Titanic'den Daha Büyük Gemi Faciası: Costa Concordia'nın Batışı | O An

  görünümler 80,710

ViBio

2 aylar önce

2012 yılının 2. haftası dolmak üzereydi. Soğuk Ocak günlerine rağmen İtalya’da turistik geziler ve eğlence hayatı tam gaz devam ediyor, birçok insan tatil için burayı tercih ediyordu. Tur gemileri, rehberler ve seyahat acenteleri ise müşterilerini artırmak amacıyla kıyasıya bir rekabet içindeydi.

Ülkenin en büyük tur şirketlerinden biri olan Costa ise tarihin en büyük gemilerinden birinin yapımına başlamıştı. Dönemin efsanelerinden Titanik’in 2 katından daha büyük olan bu cruise gemisi 290 metre uzunluğa, 35 metre direk boyuna ve 13 açık güverteye sahipti. Spa merkezleri, yüzme havuzları ve daha birçok aktivite imkanıyla Costa Concordia tarihin en ilgi çekici gemilerinden biri olacaktı.

Devasa görünümü ve sahip olduğu özellikler, bölgeye gelen turistlerin tercihlerinde sürekli üst sıralarda olmasını sağlıyordu. 2004’ten beri hizmet veren Costa Concordia için neredeyse 100 yıl sonra yine “Tanrının bile batıramayacağı gemi” deniyordu. Titanik’i tanrının dokunuşuna gerek kalmadan insanların hatası batırmıştı.

Costa şirketi ise işini şansa bırakmayacaktı. Geminin başına şirkette uzun zamandır çalışan ve başarılı bir şekilde görevini yerine getiren kaptan Francesco Shettino’yu getirdiler. Onlara göre, uzun zamandır kaptanlık yapan Schettino, bu büyük görevi yerine getirebilecek tek insandı.

2012 yılının 13 Ocak’ına kadar da tüm beklentileri iyi bir şekilde karşılamayı başarmıştı. Sıradan bir turun ortasındalardı. Masmavi İtalyan denizleri önlerinde bir örtü gibi seriliyor, içerideki müthiş eğlencenin aksine sakin sular misafirlerini buyur ediyordu. Soğuk kış havası kimsenin umurunda değildi. Herkes mutlu ve keyifliydi.

Taa ki o ana kadar...

YORUMLAR
NABİMCİ AGA
NABİMCİ AGA 2 gün önce
bu gemiyi tanrı bile batıramaz dediler daha ilk kalkıştam battılar DSFUADVGFKADJSVFKUDJGFVKJMFDYZFVASKGD
Hakan Tuna
Hakan Tuna 4 gün önce
Costa concordia su altı kayalıklarına çarptığı zaman ben: lan hayvanlar uyuyoz burda !!😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣😂🤣😂🤣
Alt F4 Uras
Alt F4 Uras 19 gün önce
Ruhi Çenetin Yaptığı Bununkinden Daha İyi
nebahat özdemir
nebahat özdemir 25 gün önce
İyide burda neredeyse herkes kurtulmuş zaten kıyıya yakın titanic ten daha büyük facia olamaz
Aleks Karakoç
Aleks Karakoç Aylar önce
çocukken hatırlıyorum 8-9 yaşındaydım o zamanlar haberlerde sürekli gösteriyorlardı sahilin hemen ilerisinde yana yatmıştı çok garipti
Meral Cankurt
Meral Cankurt Aylar önce
Pelin ablaya ne oldu niye yok
maincraft sef
maincraft sef Aylar önce
budami bati??
sofia krallığı
sofia krallığı Aylar önce
bana kalirsa titanicten boy ve bicim olarak buyuk olsa da titanic faciasi costa concirdiadan daha beterdi.
