YORUMLAR
pamukşeker çikolata
pamukşeker çikolata 17 gün önce
Aşşağı inme bak inmee İnme bak pişman olursun Boş yazı sana inme demiştim😤
İbrahim Hakkı Bakır
İbrahim Hakkı Bakır 22 gün önce
Nil Ezgi Tura benim gittiğim kursta Türkçe öğretmenim kendisin çok iyi biri
İbrahim Hakkı Bakır
İbrahim Hakkı Bakır 20 gün önce
@Burak TKGZ hatırladım
Burak TKGZ
Burak TKGZ 20 gün önce
hocanın yaşınıda öğrenmiş olduk xd
Burak TKGZ
Burak TKGZ 20 gün önce
cdhhashads kanka naber ben burak
Eymen Kütük
Eymen Kütük Aylar önce
Merak edenler için 30.000 TL kazanıyor
Zeynep Duru Yıldız
Zeynep Duru Yıldız Aylar önce
1:13:40 Aydın geliyor
Emir
Emir 2 aylar önce
monoman efsanedir..
taydilarel27
taydilarel27 3 aylar önce
Ardiyenin ne oldugunu bilmeyen bir muhendis!!
taydilarel27
taydilarel27 3 aylar önce
Pr sirketin var ama baligin beyaz et oldugunu bilmiyorsun,cehalet o guzel takim elbisenin pacalarindan akmis
Dilek Yar
Dilek Yar 3 aylar önce
Bu Sabriyenin mimikleri hareketleri nedir ya, izlerken ben utandim!
Albora Tarakci
Albora Tarakci 3 aylar önce
Ümit Tarakçı' ya bakın ne kadar düzgün efendi bir insan keşke amcam olsa...
Necla Nakipoğlu
Necla Nakipoğlu 4 aylar önce
Şarkıları neden kesiyorsunuz anlamıyorum.Bizim şarkıyı dinlememizin ne sakıncası var.
Light Green
Light Green 4 aylar önce
Feriha hocaaam:)
Hayrünnisa Ekin
Hayrünnisa Ekin 4 aylar önce
ben 8 merhaba eşimin akademik bir 66
Osman TAŞTAN
Osman TAŞTAN 5 aylar önce
1:28:51 diyarbakır şivesi mi dedi o hemde sunucu? ilginç 🤔
Kadri Elibol
Kadri Elibol 5 aylar önce
bunlar nasil cikiyo ya aganin bi seyden haberi yok
Hayrünnisa Ekin
Hayrünnisa Ekin 6 aylar önce
c 6656505
juicynews
juicynews 6 aylar önce
knk 795 bölümü nerden bulabilirim
Enes Batur Fan
Enes Batur Fan 7 aylar önce
Murata laf yok lan
selin urdg
selin urdg 8 aylar önce
aydıınnnnnn mükemmelsinn yaaa
sude nazlı
sude nazlı 8 aylar önce
Ecenaz üçer nerde
cemile çakın çakın
cemile çakın çakın 8 aylar önce
sırf ecenazı görmek için geldim ama bulamadım kaçıncı saniyede olduğunu söylermisiniz
Lunet D'accord
Lunet D'accord 8 aylar önce
Ilk çıkan amcayı yarışmaya nasıl aldılar 🤷🏻‍♀️
apo karagun
apo karagun 8 aylar önce
mum isigi var ama mumun kendisi yok okadar romantik))))
Ilgıt Dkdş
Ilgıt Dkdş 9 aylar önce
Canım Kardeşim filmi için hiç bir fikrim yok deyip joker kullanan insan, bir insan kültüründen bu kadar kopuk olamaz :)
Ilgıt Dkdş
Ilgıt Dkdş 9 aylar önce
''Eski guruplağ tireşş falaağn hoşumaa gitmiyoğğ '' oğlum bu hangi dilde lan?
