Testo Sokağa iniyor, Çocuklarla konuşuyor-26.GÜN

  görünümler 136,781

testo taylan

28 gün önce

evet günler geçiyor ömür de bitiyor sen hiç gelmesen de yağlarım eriyor... şaka maka gittikçe zorlaşıyor süreç, medikal destek almadan kupkuru define olmak ciddi zor bir iş. o yüzden biraz sabra ihtiyacım var. hardlinea teşeekkürler sizi seviyoruz, özgüven volkanı Yusuf Erbay’a (bana diss atan çocuk) teşekkürler :)

YORUMLAR
Son Set
Son Set 3 saatler önce
06.41 ne anlatıyor la bu lavuk taylan reisin önünden adam gibi dur eğri büğrü durma adamın canını sıkma (şu eşcinsel işlerden uzaklaşın ya )
Sezer Cefakar
Sezer Cefakar 23 saatler önce
Kral saçına yaptırdığın rastamı örgümü ne olarak geçiyor geri dönerden süper olur
Zehra Kiyak
Zehra Kiyak Gün önce
kas vucut falan gerek yok bende var zaten :D
Carl Johnson
Carl Johnson Gün önce
abi bu şarkılar ne eşcinselmisin
Jadeit q
Jadeit q Gün önce
ttt
Buğrahann YÜKSELL
Buğrahann YÜKSELL Gün önce
Lan testo taylan izmite oturuyomuş haberim yok inş karşılaşırım
Mebete Bekar
Mebete Bekar 3 gün önce
çaposdjgapwoıejgopawegkaweopgasd çocukların geldiği kısım çıldırdım edit mükemmel
FERİD_team Haqverdiyev
FERİD_team Haqverdiyev 3 gün önce
abi ben simdi biraz kaslarimin buyumesini isdiyorum kas var amma kucuk bunun icin bcaa mi aliyim yoksa aminomu
Serkan Serkan
Serkan Serkan 4 gün önce
Çocukkenden beri kaslıymış arkadaş😂
Mark Thierry
Mark Thierry 4 gün önce
Çocuklarda oyunculuk flash tv
still got blue
still got blue 5 gün önce
HANGİ EDİT PROGRAMINI KULLANIYOR BİLEN YAZSIN LÜTFEN
still got blue
still got blue 5 gün önce
7:32 niye gerildik alooooo
Ata :dd
Ata :dd 6 gün önce
14:16 abi kanalda yeniyim skdbieckebxjekd şarkılar süper aw
Yasin Karadoğan
Yasin Karadoğan 7 gün önce
1:38 ' deki arkaplandaki ileri seviye sohbet
Salih Düz
Salih Düz 7 gün önce
Kanka parayı nereden buluyon la onu da anlat
Emir Can Türkmenoğlu
Emir Can Türkmenoğlu 9 gün önce
Adamın define hali bile king kong gibi SAYGI DUYUYORUM VESSELAM.
c huseyin
c huseyin 11 gün önce
Testomu techno mu 😂😂
Mehmet Z
Mehmet Z 11 gün önce
Tişörtü hediye ettin mi knka
Yunus Emre Ulusoy
Yunus Emre Ulusoy 11 gün önce
Şu saçlarla david Beckham'ın eski haline benzemişsin
valenis x
valenis x 11 gün önce
Sakarlayi olan hero çok güçlü bir boss, uzaktan analiz yaparak rakibini küçük düşürüyor , üstad olarak gördüğü rakibine alaycı bir şekilde benim Kasım var diyerek alaycı program istiyor köylü olması büyük avantaj gercekten güçlü bir boss
Watoss
Watoss 12 gün önce
LAN BAS
Azatt Yakut
Azatt Yakut 12 gün önce
Ben zayiflamak istiyorum kas var zaten
Bntar Bae
Bntar Bae 14 gün önce
7:44 öyle de demede şimdi
MoTi Mix
MoTi Mix 15 gün önce
Kral 👑
pinkman dd
pinkman dd 16 gün önce
abi t shirtlari aldigin yer izmitin neresinden
Mehmet Kaya
Mehmet Kaya 16 gün önce
cocukları boğazlıcaksın sandım kral
testo taylan
testo taylan 16 gün önce
:o
Ayhan Stop
Ayhan Stop 19 gün önce
TESTO SEN İZMİTTEMİ OTURUYON
Ayhan Stop
Ayhan Stop 19 gün önce
12:53 BURASI NERDE
Azizcan İrkörücü
Azizcan İrkörücü 19 gün önce
sondaki şarkı ne?
Ersan Gencer
