Katarsis: Ceylan Ertem - Panikatak ve Agorafobi

  görünümler 770,699

Bana Göre TV

9 aylar önce

KATARSİS’in Bana Göre Tv’de bu bölümünün konuğu Ceylan Ertem. Programda Ceylan Ertem, Gökhan Çınar’a içini döküyor. Çocukluğunu, çocukluğu boyunca yaşadığı panikatak ve agorafobiyi, ailesini, büyüme hikayesini, hayallerini, hayal kırıklıklarını, dönüm noktalarını, "iyi ki"lerini ve onu “Ceylan” yapan öyküsünü anlatıyor. KATARSİS yeni bölümüyle şimdi yayında!
Yeni bölümleri kaçırmamak için abone olun: bit.ly/2LUEOwP
Instagram'da bizi takip etmeyi unutmayın: bit.ly/2YwN7jP
#katarsis #ceylanertem #gokhancınar

YORUMLAR
Bana Göre TV
Bana Göre TV 9 aylar önce
Yeni bölümleri kaçırmamak için abone olun: bit.ly/2LUEOwP
irem Gok
irem Gok 5 aylar önce
Ah ben bi anlatsam yaşadıklarımı 21 yaşındayım ama 40 yaşında bi kadın gibiyim... Neyi anlatcamı şaşırır kalırım
Snbhr
Snbhr 6 aylar önce
Sohbet çok bölük pörçük hiçbir şey anlaşılmıyor🙈
Şaban Bozkurt
Şaban Bozkurt 6 aylar önce
Yıldız tilbe gelsin
Abdullah Solmaz
Abdullah Solmaz 8 aylar önce
@Tarık Mustuk ade
Cayide Seven
Cayide Seven 8 aylar önce
Mustafa keskini de konuk olarak alın
zlyt
zlyt 3 gün önce
Mabel matiz gelmeli
Eylem Bolat
Eylem Bolat 10 gün önce
Ruh eşim ceylan ertem senin hayatinda olmak isterdim. Sen cok yaşa❤
Çilem
Çilem 12 gün önce
Ben seni çok seviyorum ❤️ naifsin kibarsın, sesin çok güzel,kendin çok güzelsin, güzel de bir insansın 🙏
Eda Küçüker
Eda Küçüker 19 gün önce
22.53.......
Spsx Lol
Spsx Lol 24 gün önce
Keşke bu exxen çıkmasaydı ve sizde geçmeseydiniz, zaten bu pandemi döneminde kimse de para yok olsa da acuna mı verir insan, çok yazık...
Selma Gökbelen
Selma Gökbelen Aylar önce
Manel matizi çağırsanız keşke
Devrim Aktürk
Devrim Aktürk Aylar önce
Ne doğalsın çok sevdim seni
Esqin Heydarov
Esqin Heydarov Aylar önce
Katarsiz sizi azerbaycandan izliyoruz basarilar diliyoruz sizi seviyoruruz lutfen yildiz tilbe ver muge anli gəlsin onlari dinlemeyi cok istiyoruz
Beyzam Enes
Beyzam Enes Aylar önce
Ağır şeyler yaşadım diyor ne yaşadığını hala anlatmadı dur bakım az daha izlim ortaya geldim 🙄
Aysel Arıkan
Aysel Arıkan 2 aylar önce
O kadar benimle ayni ki yasadiklariniz. Tek fark bende anneanne. Anlatmasi da anlamasi da cok zor.:(
Georg Kipplinger
Georg Kipplinger 2 aylar önce
Ölüm konusunda cok hakli bir tespit yapmisiniz, evet her hangi bir dogal ölüm karsisinda ebeveylerin ve maalesef bir orta dogu kültüründe bu cok yaygindir, asiri derece tepki vermeleri cocuklari cok etkliyor. bende ayni seyleri yasadim ve gercekten bu benim üzerimde bir travma gibi kaldi. ebeveylere sesleniyorum lütfen cocuklarini karsisinda bu sekilde asiri tepkiler vermeyin. ne olursunu
Georg Kipplinger
Georg Kipplinger 2 aylar önce
panik attak ve anksiyeti insanin hayatini zehir eder, ne zor bir yasam, cok üzüldüm gercekten, yasamayan bilmez tabi, cok gecmis olsun ceylancim. umarim bilim bir gün bu ruhsal rahatsizlik icin bir ilac bulurlar ve olay tümden cözlür.
