YORUMLAR
VORTEX
VORTEX 11 saatler önce
Sonra Türkiye niye gelişmiyor
BERKAY STARS
BERKAY STARS 11 saatler önce
GERÇEKTEN MÜKEMMEL BİR VİDEO❤
Yalker
Yalker 12 saatler önce
Bu tür şeyleri gördükten sonra ülkeme bir bakıyorum, hiç iç açıcı değil. Hala halktan cebinde 3000 liralık telefonla geziyorsun diyen dayılar geliyor aklıma, üzülüyorum.
Nəzərovlar ailəsi
Nəzərovlar ailəsi 12 saatler önce
Simdi 5 ay gecmis bu bebek nasil
Kaan Eken
Kaan Eken 12 saatler önce
31
Bix- UlaşAli
Bix- UlaşAli 12 saatler önce
tütsüden ciğerleri yanan ve kafası bulanan kadın ve bunu anlamayıp tövbe eden düşünmeden yoksun korkan Türk halkı duman zehirlenmelerinin çoğu kafayı bulandırır Allah aşkına bukadar cahil nasıl var bu kanalın yorumlarında.
DENO KAZAN
DENO KAZAN 12 saatler önce
Burası pubgnin yeri
Bix- UlaşAli
Bix- UlaşAli 12 saatler önce
yeterince inanırsam büyü yaparım yeterince konuşursam olucak.
KAYRA Bolat
KAYRA Bolat 12 saatler önce
ne diyiceğimi bilmiyorum.
Berkay Avcı
Berkay Avcı 12 saatler önce
Bizim ekonomimiz gittikçe boka dönüyor
Mr Shadow
Mr Shadow 12 saatler önce
Güneşten 6x sıcak olan ısıya dayana bilen metal veya başka bişey var mı ya?
Zeynep guoz
Zeynep guoz 12 saatler önce
Video yeni izledim, helal olsun emeğine sağlık. Harika bir kanal. Başarıların devamını diliyorum 😊😊
Ebrar K
Ebrar K 12 saatler önce
Yaşadığım ülkeye şükürler olsun.
GD Games
GD Games 12 saatler önce
Bugünde napalım dolar 9 tl
Muhammed Akcakala
Muhammed Akcakala 13 saatler önce
Bunun bir film olmasını istiyoruz uzun olarak siz takipçilerinizi kirmazsiniz ruhi Çenet
Şervan 10Reng
Şervan 10Reng 13 saatler önce
İzlerken nefes alamadım
I am RyanzxuaL
I am RyanzxuaL 13 saatler önce
Temizlik imandan gelir diyen kimdi lan nerde ne kadar Müslüman ülke varsa çöpden geçilmiyor. Bir de Avrupa ülkelerine bak MÜSLÜMAN olmayan
Çınar Koç
Çınar Koç 13 saatler önce
Alhım Ermenistan un evleri barklarını yık amin 😭😭
Alper kocakoc
Alper kocakoc 13 saatler önce
SENİ KINIYORUM HER ŞEYİ KATILA ÖZEL YAPMAYA BAŞLASDIN HEP HER ŞEY PARA Kİ ZATEN KAZANIYORSUN HALA PARAA İSTİYORSUN...
egemen ozkan
egemen ozkan 13 saatler önce
yaw kaptan hikayelere girmesi için böyle yapmıştır titanic gibi
Yaser Akıncı
Yaser Akıncı 14 saatler önce
keşke bu videoyu tüm ülkeye izletebilsek
Gizem G.
Gizem G. 14 saatler önce
Ben orada bir saniye bile kalamazdim izlerken kusacaktim 🤢🤮
tarık ulaşan
tarık ulaşan 14 saatler önce
Kalp iyi adam maşallah uzun ömür versin Ben tüm insanlar ayrı ayrı işitme ve gözme ve engellil ve güce kısa ve şişman ve zayıf ve uzun ve yaşlı maşallah çok beğendim güzel ayrı insanlar maşallah ❤❤❤👍👍 ben vardım izledim bitti
Elif
Elif 14 saatler önce
Yaşadığım yer 1. Deprem bölgesinde dün kartal 4.2 ile sallandı..
Mehmet Akif Erdem
Mehmet Akif Erdem 15 saatler önce
Tunceli grad
Cengizhan Çetin
Cengizhan Çetin 15 saatler önce
Bu nasil müslümanım demek acaba cok merak ediyorum. Temizlik imandan gelir derler. Demekki bunlarin imani zayif diyecek baska birsey yok.
Uzaylı
Uzaylı 15 saatler önce
Lütfen daha çok bu tarz videolar
Nasıl Kanal bu?
Nasıl Kanal bu? 15 saatler önce
Arkadaşlar çocuk yaşıyor mu bilgisi olan var mı
yasak resim
yasak resim 16 saatler önce
26:02'de adamın sesini vermişsin, yarım saat boyunca adamın sesini değiştirmenin ne manası kaldı, bu yaptığın etik mi? o bölümde bu adamı tanıyan biri gayet rahat bir şekilde kim olduğunu anlayabilir.