Ersan Gencer 20 gün önce
🤣
Ersan Gencer
Ersan Gencer 20 gün önce
😂😂😂
Ersan Gencer
Ersan Gencer 20 gün önce
Pompaya devam kanka seviliyorsun bizdensin 😉
Yiğithan Sarıbaş
Yiğithan Sarıbaş 20 gün önce
sea harley abla
Burak Efe Suer
Burak Efe Suer 20 gün önce
harleyquinn için yorum yapıyorum
MOOSTY
MOOSTY 20 gün önce
hadi hayırlısı sponsor
Yiğitcan Yanıkel
Yiğitcan Yanıkel 20 gün önce
Keşke sen olsam :) ..
Mehmet akif Baba
Mehmet akif Baba 21 gün önce
samsunda videodaki mağaza tarzı t shirt satan ürün yelpazesi geniş olan yer bilen varsa lütfen yzxsın
İsmail Efe Kılınç
İsmail Efe Kılınç 21 gün önce
Sa
Bedr
Bedr 21 gün önce
şu sınav bitsin varya jr testo olcam
Semih Yeşil
Semih Yeşil 21 gün önce
Ya 1 05 teki şarkı ne aga yaa
Ahmet Avcı
Ahmet Avcı 22 gün önce
Maşallah
Mustafa Kaçar
Mustafa Kaçar 22 gün önce
Taylan yoldan gecenlerden kime neyi gösteriyosun lan kertenkele diye tepki gösteren oldu mu
fthyrlky
fthyrlky 22 gün önce
Protein tozunu suyla karıştırıp mı vücuda sürüyorsun
Samet Kuzu
Samet Kuzu 22 gün önce
Muhabbetin güzel valla ondan izliyorum
jemal beypazarı
jemal beypazarı 22 gün önce
12:46 OPETH!!!
JUAN
JUAN 22 gün önce
yorum 2
Marschiert
Marschiert 22 gün önce
Patlat bana be reis o t-shirtü
Bora Yılmaz
Bora Yılmaz 22 gün önce
şarkı tercihleri beni benden alıyor kuduruyorum
SAKA
SAKA 22 gün önce
10:18 dayı göktuğ ona bakıyo sandı korktu aq .D:QWD:QWd.QWW:D
Emir
Emir 22 gün önce
Bruhhh moment
tayfun akyol
tayfun akyol 23 gün önce
7.43 bayıldım ya
Fatih Kirazcı
Fatih Kirazcı 23 gün önce
abi çocuğu silktinmi
frozen 34
frozen 34 23 gün önce
7:48 wanted :'D
Anormal
Anormal 23 gün önce
Bilek küçük kalmış vücuda göre 😂😂😂
Tekatan Official
Tekatan Official 23 gün önce
Agzının kenarında tavuk kalmış yegen
Mehmetcan Arslan
Mehmetcan Arslan 23 gün önce
Kargolar şefafsssssss
Kutalmış Gürbüz
Kutalmış Gürbüz 23 gün önce
hocam o park istanbul'da mı? barfiks demiri olan çok park yok valla konum söylesen güzel olur
Neffis
Neffis 24 gün önce
31
Berke Boztepe
Berke Boztepe 24 gün önce
Yarın spora başlıyorum bence motive hediyesi olabilir ;)
Kaan Han
Kaan Han 24 gün önce
Harley quinn yorumu
DeathFire Grasp
DeathFire Grasp 24 gün önce
7:41
ultrAslan!
ultrAslan! 24 gün önce
me me uçları onlineeeee
Tha Noyz
Tha Noyz 24 gün önce
Testo padisah falan herhalde sokaga iniyo halka karisiyo
Aziz AYDIN
Aziz AYDIN 24 gün önce
Sıfır bütçe ile spor salonu yapmayı denedim kanalıma girip bakmalısınız
Mehmet Doburcalı
Mehmet Doburcalı 24 gün önce
Basıyoruz bas ulan hardline bana da sadece creatin ve whey gönderse aşırı sevinirim
Enes taha Vural
Enes taha Vural 24 gün önce
Hadi. T shirt
Sencer Sariakcali
Sencer Sariakcali 24 gün önce
Adam yaa
Ali Efe
Ali Efe 24 gün önce
6:40 hahwhahaha
Kurmay 61
Kurmay 61 24 gün önce
Testooo
Burak Altay
Burak Altay 24 gün önce
teknotaylan diye kanal açıp teknoloji anlatıp inceleme yapman yok mu
Burak Altay
Burak Altay 24 gün önce
7:40 AS:D:AS:Das
Umut Tokdemir
Umut Tokdemir 24 gün önce
Keyifli videolar için teşekkürler testo
Emre Aydin
Emre Aydin 24 gün önce
selam yorum yaptım
Aycan Dostugur