iremnur boylu
iremnur boylu 2 aylar önce
Panikatak ve kaygi icin Izzet gulluyu izleyin onlarin hastalik olmadigini gorun
Kadir Bey
Kadir Bey 2 aylar önce
*3 ağır psikolojik hastalık geçirdim aksiyete bozukluğu agorafobi panikatak en ağır dönemimde odadan odaya gidemiyodum şimdi geçer gibi olurken tekrar geldi ama size tavsiye üstüne gidin ben gidemiyorum siz gidin bir dönem dışarı çıkabiliyordum şuan yine çıkamıyorum Yüce RABBİM bu hastalığı yaşayan herkese şifa versin 🙏*
Sevgi Can
Sevgi Can 2 aylar önce
Bülent Ersoy gelsin 😂
Ayşegül Yenilmez
Ayşegül Yenilmez 2 aylar önce
Sen benim babamın elimde olsaydın seni dayakla iyi etmeye çalışırdı hiç bir şeye anlayış göstermez tek bildiği benim babamın dayak ve terbiye etmek dört kardeşiz hiç birimiz terbiyesiz değiliz annemi sinir hastası etti korkudan ayazda kalmış gibi titrer annem acile gider sakinleştirici bir iğne uyandığında yine herşey aynı korku dayak
STAR TV
STAR TV 2 aylar önce
Hic 39 yas gozukmiyor baya genc gosteriyor👍😉
Hülya Gözitok
Hülya Gözitok 2 aylar önce
Serdar Ortaç konusuna ufak bı deginmesi çok hoşuma gitti.
Merve
Merve 2 aylar önce
Aşık olduğunda naptığı sorulunca verdiği cevap tamamen beni anlatıyo, inanamadım.
Özlem pamuk
Özlem pamuk 3 aylar önce
Cok begendigim bir sanatcisin ceylan ve hayat hikayen beni cok etkiledi nekadar guclu oldugunu biliyormuydun?
Evin Gizlier
Evin Gizlier 3 aylar önce
Seni dinlerken aslında iyi bir seslendirmeci gibisin
Didem Tekiner
Didem Tekiner 3 aylar önce
Sertab Erener de gelsin lütfen
Müjgan Baker
Müjgan Baker 3 aylar önce
Harikaasınıııız müthişsiniz bence çok güzel program saçma sapan şeyler yerine böyle programlar olsun mükemmelsiniz. 👍👍👍👍👍👍💖💖💖💖💖💖👍👍👍🌷🌷💖💖💖💖💖👍👍👍👍👍👍👍💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖🌲🌲🌲🌲☘️🌵🌿🌲🌲🌲🌲🌲🌱🌱💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖👍👍👍👍👍💖💖💖🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷👍👍👍👍👍👍👍👍🌷🐙🌸🐙🐙🐙🐙❤️❤️❤️❤️❤️❤️💝💝❤️❤️❤️❤️❤️💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💝🌷🌿🌿☘️☘️🌿☘️🌾🍂🌺🌺💐💐💝💝💝💝💝💝💝💝🍂🌻🌴🌹🌹💐🍀🍀🌺🌴💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐🍀🍀🍀🍀💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
Fatma Coskun
Fatma Coskun 3 aylar önce
Daha once hic dinlememistim sesi cok guzelmis
dilara Unıkey
dilara Unıkey 3 aylar önce
Hüngür Hüngür ağladım canım çok yandı Ceylan sen ne güzel ne harika ne muhteşem bir kadınsın❤️ Bende depremzedeyim herşeye ve birde o acı günlere ölüm kokusuna bi kez daha ağladım. Seni sesini ve sanatını çok seviyorum ❤️
Meryem Kara
Meryem Kara 3 aylar önce
ah Ceylan Ertem ne çok buldum kendimi sende...
