Mağdur Diktatörler
10:55
3 aylar önce
YORUMLAR
brunetta a
brunetta a 7 saniye önce
Abdurrahman bey haklı ve doğru konuşan bir adam
Elif sevda
Elif sevda 13 dakika önce
Madem biz insalar aliyoruz hakliyala bakmaliyiz bide zaten misafirler
Ramazan Şahin
Ramazan Şahin 16 dakika önce
Bu ülkede kadına baskı uygulanıyor diyene buradaki adama uygulanan baskıyı ve adamın mağduriyetini göstermek istiyorum
Zümra Mangal
Zümra Mangal 22 dakika önce
Öncelikle kendi hayallerinizi gerçekleştirmeniz çok güzel tebrikler Allah daha çoğunu nasip etsin ama bunun dışında çok zor bir dönemde yaşıyoruz ve buna rağmen bizi güldürdünüz için mutlu ettiğiniz için ayrıyetten çok teşekkürler
Elif sevda
Elif sevda 22 dakika önce
Yeter artik suriyenin ustune gitmeyin artik kimse ulkesini birakip bir ulke gitmek istemez
Harun Girgin
Harun Girgin 34 dakika önce
Siz istiyorsunuz ki bu ülkede medya patronu en saygısız şekilde bu ülkenin yüce milletinin liderlerini pijama ile karşılayabilsin hadi ordan hadi ordan hadi ordan
İrem Çayır
İrem Çayır 37 dakika önce
Benim yaşlı amcama ne içirdiniz :')
zeynep
zeynep 42 dakika önce
keşke Feyza Altun'u olsaydı, Abdurrahman beyi güzelce cevabını versyedi
Harun Girgin
Harun Girgin Saatler önce
Bakın çok basittir kendine güvenen yapabilir ateistler için Kimseye haber vermeden hicbirseyin giremiyecegi bir yere kendinizi kapatın Allah rizka kefildir siz rizkinizi tamamlamadan ölmeyeceksiniz rizkiniz bir şekilde sizi bulacaktır.diyelim ki rizkiniz zaten bitmiş ve eceliniz tecelli etti sorun değil zaten can verirken bizzat şahit olacaksınız Allah kalplerimizi doğru yolu üzerinde sabit kılsın İNAALLAH.
Adem Korkmaz
Adem Korkmaz Saatler önce
Çok iyi pinçlik yapıyosun oguzhan uğur tam senlik bi pinc olmuş
Mustafa Tunç
Mustafa Tunç Saatler önce
Hoşgörü bekleyen , hoşgörüsüz ateist kadın.. Tam Cringe. Aklınızı nasıl bu kadar az kullanırsınız ,inanılmaz..
Robin w
Robin w Saatler önce
Simdi ABD yi ele alalim, karma karisik her irktan insanlar var deli gibi de zenginler bir ortalama amerikali turkiyede kimseden daha ferah yasadigi kesin ve kanitlanmistir. Biz niye yapamiyoruz kardesim ayni seyi madem geldiler multeci, bunlari adam akilli bir yonetim ve kontrolle insan gucunu kara cevirmeliyiz. Oyle saldim cayira mevlam bayira olmasin adam akilli kontrollu gelsinler calissinlar ekonomiye katkilari olsun. Belli bir suc sayisini gecenleri sinirdisi direk vs vs... hangi devirde yasiyoruz arkadas zor seyler degil bunlar. Sinir kapisinda kim bekliyo abi avm guvenligimi anlamadim patir patir sokuyolar iceri.
Çağlar Islam
Çağlar Islam 2 saatler önce
Fuat adamdir
Veysel Altilar
Veysel Altilar 2 saatler önce
Her cümlesi işe yarıyor: sevda abla
Nihat Unutmaz
Nihat Unutmaz 2 saatler önce
Bu programdaki kadın eğer sözler köşkünü dinlerse ve bu soruları onlara sorarsa bütün cevaplarını alabilir.
Ruhlar Aleminden Ferruh
Ruhlar Aleminden Ferruh 2 saatler önce
Keşke ateist olarak efe aydalı çağırsalardı. Kesinlikle çok daha kaliteli bir tartışma izlerdik.
