Güzel Günler | 24. Bölüm Fragmanı

  görünümler 872,528

Güzel Günler

Güzel Günler

4 aylar önce

Güzel Günler yeni bölümü ile her pazar saat 20.00'de Show TV'de!
GÜZEL GÜNLER KÜNYE:
Yapımcı: TMC Film / Erol Avcı
Yönetmen: Osman Taşçı
Senaryo: Selin Tunç
Müzik: Gürsel Çelik & Aslı Demirer
İdari Yapımcı: Güzide Balcı
Oyuncular:
Binnur Kaya (Kıymet), Ecem Erkek (Füsun), Leyla Tanlar (Selma), Zeynep Çamcı(Altan), Olgun Toker (Atakan), Burak Dakak (Mihran) ve Yıldıray Şahinler (Hakim), Seray Gözler (Saliha), Orkuncan İzan (Feyyaz), Duygu Köse (Leylim) , Oya İloğulları (Alya), Dora Dalgıç (Ayşim), Enginay Gültekin (Dilşat) ve Edip Saner (Çetin)
Güzel Günler TRshow Kanalına Abone Ol → showtv.tv/6eAMbn
diziguzelgu...
diziguzelgunler
diziguzelgunler
#ShowTV
#GüzelGünler
#mihsel
#alkan

YORUMLAR
Busenur Altıntepe
Busenur Altıntepe 3 aylar önce
Ya bitirmeyin işte şu diziyi..Tek aile ortamının güzel işlendiği dizi..
🌼 🌼 K
🌼 🌼 K 3 aylar önce
Bitecek mi gerçekten:(
Busenur Altıntepe
Busenur Altıntepe 3 aylar önce
@🌼 🌼 K malesef 😔😔💕
🌼 🌼 K
🌼 🌼 K 3 aylar önce
@Busenur Altıntepe ya üzüldüm bende vakitsizlikten daha diziye şimdi başlamıştım birinci bolumdeyim bir saat izleyebildim
Busenur Altıntepe
Busenur Altıntepe 3 aylar önce
@🌼 🌼 K bende çok üzgünüm çok neşeli güzel bir diziydi yazık oldu
alev ates
alev ates 3 aylar önce
Kesinlikle katılıyorum çok güzel Aile Dizisi bizi gülmekten Mutlu şen şakrak bu sıcak Aile ortamından mahrum etme yin😢😢Lütfen 🫠😊🥰
Esma Nur Çelik
Esma Nur Çelik 3 aylar önce
Bitmemesi gereken bi dizi. “Psikoloji ve yaşanmışlık” adı altına gizlenerek yozlaşmayan nadir bi diziydi ama bitmeye yaklaşması üzücü...bence daha fazlasını hakediyor. Hele de böylesi muhteşem bi kadroya sahipken
DENIZ KIZI
DENIZ KIZI 3 aylar önce
Aynen öyle kadro çok guzel daha feyyaz la füsun evlenecek inşallah işlenecek biseyler bulunabilir bence ni sezon daha
Hande Assaker
Hande Assaker 3 aylar önce
Nasıl beklenen reytingi almaz?! En güzel Türk dizisi. Lütfen bitmesin gerekirse seyirci toplarız 😅
MRS.AKPINARLI
MRS.AKPINARLI 3 aylar önce
Bi kere de şöyle mutlu dizilerde çocukları doğup büyüyüp onları mutlu ailede büyütünce neler oluyor onları izlesek şöyle uzun bir dizi olsa 300 500 bölüm olsa ne olur sanki bitmese .
ismail erkan
ismail erkan 3 aylar önce
aynen+
Esmira Karimova
Esmira Karimova 3 aylar önce
Aynen 😢
Ülkü Kaya
Ülkü Kaya 3 aylar önce
Ve keşke Yaprak dökümü adlı dizi kadar ömrü olsa. En azından herkes kavussa...
