Masumlar Apartmanı 38. Bölüm 1. Fragmanı

  görünümler 2,379,164

Masumlar Apartmanı

15 gün önce

yeni sezonuyla 14 Eylül Salı 20.00’de TRT 1’de!

Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
bit.ly/2Rp0KQu
Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
bit.ly/36eFcie
Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): masumlarapar...
Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): masumlarapt
Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): masumlarapa...
-------------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): trt1
TRT1 Resmi TRshow Kanalı (Official TRshow Page): trshow.info

YORUMLAR
Ильяс Реджепов
Ильяс Реджепов 8 gün önce
Arkadaki müzik adi ne ?
Гасан Гусейнов
Гасан Гусейнов 9 gün önce
Evet ya incini çok özledik.
Nurcan Kuş
Nurcan Kuş 9 gün önce
Boşuna uğraşmayın geldi bile Han'ın yanında rüya var (anlayan anladı)
Y N
Y N 10 gün önce
Safiye de artık buraksın şu titizliği de gerçek hayattaki sorunlarına odaklansın. Hepsini delirtti artık...
yaren kurt
yaren kurt 10 gün önce
Allah kimseyi annesiz bırakmasın amin
Arestheos
Arestheos 10 gün önce
Diğer milletler uzaya çıkarken siz dizi izlemeye devam.
HALE UYGUN
HALE UYGUN 10 gün önce
trshow.info/watch/AfENPdaVSTE/video.html superrrrrr
Muzaffer Ç.
Muzaffer Ç. 10 gün önce
Dram selalesi yeniden baslamis :D
Emir Pro
Emir Pro 11 gün önce
Has ... melisa senolsun mu
Cecelist İrem
Cecelist İrem 11 gün önce
1:00 deki mektup sahnesi gösterilmedi
Belal qudoos Khan
Belal qudoos Khan 11 gün önce
Inçi olmadan bu diziyi izlemeyeceğim 🤬🤬😒😒😒😢😢😢😢😢😢
Belal qudoos Khan
Belal qudoos Khan 11 gün önce
Inçi yok dizi yok 😒😢
Hande Ipek
Hande Ipek 11 gün önce
çok saçmalamışlar. yarım saat izledim daraldım daha da izlemem tadı kaçmış
Suzan Hanım
Suzan Hanım 11 gün önce
Bı şekilde bu kizcağizimiz bu diziden gitmesi iyi olurdu onun yerine inciye çok benzer biri gibi inci tekrar diziye döndürülmesi çıok iyi olur
Ayse Gonca Derindere
Ayse Gonca Derindere 11 gün önce
Safiye : sen yuvanı kur anne ol gülben :onlar mutsuzken benim mutlu olmam haksızlık ahh Safiye ahh gülben üzümlü keklerim inşallah şu insanların 2 sezonda biraz olsun yüzleri güler 😢💔
Sems Ahmedova
Sems Ahmedova 11 gün önce
Melisanın oyunculuğu iğrenc hemen diziden çıksa iyi dizini mahf etdiler
Eda Alkan
Eda Alkan 11 gün önce
Ay yine mi baska bir partner valla olacaksa gulseren budaycioglu olsun partner falan olmasin sıktı artik ask iyilestirir muhabbeti hepsini de ask iyilestiriyor bilim nerde
PROF. ALİ AKAN
PROF. ALİ AKAN 11 gün önce
trshow.info/watch/14Ke_6IqZ2c/video.html merak
MÜBERRA AKKUŞ
MÜBERRA AKKUŞ 11 gün önce
Bu kıvırcık Anıl’ın hiç hoşuna gitmeyecek..
Elçin Akyüz
Elçin Akyüz 11 gün önce
yine dramla kavrulmuş acının gözyaşının reyting peşinde kovalaştığı hayat zaten iyi gitmiyorken içimizi açacak sahnelerle dolu bok gibi bir sezon daha geliyor.Vatana millete hayırlı olsun.
Deniz Bas
Deniz Bas 11 gün önce
Bu sefer fazla seyredilmez,sapıttı konular
Gülnar Süleymanova
Gülnar Süleymanova 11 gün önce
Fahriye Evcen gelmeyecekmiydi?
