AYRILIK MEVZULARI..
18:20
3 aylar önce
SEN KİMSİN DOĞAN KABAK?
42:53
SEN KİMSİN DELİ Mİ NE?
50:07
ŞEYDA İLE SORU CEVAP!
20:07
YORUMLAR
Яecep çelik
Яecep çelik 42 dakika önce
Bu tür olaylarda bir tane silah yeter neden almıyorlarki
Resm- Ailesi
Resm- Ailesi 56 dakika önce
🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷
eti ınce
eti ınce 56 dakika önce
kaçırılanlardan ünsal dilsiz mahalle arkadaşım.allah yardımcısı olsun.
Zeynep Erdem
Zeynep Erdem Saatler önce
Tokata gelsinnn
Zeynep Erdem
Zeynep Erdem Saatler önce
Allah kimseye böyle.bir şey yaşarmasın (Amin)
Bilal Baran
Bilal Baran Saatler önce
Abi bi gelişme olursa nolur at
Gökhan Ş.
Gökhan Ş. Saatler önce
Bizim kim olduğumuzu göstermemiz lazım bu korsanlara ki , birdaha türk bayraklı gemi gördükleri vakit paçaları tutuşsun, nefesleri kesilsin oradan hemen uzaklaşsinlar... ama nerdeeee.
Esmer
Esmer Saatler önce
🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿
İsgender Eliyev
İsgender Eliyev Saatler önce
Uyumuyarak tüm haberleri izlediğin ve araşdırma yapdığın gözlerinden belli
Hürünaz Akbaş
Hürünaz Akbaş 2 saatler önce
Lan biraz gül ya çok korkuyorum⊙﹏⊙
İsmail Demir
İsmail Demir 2 saatler önce
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun 🤲
Elnur Aslanov
Elnur Aslanov 2 saatler önce
Allah rehmet elesin olen qardasimiz Azerbaycanli qardasimizdi yeri cennet olsun onu oldurenlerde insAllah qisa bir zamanda cezalarin taparlar
Miro
Miro 2 saatler önce
Habersiz kalmamak isteyenler izlesinler 💙
ECE EDİT
ECE EDİT 2 saatler önce
Peki jungkook ile taehyung sevgilimi Hayıııııııııııııııııır
Absthetics
Absthetics 2 saatler önce
Her seyi para icin yapiyorsa bu korsanlar neden 1 kisiyi oldurduler ?
Ilgın Kızıltaş
Ilgın Kızıltaş 2 saatler önce
6 kalkan cellat 😂😂
BATLAMALI 28
BATLAMALI 28 2 saatler önce
ÖLEN GARDAŞLARIMIZA ALLAH RAHMET EYLESİN AMA BENCE VATANDAŞLARIMIZI ALDIKTAN SONRA ORAYA BİR DONANMA GÖNDERİLEBİLİR VE O KORSANLARI YOK EDİLEBİLİR AMA BURAK ABİNİN DEDİĞİ GİBİ "DEVLET NE YAPIYORSA DOĞRUYU YAPIYODUR"...
Hacer Basar
Hacer Basar 2 saatler önce
"BİR YERDE GÖRSEM SELAM VERİRİM KONUŞURUM OTURUP SOHBET EDERİM"
Melis Ün
Melis Ün 2 saatler önce
Tek söylemek istediğim şey gemi personeli olmak hiç kolay değil ister kaptan ister tayfa ister mühendis parası güzel diye bu mesleği seçecekseniz seçmeyin davulun sesi uzaktan herkese hoş geliyor Allah bu mesleği yapan herkese ve ailesine sabır versin
Scary Man
Scary Man 2 saatler önce
Tamam Anlatiyonda Niye Belamizi Sikecekmişsin Bakiyon Kardeşime
Maskeli Bela
Maskeli Bela 2 saatler önce
Burak Abi Senin Üstündeki Tişört Ve Arka Planın Yeşil Değilmi 🙂 Yani Yeşil Ekran
nebi Torun
nebi Torun 3 saatler önce
ulan afrikalılara yardım ediyoz sonuc gordugunuz gibi(yanlis anlamayin
isa şahan
isa şahan 3 saatler önce
Türk gemisine saldırı yapıyorlar umarım SAT ve SAS harekete geçmiştir yoksa konu içler acısı..
Veysel Avcı
Veysel Avcı 3 saatler önce
Abi om sayf ilgili video ne zaman gelecek
Derviş Bayrak
Derviş Bayrak 3 saatler önce
Namık Ekin emeklisin biliyoruz ama bu olaya el atman lazım
Karadeniz Hırçın
Karadeniz Hırçın 3 saatler önce
" Sizler hiç Rus veya Ukrayna gemisi baskına uğradı diye duydunuz mu, duyamazsınız çünkü onların takım sandıklarında ak 47 kaleşnikof denen bir aletleri var. Ve kullanmaktan hiç çekinmezler" Bu Mozart gemisi ile ilgili bir başka videoda uzman bir abinin sözleri. Bence çok çok haklı.
