YORUMLAR
Salih Yeşil
Salih Yeşil Saatler önce
Diziden daha iyi aw
göktuğ polat
göktuğ polat Saatler önce
ablayı nerden buldunuz beeeeeee
istanbullet
istanbullet Saatler önce
Bu kadar da küfür edilmez arkadaş...
Umut Arıcı
Umut Arıcı 2 saatler önce
Ali hocamss ühürüde bühürüüü
berkay doğan
berkay doğan 2 saatler önce
İlk kez bir videoya ya yorum atıyorum gerçekten çok beğendim
Eren Hnsli
Eren Hnsli 2 saatler önce
Ulen mami emen hergun nerdeyse yiyo o kursunlari shahahhajajaha
Ozan Tuk
Ozan Tuk 2 saatler önce
AGA O SON SAHNE NE NAPTINIZ ÖLE O NASİL Bİ OYUNCULUK O NASİL Bİ DRAMA OYUNCULUĞU VİDEONUN BAŞİNDA KAHKALAR ATİP SONUNDA GÖZLERİ DOLDURTTURAN OYUNCULUĞUNUZU AYAKTA ALKİSLİYORUM. SİZİN SİNEMA YA ATİLMA VAKTİTİNİZ GELMİŞ 😶👏👏👏
Rasherr34
Rasherr34 2 saatler önce
Mükemmel
Zülküf Yıldırım
Zülküf Yıldırım 3 saatler önce
Şu salak kızlar almayın şu videolara ya
Zülküf Yıldırım
Zülküf Yıldırım 3 saatler önce
Alinin oyunculuğu rezalet
Blue Bery
Blue Bery 3 saatler önce
Bu işi sizden iyi yapan yok 👏👏
Melike Karatosun
Melike Karatosun 3 saatler önce
Kamera arkası gelsinnnn
Busecan Buse
Busecan Buse 4 saatler önce
Ali böyle yorumları dikkate alıp okuyup hatta cevap vermen o kadar iyi ki hiç bir TRshowr böyle bişey yapmıyor. Videoyla yani işinle bu kadar çok ilgilenmen çok güzel umarım hayatının her yerinde en iyi yerlerde olursun seni seviyoruz kralll (şu şarkıyıda çıkartta dinleyelim )
AhmetKayahanAydin
AhmetKayahanAydin 4 saatler önce
Naptınız lan kıza
Gülbin
Gülbin 4 saatler önce
✨having a supportive partner can literally change your life. ✨
Kıvanç Gürbakar
Kıvanç Gürbakar 5 saatler önce
Dilber dilber bekleriz
kayra koç
kayra koç 5 saatler önce
Enes baturdan daha iyi NET
uğur düzlüce
uğur düzlüce 5 saatler önce
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
İzan Melike
İzan Melike 5 saatler önce
Güldürüp güldürüp sonra niye ağlatıyonuz ya
Zelihanur al kiraz
Zelihanur al kiraz 5 saatler önce
Eda sana söverdimde neyse bida vidiolaragelme
Belinay Erkoç
Belinay Erkoç 6 saatler önce
Misket yerindeki oyunculuğunuz gerçekten çok iyi olmuş
İzan Melike
İzan Melike 6 saatler önce
Oyunun amacı altını bulmak ali ve mesut: Birbirimizin orasini burasını elleyem pandik atam.yaka paça dövüşem
Belgiya Kılınç
Belgiya Kılınç 6 saatler önce
Abi bende niğdeliyim
PITDOG
PITDOG 6 saatler önce
Ali biçim harbi o yaşlı dayı ya tam yani filmi falan salla bunaklığı yüz çöküklüğü zekası fln tam o.