Yağız Sonkan
Yağız Sonkan 11 gün önce
Ya inciyi öldürür öldürmez yerine hemen hazirda bi kız bulmak inciye ihanet değil de nedir.tam at gözlüğü var yönetmenlerde. Bi değişin artık ya !!!
yağmurdan1kadın
yağmurdan1kadın 11 gün önce
Neden erkek illa başka birine aşık olmak zorunda gibi bir saçmalık var
イルケ
イルケ 11 gün önce
Neden başka birisine aşık ediyorsunuz ki hanı aşk olmadan dizi olmuyor mu
Nazan Aydın
Nazan Aydın 11 gün önce
Hani inci geri gelecekti sayın senarist.dizinin tadı kaçtı iyice
Tuğçe Yurdaer
Tuğçe Yurdaer 11 gün önce
Niyet ettim Allah rızası için dertlerime dert eklemeye...
Zeynep Şahin
Zeynep Şahin 11 gün önce
Birisi naciyi görmek istiyorum demişti :D ona ithafen koymuşlar galiba 😂
Barış Taktuk
Barış Taktuk 11 gün önce
İncinin geri döneceğine inanan var mı?
Sabahat Güneş
Sabahat Güneş 11 gün önce
Farah Zeynep abdullaaaaahahhhhhhh
reyhan karaca
reyhan karaca 11 gün önce
trshow.info/watch/ObEvoWHT-8w/video.html
Sergen Yıldız
Sergen Yıldız 11 gün önce
Ah Ezgi Mola ah , bu nasıl oyunculuk
Yaren._.girlalacam
Yaren._.girlalacam 11 gün önce
Aga be masumlar apartmanının profili değişimiş💔😖
no name
no name 11 gün önce
Burdaki herkes senarist olmus yok şöyle olsun yok bunu hissedelim oturun izleyin işte adamın asabını bozmayın yeni gelen oyuncuda doktor zaten hem doktor hemde hanla takılacak buda benden tüyo olsun Takıldığınız yer olursa sorun buralardayım bi kac saat
no name
no name 11 gün önce
Sarı kantoran niye çıktı la diziden?? Yönetmene vermiş öyle diyolar dogrumu
Marifet Kumbarası
Marifet Kumbarası 11 gün önce
Posta kutusunda kuşlu mektup var Naci’den haber var☺️
Fragman Dünyası
Fragman Dünyası 11 gün önce
İncinin gidişi bizi üzse de yeni sezon bizi bizden alacak, haydi zirveye
Gulsen Reshidova
Gulsen Reshidova 11 gün önce
Aha yeni bir aşk geliyo🙄40'ı çıkmadı kız gəldi bile
Özkan Sözbilen
Özkan Sözbilen 11 gün önce
trshow.info/watch/GoWnOuvmtmc/video.html 90. İZMİR ENTERNASYONEL FUARI & LUNAPARK FULL AKSİYON 🌟⬇️⬇️⬇️ trshow.info/watch/GoWnOuvmtmc/video.html
Google İstifadecisi
Google İstifadecisi 11 gün önce
Ya noolur mumkunse İnci yeniden donsun ya dizinin neşesiydi o kiz 😢 ordaki herkese iyi gelecek biriydi İnci baskasi gelmesin onun yerine.!
Receb Resul
Receb Resul 11 gün önce
Inci yok yaa
Tasty Food Recipes
Tasty Food Recipes 11 gün önce
OREOLU CHEESECAKE ve CHOCOLATE CHIP COOKIE tarifini kanalımda bulabilirsiniz. SEVGİLER!
Kelmel Fel
Kelmel Fel 11 gün önce
Emir’in yolu dizisiyle kapıştırmak 🤦🏻‍♀️
Hatice Sedef
Hatice Sedef 11 gün önce
Gerçek sevgiden 'dir gelmeyeceğini bildiğin halde beklemek.
Elif DOĞMUŞ
Elif DOĞMUŞ 12 gün önce
Salak inci diziden çıkmasa her şey daha güzel olurdu
Nicat Valiyev
Nicat Valiyev 12 gün önce
Kiz ne zaman öldükü?
BURCU MERT
BURCU MERT 12 gün önce
yemin ediyorum trendyol reklamindan kusacagim artik
yuoop noke
yuoop noke 12 gün önce
Ya ben anlamıyorum Nasıl İnci'yi unutmamızı bekliyorlar? Ya da bekliyorlar mı? O sondaki fotoğraf acıttı...
ahmet furkan kafadar
ahmet furkan kafadar 12 gün önce
Ah safiye ah.senin şu ağlamaların kaderin insanın içine işliyor.bu sezonda masumlar apartmanı baya zor geçecek belli oldu 😭😭.bol bol ağlayacak ama izleyecez.
