THE SCARIEST STORY EVER TOLD!? | SCARY STORIES w/ TOM MACDONALD!

  görünümler 5,826

SimbaTv

3 aylar önce

My INTRO:
distrokid.com/hyperfollow/simbatv/all-me
My 2nd Channel:
tinyurl.com/y5blobua
Follow My Music Here: SimbaTv
Spotify: open.spotify.com/artist/5DUVKbpiPRGdZknqyVlCCy?si=nwr2vqSrTIyyOoQ-aXaOow
Apple Music: music.apple.com/us/artist/simbatv/1525288074
MY SOCIAL MEDIA:
FOLLOW ME ON INSTAGRAM @SimbaTv
rawrsimbaa

Twitter: @SimbaTv
Rawrsimbaa
Snapchat:
snapchat.com/add/Trz_simba
Follow Me On Facebook : SimbaTv
Rawrsimbaa/
For Business Inquiries Email: simbareacts@yahoo.com
send your request here: simbareacts@yahoo.com
To Further Support of My Channel
Donate.
DONATE HERE: paypal.me/simbarawr
CASHAPP: Rawrsimbaa
Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.
#Subscribe #SimbaTv #Notificationsgang
Like This Video For More Reactions!!!
Original: trshow.info/watch/ZqHsHk0yG20/video.html