Gülden Genç SÜYÜN
Gülden Genç SÜYÜN 3 saatler önce
Çok değerli tecrübeleriniz ve muhteşem bakış açısını paylaşan Sayın Atilla Bey'i soluk almadan dinliyoruz. Nefesinize sağlık, ömrüne bereket 🙏
Emrah Ciftcibasi
Emrah Ciftcibasi 3 saatler önce
askerlikten değil, iç savaşa karışmak istemedikleri için gelmişler. Yani iktidar iç savaşta kendine asker toplamak için insan toplamak istemiş fakat karşı çıkanlar ülkeyi terk etmiş.
Music
Music 3 saatler önce
74'te o cignedigin zihniyet kibrisi aldi. ChP kalsaydi hic yamazdi. Neyse Bizim dinimiz geri gelmedigi muddetce biz kalkayamacagiz.
mehmet ali urluk
mehmet ali urluk 3 saatler önce
Ülke işgal altında. Herkes uyusun, uyanınca çok geç olacak. Atatürk'ün kemiklerini sızlattınız yeter be!
Music
Music 3 saatler önce
Bu zihniyet var olduguncaya kadar biz batinin kulu olarak kalacagiz. Ne yazik.
GY_TURAN
GY_TURAN 3 saatler önce
Abdurahman bey COK durist insan
saklıkent yapı kooperatifi
saklıkent yapı kooperatifi 3 saatler önce
Güneş balçıkla sıvanmaz , boş verin sizi linç edenleri , iyi ki varsınız, devam edin harikasınız.
Sino
Sino 4 saatler önce
abi when is part 2 coming
mehmet ali urluk
mehmet ali urluk 4 saatler önce
Banu Avar demişti, Türkiye'de muhalefet yoktur.
mehmet ali urluk
mehmet ali urluk 4 saatler önce
CHP sadece AKP'nin iktidarda kalması için dizayn edilmiş. Umut yok.
Parayı İten Adam
Parayı İten Adam 5 saatler önce
Kadın savunduğu inanca çok hâkim değil. Karşısında ki arkadaş tatmin edici değil. Bu kadın'ı daha net, gerçekçi delil ve söylemler ile fikrinden döndürmek mümkün gibi duruyor. İnanmak istiyor ama cevap alamıyor. Kadın meal'i yorumluyor ama karşısında ki meal'i her insan yorumlayıp kendi fikrini söyleyebilir diyip işi tefsire dökmüyor.
kenan
kenan 5 saatler önce
HER TELDEN SEYYAH
HER TELDEN SEYYAH 6 saatler önce
Teşekkürler kardeşim, var olasın.. Şu cümlen çok doğru. Sessiz tepkiler,ses çıkaranlardan çok daha fazla👍. Suçlu kim sorusuna gelince, benim cevabım. Fetö ile bir olup, ülkeye ve gerçek Türk kanı taşıyanlara ihanet eden, devletin gücünü kendi çıkar ve pis emelleri için kullanan iktidar sahipleri dir!!!. İsyanlar, umarım var olduğunu iddia ettikleri ve güya adaletinden kaçılamayan allaha ulaşmıştır da, tez vakitte buna dur der!. Aksi, onu yanlış yorumlayacağım!!!. Durumlar o kadar vahim!. Yalnız şuna inanıyorum. Bu cennet ülkemiz, aklı başında olan insanlarımız tarafından kendi rayına getirilecektir!!!.Esen kalın 👋👋👋.
bayram ölmez
bayram ölmez 6 saatler önce
Melike hanımın dediklerinden hiç bir şey anlamadım abduranman bey hakikat kadınları güzel savundu
Onur İpekçioğlu
Onur İpekçioğlu 6 saatler önce
Bu Melike hanima kaldiysa kadin haklari inanin bana ülkede kan göldeyi götürür inanilmaz derece antipatik sevimsiz ve kendi hayatindan bikmis bir görüntü cizen kadin… bence olaya yanlis bakiliyor ben bambaska bir pencere aciYorum,, erkege siddete HAYIR,, bu nedir garibim abdurrahman siddete magruz kaldi resmen… kadin makineli tüfek gibi… birde avukatmis bence sahsi fikrim kendisi özel hayatinda boka sardi bakdi böyle bir kapi var ülkede zaten hersey kötü hicbirsey iYi degil hem davalari alirim hemde erkeklerin agzina sicarim kafasinda… böyle feminizm mi olur önce savunacayin olayi bil adam yanlis birsey demiyorki tam tersi aslinda senin demen gerekenleri bir erkek diyor ne gibi mi cözüm bulalim diyor bu yöntemlerle bugüne kadar basari saglanmadi diyor beraber hareket edelim diyor sen kalk adamin lafini kes sirt pirt…. Beyler bayanlar bu kadinin derdi kadinlar degil bu kadinin derdi ekmek teknesinin elden gitmesi mecbur böyle davraniyor anlamadinizmi… Birde söyle bir gözle bakin kadin ünlü birsiyle ekranlarda tartismaya cikiyor konu kadin haklari ve feminizm ayni zamanda avukat bunun pr nasil olur offff anam offff geldin mangirlar…..
