BAHT OYUNU Dizi İncelemesi - Kendimi Tavuk Hissediyorum!

  görünümler 2,093,108

Murat Soner

Murat Soner

Yıl önce

Baht Oyunu, bi giyim mağazasındaki reyon kadar yenilenemeyen yaz sezonunun CEO'lu, sakar kızlı, bi yerde üstsüz kitlenmeli dizilerinden biri. Sırayla sezonun bütün dizilerini inceleyeceğimi söylemiştim ama ne kadar dayanabilirim inanın bilmiyorum. Daha önce diğerlerinden de bahsettiğim videoya aşağıda ulaşabilirsiniz.

CAM TAVANLAR İncelemesi - trshow.info/watch/Ixh4WCjv7qc/video.html

YAZ DİZİLERİ 2021 - trshow.info/watch/peCHKkuDf-E/video.html

Sosyal Medya Hesaplarım;

Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

YORUMLAR: 7 979
Elif Emira
Elif Emira Yıl önce
Eskiden konuşmasının arasında laf sokardı, şimdi laf sokarken arada konuşuyor . Hak vermekten gülemedim yaaa
Aytac Hüşənova
Aytac Hüşənova 3 aylar önce
13 bininci beğenide benden
ucankurbaga
ucankurbaga 10 aylar önce
of yorum çok iyi
Hatice Mutlu
Hatice Mutlu 10 aylar önce
😂
Ferhat Karakulak
Ferhat Karakulak Yıl önce
Ne zaman televizyonu açsam bir yerlerden Murat Soner fırlayıp -Sen bunları mı izliyorsun Diyecekmiş gibi geliyor
Ramin Letifov
Ramin Letifov 2 aylar önce
😂😂😂😂😂😂😂😂😂👍
Sadece KİM WOOJİN için varım!
Sadece KİM WOOJİN için varım! 4 aylar önce
@K.L.K.S.A.A. Yani BTS grubunda 1 kişi bile yoksa o grup tamamen yoktur anlamına geliyor. 😊
K.L.K.S.A.A.
K.L.K.S.A.A. 4 aylar önce
@Sadece KİM WOOJİN için varım! 7-1=0'ın anlamı nedir?
Kalbi Sevdalı
Kalbi Sevdalı 4 aylar önce
🤣🤣🤣🤣🍫🍫🍫
Rabbim bana yeter
Rabbim bana yeter 9 aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂dizileri izlemeyeyim diye Murat abini izliyorum 😂😂😂😂😂
Emine Özen
Emine Özen Yıl önce
*"Bizim millet dizi değil, tipi izliyor.."* ~ Murat Soner
AzElOw06 Honda x Bmw
AzElOw06 Honda x Bmw 5 aylar önce
*su*
xXx_YarRhyme.7cm¹_Soft.S¡ker
xXx_YarRhyme.7cm¹_Soft.S¡ker 9 aylar önce
**Böyle**
Oguljeren Mammedowa
Oguljeren Mammedowa 10 aylar önce
😁😁😁😁
ZERYA VE ZARA (BLIMY💖)
ZERYA VE ZARA (BLIMY💖) 11 aylar önce
@Tayyipçi İnsanazor boyle * * 2 tane yildizun arasina yazacaksin *.*
Emine Özen
Emine Özen Yıl önce
@Tayyipçi İnsanazor ** bu yıldızların ardında yazı yaz
The FNA
The FNA Yıl önce
05:01 dizi sektörünün mantığı: kahve bahane kaslar şahane...
Nurdan sarıkaya
Nurdan sarıkaya Yıl önce
O kadar doğru ki,öldüm gülmekten yaaa sjsjskshskshsjhskshsjsjhskshskshsjjsshskhsksjshshdlh
AlperForEver
AlperForEver Yıl önce
3:00 "Bu Netflix dizisi olmadığı için adam çıkıp gidiyor" Hahdjdkjdkd abi harika bir gönderme kral ya
:D
:D 11 aylar önce
@Space and Time doğru söylüyo
Teen Chat (Adrivasan)
Teen Chat (Adrivasan) Yıl önce
@Deniz Canfeda Ne? Teşekkürler bu arada
Deniz Canfeda
Deniz Canfeda Yıl önce
@Teen Chat (Adrivasan) Netflix dizisi olsaydı seks sahnesi olurdu
Alexander Mahone
Alexander Mahone Yıl önce
Diğer youtuberlar: merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz Murat Soner: kendimi tavuk gibi hissediyorum
Aysun BULUT
Aysun BULUT 7 aylar önce
Allahım !!! 🤣🤣🤣
Nargisxon Latipova
Nargisxon Latipova 7 aylar önce
🤣🤣🤣
ALIEN_FP
ALIEN_FP Yıl önce
😂😂😂😂😂
Dilan Akarsu
Dilan Akarsu Yıl önce
Ay geberdim dıcbeıdjekdkd
Duy Beni_fans 💜
Duy Beni_fans 💜 Yıl önce
😂😂
Nurdan Kalkınoğlu
Nurdan Kalkınoğlu Yıl önce
**bu adamin elestirdigi dizileri izleyince kendimi suclu hisediyorum yaa
Nurdan Kalkınoğlu
Nurdan Kalkınoğlu 11 aylar önce
@Space and Time walla sana sile solim adamin elestirdigi nir cok diziyi severek izlioyorum 😂😂
Space and Time
Space and Time 11 aylar önce
@Arda Uysal hahah eyvallah
Space and Time
Space and Time 11 aylar önce
@Nurdan Kalkınoğlu hahaha, peki, onlardan daha kaliteli yapımlara bakıyor musun hiç?