Eliff Karataş
Eliff Karataş 3 aylar önce
Kendi hayatınıkendın yaz oyna
Nimet Zeyrek
Nimet Zeyrek 3 aylar önce
Bende dizi gibi düşünüyorum ama sadece don bölümde mutlu son böyle olmasın Hint dizileri evleniyorlar evliliklerini görüyoruz bizde böyle olmuyor
차은우CHAEUNWOO
차은우CHAEUNWOO 3 aylar önce
Bu dizi izlediğim tek Türk dizisi bence hak ettiğinden daha fazla izlenmeli gayet güzel bir aile dizisi
Zəhra_Əliyeva🤍
Zəhra_Əliyeva🤍 3 aylar önce
Sonunda bir blink buldumm¿¿
Toca Life: Lucy
Toca Life: Lucy 3 aylar önce
Bende blinkim
Hüseyin Yılmazer
Hüseyin Yılmazer 3 aylar önce
Feyyaz Füsun çok tatlılar.kiymet hanıma hayraniz
Zehra Adem
Zehra Adem 3 aylar önce
Kedinlikle
Livoş
Livoş 3 aylar önce
Güzel olduğu için izlenmiyor insanlara hakaret küfür ihanet mafya dizileri hos geliyor sanırım insallah bitmez
Sibel Ayhan
Sibel Ayhan 3 aylar önce
Evet ya bitmesin yüzümüzü güldüren dizi.silahsız,kavgasız gürültüsüz bir dizi bitmesin lütfen
Demet Özmen
Demet Özmen 3 aylar önce
Bu dizi çooook güzel bitmesin lütfen Senarist bize müjde ver lütfen bitmesin
Ece Bartu
Ece Bartu 3 aylar önce
Yönetmen, yapımcı, senaryo, oyunculuk.. uzun zamandır medyada sürdürülen en iyi yapım ki yorumlardan da anlaşılacağı gibi. Kesinlikle devam etmeli en az 1 sezon daha. Türk halkını gerçek aile kavramını gösteren, neşelendiren bir yapım kesinlikle ama kesinlikle devam etmeli👏👏👏
Melis Gürer
Melis Gürer 3 aylar önce
Şuan tüm Tv'de izlenilecek tek aile dizisi bu dizi insanların mutlu olmaya ihtiyacı var .
tuba nur
tuba nur 3 aylar önce
Böyle bir dizinin izleyicisi olduğum için kendimle gurur duyuyorum izlediğim ve izlemeye değer tek dizi çünkü 😊 final yapanlarda yapmasına sebeb olanlarda kendinden utanmalı bence 😢
sena
sena 3 aylar önce
FİNAL OLMASIN LÜTFEN PAZAR GÜNLERİ İZLEDKEN BÜTÜN DERTLERİMİ UNUTTUĞUM MUTLU OLDUĞUM TEK DİZİ🥺🥺
Рома Сулейманов
Рома Сулейманов 3 aylar önce
Lutfen final olmasin cok guzel bir dizi lutfen ❤🥺
Melike Yalçın
Melike Yalçın 3 aylar önce
Çok güzel bi dizi bitmeyi haketmiyor şuan gösterimde olan dizilerin hepsinden daha iyi aile dizisi
Aqida Ashurova
Aqida Ashurova 3 aylar önce
Fragmanı görünce çok sevindim. ama en sevdiğim dizi bitiyor diye çok üzülüyorum😢😢😢
Senem Gazioğlu
Senem Gazioğlu 3 aylar önce
Lütfen final olmasın. Pazar akşamlarını iple çekiyoruz. Bitmesin bu güzelim dizi❤
Tükəzban Zülfüqarova
Tükəzban Zülfüqarova 3 aylar önce
Final olmasin.Mukemmel dizi ❤
Ezgi Doğan
Ezgi Doğan 3 aylar önce
