Muro doktor olursa...
7:13
Muro'nun yeni evi...
7:36
Kara ve Zaza'ya baskın!
4:38
YORUMLAR
Necron Master
Necron Master 40 saniye önce
1:09:32 aman uzak dur yaşamak istiyorsan :)
Ali Özdemir
Ali Özdemir Dakika önce
Koca Laz Ziya yı ne hale getirmiş adamlar böyle olmasa iyimiş
Adnan Özçelebi
Adnan Özçelebi Dakika önce
IŞİD'e Şedid demek de ayrı bir komedi, bu isimden ilginç bir şekilde korkuyor ve çeşitli adlar icat ediyorlar ama Türk kamuoyunun bu ismi duymasını hiç istemediler hani vardı ya şu bir kaç öfkeli genç diyenler..
Marjinal Genç
Marjinal Genç 4 dakika önce
yaşım 31.5 sene beraber olduğum sevgilim beni bırakıp başkasıyla evleneli ,4 sene oldu.Onunla tamda orada oturup konuşurduk baya da kurtlarvadisi hayranıydı.Ömrümden yine ömür gitti izleyince gece gece..Rabbim aşk acısı vermesin kimseye.Ah ceylan ah..
XXXOKO
XXXOKO 8 dakika önce
kurtlar vadisi pusu bitti boşuna umutlanıp beklemeyin dizi kesinlikle bir daha başlamayacak necati şaşmaz bunu kendiside söyledi
الزهراء فاطمة
الزهراء فاطمة 9 dakika önce
👍👍👍
Kaan Bolat
Kaan Bolat 9 dakika önce
Şehmuz öldü diziyi bırakıyorum hadi eyv.
Ömer Yıldırım
Ömer Yıldırım 11 dakika önce
Karahanlı keşke Müge Anlı'ya gitseydi 30 yıl boş yere beklemezdi
Biome beatz
Biome beatz 14 dakika önce
34:55te calan muzigin adini bilen var mı
Ihab Al Mais
Ihab Al Mais 15 dakika önce
Does anyone knows the name of minute 55:00" music?
AS32 Başlik
AS32 Başlik 21 dakika önce
Kurtlar vadisini seven like atsin Pusuyu sevenler yorum yazin
X
X 22 dakika önce
Karahanlı: Kaç kişi kendi cenazesini seyretmiştir ki Polat: (Ben) :/
Neyin Nesi?
Neyin Nesi? 25 dakika önce
04:14 inceee...
Nur Turgut
Nur Turgut 26 dakika önce
Bir kadın olarak İnciyi hiç anlamıyorum. Babamı öldür diyor. Gücü şirketi görünce İskenderi unutuyor. İskender babasını vuruna seni nasıl severim diyor. Tokati yeyip 2 güzel laf duyunca sarılıyor. Ne tür bir manyak ya
Furkan Aytekin
Furkan Aytekin 30 dakika önce
spoiler vermeyen mümin kardeşlerim benim
Yasin Karaşın
Yasin Karaşın 32 dakika önce
Avcıya bak be
Muhammet TUNÇ
Muhammet TUNÇ 33 dakika önce
41:58 jandarma arabasının arkasında dolmuş var 42:00 dolmuş yok oluyor
Ragıp Gürhan
Ragıp Gürhan 36 dakika önce
Laz Ziya ile Doğu bey aynı sahnede olunca taşşak seviyesi tavan yaptı.
Veysel Görgülü ( Sansür & Tekkurşun )
Veysel Görgülü ( Sansür & Tekkurşun ) 39 dakika önce
KILIÇ ABİMİZİN BU BÖLÜMDEN ALDIĞI TÜM PARAYI ALNININ TERİYLE KAZANMASI İÇİN KOŞTURTMUŞLAR VİSKİ İÇİRTİP ALEM YAPTIRMAMIŞLAR YA
Fərid Zeynalov
Fərid Zeynalov 44 dakika önce
16.07.2020 40:15 - kos koca Polat Alemdar 2 tane yumurta yiyor. Ben bile 4 tane yiyorum.