Arda Uysal
Arda Uysal 11 aylar önce
@Space and Time adam haklı
renat
renat 11 aylar önce
hepsi aynı sen oyuncuları seviyorsun.
Word Ward
Word Ward Yıl önce
"Yakışıklı bir siyonun kasları , onu anormal kızlara gõtürecekdi"sjsjsjsjsj😂😂😂
Beyza Çınar
Beyza Çınar 19 gün önce
Siyo aynen
Steve benim kocam hoşt💍
Steve benim kocam hoşt💍 3 aylar önce
Ceo*
Su
Su Yıl önce
@Dark_$eytan cehalet resmen
Dark_$eytan
Dark_$eytan Yıl önce
@Su evet bizim turk milleti her kelimeyi bizim dilimiz deki gibi yazildigini saniyo
Su
Su Yıl önce
Ceo*
Alper Demirbilek
Alper Demirbilek Yıl önce
İzlerken bile zeka seviyem düşmeye başladı , Allah esirgesin gidip birde diziyi izlesek neler olurdu .
༄𝐌uichiro 𝐓okito  ☁︎
༄𝐌uichiro 𝐓okito ☁︎ 10 aylar önce
İzlerken nasıl eğlenmeyi başardınız her yerli diziler zaten aynı ve buda aşırı farklı değil Yani şimdi size hepsi eğlenceli gelecek bunu hakaret amaçlı da söylemiyorum ciddiyim
Panda Vlog 🐼
Panda Vlog 🐼 11 aylar önce
@purple5 evvvet
Zeyneb Abdulezimli
Zeyneb Abdulezimli 11 aylar önce
Herkes herkesin zevkine uygun şeyler izleyecek diye birşey yok ve yaşında bunla alakası yok 14 15 ergenlik çağındaki insanlarda beğenip izleye bilir 20 ve üstü insanlarda izleye bilir bu yüzden kimseyi sorgulamayın
purple5
purple5 11 aylar önce
@Space and Time insanları ezmeyi cok seviyorsunuz😑 Her kesin zevki farklı kim neyi nasil isterse öyle de yapar kime ne
Space and Time
Space and Time 11 aylar önce
@Ayse olmuştur da sen farketmemissindir
Leyl Bandaliyeva
Leyl Bandaliyeva Yıl önce
“Küvetde deliğe doğru çekilen saç teli (o saç telini hareketle göstermesi🤣) gibi bi CEO’nun yanına çekilen en şapşiğinden ponçik bir kız” -teşbih KRAL👏🏼
reeder29
reeder29 Yıl önce
6 yıldır televizyona bakmıyorum iyi ki varsın abi cidden artik bu yaz dizilerinin suyu çıktı kızları surekli zengin erkeklerin önünde küçük düşürülmesi konulu sacma diziler bitmeli artık...
Sbrnr Knk
Sbrnr Knk 11 aylar önce
Kışın şiddete uğrayan kadınlara, yazında evlenmek için bir holdinge maruz bırakan aynılığın pençesinde bir dizi sektörü.. Sen efsanesin adamm..
Lykia_.
Lykia_. 11 aylar önce
Dizi çok klasik bir konu ama aytaçla cemre çok sempatik oyunculuklari çok hoş. Ondan dolayi izlenir.