TheArribafener
TheArribafener Aylar önce
MV SOUL ondan daha büyüktü bi kere
Berrenur Koca
Berrenur Koca 2 aylar önce
İlk defa bu kanalın videosunu izliyorum ama şu tabir hiç hoşuma gitmedi "tanrının bile batiramayacagi gemi " siz kendinizi ne saniyosunuz anlamıyorum
realist  #freeporcay
realist #freeporcay 2 aylar önce
Galiba dünya ırkı olarak ilahlarimizi iddea olarak sunmayı çok seviyoruz
realist  #freeporcay
realist #freeporcay 2 aylar önce
2112 de hiç bı gemiye binm.... Tabi yasayabilirseniz QWQEWEQEWEQSWSQDADQ
Bilal Aslan
Bilal Aslan 2 aylar önce
Allah a meydan okursan, sonucuna katlanırsın.
Aleks Karakoç
Aleks Karakoç Aylar önce
öyle birşey denmemiş zaten uydurma o zaten titanik kalkmadan önce birçok insan geminin sağlamlığından şüphe ediyordu bu arada titaniği allah değil 1912 kışında yaşanan arktik soğuk hava dalgası batırdı kış yüzünden fazla buz kütlesi vardı nisan ayında grönlanddan kopan parçalar güneye sürüklendi mayın tarlası gibi birşey zaten buz dağları ölümcüldür titaniğe özel değil bir arabanın kayaya çarpmasıyla aynı şey tanrıya sövselerde sövmeselerde o gemi batacaktı
Aykut Unsal
Aykut Unsal 2 aylar önce
Video da ki söylemlerinizde hatalar üzerine hatalar var. Birincisi gemi kaptanı gemiyi terk etmiş olabilir fakat o gemide tek bir kaptan yok en az 10 kişiden oluşan bir köprüüstü ekibi var. evet kaptanın gitmesi doğru değil fakat yolcular başıboş bırakılmadı. Ayrıca denizin gemiyi yutma olayına gelirsek Titanic ile kıyaslaman çok saçma çünkü Titanic okyanusun ortasında battı. Burada ise bu geminin kaptanı gemiyi mercanlara sürttükten sonra geminin batacağını anladığında gemiyi bilerek karaya oturtturup tamamen batmasına engel oldu. Bir video hazırlarken biraz daha dikkat lütfen. İnsanlara yanlış bilgi vermeyelim.
KASIRGA GAMER
KASIRGA GAMER 2 aylar önce
9:10 sen her insan gibi normal.bir insansın kim oluyorsunda ALLAH (c.c) hakkında böyle konuşursun senin ne haddine???!!!!!!
Kaan Güngen
Kaan Güngen 2 aylar önce
Dakika 1.6 da 'Tanrıların dokunuşuna gerek kalmadı' diye saça sapan bir cümle kurmuşsunuz. Siz şakamısınız kaç adet tanrı var kaldı ki Tanrı diye bir kavram dilimizde ve dinimizde yok. Ahmaklar!
sultan süleyman han
sultan süleyman han Aylar önce
Tanrı Türkçe bir kelime Allah ise Arapça bir kelimedir
Efsun Tuana Ayyıldız
Efsun Tuana Ayyıldız 2 aylar önce
Bu bir lanet! Demek ki her 100 yılda bir koca bir yolcu gemisi büyük bir faciayla batacak.
ÇATLAK UZAYLI
ÇATLAK UZAYLI 2 aylar önce
Bu büyüklükte olan gemiler tek başına yolculuğa çıkmamalı.! 🙂
Emincan Baş
Emincan Baş 2 aylar önce
Hangi video başında 2 reklam birden çıkarsa video ne olursa olsun dialike atıyorum
Rabuska Buska
Rabuska Buska 2 aylar önce
Isyanin sonu husran 16 sene hapis mi olur 36 kisi olmus yazik cok yazik.
