Fenerbahçe Transfere Doymuyor! Galatasaray'da Kötü Gidişatın Sorumlusu Kim? Beşiktaş Karıştı!

  görünümler 227,209

Kontra

6 aylar önce

www.haberglobal.com.tr/
HG_Spor
HaberGlobal/
HaberGlobal
haberglobal
Galatasaray Kasımpaşa'ya deplasmanda 1-0 mağlup oldu
Galatasaray'da kötü gidişatın sorumlusu kim?
Fatih Terim neden son düdüğü beklemeden sahayı terk etti?
Galatasaray'da yönetim ile Terim arasında problem mi var?
Serdar Ali Çelikler Türk Futbolunun kurtuluş reçetesini verdi
Fenerbahçe transfere doymuyor
Fenerbahçe'de kimler gidiyor?
Fenerbahçe'de kimler geliyor?
Perotti neden açıklanmıyor?Sakat Mı?
Ali Koç bu sezon başarılı mı?
Beşiktaş'ta sular durulmuyor
Beşiktaş'ta neler oluyor?
Beşiktaş'ta yönetim ile Sergen Yalçın arasında gerilim mi var?
Beşiktaş'ta transferler yetersiz mi?
===========================
Haber Global Frekans Bilgileri
Digiturk 47. Kanal
D-Smart 42. Kanal
Tivibu 46. Kanal
Kablo TV 71. Kanal (HD)
Kablo TV 910. Kanal (SD)
Turkcell TV+ 46. Kanal
Türksat 3A HD Frekans: 12685Mhz Pol:H S.Rate:27500 FEC:2/3
Türksat 4A SD Frekans: 12379Mhz Pol:V S.Rate:27500 FEC:3/4
#kontra

YORUMLAR
Umit Akdogan
Umit Akdogan 6 aylar önce
Serdar ali muthis FB analizi yapmis dedigi tamamiyla dogru
Tolga Hshsh
Tolga Hshsh 6 aylar önce
Bjk yönetim çok kötü neyi ne zaman diyeceğini bilmiyor
Zulkuf Ergul
Zulkuf Ergul 6 aylar önce
Izlemeye başlamadan önce şu candaş ı konuşmaya başladığı yerden atlayacam bilin istiyorum. İzliyiciye kulak verin biraz ve bu adamı artık ekrana çıkarmayın.
selcuk black
selcuk black 6 aylar önce
Gercek ten serdar bey cok sacma acayıp fenerbahce ve Ali koc u gayrior böyle bir sey olmaz bak hepsi tutu takimi kötülüyebilior birtek serdar ne ali koca ne fenere laf söyletmior bide fatih terime söylüyor ulan gevşek senin başlangic da yaptin eleştiriye kendin girion bu adamin gercekten hiiiiccc hiiic kalitesi yok sifir objektif ve hic yakişmior buraya daha cok feneriumun kanali var orda kendilerini goy goyluyurlar orada cikip fenerlileri kandirsin bizim karnimiz onun fitnesine tok tam fenerbahce li karkter zaten hic sevmem fenerlileri hele böyle gevşeki babam olsa sevmem
Orçun ALTIPARMAK
Orçun ALTIPARMAK 6 aylar önce
Bu Uğur Karakullukçu fener düşmanı medyada calısmıyormuydu
Erdem Cömert
Erdem Cömert 6 aylar önce
Uğur'la Candaş birlikte olmuyor. Candaş işin geyik tarafındayken Uğur daha çok oyun konuşmak istiyor. SAÇ ikisine de uyuyor ama kim konuşmaya başladıysa diğer tekli programı sıkmaya başlıyor.
Uğur Altınboğa
Uğur Altınboğa 6 aylar önce
Ali Ece 😂🙏🙏
Harun Eren
Harun Eren 6 aylar önce
ali Koc 1,3 milyar verdigini dedigi yer neresi.
Anıl Utkulu
Anıl Utkulu 6 aylar önce
Eğer bir kulüp "taraftar" gruplarından korkmaya başladıysa vay haline! Bu Galataçiftlik yöneticileri kendilerine halen spor kulübü derneği demeye devam edebiliyorlar ya.Pes yani! Bari dernek ünvanını Ultrasaray yapsınlar!