Aycan Dostugur 24 gün önce
Faydalı bir video daha
Ozan Güney
Ozan Güney 24 gün önce
Kazanmak için tek yapmam gereken yorum yapmak
Ömer Çakmak
Ömer Çakmak 24 gün önce
bende o T-shirtt
Enes Tr
Enes Tr 24 gün önce
Yorum
MW2 hitmarker sound
MW2 hitmarker sound 24 gün önce
01
Serdar Gürdal
Serdar Gürdal 24 gün önce
Ben uzaktan dedim zaten ...
Muratcan Dursun
Muratcan Dursun 24 gün önce
Nasip olur mu Harley Queen
ugurpasa soense
ugurpasa soense 25 gün önce
HAPLARI TOZLARI İCMEDEN BÖYLE OLMUCAMIIZI ÖGRETTIGIN ICIN TESEKKURLER TOPRAGIM
Doğaç M
Doğaç M 25 gün önce
Kaç yaşındasın bir türlü çözemedim açıkla artık
Mutu0011
Mutu0011 25 gün önce
Testo o barlar benim .dikkat et körfezde ilk antrenman yapmaya başlayanlardayim. Gelince beraber yapalim.beni orda barfiks çeken abi olarak.bilirler.simdi taşındım.ailem orda yaşıyor. Boş bırakma direkleri saygılar.
Kirin
Kirin 25 gün önce
Artık testo izlemeden ne spora gidebiliyorum ne yemek yiyebiliyorum. Bakıyorum testo yeni video atmamış. Bende yemiyorum aga. Bu adam kral yemin ederim
E M İ R
E M İ R 25 gün önce
Erkek bee
Burak Yılmaz
Burak Yılmaz 25 gün önce
Abi afrika örgüsünü bozma cuk diye oturuyor kafana
taxgun
taxgun 25 gün önce
Kenka çok takma bilekleri ya kızlar oraya cinsel organla bağdaştırıyomuş ama sen takma yinede
ekin
ekin 25 gün önce
Seni seçtim
evil angel
evil angel 25 gün önce
Taylan kaç yaşında biri 26 diyo biri 2000li diyo
Batuhan Avcı
Batuhan Avcı 25 gün önce
taylan kaç yaşında?
can sezgin
can sezgin 25 gün önce
Kas varmış şişkoda yağ lan o yağğğ bıngıl bıngıl yağlısın kaslıyım zannediyorsun :D
testo taylan
testo taylan 25 gün önce
:dd aynn
Yasin Tarman
Yasin Tarman 25 gün önce
Yorum
Erkan Karakuş
Erkan Karakuş 25 gün önce
Vay bee Belsa Plaza Ivır Zıvır az mı tişört aldım ordan. Rıdvan diye bi abimiz vardı John Petrucci'ye benzetiyordum :)
Shaxen
Shaxen 25 gün önce
Canımın ciğerisin
Furkan Acar
Furkan Acar 25 gün önce
💪💪💪💪💪💪
Orhan bba
Orhan bba 25 gün önce
yorum
MMAKolik
MMAKolik 25 gün önce
tişört
5 am guy
5 am guy 25 gün önce
Abi basar mısın👉👈
Muhammed Besikci
Muhammed Besikci 25 gün önce
Afiyet olsun
Sporcu Adam
Sporcu Adam 25 gün önce
Cebinden bi cikardi dardanel light ton baligi.
TÜRK FİTNIS HAYVANLAR ALEMİ
16:02
testo taylan
görünümler 65 B
Kefaret 1. Bölüm
1:48:57
Kefaret
görünümler 745 B
Şiddet değil sevgi dolsun evleriniz!
2:46
Testo Doğum Gününe Özel Basıyor-29.GÜN
14:22
testo taylan
görünümler 141 B
3 GÜN BOYUNCA SADECE PROTEİN TOZUYLA BESLENMEK
20:52
OMUZLAR İYİ OLMUŞ KARDEŞİM
10:35
testo taylan
görünümler 169 B
Testo Kadıköy’de Gelişigüzel Basıyor-36. GÜN
17:43
İdman w/Serdar Aktolga
37:40
testo taylan
görünümler 222 B
KOLLAR KÜÇÜK KALMIŞ VÜCUDA GÖRE
09:18
testo taylan
görünümler 388 B
Testo Mutlu Son istiyor - 23. GÜN
13:34
testo taylan
görünümler 113 B
Kefaret 1. Bölüm
1:48:57
Kefaret
görünümler 745 B
Şiddet değil sevgi dolsun evleriniz!
2:46
Sen Çal Kapımı 20. Bölüm Fragmanı
0:53
Sen Çal Kapımı
görünümler 2,8 Mn
Ramo 22. Bölüm 2. Fragmanı
1:29
Yağız Aras
görünümler 429 B
Sadakatsiz 8. Bölüm 2. Fragmanı
0:50
Sadakatsiz
görünümler 2,8 Mn