YORUMLAR
Sinan Yilmaz
Sinan Yilmaz 3 saatler önce
Blueberry Haze iyi giderdi şimdi
Enes Doğanay
Enes Doğanay 4 saatler önce
bedo nun yıldızı çok parlak devam et abi
cankut mercan
cankut mercan 4 saatler önce
Astral çok başka bir dünya baba bu nedir yaa
Youtuber Manyağı
Youtuber Manyağı 5 saatler önce
Antalyadan selamlar
Negatif Vibe
Negatif Vibe 5 saatler önce
Aga kaç aydır dinliyom bıkmadım hala
Sertifikalı Bruh Anları
Sertifikalı Bruh Anları 6 saatler önce
242-242
Sertifikalı Bruh Anları
Sertifikalı Bruh Anları 6 saatler önce
242
cem bekar
cem bekar 7 saatler önce
Daha iyi olabilirdi ati
Damardan Kalbe
Damardan Kalbe 7 saatler önce
Klip gittiğim yol , yol değil ama manzarası güzel diyor
__EWAİ__
__EWAİ__ 8 saatler önce
YOLU YOK SHİT BRO
ƲƝՆϻƦ
ƲƝՆϻƦ 8 saatler önce
Ne kick’i kardeşim Ati vuruyor işte .d
yaşar kutlu
yaşar kutlu 9 saatler önce
Yine Astral Show yapmış .d
COMMENTMAN
COMMENTMAN 10 saatler önce
786 000
EartzFX
EartzFX 10 saatler önce
Ati Var Ya Gezdim Ben Onla Tanımazdın Eskiden Oysa. ati bir şarkı çıkaracak ve herkes ati ci olacak...
Mehmet Atik
Mehmet Atik 11 saatler önce
Verdim audi sipariş derken s class’ın detay çekimi olması :D
Emir Bozdag
Emir Bozdag 11 saatler önce
Ortalığı yaktın la ati242 sonu güzel kral
Emir Bozdag
Emir Bozdag 11 saatler önce
2242 kusugennnn
salam yiyengenç
salam yiyengenç 13 saatler önce
ilk dinlediğimde gerçekten daha iyi olabilirdi dedim ama şimdi delisi oldum ya size tavsiyem hiçbir şeye önyargılı yaklaşmayın
K. Fahsena J
K. Fahsena J 14 saatler önce
Beat kime ait?
BİGGİE SHAKUR!
BİGGİE SHAKUR! 15 saatler önce
Şarkının girişi capital bra ve ufo 361 power şarkısına benzettim
Hazal Hazard
Hazal Hazard 15 saatler önce
Kaç aydır sıkılmadan dinliyorum, ati çok iyisin 👑
MemeŞör
MemeŞör 19 saatler önce
beat ve flowlar çok güzel de ati kadınlar ve uyuşturucu hariç bir konudan bahsetse harika olur
murat güney
murat güney Gün önce
klibin başında gimbal ve kamera yansıyor aynadan bilerek yapıldıysa saçma olmuş
Mutlu Yaşar
Mutlu Yaşar Gün önce
Şu sıralar tek istediğim Şam ile bir düet...
Baran Çıraklar
Baran Çıraklar Gün önce
1:46 arkadan zeng geçiyor beyler
İsmail Yolcu
İsmail Yolcu Gün önce
1:31
Ali Şeker
Ali Şeker Gün önce
Hayki gizliden açıp dinliyo
bilal Kiyam
bilal Kiyam Gün önce
Samet porsuk: Ati arabayla gidelim ATİ: yok yakıtı bitmesin
Emre Cefakar
Emre Cefakar Gün önce
Bir gün inşallah karşılaşırız kardeşim. Sokak Hayatını yaşadığımız için en güzel senin dilinden biz anlıyoruz. İyiki varsın Ati.
Mehmet Atik
Mehmet Atik Gün önce
S CLASS
Berk sapmaz
Berk sapmaz Gün önce
AMG 21" jant yakışır bu S classa
Alırııım Alııırııım
Alırııım Alııırııım Gün önce
SORU:YUKARIDAKİ NUMARALARDAN HANGİSİ DOĞRUDUR? ATİ: 2,4 ve 2
kırmızı başlıklı kız
kırmızı başlıklı kız Gün önce
Ey sorun değil artık para Ah sorun değil artık kira Abi ya gerçekten değil mi sorun Bi daha düşün istersen...
atilla ün
atilla ün Gün önce
Tabak ısıtalım baba 😂
RuLing
RuLing Gün önce
Seyhodan sonra yeni bi balici doğuyor
atilla ün
atilla ün Gün önce
Blueberyy haze derken nasıl gülüyorsun be adaş.
METOK
METOK Gün önce
MONTAJ MI YOKSA ARKADAKİ MANZARA GERÇEKMİ ?
