Güldür Güldür Show 138.Bölüm (Tek Parça Full HD)

  görünümler 235,122

Güldür Güldür

Güldür Güldür

5 yıl önce

Ali Sunal’ın sunumuyla eğlencenin vazgeçilmez adresi Güldür Güldür Show, birbirinden renkli ve eğlenceli skeçleriyle yine herkesi kahkahaya boğacak.

Yapımcılığını BKM’nin üstlendiği, “Güldür Güldür Show” her hafta, günlük hayatın içinden aileden aşka, şöhretten teknolojiye, futboldan arkadaşlığa kadar birçok konuyu kendi mizah anlayışları ve yeni yaklaşımlar ile tekrar ortaya koymakta.

► Güldür Güldür TV'ye Abone Olun: goo.gl/v9le8I

► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql

guldurguldurtv
Guldur_Guldur
guldurguldur

YORUMLAR: 58
Bilal YETER
Bilal YETER 5 yıl önce
Fikriye daha çok rol verilsin işin hakkını en iyi yapanlardan birii..!!!
Yücel Cebic
Yücel Cebic 5 yıl önce
İnsan bir halayı bu kadar mı cok sever valla helal olsun iyi çoşturdu seyircileri belkide ilk ünlüleri tanıyalım'ı bu kadar çok beğendim :)
Gece Başaran
Gece Başaran 5 yıl önce
İşten Geldiğimde Tatilde Yemek Yerken Okuduğum zamanlar Okuldan Geldiğimde Herzaman Sıkılmadan İzlediğim Tek Program Allah Hiçbirini Başımızdan Eksik Etmesin Şevket Mircan Adıyla Tanınan Çağlar Çorumlunun Babası Vefat Etti Başı Saolsun Mekanı Cennet Olsun Nice 138 Bölümlere Sizleri Seviyoruz BKM AİLESİ :) İyi Seyirler
Melahat Kavak
Melahat Kavak 2 yıl önce
Mahmut Tuncer valla helal olsun cok guzel halay cekti ve senlendirdi ve cok komik oynadi
Melahat Kavak
Melahat Kavak 2 yıl önce
Guldur guldur muhtesem insallah hic bitmez Harikasiniz hepiniz de
Duru Drkn
Duru Drkn 5 yıl önce
eşofmanlı şevket hoca 😂
Serdal Bahar
Serdal Bahar 5 yıl önce
çok güzeldi Ben sizin videolarınızı bayılıyorum
Cihangir Coşar
Cihangir Coşar 5 yıl önce
Arkadaş inşaat makinası yerine aşagıdan gürültü patırtı gelseydi millet birbirine bagırsa çagırsaydı yani kavga olsaydı veya biri apartmana çıkıp intihara teşebbüs ediyor olsaydı bu millette onu izliyor olsaydı skecin sonu daha iyi olurdu çünkü bizim milletimiz bu tür şeyleri seyretmeye bayılıyor hatta izlerken çekirdek çitleyen bile var 😃
Lokman Demir
Lokman Demir 5 yıl önce
dışarda süper eve gelince kursunsuz ! :))
Erkan Aycil
Erkan Aycil 5 yıl önce
iyi ki varsınız ...
Okan Güvenç
Okan Güvenç 5 yıl önce
Fikri harbiden efsane ya tek güldügüm karakter :D
T-Rap
T-Rap 5 yıl önce
1. skeç : 01:30 2. skeç : 22:25 3. skeç : 46:30 4. skeç : 1:06:30 5. skeç : 1:29:25
Murat Büyüksoy
Murat Büyüksoy 5 yıl önce
Meltem Yılmazkaya ❤️❤️❤️
mert denkdaş
mert denkdaş 5 yıl önce
Cok guzel
CAVİD HD
CAVİD HD 9 aylar önce
Cox seviyorum bilalı
Melahat Kavak
Melahat Kavak 2 yıl önce
Anlamiyorum seyirciler kendilerini neden rezil ediyorlar 104:00 adam seyirci 2 senedir evli evliligi bitti bu program dan sonra .. sacma sapan konustu eski sevgilisini anlatti, 2 tanede parali sevgili bulmus onu da soyledi , kadin artik bosanir
Lokman Demir
Lokman Demir 5 yıl önce
çocuk yapmak için gerekli malzemeler: karbon'meni'aksit !!! 😀😀
Bahar Akbulut
Bahar Akbulut 5 yıl önce
oha lan haber spikercisi gelmis :D
Silvana Ilieva
Silvana Ilieva 5 yıl önce
Onur Buldu💟💟💟
Mehmet Kaya
Mehmet Kaya 9 aylar önce
Maalasef kimse yanlış /kimya,fizik yanlış bilgiye deyinmediler,karbonmonoxid CO dur,CO2Oksijendir keşke böyle önemli ayrintilarada dikkat edilseydi,seyirciler dahil kimse bu yanlışa deginmediler oksijen CO2 dir ,karbonmonoksik ise CO sır?!!!
