#SUSAMAM
14:55
9 aylar önce
Şanışer - Soru & Cevap
15:04
Şanışer - Outro
1:54
2 yıl önce
Şanışer - Intro
1:14
2 yıl önce
8- Şanışer - Dünya
3:50
YORUMLAR
baris tepeci
baris tepeci 20 saatler önce
Şarkıyı çok beğendim. Ama neden Neden iyiki varsın Eren demedin.. Neden Diyarbakır'da sokak ortasında şehit edilen Necdet abi çocuğun bize emanet demedin.. Neden merak ettim
Aslıhan Gürel
Aslıhan Gürel 20 saatler önce
Bu şarkıyı dinledikçe bi sigara daha yakıyorum ülkemin bu iğrenç hali için
Dilara Uğurlu
Dilara Uğurlu 20 saatler önce
bir gün rastlarsan yorumuma her şey için özür dilerim
Melike Kılıç
Melike Kılıç 20 saatler önce
Başkalarının yaptığı uydurma olan aşk klipleri nasıl bu kadar izleniyoda böyle klipler izlenmiyor ayrıca neden bu dislike lar
Talha MRK
Talha MRK 20 saatler önce
Abi 9 aydır dinliyorum efsanesin
remzi serin
remzi serin 20 saatler önce
bi an 2x yaptım sandım
Emin Akkoç
Emin Akkoç 21 saatler önce
bazi insanlar çoğu rapçi yi burda görüyor belki bilmediği rapcileri bu adamlari bir araya getiren bişey olmali
Emin Akkoç
Emin Akkoç 21 saatler önce
askerde görmüştüm şarkıyı çok şey ifade ediyor çok yere vurgu yapılmış saygılar..
FyodoRaskolnikov
FyodoRaskolnikov 21 saatler önce
bu müzik unutulması devam etsin #susamam
Berat Baba
Berat Baba 21 saatler önce
"Fesatlık, kötü niyet salgın gibi eder daha manipüle!"
Mehmet Ali
Mehmet Ali 21 saatler önce
Beyler bu videoyu trende çıkaralım ki herkes insan olduğunu tekrar hatırlasın !!!
Furkan Karabey
Furkan Karabey 21 saatler önce
bu adam bu zamanlarda nasıl ünlü olmadı amk
s s
s s 21 saatler önce
bu videoyu paylaşsanız ölmessiniz enesbaturun şarkısı100milyon izlenmişama bu video 50milyon bile değil yazık Şarkı uzun değil arkadaşlar ülkenin sorunları çok fazla
Asiye Ağırtaş
Asiye Ağırtaş 21 saatler önce
#trend1olsun lütfen
suga.slediss
suga.slediss 21 saatler önce
Vay be daha iyisini hakediyorsun reis bunca zaman ne dinlemişim
Düzgün Güneş
Düzgün Güneş 21 saatler önce
Sikilmadan yillardir dinledigim bir ustaddd saygilarla 👍
Deniz Kıymaç
Deniz Kıymaç 21 saatler önce
Trend
Deniz Kıymaç
Deniz Kıymaç 21 saatler önce
Trend
Deniz Kıymaç
Deniz Kıymaç 21 saatler önce
Trend
Deniz Kıymaç
Deniz Kıymaç 21 saatler önce
Trend
Deniz Kıymaç
Deniz Kıymaç 21 saatler önce
Trend
Deniz Kıymaç
Deniz Kıymaç 21 saatler önce
Trend
Deniz Kıymaç
Deniz Kıymaç 21 saatler önce
Trend
Deniz Kıymaç
Deniz Kıymaç 21 saatler önce
Trendlere girsi
serHat
serHat 21 saatler önce
HALA BURDA OLAN VAR Mİ
Ege Erdemir GAMEPLAY
Ege Erdemir GAMEPLAY 22 saatler önce
2025 tayfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mc pre
Edanaz Dinç
Edanaz Dinç 22 saatler önce
Hâlâ burda olanlar+1
Ayyıldız Team
Ayyıldız Team 22 saatler önce
bu şarkıyı trende sokalım tekrar. beğen geç.