C B
C B 3 aylar önce
cok korkunc bir hastalik....yasayan bilir....
başak özcan
başak özcan 3 aylar önce
Ne tatlı kadınmış...
Özden Annkzl
Özden Annkzl 3 aylar önce
Cocuklugumdan beri ayni seyleri yasiyorum, korkular kaygilar her konuda ,berbat birsey
Aynur Tasdelen
Aynur Tasdelen 3 aylar önce
ceylan ertem seni ilk bugün tanıdım ve içim çok ısındı..samimi güzel yürekli güzel yüzlü harbi bir insansın harikasın👍 hep böyle kal❤
Lili Lopez
Lili Lopez 3 aylar önce
Muhteşem bir kadın😍
Semanur Biçki
Semanur Biçki 3 aylar önce
Keşke arkadan şu müziği vermeseniz
minyas
minyas 3 aylar önce
Okb panik atak depresyon anksiyete..tek ve 100 de 100 çözüm psikolog İzzet güllü..kurtulma şekli ise sadece videolari izle bu kadar kolay ve ücretsiz..
Hatice Alaosman
Hatice Alaosman 3 aylar önce
Sezen Aksu gelmeli ❤️❤️❤️❤️
Gülistan Değer
Gülistan Değer 3 aylar önce
Şebnem ferah gelsiiinnnn
BROCK 666
BROCK 666 4 aylar önce
Emeginize saglik.
Dilara Nurkan
Dilara Nurkan 4 aylar önce
Sağlam bir agorafobim olduğunu anladım bu videodan. Çok güçlü bir kadınsın sen Ceylan. Çoğu kadın gibi...
bayan doğru
bayan doğru 4 aylar önce
Psikolog izzet güllü videoları 1 numara 🙋🌝
Fatih Ulu
Fatih Ulu 4 aylar önce
Seni seviyorum ama hep şarkılarından dolayı seviyorum yalnız kişiliğine hayran oldum şuan daha da çok seviyorum 🤩
Esra Yeşil
Esra Yeşil 4 aylar önce
Ama tramvasi ne onu anlatmadi ki ben hiçbirsey anlamadım
Latife Erciyas
Latife Erciyas 4 aylar önce
Bayılıyorum dinnemiye
Salon Muge
Salon Muge 4 aylar önce
Ben hassas degilim olaylar agir!! “” Yani ben normalim insanlar serefsizzse ben niye hassas oluyorum demek “”
ilkosilin
ilkosilin 4 aylar önce
Çok sıktı kadın yav
Ilahe Memmedova
Ilahe Memmedova 4 aylar önce
Ayni ben
Ilahe Memmedova
Ilahe Memmedova 4 aylar önce
Bende panik atakim
selin sezgin
selin sezgin 4 aylar önce
ne tatlı kadınsın💜
Mor Menekşe ardıç
Mor Menekşe ardıç 4 aylar önce
Adam ne kadar ciddi kadın ne kadar çıvık😡
Saudade Tülsü
Saudade Tülsü 4 aylar önce
Koruyamıyorsunuz çocuğunuzu zaten bu durumdan. "Önemli olan oraya getirmemek..."
Hatice Ünlü
Hatice Ünlü 4 aylar önce
Muhteşem bir sanatçı, Her şeyiyle 💙
Özlem Topçuoğlu
Özlem Topçuoğlu 4 aylar önce
panik atak hastalık değil ceylan hanım izzet güllüyü dinleyin umarım bu yorumu okursunuz ☺️
Adem Yeşilırmak
Adem Yeşilırmak 4 aylar önce
Herşey çok güzel ama nedendir bilmem çok sıkıcı ve uyku getirici bir bölüm ve konuk olmuş😴😴😴
Ulubey Yıldız Tozu
Ulubey Yıldız Tozu 4 aylar önce
Sen sadece şarkı söyle abla
şahin
şahin 4 aylar önce
düşmanım bile yaşamasın panik atağı o derece zor bir şey...