hasan cetinkaya
hasan cetinkaya 9 aylar önce
Merve gibi bilgisiz birini daha görmedim. Okula hicmi gitmemis acaba
Ensar Bulduk
Ensar Bulduk 9 aylar önce
*Hakan kardeşimin kefeninin cebi bile boş :'(*
Meral Yuzer
Meral Yuzer 9 aylar önce
Aydın abi yaaa sana çok zor sormuşlarr
Lari Fari
Lari Fari 9 aylar önce
6:41 fotoğraf jokerimi kullanmak istiyorum
Damla Karadağ
Damla Karadağ 10 aylar önce
Hahaha
Huseyin Dogan
Huseyin Dogan 10 aylar önce
Şu kolay matematik sorularından elenip ben sözelciyim diyenlere hasta oluyorum . ALLAH iyiliğinizi versin
Tunus Dağı
Tunus Dağı 10 aylar önce
"C" yi de hatirlamiyorsunuz galiba Adam ne güzel kopya veriyor
Ganyotçu
Ganyotçu 10 aylar önce
ilk çıkan müptezel kim aq
Ganyotçu
Ganyotçu 11 aylar önce
kedi o adamın bıyıklarını siksin
hasan cetinkaya
hasan cetinkaya 9 aylar önce
Ilk yarismaciya ilk 5 soru hediye edildi
Metin Haktan Vural
Metin Haktan Vural 11 aylar önce
Bu video benim doğum tarihimde yüklenmiş!
Keay1923
Keay1923 11 aylar önce
o dayı mulakatdan nasıl geçmiş geçmiş hayret! Hiçte sevimli değildi .
Mira Türesan
Mira Türesan 11 aylar önce
Kanalıda varrr çok iyi laf sokuyoo
Hailey Leps
Hailey Leps 11 aylar önce
Of bu Murat ne sexy ya
Neler oluyor Hayatta
Neler oluyor Hayatta 11 aylar önce
İlk yarısan bey 👏
MYT
MYT 11 aylar önce
Adam 1946 lıyım dedi 74 yaşında, az daha heyecan yapsa adını unutacak, dalga geçmeyin.
çalıkuşu
çalıkuşu Yıl önce
murat yıldırım ne güzel sunuyordu.mumla arıyorum.
Gizem Karahan
Gizem Karahan Yıl önce
İlk amca çok tatlıydı
ASMR Relax&Sleep
ASMR Relax&Sleep Yıl önce
murat bey'in arkasında oturan ünlü olmak için değişik değişik hareketlere giren kızlara ne demeli :D
Erhan YILDIZ
Erhan YILDIZ Yıl önce
Bana makosenlerimi giydirdiniz😀😀
azrausa
azrausa Yıl önce
Emre en kolay soruya cevap veremedin ya Omer serif i kim bilmiyor artik ? Uzuldum senin icin
azrausa
azrausa Yıl önce
Emre yi tebrik ederim supersin ya Cok iyi yapmissin, Tarimla ugrasan insanlar cok onemli..
azrausa
azrausa Yıl önce
Erkeklr cok dar pantalon giyiniyorsunuz oldukca sagliksiz kan dolasimi olmuyor.
azrausa
azrausa Yıl önce
1,30 Daki saclarini kaybetmis arkadasi tebrik ederim cok guzel insansin
azrausa
azrausa Yıl önce
Ilk yarismaci dede bu yasa kadar yasayipda senin gibi davranmak oldukca uzucu,
azrausa
azrausa Yıl önce
Bazi sorular cok aldatmaca misal: Yr degistirme ona degistokus denmezmi?
LVNUP
LVNUP Yıl önce
1:12:34 soruyu hazırlayanlardan mimimizah şovvv
ASMR Relax&Sleep
ASMR Relax&Sleep Yıl önce
arkada oturan kızların kusacak gibi bakması.........
Yiğitalp Akpınar
Yiğitalp Akpınar Yıl önce
Merhaba 809. Bölüm neden yok acaba?
Nurdan Yıldız
Nurdan Yıldız Yıl önce
Yüzünü gerdirmiş dr.da çok boş çıktı
Kutluhan K.
Kutluhan K. Yıl önce
1000 den 333 ü çıkaramayan bir insan. Ve aslında toplumun yarısının bu halde olup, şu basit işlemleri bile yapamayınca "ben sözelciyim yaaa" diye bahane bulması..
Orc Love
Orc Love Yıl önce
Program baslarken Murat yıldırım'ın arkasındaki kız masterchef cemre degil mi ya?