Erdi Söyler
Erdi Söyler 22 saatler önce
Ben seni anlıyorum ama 🖤
Elif Aydın
Elif Aydın 22 saatler önce
Şu şarkı şu ülkedeki herşeyin özeti bunu benim gibi çocuk olan biri anlayabiliyor ama bazıları neden inat ediyor herşeyi görmezden geliyor
Gülden Ece Tüce
Gülden Ece Tüce 22 saatler önce
en acısı da aslında bu şakıya dislike atanların enes baturun şarkısına like atmaları en acısı bizim olmayan vizyonumuz .
cansu şen
cansu şen 22 saatler önce
bu şarkı unutulmamalı
Gülden Ece Tüce
Gülden Ece Tüce 22 saatler önce
neden bu dislikelar
Betül Zeynep Çatan
Betül Zeynep Çatan 22 saatler önce
Bedenim Sağ Kurtuldu Ama Ümitlerimi Cansız Buldular....
Alper Cıcek
Alper Cıcek 22 saatler önce
BEN YİNE BURALARDAYIM PEKİ YA SİZ.........
Tuğba Teker
Tuğba Teker 22 saatler önce
“ Biz güzel şeylere inanıyo'sak zenginiz Boş ver Önemli olan tek şey sevgimiz Gönlümüz bir olsun da Varsın farklı olsun rengimiz. “ -Şanışer. 02.06.2020
merhaba canım
merhaba canım 22 saatler önce
Sustukça sıra sana gelecek aydın beyinleri bekliyor karanlık gelecek
z3r0Tvv
z3r0Tvv 23 saatler önce
Bu sarki cikali bayagi oldu ama halen daha hicbir yerde gelisme yok.
Alper Cıcek
Alper Cıcek 23 saatler önce
Şanışer yıkıyo parçalıyoo halrn dinliyom........
Denizhan Göktürk
Denizhan Göktürk 23 saatler önce
Başıma bir şey gelmeyecekse arkada depresyon otelinin beati var
Osman Kulaç
Osman Kulaç 23 saatler önce
Şöyle şarkılar trendden çıkıyor fakat saçma sapan fim dizi fragmanları ve saçma sapan şarkılarmı trende giriyorum
aziz akten
aziz akten 23 saatler önce
Destek 🙏trshow.info/watch/ila0Ngs_5lw/video.html
Anonim Ous
Anonim Ous 23 saatler önce
Çok açık ama yazsam bana soversiniz
Eyüp Ayazzz
Eyüp Ayazzz 23 saatler önce
"Varsın herkes terk etsin seni sen dünyayı terk etme" Kore'de intihar girişimi çok diye duymuştum bir kanalda Neden intihar? Bana göre sebebi bir çok şey hayatını beğenmeme başta olmak üzere hayat begenilmeli. Küçük şeylerden mutlu olabirsin sana alınan pamuklu şeker bile mutlu edemez mı seni bir kaç saniyeliğine bir şey çok istersin yapamazsın başka şeylere odaklan olacağı yokmuş demek seni için uygun değilmiş olabilir. Ama sen bir kaç kişiyi çok onemseyip onlar için dünyayı terk etme. Karşına daha nice insanlar çıkıp dakikasında senin hayatini degirsirebilir.
Emre Topçu
Emre Topçu 23 saatler önce
Kendimi çok şanslı hissediyorum. Bu şarkı 1M izlendi. Ve içlerinde ben de varım. Keşfedilmemiş şarkılar her zaman öndedir. Seni izleyen 1M insan yeter. Alkol sigara içip karı kızla klip çeken rapçiler gibi olmaktan iyidir. İzlemeyi kaybet karakterini kaybetme. Seni seviyoruz Sarp abi..
Umut Hiza
Umut Hiza 23 saatler önce
RTE❤️❤️❤️❤️
Afşar TV
Afşar TV 22 saatler önce
Tm knk ben Tayyip amcayla konuştum o da seni seviyormuş bizim gibi hayinleri birlikte yok edebilirsiniz güç Rte'yle yolunuz açık olsun 😜
Cihad Şamil Kibaroglu
Cihad Şamil Kibaroglu 23 saatler önce
ya sarp pular kim
Elif Gizem Şahin
Elif Gizem Şahin 21 saatler önce
Şanışer 'in gerçek adı Sarp Palaur
İamMustafaSamet
İamMustafaSamet 23 saatler önce
Götünü açan 20m dinleniyor ancak bu kadar güzel prodüksiyon 3,4m ne diyim çok garip bi ülkeyiz
Elif Ecrin AYDIN
Elif Ecrin AYDIN 23 saatler önce
AFFETME BİZİ ALLAH'IM SONSUZA KADAR CEHENNEMDE YANMAMIZ GEREK!!