PITDOG
PITDOG 6 saatler önce
@Ali Biçim abi sana daha yeni kanım ısınıyor hemen ölmezsin dimi 😂
Ali Biçim
Ali Biçim 6 saatler önce
:)))
RAŞİD ASLAN
RAŞİD ASLAN 6 saatler önce
8:36 mesut abi harikasın
Rzgktk 28
Rzgktk 28 6 saatler önce
Osman’ı ve patronu kütletin diyenler +1
Ege Tuna
Ege Tuna 6 saatler önce
La gelirmisin lutfen
Kullanıcı Adı
Kullanıcı Adı 6 saatler önce
Videonun sonu psikolojimi bozdu. Thank u Ali&Mesut 🤗🤍🥲🥲🥲🥲
Berra
Berra 6 saatler önce
Sayenizde ablam ikide bir ühüde bühürü diyo
Ali Biçim
Ali Biçim 6 saatler önce
🌝
Buğra Saka
Buğra Saka 7 saatler önce
😀😃😄😁😆☺️🥲🤣😂😅😊😇🙂🙃😉😗😘🥰😍😌😙😚😋😛😝🤓🧐🤨🤪😜😎🥸🤩🥳😏😕😟😔😞😒🙁☹️😣😖😫😤😭😢🥺😩😠😡🤬🤯😳😰😱🥶🥵😥😓🤗🤔🤭😑😐😶🤥🤫😬🙄😯😦😧🤤😴🥱😲😮😪😵🤐🥴🤢🤕🤒😷🤧🤮 Hangi Emoji Yok Hayatta Bulamazsınız
Hidra78
Hidra78 7 saatler önce
Aynısını yapıyolarrrr
Aydın Yoldaş
Aydın Yoldaş 7 saatler önce
Abe Diyarbakırlı taklidi yap çok iyi
BLA-Brawl Stars
BLA-Brawl Stars 7 saatler önce
Filmin bokunu çıkarttı türküye 👏🏻 👏🏻 👏🏻 👏🏻 👏🏻
Murat Tüzer
Murat Tüzer 8 saatler önce
Kafa topunda el vermem sana
Fevzi Bozkurt
Fevzi Bozkurt 8 saatler önce
Atarsa 48 🇹🇷
aşkım kaya
aşkım kaya 8 saatler önce
Ali bugun mesutun kanalinda video olucakdi neden yuklemedi😞
Ali Biçim
Ali Biçim 6 saatler önce
Ertan’ın yüzünden🤗 telifleri halletmek uzun sürdü, geçe kaldı. O yüzden yarın, yine aynı saattess!
Lil. Utku
Lil. Utku 8 saatler önce
Sonunda ağlayan tek ben miyim...
MAHMUT YILMAZ
MAHMUT YILMAZ 9 saatler önce
AKILLI OLAN İNSANLAR KUTULARIN KENARLARINDAKİ ÇİVİLER ÇÜRÜK KUTU ÇİVİ OLMAYAN SAĞLAM KUTU OLDUĞUNU FARKETTİ
Toxic ™
Toxic ™ 9 saatler önce
4:24 amnkkkkymmmm 😅
Sadık Sakalli
Sadık Sakalli 9 saatler önce
Rıdvan abi:Ühürü de bğhürü
Ahmet Çalışkan🦅
Ahmet Çalışkan🦅 9 saatler önce
17:40 çok güzel be müzik ile beraber biraz duygulandım gibi 😊
Muhittin Bilgin
Muhittin Bilgin 9 saatler önce
Sondaki oyunculuk fena
Silah Xtq
Silah Xtq 10 saatler önce
Ühürüde bühürü😁
Mert Kozlubuk
Mert Kozlubuk 10 saatler önce
Ağladım lannnnn
bilhanaktar
bilhanaktar 10 saatler önce
Rıdavan abi efsane :)))
TOPRAK GG
TOPRAK GG 10 saatler önce
sonda oç diyeceğini değilde başka birşey diyiceği sandım ama duyunca gül gül öldüm
bilhanaktar
bilhanaktar 10 saatler önce
Enesten malzemeler alınmış ucuza gelmiş kalite bir video olmuş
Ali Biçim
Ali Biçim 6 saatler önce
yaaaa :( ayıktınsss
Sude
Sude 10 saatler önce
Irem Sak dedi bence
Jimin'in Davşanı
Jimin'in Davşanı 10 saatler önce
Kahvaltı;coco pops Ara yemek;salata Ana yemek;sushi(çiğ balık) Akşam yemeği ;tavuklu pilav Tatlı:künefe
AKBULAK 95
AKBULAK 95 10 saatler önce
Mesutun oyunculuk yine harika
şerife çelik
şerife çelik 11 saatler önce
ılk defa ızliyorum cok begendim. gulmeden duramıyorum. çok başarılı insanlar . en sevdiğim kanal oldu ve olacak . başarılarınızın devamını dilerim. ( Ali abide beğenirse çok mutlu olucam :) ) bu arada en son sahne harikaydı. onu es geçemezdim cidden aşırı iyisiniz.
