DOKTORLAR DİZİLERDEKİ DOKTOR SAHNELERİNİ İZLİYOR!

  görünümler 4,693,249

TepkiKolik

Aylar önce

Prof. Dr. Murat Aksoy, Doc. Dr. Yavuz Dizdar, Prof Dr. Yavuz Yörükoğlu, Yrd. Doç. Dr. Seçil Günay Avcı ile Mucize Doktor, Doktorlar, Kalp Atışı, Dr. Strange, Awake gibi film ve dizilerde yer alan doktor, hastane sahnelerini izleyerek yorumladık:)
Bu bölümde tepki veren kişiler:
* Murat Aksoy
trshow.info
profdrmurataksoy
* Yavuz Dizdar
trshow.info/on/EaeiFHQEfVDqaoI5B3M0XQ.html
doc.dr.yavuzdizdar
*Yavuz Yörükoğlu
trshow.info/on/9YPf9TUU4B6VCvvTyJyJ5g.html
dryavuzyorukoglu
* Seçil Günay Avcı
trshow.info/on/0okPfgjDR0bEpZ_G-ak-cw.html
secilgunayavci?hl=en
----------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

YORUMLAR
TepkiKolik
TepkiKolik Aylar önce
Aynı doktorlarımızla çekilen diğer bölümümüz: trshow.info/watch/D1iVoUe13zc/video.html
Hatice Sezer
Hatice Sezer 2 gün önce
Keske anestezi yapilinca uyanmama riski varmi diye sorsaydnz😊
Aba Müslüm ÖNER
Aba Müslüm ÖNER 3 gün önce
8 i
Hancı Gıda
Hancı Gıda 4 gün önce
Kurtlar vadisi salça izledinizmi
Hancı Gıda
Hancı Gıda 4 gün önce
Kurtlar vadisi salça izledinizmi
Fatih Aslantas
Fatih Aslantas 5 gün önce
Bende polisiye film seyrederken geriliyorum, hiç mi sormuyorlar acaba diyorum. Polisiye filmleri de Polislerle izleyin bi de onlardan yorum alın
berfin yalçın
berfin yalçın Saatler önce
Doktorlar süper 😀😀😀
Hanzade Kamut
Hanzade Kamut Saatler önce
19:17 🤣🤣🤣🤣👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
Elif Özbek
Elif Özbek Saatler önce
Cok komikler ya shhsusjsksmmx
Dilara Yuvacı
Dilara Yuvacı Saatler önce
Bence dizileri de kötülememelilerdi.
Nebahat Ilgın
Nebahat Ilgın Saatler önce
Super super
Havva CENKER
Havva CENKER 2 saatler önce
Bütün cerrahlar çok sempatik daha çok gelsin
Cemile Orhan
Cemile Orhan 2 saatler önce
Çok tatlılar ya sjsjcjejcjecj
yusuf kaplan
yusuf kaplan 3 saatler önce
bayan doktor gerçekten işi en iyi bilen kişi diye düşünüyorum
GEÇMİŞ VE GELECEK
GEÇMİŞ VE GELECEK 3 saatler önce
Hekimoğlu olsaydı keşke doktorlarımız ağzından onunla ilgilide yorumlarını çok merak ederdim
M.Bilal Çelik
M.Bilal Çelik 4 saatler önce
Haftada 4 5 defa sadece uzun saçlı doktorun gulüşünü izkemek için uğruyorum
Sihir Dünyası
Sihir Dünyası 5 saatler önce
Eğlenceliydi
Nil Mete
Nil Mete 5 saatler önce
Doç. Dr. Yavuz Dizdar yani izlerken o kadar güldürdü ki beni video bitti ama hala gülüyorum. Lütfen part 2 yapın
Cennet Özdemir
Cennet Özdemir 6 saatler önce
2:02 o ne lan 😅
harun bellikli
harun bellikli 6 saatler önce
Ellerinize sağlık çok bilgilendirici ve eğlecneli bir viyo olmuş:D
Ragnar Lothbrok
Ragnar Lothbrok 7 saatler önce
Süleyman Çakır ameliyat sahnesi nerde ?
Berkay Demirol
Berkay Demirol 7 saatler önce
Doktor: Müzik aç kızım O sıra anastezili hasta: harmanım baba nerde carşafım
ege ay
ege ay 7 saatler önce
SA
luca modric
luca modric 9 saatler önce
18:25 doktor şakası...
Alparslan Daş
Alparslan Daş 9 saatler önce
BEN DE LOKAL ANASTEZİ SIRASINDA KENDİME GELDİM :) O NASIL OLACAK ?