Akif Tütüncü
Akif Tütüncü 6 aylar önce
uğurun sözünü saygısızlık seviyesinde kesiyorlar
Emre Utku
Emre Utku 6 aylar önce
Ugur fatosun kopegi nokta
Emre Utku
Emre Utku 6 aylar önce
Fatih terimdir kotu gidisin sebebi cunku o da yonetivo
Emre Utku
Emre Utku 6 aylar önce
Turkiyedir salatasaray
Kerem Yurtseven
Kerem Yurtseven 6 aylar önce
Serdar Ali bey süper konuşuyorsun da dur bi Uğur da konuşsun reyis.
Cüneyt ÖZDEMİR
Cüneyt ÖZDEMİR 6 aylar önce
Candasi bir ben mi seviyorum ya. Yapmayin abi cok kral adam candas abi adamsin
ugur cakmak
ugur cakmak 6 aylar önce
58:35 net bir şekilde ölümlü dünya filminin feyyaz yiğit tepkisidir. bi yürüyün gidin lan tepkisi :D:D:d bitti
545stlouis
545stlouis 6 aylar önce
Candas para mi veriyor bu programa katilip kendiyle ilgili konusmak icin!? Iletesimci candas
HSA
HSA 6 aylar önce
Serdar Hocam'a ; 1. Hafta Rizespor vs Altay +2 Puan 3.Hafta Galatasaray vs Altay +1 4. Hafta Karagümrük + 2 Puan
ENES YILMAZ
ENES YILMAZ 6 aylar önce
Ülke futboluna en az İstanbul takımları kadar katkı yapan Trabzonspor'a sırf reyting uğruna yer vermediğinizi düşünüyorum. Verseniz de 2 dakika sürmüyor. Yorumlarına değer verdiğim ve Türk futbolunun gelişimi adına yorumlar yaptığını düşündüğüm Uğur Karakullukçu, Serdar Ali Çelikler gibi isimler format gereği bile olsa Trabzonspor'suz bir programı içlerine nasıl sindirebiliyorlar anlam veremiyorum.. Umarım Trabzonspor'a da yer vermeye başlarsınız. Amacımız Türk Futbolunun gelişimi... Ayrıca 5 milyon taraftarımız var ve en değerli kadroya sahip takımız. Bunları göz önünde bulundurun lütfen.
Büşranur Yılmaz
Büşranur Yılmaz 6 aylar önce
Neden Candaş Tolga izliyoruz? Gerçekten kimse istemiyor ya. Beşiktaş Fenerbahçe Galatasaray Trabzonspor fark etmez. Biz bu adamı ekranda görmek istemiyoruz!
Tahir Semih KÖYLÜ
Tahir Semih KÖYLÜ 6 aylar önce
Uğur konuyu kapatmış ancak duyulmamış:''Galatasaray'da Fatih Terim hariç bir şey yok zaten.'' 28:09
HİPHOPÇI BOB
HİPHOPÇI BOB 6 aylar önce
Mehmet ayanın veliahtı candaş tolga ışık
black eagle
black eagle 6 aylar önce
CANDAŞ TOLGA az konus antipatıksın
Mehmet Emin Aydın
Mehmet Emin Aydın 6 aylar önce
27:47 de Candaş, benim görüşlerim bir sike yaramıyor mu diyor?
Y17DRM TR
Y17DRM TR 6 aylar önce
Candas cay icmeye gelmis
Disgraceful Life
Disgraceful Life 6 aylar önce
Candaş ne kadar boş yorumcu ya
Disgraceful Life
Disgraceful Life 6 aylar önce
Galatasaray konusunda S.A.Ç. yerden göğe kadar haklı arkadaş en azından Rangersın oynadığı futboldan ders al ya Allahın Fatih Terimi. Sen Türk futbolunu temsil ediyon bide . yazık ya
BK REHBERİM
BK REHBERİM 6 aylar önce
Candaşın ben maçı izlemedim diyip maçı yorumlaması o kadar saçma itici ve cahilce bi davranışki anlatamam
Mert Özden
Mert Özden 6 aylar önce
Keşke candaş tolga dışındaki beşiktaşlı yorumcular tinerci olmasaydı da başka birilerini izleseydik yerine. Seviye olarak diğer yorumcuların çok gerisinde.
burakcan yörü
burakcan yörü 6 aylar önce
GS toparlayacaktır o kadar karamsar değilim 2 hafta önce şampiyon ilan edildi şimdi başarısız...çok acele ediyoruz karar verirken
Burak Köz
Burak Köz 6 aylar önce
Fenerbahçe şampiyondur arkadaşlar iyi akşamlar
Serkan Gökçen
Serkan Gökçen 6 aylar önce
Candaş Tolga Işık haklı olduğu konuda kendini savunurken bile antipatik yahu nasıl iletişimci bu adam 2 dakika çekemiyorum muhabbetini. Serdar abi ve Uğur'un hürmetine dinliyorum.
