Kron1k ilk konser @ mahalle
19:56
20. No.1 - Exodus #Kron1k
4:22
03. No.1 - Disco #Kron1k
3:47
08. No.1 - Sarhoş #Kron1k
3:24
06. No.1 - Hastane #Kron1k
5:12
YORUMLAR
Sezin Soyer
Sezin Soyer Saatler önce
Aynen öyle
lllravzalll
lllravzalll 11 saatler önce
aradan 3 yıl gecti dünya hala gülmeeedi dayııııı
Yetişkin Öyküleri
Yetişkin Öyküleri 12 saatler önce
William'a bi tekme derken ne demek istiyor. Ya da William hangisi onu söyleyebilen olursa ben anlamını az çok tahmin edebilirim cevap verirseniz çok sevinicem.
Barış Oğuz
Barış Oğuz 13 saatler önce
ÇARŞAFTA TÜTÜN GİBİ KARDEŞLER BÜTÜN
Enes Erdogan
Enes Erdogan 13 saatler önce
AHHH BE ABİ...
Bury.34
Bury.34 13 saatler önce
Kimse yok lan zencilerr
Laspe
Laspe 14 saatler önce
Ne zaman daralsam bunalsam bu parça beni kendine çekiyor mk
tekir ayşe
tekir ayşe 14 saatler önce
tam unutmuşken birisi beğenirse izleriz...
Gungor Tigin
Gungor Tigin 15 saatler önce
Ben bunu bi 10 yıl daha dinlerim. (10 yıl sonra yazmazsam ölmüşümdür)
Gülsüm
Gülsüm 15 saatler önce
Seni seviyorum romeom ama olmuyor işte yapamıyorum seni bıraktığım için özür dilerim :(
egemen bayin
egemen bayin 16 saatler önce
Eskiden ne dinlerdim be
Yağmur
Yağmur 16 saatler önce
ah be ab
Batuhan Doğan
Batuhan Doğan 16 saatler önce
şu şarkının sözleri çok iyi
Arthur Sanchez
Arthur Sanchez 16 saatler önce
Gelemesin Geri ......
Anıl Aras Keleş
Anıl Aras Keleş 17 saatler önce
adam adam
LOXY Pubg Mobile
LOXY Pubg Mobile 17 saatler önce
Bu son günüm buda son yazım hatıra kalsın yeni geleceğe görüşürüz...
sevval
sevval 17 saatler önce
bu havaların şarkısı
fransız
fransız 18 saatler önce
adımlarımı atarken bakmıyorum önüme
genç harry
genç harry 18 saatler önce
Her şeye rağmen hayattayız yanımızda hatalarımız...
Zehra Pala
Zehra Pala 18 saatler önce
Hatırlatın beraber dinleyelim
Yedek Oyun
Yedek Oyun 18 saatler önce
shit life or even hate my own family sons of bitches
İ N F İ N İ X
İ N F İ N İ X 19 saatler önce
Nerde O, Noname,ler Nerde O, Dünyaya Yazıklar. Bidaha böyle parçalar gelicekmi Can Abi ? :(
Cengizhan Özavcı
Cengizhan Özavcı 19 saatler önce
burdaki gelecekteki gençlere sesleniyorum ( mutlu deiliz knk )
AzeMake Beatz
AzeMake Beatz 19 saatler önce
Belki böyle dağıtmazdım babam yaşasaydı,belki de...
Taedium Vitae
Taedium Vitae 19 saatler önce
tutamadım, ellerimden kaydı.
izgi
izgi 19 saatler önce
_"Sessiz batan bir gemi kimsenin s*klemediği_ _İçindekilerden başka kimsenin istemediği"_ Sanırım hayatta *sadece çıkarları* olanların -sahte- samimiyetlerine maruz kalmayı bu kadar iyi anlatan bir söz bulamam.
Berat Yusuf Çakır
Berat Yusuf Çakır 19 saatler önce
müq
Hakan Ç
Hakan Ç 19 saatler önce
Son line^^
Tuba Ayten
Tuba Ayten 20 saatler önce
İykimdin keşkem oldun
Başak Altmiskara
Başak Altmiskara 20 saatler önce
10 yıldır düşüyoruz 😐
Talha Duman
Talha Duman 20 saatler önce
2023 e not bırakıyorum iktidar değişmişse herkes buraya 96 yazıp atsın lütfen
Elanur Akca
Elanur Akca 20 saatler önce
Geleceğe selamlar genç çocuk: 20 yıl sonra buradakilerin %5' i ölü olacak. 40 yıl sonra buradakilerin %20'si ölü olacak. 60 yıl sonra buradakilerin %55'i ölü olacak. 80 yıl sonra buradakilerin %75'i' ölü olacak. 100 yıl sonra buradakilerin %99'una yakını ölü olacak. 110 yıl sonra yüksek ihtimal buradaki herkes ölmüş olacak. Burada yazanlar hatıra olarak kalacak TRshow serverlarını çökertmezse.
