler önce
Akp den Torpille müdür olursa böyle olur
Nergiz Novruzlu
Nergiz Novruzlu 11 saatler önce
Yaa kıyamam ben sana
Başak Borak
Başak Borak 11 saatler önce
Ben yerim seni Allah sana şifa versin
Sümeyra
Sümeyra 11 saatler önce
Putin işini biliyo ckemxiekxoemxoekf
3 Kardes TEKDEMIRLER
3 Kardes TEKDEMIRLER 11 saatler önce
ALLAH RAHMET EYLESİN
Datrix Arianne :•}
Datrix Arianne :•} 11 saatler önce
50 milyon versinlər ben de satarım xkwdjjas
Ali osman Akyapin
Ali osman Akyapin 11 saatler önce
Evsizler kimsrsizler ne olacak.Kimsr düşünmüyor Tabi onları Allaha havle ettik.Dua ettik mi tamam.Tanrı evsiz ve kimsedizleri korusun.
Saz Men
Saz Men 11 saatler önce
Öncelikle o köpeyi aqressiv büyütmenin Allah cezasını versin köpeyi vuranlarında İNŞALLAH
Ilham Aliyev
Ilham Aliyev 11 saatler önce
😭😔
Kardeş Portalı
Kardeş Portalı 11 saatler önce
Çocuğu ödev yapmazzsa kullanır o ismi
Zeynep
Zeynep 11 saatler önce
Oğlan yakışıklı olsaydı kendinden sonra annesininkini verirdi 😃😃😃
Merve Sevinç
Merve Sevinç 11 saatler önce
Ay ne önemli haber
_HAYALLER_
_HAYALLER_ 11 saatler önce
Ece ünerin hayranıyım vallah şhow ana haberi hep izliyomm
WeRoN Amnesia
WeRoN Amnesia 11 saatler önce
Ben günde yaklaşık 25-30 defa hapsiriyorum yaz kış farketmiyor her şeyin fazlasi sıkıntı
Abdullah Basegmez
Abdullah Basegmez 11 saatler önce
Adamda ses var
Mert Şayir
Mert Şayir 11 saatler önce
sadece haber olsa b ama böyle olsa jshcysugcyscrstyfca
lokomotif
lokomotif 11 saatler önce
alt katta veya üst katta otursa belki kadina inanirim ama yan taraf allah sabir versin
AMONG US
AMONG US 11 saatler önce
Bence yalan
Erol Karataş
Erol Karataş 11 saatler önce
Yapan kişinin Akıl hastanesi ne kapatılması hayvana yapa insana da yapar
Maymuş Maymuş
Maymuş Maymuş 11 saatler önce
Neden 5 yıl sonra ana sayfama düştü acaba
metehan şener
metehan şener 11 saatler önce
Azerbaycan da olan kardeşlerimiz izliyorsa bu kadın adına özür dilerim. Haberdede söylendiği gibi psikolojik sorunları varmış. Bir türk olarak türk bayrağı gibi azerbaycan bayrağıda benim için kutsaldır. 🇦🇿 🇹🇷
lan kerim
lan kerim 11 saatler önce
0:15 75 diyor ama arkada 65 yazıyor xD
super sonik muhtisim araba oynu omer
super sonik muhtisim araba oynu omer 11 saatler önce
ben olsam altıma sıcardım
Yavuz Duran Gültekin
Yavuz Duran Gültekin 11 saatler önce
Fabl gibi haber...😂(anlayan anladı.)
Example TV
Example TV 11 saatler önce
o bayrak benimde bayrağım sehitlerimiz var o kadın bi elimize gecse
meryem çayır
meryem çayır 11 saatler önce
2:03 Klara'yı görenler +1
Selinay YILDIRIM
Selinay YILDIRIM 11 saatler önce
Vay be benzerliğe bak
Bir umuttur Yaşamak
Bir umuttur Yaşamak 11 saatler önce
akıl sağlığı bozuk
Derya Mermer
Derya Mermer 11 saatler önce
Sen anne değilsin canavarsin
Genç oSman oSmanisches Reich 1299-1922
Genç oSman oSmanisches Reich 1299-1922 11 saatler önce
Allahım sen fakir fukaraya yardım et yarabbim devletimiz Çınar’ın Annesinin elinden tutsun .
Alp Eren Güney
Alp Eren Güney 11 saatler önce
Nereye acil iniş yapacağız? Bütün kargaşanın başlangıçı 😀😅
Kavi Sevatiyons
Kavi Sevatiyons 11 saatler önce
Benzettiğin çöpe bak
Ayşegül
Ayşegül 11 saatler önce
Arkadaşlar şükretmeyi hiç bir zaman unutmayın
Fariz Binnetli FB
Fariz Binnetli FB 11 saatler önce
Bakın işte 2021 bize kar getirdi afferim 2021👍
Ümmü Gülsüm Külük
Ümmü Gülsüm Külük 11 saatler önce
Belki burnuna böcek girmiş olabilir biliyorum çok saçma ama olabilir
Derya Mermer
Derya Mermer 11 saatler önce
Allah belanı versin senin gibi anneyi
Yavuz Duran Gültekin
Yavuz Duran Gültekin 11 saatler önce
Adam acgozluleri fena dolandırmış. Kavşaktan donemediyse ne olmuş yani?😂
Sabit Karadağ
Sabit Karadağ 11 saatler önce
Çinliler yiyor bu balığı
Fariz Binnetli FB
Fariz Binnetli FB 11 saatler önce
Hiç kara bu kadar hasret kalacağımızı düşünmemişdim😂
Yavuz Akcalar
Yavuz Akcalar 11 saatler önce
Albino onlar
Ali Şentürk
Ali Şentürk 11 saatler önce
Bi deprem olsa en tepedekiler nası hisseder acaba
ela bahar yt
ela bahar yt 11 saatler önce
Madem bebeği sevmiyor o zaman başkasına versin teyzesine babaannesine mal he bu kadın akıl hastanedekiler bile daha az mal ondan aptalllll
Achilles TV
Achilles TV 11 saatler önce
sonra koca bulamadım evde kaldım xd
ahaha
ahaha 11 saatler önce
Maske takmadı diye 9 yıl hapis yatar diyerleri kadına kıza tecavüz eder elikolu sallayarak gezer ne kadarda adaletli bi ülkede yaşıyoruz
Mahmut Demir
Mahmut Demir 11 saatler önce
Sadece uyanık ve zeki! Gençler bu bir sektör. Ülkesinde eşşek gibi çalışacağına burda TRshow kanalı açıp hem geziyor hem de ordan gelen paralarla geçiniyor. Çok örnek var böyle. Koreli chaby Çomrumluyum diyen Cadlı siyah çocuk vs vs çok örnek var..
ГLii Milly-{EDİTCOLORFAN}Г
ГLii Milly-{EDİTCOLORFAN}Г 11 saatler önce
Onu GÜNEŞ olarak değiştirebilirmiyiz:D
KEREM KARAL
KEREM KARAL 11 saatler önce
Kar yağdı ama ders sayesinde neyse devam etmeyeyim
video çekmeyen kanal
video çekmeyen kanal 11 saatler önce
bu kadar normal bir olayı niye haber yaparsınız bizim 2 tane kaçtı bizim için habrr falan yapan olmadın bunun özelliği ne
Golden Mappers
Golden Mappers 11 saatler önce
Güzellik göreceli bir kavramdır. Belki ben çöpe bakınca orgazm oluyorum diye bir başkası çöp ile aşk yaşayacak değil.
Merve Ilhan
Merve Ilhan 11 saatler önce
Allahimm nolur acil sifalar ver yarabbiii