ARABADA HESAP KİTLEMELİ KAPIŞMA

  görünümler 413,181

OHA diyorum!

5 aylar önce

Selam arkadaşlar,
Bu videoda ekip olarak arabaya atladık ve KM tahmin yarışması oynadık. Sıra sıra herkes istenen km'yi tahmin etmeye çalıştı. Tahmin ve sonuç arasındaki fark en fazla olan yarışmayı kaybetti ve arabanın deposunu fullemek zorunda kaldı. Bakalım arabanın deposunu kim full'ledi?

Üyelere Özel Videolara Katılın:
trshow.info/on/MC7.html...

Instagram ► ohadiyorum....
TikTok ► vm.tiktok.com/ZSohdbUV/

Müzik kütüphanemiz - Snapmuse ► bit.ly/3jvAJMF

Bu kanalımızda da çok eğlenceli videolar var:
► Yapyap: trshow.info

YORUMLAR
Arda Sevinç
Arda Sevinç 5 aylar önce
Şeymanın evine gidip ofise yemek sipariş edip ofisden yemeği alıp Melihin evinde yiyin
Kole Valentin
Kole Valentin Aylar önce
instaBlaster
Fikret Talha Ergül
Fikret Talha Ergül 4 aylar önce
@Melike Şahin 🤣🤣
Arda Sevinç
Arda Sevinç 5 aylar önce
@Her Şey Var hahahahahaoslağsjdpam bu çok güzel olmuş 😂
Her Şey Var
Her Şey Var 5 aylar önce
Şeymanın evine gidip ofise yemek sipariş edip o yemeği Şeyma görmeden melihin evinde yiyin Yönetmen : Arda Sevinç Beynim yandı 😂🤣😂
Hayvanlar Alemi
Hayvanlar Alemi 5 aylar önce
Beynim yandı
Nazan
Nazan 3 aylar önce
7:33 shipliyom sizi zaten sevgilisiniz büyük ihtimal
Huseynov Yasar
Huseynov Yasar 3 aylar önce
Hazir benzin pahalasdi
DB
DB 3 aylar önce
mad Lama ne acaba
çağtu ♡ dizisi
çağtu ♡ dizisi 3 aylar önce
666 yorum var yoksaa wnkskfıxjsne
HİRANUR AĞGÖN
HİRANUR AĞGÖN 3 aylar önce
Arkadaşlar mad lama ne demek
Berkan Akbaba
Berkan Akbaba 3 aylar önce
Meliğin şeymaya bakıp inşallah demesi😂😂😂
Mustafa Kemal Paşa
Mustafa Kemal Paşa 4 aylar önce
7:02 7:49 10:46 neden her yerde aynı yeşil scooter var aga
xsshshksagyz
xsshshksagyz 3 aylar önce
Onlar Martı diye geçiyor i.b.b koymuş
Oyun Alemi
Oyun Alemi 4 aylar önce
şu adamlara yemen kahvesinden bir kahve ısmarlıyaydınız iyidi
Hasan
Hasan 4 aylar önce
Oğuzhan Yiğit
Oğuzhan Yiğit 4 aylar önce
18:27 kemalin gülüşü dkdkfjjdjfjdjfj
Oğuzhan Yiğit
Oğuzhan Yiğit 4 aylar önce
Melih çok iyi bi dost
Oğuzhan Yiğit
Oğuzhan Yiğit 4 aylar önce
7:26 djdjdjjdjd
Mesut Oyunda
Mesut Oyunda 4 aylar önce
Bayramda sarıyor
Kadir Çolak
Kadir Çolak 4 aylar önce
Ehliyet sınav parkurunu hepiniz tekrar yapın
ilteber ALMIŞHAN
ilteber ALMIŞHAN 4 aylar önce
Tebrik ediyorum. Ama tavsiye az yakan bir araç alın mad lama Ya ve içinde yemek yiyebeleceğiniz bir araç olsun. Mesela grafitili bir midibüs alabilirsiniz.
Sema Deniz
Sema Deniz 4 aylar önce
7:33 Melih çok güzel bakıyor shiplememek için bi engel göremiyorum 🥺
İlayda Arslan
İlayda Arslan Aylar önce
Sevgililer şimdi zaten Melih Instagram storyde açıkladı
Ömer Talha ŞANLI
Ömer Talha ŞANLI 4 aylar önce
Şeyma üst sınırı 1.1 km
Barış TURP
Barış TURP 4 aylar önce
7:38 de melihin tepkisine bakın sevgililer işte (ben almadım mı mimiği o)
ayberk colak
ayberk colak 4 aylar önce