Nusreddin Akduman
Nusreddin Akduman 46 dakika önce
Bu diziden bir "KARA" geçti...
Burak Dağ
Burak Dağ 47 dakika önce
şu erhan ne mal birisi herşeyin içine ediyor
محمد عماد
محمد عماد 48 dakika önce
ضعف واخطاء كبيره بالترجمه ونعومه النص
Kadir Seker
Kadir Seker 49 dakika önce
Burdaki ev ve mekanlar Ezel dizisindekilerle aynı
Metin Kökçü
Metin Kökçü 49 dakika önce
Çapsız çapsız karekterler bakın işinize kardeşim İskender Abiniz Geldi
Tayfun Tanışman
Tayfun Tanışman 52 dakika önce
Ne Güzel İstanbul Beee ( SÜLEYMAN ÇAKIR )
Mehmet Yurttaş
Mehmet Yurttaş 52 dakika önce
Andy Garcia tam mafya ikonu
Hamit taşkın
Hamit taşkın 54 dakika önce
Palanın yumurta içme sahnesine Bu müzik çok komik
Hasan Ege Topan
Hasan Ege Topan 55 dakika önce
Elif next next next
Recep Baki
Recep Baki 59 dakika önce
Hüseyin keşke daha uzun kalsaydı Tamer de hain olarak harcandı Cahit ten 10 kat daha iyi oyuncular bunlar
kadir yalçın
kadir yalçın Saatler önce
Koskoca mekan baskınında koltuktan kurşun geçmedi bu baskında ise demir parçasından geçti
Əli Yusifzadə
Əli Yusifzadə Saatler önce
Bu laz ziyanın sülalesinden normal bi kadın çıkmadı ya
Mehmet Gördesli
Mehmet Gördesli Saatler önce
Elif öl lütfen. Başka bir şey demiyorum
Raximov Umidjon
Raximov Umidjon Saatler önce
Ee yeni konsey hayırlı olsun
ABDULLAH TEMUR
ABDULLAH TEMUR Saatler önce
olm yemek ittirme sahnesi süperdi lan
Mustafa Yolcu
Mustafa Yolcu Saatler önce
Bari final verseydiniz
Hakan Khan
Hakan Khan Saatler önce
Şu fikret bey de ibrahim velid'in kızına takmış
[EFSANE] YARGI E-SPORT
[EFSANE] YARGI E-SPORT Saatler önce
O ASAYI ALDI MK KGT Yİ BİTİRDİLER İZLEYEN BİLİR
Hakan Khan
Hakan Khan Saatler önce
Şu israilli kel adam çok basit olmuş, baya hafif kalmış
ABDULLAH TEMUR
ABDULLAH TEMUR Saatler önce
ol fermana uzuldum laaa adam nasılda agladı
Murat Apdik
Murat Apdik Saatler önce
Vadi devam edecekse Zeynep,Kenan,Cahit olmasın.bunlar çıkınca ileri sarmaktan parmaklarım nasır tuttu
mustafa tuncay
mustafa tuncay Saatler önce
Cehennem melekleri flimde 5 milyon dolar için adaya baskın yapın 1 tabur orduyu vuruyor polat 2 palet parayı 2 adam vurdu 1 paket yaktı milyar dolarları götürdü 😃😃
ismail candemir
ismail candemir Saatler önce
Kravatsız baron mu olur aq
Koray Alemdar
Koray Alemdar Saatler önce
Ulan adamı vurmuşsun kanıyor çok kanıyor diyorsun. Polatta sanki iğne batmış gibi durur herhalde diyor sanki kurşun girmemiş
Hakan Khan
Hakan Khan Saatler önce
Hakan kaç gündür yatıyor ama yüzü hep tıraşlı
ÖZCAN DNZ
ÖZCAN DNZ Saatler önce
Kurtlar vadisi vatan filmini paylaşın lütfen ve kurtlar vadisi terör ve kurtlar vadisi gladiyo ve muro filmini de yayınlarsanız iyi olur
kazım söyüncü
kazım söyüncü Saatler önce
Eveeeeeet ciddi anlamda söylüyorum pusu bu bölümde kendi ipini çekti. Abdülheyi öldürmek nedir arkadaş ..m
Recep Baki
Recep Baki Saatler önce
*Erhan halen annesine Seyfo dayının öldüğünü söyledi*
kazım söyüncü
kazım söyüncü Saatler önce
Memati : senin burda ne işin var Allah'ın delisi Hüsnü : efendim kanbersiz düğün olmaz :D 10/10 replik
Muhammet TUNÇ
Muhammet TUNÇ Saatler önce
40 dakikadaki yer benim okuduğum okulun orası kurtköy
Cerkez_99 99
Cerkez_99 99 Saatler önce
Ozi Fehmi Algis Karun Gölge Ariel Rosa sonunda geberdiler Yusufda öldü
LYNA LYNA
LYNA LYNA Saatler önce
Wow my favourite Turkish series ever 😍😍😍😍😍
DURGUN SULAR
DURGUN SULAR Saatler önce
36.20 junyör elif loading....
