Firardayız | Komedi Filmi
1:23:21
YORUMLAR
mert Altinoglu
mert Altinoglu 42 dakika önce
arkada izliyordum film acıldı sandım arkada bu ne uzunluk
valdir valar
valdir valar 47 dakika önce
8:21 Özgür beyine sokayım özgür beylik halimmi var benim ganyotçu
Elif Suna Yağmur Bulut
Elif Suna Yağmur Bulut 49 dakika önce
Hic sarmadan izledim wallla çok iyi
Recep Erven
Recep Erven Saatler önce
E kızım kilisemizinde bir af limiti var dediği an altıma işedim 😀😀😀
Rudi Stein
Rudi Stein Saatler önce
Gercek cok yazik, vakit kaybi, boktan sacma
TUNAHAN TUNA
TUNAHAN TUNA 2 saatler önce
Bi dakka beş dakkanizi alabilirmiyim acaba😁
Cimbom Haberi
Cimbom Haberi 2 saatler önce
1:22:28
ÇILGIN YOUTUBERRR
ÇILGIN YOUTUBERRR 2 saatler önce
2:24 bu gürbüz😂
napim
napim 3 saatler önce
Yorumları ciddiye almayın film çok güzel.
napim
napim 3 saatler önce
Güzel film ab
Şekerim Fuat Tamer Tataroğlu
Şekerim Fuat Tamer Tataroğlu 3 saatler önce
7:13 • 7:22 😍
Hasan İlhan
Hasan İlhan 4 saatler önce
Sevkonun cenazesi bu camidendi,nerede cami :)
JosephCagdason
JosephCagdason 4 saatler önce
Süleyman denen o müptelaya didük; bekle. Germiyan'u, Osmanoğlulları'nu çağırak, öyle cenk idek dedük. Dinlemedi...
Mustafacan Özdemir
Mustafacan Özdemir 5 saatler önce
İki
İsmail Hakkı Tatar
İsmail Hakkı Tatar 6 saatler önce
Ya fena bişey bunlar ya süperler
Tuncay Gulseren
Tuncay Gulseren 6 saatler önce
28:57😁😁
oyun delisi
oyun delisi 8 saatler önce
ilk
Kral GNÇ
Kral GNÇ 10 saatler önce
KÖTÜ YORUMLARDAN DOLAYI İZLEMEYECEKTİM FİLM SÜPER ÇOK HOŞUMA GİTTİ ALLAHTAN SİZİ DİNLEMEDİM KİMSEYE SEBEP OLMAYIN FİLM ÇOK İYİYDİ GÜLDÜM EĞLENDİM ZAMAN GEÇİRDİM TEŞEKKÜRLER
İsmail E
İsmail E 10 saatler önce
Aga bu filmin böyle ara sahnelerini izliyorum ama hep bi tuhaf replikleri var gizliden gizliye. Birinde sahil kenarında öpüşeceklerken ayyaşlara denk geliyorlar orda aklından geçen cümlelerde ölmektense bana tecavüz etseler daha iyi diyor adam. Burda da ulu orta yerde öpüşmeyi sevginin bir göstergesi sayıp normal karşılıyor. Başka bi senaryoda kadın restoranda tangasını çıkarıp adama veriyor falan filan yani bi kaç senaryo izledim aşırı saçma bi film. Filmi de resmen kadının vücut hatları üzerine kurmuşlar o kadın oynamasa film izlenmeyecek galiba. Senaryoyu yazan arkadaş modern gavat herhalde uçuk kaçık hayalleri var yapmak istediği onları senaryoya dökmüş anlaşılan.
Mehmet Kircal
Mehmet Kircal 10 saatler önce
ablaya off olmazzzz
Mısra💫
Mısra💫 11 saatler önce
Film iyidi herkes yolunu bulduda şu nurinin sonuna uzuldum be
Sezgin Durmuş
Sezgin Durmuş 11 saatler önce
hamo xıdır bu küy tavığı güzel oğlandııırr
Ersen
Ersen 11 saatler önce
Cok guzeldi. Güldüm doya doya
Emir Ozden
Emir Ozden 12 saatler önce
Filmi izlicektim bu sahneyele aradan çıkarttım
Şule Aliosman
Şule Aliosman 14 saatler önce
İyi film 👌🏻
Mirac
Mirac 15 saatler önce
8:11
Murat Mrt
Murat Mrt 15 saatler önce
Mezarlıkta da bir sürü Kahraman yatıyor
Ibrahim Taskin
Ibrahim Taskin 16 saatler önce
Zorla komedi çalışması gene olmamış.