StaffRain
StaffRain 2 aylar önce
Pelin gitti vibio bitti
sena nur başar
sena nur başar 2 aylar önce
tekrar izleyelim bakalım
The UnknwonAGAIN
The UnknwonAGAIN 2 aylar önce
Bazı görüntüler internet historiandan çalınmış
Melih Çtnky
Melih Çtnky 2 aylar önce
Beyin bedava diyen adam değil mi bu kaptan
Yıldız Sevgi
Yıldız Sevgi 2 aylar önce
Herkes hata bulmak için izlemiş adeta ne olursa olsun bir emek var emeğinize sağlık sadece yorum katmadan ve daha doğru bilgilerle yapılsaydı keşke
Miraç Baş
Miraç Baş 2 aylar önce
0:55 Kaza 2012'de oldu zaten. 2004 olması lazımdı. 👌
Emin Yenigün
Emin Yenigün 2 aylar önce
Titanic ten mi büyük yok artık 😊 Titanicte te 8 kişi öldü çok haklısın
realist  #freeporcay
realist #freeporcay Aylar önce
@Emin Yenigün unutmaki Titanic atlantisin ortasında battı concord ise kıyıya yakın biyerde buyuzden az olu var yoksa herkez gitmişti geminin büyüklüğü daha hızlı batmasını sağlar ve ağırlığını taşıyamayacağı icin yan yatar ama titanic araştırdığında concorddan 4kat daha hafif olduğu için ve motorları arkada olduğu için battı çünkü ikiye ayrıldı onun dışında şuan gemilerde motorların yükü iki tarafada eşit dağıtılmıştır
Emin Yenigün
Emin Yenigün Aylar önce
İki gemi arasında 100 yıl var tabiki 2. Gemi daha teknolojik daha innovatif daha pahalı olacak. Ama sıkıntı şu ki youtuber arkadaşlarımız insan canından önce materyal nesnenin ölmesini ön plana çıkıyorsa sıkıntı büyük demektir...
realist  #freeporcay
realist #freeporcay 2 aylar önce
Ölüm acisinsan değil gmilerin fiyatı ve büyüklüğü açısından
ULTRASLAN
ULTRASLAN 2 aylar önce
Beler geminizi büyük yapmayın batıyor
ebru tuncer
ebru tuncer 2 aylar önce
Bi metres nelere mall olmus
Emre SOYLU
Emre SOYLU 2 aylar önce
Ben bu videoyu 1 sene önce izledim gerek yok tşk.
İlayyrk ın sıpaydırmeni
İlayyrk ın sıpaydırmeni 2 aylar önce
Abi herşey yerinde kalmalı okyanusun ortasinda aşırı gereksiz bir geminin ne luzmu var geminin amacı su üzerinde ulaşım yapmak değilme ne abartmıslar
İlayyrk ın sıpaydırmeni
İlayyrk ın sıpaydırmeni 2 aylar önce
Önceden ruhide izledim burda izleyip saçma vakitler geçirmek istemiyorym ruhi daha guzel anlatıyor sizin gibi değil ruhi
Muhammet ACAR
Muhammet ACAR 2 aylar önce
Gemicilik kuralına göre; Kaptan en son terk etmesi gerekir.. Eğer en son terk etmez ise, suç işlemiş oluyor..
iki saat isimle uğraşacak vaktim yok
iki saat isimle uğraşacak vaktim yok 2 aylar önce
Ben daha önce olaya merak sarmıştım adamı hapse atmışlar 16 sene hapse çarptırılmış şuan hala cezasını çekmek de:)
Özgürcan Dilci
Özgürcan Dilci 2 aylar önce
Pelin olgun neden sunmuyor artık
Oktay Tubadan
Oktay Tubadan 2 aylar önce
Başlıkta ya anlatım bozukluğu ya da bilgi yalnışlığı var. "Titanic'ten daha büyük facia" derken geminin boyutunu kast ettiyseniz "Titanic'ten Daha Büyük Bir Geminin Faciası" deseniz daha doğru olur öbür türlü Titanik faciasından daha büyük facia gibi anlaşılıyor. Titanic'te 1.514 kişi öldü burada sadece 32 kişi ölmüş
Samet Kılcı
Samet Kılcı 2 aylar önce
Bu videou ben daha kaçkere görcem gemi karaya vuruyo batıyo kaptan kaçıyo yetter ama artık
ALİ RIZA DURMAZ
ALİ RIZA DURMAZ 2 aylar önce
bu olayın ekmeğini daha kaç youtuber yiyecek acaba :)
realist  #freeporcay
realist #freeporcay 2 aylar önce
İster milyonlarca işten onlarca sanane tapu bı kisidemi sadece
CİHAN Ece
CİHAN Ece 2 aylar önce
Ruhi çennet çok önceden yaptı daha iyi oradan izleyin
Kaan Dulger
Kaan Dulger 2 aylar önce
Net söylüyorum Allah'ınız yok sizin ulan bu ne kadar reklam
Alparslan Fahri
Alparslan Fahri 2 aylar önce
Ayda 17 liraya reklamsız izleyebilirsiniz. Yada reklam önleyici bir program yükleyin.
