en efsane korku gerilim oyunu mu ? - outlast 1

  görünümler 145,250

Easter GamersTv

25 gün önce

Ben Mete Özbey , korku haftası kapsamında oynadığım oyunlardan biri olan Outlast ilk bölümü ile sizlerle. En efsane korku gerilim oyun larından birisi olan Outlast deneyimi umarım hoşunuza gider.
#outlast #outlastoynanış #outlastwalkthrough
Uygun fiyata oyun a ve oyun lara dair bir çok ürünü satın alabileceğiniz EPIN i ziyaret etmek için : bit.ly/3a1F9ax
Kanala abone ol : shorturl.at/ipADJ
Sosyal Medya:
Instagram ► metmellow?hl=tr
Facebook ► eastergamers
Twitter ► Metmellow
Twitch ► www.twitch.tv/eastergamerstv
Videoyu Beğendiyseniz ;
Kanalı takip etmeyi , videoyu beğenmeyi ve yorumlarınızı bizimle paylaşmayı lütfen ihmal etmeyiniz.İyi Seyirler ...
Merhaba Ben Mete Özbey , TRshow Türkiye oyun videoları, bur da dev gibi bir aile için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda #oyun #gaming #eğlence #challenge #komedi #şaka #şarkı #vlog montaj #reaksiyon #tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Destek için beğenmeyi ve abone olmayı unutmayın!

YORUMLAR
Ahmet Albayrak
Ahmet Albayrak 16 saatler önce
36:02 😀
ARK MOBİLE ZAMANI
ARK MOBİLE ZAMANI Gün önce
TayfunErkan dan sonra izlediğim en iyi outlast videosu
Ali İhsan Döndür
Ali İhsan Döndür Gün önce
altıma sıçıcağımı bile bile izliyorum
Ali Samet Özdoğan
Ali Samet Özdoğan 3 gün önce
abi THE FOREST ÇEK
Rraz Kros
Rraz Kros 8 gün önce
OUTLAST 2 CEKKKKKKKKK@(%_%^*&$£/$*/ TJ 5YJFJYTCJY5FI6565FTJDJBGDJY5CHTCNHT
Tolga Ceyhan
Tolga Ceyhan 8 gün önce
Hocam beni yanlış anlamada eskiden demişsin okadar eski videolarını izledim ta kaç yıl önce hatta şimdi bile tekrardan outlast 2 yi çektiğin eski seriyi bitirdim efsane mimikler davranışlar ne küfür var ne samimiyetsizlik son derece hastaydım o zamanlar sana efsaneydin sonradan bozdun bir değişik oldun eski tat yok yani yenisini çekmene gerek yok eskisi gibi olmayı denemelisin bence ve senin videonu izleyipte zevk aldığım kadar kimsenin videosunda zevk almadım.
Efecan Demirel
Efecan Demirel 8 gün önce
Hem gazetecisin ve silah taşımıyorsun komik ya hikayesi o kadar iyi değil sadece yaratıklara özen gösterilmiş. Bir oyun.
ica man
ica man 9 gün önce
abi dökümanlarıb okuma bence bende oyunu bitirdim 2 oyunuda ama dökümanları okumayaınca daha güzel oluyo
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 9 gün önce
Samed zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast whistleblower bittikten sonra wallrider'a ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb hepsi var
İlyas Kadir YILDIRIM
İlyas Kadir YILDIRIM 10 gün önce
abı sen xboxtan oynuyorsun dımı otulastı
Niko Bellic KK
Niko Bellic KK 10 gün önce
2021.04.28.KK..
Yeıs ExE
Yeıs ExE 11 gün önce
17:50 abi efsanesin ya WQPĞDKQWĞDP
•Ayıcık bombo•
•Ayıcık bombo• 13 gün önce
Bişey sormak istiyorum lutfen cvp vern outlast 1.ci oyun yada dlc plastation3 e oluyomu?
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 9 gün önce
Hayır
Serkan ÜNLÜ
Serkan ÜNLÜ 13 gün önce
52:17 sanki önceden ne çıkacağını biliyordun arka arka girdin 😂😂
Musa Patir
Musa Patir 14 gün önce
Hacı abi bir açmaya çalışsan beni.