aynen
Feyza
Feyza 4 aylar önce
Feyza
Feyza 4 aylar önce
Büşra Ovalı
Büşra Ovalı 4 aylar önce
Şeyma ödedi Maalesef 😂😂
Nusret Sahin
Nusret Sahin 4 aylar önce
Seyma biraz itici geliyo bana
Veysel Ören
Veysel Ören 5 aylar önce
Şu ekrandaki yazıları kaldırın komik değil
Kamil Sabri
Kamil Sabri 5 aylar önce
Massara
FakeLifeWR
FakeLifeWR 5 aylar önce
Benzini shellden yar*gi kelden 😂
CEMCELCİYİM SIKITI MI VAR❤💣
CEMCELCİYİM SIKITI MI VAR❤💣 5 aylar önce
Kanalın ismini bence yemek diyorum koyun diyorum
Senem Mehmed
Senem Mehmed 5 aylar önce
💕
woozie w1nt
woozie w1nt 5 aylar önce
oha diyorum ekibi bence karantinaya giriyoruz 2 hafta yeme kapişmadi gelsin
Dark the pink
Dark the pink 5 aylar önce
Hayat okulu gelsin konusunda korona döneminde çekilen zorluklar olsun
Bilgenaz Direnö
Bilgenaz Direnö 5 aylar önce
benzin arabaya koyacaktın zaten bunu videoya çekip birde para kazanmışsın yeminle gerçek bir içerik üreticisi
Fake King
Fake King 5 aylar önce
.
BanyogoM Artinez
BanyogoM Artinez 5 aylar önce
bu video larda başkan olmasın ya
MUSTAFA CAN
MUSTAFA CAN 5 aylar önce
KİLİTLEME
_BATU_HAN_
_BATU_HAN_ 5 aylar önce
Güzel vid olmuş
HidoYT
HidoYT 5 aylar önce
Aetik yemek yarismasi istiyoruz
Muhammed Emin Karadaş
Muhammed Emin Karadaş 5 aylar önce
CİMRİ herif ya 👹👺😈😐😑
Tug
Tug 5 aylar önce
Trol mutfak yap
flomelia
flomelia 5 aylar önce
🎠
Abdullah Kılıç
Abdullah Kılıç 5 aylar önce
Çok berbat vidolar çejiyorsınuz yaa bebeler
Scientes Wt
Scientes Wt 5 aylar önce
dangalaga bak kendi yorum yaapıp kendi cevaplıyor
Abdullah Kılıç
Abdullah Kılıç 5 aylar önce
Aynen ya
Abdullah Kılıç
Abdullah Kılıç 5 aylar önce
Evet ya
Ecrin Elaldı
Ecrin Elaldı 5 aylar önce
BEN SİZİ ÇOK SEVİYORUM YA ÇOK SEMPATİK VE İYİSİNİZ KRALSIZINIZ BE YAŞASIN OHA DİYORUMMM
birisi
birisi 5 aylar önce
KANALIN ADINI OHA YİYORUM YAPIN DAHA GERÇEKÇİ OLUR
berat Akça berat Akça
berat Akça berat Akça 5 aylar önce
Melih çok akıllı arabasının benzinini fulletti
KaanOw
KaanOw 5 aylar önce
aga be sizde mi unutulucaktınız ;(
Yunus Yağan
Yunus Yağan 5 aylar önce
Eskiden sürekli tespit yaparlardı Güzel videolar gelirdi şimdi bildiğin yemek kanalı oldu bozdun oha diyorum kendinizi şu ana iyi durumda sanmayın sadece videoda yemek yiyip insanların karnını acıktırıyorsunuz ama hiçbir içerik Üretmiyorsunuz
Ömer 21 qwe Celal
Ömer 21 qwe Celal 5 aylar önce
Bence kanalı adını yemek diyorum yapın
hakan TV
hakan TV 5 aylar önce
Salak salak kanalları izlemeyin
Mustafa Arslan
Mustafa Arslan 5 aylar önce
Hayat okulu gelsin
ROSE & ALİCE
ROSE & ALİCE 5 aylar önce
Şeyma abla iyleşmiş geçmiş olsun
Yağız Fırat Özer
Yağız Fırat Özer 5 aylar önce
Çok iyi serdar başkana selamlar
Azra Aydın
Azra Aydın 5 aylar önce
Oruç tutuyormusunuz
melikinez nez
melikinez nez 5 aylar önce
tekrar katil kim videoları gelsin +1
Fatih Sumbul
Fatih Sumbul 5 aylar önce