M.K. SÜRMELİ
M.K. SÜRMELİ 2 aylar önce
Titanik in 2 katından daha büyük ve 297 metre :) e Titanik 267 metreydi :) anlatılan gemi araştırılmış ta kıyaslanan gemi hakkında pek bilgi yok gibi
Yıldız Sevgi
Yıldız Sevgi 2 aylar önce
Boy olarak değil ağırlık olarak söylenmiş zaten
Süha CAN
Süha CAN 2 aylar önce
Titaniğin 2 katı diyorsunuz bu gemi 290 m, Titanic 271 metre.
Yıldız Sevgi
Yıldız Sevgi 2 aylar önce
Ağırlıktan bahsediyor uzunluktan değil her türlü daha büyük oluyor ztn
EFE YAVUZ
EFE YAVUZ 2 aylar önce
Aslında titanik değil olimpik geminin ismi
ᙅ0ᔑᔑᗣᙅК
ᙅ0ᔑᔑᗣᙅК 2 aylar önce
Friedrich Nietzsche'nin hayatı gelsinnn
🦅Raknrollcu 🎸
🦅Raknrollcu 🎸 2 aylar önce
Dejavü 😏
Harun Öztürk
Harun Öztürk 2 aylar önce
Allah batiramazmis kime kafa tutupta bu aptal lafi konusyolar anlamis degilim bir kum tanesi kadar basitiz
Aleks Karakoç
Aleks Karakoç Aylar önce
öyle birşey denmemiş zaten uydurma o zaten titanik kalkmadan önce birçok insan geminin sağlamlığından şüphe ediyordu bu arada titaniği allah değil 1912 kışında yaşanan arktik soğuk hava dalgası batırdı kış yüzünden fazla buz kütlesi vardı nisan ayında grönlanddan kopan parçalar güneye sürüklendi mayın tarlası gibi birşey zaten buz dağları ölümcüldür titaniğe özel değil bir arabanın kayaya çarpmasıyla aynı şey tanrıya sövselerde sövmeselerde o gemi batacaktı
FERHAT ACAR
FERHAT ACAR 2 aylar önce
Bu gemiyi parçalara ayırdılar mı yoksa toparlayıp denize bırakacaklarmı bilgisi olan varmı bu konu ile ilgili ?
Alisa Soytas
Alisa Soytas 2 aylar önce
Parçalara ayırdılar sanırsam
Pes Hocam
Pes Hocam 2 aylar önce
Dostum alınma ama bu bilgileri Ruhi den dinledikten sonra hiç sarmıyorsun, Hiç dikkate alınmıyorsun. Zaten harika şekilde anlatmış Adam, E sen daha ne diye böyle video yapma gereği duydun?
yepcoi
yepcoi 2 aylar önce
Sana ne? Sen git orda izle biz buradan izleyeceğiz
Fatih Gunduz
Fatih Gunduz 2 aylar önce
Çenetin videosu daha açıklayıcı idi
mrcbk
mrcbk 2 aylar önce
Ruhi den izledik eyw
kerem nejat kaya
kerem nejat kaya 2 aylar önce
Ya nesi daha büyük ya etkileyici başlık atmak için böyle yalan söylemeyin
Batu Deniz
Batu Deniz 2 aylar önce
Gemiyi en son kaptan terk eder... Lafını bu kaptan yanlış anlamış ilk terk etmiş...