Ali Biçim
Ali Biçim 6 saatler önce
Çok teşekkür ederiz Şerife Hanım. Hoşgeldiniz aramıza🥰
şerife çelik
şerife çelik 11 saatler önce
ilk defa izledim ve müthiş insanlar gülmeden duramıyorum helal olsun
Veykaps
Veykaps 11 saatler önce
Filminde gördüğüm misket sahnesinden daha duygusal aq normalmi ?
YAMTARTHETURK GÖKBÖRÜ
YAMTARTHETURK GÖKBÖRÜ 11 saatler önce
Müthiş
Asli Leon
Asli Leon 11 saatler önce
Öpeyim de geçsin mi 🐍 ah fındık kurdu Rıdvan abi ahh 🐣
C1a2N3e4R
C1a2N3e4R 12 saatler önce
Sükut dur ali! :)
ALİ Emre
ALİ Emre 12 saatler önce
Ecenaz yaktın beni 😁😁
Busecan Buse
Busecan Buse 12 saatler önce
Alimmm mükemmel bir video.Birgün canlı yayında masabaşı sohbet videosu yapmazmısınız? Cevap. Verirsen çok sevinirim alicim :)
Busecan Buse
Busecan Buse 4 saatler önce
@Ali Biçim evet çok iyi olur sizin çok da zorlanacağınızı düşünmüyorum lütfen yapın cevap verdiğin için de ayrıca teşekkürlerlersss
Ali Biçim
Ali Biçim 5 saatler önce
öyle mi dersinsss
Smgk
Smgk 13 saatler önce
Son neydi la🤣
Smgk
Smgk 3 saatler önce
Abiim seni seviyorum almanyadan izliyoruzzz❤
samet
samet 13 saatler önce
son kısım cok iyidi ya direkt like attım
Meow
Meow 13 saatler önce
son etapta her ne kadar makara video olsada tüylerim diken diken oldu ama enn sonda yarıldım yaa ahahaahah
Ümügülsüm Kırğın
Ümügülsüm Kırğın 13 saatler önce
Off ya canım çekti. Biz bir tane alamiyoruz. Siz 1000 tane alıyorsunuz
Arda Türk Gönen
Arda Türk Gönen 13 saatler önce
12|42 rıdvan abinin o bakışları içimi acıttı
SELDA
SELDA 13 saatler önce
Çok güzel olmuş ya, emeğinize sağlık
YAMTARTHETURK GÖKBÖRÜ
YAMTARTHETURK GÖKBÖRÜ 13 saatler önce
Ne adamsınız ya.
The RBO
The RBO 13 saatler önce
Bu format güzel daha çok Netflix dizisi parodisi gelsin ✨✨✨⚡
Batuhan Kars
Batuhan Kars 14 saatler önce
Skiuq game olmuş 😀
piano music archive
piano music archive 14 saatler önce
sizi yeni keşfettim ve videolarınız çok eğlenceli. abone oldum.
Ali Biçim
Ali Biçim 5 saatler önce
aramızda hoşgeldiniss🤗
Büşra Yetişir
Büşra Yetişir 14 saatler önce
Çok iyi olmuş diyeceğim de yalan söylemiş olurum
Ali Biçim
Ali Biçim 5 saatler önce
yalancı🤗
Ömer Çobanoğlu
Ömer Çobanoğlu 14 saatler önce
Rıdvan abiyi görünce düşünmeden beğeniye bastım kral
aşkım kaya
aşkım kaya 14 saatler önce
En qicik olduğum video 😒
Enes Bilgen
Enes Bilgen 15 saatler önce
Acayip sardı lan oyunculuklarınızı cidden sevdim baya iyi
Ayse Sofya
Ayse Sofya 15 saatler önce
Mesut harika zayıfladın maşallah sana
YAMTARTHETURK GÖKBÖRÜ
YAMTARTHETURK GÖKBÖRÜ 15 saatler önce
Harikasınız