Asya Yar
Asya Yar 14 gün önce
Abi sen kapıları niye örtmüyorsun ? Arkana da bakmadan gidiyorsun valla senin yerine ben kalp krizi geçirdim.
EZGİ ASYA ERSOY
EZGİ ASYA ERSOY 14 gün önce
Bu sabah bal kaymak yedim de
EZGİ ASYA ERSOY
EZGİ ASYA ERSOY 14 gün önce
Saat 3:00 videolarının hepsi yalan(bu video ile ilgili değil)(Extra ağzıma kaymak tadı geldi😅)
EZGİ ASYA ERSOY
EZGİ ASYA ERSOY 14 gün önce
Heh
EZGİ ASYA ERSOY
EZGİ ASYA ERSOY 14 gün önce
3:56
EZGİ ASYA ERSOY
EZGİ ASYA ERSOY 14 gün önce
7 buçuk yaşındayım
EZGİ ASYA ERSOY
EZGİ ASYA ERSOY 14 gün önce
ABİ,BEN 2013'TE DOĞDUM!2013 6 AĞUSTOS'TA DOĞDUM!
The Destan
The Destan 14 gün önce
en başta bahsettiği oyun hangi cinsellik hakkında bahsettiği?
Deniz Aslan Bozkurt
Deniz Aslan Bozkurt 15 gün önce
Bende kuzenimle oynamıştım
Mustafa
Mustafa 15 gün önce
doktor adayıyım evet oyuna yabancı değilim şuan orada yazdığı kan eritrosit değerinden bahsediyor o2 ye bağlı hemoglobin değerinden diğer cihaz da solunum fonksiyon testi cihazı üflemeli bir cihaz
Öglena Yavrusu
Öglena Yavrusu 15 gün önce
İlk Oynayışımda,Korktuğum için Koşarak (Rush Yaparak) Geçmiştim.1,5 saat gibi bitti.
Drummer Thresh 6250 RP
Drummer Thresh 6250 RP 16 gün önce
Bu oyunu oynamadım ama ezberledim izleye izleye hep farklı kişilerden izleyip tepkilerini merak ediyorum :D
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 16 gün önce
samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Miximuru
Miximuru 17 gün önce
10:58 yok abi bayılmışım biraz ne ölmesi
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
L.L Geass
L.L Geass 17 gün önce
Küfürsüz ne hoş seni küfür yüzünden izlemiyordum helal olsun sana
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 15 gün önce
@L.L Geass outlast ın çizgi romanlarında korkunç sahne
L.L Geass
L.L Geass 16 gün önce
@Cihan sadece oyunda korku psikolojimi etki ediyor. Maalesef :/
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 16 gün önce
@L.L Geass merak etme outlast çizgi romanları +18 değil
L.L Geass
L.L Geass 16 gün önce
@Cihan sadece oyunda Outlast seven birisi değilim ani şeyler yüzünden psikolojimi bozuyor :/
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
KÜÇÜK KAFALAR VLOG GAME
KÜÇÜK KAFALAR VLOG GAME 17 gün önce
10:50 akajaalaknana
KÜÇÜK KAFALAR VLOG GAME
KÜÇÜK KAFALAR VLOG GAME 16 gün önce
@Cihan sadece oyunda Napim
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
GöktuğSiyahTR Aydın
GöktuğSiyahTR Aydın 17 gün önce
abi o oyunun başındaki whistblower mı nr onda t****vüz var abi ve daha çok cinsellik var abi benden soylemesi oyunu bitirmiştim
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
murat çolaklar
murat çolaklar 17 gün önce
10:50 ben yaratık dan korkmadım da Mete abi nin bağrışı ödümü kopardı
Muhammed Suca
Muhammed Suca 18 gün önce
Abi sen nereden canlı yayın açıyon
Mehmet Yeşilbağ
Mehmet Yeşilbağ 18 gün önce
Aga be bu oyunu internet kafede oynardık ne günlerdi be
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 15 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblower bittikten sonra waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake'e ne oldu vb. hepsi
Limon Kafa
Limon Kafa 18 gün önce
Oynadin oyundan bir daha nasil korkuyon abi buyuk basari .d
Efecan Demirel
Efecan Demirel 8 gün önce
@Limon Kafa Saygısız bireylere cevapım .😀😀😀😀
Limon Kafa
Limon Kafa 8 gün önce
@Efecan Demirel h.gelsin metenin köpeği
Efecan Demirel
Efecan Demirel 8 gün önce
4 sene geçmiş ve unutulmuş . Bu oyun korkmak için oynanıyor gülmek için değil.