METOK
METOK Gün önce
@Tuna Medya sagol kankaaaam sen şimdi beni bilgilendırdın bi youtube kanalıma abone ol bakıyım ajnsdjkbasd
Tuna Medya
Tuna Medya Gün önce
Gerçek kanka Antalya çakırlar köy yolu
Meşerif Ocut
Meşerif Ocut Gün önce
1:33 den 1: 48 Türkçe repin en iyi 45 saniyesi
Aylin Çelik
Aylin Çelik Gün önce
Şarkı çok güzel olmuş ama daha ilk dinlediğimde aklıma gelen "Travis Scott - Antidote?"
Tuna Medya
Tuna Medya 14 saatler önce
Aylin Çelik aslında senin dediğin ön yargıyla tekrar dinleyince ben de bi tık benzettim ajjsh
Aylin Çelik
Aylin Çelik 19 saatler önce
Tuna Medya beatlerin birbirilerine kardeş gibi benzemesi dışında bi alaka yok zaten :d
Oğuzalp Bolak
Oğuzalp Bolak 22 saatler önce
Aylincim seni tebrik ediyorum iyi kulagin var. gercekten ritim muzik tarz neredeyse ayni.. Zaten dedim bu melodi harika olmus kesin bir yerden esinlenilmistir ki Travistenmis😀
Tuna Medya
Tuna Medya Gün önce
Ablacım ne alakası var 🤣🤣
*aura *
*aura * Gün önce
0:47 Dikkatli dinlerseniz (almanca) alman rapi amerikan rapini siker atar diyor
Azad şeker
Azad şeker Gün önce
arkadaki dağ görselini timsaha benzeten ? 🙂
ŞEİR KANALİ
ŞEİR KANALİ Gün önce
herseyi bos verinde Atinin gercekten cok iyi bir arkadas olmasi en azinda kliplerinden biliniyor
ali çevik
ali çevik Gün önce
A M I N A K O D U Ğ U M H A Y A T I
Elif Yıldız
Elif Yıldız Gün önce
bora :')
Data Data
Data Data Gün önce
H A R İ K A
Ferit DEMİRCİ
Ferit DEMİRCİ Gün önce
Ekin abiyi görüyorum
Özge Kurşun
Özge Kurşun 2 gün önce
Aşşırı iyi aşırııııı👌
Program Bilinci
Program Bilinci 2 gün önce
Kardes bu kadar soguk icecek icersen boyle olur
MUSİC FUN and FOOTBALL
MUSİC FUN and FOOTBALL 2 gün önce
MİLYONLARIN ARADIĞI O MÜZİK >>>>>>>>>trshow.info/watch/iJzokF9YEjo/video.html
Ayhan Can Olgaç
Ayhan Can Olgaç 2 gün önce
Ati kendine gel atiiiiiiiiiii.
xShimei
xShimei 2 gün önce
bitch bana para ver bana huzurda ver hey bana zaman şan şöhret ver huzurda ver
marsin dibi
marsin dibi 2 gün önce
KLİP BEEEE
İhsan Ünlü
İhsan Ünlü 2 gün önce
Atinın burada 50krş ver la gevüşek der gibi bir tipi var çok iyi
Nihat kaan özdal
Nihat kaan özdal 2 gün önce
İki fırt çekenin nesi El Chapo?
Mehmet Öcal
Mehmet Öcal 2 gün önce
Parçanın çoktan milyonları görmesi lazımdı..🚬
Vip Psihh
Vip Psihh 2 gün önce
"çapiniz kaldirmaz dosluğumu"
Mustafa Kocak
Mustafa Kocak 2 gün önce
Klip'in çekildiği yeri bilen varmı?
Sultan Süleyman
Sultan Süleyman 2 gün önce
Spor yaparken sarki yapmak istemisimdir bne
Yeşil Adam
Yeşil Adam 2 gün önce
bu şarkı niye patlamdı oğlum
Mehmet MecX Çakıl
Mehmet MecX Çakıl 2 gün önce
0:25 SARIYO
Halit Ekşi
Halit Ekşi 2 gün önce
Aga bana birşeyler anlat be. Birşeyleri eleştir. Yada bir şeylere vurgu yap. Kafiye yapmak için magosa ya gitme ya da uyusturucu kullananlarin kendini el chapo sanmasi onemli bir durum değil ki. Beat güzel flowlar güzel ama işte..