şahin
şahin 3 aylar önce
minyas minyas şu adamın videolarını çok merak ediyorum cidden ne yapıyor da herkes böyle diyor ya mutlaka izlicem
minyas
minyas 3 aylar önce
Psikolog izzet güllüyü izle ...yorumlari oku..bana dua edersin kardeşim..yüzde yüz çözüm..
Meyse Yılmaz
Meyse Yılmaz 4 aylar önce
Teoman gelsiin
Ela
Ela 4 aylar önce
bu kadın gün geçtikçe frida kahloya benziyor
Hera 'ÇH
Hera 'ÇH 4 aylar önce
Gökhan Çınar'la sohbet etmeyi o kadar isterdim ki.
belediye
belediye 4 aylar önce
Anlatmak çok güzel bir şey içini dökmek rahatlamak
Aslı Ulusay
Aslı Ulusay 5 aylar önce
ceylan seninle oturup bi bira içmek isterdim kızım. karşına oturup sana senin şarkılarını söylemeyi o kadaaaaaar çok isterdim ki. ama işte senden haber almadan nasıl çıkarım yollara tek dileğim bir ışık olsa da
seda tolgay
seda tolgay 5 aylar önce
Gökhan Çınar harikasın👏👏👏
Narin Dogan
Narin Dogan 5 aylar önce
Kaan urgancıoğlu gelsin!! +1 Like
mitanni soylu
mitanni soylu 5 aylar önce
Sen çok tatlısın ve çok iyi bir şarkıcısın
Charlie Konakli
Charlie Konakli 5 aylar önce
BU HATUNUN ILACI YOK ILACI OLMAYAN HASTALIGA YAKALANMIS COK UZULDUM YERIME BIRILERI AGLASIN SAAT UCRETI 100 DOLLAR VERIRIR AGLAYIN BAKALIM LIVES NEW YORK
Charlie Konakli
Charlie Konakli 5 aylar önce
ICIMDEN 55 YILI CIKARMAM GEREK ORDA YATAN 1 TAVSANI UYARMAM GEREK PARDON TAVSAN DEGIL SINCAP 39 GELMEK G.O YA GELMEK GIBI NE DINLEDIM BEN L NEW YORK
Bir ad seçin
Bir ad seçin 5 aylar önce
*Niyazi Koyuncu, Ceylan Ertem*, Dinleyin
Çağla Karaarslan
Çağla Karaarslan 5 aylar önce
ne kadar çok anlatmazsak geçmişe okadar yük taşırız
Melis Tay
Melis Tay 5 aylar önce
Her seferinde izlerken kendimi orada konuk olarak düşünmüştüm . Ama Ceylan Ertem benmiş yada ben o !... aslında tek değilmişim , sadece hissettiklerim değil hislerimi dökebileceğim cümlelerin dizaynı bile aynı ... ben konuşsam bu kadar ben olabilirdi . Sizi izlemek keyif verdiği kadar rahatlatıyor da
Ogün ÖZKAYA
Ogün ÖZKAYA 5 aylar önce
Lütfen Sezen Aksu istiyoruz.Çok şey yaşadı çok üzüldü, çok güçlü o Sezen ablammm
Orxan Xalıqov
Orxan Xalıqov 5 aylar önce
ilaç gibi geldi💜
Vaspona
Vaspona 5 aylar önce
Bende de şuan panik atak var malesef :/
Aleyna Mutlu
Aleyna Mutlu 5 aylar önce
İrem derici videosuna orda olucam başırıcam diye yazmış. Öyle inanmış hissettim. Tam da olur yakın da Ceylan ertem diye görürüz diye yazacaktım.