Fatma Gül
Fatma Gül 12 gün önce
Han'ın başkasına aşık olacak düşüncesi neden beni bu kadar üzüyor ya anlamıyorum
yalnız biri
yalnız biri 12 gün önce
Bu hayatta safiye olduğumu düşünüyorum
Leyla Erdem
Leyla Erdem 12 gün önce
Safiye yine bagiriyo garibim. Yazık oyuncuya boğaz kalmadi
yuoop noke
yuoop noke 12 gün önce
Hangisene Aglayim Hanamı Yillarca Acı Çeken Safiyeyemi Naciyemi Zavallı Gülbenemi Hangi birineee......
Professor Akali
Professor Akali 12 gün önce
“Asla isyan etmedi.” ve“Naci yok! laf mı şimdi?
Nurcan şeker
Nurcan şeker 12 gün önce
Naci yok diyişindeki sesinin kısılışını tesadüfen değilde bilerek yapabildiyse helal olsun bu oyunculuğa👏
leblanc leblanc
leblanc leblanc 12 gün önce
Naci yok derken sesindeki tukenmislik...
Rabia
Rabia 12 gün önce
Melisa hanım bu dizide yer almamaliydi bir sahnesi gözümün önünden gitmiyor bu filmde olmamalıydı acayip itici geliyor bana
Cihangir Kennedy
Cihangir Kennedy 12 gün önce
Naci nerdesin 😊😊
Basti Mammadova
Basti Mammadova 12 gün önce
Düşünüyorum da, hayatımızda bu kadar sıkıntılarımız, olaylı hayatımız varken neden bide bunu izleyip üzüleyim. Daha komik güzel şeyler izlemek varken.. Bu diziyi sadece youtubdan fragmanlarına bakarak takip edeceğim. Canımı çok sıkıyor izlerken, içim kararıyor..
Mehmet A Sipahi
Mehmet A Sipahi 12 gün önce
Dizideki Han karakteri İnci yi unutmaz.
🤔💌😏🥰
🤔💌😏🥰 12 gün önce
Hadi senarist artık diziyi özüne döndür.Psikolok akıl et lütfenn...
Girizgâh
Girizgâh 12 gün önce
"50 yıl sonra burası ölü insanların günlüğü olacak..."
Tsukino Usagi
Tsukino Usagi 12 gün önce
Siz 1. fragman diyince biz de 2.'yi bekler olduk admin :')
ayperisi
ayperisi 12 gün önce
Hadi KÖZÜN aydın
ayperisi
ayperisi 12 gün önce
🧼🔫
ayperisi
ayperisi 12 gün önce
🧼🧸❤️ ? 🔫🕴️😡 ? 📰🌽📝 ? 🕊️ 😐 💌? 👻🧟😠? 🏫🍩📚?
ayperisi
ayperisi 12 gün önce
@Gülben DERENOĞLU🧼 👍👍
Gülben DERENOĞLU🧼
Gülben DERENOĞLU🧼 12 gün önce
Gülben Han Hikmet Naci Hasibe Neriman
selvi sapar
selvi sapar 12 gün önce
Hangisene Aglayim Hanamı Yillarca Acı Çeken Safiyeyemi Naciyemi Zavallı Gülbenemi Hangi birineee......
Agos C
Agos C 12 gün önce
1:02 😭😭😭😭
Nisa  S.     《edit》
Nisa S. 《edit》 12 gün önce
Masumla apartmanı benim sitenin içinde çekiliyor ve buğün bi karakter bizim çatıdan atliyicak yeminnn
nique
nique 12 gün önce
aşıdan sonra inci mi bu ney
Fikorella A
Fikorella A 12 gün önce
Bencede hani aşk iyileştirme klişeleri olmasın doktor olsun eski bir arkadaş olsun farklı şeyler izleyelim tahmin etmesi kolay olacak bölümler beklemeyelim lütfen 🙏🏼
Filiz YAVUZ
Filiz YAVUZ 12 gün önce
Başroldeki kızı hiç beğenmedim filim tutmaz
Kabina Baxisova
Kabina Baxisova 12 gün önce
Lütfən ,Hana yeni eşq tapmayın.Yeni qız tapmayın😭
ayperisi
ayperisi 12 gün önce
🧼🔫
Yasin Abali
Yasin Abali 12 gün önce
Han biraz iyilesince incininde bergen film çekimleri biticegi için bebeğiyle devam edecek diolar sizce orda nacinin safiyeye sorduğu kişi kim😕
Yasin Abali
Yasin Abali 12 gün önce
Arkadaşlar ya 37.bölüm sezon finalinde nacinin safiyeye o nasıl die sorduğu inci diolar sizce kim😕safiye inci yi hangi iyilesene kadar saklicak diolar
Deniz Öztürk
Deniz Öztürk 12 gün önce
Ezgi Mola’nın güzelliği, duruluğu ve güzel olduğu kadar rol yeteneği inanılmaz. Ülkenin en iyi kadın oyuncusu denebilir, her türlü karakteri mükemmel canlandırıyor.