Sidar Ali YENER
Sidar Ali YENER 7 saatler önce
Hidra sikmiş
Ömer
Ömer 9 saatler önce
Homofobik haklı
Osman Kndkc
Osman Kndkc 13 saatler önce
Ne yaprasanız yapın biz ATATÜRÜN ASKERLERİ TORUNLARI COCUKLARIYIZ BİZE DİZ ÇÖKTÜREMESİNİZ
Enes Çapoğlu
Enes Çapoğlu 14 saatler önce
28:40 Melike Hanım : - Önce elimizin değdiğine yardım edicez Abdurrahman Bey: - Kadınlar yardıma muhtaç değildir Melike Hanım: - Ben kadına yardıma muhtaç demedim zaten
Orhan Ak
Orhan Ak 14 saatler önce
Zehra hanim harikasın
Adem
Adem 14 saatler önce
Dilipak da zeki adamdır
TurQay Altunsoy
TurQay Altunsoy 15 saatler önce
Beyefendi çok güzel konuşuyor , bilgili ve saygılı ama Hz Muhammed (SAV) dinin kurucusu değildir. Allah cc peygamberidir ve indirilmiş Kuran ı Kerim yaşamak ve anlatmak ile mükellef bir insandır. Hadis İ şerifleri de Kuran ı Kerim’in tefsiridir. Ve biz Müslümanlar a bıraktığı 2 mirasdan biri Kuran diğeri Hadisleridir.
Ahmet Deveci
Ahmet Deveci 15 saatler önce
Allahın koyduğu he zanmana uygun olan kanunları kaldırırsanız işte boyle her gun yeni kanun ararsınız.
sNeak
sNeak 15 saatler önce
Dna bakımından bile eşit olmayan 2 cinsiyeti eşit görmek saçmalıktan ibaret
Hamdullah Özil
Hamdullah Özil 15 saatler önce
56 dkm boşuna gitti
cyberian lilyum
cyberian lilyum 15 saatler önce
Zeynep Direk "feminist" de mi x_x
Volkan Çetin
Volkan Çetin 15 saatler önce
Bu yaşıma kadar normal bir insanın yaşantısını yaşadım galiba fakat samimi olarak söylüyorum Abi seninle şöyle aklındakileri bildiklerini dinleyip ; yaşantıma ,savaşıma ,düşünceme ,bilgime ve Vatanıma Milletime bakış açıma yön vermeyi çok isterim. Gerçekten kör cahil veya boş beleş yaşanıcak bir hayat değil dini değerlere girmiyorum öbür dünyaya hazırlık, bu dünyanın tarlasına ekip öbür tarlada biçeceklerimi ekmek vs vs.. Benim Milletim komşusundan duyduğuyla akrabasından gördüğüyle bu Vatanın her neferine çamur atan varlıklarla dolu. Vatan nedir ? Millet nedir ? Geçmişten bugüne bu Vatanın başına geçen insan topluluğu, Vatanın başına gelen çeşiiiit çeşit olaylar üzüntüler sevinçler ve perde arkasındaki Hacivat Karagöz’ü bilmeyen neferlerlede dolu.. Fazla söze gerek yok ! Sizin gibi ; fikirleri , bilgileri tarih kitaplarına yazılcak Vatan evlatlarıyla bildiğim yanlışların görmemişliklerin üstünü çizip doğruyu görüp doğruyu savunmayı gücüm ,makamım ve yetkim olmasa da bir Türk olarak bu Vatanın bir neferi olarak bilip öğrenmeyi isterim. Bilgisizliğe fikirsizliğe gölge düşürenlerin üzerine bulut olmayı başarabileceğiniz bu mecrada Kılıcınız Keskin Olsun İnşallah birgün oturup uzuun uzun konuşmak nasip olması dileğimle Abi🙏🏻😊 ( kılıç mılıç ne diyo bu aqq ,noluyo aqq, hangi tarikat bunlar aqq, gizli şifre ne bu mesajda aqqq) mesajları gelir şimdi ne ise ..