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Eren T.
Eren T. 18 gün önce
2:25teki söylediği oyun ne acaba?
Globglab labglab
Globglab labglab 18 gün önce
Agam 8 yil oldu be gec kalmadin mi?
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Mert 121
Mert 121 18 gün önce
Mete abi outlast 2 yi ne zaman yeni oynadı 3 yıl önceki video yok mu sadece
Efecan Demirel
Efecan Demirel 8 gün önce
@Cihan sadece oyunda Kardeşim Oyun 8 yıllık bu kanalda bilmeyen yoktur.
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 8 gün önce
@Efecan Demirel para felan almıyorum amacım reklam yaparak para kazanmak değil outlastın hikaye konusunda kafalarında soru işareti kalmasın diye yapıyorum
Efecan Demirel
Efecan Demirel 8 gün önce
@Cihan sadece oyunda Prim yaparak başkasına para kazandırmak bu reklam yapıyorsun ne kadar alıyorsun reklam yaptığım kişiden acaba sevdiğin youtuber ama bu kadar övülemez .
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Tahir Özcan
Tahir Özcan 18 gün önce
Alien Isolation da gelir mi o zaman @Easter GamersTv ?
Mamoristo Klavkoam
Mamoristo Klavkoam 18 gün önce
Aynen
Tahir Özcan
Tahir Özcan 18 gün önce
Eski günler mi bee :D Niye böyle bir ruh haline girdiğimi bilmiyorum ama Residen Evil 7 serisiyle tanıdığım Mete abimin bu videosu bana o günleri hatırlattı bir anda. Belki oyunun eskiliği ve bende yarattığı duyugusal hissiyatla da ilişkili bir şeydir bu. Güzel video :D
mega ikizler Şahan
mega ikizler Şahan 18 gün önce
Abi pjtlast whisleblover da oynar mısın lutfen
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 16 gün önce
Samed zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblower bittikten sonra waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake'e ne oldu vb. hepsi
mega ikizler Şahan
mega ikizler Şahan 18 gün önce
Abi whisleblover ac
yusuf çokgün
yusuf çokgün 18 gün önce
9.46 mete abinin bakışı müq
Aydın Kasan
Aydın Kasan 19 gün önce
32:21 müq fake
Dadas Erzurum
Dadas Erzurum 19 gün önce
Demekki uni okumak insani şaşırtıyor 🦅🦅🦅😎
Kaslıata Pro
Kaslıata Pro 19 gün önce
Ben tragere 35 dk da gelmiştim
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
N_E_P_T_U_N_E
N_E_P_T_U_N_E 19 gün önce
Outlasti 2 kere bitirdim sira mete den bitirmede shusvsus
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Cthulhu
Cthulhu 20 gün önce
abi sende hormon vuruyordur ağızdan çıkıyodur :D
Pijexro but baris bruh zae
Pijexro but baris bruh zae 20 gün önce
Mete abiyi zorla oturtmuslar KSHAJAMMAMj
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Vibe Train
Vibe Train 20 gün önce
Mükemmel roleplay
KAFAMA GÖRE
KAFAMA GÖRE 20 gün önce
adı üstünde basit oyuncu
Ahmet Çifci
Ahmet Çifci 20 gün önce
Ramazan ayının en iyi videoları outlast
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 15 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblower bittikten sonra waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake'e ne oldu vb. hepsi
Fırat Ali ARSLAN
Fırat Ali ARSLAN 20 gün önce
Efso Be!
