HANGİ DOKTORA İNANALIM?
12:40
YORUMLAR
lawyer lawyer
lawyer lawyer 18 saatler önce
Armağan Çağlayan bütün program boyunca Kadir Doğulu'yu anlamaya çalışmış 😂😂
Saturn
Saturn 18 saatler önce
Vay be adam süper
Selalae Zeynalova
Selalae Zeynalova 19 saatler önce
Çağla xanim.🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷ideal bir xanim.agilli derrakeli bir xanim.ozune güvenen bir xanim💕💕💕💕👍👍👍👍👍
Ahmet The Great
Ahmet The Great 19 saatler önce
alçak herif sen Türk milletinin yüz karasısın.
sevgi üzgün
sevgi üzgün 19 saatler önce
Arkadaslar cagla yas olarak 40i gecen biri..bu kadin da ilk zamanlarda magazin sitelerindeydi.. Zamanla kendini gelistirmis, her insanin yapmasi gereken gibi.. 20 yasindaki kizlarla karsilastrp durmayin ya.. Biraz akil ya..
Nazlı Demir
Nazlı Demir 19 saatler önce
Kadir kendini o kadar guzel anlatmış ki armağanda ya gerçekten anlamamış yada karşı çıkmak için mücadele etmiş. Armağan anlamamış olabilir kadir seni anlayan bir kitle var.
Kuzularım
Kuzularım 20 saatler önce
Tesadüf değil Tevafuk
şeroo drk
şeroo drk 20 saatler önce
Aslın da iyi bir insana benziyor ama zamanında baya gaza gelmiş......
ellerindenoperim
ellerindenoperim 20 saatler önce
Müthiş bir manipülatör. Korkunç bir narsist. Tiksinç bir zevzek. Bu adamı buraya çıkaran Armağan beyde ise... Imrenilecek bir zeka. O bilmiyo mu sanıyorsunuz la kimi neden çağırdığını. Nihat Armağan beyi çok çok önemsediği için bukadar kuşanıp gelmiş. Ceplerini arayın sunum kağıdı çıkacaktır. Jdhfushshshshshhsidygs
şeroo drk
şeroo drk 20 saatler önce
Sabaha kadar konuş yine de samimiyetsizsin...
Tuldes Tuldes
Tuldes Tuldes 20 saatler önce
armağan çağlayan kadir doğuluyu çağırdığına bu programdan sonra pişman olmuştur aşzösösösdö
Flz
Flz 20 saatler önce
Her zaman ki gibi yine harikasınız harika 🙏
Flz
Flz 20 saatler önce
Armağan Bey Programınız çok harika Allah aşkına Şevval Şahin gibi cahilleri getirmeyin de en azından programınıza,bize bilgi anlamında bir şeyler suna bilecek konuşmasını bilen aklı başında insanlara ihtiyacımız var artık Şevval gibileri sanal da görmekten bunaldım bubaldık saygılar 🙏
Melis N
Melis N 21 saatler önce
İçim kıyıldı
Samet Sağaz
Samet Sağaz 21 saatler önce
Erdoğandan sonra bu adam cumhurbaşkanı olacak gibi
Hakan Dündar
Hakan Dündar 21 saatler önce
Vallahi helâl olsun senin gibi insana çok harbi dürüst bir insansın
üçüzler ve annesi
üçüzler ve annesi 22 saatler önce
nefes almıyordu:))
Fullmetal Alchemist
Fullmetal Alchemist 22 saatler önce
Ne kadar görüşlerini benimsemesek de işini layığıyla yapan insanları takdir etmekten çekinmemeliyiz. Ne kadar yorgun olduğu yüzünden okunuyor.
ilker Bey
ilker Bey 22 saatler önce
Kasılmaktan kalp krizi geçireceksin beee saaaaal konuş sürekli bir kontrolcü tavır. yorduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
BROCK 666
BROCK 666 22 saatler önce
Emeginze saglik.
Yunus Emre
Yunus Emre 23 saatler önce
Kadir Doğulu sen bu hayatı çözmüşşsün. Helal Sana
sdafds dsafs
sdafds dsafs 23 saatler önce
Râhmetli Muhsin Yazıcıoğlu'nun eşini davet edin gelsin ve eşini nasıl şehît edildiğini anlatsın.Birde lütfen Metin akpınar'ı davet edin böyle bir zekayı insanlar dinlemeli dite düşünüyorum.Armağan bey sesimi duyun.