Emre Er
Emre Er 6 aylar önce
saç adamdır
Emirhan Tubay
Emirhan Tubay 6 aylar önce
Onur Tuğrul dünyada koşamayan boş alan kovalamayan forvet mi olur yaşı işte 35 oldu ne bekliyorsun ne demek ya Burak Yılmaz'ı izleyin bakim Lille de o kazma orta saha maç boyu 2 top atacak diye son 2 haftadır kıçını yırtıyor birinde penaltı aldı diğerinde gol attı forvet böyle olur seversiniz sevmezsiniz ben Burak Yılmaz'ın hırsına hayranım
Emirhan Tubay
Emirhan Tubay 6 aylar önce
Candaş Tolga Işık burası senin espiri talk show proğramın değil başka proğramlar var bunun için lütfen niyetin buysa oralara gider misin
lawbreaker1970
lawbreaker1970 6 aylar önce
Serdar ali çeliklerin program yapması yasaklansın ben sevmiyorum
Zoro Gerdigen
Zoro Gerdigen 6 aylar önce
Bu Fatih Terim senelerce böyle yenildiği zaman Yönetimi veya Hakem aligisi yapiyoru artik bu zat Galatasaray başindan defolsun yeter Fatih Terim yeter yeter Galatasaray sictin batirdin yeter Fatih Terim yeter artik defol Galatasaray dan
Yiğit KIVANÇ
Yiğit KIVANÇ 6 aylar önce
Candaş out Ali Ece in
OMR GZR
OMR GZR 6 aylar önce
1:35:10 da acaba telefonda ne yazdı kaç gündür uyuyamıyorum.
Cem Özyigit
Cem Özyigit 6 aylar önce
Hele Candaş Bey in in bu Programdaki anlamını bana biri anlatsin, ben çözemedim.
Ersin Ertügen
Ersin Ertügen 6 aylar önce
candaş kaliteyi aşağı çekiyor. mehmet ayana razı olduk valla
Uğur Altınboğa
Uğur Altınboğa 6 aylar önce
Serdar Reis
Uğur Altınboğa
Uğur Altınboğa 6 aylar önce
👏👏👏👏
Deniz Eren Demircan
Deniz Eren Demircan 6 aylar önce
candaş boş yapma olmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz
Anar Imanov
Anar Imanov 6 aylar önce
Candasin yerine mehmet ayan daha iyi olur veya mehmet demirkol
Anar Imanov
Anar Imanov 6 aylar önce
Turkiyenin en iyi spor programi👍🏻👍🏻👍🏻
okinkurt
okinkurt 6 aylar önce
Candaş bana mehmet ayanı özlettin dahada birşey demiyorum
Kağan Kocayılmaz
Kağan Kocayılmaz 6 aylar önce
Candaş ın hareketlere bak zorla getirmişler gibi. Bulamadınız mı başka adam, futbol dışı her muhabbet yapıyor. gitsin kahvede yapsın muhabbetini,Fenerbahçeliyim ama içlerinde en çok Uğur un duruşunu severim.
Emir Kılınç
Emir Kılınç 6 aylar önce
GÖTOŞ TOLGA HER FIRSATTA SİYASETE ÇEKİYOR.
enes işleme
enes işleme 6 aylar önce
Şu maç izlemeden yorum yapmaya gelen boşları alalım (candaş bi sal amk)
ertan ozturk
ertan ozturk 6 aylar önce
Beşiktaşın kendilerine solcu diyen vefasız ... bir kesimi var Türkiyede de bu kesim muhalefette
Burak Özdamar
Burak Özdamar 6 aylar önce
Gerçekten çok mükemmel bi kadro, programın başlamasıyla bitmesi bir oluyor. Bu arada Ali Ece'yi konuk olarak görmek çok isteriz.