TUNOSCH BABY
TUNOSCH BABY 20 gün önce
O parmak kesme sahnesini hala unutmamışım çok kötüüüğĞğğğğ
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 16 gün önce
Samed zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblower bittikten sonra waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake'e ne oldu vb. hepsi
Denis Burcel
Denis Burcel 20 gün önce
Abi allah razı olsun kimse outlast çekmiyordu sen çektin helâl olsun
K.T.C.P Pro
K.T.C.P Pro 21 gün önce
Hahahaah pile jarjör diyo Hahahaah neyse çok komik xd
FARZYTA
FARZYTA 21 gün önce
Blair waict çek abi
ha run
ha run 21 gün önce
25:02 26:50 😀
Seyit Cengiz
Seyit Cengiz 21 gün önce
41:07 korku oyunundada güldürdün mete abi varya XD
Batu Çizmeli 2
Batu Çizmeli 2 21 gün önce
Akşam izledim hem korktum hemde çok eğlendim
Emin Genc
Emin Genc 21 gün önce
Kaç senedir Outlast izlerim oynarim ilk defa gördüm 2 dolabida birden açtığını canavarların vayy amq
Emin Genc
Emin Genc 16 gün önce
@Cihan sadece oyunda saol kanka şimdi göz atıyorum
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
ANTI Music
ANTI Music 21 gün önce
52:17 jumpscare e dodge atan tek kişi bee
ANTI Music
ANTI Music 19 gün önce
@Arda Burak Gençer demek istediğim o değil. Speedrun da bile isteye karakterin üstüne giderek atılıyor öyle gördüm de. Burada ki engellemeden kastım şu. Tam saniyesini verdiğim yerde bir olay vardı. Oraya girerken arkasını dönmüştü ve adam ne olduğunun bile farkında değildi. Bilip bilmeden yorum atmazsanız sevinirim :)
Arda Burak Gençer
Arda Burak Gençer 19 gün önce
herkes atabiliyor speedrun diye bir şey duymadınmı
Boran nriva
Boran nriva 21 gün önce
Abi infamous: second son'da da çok küfür ve argo kelime vardı onuda tekrar yapatmısın seviliyorsun.
Sercan Turunç
Sercan Turunç 21 gün önce
Korkı
Ömer Berkil
Ömer Berkil 21 gün önce
iftarı beklerken efsane bu tür videolar abi
ragbybol2
ragbybol2 21 gün önce
Crysis warhead e noldu hocam
pnx DEADLORD
pnx DEADLORD 21 gün önce
Çok şükür oruç için zaman geçirecek bir youtuber
Casper Casperella
Casper Casperella 21 gün önce
Normalde küfür eden ve edilse bile bundan rahatsız olmayan bir insan olmama rağmen eski videoların da senin ağzından küfür duymaya beni rahatsız etmişti çok iyi olmuş abi.
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Ahmet Emin Korkmaz
Ahmet Emin Korkmaz 21 gün önce
Outlast trials çıkınca onuda çek
Ahmet Emin Korkmaz
Ahmet Emin Korkmaz 16 gün önce
@Cihan sadece oyunda OKEY
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Ahmet Emin Korkmaz
Ahmet Emin Korkmaz 21 gün önce
ARmut
İzzet_Arda Oztemel
İzzet_Arda Oztemel 21 gün önce
2021 model Easter abim benim be en eli yüzü düzgün oyuncu kendisini düzeltmeye başlıyor abim benim be en nesin ya heykelini diksek (terbiyene) (testislerine) BETON YETMEZ
İzzet_Arda Oztemel
İzzet_Arda Oztemel 16 gün önce
@Cihan sadece oyunda okey
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Buğra Mert
Buğra Mert 22 gün önce
Ben : lan çok korktum lann TRshow:Trendyol reklamı
Muzaffer Maltas
Muzaffer Maltas 18 gün önce
tam bu yorumu okurken trendyop çıkması
Kamran Ceferov
Kamran Ceferov 22 gün önce
Sinking city gelsin.