Servet Eşin
Servet Eşin 15 saatler önce
abi sigaradan sonra önünden bulut falan geçmeye başladı noldu ya
TurQay Altunsoy
TurQay Altunsoy 15 saatler önce
Mükemmel olmayan mükemmeli yaratamaz. Yani insan (aciz) Allah ı (mükemmel) yaratamaz. Ama Allah her şeyi yaratabilir. Çünkü mükemmel ve kusursuzdur.
Berna Yapıcı
Berna Yapıcı 16 saatler önce
Kendim özel hastanede çalışıyorum her gün istisnasız 18 yaş altı bir sürü çocuk Suriyeli doğuma geliyor ve bunlara muayene ücreti SGKlı hastalara uygulanan fiyattan yapılıyor. Kendi vatandaşımızın SGK sı olmayan hastalarımıza muayene fiyatı çarpı 2 daha yüksek hani adalet ? Benim vatandaşımın bir Suriyeli kadar değeri yok yazık
Mehmet Colak
Mehmet Colak 16 saatler önce
Super program. Beyefendi de super.
Minikbihtergeldii
Minikbihtergeldii 16 saatler önce
Son çok güzeldi...
Ferhat Yürük
Ferhat Yürük 16 saatler önce
Kurban olurum sana Atilla baba
Minikbihtergeldii
Minikbihtergeldii 17 saatler önce
Bakınca, 2 saat çok uzun ama izlerken su gibi
KAYRANIN GÜNLÜĞÜ
KAYRANIN GÜNLÜĞÜ 17 saatler önce
ilay hanım hiç bilgi birikim yok çok konulara hakim degil
ba,bé
ba,bé 17 saatler önce
Kötülük hiç bir zaman ona artislik yaparak düzeltilemedi.
sethhjj
sethhjj 17 saatler önce
14:00
Ashley
Ashley 17 saatler önce
Oğuzhan *ağbi* hayatımın çeyreğinde bile değilim 13 yaşındayım, gerçekten örnek aldığım bir kişisin. Uzun zaman boyunca senin anlattıkların ile Türk Tarihinin geneline ve oluşan durumlara bakış açım değişti. Şimdiden Mevzular ve 67 hakikat kitabını bitirmek üzereyim. Başarın daim olsun abicim<3
Erkan Meşe
Erkan Meşe 17 saatler önce
Siyah saçlı kız yoluna bakacak ilerde diyem size jsjsjjsjsjs
Ecenaz Serin
Ecenaz Serin 17 saatler önce
Sema mıdır nedir kaldırın atın şunu oradan bu rezilliktir seninle aynı cinsiyette olduğuma utandım resmen
# Zugzwang
# Zugzwang 17 saatler önce
Abdurrahman bey cok güzel konuştu sabaha kadar konuşsa dinlerim hakkaten
İREM ALTAY
İREM ALTAY 17 saatler önce
Daha kuranı okumamış neden dinden çıktın aman beee acık daha bilgilileri davet edin .lütfen
mustafa
mustafa 18 saatler önce
21.00 da tüm düğümeler çözülmüş melike hanım at gözlüğü takmışçasına feminizmi savunup tüm erkekleri aynı kefeye koyup uzlaşmaya yanaşmıyor bile
Bera Toprak
Bera Toprak 18 saatler önce
Lan 2 aydır pinç yok
Kewonuz
Kewonuz 18 saatler önce
🖤🐣
Erkan Meşe
Erkan Meşe 18 saatler önce
Siyah saçlı meditore bakıyorum tarafsız değil taraf tutuyor o sarılı kız elleri öpülesi Anadolu kadını
Elanur Demirtaş
Elanur Demirtaş 18 saatler önce
Yav şu oğuzhan abinin pinç programına katılıp arkada hank hank gülmek istiyorum yaaaa. 🤣🤣🤣🤣
E|K
E|K 18 saatler önce
Oğzuhan kazanırsa Emircan'ın bir şarkısını veya Emircan kazanır ise Oğuzhan'ın şarksını coverlasın 10 numara iddia
sercan ergin
sercan ergin 18 saatler önce
Cahil bir ateisti dinleyerek sinirlerimi bozamam ateşi bol olsun der geçerim
İsmail Karasu
İsmail Karasu 19 saatler önce
Ben atın karnını kesip içine girdim fırtınada . Korktum kendimden
Cengiz Gulkaya
Cengiz Gulkaya 19 saatler önce
Yorumları okudum merak ettim bizim mileltimiz adaletten ve mantıktan yana olduğunu gördüm bu beni umutlandırdı izm ile değil birlik kelimesiyle çözmedikçe sonuca ulasamicak olan avukata ALLAH akıl versin
Berkay
Berkay 19 saatler önce
ilk izlediğimde gülmekten ölmüştüm 3 4 gündür virüsüm moralmenlerde 0 az gülim diye geldim gene güldüm allah razi olsun abi
Minikbihtergeldii
Minikbihtergeldii 20 saatler önce
Yeni izliyorum Biraz vicdan azabı var..