الأمير الجزائري
الأمير الجزائري Saatler önce
اجمل مسلسل احبه
Kerim Kılıç
Kerim Kılıç Saatler önce
Neymiş Erhan'ı Erhan yapan sesiymiş
Kadir Gök
Kadir Gök Saatler önce
1:16:40 da Shamir bismillah mı diyo bir yahudi olarak ???
Mehdi Azer
Mehdi Azer Saatler önce
Kacak malcilarin kim oldugunu bile sormadan Polat alemdari gemiden cikarmalari sacma oldu
Zeka Nesirov
Zeka Nesirov Saatler önce
46:44 kazımda orda olsa əla olardı
Mehmet Akyol
Mehmet Akyol Saatler önce
Polat kurtlar vadisinin 24. Bölümünde savcıya verdiği bir daha sakız çiğnememe sözünü tuttu
Coşqun Sultanov
Coşqun Sultanov Saatler önce
Bu maskeli Polat deyil,gezmesi ferqlidir
Muhammet Karkın
Muhammet Karkın Saatler önce
39:40 ‘ a gelince sessizce 150 saniye ileri alıyorsun
Nur Turgut
Nur Turgut Saatler önce
Aslan bey yaşasaydı Ebru'yu kesin öldürürdü operasyon tehlikede diye. Gladio ya bu kadar yaklaşmışken senin sevdiklerinle uğraşmam diye 😂 Özlendin Aslan Amcaaa
Cenk Molla
Cenk Molla Saatler önce
Ulan böyle bir dizi birdaha gelmez...
Tomas Ibram
Tomas Ibram Saatler önce
ulen kara büyük adamsın
Fiora Rengar
Fiora Rengar Saatler önce
Abdülhey azıcık bağır kuzum
Fiora Rengar
Fiora Rengar Saatler önce
He bağırıyormuş tamam
POLAT ALEMDAR
POLAT ALEMDAR Saatler önce
Nobody : Polat : hatıylamıyoyummm hatıylamıyoyumm
Hamdi Aydin
Hamdi Aydin 2 saatler önce
İHANET KADINDAN OLUR ✍✍✍
Erkal Yuseinov
Erkal Yuseinov 2 saatler önce
46:00 Demek Vartoğlu Sadetin Vaktinde Memati Başa hizmet edermiş
lion son
lion son 2 saatler önce
Cahit süperdi vallahi
Sefa Duran
Sefa Duran 2 saatler önce
39:34 patatesi sevmezsen sağlığından olursun tabi.