Zehra Ergül
Zehra Ergül 12 gün önce
İlla bir aşk yazacaktıysanız keşke Ceylan gelseydi tekrar hikayeye. Böyle mahvolacak gibi duruyor senaryo :/
kdjg kdkvn
kdjg kdkvn 12 gün önce
Bişe dicem dizi başlıyor iyi hoş da salı günü baht oyunu da var annemle kapışıcaz
Safiyye Çınar
Safiyye Çınar 12 gün önce
Hiç kimse: Hasibe: Közün aydın
ayperisi
ayperisi 12 gün önce
Ayn vdvbvdrbdv
Sırat Köprüsü
Sırat Köprüsü 12 gün önce
Bu adam cok iyi açıklamış trshow.info/watch/wBz4D_TzONQ/video.html
Walk or Bike in Cities
Walk or Bike in Cities 12 gün önce
😍
Osman Özel
Osman Özel 12 gün önce
İnci öldükten sonra Han başka birinr aşık etmek tamamen kolaya kaçmaktor. İncinin yokluğunu Han tek başına kalınca çok daha iyi anlatırdınız ve kaliteli iş çıkarırdınıx
Gxıxhı nxj Nzkxboxh
Gxıxhı nxj Nzkxboxh 12 gün önce
Canım safiyem
Azerbaycan Baki
Azerbaycan Baki 12 gün önce
Yeni ask olmadada bu dizi izlenirdi İllaki Hana birini mi bulmalisiniz?
Bilge M
Bilge M 12 gün önce
SALI AKŞAMINA HAZIR OLALIM İZLENİR BÖYLE KALİTELİ BİR DİZİ
Ayhan Fırat
Ayhan Fırat 12 gün önce
evet başlıyoruz son 1 gün
İsrafil ERCAN
İsrafil ERCAN 12 gün önce
Dizi güzel ama gereksiz uzattılar ya adamları daha kötü yap bırak yada iyi yap bırak
Hövla Zeynal
Hövla Zeynal 12 gün önce
Naci yok! Allah ürəyim göynədi bu səs tonundan.
Cicek Axmedovva
Cicek Axmedovva 12 gün önce
Han İnciden sonra bawka birinimi sevecek?Ona sadiq qalsaydi da izlenirdi zaten.Illa birinimi sevmesi gerekir.Bizde bi Film cekildi yani Azerbaycanda ismi Yarqunat orada kadin adama sadik kaldi.Ve cokda sevildi.Yani Handa oyle olsa izlenirdi.
ayperisi
ayperisi 12 gün önce
🧼🔫
veledistan
veledistan 12 gün önce
İnci gitti ben gayrı izlemem
Azo Başkan
Azo Başkan 12 gün önce
ALLAH IMM SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUMM
Azo Başkan
Azo Başkan 12 gün önce
KIYAMAM YA SAFİYEM
Amacımız Nick 🥇 YT #AntiCeylanAydoğdu
Amacımız Nick 🥇 YT #AntiCeylanAydoğdu 12 gün önce
Dizi biraz bozulmuş gibi çoğu oyuncu diziden çıktı bence final'da hiç kimse mutlu olamayacak ama Safiye'ye hala umudum var...
Berin Eksin
Berin Eksin 12 gün önce
Melisa Şenol mi girmiş diziye ? Oysa süper fahriye geilcek diye ödüm kopmuştu
betül Korhan
betül Korhan 12 gün önce
İncisiz bir eksik kalmış fragman.