Elif Ecrin AYDIN
Elif Ecrin AYDIN 23 saatler önce
{\__/} ( • - • ) >Bir köpek bir insan kadar olabiliyor ama, Bir insan bir köpek kadar olamıyor 😔
Yazık Kafana
Yazık Kafana Gün önce
İlk dinlediğimde *Sokratın başa gelenin idolojisi anlatılır her derste* sözünü pek anlamamıştım. Daha yeni fark ettim çok haklı. İnsanlarımız koyun gibi iktidarın idolojisiyle boyanmış durumda.
İbrahim Oduncu
İbrahim Oduncu Gün önce
Rap Adaletin en büyük kalkanı..
Sanane Ki
Sanane Ki Gün önce
Burası olsada şeytanın evi günah koksada bu "kusursuz teni" #blacklivesmatter
Zübeyde Kara
Zübeyde Kara Gün önce
şarkının ingilizce kısm Olduğum her şeyin arasında kaldım Sonunda çökeceğimizi inkar etmeye çalışıyorum Gitmem için yalvarıyorsun sonra kalmam için yalvarıyorsun Çünkü sana kimse böyle hissettirmiyor Kendinizi nefret ettiğiniz şeylerden uzaklaştırmak Nefret ettiğiniz şeyler, nefret ettiğiniz şeyler
yusuf kiraz
yusuf kiraz Gün önce
yorum
Hatice Ceylan
Hatice Ceylan Gün önce
Şarkı trendlere tekrar girsin diye yazıyorum bu yorumu. Beğen geç sonra da yorum yaz. Böylece trendlere tekrar girer.
Zeki ÇiftIik
Zeki ÇiftIik Gün önce
9 yıl sonra görüşmek üzere
Toprak Arıbaş
Toprak Arıbaş Gün önce
dinlerken uyuşuyorum 🤙🏼🤟🏼
MehmetCan Girer
MehmetCan Girer Gün önce
ADALET SÖZDE MÜLKÜN TEMELİ çok iyi be abi
Çift Öküzler
Çift Öküzler Gün önce
#trend için beğen ve yorum yap !!!!
susamlı pankek
susamlı pankek Gün önce
Su şarkıya yorum yapanlarin yorumları tutunca geri dönüp yorumum tutmuş diye edit bile atmiyorlar işte bu bile dinleyicinin kalitesini gösteriyor bence..
Hatice Ceylan
Hatice Ceylan Gün önce
Şanışer’in yıllardır süren olayları 14 dakikada anlatmasına bayılıyorum.
susamlı pankek
susamlı pankek Gün önce
Hayvan hakları veganliktır
susamlı pankek
susamlı pankek Gün önce
Hayvan haklari veganlıktır
susamlı pankek
susamlı pankek Gün önce
Hayvan haklatı veganliktır
Hatice Ceylan
Hatice Ceylan Gün önce
Tuğçe ve Büşra’nın katilinin adını gerçekten bilmiyor olmamız.😔 Devlet’in onu görevden almak yerine adını saklaması.😔😔
Zeki ÇiftIik
Zeki ÇiftIik Gün önce
cidden sadece 3 milyonmu?hiç bişe demiyorum.
susamlı pankek
susamlı pankek Gün önce
43m ne yaa milyarlar dinlemeli bunu
EGE GÖRKEM YT
EGE GÖRKEM YT Gün önce
Klişe oldu artık şu cümleler yorumlarda 'Şanışer le aynı yüzyılda yaşadığım için' falan.. Dostum sen mutlusun aynı yüzyılda yaşadığın için eyvallah da Şanışer bu yüzyılda yaşadığı için mutlu olsa bu şarkılar olmazdı zaten.. Bu adamın kıymeti bilinmeli.. .
Mustafa Aydoğan
Mustafa Aydoğan 22 saatler önce
Sorma 2 yıldır aynı yorumu görmekten sıkıldım. Zaten bunu yazanlar en fazla 2 yıllık fan falandır. Zamanında neden dinlemediniz diye sorarlar adama. Değer mevzusuna gelince, Şanışer de hakettiğim değeri alıyorum artık diyor. Hakkettiği yerde değil yorumu da baydı.
Murat Baklan
Murat Baklan Gün önce
NAKARAT BEY
Oğuz Altun
Oğuz Altun Gün önce
Olm şarkıyı ilk dinlememde önyargı ile yaklaştm olmamış demiştim aga dinlemekten bikmiyorm şuan sen nasıl biseysin yaa
dilara yıldız
dilara yıldız Gün önce
Çok iyi olmuş
Bahar Aytackurt
Bahar Aytackurt Gün önce
Susmam susam .