Nursenur Tokul
Nursenur Tokul Yıl önce
Kışın şiddete uğrayan kadınlara, yazın da evlenmek için bir holdinge uğrayan kızcağazlara maruz bırakan aynılığın pençesindeki olan dizi sektörünün bu güzide eserinde de olduğu gibi. Daha iyisini duymadım 😂
Kaan Öztürk
Kaan Öztürk Yıl önce
Yaz dizisinin en önemli özelliği yazın çekilmesi değil. 1)Holding 2)Şapşik kız/yakışıklı oğlan 3)Düğünlü final
İceRøsè🇦🇿#icelaricokseviorum
İceRøsè🇦🇿#icelaricokseviorum Aylar önce
@H ²O Su Bileşiğin Formülü cidden ya😂
H ²O Su Bileşiğin Formülü
H ²O Su Bileşiğin Formülü Aylar önce
@İceRøsè🇦🇿#icelaricokseviorum Evet . Özellikle de arabası olmayan kız arabası olan holding ve patron olan başrol erkeğe çarpıyor sonra kız uyanıyor sonra tartışıyorlar sonra kız öğreniyor ki tartıştığı kişi patronuymuş...😂
İceRøsè🇦🇿#icelaricokseviorum
İceRøsè🇦🇿#icelaricokseviorum Aylar önce
@H ²O Su Bileşiğin Formülü aynen yani ama çoğunda kız bayılıyor
H ²O Su Bileşiğin Formülü
H ²O Su Bileşiğin Formülü Aylar önce
@İceRøsè🇦🇿#icelaricokseviorum Evet ama bazen oglanda bayılıyor mesela Masumlar apartmanında Han ve İnci arabada carpiśtılar ve Han bayıldı.Bie de bakışma sahneleri var .
İceRøsè🇦🇿#icelaricokseviorum
İceRøsè🇦🇿#icelaricokseviorum 2 aylar önce
@H ²O Su Bileşiğin Formülü 25) Arabaların bir birine çarpıştıktan sonra kızın bayılması
gokhan demir
gokhan demir 4 aylar önce
ölüyorum anlasana , gözlerimin önünde dizi çekiyorlar . Ben sinirden çıldırırken onların reytinglerinden ölüyorum
eeliff
eeliff 8 gün önce
saçma ve klişe olduğunun farkında olmayan yoktur herhalde fakat insan her zaman netflixteki düşündürücü veyahut eğitici özelliğe sahip dizileri seyretmek istemiyor. ya da "kaliteli" denen herhangi türde bir diziden uzaklaşıp bazen çerezlik dizilere de ihtiyaç duyuyor. ben friends izlerken de keyif alıyorum, yıllardır yayınlanan bazı yaz dizilerini seyredince de keyif alıyorum. kendimden örnek verecek olursam o basit, son derece klişe karakterlerle bağ kurup o duyguları hissetmek hoşuma gidiyor. o aşkın saf halini çoğu yabancı diziden alamıyorum, belki de ana dilin etkisidir diyeceğim fakat dil okuyorum anlamış değilim her neyse elbette kaliteli filmler, diziler de izlemeliyiz ve murat sonere kısmen katılıyorum keşke bu yaz dizilerinin konusu da biraz olsun değişse. zengin ceo fakir sakar gururlu kız muhabbeti bir bitse iyi olur. söylemek istediğim şeyi umarım anlamışsınızdır, ne olursa olsun romantik komediden keyif alanlar çerez niyetine izleyebilirler.
ELİF SAYĞIN
ELİF SAYĞIN 8 aylar önce
En sonunda yerli dizilerimizle alakalı benle aynı düşünen biri bulabildim
SCHRECKLISCHE
SCHRECKLISCHE 11 aylar önce
Tavuk giibi hissetmek 😂😂😂😂 gülmekten öldüm en sacma dizi bu ya
JenLilysa Of Pink
JenLilysa Of Pink Yıl önce
Türk dizilerinin en sevdiğim yanı 10 bölümü kaçırsan da 3 saniyesini izleyince sonunu anlayabilmek
Melisa Bayram
Melisa Bayram Aylar önce
evet kesinlikle sgsvshvdjd
EsraNurYi
EsraNurYi Yıl önce
ahahahah
Gizem
Gizem Yıl önce
ay bu çok doğru hahahah 😂😂😂😂😂
Sara Kayra
Sara Kayra Yıl önce
O kadar haklısın ki.. bu tür dizileri görünce sinirleniyorum çünkü hala inatla aynı sonları yapıp insanları aptal yerine koyuyorlar. Yakışıklı erkek görmekten sıkıldım artık ekranda.
Seyyid Ozdemir
Seyyid Ozdemir 5 aylar önce
Allah razı olsun kardeşim güldürürken düşündüren lafının zirvesisin helal olsun.