ZEYNEP ŞAHİN
ZEYNEP ŞAHİN 12 gün önce
Çok heyecanlıyım yeni sezon için bütün ay bekledim ama sonunda basliyo yeni sezon yuuuuuuuhiiiiiiii
Gunay Babayeva
Gunay Babayeva 12 gün önce
Arkadaşlar lutfen bilen birisi yaza bilirmi ben dizinin daha baslarindayim da . Hanın babasi kotu birimi ? Anladigim kadariyla adam iyi davraniyo cocuklarina annede sorun qaliba peki baba neden suclaniyo ? Ve Hasibenin sevgisiz olmasinin nedeni annesimi yoksa annesinin dedigi gibi cocukluktanmi oyle
Tsukino Usagi
Tsukino Usagi 6 gün önce
@Gunay Babayeva Rica ederim😊💗 Hasibe'nin geçmişi de üzücü. O kadar sevimsiz biri değil aslında. Annesinin değişik tavırları yüzünden bir iki kere nişan bozmuş en son Han'ın babasıyla evlenmiş adam da hep eski karısını düşündüğünden kadın iyice dünyaya küsmüş kimseye güvenmez olmuş. Safiye'ye de bu düşünceleri empoze etmiş
Gunay Babayeva
Gunay Babayeva 6 gün önce
@Tsukino Usagi yaa cokk tesekkur ederim size 💖 Peki Hasibenin annesi HASIBENI kötuluyor ya diyor ki sevimsizdi hep boyleydi acaba Safiyeyi omu böyle yapmiş yoksa gercekten Hasibe sevimsiz birimiydi ?? Yani Hasibede Safiyeyi hep kötülediği için açikcasi ana annenin dediğine pekte inammadim
Tsukino Usagi
Tsukino Usagi 12 gün önce
Şöyle şimdi: Han'ın babası bir türlü eski karısı ve çocuğunu unutamıyor bu yüzden de 2. karısına ve çocuklarına hiç ilgi göstermiyor. Örneğin Safiye'nin doğduğu gün adam hastaneye bile gitmiyor. Hasibe (Han'ın annesi) de bunun bütün acısını çocuklarından çıkarıyor. Eşine bir oğlan verirse işlerin düzeliceğini sanıyor bu yüzden kızları Safiye'den ve Gülben'den nefret ediyor. Han da doğunca hiçbir şey değişmediğinden ondan da nefret ediyor ve ona daha da kötü davranıyor. Safiye kardeşlerini korumaya çalışıyor sürekli Neriman doğduğunda ise ona Safiye baktığından Neriman onlar kadar kötü bir çocukluk geçirmiyor. Babaları eşinin normal olmadığını bildiği halde çocuklarına sahip çıkmıyor onları annelerinden korumuyor. Onun da suçu bu. (Hasibe'nin annesi de ona iyi davranmıyordu kızını hiç sevmiyordu böyle bir durum da var)
Serhat Taşova
Serhat Taşova 12 gün önce
Yıllardır kız arkadaşı olmayan Han'ın, İnci'nin ölümünden hemen sonra flört edecek olması.
Elif Su
Elif Su 12 gün önce
İnsan mutluluğu kendinde bulabilmeli kendini sevmekte, birinden beklenti içinde olmamalı o zaman daha çok hayal kırıklığı
Camdaki Kız | 12. Bölüm
2:23:36
Camdaki Kız
görünümler 4 Mn
Gecenin sonu yatakta bitti - Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm
3:48
Kuruluş Osman 3.Sezon Fragmanı
1:12
Kuruluş Osman
görünümler 415 B
Masumlar Apartmanı 40. Bölüm Fragmanı
1:04
Masumlar Apartmanı
görünümler 803 B
Gönül Dağı 34. Bölüm Fragmanı
1:04
Gönül Dağı
görünümler 358 B
Masumlar Apartmanı 38. Bölüm KAMERA ARKASI
2:03
Diziler Falan
görünümler 11 B
Masumlar Apartmanı 39. Bölüm
1:57:42
Masumlar Apartmanı
görünümler 2 Mn
Gecenin sonu yatakta bitti - Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm
3:48
Kuruluş Osman 3.Sezon Fragmanı
1:12
Kuruluş Osman
görünümler 415 B
KRAL ŞAKİR: Telefon - 167. Bölüm
13:09
Kral Şakir
görünümler 177 B
10 Katı Yunanistan  |  Bi Bakıp Çıkıcaz
50:22
Noluyo Ya ¿
görünümler 814 B
EĞLENCE MERKEZİNDE TÜM ÖDÜLLERİ KAZANDIM!
20:41
Uras Benlioğlu
görünümler 234 B
Yasak Elma 113. Bölüm Fragmanı
0:35
Yasak Elma
görünümler 2,3 Mn
Nerf War | Water Park & SPA Battle 5 (Nerf First Person Shooter)
17:51