Sena Nur Başar
Sena Nur Başar Gün önce
futbola gram ilgim yok ama nedense izledim
blackjes
blackjes Gün önce
Ne kafa siktin be
Tuba Subaşı
Tuba Subaşı Gün önce
Filozof atakani hatırladım nedense 😂😂
DEMET ÖZDEMİR
DEMET ÖZDEMİR Gün önce
Beyefendi biri.
Samet Kotan
Samet Kotan Gün önce
Ulan izlerken yoruldum ya.
Muhittin Talha Güneş
Muhittin Talha Güneş Gün önce
Felsefe hakkında yaptığın yorumu söylemen, kesinlikle felsefe yapamayacağını tastikledin. :)
berkan balcı
berkan balcı Gün önce
HDP lilerin çoğu Donanımlı insanlardır ama sırf hükümete karşı diye terör yönüyle işaretleniyorlar
Gamlı Baykuş
Gamlı Baykuş Gün önce
Olanı samimi bir dille usturuplu anlatmakla , olması gerekeni sanki tam anlamıyla yaşıyormuş gibi anlatmak arasındaki farkı gördüm bu sohbette.
Mrs Sea
Mrs Sea Gün önce
28:10 itibaren haklı. Hepsi boşta şu şarkı sözü meselesine katılıyorum. Müslüm, ferdi, orhan dolmuşcu şarkısı, dinleyen varoş deniliyordu filmden sonra müslüm gürses dinlemeye başladı herkes. Cidden şuan öyle boş şarkılar çıkıyor ki ortaya sözler alakasız, duygusuz. Bu konuda haklı.
Zehra Durgun
Zehra Durgun Gün önce
Müge Anlı ve Haluk Levent de gelsin lütfen
Banu Caglar Ozgen
Banu Caglar Ozgen Gün önce
Armağan Bey gelen cevapları inandırıcı bulmadı diye düşünüyorum. Bu yüzden de ikisi arasında bir gerilme yaşandı belki de. Oysa bu sohbetin çok daha yüksek enerjide geçeceğini umuyordum. Armağan Çağlayan'ın bu serisini büyük zevkle takip ediyorum. Kadir Doğulu ise bundan 6-7 ay öncesine kadar "dizi jönü" olarak görüyordum. İzlediğim birçok sohbette beni şaşırttı ve kendini sevdirdi.
Hatice COBAN
Hatice COBAN Gün önce
Vahide Perçin 'ide konuk alın
huseyin guzel
huseyin guzel Gün önce
abdurrahman bey le bi program daha yapınız tam çözemedik bizim kafa yandı
Yağmur Demirel
Yağmur Demirel Gün önce
tesadüf değil tevafuktur. Kadirin de dediği gibi yolculukta karşımıza çıkan bir an. Zaten önceden planlanmış bi durum.Kader :) Fakat kader değiştirilmeyecek bir şey değildir sen o anı değiştirebilirsin ama değiştirdiğin an yibe planlanmış, yazılmış. sen onu yaşarsın
Can'S MoM
Can'S MoM Gün önce
Nihat Doğan+Kadir Doğulu=gsjwjekwjah error Bu kanal daha fazla felsefeyi kaldiramaz
Simge Bulut
Simge Bulut Gün önce
Bu adam amma kafa aciyodur ya bayginlik geldi
Kuledeki Prenses
Kuledeki Prenses Gün önce
1.25 hızında izleyin daha iyi
guluzar gul
guluzar gul Gün önce
Sayin Atila Tas cok dogru ve gercekleri söylüyor ve bütün anlatdiklari cok dogrudur.
Zül Şekerci
Zül Şekerci Gün önce
Kadir imanı çok güçlü birisin her şeyin Allah'tan geldiğinin farkına varmışsın Armağan senin bu halinden hoşnut olamadı Allah ilmini imanını güçlü kılsın kadir
Zeyno Y.