Sezgi Tulu
Sezgi Tulu Yıl önce
İçeriklerine bayılıyorum, dizileri analiz etme tarzına da...🌼🌼🌼
zeliha durak
zeliha durak 4 aylar önce
Hep karşıma videoların çıkar ama hiç izlemezdim. Bugün bir videonu izleyeyim dedim ve müptelan oldum valla. İçeriklerin gerçekten çok güzel ve tespitlerin çok doğru. Yapımcılar veya senaristler keşke videolarını izlese de dizilerde nelerin olmaması gerektiğini görseler. Ben şahsen taciz, tecavüz, şiddet ve aşağılamalardan o kadar sıkıldım ki artık Türk dizileri bile izlemiyorum
U. Burak
U. Burak Yıl önce
*Türk televizyon tarihinin özeti:* *-Kışın şiddete uğrayan kadınlara, yazın da evlenmek için bir holdinge uğrayan kadınlara maruz bırakan saçma bir televizyon kültürümüz var...*
Hawk
Hawk Yıl önce
Kvp ve ezel hariç
Alcelot
Alcelot Yıl önce
@Cemil DİLSİZ Savaşın efsaneleri? =D?
Sakura
Sakura Yıl önce
@Boran Ulas baş belası dışında hepsi çöp
Yavuz Selim Altun
Yavuz Selim Altun Yıl önce
@frkl mhlk doğru
O1O
O1O 11 aylar önce
" Millet dizi değil tipi izliyor " ne kadar haklısın her dediğinde 👏🏻
Songül Öztürk
Songül Öztürk 10 aylar önce
Oh be içim rahatladı böyle saçma dizilere hiç acımıcan giydircen lafları😄
support Palestine
support Palestine Yıl önce
Şu dizinin bir bölümüne takıldım ve izledim. Konuşmalar ses tonları sahnelerin çekim açısı, araya birden giren sözde geçiş için kullanılan deniz falan herşey öylesine yapılmış gibi duruyor. Tamam bu yaz dizisi senaryolarını midemiz kaldırıyor artık ama gözlerimin kanamasına engel olamadım
ilayda
ilayda 7 aylar önce
Eleştirmen dediğin böyle olur ya harikasın abi
Mehmet Fatih KOL
Mehmet Fatih KOL 6 aylar önce
Son üç sahneye psikolojim bozuldu bir de Murat SONER'in bunlara direkt maruz kalması durumu var tabi
Sena xx
Sena xx Yıl önce
Murat Soner iyiki şu videoları yapıyorsun. Ülkeye bir faydan var resmen 😂
Nslhn Brkmn
Nslhn Brkmn Yıl önce
Artık dizi eleştirilerine bile tahammül edemiyorum. Yıldım bu sığlıktan.. Hiçbir şey de değişmiyor.. Eleştir eleştir nereye kadar🙄
Futbol Dünyası
Futbol Dünyası 7 aylar önce
6 senedir hiçbir diziyi izlemiyorum .. şimdi anladım ki en doğrusunu yapıyormuşum 😁😁😁
like kendall
like kendall Yıl önce
O değil de Murat Soner en iyi sinema kanalı ödülünü aldığında aşırı gururlandım:)
Bücürix5216
Bücürix5216 Yıl önce
@alyies filme gitmeden önce bence daha iyi
Nərgiz Nəbiyeva
Nərgiz Nəbiyeva Yıl önce
Eynən məndə
morphin.
morphin. Yıl önce
@alyies murat soneri severim ama diğer iki kanal daha çok hakediyordu bence sanırım kazanan bizim oylarimizla belirlendiği için böyle oldu
alyies
alyies Yıl önce
@İlham Kazımzade Onunda filmler ve filimler ile bir çok ortak videosu vardı.
İlham Kazımzade
İlham Kazımzade Yıl önce
@alyies ayn ama ben filme gitmeden önce kanalını alacağını düşünmüştüm
Edanur Sönmez
Edanur Sönmez 11 aylar önce
Muratcım evde başka işi olmayan insanların yapacağı tek şey film dizi izlemek sence ne olduğu umurlarında mıdır😂
Özlem Özdemir Turunç
Özlem Özdemir Turunç 11 aylar önce
Bir dizimizde fantastik bir şey var demekki. NAZAR 😂😂😂
Murat Aydın
Murat Aydın Yıl önce
yaaa sen nasil bir insansin hem elestirip hem guldurebiliyorsunya bravo... NAZZAAR dedigin anda koptum agzina beynine saglik :))))
Berk
Berk Yıl önce
Türk dizilerini görünce artık beynime kan sıçrıyor o seviyeye geldim
Dante
Dante Yıl önce
Reis sonunda gömülme potansiyeli çok yüksek dizileri eleştirmeye başladı, hayırlı olsun.
reneissance art🎨
reneissance art🎨 Yıl önce
Bu dizi o kadar kötü değil bence ya abartmayın bende seçici bir insanım ama komedi dizisi bu öyle çok aşk meşk değil ben gülümsüyorum izlerken.