Manafova Elnara
Manafova Elnara 10 saatler önce
😂😂😂
Gacha_KKROSİ
Gacha_KKROSİ 10 saatler önce
Günay avcı kız olan doktor yani çok güler yüzlü çok şirin ya
Beyzanur Özcan
Beyzanur Özcan 12 saatler önce
Keşke Hekimolu da izletseydiniz
1 Adam
1 Adam 13 saatler önce
Ben oglum sezeryan amelyyatla dogdugunda, anestezi almışdım, doktorların konuşmasını duyuyordum, oglumun başını neşter kesmişdi biraz, doktor görmedim diyordu, biraz çizilmiş diyordu, en acısı o anda duya- duya tepki veremiyordum! ((
Emre Dikme
Emre Dikme 14 saatler önce
Lütfen polislere arka sokaklar falan izletin
Oğuz Ertaş
Oğuz Ertaş 14 saatler önce
Kore dizisi olan Doctor Stanger'dan da bir kaç sahne koysaydınız keşke daha iyi olurdu.
Elvin Bagirli
Elvin Bagirli 18 saatler önce
Əlaaaa
Ömer Akif Korkmaz
Ömer Akif Korkmaz 18 saatler önce
Polislere "ARKA SOKAKLAR" izletin
Ömer Akif Korkmaz
Ömer Akif Korkmaz 18 saatler önce
Doktorlar ile videolar çok zevkli daha çok istiyoruz!!!
GGF OYUNLAR
GGF OYUNLAR 20 saatler önce
Hekimoğlu dizisindeki Ateş Hekimoğlu niye yok
Ahmet Gülaydın
Ahmet Gülaydın 21 saatler önce
02:05 hocam küfür edcekti son anda döndü
erdem yıldırım
erdem yıldırım 21 saatler önce
19.00 daki film nedir acaba
baby kukkie
baby kukkie 21 saatler önce
hayatımda ilk kez doktor mu olsam diye düşündüm
Hatice Aslan
Hatice Aslan 21 saatler önce
Ama harika olmuuuuuuşş 😍 keyifle izledim 😍
VENOMPOOL
VENOMPOOL Gün önce
Kadının sesi ebadaki kadının sesine benziyor
Mehpare Mamedalieva
Mehpare Mamedalieva Gün önce
Inanin cox isteyirdim, bu doktor dizileri ucun esil doktorlar ne dusunur ?acaba) tewekkur ,edirem orjinal cerrahlara
Berat Bayraktar
Berat Bayraktar Gün önce
13:56 dünyanın en güzel oha diyişi
Melek qz
Melek qz Gün önce
Ve tekrar doktor olmaya ikna oldum (bilgi verme tarzları konuşmaları anlatım tarzları mükkemmel)nedense videonun bi sahnesinde cerrah yaklaşık 5 saatlik bi ameliyatta olabiliyoruz 2 saate bir 30 dk lik mola verebiliyoruz dedi ve ben oha çok güzel ya dedim ben gerçekten doktor olursam blok calısıcam (48 saat calısıcam)
M Y
M Y Gün önce
doktorlar maalesef objektif olmamis :) turkiyenin neresi dogru doktorlari dogru olsun
Beyza Demir
Beyza Demir Gün önce
Nedense Yavuz hocanın gençliği çok yakışıklıymış gibi geliyor
BELÇİM AFRA ÖZTÜRK
BELÇİM AFRA ÖZTÜRK Gün önce
ben doktor olucaktım ilk sahnede gittim
Ezgi Hilal Esin
Ezgi Hilal Esin Gün önce
Yavuz Dizdar hoca :”Kokoreç mi o” 😂 sizi seviyoruz hocam ❤️
Kübra Aslan
Kübra Aslan Gün önce
Peki Dr. Yavuz Dizdar ile fotoğrafımın olması fmdkld
Elif
Elif Gün önce
Avukatların gelsinn
dilara dkdk
dilara dkdk Gün önce
murat bey hastanızım
Kemal köroğlu
Kemal köroğlu Gün önce
çok güzeldi!