Şu alt yazıları yazan yorum yapan kişi çok cringe ya o olmadan daha iyiydi gıcık oldum ya
DevOrdu
DevOrdu 5 aylar önce
masum başkan d:
Süleyman Uzun
Süleyman Uzun 5 aylar önce
geri giderken km yakmaz bu arada
Haydro
Haydro 5 aylar önce
Başkan zaten direk bindiği anda 1.8oldu deseydi bile şeymadan iyi yapacaktı...
Hilal BAKIRTAŞ
Hilal BAKIRTAŞ 5 aylar önce
şu ekrana gelen yazılar için "Noluyo ya" dan Utku mu geldi :)
cihatgaming
cihatgaming 5 aylar önce
isminizi yemek diyorum yapmaya ne dersiniz
Tablet King
Tablet King 5 aylar önce
Ben de onu yapabiliyorum bende onu. Yaptım
Elif güneş
Elif güneş 5 aylar önce
Keşke hergün video atsanız 😭
🍫YARENİN ÇİKOLATASI🍫
🍫YARENİN ÇİKOLATASI🍫 5 aylar önce
Neden keyf normal yemek viyemiyor
Anıl Çelik
Anıl Çelik 5 aylar önce
😉
3 Aptalar 4aptalar
3 Aptalar 4aptalar 5 aylar önce
Fırsatan İstifade benzin kalmamış yarışma yapıyorlar
Orhan Demirel
Orhan Demirel 5 aylar önce
KOSKOCA 3 TANE ERKEK 1 tane KADIN'a hesap mı ödetiyo ayıp ya gerçekten .d
Eyüp can Aslan
Eyüp can Aslan 5 aylar önce
Oruç tutuyormusunuz
Nehir Gündüz
Nehir Gündüz 5 aylar önce
Utku noluyo ya Utku muuuu
Burak Uslu
Burak Uslu 5 aylar önce
11:51 😂😂😂
Samet Dağ
Samet Dağ 5 aylar önce
Mahmut Yelgen
Mahmut Yelgen 5 aylar önce
hey gibi günler cemi hatırlayan varmı
Bilişimciniz
Bilişimciniz 5 aylar önce
Ewet yaw
esma chan
esma chan 5 aylar önce
coronavirüs biter melih abuafın içerikleri bitmez.
Ecrin Çıtırgı
Ecrin Çıtırgı 5 aylar önce
Aaaa
Oha Diyorum
Oha Diyorum 5 aylar önce
oha lan
Alesia
Alesia 5 aylar önce
Yaklaşık 4 yıl sonra kanala girdim ve göz atayım dedim. Bunlar kim?
Nazchannel
Nazchannel 5 aylar önce
Başkanı başdan yaratmak challenge. arabayla vitrinden kiyafet seçib giydirin😁
Angel of Death
Angel of Death 5 aylar önce
Oha yemek yiyorum video atöış adasd
CAN GÜLER
CAN GÜLER 5 aylar önce
Atamak
Atamak 5 aylar önce
hayat okulu isteyenler +1leyin görsünler
Aleqsan Gabrielyan
Aleqsan Gabrielyan 5 aylar önce
TURKIYENIN EN IYI KANALI VE EN IYI EKIB ÖDÜLÜ OLSA KESINLIKLE SİZSİNİZ MED LAMA EKİBİ
Gizem Uzun
Gizem Uzun 5 aylar önce
7:32 de Melihin tepkisine bakın bunlar sevgili değilse bir şey bilmiyorumm 😂😍
Hakan Ağdaş
Hakan Ağdaş 5 aylar önce
Melih zaten baskasiyla evli
by_eren
by_eren 5 aylar önce
Güzel video
Beyza İşcan
Beyza İşcan 5 aylar önce
Bu dörtĺuye bayiliyorum ya emre abinin hakkini da yememek lazim tabi isvicre cakisi tabi
Muhammed Emin Arslanoğlu
Muhammed Emin Arslanoğlu 5 aylar önce
slm nasılsın kendine iyi bak
LOKMA • 1 saniye önce • 2 yıl önce
LOKMA • 1 saniye önce • 2 yıl önce 5 aylar önce
Aga bu kanal benim için 2017 den sonra bitti.
LÖPÇÜKss
LÖPÇÜKss 5 aylar önce
TUNA TAVUSU KONUK OLARAK ALSANIZA SİZ HEPİNİZ O TEK BENCE GENE TUNA ALIR
aliihsan Aksoy
aliihsan Aksoy 5 aylar önce
Troll mutfak gelsin.
C Y
C Y 5 aylar önce
7:33 Şeyma uzun süredir çiçek almamıştım dediğinde melihin suratı mı değişiyor yoksa bana mı öyle geldi :D
C Y