Somer Korman
Somer Korman Yıl önce
@Ebedaa Taş haklısın aklımdan çıkmış düzelttim hemen sağol
Somer Korman
Somer Korman Yıl önce
@tokyo onu atlamışım doğru bu akımın lideri kiraz mevsimidir net...
İmagine believe
İmagine believe Yıl önce
@Somer Korman hayır bunu başlatan kiraz mevsimiydi
Sueda
Sueda Yıl önce
"İstanbul zaten tuvalet kadar,içinde de bi delik var,artık sormayın onun içinde de ne var" Murat Soner
Aslı
Aslı Yıl önce
‘erkek etiyle reyting savaşları’ 😂😂
Hatice Babur
Hatice Babur 8 aylar önce
2:36 da yemin ederim hakaret edecekseniz diye bekliyorum. Abi sen hakaret etmeden, insanın içini soğutyorsun bravo vallahi 😂😂
Emre Zeybek
Emre Zeybek Yıl önce
Teşekkürler abicim yine bir diziyi izlemeden sayende öğrenip izlemiş kadar olduk 🙂
cahillesohbetikestim
cahillesohbetikestim Yıl önce
"Bizim millet dizi değil 'tipi' izliyor." Bundan daha haklı bir cümle olamaz..
smileee
smileee 9 aylar önce
@Siyahdomates herkes*
minha ra
minha ra Yıl önce
Abart
Khalafoffa S
Khalafoffa S Yıl önce
@OGC Napim alakası bile yok ben onu izlemeye konuşmasına bakıp etkilendikten sonra başladım.Çok temiz kalpli,alfa insan.Hiçkomse sohbeti sıkıcı olan birini sırf yakışıklı diye 5-6saat izlemez ama adamın sohbeti o kadar sarıyor ki izliyorum sıkılmadan.
yusuf çanta
yusuf çanta Yıl önce
@OGC Napim ben erkegim ve yakisikli diye birisinimi izlicem ? Vay arkadas ! Murat soneri yakisikli diyemi izliyon ?
LonelyPredator
LonelyPredator Yıl önce
@OGC Napim olm orda 40 bin insan oturup saatlerce tuğkan abinin suratına flnmı bakıyor sanıyorsun oynadığı oyunu izliyorlar ne alaka şimdi??
Işık İrem YILDIRIM
Işık İrem YILDIRIM 11 aylar önce
"NAZAR" 😂😂 yarıldım gülmekten
Zeynep NAYMAN
Zeynep NAYMAN Yıl önce
Sen nasıl bir Kralsın yaa kahkaha ile izliyorum bütün dizi yorumlamalarını sayende bütün yaz dizilerinden soğudum 😇😇
Sude Ortakaya
Sude Ortakaya 6 aylar önce
Finalden geliyorum abi haklıydın düğünle bitti👍🏻
Gulnar Najafova
Gulnar Najafova Yıl önce
"Baş belası" dizisini de bekleriz 😁
Nobody
Nobody Yıl önce
Türk yaz dizilerinin özeti: Holding, holding sahibi yakışıklı ve çıplak erker, fakir sakar ama güzel kız, fakir kızı sevmeyen erkek annesi, zengin erkeğe aşık olan zengin ama kötü kız ( bu kızlar genellikle erkeğin ailesinin ortağının kızı olur) ve en sonda düğün. Türk kış dizilerinin özeti: Şiddete ve t*c*ze uğrayan, aşağılanan kadın, yakışıklı ve kadının muhtac olduğu erkek, şiddet uygulayan erkek ve olmazsa olmaz 3-lü Töre, namıs, intiqoom.
H ²O Su Bileşiğin Formülü
H ²O Su Bileşiğin Formülü 4 aylar önce
@Nobody Ben hem Blackpink ,hem BTS ,hem TXT ,hem Stray Kids dinlerim . Kpop 'u çok severim sahada onları öneririm...
Şevval Cesur
Şevval Cesur Yıl önce
@Yusuf Kerem Torman ?
yesyoucan
yesyoucan Yıl önce
Ada masalı öyle değil başroldeki çift birlikte mücadele ediyor ayrıca kadın ezilmiyor çok güçlü özgüvenli
Nobody
Nobody Yıl önce
@purpleriver bende hem blink hem de army im .
purpleriver
purpleriver Yıl önce
@Nobody ben de armyim
Ayşe Erdoğan
Ayşe Erdoğan 3 aylar önce
Bizim millet DİZİ değil TİPİ izliyor. Murat Soner 💥
Hüseyin Mecit Beşik
Hüseyin Mecit Beşik Yıl önce
Değirmi kelimesini hiçbir youtube videosunda duymamıştım. Lisede kütüphanede okuduğum halk şiirlerinden beri hiç duymamıştım hatta. Alla iyiliğinizi versin. Videolar çok başarılı, kaçıncı oldu bilmiyorum ama başarılar yeniden.