Fener Edithizm
Fener Edithizm 6 aylar önce
candaşı almayın şu programa aga
Nizami Durmaz
Nizami Durmaz 6 aylar önce
Bu kadro çok iyi ya güzel akıyo program.
Murat Çakar
Murat Çakar 6 aylar önce
Birinizde Fenerbahçe neden limite uymadı...bu transferleri nasıl yaptı sorgulamıyor...Serdar Ali ağzını açmıyor..sözde baksan medya GS Li...bi tane Fenerbahçe limit haberi yok...Federasyon alayı olmuş Fenerasyon...medyadan tık yok...Serdar ağzı iyi laf yapan biri...Uğurda hiç sesini çıkarmıyor...ortamımız iyi işliyor aman bişey olmasın....herkesin keyfi yerinde...Fener diyorum limit diyorum Alooooo....kimse sesini çıkarmıyor...Bas bas bağıranlar Serdar ne oldu ...2 ay önce limit aşağı limit yukarı ...ağzından düşmüyordu...Esas mesele Fenerin Ali Koçun önünü kesmekti hani...Tezgah kurulmuş Fener bu sene şampiyon ilan edilmiş ..oynanmasın bu oyunu sizde susun.....
Bora Günes
Bora Günes 6 aylar önce
yeni kurulmuş bi takım tank gıbı hucum yapmak kolaydır önemlı olan defansı otuturmak fenerbahçe dogru yolda 2 3 ay sonra bu Fenerbahçeyi kimse tutamaz sizde gunu birlik konusursunuz
Ozan Sarıışık
Ozan Sarıışık 6 aylar önce
Ali Eceyi alın şu programa cayır cayır futbol konuşun.
Ozan Sarıışık
Ozan Sarıışık 6 aylar önce
Candaş Tolga Işık çok konuşuyor ve sürekli aynı şeyleri söylüyor.
NURİ GÜNGÖRSOY
NURİ GÜNGÖRSOY 6 aylar önce
liverpulun kötü gidişi ali ece ye yazar .
sonay metin
sonay metin 6 aylar önce
Bir futbolsever için, tuttuğu takımdan bağımsız olarak, en büyük zevklerden biri SAÇ'in yorumlarını dinlemek olmalı sanırım. Adamın laflarına, yorumlarına, muhabbetine bayılıyorum yaa...
Adsız MeczuP
Adsız MeczuP 6 aylar önce
Geçen sene altayın önünde tisserand olsaydı bu laaflaru edemezdiniz
Can Balaban
Can Balaban 6 aylar önce
Sen o 6.ya soru işareti koydun ya, ben kalanı ciddiye alamayacağım. En kalın tik işareti onda halbuki.
Halit Can
Halit Can 6 aylar önce
Ali Koç bu sene de şampiyon olamazsa hiç bir şey olmaz Candaş Tolga bi tık sanki transferleri kıskanmış gibisin ama merak etme Ali Koç başkanımızdır kırmızı çizgimizdir size de yedirmeyiz . :)
EMREKO Futbol&Tutku
EMREKO Futbol&Tutku 6 aylar önce
candaş tolga Beşiktaş harici yorum yapmasın bi zahmet :).. antipatik oluyor ama kendisini seviyorum ben.. herkes benimle aynı fikirtde olmayabilir )... beşiktaş hava sahasının dışında pek yorum yapmaması daha iyi biraz acemi geldi bana...