Batu Deniz
Batu Deniz 2 aylar önce
@Warbroz manyakmısın lan daha batmadan atlarım😋
Warbroz
Warbroz 2 aylar önce
Sen olsan sonmu atlarsın
Sadri Alışık
Sadri Alışık 2 aylar önce
ödlek kaptana ayar çeken sahil güvenliğin delikanlı kumandanına helal olsun
Soysal Direce
Soysal Direce 2 aylar önce
Gemi Kendi iradesiyle Batmamistir. Gemiyi Covid.19 Vürüsü Batirmistir.! Misir Süves Kanali*21 Dünyadaki Tüm Elektironik Yazilimlari Yöneten Devletler üstü ikinci Bir Akil Var. Paralel Beyin Avcilari.82003/2022+0
Onur Cirisoglu
Onur Cirisoglu 2 aylar önce
Pelin olgun anlatmıştı bunu sanırım
МЕХМЕТ ДЖАН МАХМУТОГЛУ
МЕХМЕТ ДЖАН МАХМУТОГЛУ 2 aylar önce
Costa Concordia, Titanic'ten mi büyük 🤣🤣
DRK - Brawl Stars
DRK - Brawl Stars Aylar önce
@Cornea Capramesela Queen mary
Cornea Capra
Cornea Capra 2 aylar önce
Şu anda Titanic'ten daha büyük olan pek çok yolcu gemisi var.
EMİRCAN GÜRBÜZ
EMİRCAN GÜRBÜZ 2 aylar önce
1.46 dikkat
saul goodman
saul goodman 2 aylar önce
Dejavu
Muzaffer Yaman
Muzaffer Yaman 2 aylar önce
Geminin akıbetini merak eden tek ben miyim.
Özgür Kaya
Özgür Kaya 2 aylar önce
parçalandı hatta aliağaya getirildi parçalamak için
amerikan gerillasının köşeyazıları
amerikan gerillasının köşeyazıları 2 aylar önce
AKP'NİN 2023 HEDEFİNE ULAŞMASINA 529 GÜN KALDI. YANİ AKP'NİN TÜRKİYE'Yİ TÜMÜYLE TESLİM ALMASINA 529 GÜN KALDI. BİRİ İSTANBUL'DA İKİ TANE FETHULLAH GÜLEN OLABİLİR Mİ? TÜRKİYE'Yİ TEK VE SON KURTULUŞ OLAN ERKEN SEÇİM RAHATLATACAKTIR
Ahmet Camuz
Ahmet Camuz 2 aylar önce
Yess
İmparator
İmparator 2 aylar önce
bruh
Mevlüt Çetin
Mevlüt Çetin 2 aylar önce
Video düzenlerken biraz daha özen gösterirmisiniz. Ara sahneler arası ses seviyeleri çok başka levellerde.
ymn
ymn 2 aylar önce
titanık 2 katı olamaz sacmalama 290 metre
Efsun Kazguç
Efsun Kazguç 2 aylar önce
sewol faciasını incelermisin?
kayhan ile video zamanı
kayhan ile video zamanı 2 aylar önce
Abi bu anlatım nederiya tek kelimeyle muazzam
Neslihan Demirtaş
Neslihan Demirtaş 2 aylar önce
Pelin olmayınca debeleniyorsunuz.
Ahmet Ertirel
Ahmet Ertirel 2 aylar önce
Sesi arttırın bro
Emre yıldız
Emre yıldız 2 aylar önce
Daha önce izledim sanki ama yeni yüklenmiş ilginç
Emre yıldız
Emre yıldız 2 aylar önce
@realist #freeporcay yok ben zaten yargılamadım videolar çok benzemiş beynim yandı
realist  #freeporcay
realist #freeporcay 2 aylar önce
Kardeşim tapu ruhidemi isteyen istediği gibi çeker sanki herkes ruhiden öğrendi
Aliya Gasanova
Aliya Gasanova 2 aylar önce
Ruhiden izlemişsindir herkes gibi bu kanalda yeni
Polat alemDAR
Polat alemDAR 2 aylar önce
Ruhi Çenet önceden çekmişti galiba.