Gülmira Ruziyeva
Gülmira Ruziyeva 5 aylar önce
Abi ben seni niye hep haklı buluyorum ya - hiç haksız olduğuna denk gelmedim. Yorumlarına emeklerine sağlık Murat abi 😂
Rana Kaya
Rana Kaya 11 aylar önce
Abi senin videonu izleyince izlediğim dizinin ne kadar mantık hatası varsa hepsi aklımdan geçiyor sonra sana hak veriyorum bu kadar mantıklı konuşmayı beceriyorsun ya helal olsun.
D. K
D. K Yıl önce
Sakar-gurursuz kız tiplemeleri çok baydı... Başı dik, koca avcısı olmayıp fakir dili ve edebiyatı okumayan kızlara 10 dakikalık saygı duruşu....
C.H. Production
C.H. Production 8 aylar önce
Onlardan biride KV de Elif
The Angel
The Angel Yıl önce
Bas belasida oyle degil...guclu kadin rolu ...herseyi cozen..uyanik naptigini bilen...tavsiye ederim..bunun gbilerde kadinlari ezip duruyorlar!
D. K
D. K Yıl önce
@yesyoucan Gördüğüm kadarıyla koca bir KLİŞE!!!
Hatice Kaya
Hatice Kaya Yıl önce
@yesyoucan Ada masalı da çok klişe. Ve kızın ilk gün geldiğinde tanımadığı bir adamın sevgilisi olarak kendini tanitmasi aşırı saçma. Zaten dizilerde sizi şaşırtacak bir şey bulamazsınız. Senaryo çok basit ve ben bile nasıl devam edeceğini tahmin edebilirim.
yesyoucan
yesyoucan Yıl önce
@D. K ada masalinda kadınları aşağılayan tek bir sahne bile yok sen izlememişsin belli
ebrwr
ebrwr 3 aylar önce
Yaz dizilerini sevenler felan var çevremde ama bana hep aynı geliyor. Güzel ve sakar kız, yakışıklı, zengin ve kaslı erkek, kahveler, nefretle başlayan aşklar, tesadüfler ve mutlu son olan düğün
🌙'ın Çiçeği
🌙'ın Çiçeği 11 aylar önce
Bence bu dizi çok komik ve güzel
İrem İkra Kızılgök
İrem İkra Kızılgök 10 aylar önce
Bu kanala girdiğimde asla dizileri değil ama senşn o güzel eleştirilerini izlemeye giriyprum harikasın başarılarının devamını diliyorum
Mine Korkmaz
Mine Korkmaz Yıl önce
Yeni dizi çıkınca, izleyebilmek için önce Murat Soner'in onayını bekliyorum
hilal sancar
hilal sancar Yıl önce
Televizyonu açıp dizi izleyince o da murat sonerin eleştirdiği bir dizi olunca kendimi suçlu hissediyorum
Ji Chang Wook
Ji Chang Wook Yıl önce
Kesinlikle ben de öyle hissediyorum sjsjsjdjsjsdjxsfjdsjdsshj
seoinciix
seoinciix Yıl önce
Bu ben
Hayat Sarkilari
Hayat Sarkilari Yıl önce
Aynennn
Seyma Arslan
Seyma Arslan Yıl önce
@Larin Hammada Biliyorum
ezel seymen
ezel seymen Yıl önce
Murat Bey, halkımız bunları izliyorsa bu film uzaaar gider. Herkese geçmiş olsun...
simanurr
simanurr Yıl önce
yine aşırı doğru konuşmuşsun Murat abim gerçekten söylemek istediğim çoğu şeyi söylemişsin🖒🖒💜 💜
linocat
linocat Yıl önce
03:02 "bu Netflix dizisi olmadığı için adam çıkıp gidiyor" nereye yorum yazsam sizin gibi yobazlar yüzünden yorumlarımı silmek zorunda kaldım dinlediğim müzik kimseyi alakadar etmez profilimde yabancı film aktörü falan olsa buna kimse bir şey demezdi o zaman buna da diyemezsiniz napayım siz ben fero dinleyin bir numarasınız bu yorumu da silmeyecegim şimdi buraya ergen diye doluşanlar olur eminim ergen değilim mezunum ve aklım gayet yerinde pubg oynamaya devam et
H ²O Su Bileşiğin Formülü
H ²O Su Bileşiğin Formülü 4 aylar önce
Txt 'nin en sevdiğin şarkısı nedir ben Anti Romantic bunu çok seviyorum.