Severek ve ailecek izlediğimiz tek dizi.Bitmesin
S C
S C 3 aylar önce
Ohh yaa Şükür fragman geldi 2 hafta seçim günü dolayısıyla yayınlanmadı gözümüz yollarda kaldı favori dizimiz lütfen final olmasın efsane dizi efsane kadro❤
Elçin Badem
Elçin Badem 3 aylar önce
Daha seyretmeden oyunculara bakınca tebessüm ettiren güzel dizi
Furkan Özüpek
Furkan Özüpek 3 aylar önce
Bitirmeyin yahu şu güzel diziyi
Gizem Ağ
Gizem Ağ 3 aylar önce
Harika bir bölüm bizi bekliyor 😍 Dizinin biteceğine dair haberler dolaşıyor ortada umarım yalan haberdir 😓 bitmesin🙏🏻 gerekirse başka kanalda devam etsin ama bitmesin 🌸
Sevinc Qarayeva
Sevinc Qarayeva 3 aylar önce
Malesef gerçek 26 bölüm final😔😔😔
Ayşe
Ayşe 3 aylar önce
Fragmanı bile izlerken gülümseten bir dizi😍
Öylesine Bi Kanal
Öylesine Bi Kanal 3 aylar önce
Ya gözünüzü sevim bitmesin şu dizi ya LÜTFEN YA
Kelly Molly
Kelly Molly 3 aylar önce
Bu dizi BITMESIN.! Lütfen yaa. Ailecek izliyebilecegimiz TEK dogru düzgün dizi. Asiri begenerek keyifle izliyoruz. Bitirmeyin bu diziyi.!
Yagmur Bulut Çelebi
Yagmur Bulut Çelebi 3 aylar önce
İkinci sezonu kesinlikle hak ediyordu. Daha yazılıp yaşatılacak çok güzel günler olabilirdi.🥺😞
İrems
İrems 3 aylar önce
İnanılmaz iyi dizi final olmasını kaldıramıyorum
Ceren Bilge
Ceren Bilge 3 aylar önce
Çok keyifle izlediğim tek dizi. Lütfen bitmesin.😔🙏
Blue Cookie
Blue Cookie 3 aylar önce
Bitirmeyin diziyi be 😢
Sadəcə biz
Sadəcə biz 3 aylar önce
Her bölümde kaç kişi final yapmiyin diyor amma bunlara rağmen final olursa hiç bir şey demiyecem 😶 Dizi çox güzel ve seviyoriz ❤
Karo
Karo 3 aylar önce
Bitirmeyin bu diziyi!! 😢
Tekin Home
Tekin Home 3 aylar önce
Bitmesin final olmasın bu dizi gerçek ailecek izlenecek bir dizi ve izliyoruz 😊
Özge Arslan
Özge Arslan 3 aylar önce
Uuzn zamandır izlerken mutlu olduğum, iyiliğin kazandığı, kimin elinin kiminin cebinde olduğunu anlamaya çalışmadan, silahların kötülüklerin olmadığı bir dizi vardı o da final yapıyor. Üzgünüm 😢
Songül TAŞDELEN
Songül TAŞDELEN 3 aylar önce
Ne olur bitirmeyinnnn bu dizi oyuncular çok güzel harika. Ailecek izlenen bir dizi biz çok seviyoruzzz 👍👍
Elif
Elif 3 aylar önce
Yaaa lütfen bitmesin lütfen bu kadar güzel kaliteli diziyi neden bitiriyorsunuz
Gulser Ozluk
Gulser Ozluk 3 aylar önce
Keşke hiç bitmese ne olur bu kadro bi dizi daha çeksin harikasınız ❤❤❤❤❤
Ayşe Sever
Ayşe Sever 3 aylar önce
Çok güzel bir dizi bitmesin ailecek eğlenerek gülerek izlediğimiz bir dizi.