Ahmet Bozdemir
Ahmet Bozdemir 2 aylar önce
Pelin olgun anlatmadıkça hep bir adım geride
1berker~
1berker~ 2 aylar önce
Bence bunu yapmak için geç kaldınız. Ayrıca titanikdende 2 kat büyük değil
Ramazan Namal
Ramazan Namal 2 aylar önce
Puşt goca gemiyi yemiş o kadar insana sebeb olmuş....
Hazal Bugutekin
Hazal Bugutekin 2 aylar önce
İnsan Oğlu işte
adem savaşer
adem savaşer 2 aylar önce
1 ci kaptan yani süvari hadi manitayla oynaşıyor diyelim 2ci, 3cü kaptan hatta 4 cü stajyer kaptan ne bok yiyor da geminin rotasından çıktığını anlamıyor. hadi onlar da görmedi dümenci denilen seyir subayı ona ne yapıyordu. Ayrıca yok tanrı batırmaz falan büyük laflar kul haddini bilmeli Allah istedikten sonra karpuza çarpar yine batar
Aleks Karakoç
Aleks Karakoç Aylar önce
@Emre Söyler aptal aptal konuşma hristiyanlarla siz aynı şeye inanıyorsunuz
Aleks Karakoç
Aleks Karakoç Aylar önce
öyle birşey denmemiş zaten uydurma o zaten titanik kalkmadan önce birçok insan geminin sağlamlığından şüphe ediyordu bu arada titaniği allah değil 1912 kışında yaşanan arktik soğuk hava dalgası batırdı kış yüzünden fazla buz kütlesi vardı nisan ayında grönlanddan kopan parçalar güneye sürüklendi mayın tarlası gibi birşey zaten buz dağları ölümcüldür titaniğe özel değil bir arabanın kayaya çarpmasıyla aynı şey tanrıya sövselerde sövmeselerde o gemi batacaktı
adem savaşer
adem savaşer 2 aylar önce
@Emre Söyler o lafı bizimkisi seslendiren eleman diyor,adamların böyle titanik batıktan bir daha böyle cümle kurmadılar ama onlar değil sadece Müslümanlar değil museviler ve hristiyanlar da inanıyor gerçi onların inanç sistemi bizimkinden farklı ama
Emre Söyler
Emre Söyler 2 aylar önce
Adamlar müslüman mi Allahı bilsin ( olabilirler ama az ihtimal )
Eren ÇETİNDERE
Eren ÇETİNDERE 2 aylar önce
İzledim ben bunu kaptan kayalara yaklaştığından dolayı battı haberiniz olsun
Mehmet Korkmaz
Mehmet Korkmaz 2 aylar önce
İçerik ruhi çenet den çalınmıştır .....
DOĞA DOSTU
DOĞA DOSTU 2 aylar önce
Meraktan ruhi çeneti izleyerek gerdim sağolasın reis
sanane sanane
sanane sanane 2 aylar önce
Hadie boyle bi video yayinladiniz bari biraz farkli yapsaydiniz ruhi ceneten niye caldiniz
KÜRT MAPPER
KÜRT MAPPER 2 aylar önce
Bu videonun aynısı ama başka bir gemisi
Erşan Kuneri
Erşan Kuneri 2 aylar önce
ruhiden dızlamalarmı
Mazlum Günhan
Mazlum Günhan 2 aylar önce
Aynı videoyu ısıtıp ısıtıp tekrar önümüze mi koyuyorsunuz yoksa bana mı öyle geldi
Naz Ekiz
Naz Ekiz 2 aylar önce
@Oguzhan Başarır bütün kanan al bunu yapıyor shadow ban yüzünden
Oguzhan Başarır
Oguzhan Başarır 2 aylar önce
Mazlum harbiden doğru söylüyor bu video en az 5 kere izledim farklı farklı kanallarda
Naz Ekiz
Naz Ekiz 2 aylar önce
Bazı videolar shadow ban yiyor kanallarda artık. Onlar da yeniden paylaşmakta buluyor çareyi