Türker Bekik
Türker Bekik 2 gün önce
gerçi alaman repçi bug'ı bu. Sesi böyle yapınca gangsta sanıyorlar kendilerini
Türker Bekik
Türker Bekik 2 gün önce
gırtlaktan tarz yapıcam diye sesi götüme dönmüş. şarkıdan bi bok anlaşılmıyor
Serhat Gunbat
Serhat Gunbat 2 gün önce
herkes atiden bahsetmiş biri de şu samet porsuk neler yapıyor lan desin
Ozan Çeken
Ozan Çeken 2 gün önce
Bro bi fırt cekseydin bari onca yol yürüdün
Alperen Sakin
Alperen Sakin 2 gün önce
Gümbür gümbür geliyor akdeniz çocukları
Çepni Türkü
Çepni Türkü 2 gün önce
trshow.info/watch/SyaTd5s5epc/video.html alın adam akıllı konser dinleyin
sqyri
sqyri 2 gün önce
çok güzel şarkı amk
Efe Aslan
Efe Aslan 2 gün önce
yokmu
cin19
cin19 3 gün önce
Abi işte bu ya sana bu konuda cok ön yargılı bakıyodum bu tarzda devam edersen cok iyi olur flowun benzeri yok yorum okuma hastalığını biliyorum acil şifalar diliyorum
Tuna öztürk
Tuna öztürk 3 gün önce
Zwei, vier, zwei; para kill yalan yok baban Ati Ve adım Alaaddin (ha) simsalabim Ver onu karalayayım İçindeyim matematiğin (ah) Bi' nevi Maserati (ah) Ati bu kazanan piç Para var diggi karalar beni Kovalar gibi MC’lerin her biri (brrah) Emziği verip emdirip cash'leri Enzimlerim tracklistleri prestiji (brrah) Gezgin gibi traplerim her ili Jay-Z gibi bezgin kuzi ters biri Bebeğin Dasy mi süzerim sebepsiz (ey) Bedeni buz gibi alırım elektrik O da hevesli bak tarıyo' keleş gibi Ati 2-4-2 Diggi! (brrah) Hello Kitty’li bikini gibi melodiniz Ben o değilim ben afilliyim Bi' filmim izlediğin Bilinçle risk edip içindeyim istediğimin (skrt, skrt!) Yo, çektim pimi, manitan gibi sen de sevdin di' mi? Rest in peace keriz! Be-ben estim iyice Nefessiz siktim flowu çok zekice (haha, wow) [Nakarat] Cash bi' tomar para Gang bi' sigara yapar bro Sana bronz, ayık ol Sana gece kabus bize amazon! (wouh) 2-4-2 (242) 2-4-2 (242) 2-4-2 (242) 2-4-2 (brrah!) Cash bi' tomar para Gang bi' sigara yapar bro Sana bronz, ayık ol Sana gece kabus bize amazon! (wouh) 2-4-2 (242) 2-4-2 (242) 2-4-2 (242) 2-4-2 [Verse 2] Wir ficken deine Sis, deine gang Deine petz digga Jetzt Immer press, immer cash Verpiss dich yeter, balistikka gang Vernünftig du piç? Sokaktaysan gel 2-2-2-4-2 Kuzigang (Kuzigang, kuzigang, kuzigang, kuzigang) Gucci cap yok, var pussy bang Kuçu kuçu mest edemez Bi' nefes çekemez bize ters bebek Yine Mercedes her kare Benz’lere binmeden kliplere sokma piç Gel bi’ de sen dene her sefer listeler kitlenen ha Hit bu digga, sikik mi kulağın? Boşuna çaban, yine de devam Boşalıyo'm aç ağzını lan! Para havadan flow’uma bak Yetişemem bra, çekeme tamam (brr) Gözünüz arar her yaralamada Henüz inemedik geceleri Panamera'dan Yarak kafa karalamaların karavana lan Kan akana kadar taramalı çata pata bam! Ah, yo çata pata bam ah (skrrah) Çu çu çu çu! (brah, brah, brah, skrt yah, brrrah, brr) [Nakarat] Cash bi' tomar para Gang bi' sigara yapar bro Sana bronz, ayık ol Sana gece kabus bize amazon! (wouh) 2-4-2 (242) 2-4-2 (242) 2-4-2 (242) 2-4-2 (brrah!) Cash bi’ tomar para Gang bi' sigara yapar bro Sana bronz, ayık ol Sana gece kabus bize amazon! (wouh) 2-4-2 (242) 2-4-2 (242) 2-4-2 (242) 2-4-2
Kaan Bal
Kaan Bal 3 gün önce
çizgini bozma reis çok iyi gidiyon yerin zirve
Sadecee Süleyman
Sadecee Süleyman 3 gün önce
selam ben huzur kim ister
Emirhan
Emirhan 3 gün önce
Ghetto'nun içinden melodi gelmiyor akıyor atiii siktin piyasayı 1 senede. fena adamsın.
TuNc _
TuNc _ 3 gün önce
cok ßasarılı
Makta Dezarme
Makta Dezarme 3 gün önce
Merhabalar, Rap müzik yapıyorum, ilgilenen dostlarımın şarkılarımı dinlemelerini bana destek olmalarını çok isterim. Saygılar, sevgiler.
Conjurer - Onur
Conjurer - Onur 3 gün önce
trshow.info/watch/Oq0By4p_G4Y/video.html
Okan Celep
Okan Celep 4 gün önce
Bu mükemmel şarkıyı keşfedip dinleyen 1.3 M şanslı insandan sadece biriyim. Bu şarkıyı bu kadar fazla kişi dinlemediği için ve arkadaşlarımada ezberlettiğim için kendim ve sizinle gurur duyuyorum. Nakarat=Bedo, Flow=Ati242
Ufukcan Haraçcı
Ufukcan Haraçcı 4 gün önce
Evine dönenler kazandı öyle sabahlarda...
Mert Ögcem
Mert Ögcem 4 gün önce
ADAMSIN