svg kbc
svg kbc 3 aylar önce
Akıl sağlığımızı koruyabilmenin tek yolu bu diziyi izlemek, nolur bitirmeyin 🙏🙏
Айсель Алескерова
Айсель Алескерова 3 aylar önce
Geçen hafta tüm bölümleri 2 günde hiç usanmadan izledim. Ve bütün hafta bekledim ki fragman versinler. Hem bekleyip hem korku içinde ya hiç devam etmese diye üzülüyordum. Sonunda❤
NAZİRE ZÜLFİKAROĞLU
NAZİRE ZÜLFİKAROĞLU 3 aylar önce
o kadar anlamsız diziler devam ederken bu dizinin bitmesi akıl alır gibi değil......biri bizi duysun artık ve dizi bitmesin nolurrrr....fragman bile bu kadar güzelken bölüm kimbilir nasıl güzel........
MaryArinna91
MaryArinna91 3 aylar önce
Gereksiz saçma sapan diziler yıllarca sürerken, tertemiz, sımsıcacık bu dizi nasıl final oluyor anlamıyorum. Lütfen ama lütfen bitirmeyin😢🙏🏻
H çoban
H çoban 3 aylar önce
Bitirmeyin şu diziyi lütfen ❤❤❤
MEHMET ULUSOY
MEHMET ULUSOY 3 aylar önce
Harika bir dizi hem komik hemde izlerken insan mutlu oluyor ❤
mernus San
mernus San 3 aylar önce
Doyamıyorum bu diziye ben ya her gün olsa her gün izlerim inşallah seneye de devam eder ❤
Yagmur Bulut Çelebi
Yagmur Bulut Çelebi 3 aylar önce
Tadı damağımızda kalacak bir dizi. Tek kelime ile YAZIK ediyorlar güzelim diziye.😞😞😭😭
Aişe Bingöl
Aişe Bingöl 3 aylar önce
Ya Allah peygamber aşkına bitirmeyin şu diziyi ya!! Tertemiz mis gibi aile dizisi. Vallahi izlenmiyor diğerleri 😭
Zelal Günbegi
Zelal Günbegi 3 aylar önce
Bitirmeyin şu diziyi nasıl güzeller güzeli dizimiz bitebilir
Aygun Kerimova
Aygun Kerimova 3 aylar önce
Ben bu diziden canım ailem havası alıyorum ❤❤❤
Melek Thoms
Melek Thoms 3 aylar önce
Bitmesin bitmesin bitmesin bu dizi❤ severek izlediğim tek dizi 😊
Fatos Yavas
Fatos Yavas 3 aylar önce
İnşallah final yapmazsınız yaaa çok güzel bir dizi ❤
Gül
Gül 3 aylar önce
Dizide her şey yolundaysa finale doğru gidiyoruz,finale çok yakınız demektir 😢😢 Ahbe güzelim dizim 😢😢😢😢
mona
mona 3 aylar önce
Maalesef ya offf Ne güzel pazar akşamları tüm haftanın yorgunluğunu atacak bir dizimiz vardı O saçmasapan dizilerin tutulup güzel günlerin bitmesi adil mi ya 😢
Meral Yılmaz
Meral Yılmaz 3 aylar önce
26. Bölümde son maalesef.
Hanife Yüksel
Hanife Yüksel 3 aylar önce
Herşey ortaya çıkıyor bitmesin lütfen bitmesin😪❤️
fadime sahin
fadime sahin 3 aylar önce
Çok güzel bir dizi yaaaa fragmanı bile izle beni diyor yurtdışında olduğum halde hiç kaçırmıyorum lütfeeeeen bitmesin bu dizi yüzümüze güldüren tek şey 🧿
Zehra
Zehra 3 aylar önce
Herşeyin yolunda gittiği tek dizi gerçekten izlerken kendimi çok iyi hissediyorum keşke final yapmasanız
Leyla Altun
Leyla Altun 3 aylar önce
Keşke çok iyi dizi
Pembe Karataş Katlan
Pembe Karataş Katlan 3 aylar önce
Uzun zamandan sonra ailecek izlediğimiz tek Türk dizisi. Sanki evimizin bir ferdi gibiler, bizden, içten...