Semih Zorba
Semih Zorba 20 saatler önce
Yaşarken ben içimde bir ceset yarattım
Mehmet Yakar
Mehmet Yakar 20 saatler önce
Battle jesus 2 olsa bu şarkı olurdu
Hasan Yıldız
Hasan Yıldız 20 saatler önce
Adı zeliş olmasada olur o olmasada olur
Yusuf Solmaz
Yusuf Solmaz 21 saatler önce
2021.09.23 10.sınıfa yeni geçtim neredeyse tüm eski benden büyük :d olan no1 şarkılarına tarih attım. belki ileride bakıp duygulanırım diye :)
Yusuf Solmaz
Yusuf Solmaz 21 saatler önce
lise 2ye yeni geçtim ve mutlu değilim tr beni çok yoruyor aile, arkadaşlar, insanlar ve herşey 2021.09.23 belki yıllar sonra tekrardan uğrarım
Yusuf Solmaz
Yusuf Solmaz 22 saatler önce
23.09.2021 16.35
Memmedcan Caniyev
Memmedcan Caniyev 22 saatler önce
muslum vaqif cagirir cix eve gel corey al ozun de acki taxib gij gij hereketder elemeginen
Memmedcan Caniyev
Memmedcan Caniyev 22 saatler önce
siktir deee
L**¶
L**¶ 22 saatler önce
Ekmek arasi mayonez bu kafalar protez Gibi gezer bi çömez Basslari duy ve çömel Gerek yoktu teröre siz verdiniz fatal error Gördü sizi bi kör Kaçışınız çok zor
Salman Eliyev
Salman Eliyev 23 saatler önce
23/09/2021 bu gün bir çok şeyi size anlatmak istedim amma siz anlamadız o yüzden size anlatmayı kesdim
Gecenin Ruhu Kanımda🎶
Gecenin Ruhu Kanımda🎶 Gün önce
Yov ah! Sadece saçmalıklarımdan biri Verse 1; Okul notlarım güzel olsaydı Güzel olurdu hayatım Hayatım fay hattı Bunun farkına varmadın Varsaydın yapmazdın beni böyle tanrım Duysaydın atmazdın beni böyle tatlım Tatmadım mı sanıyorsun acıyı bende tattım Yattım öylece olanları izledim Olanlar iyi degildi hemen rape geçtim Baktımki kazanmıyom hala 3 5 bişi Hook; Kulağımda bir bebek Aklımda çelimsizler Kefenim takım olsun Diyen sosyetikler Verse 2; Beni böyle tanımayım Hiç sevmedim sanmayın senin indi artık masken Ayırmadım dertleri dersden Anladım peki nerden Senin gittiğin yerden Ah hayat! Birkere yüzüme gülsen Nolurdu artık dinlen Uçsuz bucaksız yola girdim Çıkamıycam No1 şarkılarıyla kendime gelcem Azcık kokain alcam Yatarsam yatiyim hapis Umrumda olamaz Senin gibi namuzsuzlar Hayat zaten hep boktan Benim gibi olsan anlardın Beni anla artık deli Seviyorum seni Senaryo böyle dimi Sonu hep aynı gibi Verse 3; Satılmıyor mutluluk Sorulsaydı nutkumuz Bu boka ellemeyin bozulur Bozuk makinanın niye notu yüksek olur Insanmı hayvanmı bu Hay Allah nazik olur Siktirlan zorba durur Verse 4; Gözlerinde kor bi mevsim küllerine duyarsız Karışırmı aklımız Doğarken küllerimden Küllük aldınız Ayırdınız sevmediniz saymadınız Kusura bakmayın ama ben değildim akılsız Akıl sağlığım yerinde deyil Nerden çıkardınız Popcu olsaydım dinlenirdim 50 milyon Tek sorunum rapse Ben razıyım hapse Yoksa tekrarlanır sözler böyle olmaz kafiye 1. Bölüm bitiş; Beni düşünmeyin İremi üşütmeyin Mezardaki taşıma adımı deyil kynesi deşin 2. Bölüm verse 1; Canım mosmorken Kırılır şaklabanlar Para için babasına yalakalık yaparlar Aklımızda kalırlar Nerdeler acaba Böyle olamaz Hayır böyle olamaz Kulak çınlamasından daha iyidir Sren sesi Kısım ; Ambulans gelir kapının önüne Koy cebine elini yürü cennete Kısım2; Ais ezhele 2 lafım olcak müsadenle Rap bu değil eski haline dön işte Ben yazarım kalbimi duvara Rest in peace buğra durmaz Dı ama son sürat gitti ve kaza yapıp öldü beyniyle yönettiği hastalıklı dert örgütü fertlerinden yanarken ekmek arası derdi ver Ver ver derdi daha çok ver Ölmicez mi sanki Boşver ver 3:55 Gözlerini kapat Ve hayale dal Tak kulaklığı Sonsuzluğa yat Belki izlerdim eskilerimi Özledim bende kışta üşümeyi Düşünmeyin işte beni Boşverin yaşayın siz Beat para demekse bendeki servet Eskilerden kalan fotolarımı yırtmak Özlediğim kadar pişmanlık kanımda Burda bunu bitiririm benle beraber bitsin
AziK
AziK Gün önce
Dinleyen varmı ? 2021
Emre Sakar
Emre Sakar Gün önce
Sevdiğim her kadın öldü rakı masasında ! 💔🚬
Kübra🦋
Kübra🦋 Gün önce
Bu şarkıyı bana sen önermedin ama ben sen dinliyorsun diye dinlemek istedim...