Zeyno Y. Gün önce
Konukların lafı kesilmeden dinlenmesi, samimiyet, önyargıların yıkımı ve içten sorular sorulması. Bir yere yaranma çabası olmaması. Gerçekten Kaliteli iş ve aynen devamını yani daha çok konuğu dinlemeyi isterim.
ESRA KAHRAMAN
ESRA KAHRAMAN Gün önce
Neden bilmem ama şiştim.
Sara Schouten
Sara Schouten Gün önce
Cok degerli Defne hanim,size hayran kaldim.Bu gune kadar onyargili davrandigim icin cok ozur dilerim.
Fira Haqverdiyeva
Fira Haqverdiyeva Gün önce
Seviyorum yaa bu ADAMI!❤
Yesim gören
Yesim gören Gün önce
Ya yemin ederim irem derici yi cok fazla bulurum tavirlarini vallahi izlerken yandan irem ciksada ayyyy patlattin icimizi kalk dese diye bekledim resmen Armagan: En sevdiginiz icecek nedir. Kadir : Fokur fokur kaynayan kendi icinde demlenme halii. Anadolu sofralarinda sohbetin baslangici rizenin o muhtesem dogasiyla icsellesmesi en sevdigim icecek cay armagan Cocuk istiyormusunuz sorusuna verilen cevap.. Zayiflamissin denildiginde bugdayin dedelerine kadar inmesi yetistirilmesiinden tut tarladan sofraya gelecek sekilde anlstmak gercekten kusmak istiyorum. Aksam esim gelsin boynuna atlayacagim iyi ki kendi gibi oldugu icin hala degismedigi icin. Bazen yaptigi safliklarla bazen kirdigi potlarla bazen yaptigi cahilliklerle bazen super zekasiyla merhametiyle iyiki her haliyle bir butun kocamm Iyi ki esim icinde iki tur ekmek var iyiki bugdayin dedelerini tanimiyor Bizim icin iki ekmek var bir bakkal ekmegi (uzun bildigimiz ekmek) birde firin ekmegi (yuvarlak)
BAYAN G.
BAYAN G. Gün önce
Yüzeyselliğe bu denli alışan insanların bu konuşmaları garipsemesi oldukça olağan bir durum. Ağzımızdan çıkan kelimeleri dikkatlice ve de düşünerek sarfetmemiz gerekiyor. Çünkü insan düşünebilen bir varlık olarak yaratildiysa neden bunu kullanmasın ki?? Bunu yapan birine neden bu kadar tuhaf bakılır 😒
Hasret Karapınar
Hasret Karapınar Gün önce
Armağanın başıkı:süre bitsede bu gitse...
Izel Ardıç
Izel Ardıç Gün önce
Bir söyleşide hayatı algılama biçimiyle ilgili bir soru sormuştum kendisine ve o kadar doyurucu cevaplar almıştım ki, gerçekten ayrıca çok iyi bir konuşmacı olması harika. Muazzam bir insan kendisi 🥺
murat
murat Gün önce
Geçmiş olsun Armağan abi :)
Muhammed Emin Turmuş
Muhammed Emin Turmuş Gün önce
Sa
Fatos Salgut
Fatos Salgut Gün önce
İlyas Yalçıntaş kim?