Orhan bey
Orhan bey 3 saatler önce
Gemide Silah Veya Güvenlik Neden Yok ? En Az 3 Güvenlik Olsa Belkide Olmazdı . Birde Adamları Gördükleri Halde niye Gemiyi Durdurdular . Geçecekleri Körfezin Tehlikeli Olduklarını Bilmeleri Lazım Çünkü Kaptan Rotayı Biliyorsa Nasıl Biryer Oldugunuda Bilmeli ..
Osman Osman
Osman Osman 3 saatler önce
Icerik uret gozum icerik biz bunu haberlerde seyrettik
Oyun Öğretelim GOD
Oyun Öğretelim GOD 4 saatler önce
Kayıp corabimi bulsana Müge abla hala bulamadi
Nuray Arzumanova
Nuray Arzumanova 4 saatler önce
Mən Azərbaycan dan baxıram və Azərbaycandan salamlarrrr ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ İNSALLAH görərsən Burak qardaş
Leonardo Da Vinci
Leonardo Da Vinci 4 saatler önce
Güncelleme : Nijeryalı korsanlar ile irtibata geçilmiş serbest kalmaları için 5 milyon dolar istemektedirler. yorumu beğeninde herkes görsün (amacım asla pirim değildir) İnşallah sağ sağlim dönerler
Erkan Özyaşar
Erkan Özyaşar 4 saatler önce
Arkadaşlar ben whatsap'ı sildim Tekrar yüklersem yeni sözleşmeyi mi kabul edip tekrar yükleyebilirim? Şimdiden teşekkürler
damla güney
damla güney 4 saatler önce
Abi
Selin Gürol
Selin Gürol 4 saatler önce
TikTok’tan Geldim☺️
M.Hüseyin Işıkgöz
M.Hüseyin Işıkgöz 4 saatler önce
Sanki reha muhtar gibi anlatıyorsun Burak güngör haber spikeri ol.
Özgür Cansız
Özgür Cansız 4 saatler önce
Coko o
Ramazan Keskinbalta
Ramazan Keskinbalta 4 saatler önce
Abi 2 milyon olunca çekiliş yaparmisin
Mehmet Ali Gündoğdu
Mehmet Ali Gündoğdu 4 saatler önce
Abi bende fenerli hemde 11 yıldır beri çünkü 11 yaşındayım yanı koyu fenerliyim
cemile Uc
cemile Uc 4 saatler önce
Cellat gelsinn
Murat koc
Murat koc 4 saatler önce
Abi Ağına Şağlık
Ben 23 Stick Nodes
Ben 23 Stick Nodes 4 saatler önce
0:58 Wauv
Kızıl Çita
Kızıl Çita 5 saatler önce
Ah ya ah ya ah ya 😔
cool Mustafa
cool Mustafa 5 saatler önce
17:11 arkadaşlar cemre haklı bence herkez cemceeeeel diyolar da arkadaş olabilirler herkez ark olabilir yani
Thhhfgrbr Fwbbrn
Thhhfgrbr Fwbbrn 5 saatler önce
Yasemince miydi hatırlayamadıkları
merve gümrükçüoğlu
merve gümrükçüoğlu 5 saatler önce
yanlız herşey az önce diye başlıyor üwisşdşwğğisşlsw
ömer yılmaz
ömer yılmaz 5 saatler önce
ya şu son iddiadan sonra gerçekten inandım
Ebrar Şanlı
Ebrar Şanlı 5 saatler önce
2:40 abi orada sen mi varsın yoksa Şeyda ablanın arkaşımı
İlknur Tiris
İlknur Tiris 5 saatler önce
Abi Sinem kobaltı konuk alsana🤣🤣🤣
İlknur Tiris
İlknur Tiris 5 saatler önce
TNKS ABİ [İZMİT❤]
İlknur Tiris
İlknur Tiris 5 saatler önce
hahaaa🤣🤣🤣🤣🤣
FF İMPARATON
FF İMPARATON 5 saatler önce
Allah yardımcıları olsun 🙁🙁🙁
İlknur Tiris
İlknur Tiris 6 saatler önce
Hahahaha😂😂😂
Emir Gaming
Emir Gaming 6 saatler önce
Sadece ENES ile ortak bir konuda anlaşıp video çekermisiniz?