The Okan'Z
The Okan'Z Gün önce
_Biz Mutluluktan Ağlamadık_ _Dünya Zaten Ölümlü Dünya_ _Az da Olsa Çok Da Olsa Kalp Kırmadık_ _Son Kez Gül Bana Be Dünya._
Çorumlu RTE
Çorumlu RTE Gün önce
Umarım bedenin bir kişiliğe kavuşur
karakartal
karakartal Gün önce
Lisenin başı mi ortaokulun sonu mu bilmiyor ama yıllar önce buralardan ben geçtim;)
Erdem Çelebi
Erdem Çelebi Gün önce
Yine düştük buralara..
Doğan Doğan
Doğan Doğan Gün önce
bu şarkıyı her dinlediğimde kafam bir hoş oluyor 🤤🥂
mashmellowcock man
mashmellowcock man Gün önce
msn kalmadı dede
ebrusu özhancer
ebrusu özhancer Gün önce
hiç birşeyin geçtigi yok herşeyi geçiştiriyoruz..
nesguik
nesguik Gün önce
Yaş 17 kafa iyi
kittywialy
kittywialy Gün önce
hic bir sey olmasa da olur ama sen olmasan olmuyor Umut :)
kittywialy
kittywialy Gün önce
4-5 ay once valo oynarken arkada bu sarki calardi. Simdi ne valo ne de sen varsin, tek bu sarki kaldi ve senin de bu sarkiyi dinledigini biliyorum. Sen No.1'den vaz gecemezsin ki..
Deniz Etyemez
Deniz Etyemez Gün önce
Buraya göz yaşlarını bırakanlar var.
Egemen Çakır
Egemen Çakır Gün önce
Aaaaaaaaaa ben no2
Sinan
Sinan Gün önce
:/
Brawler Joker
Brawler Joker Gün önce
2 senedir hep dinlerim mükemmel bir şarkı
devran ünal
devran ünal Gün önce
Ya aga ne ergenler var yorumlarda amk can abiyi ve müziklerini çok seviyorum ama kitlesi berbat
👽 rehoke
👽 rehoke Gün önce
adı alperen yani alpyx bir dostum bu şarkıyı çok severdi muhabbetini severdim psikolojik sorunları vardı çok mutsuzdu ama bir gün mutlu olmasını çok isterdim saçma sapan kavga ettik ararımda saçma olur ben rehoke kardeşim bunu belki görürsün mutlu olmanı çok istiyorum o yüzden pes etme ve ben seni özledim bu yüzden lütfen beni ara ve rehoke farkı diye birşey vardıya hani o devam ediyor asla bitmeyecek dostum ara beni lütfen ara gerçekten saçma birşeyden kavga ettik ben seni arayamıyorum ne diyebiirim i samimi olarak iyi bir dostolduğun için seni seviyorum umarım tekrar denk geliriz
Ferid Ehedov
Ferid Ehedov Gün önce
Bəlkə bir gün görüb yada salarsan məni F....💚 ))))))
Liaynex Jefferson
Liaynex Jefferson Gün önce
Kıyasla, bak aynaya kim daha çok hasta?
selo
selo Gün önce
5 yıl sonraki ben ona hala dönemediysen intihar edebilirsin
Gizem Demir
Gizem Demir Gün önce
Aşk melek yüzlü şeytan. Sana çok güzel sözler verip bütün kalkanlarını elinden aldıktan sonra en güçlü darbesiyle vurur sana. Bu saatten sonra o kalkanları bir daha bırakmam. Tekrar kazanmak çok zor. Tekrar kendini bulmak çok zor...
Ayşegül Arığ
Ayşegül Arığ Gün önce
Son zamanlarda bana çok anlamlı geliyor şarkı sözlerin sanırım hayattan bıktım ;)
Opylcia
Opylcia Gün önce
gulerken aglarim sen bilemezsin
Selçuk
Selçuk Gün önce
böyle sanatlar bir daha yapılmayacak
Hesoyam TR
Hesoyam TR Gün önce
ben ölüyom bb
Асиф Рамазанов
Асиф Рамазанов Gün önce
Her şey son defa 🤍
Buse !
Buse ! Gün önce
son zamanlarda bağımlılık yaptı gene...