İlknur Dere
İlknur Dere 5 aylar önce
Şu an bende de panik atak var gecenin iki buçuğu uyuyamıyorum işte çok garip
minyas
minyas 3 aylar önce
Okb panik atak depresyon anksiyete..tek ve 100 de 100 çözüm psikolog İzzet güllü..kurtulma şekli ise sadece videolari izle bu kadar kolay ve ücretsiz..ayni sorunlari yasadim ve kurtuldum ve binlerce insan..
bayan doğru
bayan doğru 4 aylar önce
Psikolog izzet güllü videoları tavsiye olunur 🌝
esra apaydın
esra apaydın 5 aylar önce
Ne geliyo aklına, nye uyutmuyo
Yilmaz Güler
Yilmaz Güler 5 aylar önce
Saygı değer Ceylan Ertem sizi hiç tanımıyordum müziğini duymaya başladığımda size duygusal bağ oluştu. Burda sizi dinledim duygularım beni yanıltmamış. Saygılar Sevgiler❤❤
Kedim Canım
Kedim Canım 5 aylar önce
Bi abdest alıp namaz kılaydın bu kadar saçma cümleler kurmayacaktın belki Allah'a inancını kaybeden birisine bunu yazmam da çok doğru değil ama tutamadım kendini çok samiyetsiz geliyor bana bu tip konuşmalar bomboşşş uzay boşluğu gibi laf kalabalığı .
Baran Kılıç
Baran Kılıç 5 aylar önce
Ibadet yap et derken zorla soyluyosun emir vererek onu kastettim simdi oradan da baska anlamlar cikarirsin ondan yazayim dedim
Baran Kılıç
Baran Kılıç 5 aylar önce
Her sey namazla ibadetle bitiyor degil mi bu kadar kıt kafalisiniz bu kizin yuzune tükürenler deprem sizin yuzunuzden oldu diyenler de sen ve senin gibi sadece ibadet derdinde olan kit kafalilarsiniz (ayrica namaz kilsan ibadet etsen demekle insanlara tobe hasa peygamber gibi davranarak yaptigin ibadet kabul olmaz ibadet kulla Allah arasında olur sen ibadet yap et diyince kendi ibadetini bitirmis 0 lamis oluyorsun)
Abba Yapım
Abba Yapım 5 aylar önce
O gelsin bu gelsin diyenlerin fake hesap olduğunu düşünüyorum. Çok saçma geliyor izle işte.
Se Ra
Se Ra 5 aylar önce
Sacma sapan isterik sekilde konusma esnasinda manyakca surekli gulmesi cok sinir edici.
Se Ra
Se Ra 5 aylar önce
Gokhan Bey: "Rahat misin?" diye sordu konuga. Ben olsaydim soyle cevap verirdim: "Dalga mi geciyorsun? Bu Çin seddi gibi tas kadar sert ve soguk gorunen robotik koltukta rahat olmak mumkun mu!!!!!!"
Nly Dzdr
Nly Dzdr 5 aylar önce
Ahhh keşke sevgili Cem Adrian da konuğunuz olsa 🙏
ayça ünsal
ayça ünsal 5 aylar önce
İrem derici gelsin ;)
deathwing x
deathwing x 6 aylar önce
Sen kafayı sıyırmışsın
ÇiftPatlar
ÇiftPatlar 6 aylar önce
beyler çok kötü bişey Allah düşmanımın başına vermesin
Kübra Güneş
Kübra Güneş 6 aylar önce
Seviyoruz seni ceylan
Ayşe İlbaş
Ayşe İlbaş 6 aylar önce
Yıldız tilbe
şaduman kemaneci
şaduman kemaneci 6 aylar önce
İzlerken sıkıldığım tek video. Hiç bişi anlamadım. Bence bunu halka açık paylaşmaları gereksiz olmuş.yani bu video bize hiçbişi katmadı.Konunun detayını bilmeyince sadece laf kalabalığından ibaret gibi.sonunu izlemedim bile. Şifreli konuşacaksan oraya niye çıktın. hanımefendiye yinede geçmiş olsun diyelim..
Esra Aydın
Esra Aydın 6 aylar önce
Maalesef ki suanki yaşantımızda çocuklara ölümü anlatmamak icin elimizden geleni yapıyoruz sırf haberlerde ölüm meselesi geçiyor diye haberleri izleymiyoruz bu çok yanlış lütfen onlara en güzel şekilde doğru şekilde anlatmalıyız yoksa çocuklarımızın geleceğiyle hayatlarıyla oynamış oluruz YAPMAYALIM!