sevda gökçel
sevda gökçel 2 saatler önce
O değil de İbrahim nerelerde
Veysel Görgülü ( Sansür & Tekkurşun )
Veysel Görgülü ( Sansür & Tekkurşun ) 2 saatler önce
Bu hayat ta tek korkum olan Samuel 'in karısının yaptığı kahpelik maalesef ki çok Paranda olsa çok büyük gücü 'de sahip olsan KADIN lardan korkulur kelimesinin doğruluğunu ORTAYA çıkıyor RABBİM HER DAİM BÖYLE KÖTÜ KADINLARDAN BİZ ERKEKLERİ KORUSUN AMİİN
Berivan Çamur
Berivan Çamur 2 saatler önce
.....#£*#,#,£#,#*
Okan Can
Okan Can 2 saatler önce
Lan şu Elifi Bi benmi sevmiyorum
Omer Ibis
Omer Ibis 2 saatler önce
Cananda erdalin vurdugu gibi dururo hala yeni tokmakci cikmadi
Maeglin
Maeglin 2 saatler önce
Polat kimsenin ölümüne üzülmüyor be
Hasan Doğan
Hasan Doğan 2 saatler önce
Tassağıni yiyeyim sayın savcım
Knkm Adl
Knkm Adl 2 saatler önce
Zuhahaha haha bu ev tas ev bihterin behlule verdigi ev
VSAU AMAA
VSAU AMAA 2 saatler önce
Kul basina bu senaristlarin ela hey Abdulhey gacirilir,vurulur,bir yenilik yoxfur
_GOKTUGXS _
_GOKTUGXS _ 2 saatler önce
Herks iskender yok diyoda erhan nerde
Harun Ahska
Harun Ahska 2 saatler önce
1:01:09 daki adam çakırla polatı sorgulayan savcı
m k
m k 2 saatler önce
Artik 2 rekat namaz kilarlar burda
Yunus Oynas
Yunus Oynas 2 saatler önce
18:20de Polatın sonunu düşünen kahraman olamaz demesi gerekirdi
Mehmet Şimşek
Mehmet Şimşek 2 saatler önce
İskerder o kadar kaydı inciye birşey olmadı Polat tek seferde bitirdi 😂😂
Nur Turgut
Nur Turgut 2 saatler önce
Elif çok konuşuyordu falan ama akıllı kadındı. Bu Ebru gibi sinsi plan yapacağına Polatın basının etini yerdi. Ebru tam bir mal çıktı. Lan senin kocan kgtnin birinci adamı salak. Önüne gelen avukat tanık sana yardım eder mi ? Andaval.
SAMET HANOĞLU
SAMET HANOĞLU 2 saatler önce
Yalaka vadisi
Kamil Ferdi
Kamil Ferdi 2 saatler önce
Heyt be helal olsun
POLAT ALEMDAR
POLAT ALEMDAR 2 saatler önce
Ve mematinin ilk mallığını yaptığı bölüme geldik salak herif
Bilal Ekşi
Bilal Ekşi 2 saatler önce
Lan Polat o kadar takip edilmiyorsun Bi Leyla seni takip ediyo
Melih Yar
Melih Yar 2 saatler önce
Meral eğitimi Nesrin den almış belli 😂
Ernst Haft
Ernst Haft 2 saatler önce
Cayır cayır kebab oldu, yanmış domuz eti kokar şimdi
Onur Genç
Onur Genç 2 saatler önce
Ziya nın kızlarını vermediği bi zürriyetsiz Erdal kaldı.
resad Nesirli
resad Nesirli 2 saatler önce
Memati bununlada gozden düşdü.
Tomas Ibram
Tomas Ibram 2 saatler önce
yaşa pusat
Tomas Ibram
Tomas Ibram 2 saatler önce
timur adamın dibisin
Togrul Sadigov
Togrul Sadigov 2 saatler önce
🇦🇿🇹🇷🖤
Kasım Duymaz
Kasım Duymaz 2 saatler önce
lan deve nereye kayboldu kesin yıllık izindedir
Bedirhan Çolak
Bedirhan Çolak 2 saatler önce
Lafa bak Elif:memati bi haber gelirse ararmısın Memati:abi sizi arar Memati hastanız.
Vali Aliyev
Vali Aliyev 2 saatler önce
1.24.55 cendere efsane
YENILMEZ ARMADA
YENILMEZ ARMADA 2 saatler önce
Sun set overdrive