Hilly Toaster
Hilly Toaster 2 aylar önce
Titanikden daha büyük ve nerdeyde sahilde batmış bi gemi
Mustafa Arat
Mustafa Arat 2 aylar önce
Sahilde batmasa daha fazla kişi ölürdü
Ferid Rzayev
Ferid Rzayev 2 aylar önce
Kaliteli videolara devamm vibio harikasınn
OYUNLAR DİYARI
OYUNLAR DİYARI 2 aylar önce
Qbi bu bata kaç yıl oldu sis daha yeni çekiyorsunuz
Baris Yilmaz
Baris Yilmaz 2 aylar önce
Zahmet olmazsa Struma faciası hakkında da bir video çekebilir misiniz
furkan
furkan 2 aylar önce
kaptan katil olarak sayılmalı
iki saat isimle uğraşacak vaktim yok
iki saat isimle uğraşacak vaktim yok 2 aylar önce
Araştırdım kaptan cinayetten ve görev yerini terk etmekle yargılanmış 16 sene hapse çarptırılmış ve bir kadını gemiye biletsiz almış ve uyuşturucu almış ama kendini bunu alan biri ile temas etmiş olabilirim diyerek savundu yani 16 sene bana göre az sonuç onlarca kişi ölmüş:(
sabiha beyköy
sabiha beyköy 2 aylar önce
tanrıyla durduk yere ugraşıyosunuz adam metresiyle kaptan köşkünde fingirdeşirken rotadan çıkıp gemiyi batırıyo bu kdr ucuz bi senaryoda çok iddali değilmi " tanrının bile batıramıycağı gemi"
Aleks Karakoç
Aleks Karakoç Aylar önce
öyle birşey denmemiş zaten uydurma o zaten titanik kalkmadan önce birçok insan geminin sağlamlığından şüphe ediyordu bu arada titaniği allah değil 1912 kışında yaşanan arktik soğuk hava dalgası batırdı kış yüzünden fazla buz kütlesi vardı nisan ayında grönlanddan kopan parçalar güneye sürüklendi mayın tarlası gibi birşey zaten buz dağları ölümcüldür titaniğe özel değil bir arabanın kayaya çarpmasıyla aynı şey tanrıya sövselerde sövmeselerde o gemi batacaktı
Aleks Karakoç
Aleks Karakoç Aylar önce
@adem savaşer öyle birşey denmemiş zaten uydurma o zaten titanik kalkmadan önce birçok insan geminin sağlamlığından şüphe ediyordu bu arada titaniği allah değil 1912 kışında yaşanan arktik soğuk hava dalgası batırdı kış yüzünden fazla buz kütlesi vardı nisan ayında grönlanddan kopan parçalar güneye sürüklendi mayın tarlası gibi birşey zaten buz dağları ölümcüldür titaniğe özel değil bir arabanın kayaya çarpmasıyla aynı şey tanrıya sövselerde sövmeselerde o gemi batacaktı
adem savaşer
adem savaşer 2 aylar önce
Allah istedikten sonra karpuza çarpar yine batar. öyle laflar etmek insanı dinden çıkarır ve ve bela ondan hiç eksik olmaz
esek kurbagasi
esek kurbagasi 2 aylar önce
1:20 ama gemi batar BRUUHHH
esek kurbagasi
esek kurbagasi 2 aylar önce
Felaket videolari>>>>>
Mehmet Ali Özkan
Mehmet Ali Özkan 2 aylar önce
Admin içerik çalıntı mı 😅😅
PAPAZA TAKLA ATTIRAN İMAM
PAPAZA TAKLA ATTIRAN İMAM 2 aylar önce
MÜTHİŞ VİDEO
PAPAZA TAKLA ATTIRAN İMAM
PAPAZA TAKLA ATTIRAN İMAM 2 aylar önce
MÜTHİŞ VİDEO
PAPAZA TAKLA ATTIRAN İMAM