Fidan Mirzabekova İYFC
Fidan Mirzabekova İYFC 18 saatler önce
Şarkıcı Gerçek bir sanatçı!Hem söz yazıyor hem besteliyor hem söylüyor❣X Factor programında seçilmişdir:)
Mert Portakal
Mert Portakal Gün önce
Beykozluyum ve arada kaynayan Beykozum olmuş
Ozden G
Ozden G Gün önce
Iq yüksek olduğu iddia edilen bir çocuk vardı ya atakan ona benziyor ,, sanki sonradan olmuş gibi gözlük beden dili, farsça kelimeler, kıyafetlerde güzel ambalaj olmuş armağanın önyargılı olması yerinde çok sıkıcı konuşmalar
Tuba Bölük
Tuba Bölük Gün önce
Bana bu röportajı ne kadar beğendin diye sorsalar şöyle derim , telefonumun ses sistemi bozuk ve arkasına bir kuvvet uygulamadan sesi duyamıyorum ama bu röportajı çok beğendiğim için 35 dk boyunca parmaklarım ne kadar ağırsa da çekmedim işte... Şimdi biri çıksa kim senin ne kadar beğendiğini soracak sanki bize ne dese çok haklı cidden ben bile kendime bunu sordum :))
Furkan Özdemir
Furkan Özdemir Gün önce
Armağan abi nusreti de davet etsen mükemmel olur
Onur Tunç
Onur Tunç Gün önce
Şu zamana kadar ki gelmiş en kötü bölüm. Yani adam konuşmayı bilmiyor ki
Gülsüm Yalçın
Gülsüm Yalçın Gün önce
Aşırı saçmalıyo aşşşırıııı
Ugur Karakayış
Ugur Karakayış Gün önce
Bu adama yakın zamanda aydınlanma gelmiş
Buse Doğan
Buse Doğan Gün önce
Kadir doğulu : Armağan Çağlayan : Nasıl yani anlamadım? 😄
KENAN PARS
KENAN PARS Gün önce
Genç Güleryüzlü Zeki modern ve akıllı tam bi lider acaba bu adama nasıl çamur atacaklar merak ediyorum
Free Mind
Free Mind Gün önce
La Armağan alışmışsın kiç, yüzeysel muhabbetlere, adam, adam gibi konuşuyor diye ikide bi adama laf sokma nedir yaw.i... züttürtme beni bak gelürün oraya heee
Zeynep Çayır
Zeynep Çayır Gün önce
Kadın başladı kendini övüyor bitti hala kendini övüyor
Didem Okce
Didem Okce Gün önce
Televizyonlar o kadar boş içeriğe sahip programlarla dolu ki bayıldım bu hikayelere.👏😂
Haluk AKMAN
Haluk AKMAN Gün önce
Her şey çok güzel gidiyodu taki 10 yaşında bile cocuk dusunuyodum diyene kadar hic samimi gelmedi😌😌😌
inci çakır
inci çakır Gün önce
Şimdiki Kadir olsa o düğünü yapmazdı eminim. Ya da o düğünde o hallere girmezdi, Neslihan’ı da sokmazdı
Melissa
Melissa Gün önce
Fatih Harbiye dizisindeki Faiz beye benzemiş :)
nvi- isg
nvi- isg Gün önce
Norm Ender mekanın sahibi diss geldi
Seyma Cetin
Seyma Cetin Gün önce
Bu insanlar hala yaşıyorken daha çok konuşturulmalı, daha fazla kayıt altına alınmalı, Zira 'Z' kuşağı geliyor sosyal bilimler üzerine akıl yürütebilecek insanlar olmayacak birkaç kuşak sonra
Ali Yildiz
Ali Yildiz Gün önce
Atalarımız buşuna dememiş aklınla yetin diye !
su alieva
su alieva Gün önce
Armagan bey o kadar alismiski basit konuklara Kadirin konusmalarina cok sasirdi ve nerdeyse her soyledigine karsi cikti
su alieva
su alieva Gün önce
Cok guzel konusma olmus izlerken keyif aldim💙
Jon Snow
Jon Snow Gün önce
Şu Chp yi salda bi atamın partisine oy atayım. GİT BURDAN BE ADAM GİT ŞU CHPDEN LÜTFEN.
Erva Atasoy
Erva Atasoy Gün önce
Evet güzel konuşuyo evet boş bi çocuk deil ama muhabbeti baydı nedense meşrebi çok kullanıyo hahhaha
Ata Bey
Ata Bey Gün önce
Kibar bi kadınmış ama yaşadıkları zormuş
Resul Narcıkara
Resul Narcıkara Gün önce
Futbolcuya 31 yıl, asıl sorumlu direktöre 3 yıl. WHHHHHHHHHHHHHHHHATTTT TTHHHHHHHEEE FUUUUUUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKK
Alper
Alper Gün önce
Adam çok iyi beee
BC4530
BC4530 Gün önce
abi hangi picture profile kullaniyosun goruntu cok guzel cikiyo. ayarlari var mi
Serpil Kaya
Serpil Kaya Gün önce
Tip var konusma iyi eee para var neden capkin olmasin bu adam asılan bile olur
Serpil Kaya
Serpil Kaya Gün önce
Adam da caplik sendorumu var ben kadinim ama bir erkek capkin oldunu yada olmadigini anlarim benim birtarafim erkek oyuzden