Melek Melegim
Melek Melegim 6 aylar önce
Bana cok heyacan vermedi bu bayaninki aşaği yukari yaşay bi cok insan var.
SK M
SK M 6 aylar önce
ceketini cikarmasinin anlami..
SK M
SK M 6 aylar önce
Mabel matizzz
Yaren Eker
Yaren Eker 6 aylar önce
Şebnem Ferah gelmeli.. destan...
Ashley JoJom
Ashley JoJom 6 aylar önce
CEYLANI COK SEVDIM🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺TSKLER CEYLAN🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
Nurcan Öztürk
Nurcan Öztürk 6 aylar önce
Helal olsun sana!seni anlamayan dinlenesin,sen neşet ertaş,Mahsuni serifi söyle...onlar gururla izliyorlar,muhtemelen
TheSineGraf
TheSineGraf 6 aylar önce
zaten Ceylan Ertem güzel olan her şeyi sever. Kendisininde dediği gibi Hey çocuk üretmelisin o zaman vermeye ve yuhaya vaktin kalmayacak.Üstelik emeğin değerini anlayıp meyve veren ağacı taşlamaya utanacaksın. Saygılar
marcelin koylu
marcelin koylu 6 aylar önce
Abi çağır şu yıldız tilbeyi ya
Mehtap Abanoz
Mehtap Abanoz 6 aylar önce
YA NOLMUS BIRI ANLATABILIR MI HICBIR SEY ANLAMADIM
Torun Kardeşler
Torun Kardeşler 6 aylar önce
Bu bölümden bir şey anladıysam arap olayım
Nry Kdr
Nry Kdr 6 aylar önce
Tanımıyordum açıkçası modacı mı kimdir diye Google dan baktım.Ama her insan kendine özel.Negatif elektrik almadım.Sesi de güzel bence
GİZEM
GİZEM 6 aylar önce
Kadın Frida Kahlo ve Fatma Turgut karışımı
Tuğba.
Tuğba. 6 aylar önce
❤❤❤❤❤
S.N K.
S.N K. 6 aylar önce
Yıldız Tilbe gelsinnnnn🥰
Gözde uygur
Gözde uygur 6 aylar önce
Bülent ersoy gelsin lütfen
KATARSİS: Kalben
43:48
Bana Göre TV
görünümler 612 B
KATARSİS: MELEK MOSSO
32:59
Bana Göre TV
görünümler 958 B
Maraşlı 2. Bölüm
1:55:10
Maraşlı
görünümler 5 Mn
Kim Milyoner Olmak İster?
13:11
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 334 B
Ramo - 30.Bölüm Fragmanı
1:18
Ramo
görünümler 1,3 Mn
Emanet | 101. Bölüm
1:7:08
Emanet Dizisi
görünümler 298 B
KATARSİS - 6. Bölüm (Onur BÜYÜKTOPÇU)
27:43
Katarsis: Haluk Levent
40:49
Bana Göre TV
görünümler 1,1 Mn
KATARSİS: CAN BONOMO
29:23
Bana Göre TV
görünümler 1,1 Mn
KATARSİS: Merve Özbey
37:49
Bana Göre TV
görünümler 914 B
Katarsis: Ecem Erkek
32:59
Bana Göre TV
görünümler 4,2 Mn
Maraşlı 2. Bölüm
1:55:10
Maraşlı
görünümler 5 Mn
Kim Milyoner Olmak İster?
13:11
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 334 B
Ramo - 30.Bölüm Fragmanı
1:18
Ramo
görünümler 1,3 Mn
Emanet | 101. Bölüm
1:7:08
Emanet Dizisi
görünümler 298 B
TikTok Dilencileri !
9:26
HUGOLA
görünümler 836 B
Kırmızı Oda 22. Bölüm Fragman
0:44
Kırmızı Oda
görünümler 1,8 Mn