Hasan Hüseyin Solak
Hasan Hüseyin Solak 5 yıl önce
İrem SAK ❤️
MuazzezStn
MuazzezStn 7 aylar önce
Didem Arslan Yılmaz mı o kırmızılı 😂
erturk Akbulak
erturk Akbulak 5 yıl önce
Süt anneden yoğurt yapılır mı asljdhalbsasd
Kerem Kuas
Kerem Kuas 5 yıl önce
Her zaman ki gibi güzel ancak dikkatimi çeken bir nokta var, oyuncular son zamanlarda cok fazla gülmeye başladı yani rolden kolay çıkıyorlar. Güldür Güldür Show programında sona mı geliniyor acaba? Belki bir alaka kuramamışsınızdır ancak ben öyle hissediyorum
Murat Büyüksoy
Murat Büyüksoy 5 yıl önce
Patronlar gelmiş
Eren Kaya
Eren Kaya 5 yıl önce
Mesut parayı buldu neden hala burnunu yaptırmıyor,yapabilecek doktor mu yok? :) hepiniz başarılısınız,iyi çalışmalar
İlyas Bozkurt
İlyas Bozkurt 5 yıl önce
rol arkadaşının kusuruyla dalga gecerek güldürmeye başlandıysa bilinki o artık izlenmez.. yukarıdaki skeçlerde olduğu gibi
Youtube Kanalı
Youtube Kanalı 5 yıl önce
O günlerden bugünlere basın yasaklarına şiddete yokluğa geldik. Özgürlük bitti. Ahh ahhh ne günlerdi eskiler.
çeşitli videolar
çeşitli videolar 5 yıl önce
BU ŞEKİLDE KABUL ETMİYORUM YILLARDIR İZLİORUM BU FORMATI İNSANLAR ALEMİ BEŞER BEŞER VE GÜLDÜR GÜLDÜR OLMAK ÜZERE YILLARDIR İZLİORUM YALNIZ İLLA GÜZEL SKEÇLERİN OLMASI İÇİN SHOW TV ÇALIŞANLARININ EN ÖN SIRAYAMI GELMESİ LAZIM YADA BKM DEN BİRİNN FİLMİNİN ÇIKMASIMI LAZIM BU YAZDIĞIM SİTEM DEĞİL İSTEK TARZNDA Bİ YAZIDIR YAKLAŞIK 3 HAFTADIR SKEÇLER İYİ DEĞİLDİ AMA SHOW TV ÇALIŞANLARI GELİNCE BU BÖLÜM GERÇEKTEN GÜZEL VE ÖZENLİ İDİ ŞİMDİ YILLARDIR İZLİYEN BİRİSİ OLARAK İSTEİĞİM ŞU EVET 20 30 SHOW TV ÇALIŞANI EN ÖNDEN İZLİYO DİE SKEÇLER BUKADAR GÜZEL OLABİLİYORSA YILLARDIR EKRAN BAŞINDAN İZLİYEN BİZLER Kİ BİZİM SAYIMIZ 20 30 DEĞİL BİNLER ONBİNLER BİZİM İÇİNDE HER BÖLÜME ÖZENİLMESİ LAZIM NACİZANE İSTEĞİMDİR
Master of Sex
Master of Sex 5 yıl önce
çeşitli videolar kardeşim haklısın da bu bölümde de bi tık yok yalnız.Hele o aysel denilen oyuncu müsveddesi bu bölüm de yine her zaman olduğu gibi içine ediyor herşeyin.Kanalın patronu turgay ciner gelmiş ama...
Vera Dry
Vera Dry 5 yıl önce
çeşitli videolar Gerçekten çok haklısınız..Bende diyorum heralde haftalardır süren olumsuz eleştirileri dikkate aldılarda özendiler..Başka bir nedenide varmış meğer..
BroBehiZT
BroBehiZT 4 yıl önce
Wonder Woman olsaydı Karım Ona biner Uçardııım
Riza -13 mon snap
Riza -13 mon snap 5 yıl önce
1:28:00 adam volverin cok benziyor
Muharrem Aslanturk
Muharrem Aslanturk 2 yıl önce
Wolverine
ramazan sarıdogan
ramazan sarıdogan 5 yıl önce
aysel sen nasıl bir kadınsın ya..sanıl bir oyuncusun türkiyede en iyi ceşitliligi olan oyuncu...
Elif A.
Elif A. 5 yıl önce
ramazan sarıdogan lan yürü git sen kime asılıyorsun.Sen bu oyuncu bozuntusunu seviyor bi de onu en iyi oyuncu diye görüyorsan sen acınacak haldesin.Bu kadar insanın nefret ettiği tiksindiği bişeyden sen hoşlanabiliyorsan sen acınak haldesindir.İğrençliklerden hoşlanan zevk alan bazı insanlar da var ama yazık onlara....
ramazan sarıdogan
ramazan sarıdogan 5 yıl önce