Selami Akgün
Selami Akgün 22 gün önce
finalini oynayınca bdaha baştan oynamadım bilen bilir hepimiz ölücez 🤣🤣🤣
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
BOZKURT
BOZKURT 22 gün önce
1:09:57 de deli abiye vuruyor abi kaçıyor deli abinin gözünün önünden geçip gidiyor oda onun peşinden gidiyor ne komik adam hahahahaha 😂😂😂😂
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Süleyman Burak Ünal
Süleyman Burak Ünal 22 gün önce
abi evi within 1 oynarmısın tekrardan rica etsem
Mustafa Ege Koç
Mustafa Ege Koç 22 gün önce
3. 56 başlık 2. satrı miles yazıyor vay amk
hannibalgibiol
hannibalgibiol 22 gün önce
Küfür mü ?? inanmam sen ve küfür daha rastlamadım yani bir başkasının yanında tereddüt etmeden videolarını izlediğim tek yayıncısın yapma :)
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
TVandetta
TVandetta 22 gün önce
Reis bu sefer hiç argo olmamış 😁😁
Keduraz 25
Keduraz 25 22 gün önce
Size oyundan daha korkunç bir sahne gösterecem 9:44
Efecan Demirel
Efecan Demirel 8 gün önce
@Cihan sadece oyunda Beyinini çalıştırma özelliğine sahipsin . Düşünebilen canlılarız . Benim dediğim tersine cevap vererek HAWLİ olmuyorsun .
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 8 gün önce
@Efecan Demirel milletin rahatsız olup olmadığını nasıl anlamamı bekliyorsun
Efecan Demirel
Efecan Demirel 8 gün önce
@Cihan sadece oyunda Her yoruma bunu yazmak özgürlüğü de değilsin . Milleti rahatsız etmeye hakkın yok.
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Tom wlkr
Tom wlkr 22 gün önce
Yok muydu yeni oyunlar ya.
Yiğit Çelikkol
Yiğit Çelikkol 22 gün önce
25:03 abi pompaya geldik ahahhaahaha
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Sergen Bostan
Sergen Bostan 22 gün önce
0km gıcır video uf çok kalite ya, beğendim 😁
Öyle Takılıyorum
Öyle Takılıyorum 22 gün önce
Abiiiii TLOU’ı senle bitirdim şimdi bunu 2. defa senle bitireceeeğğmmm. En sevdiğim 2 başyapıt 👑👑 Emeğine sağlık
Öyle Takılıyorum
Öyle Takılıyorum 14 gün önce
@Cihan sadece oyunda oha teşekkür ederim çok çok. Emin ol bakacağım 🤙🏻
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
umut durmuş
umut durmuş 22 gün önce
Outlast bence gelmiş geçmiş en mantıklı bir şekilde korkutan gördüğüm en iyi korku oyunlarındandır.Kendisini ve dlcsini 2 defa bitirmiş birisi olarak benim en sevdiğim oyunlardandır.Outlast 2 hariç.Silent hill da çok güzel bir oyun ama daha çok gerilim psikolojik olan harika bir oyundur.Bu arada güzel speedrun yapıyorsun 5 saatlik oyunu 3 saatte bitirdiğin için 2 videoda bitirdiğin için abim.Bu arada outlast 1 kanalında ben göremedim sonradan kaldırdın mı bilmiyorum ama ben görmedim ama Outlast Whistblower 5 videoluk serin duruyor. 2014 yılında çekmişsin.Velhasıl abi seviliyorsun cansın adamsın.Likemı bıraktım ben kaçar.
Efecan Demirel
Efecan Demirel 8 gün önce
@Cihan sadece oyunda Ben sana demedim.
Efecan Demirel
Efecan Demirel 8 gün önce
Hiç bir korku oyunda mantık aramak zaten saçma. Oulast sadece kaç oyunu.
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Musab
Musab 22 gün önce
10:51 de gül gül öldüm
yavuzcey
yavuzcey 22 gün önce
abi her şarjör dediginde pil amk diyorum haberin ola :d
Semih Canlıer
Semih Canlıer 22 gün önce
Yakında ülkece kafayı yiyecez...
Panzehir
Panzehir 22 gün önce
infomues second son istiyoruz Mete abim
Efe Kayra
Efe Kayra 22 gün önce
Oyundan gelen sesler değil Mete abinin korkması beni ürkütüyo wetyfgıvwukshgıykbashırgk.