Helena Alexandre
Helena Alexandre 16 saatler önce
Excelente vídio maravilhoso gostei de ver
xiao's almond tofu 💚♣️
xiao's almond tofu 💚♣️ 16 saatler önce
Tamam yani kaptan or-
Bu güzel bir hesap La
Bu güzel bir hesap La 16 saatler önce
Korona power
Süleyman Kel
Süleyman Kel 16 saatler önce
Şuan zaten ekonomik kriz var uzun anlatmaya gerek yok
Erdem Uygun
Erdem Uygun 16 saatler önce
baya duygulandım, ne kadar güçlü bir insan, helal olsun sana Fatma
Selim Sefa
Selim Sefa 17 saatler önce
Abhazya cumhuriyetine gidip lata trafejisinin(katliyam) haberini yapabilirsin.kimsenin haberi yok.kimsede gidip ne oluyor orada haber yapan yok.gerçekler gizleniyor.gerçekleri anlatırsan sonrasında ne gibi baskı yaparlar bilemem
ELM VƏ ƏMƏL
ELM VƏ ƏMƏL 17 saatler önce
Kardeşim üremənin kuyuyla nə alakası insanların günahlarından denizde və karada fəsadlar meydana gəlir
PRİZ
PRİZ 17 saatler önce
Bence bu projeye tüm ülkelerin el atması lazım
Kerem Edişmen
Kerem Edişmen 17 saatler önce
Mutlaka bir atık olacaktır
Kadir Yıldırım
Kadir Yıldırım 17 saatler önce
Yobaz derler konyalıya ama konya yapıyor abi
mam. tv
mam. tv 17 saatler önce
Marsta oksijen var mi yoksa ses nasıl duyuluyor
Hilal İii
Hilal İii 17 saatler önce
Ablasina cok uzuldum surekli agliyor 😔 Allah sifa versin basta miran olmak üzere butun smali cocuklara 😔
Bolşevik Ruhu
Bolşevik Ruhu 17 saatler önce
Ermeni soykırımından bahsetmiyorsun ama sovyetleri şeytan gibi gösteriyorsun şaka gibi
Samet Yildiz
Samet Yildiz 18 saatler önce
An itibari ile dolar:8.79 tarih:20.06.2021
Ahmet Cengiz Ersen
Ahmet Cengiz Ersen 18 saatler önce
Nasıl yani kendi tarihlerini yazmamışlar mı
Yusuf Fehim İlhan
Yusuf Fehim İlhan 18 saatler önce
Van dan selamlar
İm Aybars
İm Aybars 18 saatler önce
Videodan tek anladığım şey: Çinlilerin yapay güneş yaptığı
тѕυѕнιмα
тѕυѕнιмα 18 saatler önce
Sonumuz Half-Life evreni gibi olmasın da..
Azerbaijan 🇦🇿🇹🇷 (ZEVSE AZADLIQ!)
Azerbaijan 🇦🇿🇹🇷 (ZEVSE AZADLIQ!) 14 saatler önce
Çok iyi oyun ben 1 ile 2 iyi bitirdim ama episodelar kaldı
Umut Ç
Umut Ç 18 saatler önce
Gelin kardeşim ya ne demek turkiyeye gelin istanbula gelin yaşayın suriyelide gelsin honduraslısı gelsin hintlisi gelsin papua yeni gineli kabilelerden gelsin aa lafı bile olmaz lahosdan çer cöp getirin hondurastan katliam suç getirin başka biyersen ilkellik başka biyerden cahillik başka biyerden bağnazlık hepsini getirin hiç hırlı bi işiniz olmasın aq devletimiz de hepsini kabul etsin lafı bile olmaz ama bi şartla bizi bi salın ya gerçekten söyle orta halli bi ülke ile anlasın da bizde sktrolp gidelim gerçekten öyle norveç kanada almanya jaoonya flnda istemiyoz orta halli ne bilim uruguay olur portekiz olur kore olur güney afrika olur bu ve emsalleri olan bi ülkeyle anlasinda bizi bi salın ya sonra tüm o saydıklarımı alın başınıza çalın körerin burda
Fatih Türkücü
Fatih Türkücü 18 saatler önce
Ne ağlamazı gözüme döviz kaçtı
ABANA37
ABANA37 18 saatler önce
Gece gece benim ne işim var burda ya İç sesim: ya gece değilse ya güneş yok olduysa jsjs
Otonom Film Studio
Otonom Film Studio 18 saatler önce
2023 seçiminden sonra dönüş başlar osmanliya
Emre Ergül
Emre Ergül 18 saatler önce
sinirim bozuldu la yeminlen keyiflerde yerinde böyle bir şeye alışmak ve böyle yaşamak çok üzücü
dicezzy
dicezzy 18 saatler önce
sinirin bozulsun diye çekmiştir
caqtay Uzun61
caqtay Uzun61 18 saatler önce
🇹🇷🇦🇿🇵🇰 Kardeş ülkeler.