Ülkü Kaya
Ülkü Kaya 3 aylar önce
En sevdiğim Mükemmelinde ötesi Bi dizi , kadro senaryo emeği geçen herkese minnettarım iyiki varsınız. Ve inşallah olursunuz. Reytinginiz bol olsun 💞💞💞💯💯💯💯💫💫💫💫
{FERAY}=π
{FERAY}=π 3 aylar önce
Her güzel şeyin bir sonu vardır yavaş yavaş finale gidiyoruz.😔
Hale Baskal
Hale Baskal 3 aylar önce
Bitirmeyin yaa lütfen normal aile dizisi sadece bu var keyifle izlenen.Kalitesi oyuncuları harika 😢
nur _hv
nur _hv 3 aylar önce
Ne olur Fisunla Feyyazın çocuklarınıda görelim. Bitmesin dizi😭 Tek derdsiz, tasasız dizi buyaaa. Boyle diziler çok olsun
Seval Okkay
Seval Okkay 3 aylar önce
Lütfen bitirmeyin...kim karar veriyor yahu şu reyting işlerine. İzlenecek çok az şey yapılıyor onuda hemen bitiriyolar yazıklar olsun
Nursen Alg
Nursen Alg 3 aylar önce
Neden insanların sevdiği diziler i bitirmek için uğraşırsın anlamak zor sevgi dayanışma içtenlik mutluluk bu diziyi seviyoruz bitirmeyin
XBSEİ
XBSEİ 3 aylar önce
Final olmasını istemediğim tek dizi
Sakine Aslan
Sakine Aslan 3 aylar önce
Sakın bitirmeyin bu diziyi
The Heshim
The Heshim 3 aylar önce
Harika bir dizi. Sıcak aile ortamı, oyuncular muhteşem
S. Mks
S. Mks 3 aylar önce
Keşke bitmese tek seyrettigimiz dizi ailece
skz°hwang°
skz°hwang° 3 aylar önce
lütfen bitirmeyin bir hafta bile yokluğu üzdü🙁
Blue💙
Blue💙 3 aylar önce
Lütfen bu diziyi bitirmeyin..
aysun inal
aysun inal 3 aylar önce
Fragmanda bile ağzım kulaklarımda gülüyorum ❤
Cemre
Cemre 3 aylar önce
Yaaaa dizi asıl şimdi güzelleşiyoooor. Keşke bitmeseee:(
eda erdem
eda erdem 3 aylar önce
Izlenmeler artıyor aslinda bitirmeyin su diziyi gozunuzu seveyim
Jamily Suleymanova
Jamily Suleymanova 3 aylar önce
Çok çok güzel bir dizi,huzurlu, keyifli .Hep gülümsüyorum bu dizin görende.Ne olur devamı gelsin.