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Mustafa BC
Mustafa BC 22 gün önce
Bu oyun efsane değil ama korku da iyi iş çıkarıyor. Adamın eski videolarında zayıf şimdi kilolu gençken genç değilsin sanki şimdi küfür etmeden videosu var mı ?
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
ensar altın
ensar altın 22 gün önce
Ramazanda oyalanacak 1.30 saat
TR GENCİ
TR GENCİ 22 gün önce
Abi bundan sonra Residant Evil 7 devam edermisn?
kuzenler kulübesi
kuzenler kulübesi 22 gün önce
Oyun değilde araya giren reklamlar korkutuyor insanı
enes Var
enes Var 22 gün önce
Abi sıkıldık artık outlastten herkez bunu oynuyor sen farklılık yapta başka korku oyunları çek lütfen 🙏🏻 😂
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
Samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Asena Ünlüer
Asena Ünlüer 22 gün önce
Bu oyunu Oyun Delisi'nden izlemiştim seneler sonra sende yapınca tekrar izledim müthişsin Mete abi ❤️ iyiki varsın
Asena Ünlüer
Asena Ünlüer 16 gün önce
@Cihan sadece oyunda Teşekkür ederim tavsiyen için.. İzlerim ☺️
Cihan sadece oyunda
Cihan sadece oyunda 17 gün önce
samed Zırhlıoğlu kanalında outlast çizgi roman videolarına bakmanı tavsiye ederim. bütün bilgiler var mesela Chris walker nasıl bu hale geldi outlastta neden kadın hastaları yok outlast whistleblowerda waylena ne oldu outlast 2 bittikten sonra Blake e ne oldu vb. hepsi
Uygur Veli
Uygur Veli 22 gün önce
Abi gıcır gıcır bir unchardet de akar gibi
Tufan Erdoğan
Tufan Erdoğan 22 gün önce
14:38 lan sol tarafımda cam var biri camı tıklatıyo sandım tövbe bismillah
Leyla
Leyla 22 gün önce
Oley be biraz geç kalmışım ama olsun😍😍 Bide bişey sorcam nonolive noldu, Mete abi daha orda yayın yapmıyor mu? Bi süre yoktum da haberim yok değişikliklerden
Shiroyasha
Shiroyasha 22 gün önce
Abi senin bağırman videoya ayrı bir korku ve zevk veriyor
solnotasi
solnotasi 22 gün önce
lust diye bahsedilen oyun hangisi veya nerede oynandi?
iyi korku ama efsane değil. - outlast 2
1:37:41
Easter GamersTv
görünümler 112 B
ŞAM & XIR - ŞAMAR OĞLANI (Prod. by Alp Mutlu)
4:44
ISTANBUL TRIP
görünümler 338 B
SEREMONİDE İDDİA OLAYI! | Survivor 2021
11:51
Survivor Türkiye
görünümler 601 B
Masumlar Apartmanı 32. Bölüm
2:35:21
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,6 Mn
FİLM TADINDA GERİLİM! | I SAW BLACK CLOUDS TÜRKÇE
1:36:11
abdestsiz izlemeyin. - iblis
1:09:33
Easter GamersTv
görünümler 218 B
Psikolojik Korku Oyununu Denedim. - Linger
37:49
Easter GamersTv
görünümler 187 B
bu oyun akıl işi değil. - outlast whistleblower
1:30:55
Easter GamersTv
görünümler 151 B
NE İŞİM VAR AKIL HASTANESİNDE (+18)  | OUTLAST #1
1:15:21
ŞAM & XIR - ŞAMAR OĞLANI (Prod. by Alp Mutlu)
4:44
ISTANBUL TRIP
görünümler 338 B
SEREMONİDE İDDİA OLAYI! | Survivor 2021
11:51
Survivor Türkiye
görünümler 601 B
Masumlar Apartmanı 32. Bölüm
2:35:21
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,6 Mn
TROLL VS MINECRAFT #133
10:03
TheMurat
görünümler 681 B
MADENDE KÜÇÜK YAPILAR BULDUM 😱 - Minecraft
10:22