YORUMLAR
Brandi LeGros
Brandi LeGros 16 gün önce
I'm with you. Screw the light! 😂
Brandi LeGros
Brandi LeGros 16 gün önce
That ending! No. Just no. I would not even go there on a dare!
Brandi LeGros
Brandi LeGros 16 gün önce
Hey, Simba! Love you man!
walking dead
walking dead 18 gün önce
This dude is cool af I just subbed
Schnappschildkröte
Schnappschildkröte Aylar önce
only 49 comments
BLUE FLAME INTEGRATION
BLUE FLAME INTEGRATION 2 aylar önce
I had my first experience with my great grandmother... 🥴 at the age of 9... she told me there was gonna come a point in time where I needed to take care of my grandmother and she expected me to do so... well. Fast forward I'm now 38 and my uncle died.. (overdosed on fentanyl) 🤯.. well my pops called me and they had everything covered except wends nights.. guess what?? That experience flooded back with my great grandmother.. So, yeah, that was only one experience.. Of course nobody believed me at the age of 9.. but I reminded my pops of when I was 9 and he started to cry. So of course I couldn't not do what was foretold. Then I had experiences in Gettysburg. Saw actual real apparitions near the triangular field. 2 soldiers that looked like statues... no face but illuminated by a blue light. Weird as fuck.Then I buy my house, which is haunted AF. I had to have a priest and a shaman come and clear that house 3 times.. now, I can do it myself, and regularly.. I had to figure it out because shit gets deep in my own house.. later figured out, I'm the psychic in my family apparently. I have so many experiences.
The fancy pants man
The fancy pants man 3 aylar önce
During this story my cat bumped me into my room door I jumped and my mind went blank
Nezar King
Nezar King 3 aylar önce
trshow.info/watch/hjJ7rJruBFM/video.html There’s a person who explores Tranquille and actually catches the shadow times talking about on camera.
Devin Jones
Devin Jones 3 aylar önce
Bro that gave me goosebumps to where my hair on my head was standing up lol nah bro I would never go a fuckin place like that fuck no in the words of art of kicks "Noooope Not Me".
Lil Braincell
Lil Braincell 3 aylar önce
“They gonna possess your ass, and eat your brains” 😂 had me dead
Brenden Kascsak
Brenden Kascsak 3 aylar önce
last prt i got chills
Rust Fighter
Rust Fighter 3 aylar önce
Honestly I like these kinds of stories not $#!+ your pants scary but give you big eyes and chills
Fullsend gta5 tutorials
Fullsend gta5 tutorials 3 aylar önce
I can't 🥴😅🤣🤣😂😂😂😂😂
ChoirBoyz Cutlery
ChoirBoyz Cutlery 3 aylar önce
Love the reaction! Tom is an amazing story teller!! Love the channel Simba!!
Tim-Boe Slice
Tim-Boe Slice 3 aylar önce
Tom got them "Balls o Steel". Hell to tha fk no!
Punjiislife
Punjiislife 3 aylar önce
white people are a different breed. that’s why we always die in horror movies
CJ Evans- Watkins
CJ Evans- Watkins 3 aylar önce
I might be white but I ain’t that white. Hell nah😬😂😂
Motocross_Cooper
Motocross_Cooper 3 aylar önce
Ooohhh......Right right right right, Of course...TROLL HAIR!!! *I PROMISE, I TOTALLY WAS NOT THINKING “DON KING”* when I saw the thumbnail!
Haywood u blomee
Haywood u blomee 3 aylar önce
Don’t Vote, BE A FREE MAN! Nah dude, of course not. My mind didn’t jump to Don king either.
A E S T H E T I C B E A T S
A E S T H E T I C B E A T S 3 aylar önce
Blue Moon is KING. Love your vids man. Keep em coming!
J DOOM
J DOOM 3 aylar önce
Please listen. U won't regret it m.trshow.info/watch/-WrgH_KbkbQ/video.html
J DOOM
J DOOM 3 aylar önce
React to Eaham. Black sheep. Please! He is soooo slept on man. I promise you won't regret it! And he has a ton of amazing work. Please Please Please Simbaa Please.
DANNY MEADE
DANNY MEADE 3 aylar önce
i watched this 10 minutes after it was posted.
Brody Gillett
Brody Gillett 3 aylar önce
I havent even got to the end but simba you my guy 🤣🤣🤣🤣 they dont want no fucking rent hahaha
Frank Mondella
Frank Mondella 3 aylar önce
Gotta get a team together and go check out this tranquil place
Mr. Allen
Mr. Allen 3 aylar önce
I'm still getting chills everywhere when it's close to the end
SimbaTv
SimbaTv 3 aylar önce
💯💯💯
Mr. Allen
Mr. Allen 3 aylar önce
I think house in the hills was shot in tranquil
Mr. Allen
Mr. Allen 3 aylar önce
Happy Halloween to yall and drink bear cheers 🍻 ✌
Dora Yoder
Dora Yoder 3 aylar önce
Love stories like this n I have goose bumps like crazy LOL
James Wren
James Wren 3 aylar önce
SIMBA, I Can't Believe You Haven't Reacted To LiL Dicky - Lion King!
James Wren
James Wren 3 aylar önce
That Fucking SUX!
SimbaTv
SimbaTv 3 aylar önce
I did a while ago got BLOCKED
Adam Ensor
Adam Ensor 3 aylar önce
Turrok
Adam Ensor
Adam Ensor 3 aylar önce
Oh the satire
Chris Ware
Chris Ware 3 aylar önce
I love simba but all the ads on this video kinda turned off the vibe if this video
Chris Ware
Chris Ware 3 aylar önce
I totally get that you cant control it
SimbaTv
SimbaTv 3 aylar önce
Sorry bro. I’ll check en
SimbaTv
SimbaTv 3 aylar önce
TRshow does the adds automatically
Egan Warnick
Egan Warnick 3 aylar önce
I've seen some shit in past 4 years and there is still shit going on
Itz_ Fez-Tex
Itz_ Fez-Tex 3 aylar önce
Simba, yo you gotta react to Some of Ashtin Larolds music
iWolf2185
iWolf2185 3 aylar önce
I would have to think about it but I might actually explore something like that lol
Thordan
Thordan 22 gün önce
@Kylee Kyotee stfu
Kylee Kyotee
Kylee Kyotee 3 aylar önce
I'll be praying for you buddy, to not do such a thing. That's all I will tell you. The child hood I had an things I experienced tells me to tell you not to do so. I hope this doesn't piss you off. Just tells you that it is not a good idea to do at all. Tom was lucky that's all I know to say other then the Lord watching over him and his 2 buddy's. I'm not trying to tell you what to do I'm telling you its definitely not something you want to mess with. At all. If you don't believe me then so be it find out for yourself. Then you will know those things are not something to mess with at all. Best of luck buddy.
Badeagle74
Badeagle74 3 aylar önce
Hell yeah simba
Mark Campbell
Mark Campbell 3 aylar önce
0:38 active-dating24.online
Jerrid Freeman
Jerrid Freeman 3 aylar önce
Simba's out of the zombie group lol He's going to trip you and let you get eaten while he gets away. Shame on you Simba. 🤣🤣🤣
cbogolo
cbogolo 3 aylar önce
You should try fat heads bumble berry beer
Candie F
Candie F 3 aylar önce
I would been like hell nah I am gone lol
idfk anymore
idfk anymore 3 aylar önce
Who was here during the live 💪😂💀
joshua Richards
joshua Richards 3 aylar önce
Yep
Candie F
Candie F 3 aylar önce
Oh my that scary hey 😁
David Jones
David Jones 3 aylar önce
I'am playing Maneater while watching this so I will try not to fuck up
SimbaTv
SimbaTv 3 aylar önce
😂😂😂
master night
master night 3 aylar önce
Hi
SCARY STORIES W/TOM MACDONALD!!👻👻👻👻👻(Reaction)
30:32
SCARY STORIES w/ TOM MACDONALD!{{REACTION}}
35:14
X MilitaryCriminal
görünümler 6 B
Konuşanlar 2. Sezon 5. Bölüm Tanıtımı
1:13
Konuşanlar
görünümler 186 B
Best Scary Stories Of June 2019!
10:17:16
Slumber Reads
görünümler 100 B
Tom MacDonald - BEST RAPPER EVER (REACTION!!!)
08:26
CBOW & SNAPPA
görünümler 28 B
Konuşanlar 2. Sezon 5. Bölüm Tanıtımı
1:13
Konuşanlar
görünümler 186 B
Justin Bieber - Anyone
4:24
JustinBieberVEVO
görünümler 43 Mn
Murat Dalkılıç - Yerin Dibi
3:14
Murat Dalkılıç
görünümler 996 B
Mahşer
2:57
Nahide Babashli - Topic
görünümler 646 B
Can Yüce - Büyüdüm (Official Video)
2:50
Can Yüce
görünümler 39 B