Ayşe Bozkurt
Ayşe Bozkurt 3 aylar önce
Neden bitiriyosunuz ailece keyifle izledigimiz tek diziydi reytink kim yaaa sacma sapan diziler neden kalkmiyo da guzel gunler bitiyo lütfenyaaa takipciler icin devam edin pazar gecesini iple çekiyoruz❤
Sercan Akcan
Sercan Akcan 3 aylar önce
Yaaa en hakeden dizi maalesef bitiyor ya😢😢
semuş semuşş
semuş semuşş 3 aylar önce
Ayy Füsun ve Feyyazı flört durumunu uzun uzun bölümler yapsanız keşke❤
Turuncu
Turuncu 3 aylar önce
Final olmasın diyenler beğenebilirmi lütfen 🎉
Ruhan Şahin
Ruhan Şahin 3 aylar önce
Gülümseten tek dizi ❤ bitmesinnn
Gamzem
Gamzem 3 aylar önce
Bu dizi hiç bitmesin ❤❤❤
Kadiriye ülkü Dilci
Kadiriye ülkü Dilci 3 aylar önce
Final olmasa keşke çok güzel bir bölüm bizi bekliyor
Leyla Baba
Leyla Baba 3 aylar önce
Asla bitmeyecek bir dizi lütfen uzat
Neghat Dostyar
Neghat Dostyar 3 aylar önce
Bu dizi bitmesin lütfen ❤
Güler Bozkurt
Güler Bozkurt 3 aylar önce
Bu güzel d Bu çok güzel diziyi ve senaryoyu yazana çok teşekkür ederim hayatımıza çok güzel dokunuşlar yapıyor lütfen uzun yıllar davam etmesini diliyorum kadro mükemmel uyumlu ve sevecen bir çok anlamsız dizilerin içinde Saygının ve sevginin değerini öğretiyor kaybettiklerimizi🙏
Rukiye 34 Yarba
Rukiye 34 Yarba 3 aylar önce
Keşke final olmasaydı ben çok seviyordum diziyi 😢 boşuna demiyorlar her şeyin sonu var
Reckless'❌
Reckless'❌ 3 aylar önce
YA MÜKEMMEL BİR DİZİ NOLUR BİTMESİNN❤❤
Ebru 01062014
Ebru 01062014 3 aylar önce
Koşa koşa fragmana geldim. Keşke bitmese.. 😢 bi daha böyle dizi ne zaman gelir ki. 😢
Nazime Bingöl
Nazime Bingöl 3 aylar önce
Ya hiç final olmasın çok güzel bir dizi final olacak gibi hissediyorum ama final olmasın ya
Dolunay Önal
Dolunay Önal 3 aylar önce
Tek takip ettiğim dizi.. Lütfen bitmesin😔
Nehir ama Filenin Sultanları'na hayran olan
Nehir ama Filenin Sultanları'na hayran olan 3 aylar önce
Oyyy fragman gelmiş. 🧡 Çok seviyorum. Final olmasın. 😢🩵
Ilgın Çiftçi
Ilgın Çiftçi 3 aylar önce
Bu dizi aşklara vesile oldu 👍 Leyla ve Burak çok yakışıyorsunuz mutlu olun 🙏 maşallah nazar etmeyelim 👏
gülüm nur
gülüm nur 3 aylar önce
Ayyy ALLAHım bu dizi bir harika beni çokkkk mutlu ediyor 🤗🤗
Sema Akaslan
Sema Akaslan 3 aylar önce
Benide 👍👍👍👍
Sururi Uras
Sururi Uras 3 aylar önce
Lütfen.... N'olur... Allah aşkına... Tamam sezon finali falan olsun ama tümden bitirmeyin bu diziyi... Şu sıkıntılı günlerde yüreğimizi ısıtıyor valla billa. Bak Allah aşkına dedim...
Merve Nur
Merve Nur 3 aylar önce
Lütfen dijitalde yada tv de ama devam ettirin. Tek ihtiyacımız komedi.... dram aksiyon romantik komediden çok komediye bu diziye ihtiyacımız var.🙏🙏🙏
Ferhan
Ferhan 3 aylar önce
7 Numara vardı aile dizisi, onun sıcaklığı samimiyeti sende de var Güzel Günler nolur bitme ❤🙏
Tuana Cengiz
Tuana Cengiz 3 aylar önce
Bence feyyazla füsun evlenicek
Acemi Balık
Acemi Balık 3 aylar önce
Evet evlenecekler
ᝯׁhׁׅ֮υׁׅᨰׁׅhׁׅ֮ꫀׁׅܻᥣׁׅ֪℘zׁׅ֬
ᝯׁhׁׅ֮υׁׅᨰׁׅhׁׅ֮ꫀׁׅܻᥣׁׅ֪℘zׁׅ֬ 3 aylar önce
bilmem
Tuana Asya Gülsever
Tuana Asya Gülsever 3 aylar önce
insss❤
secil polat
secil polat 3 aylar önce
Inanilmaz bi tahmin gercekten, bu kimsenin aklina gelmemistir eminim.