C Y 3 aylar önce
veeeeee birlikteler :D
Wasffle
Wasffle 5 aylar önce
Oha Diyorum Değil Yemek Yiyorum
ims Winston
ims Winston 5 aylar önce
TR de 33litre benzin 237 TL ama Azerbaycanda 162 TL burda 1litre benzin 1manat
Sefa Çıracı
Sefa Çıracı 5 aylar önce
Okumuş Adam Benzin alamadım diyemedi,format yapalım dedi ..
Emre Yalınız
Emre Yalınız 5 aylar önce
Kardeş eskiden içerikler daha iyiydi aynı bunun gibi daha çok izleyesim geliyordu şimdi sadece para harcıyorlar
İsmail Yazar
İsmail Yazar 5 aylar önce
şeyma nın 1 yılık mutfak masrafı gitti :D
Xen ELO
Xen ELO 5 aylar önce
Bu içerikte bir eksiklik var.Yemek olmadan izlemem ben
Yiğithan Erbaş
Yiğithan Erbaş 5 aylar önce
Nobody : Şeyma: başkanın züberini alayım
Furkan Yenigün
Furkan Yenigün 5 aylar önce
Başkana neden sürekli yokmuş gibi davranıyorlar
Damla
Damla 5 aylar önce
7:36 ah melih ahh bakışların diyorum ve susuyorum 🤐
seyma derler
seyma derler 5 aylar önce
dimi dimii👼🏻
seyma derler
seyma derler 5 aylar önce
Seymootum sahalara geri dönmüşsün çok mutlu oldum
Yusuf Kurt
Yusuf Kurt 5 aylar önce
bence oha diyorum deilde Yemek Yiyorum olmalıydı kanalın adı
endPUNCH
endPUNCH 5 aylar önce
16:03 şeyma ablayla aynı düşünmem peki?
Mustafa Yılmaz
Mustafa Yılmaz 5 aylar önce
Geri geri gitmek kilometre yi etkilemiyor
tutkulardan.intihar
tutkulardan.intihar 5 aylar önce
Mad lamalar kanalın yaş ortalamasını merak ettim😂 herkes yazabilir mi
NİŞANTAŞI HALKI NE YİYECEĞİMİZE KARAR VERDİ!
21:48
SİNEMADA MISIR YEME KAPIŞMASI YAPTIK!
21:13
OHA diyorum!
görünümler 582 B
Bu aşkın katili kim? - Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm
7:25
Aşk Mantık İntikam
görünümler 792 B
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:4:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 1,9 Mn
Khontkar & Kimera - Suç (Music Video) #PLA4
3:01
RedKeys Music
görünümler 80 B
Sefo - Bilmem Mi? (prod.by Aerro)
3:07
Sefo
görünümler 65 Mn
TELEFON PİLİNİ İLK BİTİREN 1000TL KAZANIR!
28:44
MELİH'E EN SEVDİĞİ KAHVALTIYI KİM HAZIRLAYACAK?
26:24
KAPADOKYA’DA ŞANS TABAĞI #kapadokyaserisi
23:31
OHA diyorum!
görünümler 529 B
ARABADAN ARABAYA SİPARİŞ VERDİK!
22:26
YAPYAP
görünümler 559 B
Ormanda 1 Gece - Kemal 1.000 TL Kazanacak Mı?
49:00
Bu aşkın katili kim? - Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm
7:25
Aşk Mantık İntikam
görünümler 792 B
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:4:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 1,9 Mn
Khontkar & Kimera - Suç (Music Video) #PLA4
3:01
RedKeys Music
görünümler 80 B
Yalancı 3. Bölüm Fragman
0:42
Yalancı
görünümler 385 B
Sadece Dubai'de Görebileceğiniz İnanılmaz 8 Araba
6:58
Yoksa Duymadın Mı?
görünümler 37 B
Gecenin sonu yatakta bitti - Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm
3:48
Kuruluş Osman 3.Sezon Fragmanı
1:12
Kuruluş Osman
görünümler 565 B
Yargı 2. Bölüm 2. Fragman
1:02
Yargı
görünümler 1,5 Mn