PAPAZA TAKLA ATTIRAN İMAM 2 aylar önce
:0
PAPAZA TAKLA ATTIRAN İMAM
PAPAZA TAKLA ATTIRAN İMAM 2 aylar önce
:0
DRAGON
DRAGON 2 aylar önce
Ruhi çekmişdi
ÖzgürChanel
ÖzgürChanel 2 aylar önce
Aynı videoyu Ruhi Çenet'de çekmişti :)
Emre Söyler
Emre Söyler 2 aylar önce
Ruhi çeneti severek izlerim ama vibio nun o an diye bir serisi var ve bunu çekmişler ruhi çenetin videosuyla tek benzerliği konusu
Hayvanların Dostu
Hayvanların Dostu 2 aylar önce
*Selamlar benim amacım sadece iyiliğe teşvik etme amaçlı videolar çekip hayvan sevgisini insanlara daha çok aşılamaktır.* *Videolarım huzur vericidir* 💗
esek kurbagasi
esek kurbagasi 2 aylar önce
@DRAGON HA HA HA HA HA SJ NE KADAR KOMIJ BU SAKA ICIN COK CALISTIN MI
DRAGON
DRAGON 2 aylar önce
@Emir anlamadım😕
Emir
Emir 2 aylar önce
@DRAGON dua et kardeşiz
DRAGON
DRAGON 2 aylar önce
Napim 😂
Ege Avcı
Ege Avcı 2 aylar önce
Ben böyle bir video izlemiştim gibi geliyor hmm
Erkan Sarı
Erkan Sarı 2 aylar önce
Olabilir sonuçta bu tür geçmişle ilgili videoları çeken bir sürü kanal var.
DRAGON
DRAGON 2 aylar önce
Ruhii
ÖzgürChanel
ÖzgürChanel 2 aylar önce
Ruhi Çenet
b.ü. mobile
b.ü. mobile 2 aylar önce
sa
DRAGON
DRAGON 2 aylar önce
As
EMİRHAN KAYALI
EMİRHAN KAYALI 2 aylar önce
Gt yapılır
-Noyan
-Noyan 2 aylar önce
Tanıdık geldi icerik
Norakyu
Norakyu 2 aylar önce
Sanki ruhi calmadi KEKW
Sadece Sakin Ol
Sadece Sakin Ol 2 aylar önce
@Exemezing kardeş ruhi çenet mi batırdı gemiyi üstüne tapusunu mu aldı
Exemezing
Exemezing 2 aylar önce
@Musa Çayır Bence çalmışlardır ne diyebilirim? Elimde kanıt yok ama bence öyle çünkü TRshow üzerinde çalma çok olası bir durum.
Musa Çayır
Musa Çayır 2 aylar önce
@Exemezing Neden çalmış olsunlar? Bu videoyu sadece Ruhi Çenet mi çekebilir? Belki haberleri bile yoktu.
Exemezing
Exemezing 2 aylar önce
İçerik bulamayınca çalmışlar.
EMİRHAN KAYALI
EMİRHAN KAYALI 2 aylar önce
İlk
b.ü. mobile
b.ü. mobile 2 aylar önce
yoo 2 sin
Alemde FENER
Alemde FENER 2 aylar önce
Sa desem kim beğenir
DRAGON
DRAGON 2 aylar önce
As
1,5 Milyon Balonla Gelen Facia l O an
9:43
Masumlar Apartmanı 39. Bölüm
1:57:42
Masumlar Apartmanı
görünümler 2 Mn
Tarihin En Büyük Uçak Faciası | "O An"
10:10
Kayıp Malezya Havayolları Uçağına Ne Oldu?
14:59
Ruhi Çenet Medya
görünümler 4 Mn
Titanik Battıktan Sonra Tüm Bedenler Nereye Kayboldu?
9:10
Bunları Biliyor Muydunuz?
görünümler 681 B
Tarık Akan'ın Hapishaneye Girdiği O An
11:14
Hz HIZIR ARAMIZDA! DÜNYANIN EN GİZEMLİ İNSANININ HAYAT HİKAYESİ
20:33
Masumlar Apartmanı 39. Bölüm
1:57:42
Masumlar Apartmanı
görünümler 2 Mn
Son Yaz 22. Bölüm | Adaletin Bu Mu Dünya?
2:32:29
Evlilik Hakkında Her Şey 2. Bölüm 2. Fragmanı
0:49
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 672 B
EŞYALI YENİ EV TURU!
22:06
Meryem Can
görünümler 1,3 Mn