Fuad Rzasoy
Fuad Rzasoy 17 saatler önce
Gzt den gelmek başka )
Mahmut Kaplan
Mahmut Kaplan 18 saatler önce
1:30:01 yarıldım kamilin mimiklerine
LIZ CAIN
LIZ CAIN 18 saatler önce
HEYY GIDI GUNLER HEYY, KAYMAKAMLARIN NAMUSLU OLDUGU GUNLER = MUTFAKTAKI YEMEK MASASINDA PLASTIK SANDALYEDE YEMEK YEDIKLERI GUNLER. SIMDI OYLEMI YA SON 20 YILDIR, RUSVET KOKUSMA COKME TEPEDEN BASLAYIP KAMU DA EN DUSUK MEMURA KADAR INDI. YIYEN YIYENE DOYMAK BILMIYORLAR
Hakan Karabulut
Hakan Karabulut 20 saatler önce
Boya sandigi rahmetli babamindi
Seyffo Ali
Seyffo Ali Gün önce
En korktuğum şey beni öldürecekler ona. Teccavü edecekler 😂😂😂
Elif Kiras
Elif Kiras Gün önce
Ezan okunuyor müzik kess ezan değilmiş selaymis devam bu nasıl bi zihniyettir👎
Diégo Muñoz
Diégo Muñoz 22 saatler önce
Bu tarz şeylere takılıyorsun madem internetten dizi/film niye izliyorsun ruh hastası mısın?
Bilal Baki
Bilal Baki Gün önce
9:21 gülmekten yarıldım. Adamı kuş alıp gitti.
veysel menekşe
veysel menekşe Gün önce
asıl komedi yorumlarda..:)
Adım Adım Her Şey
Adım Adım Her Şey Gün önce
usta hiç pişmesin ustanın şaşkınlığı 😂
ali rıza Kurbani
ali rıza Kurbani Gün önce
5:20 adamın derdi yengeye tıklamak
EfeTheKenWakashimazuSimper
EfeTheKenWakashimazuSimper Gün önce
5:53 aranan sahne
Demirhan Gül
Demirhan Gül Gün önce
yılardır bıkmadan izliyorum
Нияз Халилов
Нияз Халилов Gün önce
.
Kirliva 7
Kirliva 7 Gün önce
13:56 14:00 turan ismi göktürk döneminden beri kullanılan türk ismidir
ARDA
ARDA Gün önce
Bu filmmi 2021 izleyen varmı?
mr Mom
mr Mom Gün önce
Gercekmi ki bu hikaye sonu huzunle bitti
Yaşar Kum
Yaşar Kum Gün önce
14:04 KASIMPAŞADAN APAÇİ SELİM asdf
Mücahit Îsanç
Mücahit Îsanç Gün önce
Yine olmamış
Efe Mercan
Efe Mercan Gün önce
Öyle büyük bütçelerle ve tanınmış tiplerle yapılmamış ama keyifle izlediğim güzel bir filimdi teşekkürler .
سعد الرملاوي
سعد الرملاوي Gün önce
بةيةسيةيكى
Harun Ismayilov
Harun Ismayilov Gün önce
Haluk Məlhəmi aldatıyor
Harun Ismayilov
Harun Ismayilov Gün önce
Vay Haluk
Berke Yavuz
Berke Yavuz Gün önce
12.45 muq😂😂😂
Ferhat ÇETİN
Ferhat ÇETİN Gün önce
Bu kadar kalite bir araya gelip saçma bi eser ortaya çıkması çok ilginç olmuş. Diğerlerine göre vasat olmuş. Şimdi bir şey çıkar diye diye izledim ama gereksiz..
Emre Köroğlu
Emre Köroğlu Gün önce
Sen susucan burda essek gibi beklicen
Engin Onur
Engin Onur Gün önce
Ben iki sefer gittim.doyamadım
SEX KANALI
SEX KANALI Gün önce
trshow.info/watch/JjAHKifVgh8/video.html
XİT MUSİC
XİT MUSİC Gün önce
1:14:37--- Ağam, keşke bu arkadaşa bir şey yedirip, içirmeseydik😂😂😂
Mr. Nobody
Mr. Nobody Gün önce
Sirf kadro iyi die izledim ama bu nedir ya
Fatma Özdemir
Fatma Özdemir 2 gün önce
Hep yek 1 çıktığında eşimle birlikte sinemada izlemiştik 2015 di çok eğlenceli idi bu 3 daha eğlenceli olmuş hep yek 4 gelsin artık daha çok gülelim.
Serdar Can
Serdar Can 2 gün önce
Sızlatıp titreten li
Gökhan Bakır
Gökhan Bakır 2 gün önce
"Bak nâlân çok değişik döverim seni"
mesutcan sağlar
mesutcan sağlar 2 gün önce
1:06:56 anlıyorum
U.K
U.K 2 gün önce
aslinda suc oyuncularda degil , filimi yapanda suc tam bir acemi acayip cansiz olmus
mutlu limon
mutlu limon 2 gün önce
Ziyade olsun
emirhan ünsal
emirhan ünsal 2 gün önce
aaaa
emirhan ünsal
emirhan ünsal 2 gün önce
Aaaa
emirhan ünsal
emirhan ünsal 2 gün önce
Aaa
emirhan ünsal
emirhan ünsal 2 gün önce
Emir ben
Fatih karakayalı
Fatih karakayalı 2 gün önce
karpuzların kesilmeden kötü olduğunu anlamışlar. yerdeki yarılan karpuzlar kıp kırımızı artık bu film hatsı değil tembellik
Atilla DOĞANCI
Atilla DOĞANCI 2 gün önce
hiç gülmediğim , hatta sıkıntı sitres yaptığım bir komedi filmi