H ²O Su Bileşiğin Formülü
H ²O Su Bileşiğin Formülü 4 aylar önce
Ben Armyim onları boşver BTS ile hatta Kpop ile uğraşıp uğraşıp duruyorlar. Bu şarkıları dinlemeden birşey söylemeyin ...bu şarkılar Kpop şarkıları insanların dilinden anlıyor ve bizimkiler gibi sadece aşk şarkıları yazmıyorlar . Ayrıca her birinin hayatıda çok kötü . Örneğin birisi annesi tarafından sevilmemiş , birisi Kpop ' A katılacağım diye kız arkadaşı ondan ayrılmış , birisi ise çok zayıf olmaya çalışmış ,sonra bir araya gelip mücadele etmeye çalışmışlar . Sürekli dans edip , kilolarını kontrol ediyorlar ,ailelerinden de uzaktalar . .. şarkıları dinlemeden laf etmeyiniz size şunuda söyleyeyim insanlık ve ergen olmayan şey nedir biliyor musunuz gerçi hiç bilmediğiniz şey “ saygı ” insanlar istediği her şeyi dinleyebilir . Mesela bende Türk şarkılarımızı beğenmiyorum ama dinleyenlere saygılı davranıyorum bu durumda size ergen oluyorsunuz ....
Rozerin Erol
Rozerin Erol 5 aylar önce
Kimin ne dediğine bakma sen kendini bildikten sonra kimse umrunda olmasın insanlar her zaman konuşur bir şeyler arar zaten bunu değiştirmek mümkün değil bize yapılması gereken tek bir şey kalıyor kendi hayat çizgimizi belirlemek :)
Lemniscates
Lemniscates 10 aylar önce
@EzmeAynen xd
Bende böyleyim
Bende böyleyim 7 aylar önce
Allah murat sonerin diline düşürmesin düsenede geçmiş olsun 😅🤣
Ege Mars ✅
Ege Mars ✅ Yıl önce
"Bizim millet dizi değil tipi izliyor" ~ Murat SONER
SenaBTW
SenaBTW Yıl önce
Haklı bu arada ilhan şen için A.M.İ izliyorum
for the hope of it all
for the hope of it all Yıl önce
evet aytac sasmaz icin izliyorum.. ne yapayim elimde degil abi
Mferaslan
Mferaslan Yıl önce
Gerçekten süper bir tespit ya aslında Allah ın verdiğini izliyoruz o yakışıklılık güzellik kendiliğinden olmuyor
alisa
alisa Yıl önce
sırf başrolün yüz tipi bana benziyor diye diziyi sevmiştim-
Meliha
Meliha Yıl önce
Keşke güzel bir senaryo yazsanizda izlesek:)
Mahir ATA
Mahir ATA Yıl önce
yaz dizileri iyi ki varlar yoksa bu videolar olmazdı en azından bir işe yarıyorlar iyi yönünden bakmak lazım
Ayşegül
Ayşegül Yıl önce
Murat Soner tacın eksik👑 böylesine günümüzde bu kadar kötü olayların yaşanıp herşeyin adaletsiz olduğu bir zamanda en azından bu kadar haklı ve doğru konuşup bizlere böyle güzel yorumlarını izlettigin için ayrıca teşekkürler. Hep aynı senaryo da takılı kalıp aynı şeyleri bizlere yaşatan insanlara gelsin bu videoların herkese örnek olucak seviyede içerik yapiyosun ayrica Tebrikler 👏👏 ve bizlere her daim tavuk muamelesi yapan bu toplum bizi bi kümese tıkayıp aynı şeyleri izletmeye mahkum bırakan bir toplum ne yazık
AYŞEGÜL
AYŞEGÜL Yıl önce
dizi izlemeyip murat soner izleyen tek kisi degilim umarim bu keyiften mahrum kalmayinnnn😂
Muhammet Güler
Muhammet Güler Yıl önce
Hangi dizi film olduğu umrumda değil sen anlat yeter üstadım
Nigar...