elif A sen oyna onu görelim sana hayranlık yapalım:..bana acıyacagına kendine acı cok şükür acınacak halde degilim...sen in bişeyini görmedik...eger sen beni kendine hayramn bırak senin icin dünyay yakmasam yüzüme tükür ama sen bırakamasan yazıklar olsun sana...
Elif A.
Elif A. 5 yıl önce
ramazan sarıdogan zerre oyunculuğu yok bi de buna en iyi rol çeşitliliği olan oyuncu demiş yazık sana acıyorum.
King Baba
King Baba 5 yıl önce
ilk
Yasemen Çiçekçilik&Organizasyon NEVŞEHİR
Yasemen Çiçekçilik&Organizasyon NEVŞEHİR 5 yıl önce
Süpersiniz,sizi izlemekten zevk alıyorum,yalnız artık Ali sunaldan ricam çok sık kesiyor skeçleri,bıraksın biz onları doğal haliylede seviyoruz.
deli dolu oyunlar 2
deli dolu oyunlar 2 5 yıl önce
sa
Sümeyye Ericel
Sümeyye Ericel 5 yıl önce
as
G
G 5 yıl önce
Aysel'in rol yeteneğini beğenmiyorum resmen irite ediyor..
melis aras
melis aras 5 yıl önce
G A
Master of Sex
Master of Sex 5 yıl önce
G A rol yeteneği yok ki kardeşim irite eden, iğrendiren ,mide bulandıran şey de o zaten.Zerre oyunculuk yeteneği yok karıda.O gram oyuncuysa diğerleri ne , diğerleri gerçekten oyuncuysa bu karı ne ?
Toprak Yüksel
Toprak Yüksel 5 yıl önce
1
hanifi kacmaz
hanifi kacmaz 5 yıl önce
1
Yaz kafaya Al haftaya
Yaz kafaya Al haftaya 5 yıl önce
ffgh
Master of Sex
Master of Sex 5 yıl önce
Şu aysel denilen oyuncu müsveddesini; bu kadar değerli bir kadronun içine katıp oyuncu diye sahneye de ekrana da çıkardığınız için YAZIKLAR OLSUN.......
Onur Korunlu
Onur Korunlu 5 yıl önce
bu kadın yalan dünya dizisini de mahvediyordu onun yüzünden diziyi bıraktım
Derya Deniz deniz
Derya Deniz deniz 5 yıl önce
Aysel çok iyi bence
Elif A.
Elif A. 5 yıl önce
YUSUF MİROĞLU gönülden katılıyorum kesinlikle
Ece Naz
Ece Naz 5 yıl önce
YUSUF MİROĞLU helal olsun ağzına sağlık aynen
Hasan Oren
Hasan Oren 5 yıl önce
Aysel ciddiyeti bozuyor
Oscar Cardozo
Oscar Cardozo 5 yıl önce
Hasan Oren niye ciddi olsun ki?komedi programı bu sonucta
Güldür Güldür Show 137.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:52:33
Güldür Güldür Show 133.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:35:56
Mahmoud Trézéguet   İmza Töreni
9:24
Trabzonspor
görünümler 45 B
Kızlar öpünce vs erkekler öpünce 🤣
0:14
Mabel Matiz - Karakol
4:35
mabelmatiz
görünümler 4,5 Mn
Güldür Güldür Show 140.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:37:30
Güldür Güldür Show 143.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:47:59
Güldür Güldür Show 159.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:58:15
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 1 Mn
Güldür Güldür Show 138. Bölüm Full HD Tek Parça (17 Mart 2017)
1:49:30
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 1 Mn
Güldür Güldür Show 114. Bölüm Tek Parça Full HD (25 Mayıs Çarşamba)
1:37:10
Güldür Güldür Show 136. Bölüm Full HD Tek Parça (3 Mart 2017)
1:38:05
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 1 Mn
Güldür Güldür Show 139. Bölüm Full HD Tek Parça (24 Mart 2017)
1:50:50
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 1 Mn
Güldür Güldür Show 144.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:36:00
Güldür Güldür Show 59.Bölüm
1:22:40
Güldür Güldür
görünümler 230 B
Konuşanlar 72. Bölüm Shot
22:09
Konuşanlar
görünümler 3,5 Mn
20 WOMEN VS 1 SIDEMEN: JIDION EDITION
1:1:03
Sidemen
görünümler 6 Mn
RAPÇİLERİ SESLERİNDEN TANIMAK! w/ @ŞEHİNŞAH
23:23