kiki.
kiki. 3 aylar önce
Evlenmezse kendimi asarım
Müjgan KOSTAK
Müjgan KOSTAK 3 aylar önce
Bitmesin be bu dizi
Fira Haciyeva
Fira Haciyeva 3 aylar önce
Sonunda Füsunu mutlu gördüm ya ölsemde qam yemem artik🤭.Bitmese bu dizi keşke şu anda benim güle səbəbim bu dizi
limon
limon 3 aylar önce
Bu dizi final olmasın çok güzel aile dizisi final yapmayin
Özlem Yıldırım
Özlem Yıldırım 3 aylar önce
Çok güzel günleerrr.. Lütfen devam etsin lütfen. Bayılıyorum bu diziye.
İlknur Ban
İlknur Ban 3 aylar önce
Allahım sen arka sokaklar ömrü nasip et amiiinnnn❤
Sevcan Kuzkaya
Sevcan Kuzkaya 3 aylar önce
Severek ilgiyle takip ediyorum lütfen bitmesin arkadaşda yazmış yorumunda sevgi ortamında büyüyen çocukları görmek istiyoruz artık hep bir kaos entrika gerçekten yıldık artık bu tip dizilerden .bitirmeyin❤❤❤
Eslem Kalafat
Eslem Kalafat 3 aylar önce
Ya kesinlikle bitmemesi gereken bi dizi niye bitiriyosunuz ki ailece izlenebilecek tek dizi bide yani
Güzel Günler 26. Bölüm (Final) @guzelgunlerdizi
2:25:35
Güzel Günler
görünümler 2,3 Mn
Kızılcık Şerbeti 31. Bölüm  @showtv
2:25:41
Kızılcık Şerbeti
görünümler 6 Mn
Yalı Çapkını 39. Bölüm Fragman
01:01
STAR TV
görünümler 2,5 Mn
Ben Bu Cihana Sığmazam 37. Bölüm @atvturkiye
2:21:41
Ben Bu Cihana Sığmazam
görünümler 2,4 Mn
Benim Düğün Girişi 🤣 #shorts #çokgüzelhareketler2
00:40
Çok Güzel Hareketler
görünümler 130 B
Güzel Günler 25. Bölüm @guzelgunlerdizi
2:10:46
Güzel Günler
görünümler 1,9 Mn
Ömer Dizisi 24. Bölüm
2:21:48
Ömer Dizisi
görünümler 467 B
Güzel Günler 23. Bölüm @guzelgunlerdizi
2:22:26
Güzel Günler
görünümler 2,6 Mn
Gönül Dağı 106. Bölüm @GonulDagiTRT
2:31:19
Gönül Dağı
görünümler 1,3 Mn
Aleyna ile Feyyaz'ı bitiren olay! | Güzel Günler
12:49
Hayatımın Neşesi 11. Bölüm @HayatiminNesesiTRT
2:8:57
Hayatımın Neşesi
görünümler 345 B
Yalnız Beni Sev - Pakistan Dizisi | 12. Bölüm Fragmanı 💓
1:05
Kanal 7 Pakistan Dizileri
görünümler 89 B
İFADEYE ÇAĞRILMIŞTIM
0:51
Yavuz Günal
görünümler 167 B
İlişkisi Bittikten Sonra Erkekler!
0:10
Fikri Kereviz
görünümler 148 B
İlişkisi Bittikten Sonra Erkekler!
0:10
Fikri Kereviz
görünümler 148 B
Çok Güzel Hareketler 2 | 149. Bölüm Tanıtımı (Yeni Sezon)
1:07