Orc Love
Orc Love Yıl önce
Murat yıldırım'ın program baslarken arkasında olan kız masterchef cemre degil mi ya ben mi yanlış gordum
Çiçero 61
Çiçero 61 Yıl önce
4:00 10:12 ...vs sol taraftaki güzel kız sürekli her proğramda var. ben de onu takip ediyorum. :))
Social Gamer
Social Gamer Yıl önce
Türkiyenin Eğitim Seviyesi : 28:40
Jöntürk
Jöntürk Yıl önce
Avrupa sehayeti diyr bosuna demiyor ispanya avrupadami la
gizem bilge
gizem bilge Yıl önce
Dr Aydın için gelenler 👍🏻
seni gidi şakacı
seni gidi şakacı 18 gün önce
ben
Ozlem Delionu
Ozlem Delionu Yıl önce
Hiç kimse bilgisiyle veya zekasıyla yarışmıyop ilk 4 soru kolay ondan sonrakiler jokekerler biliniyor 30 bin liraya kadar geliyorlar okadar
zagor
zagor Yıl önce
herkes sabriye'ye giydirmiş de herkesin bir yapısı var kardeşim, ayrıca gayet sempatik ve samimiydi ben çok sevdim
Eymen Büyükgümüş
Eymen Büyükgümüş Yıl önce
1:13:26
Ali Gündoğar
Ali Gündoğar Yıl önce
1:13:20
DRAGONFLY
DRAGONFLY Yıl önce
Ah Alperim
karamelli turşu
karamelli turşu Yıl önce
Ahahshahab aydının oturuşu o kadar tatlı ki yicemmmmmm
Emre Çeler
Emre Çeler Yıl önce
Hocam yorumları dikkate aldığını varsayarak söylüyorum, ses ve görüntü birbirinle uyuşmuyor.
Umudum ALLAH
Umudum ALLAH Yıl önce
Birgun karsilasirsak dengemi kaybedip üstüne düşebilirim
Nurana Aliyeva
Nurana Aliyeva Yıl önce
Dikkat ettim de hep kelime anlamı sorularında Azerbaycanca kelimeler soruluyor."Pişik","Mahal"gibi
deniz 35
deniz 35 Yıl önce
Ortak ülkeyiz kardeşim normal azerbaycan türkiye 👍
Duran Emmi KVP 1-97
Duran Emmi KVP 1-97 Yıl önce
Toplama çıkarma bilmiyo; fransads hukuk okıdım denklık alıcım avıkıt olıcımm
Keçecizade Paşa
Keçecizade Paşa Yıl önce
İlk çıkan tipten iğrendim
OLcay AKSOY TÜrkiye &
OLcay AKSOY TÜrkiye & Yıl önce
Adama bak daha ilk soruda göçtü
OLcay AKSOY TÜrkiye &
OLcay AKSOY TÜrkiye & Yıl önce
trshow.info/on/eHU99yMSjJiwrf4aRd4gwg.html adım olcay aksoy haftadan haftaya müzik atiyorum hangi muzigi atıyosam onu 1 dakika izle abone ol bildirimii de ac Like at yorum yaz spam olmasın lutfen
OLcay AKSOY TÜrkiye &
OLcay AKSOY TÜrkiye & Yıl önce
Bu ne bee ay kadar bişey nerdeyse sandalyeye kıracak
OLcay AKSOY TÜrkiye &
OLcay AKSOY TÜrkiye & Yıl önce
Hoşbulduk Murat abi
Hacer Erdogan Yapici
Hacer Erdogan Yapici Yıl önce
Survivor'da katıldı elendi
Zhang Fei
Zhang Fei Yıl önce
Yeni bölümler neden gelmiyor çok memnunduk kardeşim
A
A Yıl önce
Sunucunun üslubu ne kadar kaba
novaMORTAL
novaMORTAL Yıl önce
Arkadaşım gitmiş oraya, herkesin kendi bir yeri yok. Sadece arkadaşları gerçek insan. Dİğerlerinin elinde alkış düğmesi var. Bu tv programı aptalca.
SAYGIN CAN
SAYGIN CAN Yıl önce
nihat doğan ile pascal nouma çıksa daha iyi olurdu