Xxdarwinxsd Darwidn
Xxdarwinxsd Darwidn Gün önce
2:00 gülmekten Benim damarim patladi
Asil Kadir Savaş
Asil Kadir Savaş Gün önce
Damar patlaması kötüydü be korktum
Umay Yanici
Umay Yanici Gün önce
Daha farklı meslekler de gelsin +1' leyin görsünler
Nebahat Alpan
Nebahat Alpan Gün önce
herkes sefirin kızını izleyinlütfen starda bizim evin orda çekiliyor bodrum/güvercinlik
atila öztürk
atila öztürk 3 saatler önce
Başka işimiz yokta
Edanur
Edanur Gün önce
Çok güzel olmuş
Ahmet Gucbilmez
Ahmet Gucbilmez Gün önce
Kadının sesi niye dublaj gibi amm
Semih semih
Semih semih Gün önce
Arka sokaklar reşat hocayı beklerdim
zeynep kocal
zeynep kocal Gün önce
Videomu izlermisiniz teşekkür ederim
zeynep kocal
zeynep kocal Gün önce
Videomu izlerseniz sevinirim
Celal Sarı
Celal Sarı Gün önce
19:17 hocanın ay ben kan göremem esprisi efsane ama
Göktuğ A.
Göktuğ A. Gün önce
Bence daha kaliteli tıp dizileri var secimler çok iyi değildi . Kore dizilerinden Daha güzel gerçekçi tıp dizileri mevcut . Yani fanstetik sahneleri seçmişssiniz ama daha iyi olabilirdi
Pınar Çetindağ
Pınar Çetindağ 2 gün önce
Olaya bak ya, doktorsun ve senin bile can sıkkıntısından bir TRshow kanalın var 🤣🤣 neyse hepsini ekledim belki birseyler kapariz 🤣
Elvin Akhmetli
Elvin Akhmetli 2 gün önce
gecmis olsun abi
NİHAL ZEYBEK
NİHAL ZEYBEK 2 gün önce
Ay çok tatlısınız
Umut bingöl
Umut bingöl 2 gün önce
doktorlar efsane yaaa :)))
semra özlem aşar
semra özlem aşar 2 gün önce
👏👏👏👏
lancelotb lancelotb
lancelotb lancelotb 2 gün önce
Süper bir video .
Karahan tosun
Karahan tosun 2 gün önce
Hocam allah aşkına bu nasıl dizi gencecik çocuk mucize doktorumu yoksa tımarhaneden kaçmış çatlak bir zır delimi rezalet
Dut Pekmezi
Dut Pekmezi 2 gün önce
Hastanın içinde spanç (gazlı bez) kaldıysa tespit edilebilsin diye spançlarda radyoopak çizgi var, eksik çıkınca hastayı açmadan x ray çekilebilir.🙂
Kaan Celiker
Kaan Celiker 2 gün önce
Lanet olsun mucizeyi izliyordum şimdi izlemiyecem
Ckfnnf Jfjdjd
Ckfnnf Jfjdjd 2 gün önce
Ameliyatta müzik dinlemek konsantreyi dağıtmaz mı yaa? Müziğe dalar insan bence
SahraVeEnsarin Lego Dunyasi
SahraVeEnsarin Lego Dunyasi 2 gün önce
Birde Ali mucize doktor daki başkarakter yani bu kıvırcık saçlı olan Ali kafasında organları canlandıra biliyor ve içindeki şeyleri görebiliyor röntgen gibi ama daha güçlü daha iyi gözlemler bu
Aslan Akbey
Aslan Akbey 2 gün önce
Ya şu bune laan diyenle pembe gomlekli adam çok iyi
şeyma taşhan
şeyma taşhan 2 gün önce
kokoreç pipet ve balık sjsjsjsjsjsjsjsjsjjsjsjsjjsjsjjs
şeyma taşhan
şeyma taşhan 2 gün önce
oysaki akciğer
SahraVeEnsarin Lego Dunyasi
SahraVeEnsarin Lego Dunyasi 2 gün önce
Mucize doktor da zaten olay bu otizimli fark yaratan bir kişi birde çok az otizimli kişi de bulunan savan sendromu var ben hiç sorgulamadan izliyorum gayette güzel buluyorum ama böyle düşünmüyorum mesela ciğer deki pırtıyı öyle hissetti a bende doktor olunca böyle bir şey yapıyımda müdale ediyim değil olayı zaten bu yani
ı dont have kol
ı dont have kol 2 gün önce
gerçekten gördüğüm en mükemmel içeriklerden birisi ya tebrikler ellerinizwe ağlık
Arya Aleyna
Arya Aleyna 2 gün önce
5:24 bu daha nazik olmuş ahansgajahjs
Lee sang-hwa
Lee sang-hwa 2 gün önce
Sürekli gülüyolar
Lee sang-hwa
Lee sang-hwa 2 gün önce
Doktorların dişleri çok temiz PSQJJSBSDODBALNQQCAXAOSJWŞEJEOEKEORKRPFLFORKGITH
Büşra Doğan
Büşra Doğan 2 gün önce
Abi mükemmel yaa doktorluğa yöneldim resmen
Demirtaş Kübra
Demirtaş Kübra 2 gün önce
çok iyidi ya :)
Şevki BAL
Şevki BAL 2 gün önce
Hocam kaburgalarımızı kırmayın 😰🤣
İley Akış
İley Akış 2 gün önce
Mucize Doktor'daki en kötü sahneyi izlettiğiniz için tebrikler :|
İtalyan imposter
İtalyan imposter 2 gün önce
17:55 süper gülüş
Richard Feynman
Richard Feynman 2 gün önce
2:00 bu ne lan 3lhrgkjq3jhqhy
Albufeira Jones
Albufeira Jones 2 gün önce
Çok sevimli drlar 😍💖
Ebru Alfa
Ebru Alfa 2 gün önce
Simdiye kadar yaptığınız en iyi video olmuş sanırım. TRshowrlar sanıyor ki onları sadece çocuklar yada blue cagindakler izliyor. Biz olgun yaştakiler için iyi bir video olmuş. Bence böyle devam edin. Herkes birbirine benziyor çünkü. Iyi çalışmalar gençler.