Nigar... Yıl önce
😀
Onur Saygılı
Onur Saygılı Yıl önce
eski çizKanalımızdagi filmler bulunmakta sizi çok duygulandıracak😢😔
Aybeniz Qeribova
Aybeniz Qeribova Yıl önce
@Always ✨ xixi🥳😂
Always  ✨
Always ✨ Yıl önce
Cidden ya
Aybeniz Qeribova
Aybeniz Qeribova Yıl önce
İvittt🥺🥺🥳
unicorn unicorn
unicorn unicorn 4 aylar önce
Ya bu adam videolarını ne zaman izlesem gülmekten yarılıyorum iyi ki varsınız keske Türk dizileri gibi videolarınız 150 dk surse🤣🤣
ecrin bezgin
ecrin bezgin Yıl önce
Ya şu diziyi izliyorum tek sebebide romantizm açlığı hani aynı klişeyi o kadar çok izlememe rağmen asla doymuyorum bütün kış gına geldiğinden yaz gelincede salak romantizm şeylerine sarılıyorum bende napıyım
Aygül_Ay_Army.💜
Aygül_Ay_Army.💜 11 aylar önce
Bazen düşünüyorumda bu dizi yazarları ergenliklerini nasıl geçirmişlerde bu hale gelmişler🤔
Papatyalaraşkına
Papatyalaraşkına Yıl önce
Ya ben bu dizilere artık gülmek için bakıyorum sonunu zaten biliyorum😂
Həziyeva
Həziyeva Yıl önce
Millet "Taht oyunu" çeker, bizde anca "Baht oyunu" çekeriz!
Veysel Kerem Atak
Veysel Kerem Atak Yıl önce
Bu diziler zaten harika bir ticari zeka ile yayımlanıyor.
Həziyeva
Həziyeva Yıl önce
@Aybüke Çınar eyvallah kardeşim. valla ilk defa yorumum bu kadar tuttu :D
Almirada
Almirada Yıl önce
izleme ozmn
benibisalarmısınızricaediyorm
benibisalarmısınızricaediyorm Yıl önce
@Həziyeva Üstünüze düşmüyorsa birşey söylemeyin o zaman.Ben izlediğimi eleştirmekte özgürüm.
Mehlika
Mehlika Yıl önce
@benibisalarmısınızricaediyorm yani Türkiye'de de bu bahsettiğimiz dizilerin ilkleri güzeldi ama sıktı artık
Fatma Erkan
Fatma Erkan 3 aylar önce
İşinizde tam bi usta olmuşsunuz 👏👏😂😂
Zehra Elmas
Zehra Elmas Yıl önce
Bu dizi izliyodum ama abi sayende bundan da vazgeçtim ve dizi kalmadı sağol :)
Ahlaksız Batı
Ahlaksız Batı 3 aylar önce
Nazar değmez inşallahh :)) Efffsane içerik iyi ki varsın Murat Soner
Nigar Bashirova
Nigar Bashirova 4 aylar önce
"Hı diyorum ya İstanbul zaten tuvalet kadar, içindede degirmi bir delik var, artıq sormayın onun içinde ne var " Yazar ~ Murat Soner
POP
POP Yıl önce
Küfür etmeden küfür edebilen, senaristlerin korkulu rüyası koca yürekli Murat Soner
THE EYE
THE EYE Yıl önce
@Genç Senarist isminden
Genç Senarist
Genç Senarist Yıl önce
@THE EYE Anlamadım demek istediğinizi, benim yazdığım ile olan bağlantısını anlamadım daha doğrusu
THE EYE
THE EYE Yıl önce
@Genç Senarist aga b çok genç yaşta senarist olmuşsun XD
• Miss Røše •
• Miss Røše • Yıl önce
600. Like
Nehir’in Trolleri
Nehir’in Trolleri Yıl önce
Yine her yerdesin
Azra Reyhan Hasıripi
Azra Reyhan Hasıripi Yıl önce
Aşk mantık intikam eleştirisini bekliyoruz. Benim aklım almıyor yapabildiğimiz tek senaryo klişe yaz dizisi iken bunu bile uyarlıyor istek bizden ne kaldı. İlk defa dedim ki işte değişik bir yaz dizisi biraz da olsa o da uyarlama çıktı
Duy Beni 7. Bölüm Fragman
0:40
Duy Beni
görünümler 3,9 Mn
Double role 🔥 | TRICKY RANGOLI | #shorts
0:22
Artist Shikha Sharma
görünümler 23 Mn
MASUMİYET Dizi İncelemesi - Hala Yetmedi mi?
9:33
Uyuşturucuya hayır ✋
1:00
Dilan Aksoy
görünümler 1,4 Mn
SERKAN AKTAŞ Tiktok videoları
0:45
Serkan Aktas
görünümler 2,3 Mn
Sirius bile emreden fazla kazandı 🥴
0:24
Ludens
görünümler 4,3 Mn
Gül Masalı 7. Bölüm @atv
2:18:27
Gül Masalı
görünümler 790 B