arda ünlü
arda ünlü 6 aylar önce
CANDAŞ DENEN GEREKSİZİ ÇIKARIN ŞU PROGRAMDAN KUSMUĞUM AĞZIMA GELİYOR
Oğuzhan Baydı
Oğuzhan Baydı 6 aylar önce
1.29.33
Mahmut Can Akdoğan
Mahmut Can Akdoğan 6 aylar önce
Ülkemizdeki yönetici ve teknik adamların ve hatta oyuncuların hiçbirinde kendimde olan futbol aşkı ve tutkusu olduğunu düşünmüyorum hepsi yozlaşmış ve kalınlaşmış kafalarında en iyi olduklarını düşünüyor avrupa futbolunu takip etmiyor ve sadece skor bazlı ve genel oyun planı hakkında konuşuyorlar bu insanlar buralarda yöneticilik teknik direktörlük veya top oynarken benim evimde onları izliyor olmayı gururuma yediremiyorum ve eminim ki sahada göremediklerini menajerlik ve konsol oyunlarında arayan benim gibi birçok genç var evet belki hiçbir zaman futbolun içinde olamayacağım ama en azından sahada oynayan çoğu oyuncudan, teknik direktörlük yapan bir sürü hocadan ve kulüp yöneten birçok yöneticiden ben bu işi çok daha iyi şekilde yaparım demeyeyim biraz kalite göreyim Avrupada sadece Liverpoolu desteklemek zorunda kalmayayım oynanan oyundan bir tek premier ligde bundesligada zevk almayayım futbolu meslek olarak görenleri değil hayatının vazgeçilmez bir parçası olarak gören insanları göreyim istiyorum bilmiyorum çok mu şey istiyorum... En azından sizler gibi bir çözüm önerisi sunan bir çıkış yol arayan gidişatın farkında olan insanları görmek sevindirici umarım sizin gibileri futbolumuzun başında gördüğümüz günler de nasip olur yanlış anlamayın kimseye yaranmak gibi yalakalık yapmak gibi ne bir derdim ne de ihtiyacım var benim tek derdim futbol
Görkem Özkardaş
Görkem Özkardaş 6 aylar önce
Candaş ali koctan biraz korkuyorsun gibi
Mahmut Can Akdoğan
Mahmut Can Akdoğan 6 aylar önce
Serdar alinin dediği her şeye imzamı atarım bu program dediği her kelime doğru
Mahmut Can Akdoğan
Mahmut Can Akdoğan 6 aylar önce
Upur karakulluçu nun da dediği ülke puanımızın düşmesi gerçekten hayrımıza ben de aynı şeyi düşünüyorum biraz avrupayı özleyelim değerini anlayalım
Mahmut Can Akdoğan
Mahmut Can Akdoğan 6 aylar önce
Dortmund un 24 yaş ve altında kaç tane oyuncusu var bir sayın ben inanamamıştım menajerlik oyunlarında ben de sürekli en genç ama en potansiyelli oyuncularla doldururum takımımı ama benim bile bu kadar genç futbolcum yok Allah aşkına açın sayın hala daha geçen 19 yaşında birini daha aldılar
vay anasini be
vay anasini be 6 aylar önce
İtalyada teknik direktör ve eski futbolcular aksam yemek yerken kafaları iyi olunca konuyu fatih terime getirip dalga geçtiklerine rast gelebilirsiniz. Bizim ülkede ise bu çok bilgili abimiz imparator 😃
Gerko Frua
Gerko Frua 6 aylar önce
Çok keyifli bir program. Tebrikler emeği geçenlere.
Mahmut Can Akdoğan
Mahmut Can Akdoğan 6 aylar önce
Fatih terimin kendisine yapılan her eleştiriye karşı bir antitezi var ve her zaman ben ne yapaıyım benim de şuyum yok modunda en büyük sebep fatih terime yazar tabiki çünkü o oyunculara milyonlar harcatıp hiçbir verim alınamamasının iki sene üst üste şampiyonlar ligi gelirine rağmen kurulan üst düzey kadroya rağmen şampiyon olamıyosan sıkıntı sendedir çünkü terimin oynadığı kumar all in bildiğin kazanırsa herşeyi alıyo kaybederse herşeyi kaybediyor yapılan tüm eleştirilere bir cevabın olmamalı bazen insan kendinde de bir problem aramalı aynısını aykut kocaman da yapıyodu şimdi takım bulamıyor herkes aynı ağızdan bir şeyi eleştiriyorsa bi dönüp bakıcaksın ya bunda da ben mi hatalıyım acaba diye pep leicesterdan 5 yedi bielsayı yenemedi sordular ouan kaybının sebebi eksik oyuncular mı hayır dedi biz yine de o oyunu oynatmalıydık dedi fatih