Kaan Elyasoğlu
Kaan Elyasoğlu Gün önce
hala buradaysan eminim ki ülkenin geleceğini düşünüyorsun
Orhun Ermenek
Orhun Ermenek Gün önce
hayatımda dinlediğm em güzel şarkı
Emine Başman
Emine Başman Gün önce
2020 hala dinliyorum ve hiç bıkmıyorum
Sena
Sena Gün önce
Düşünmekten aciz insanlar videoya yok fetö yok terörist diye laf sallıyorlar, ama hiç şu kısmında yanlış söylemiş diyen görmedim. Tabi şiddet, istismar yanlısı olup videoyu kabullenmek zor geliyor olabilir haklılar. Anlamayanlar için video kısaca “ aklını vicdanını kullanan bir insan olun” diyor. Yerse.
Sena
Sena Gün önce
Son bir şey daha. Allah devletimize zeval vermesin. Devleti, sistemi eleştirmek bir yanlış,suç değil. Biz eleştirmezsek neden kendilerini geliştirsinler, neden bir adım daha atmak zorunda kalsınlar, neden projeler üretsinler. BİZ UYANIK OLACAĞIZ Kİ ONLAR DA UYANIK OLSUNLAR. Muhalefet olmazsa halk sesini çıkarmazsa SUSARSA ilerleme olmaz. Bunu anlamak zor değil.
Sena
Sena Gün önce
Dipnot: Hiçbirini tanımıyor, ve ideolojik düşüncelerini bilmiyorum. Umrumda da değil. Ben şarkıdan almam gerekene bakıyorum. Zor değil. Kimse sizi bir şeye sürüklemiyor. Korkmayın bu kadar sakin. Şahsi düşüncem Türkiye’de tabi ki terör sorunu var buna da değinebilirlerdi. Ama değinmedi diye suçlamak yanlış. 1 eksik var diye 20 doğruyu kötülemek saçma.
Johannes K.
Johannes K. Gün önce
I'll leave an english comment here for the turkish comments on the music video of annisokays "Good Stories" :D
melisa durmaz
melisa durmaz Gün önce
*KALİTE KALİTE KALİTE*... '^Yüksek binalar alçak hisler ^'..ŞANIŞER..
Lyciexo Music
Lyciexo Music Gün önce
susamam 2 geliyor şimdi onlar düşünsün
Lyciexo Music
Lyciexo Music Gün önce
henüz bir tarih söylemedi
Furkan
Furkan Gün önce
@Lyciexo Music onu biliyorum ya susamam 2 kesin gelecekte ne zaman
Lyciexo Music
Lyciexo Music Gün önce
şanışer bir videoda açıkladı susamam projesinin devami gibi bir proje gelecek diğer rapçilerle dedi
Furkan
Furkan Gün önce
Ne zaman?
Brawler-Mert Can
Brawler-Mert Can Gün önce
Valla mı ne zaman
Sena
Sena Gün önce
UNUTMADIK. BURDAYIZ.
Tolga Oner
Tolga Oner Gün önce
Harika bir şarkı
gulden gulen
gulden gulen Gün önce
Deniz Tekin kısmında gözlerim durmadan doluyor.Neden ya neden yaparsın!
Paralel Evren
Paralel Evren Gün önce
Valla şu sıralar çok gülmek, eğlenmek istiyoruz.
Doğukan Kaya
Doğukan Kaya Gün önce
Hâlâ aynı tadı veriyor sıkıldıkça gelip dinliyorum.
Lili chia
Lili chia Gün önce
Çok güzelsin
Samet Tunç
Samet Tunç Gün önce
SusAmAM
Safa YT
Safa YT Gün önce
Trendlere girmesi için herkes tüm yorumları beğensin ben beğendim
EmnTV
EmnTV Gün önce
#trend1
EmnTV
EmnTV Gün önce
#trend1
EmnTV
EmnTV Gün önce
#trend1
EmnTV
EmnTV Gün önce
#trend1
EmnTV
EmnTV Gün önce
#trend1
EmnTV
EmnTV Gün önce
#trend1
EmnTV
EmnTV Gün önce
#trend1
EmnTV
EmnTV Gün önce
#trend1
EmnTV
EmnTV Gün önce
#trend1
EmnTV
EmnTV Gün önce
#trend1 spam atın spamm!!!
Benkereks K
Benkereks K Gün önce
*Trende doğru*
EmnTV
EmnTV Gün önce
Hadi 2 milyon için trendlere hadiii!! Zorlayın biraz!! Hala burda olanlar!!!