Gökhan Borlak
Gökhan Borlak 18 saatler önce
Ruhi para isine girme zaten yeterince kazaniyorsun senin para ile yayinladigin videoyu baskalari bedava yayinliyor.
cetin degirmenci
cetin degirmenci 18 saatler önce
Dünyayı dinler yok edıyor insanlar dın ile morfınlenıuor sorgulama yetısını kaybediyor ınsan
mert geray
mert geray 18 saatler önce
Bunun olması için 3 parmak veririm
Serdal Aydin
Serdal Aydin 18 saatler önce
Ugultular her yerde var! Bu fenomen aslinda "cinlerin frekansidir"! Gayet normal birsey - ben her gün karsilasiyorum!
Tunahan Arıcı
Tunahan Arıcı 18 saatler önce
2014 yılında gittiğim de sözde 5 yıldızlı olan otelde pislikten yatamamıştık, keşke pakistan hindistan sınırı olan wagha borderı da görüp devir teslim törenini izleyebilseymişsin, son olarak çok güzel bol baharatlı bir akşam yemeğinden sonra 3 gün mide zafiyeti geçirmiştim
Serifcan Bulut
Serifcan Bulut 18 saatler önce
aaa 1990 istanbul
Serdal Aydin
Serdal Aydin 19 saatler önce
Ruhinin sesi videyolardan daha "korkutucu"!
D͍̹e̅́troye (D͍̹e̅́troye)
D͍̹e̅́troye (D͍̹e̅́troye) 19 saatler önce
3:00 aniden gelen burunu gören ben anlık: 🤮 bune ergen burnu mu bu çik videodan
Serdal Aydin
Serdal Aydin 19 saatler önce
Manifestasyon yapan negatif enerjiler!
Kamil Atakisizade
Kamil Atakisizade 19 saatler önce
burda niye yasarsinki ya allahim orda dogmadigim icin sana sonsuz sukurler olsun
ömer ökten şen
ömer ökten şen 19 saatler önce
Çin Malı Güneş ☀️ 😂😂😂
Halil Kaya
Halil Kaya 19 saatler önce
Tam bir awrupa adaleti ❤
Yunus Serhat
Yunus Serhat 19 saatler önce
ALLAH yardım etsin vallahi çok üzüldüm ama helal olsun kadın yinede hayata tutunmuş bi şekilde hepimiz yanındayız <3
Erkut Ezer
Erkut Ezer 19 saatler önce
∞BİRİCİK SEVGİLİM BEKLENEN BÜYÜK İSTANBUL DEPREMİ 13.12.2022.SALI∞
Tablet REİS
Tablet REİS 19 saatler önce
En acımayanındanmver abi ya offff
OKİTAKO
OKİTAKO 19 saatler önce
😭😭😓😓Çok üzüldüm. Uyuyamicam. Biz birçok şeye kızıyoruz mesela koşarken birisi bize çarptığında düşüyoruz ve o kişiyi linç ediyoruz ama bu bebek daha oynayamıyor bile😓oynamayı bırak yutkunamıyor onu hayatı hayat değil 😭😭😓ADALET İSTİYORUZ✊✊✊BU ÇOCUKLARA YARDIM DİLİYORUZ✊✊HADİ ŞİMDİ HEP BERABER - ADALET İSTİYORUZ✊✊*EĞER BİR ZULME ENGEL OLAMIYORSAN ONU HERYERDE DUYUR*. ~HZ. MUHAMMED~
Ömer Erim
Ömer Erim 19 saatler önce
Pakistan Çinin oyunudur
Umut Hoşiç
Umut Hoşiç 19 saatler önce
Dolar 8.7 ekonomi coh iyi ama degil mi yegenim:D
Samet AYGÜL
Samet AYGÜL 19 saatler önce
Müsilajı bir de senden dinlemek isteriz ruhi.
ERDEM
ERDEM 19 saatler önce
Şimdi Covid 19 u dünyaya neden saldıklarını daha iyi anladım .
Hamza Rizgar
Hamza Rizgar 19 saatler önce
8:05 bugün okulda Kürtçe öğretmeni alnatı çok duygulandim☹️
Irmak Dizdar
Irmak Dizdar 19 saatler önce
Berbat ya midem bulandı bu ne bu insanlara kesinlikle egitim verilmeli ülke bu sekilde ilerleyemez
ARAZ PUBGM
ARAZ PUBGM 19 saatler önce
ABİ BUNLAR AZERBAYCANCA DANİSR AXİ 😂 AZERİKERDEN BU 😂 TURK DİGİL AZERİ
Fuck Mooo
Fuck Mooo 19 saatler önce
Pakistan sen müslüman bir ülkesin nedir bu
Ugur Avdiyev
Ugur Avdiyev 19 saatler önce
BƏLKƏDƏ O ƏSGƏRLƏRDƏN NEÇƏSİ ŞƏHİD OLUB😐🥺😞UNUDULMAYACAQSINIZ!