terim bunu diyemiyor işte bu yüzden bu diyemediğini biliyorsa başkanlığa aday da olmaz çünkü tüm sorumluluk omuzlarına bindiğinde suçlayacak bir yönetim olmayacak içinde kendisi de olduğu için o zaman çıkıp hakemlere sallıycak veya kendisi değilse hocaya sallayacak futbolcuya sallıyacak medyaya sallıyacak ama bu başarısız olduğu gerçeğini değiştirmeyecek aynı aziz yıldırım da olduğu gibi... Bir hatayı üstleniyosan başın sonuna ama koymayacaksın fatih terim bunu her defasında yapıyor veya en azından medyasına bu yolu işaret edip onlara bırakıyor comollinin getirdiği oyuncular fos çıktı da en azından onlara verilen paralar diagnelere falcaolara akbabalara verilen paralar kadar değildi bunu da kimse söyleyemiyor
Mahsun Zaza
Mahsun Zaza 6 aylar önce
onuru alın modluktan boş bi insan
ahmet yeliz
ahmet yeliz 6 aylar önce
abdurrahim albayrak ahmet nur cebi ali koc eddie nevton ve en onemlisi nihat ozdemir gibiler varken ulkede futbol konusmaya calisiyosunuz alkislar
ahmet yeliz
ahmet yeliz 6 aylar önce
s.a.ç. verdi gazi verdi gazi ali koca parayi harcatti basari gelmezse simdiden yolu yapiyor erol hoca baskan napsin sana diye 😂😂😂 hala akillanmamis van porsukler naniler geldigi zamanlarda ayni teraneleri okuyodu
Arzu Culcu
Arzu Culcu 6 aylar önce
Fenerbahçeyi uğurdan daha iyi yorumlayan kimse yok-galatasaraya o kadar objektif olamıyor çünkü
Levent UZUN
Levent UZUN 6 aylar önce
Camdaş tolga ışık, bu programda fazlalıksın maalesef, hem yorumların iyi değil hem de iyi yorum yapanların lafını kesip programın akışını bozuyorsun ve en önemlisi bu programda yorumcu olup maç izlememek nedir
Kosova 1389
Kosova 1389 6 aylar önce
Moderatör Onur Tuğrul konuşmalara müdahale etmediği için programda sürekli bir kaos hakim.
Muhittin Yalçın
Muhittin Yalçın 6 aylar önce
Bu mükemmel kadroyu ne olur bozmayın
as as
as as 6 aylar önce
Candaş Tolga Işık kesinlikle futbol içinde olmamalı.
IGALATASARAYl
IGALATASARAYl 6 aylar önce
LİMİT YASAĞI OLAN / FENER / NASIL BU KADAR TRANSFER YAPABİLİYOR BUNLARI ANLATIN. İNSANLAR BİLGİLENSİN. OYUNCULARIN MAAŞLARI ( LİMİTE GİRİYOR )
Mehmet Ayan
Mehmet Ayan 6 aylar önce
Candaşa laf atanlar ne boş adamlarsınız siz ya adam napiyoda daha kötü yarumcular var renk katıyo programa ne mal adamsınız insanları yaftalamak nekadar basit keşke candaş kadsr okusanız da öyle sallasınız(ben candaşı da tanımam bilmem)
faruk ozturk
faruk ozturk 6 aylar önce
Vole de yanli tutum sergiliyosunuz artik kimse yoneticisi...!
Muhammed Can Yıldızhan
Muhammed Can Yıldızhan 6 aylar önce
CANDAŞ TELEFONLA OYNAMA YETER YETER ÇOK RAHATSIZ EDİYORSUN !!!
FYA
FYA 6 aylar önce
Candas denen 'Iletisimci' arkadas gercekten fark yaratiyor. Yorumlari duzgun, nokta atisi yapan tek yorumcu. Bence bu programda harcaniyor. BJK yonetiminde tekrar iletisimci olmasini isterim. Sen rahat et bizde rahat edelim.
Engin Engo
Engin Engo 6 aylar önce
Normal degilmi? 4 lig 3 kupa maçı oynadı. Hemde 3 günde 1 maç oynadı. Sezon başı. Elinde Taylan ve belhanda dan başka bir oyuncu yok. Sezon başı olduğu için tempoyu kaldıramadılar. Burada suçlu kendini yönetici diye tanıtan GS ye ihanet eden aahislarda. Bunlar takımı sabote ediyor. Yemin ederim terim gitsin biz şampiyon olmayalım diye uğraşıyorlar. Karşılığında ne aldılar onu Allah bilir. Kötü ve basiretsiz yönetici ve başkan çok gördük ama kendi takımına ihanet edenini ilkkez görüyoruz. Ulan seri lemina onyekuru ve son olarak doumbia gsnye gelebilmek için gotunu yırttım bizim şerefsizler teklif bile yapmadilarm yapsalar rahatlıkla alabilirlerdi. En azindan doumbia ve lemina yi. Yazıklar olsun.