Nur Tüfekcioğlu
Nur Tüfekcioğlu 6 saatler önce
Eski video tarzlarını baya özlemiştik burak böyle gitmelisin bizi aydınlattığın için arkadaşın ve sana çok teşekkür ederiz ❤️
İlknur Tiris
İlknur Tiris 6 saatler önce
alah emet eylesin😔😔
NE BOŞ YAPTIN BE
NE BOŞ YAPTIN BE 4 saatler önce
Yazacaksan duzgun yaz Allah yazmak zor mu geldi
Taklafans
Taklafans 6 saatler önce
Ozledik bu videolari kral bu videolari hic birakma
İlknur Tiris
İlknur Tiris 6 saatler önce
Bu çok kötü bir durum😥😥
Emre Karaçelik
Emre Karaçelik 6 saatler önce
Bizde denizcilik okuyoruz bu olay bizi çok çok olumsuz etkiledi
Eyüp Arslan
Eyüp Arslan 6 saatler önce
2021 den selam
ECE EDİT
ECE EDİT 6 saatler önce
Aşk dolular ya çok tatlıııı
Nazmi Çakır
Nazmi Çakır 6 saatler önce
kafalar ve delimine nerdeyse eşit abone ye sahip ve buna rağmen sadece göz önünde olan kanal kafalar bence tek başına 7 milyon luk bir kanal yürüttüğü için onunda haberleri yapılmalı
Aleyna KADIN
Aleyna KADIN 6 saatler önce
Güncel konuları islemen çok güzel bir hareket ve kesinlikle bu tür videoların sürekli olmasını bekliyoruz senden eline emeğine sağlik..
muhabbet kuşu maviş
muhabbet kuşu maviş 6 saatler önce
2021 de izleyenler 👇
Mert Özkoyuncu
Mert Özkoyuncu 6 saatler önce
Nijerya sömürge olmak istiyor galiba
GAME TÜRK
GAME TÜRK 7 saatler önce
CELCEM BİRBİRİNE ÇOK YAKIŞAN DİYENLER +1
Genius Deha
Genius Deha 7 saatler önce
Fransızların parmağı var...karabağın ve libyanın intikamını alıyor akıllarınca neden azeri kardeşimizi öldürüyorlar..afrikanın o kısmı silme fransız sömürgesi o açıklar..Ama yineee ne hikmetsee Erdoğna yakın geçmişte dünya laf söyleyen makron 180 derece bir tavır değişikliği ile uzlaşma mektubu yolluyor...Arkasından azeri kardeşimizin yer aldığı gemiye saldırı azeri kardeşimizi öldürüyorlar...Fransa aklınca libya vr karabağın intikamını gemiye saldırıp bizimkileti kaçırarak azeri kardeşimizi de öldürerek almaya çalışıyor.
ECE EDİT
ECE EDİT 7 saatler önce
Yaaaa kıyamam sana 🍯🍯🍯🍯ballı ya
Chinara kbr
Chinara kbr 7 saatler önce
Allah Rehmet Elesin🥺💔 🇦🇿🇹🇷 💔🥺
salih akman
salih akman 7 saatler önce
reşatabi
Niyameddin Qanbayev
Niyameddin Qanbayev 7 saatler önce
cemreni sevmiyorum 🤣🤣😂😂😂
Suleyman Kilic
Suleyman Kilic 7 saatler önce
💛💙
AKINCI TÜRK
AKINCI TÜRK 7 saatler önce
AMA nijerya ile devlet ile birlikde operasyon yapilabilir bunu daha önce de yaptik başka ülke ler ile birlikde mesela gecenlerde bir italian kizi getirdik kurtarip istibaratimiz veya irak'da daeş den Kurtardik operasyon ile olmasina olur da ama nijerya ülke bunu müsayit edermi bizimle birlikde operasyon yaparmi o başka ozaman yaparmi yapmaz sanmiyorum devlet de kazaniyor burdan ama olabilir isterseler veya başka ülke de yaşanmiş olsa vs.... bi ekip yollarsin anlaşarak onlarin istibarati bizim istibarat birlikde operasyon yapar olabilir
Kaan Özbek
Kaan Özbek 7 saatler önce
Outlast işte bu yüzden var
AKINCI TÜRK
AKINCI TÜRK 7 saatler önce
Bunda bir iş var ben parali asker olma ihtimali var diye düşünüyorum gecen savaş gemi indirdik denize acilim yaptik vs..sonra sanki mesaj veriliyor herşeye zarar veriyorlar sadece radara degil...fransiz gemisine kilitlenmiş dik navtex ilan bölgeye girdiklerinde, sistemlerini çökertik kovaladik rezil ederek vs... ben bu saldiri da baya baya süpheleniyorum... karanlikda gitti gemi kör gidiyorum diyor vs..
Şevval Kökten
Şevval Kökten 7 saatler önce
Şu anda napıyonlar ki tanıdıkları ve kendileri 😣😣