Sanem Sapmaz
Sanem Sapmaz 21 saatler önce
Asıl adam feministleri savundu bizde diyoruz fiziksel olarak eşit degiliz ama toplumsal ahlaki olarak eşit olmak istiyoruz . Erkeklere de kadınlara davranıldığı gibi davranılsın denildiği zaman aklınıza iyi birsey geliyor mu gerçekten. Kimse kimseyi öldürmesin kimse kimseyi dövmesin ölüyoruz hayatlarımız çocuklarımız ölüyor. Kadınlar demiyorum madem eşitlik diyoruz o zaman sadece kadınlar ölüyor diye bağırmayalım insanlar olarak ölüyoruz. Erkek çocuklarına bile taciz tecavuz ediliyor. Erkek kadın olmasın insan olsun
Umutcan Kaya
Umutcan Kaya 21 saatler önce
Program hasancan' ınmış gibi duruyo. Sürekli o konuşuyo çünkü jfjcjdjcjd
Mehmet Akbuğa
Mehmet Akbuğa 21 saatler önce
Abdurrahman Bey 3v1 galip geldi başka bi sefer 3 konuk yerine 5 konuk olsun daha adil olur :)
Emrah Ciftcibasi
Emrah Ciftcibasi 21 saatler önce
Melike hanım 8 yaşında ki ilk okul cocukları gibi trip ata ata konuşmuş. Daha konuşmayı bilmiyor kadın haklarını savunuyor.
HANGOVER V
HANGOVER V 21 saatler önce
Melike hanım videoyu ve ardından yorumları okuduğunda eminim erkek haklarını savunacak bir örgüt kuracaktır 😄
alihan aydınoğlu
alihan aydınoğlu 22 saatler önce
4' Düncü Sezon oynayacağım bakalım hayırlısı İnşallah
Tarık Modacı
Tarık Modacı 22 saatler önce
Müzik olan yerde sesi kapatacaksanız o bölümü kaydetmenizin ne anlamı var. Adamların ağzınımı okuyacağız
Yusuf Poyraz
Yusuf Poyraz 22 saatler önce
Gördüğüm en saçma tartışma, öncelikle kadınların erkeklerle eşit olmadığını kabul etmeleri gerekir ve sonrasında erkeklerinde kadınları bir nimet bir emanet olduklarını mecburi kabullenmeri gereklidir, karşımdakine saygı duyuyorum diyerek saygısızlık yapınca bu sadece ağızdan çıkan bir cümle haline geliyor, insan zihni telkin ile şekillenen bir mekanizmadır ve biz bunu kadın erkek eşit diye telaffuz ederek sadece antikarşıt şeyler oluşuyor (gül örneğini çoğaltarak bunu telkin ederek değişmeyi kazanmayı denemek lazım)
Fikriye Samur
Fikriye Samur 22 saatler önce
lama ırmak
SEDAT ERGIN
SEDAT ERGIN 22 saatler önce
Hanimefendi 10.03 dk da zaten Ateizmin boslugunu bizzat kendisi ifade etti Tesekkurler :)