The SynCardia
The SynCardia 6 aylar önce
saç ve uğur bu konuda top nokta
nihat gever
nihat gever 6 aylar önce
İyi guzel keyifle izliyorum sizide bi cikin sahneyede gorelim marifetlerinizi biriniz tff baskani biriniz kulup baskani birinizde teknik direktorluk yapinda gorelim belliki sorun bu üçü yapın biseylerde bende sizi alkıslayayim saygilar🙋🏻‍♂️
Nisa Özkılıç
Nisa Özkılıç 6 aylar önce
Bizden bir sik olmaz uğraşmayın futbolumuzun mütehait patronlarıyla devam..
Burak Anik
Burak Anik 6 aylar önce
Besiktasliyim. Birincisi program mahalle kahvesi muhabbetine donmus bu aksam. Babalar biz bagiris cagiris izlicek olsak beyaz futbolu izleriz!. Ortami bozan malasef CTI. SAC ve UK Besiktas ile ilgili CTI dan daha fazla haber ve bilgi veriyor. Abi yapma yani suya sabuna dokunmadan yorum yapiyorsun. UK programin Messi si bu arada. SAC da C.Ronaldo😀
Vedat Serin
Vedat Serin 6 aylar önce
Terim konusundaki eleştiriler %100 haklı. Olumsuz havayı bertaraf etmek için sorumluluk almayıp , sorunları başka yerlere kanalize eden bir futbol figürü.
Ibrahim Tasal
Ibrahim Tasal 6 aylar önce
Iki tane kazma forvet cagne ve falkao bunların yerine neden türk forvetinle oynamıyorsun fatih terim türk futbolcularla neden oynamıyorsun bitirdin onları nerede celil sattın ömer bayram neden yok taylanıda mecburiyetten oynatıyorsun yeterbe bırak artık bu belhanda yı falkaoyu cagneyi ardayı gençleri 0ynat yürekli ol yada bırak artık yaşlandın
Sefa Varışlı
Sefa Varışlı 6 aylar önce
Serdar ali abi olmasa değil gece 12 sabah olsa yine izlemem seviyoruz serdar abim seni
Tim Duncan
Tim Duncan 6 aylar önce
serdar aliye bak twitter yasaklansın diyor..ulan fake hesbın var twitterdasın şu dediğine bak serdar..ne ikiyüzlü adamsın..
Kazablankalı Pikaçu
Kazablankalı Pikaçu 6 aylar önce
Candaş Tolga'yı değiştirme şansınız yok mu?
Garip Satin
Garip Satin 6 aylar önce
Serdar Aziz Beşiktaş ta kırmızı kart manyağı olur.
Oğuzhan Yıldırım
Oğuzhan Yıldırım 6 aylar önce
Candaş bomboş yorum yapıyorsun ya. Safi rüzgarsın
Emrah ÇÜN
Emrah ÇÜN 6 aylar önce
Candaş tolga spor yorumcusu olarak çıkıyorsun ekrana Gs maçını izlemedim diyorsun gevşek gevşek ozaman yorumcu olma kardeşim çıkma ekrana. Gönderin Candaş tolga yı.
Tuğrul Çil
Tuğrul Çil 6 aylar önce
Fatih Terim kötü gidiyor ya nasıl zevkten dört köşe olmuş serdar ali çelikler, bu kötü gidişin tek sorumlusu bu oyuncuları satamayıp gönderemeyen bu çöpleri Galatasaray a muhtaç eden yönetim dir.
Bir Zamanlar Çukurova 93. Bölüm Fragmanı | Züleyha'nın kazası!
1:06
Transfer Haberleri 2021 Çılgın Yaz
21:11
Transfer Fısıltıları
görünümler 193 B
Kırmızı Çizgi 6 Aralık 2017
3:30:41
NTV Spor
görünümler 92 B
Bir Zamanlar Çukurova 93. Bölüm Fragmanı | Züleyha'nın kazası!
1:06
Transfer Haberleri 2021 Çılgın Yaz
21:11
Transfer Fısıltıları
görünümler 193 B
فيديو المسابقة التاسعة - رمضان كريم
1:03
عمرو الكابيتانو
görünümler 1 Mn
Ghezzal Beşiktaş'a Nasıl Transfer Olmuştu?
8:30