KORKMAZ
KORKMAZ 2 gün önce
Bu doktor müsveddelerinin baska işi yok herhalde.... Bir de bu Yavuz Dizdar denen doktorluk dışında herşeyden öten DALLAMA DOKTOR ne yüzle çıkıyor halen tv ye.. .....normal şahsiyetli utanması olan biri bu DALLAMANIN yaptığı Corona yorumundan sonra sokağa çıkamaz.. ....ama bu geniş... içinde at koştur...
Nur ##
Nur ## 2 gün önce
Einstein a benzeyen beyaz gomlekli doktor kimdir bilen var mı ne tatli biri 😇😇😇
Beyza Er
Beyza Er 2 gün önce
Kaç yaş üstü acaba bu tepkikolik ?
Recep Beyaz
Recep Beyaz 2 gün önce
tuhaf hissediyorum
gulum iletisim
gulum iletisim 2 gün önce
Çok gğzeller
BENGİSU KATMER
BENGİSU KATMER 2 gün önce
Ay ben kan göremem diyen doktorumuzun sempatikliği 😄
Ervanur Kaya
Ervanur Kaya 2 gün önce
AY BEN KAN GÖREMEM LDSNFHKDJLSAF
sivri sinek
sivri sinek 2 gün önce
19:16 fjdjdnjd
Sena Büyükaksu
Sena Büyükaksu 3 gün önce
Kankamla kalp atışına aşıktık
İbrahim Duran
İbrahim Duran 3 gün önce
Kadın doktor çok tatlı
Ahmet Tekin
Ahmet Tekin 3 gün önce
lan çok eğlenceli
MEFE
MEFE 3 gün önce
Beyinsizlere elanur bela dinletin 👇 Ve bunu beğenecekler
Recep Özer
Recep Özer 3 gün önce
Muhteşem
Cezmî
Cezmî 3 gün önce
22:55 doktorun verdiği tepki muazzam ya 😃
Cezmî
Cezmî 3 gün önce
19:37 manâli bir söz
Cezmî
Cezmî 3 gün önce
Bilim adamlarına Efe Aydal'ı izletin
Sentinel
Sentinel 3 gün önce
Doktorlar , doktorların dizilerdeki doktorları izlediği videoyu izlesin.
Konuşanlar 28. Bölüm
57:59
Konuşanlar
görünümler 1,9 Mn
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 173. Bölüm
2:15:44
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1,9 Mn
Masum 248. Bölüm Fragmanı - 25 Kasım Çarşamba
1:09
Kanal 7 Dizileri
görünümler 335 B
DOKTORLAR SURGEON SIMULATOR OYNUYOR!
10:58
TepkiKolik
görünümler 1,3 Mn
Konuşanlar 13. Bölüm / Konuk: Selin Şekerci
1:05:06
ERKEKLER DOĞUM SANCISINI DENEDİ!!!
20:35
TepkiKolik
görünümler 2,5 Mn
Mucize Doktor 1. Bölüm
1:53:31
Mucize Doktor
görünümler 14 Mn
Doç. Dr. Gazi Huri / Mucize Doktor
11:04
Konuşanlar 28. Bölüm
57:59
Konuşanlar
görünümler 1,9 Mn
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 173. Bölüm
2:15:44
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1,9 Mn
Masum 248. Bölüm Fragmanı - 25 Kasım Çarşamba
1:09
Kanal 7 Dizileri
görünümler 335 B
AMONG US EN KOMİK VİDEOLAR !
10:14
Hidalgali
görünümler 180 B
Kırmızı Oda | 12. Bölüm | "HAYATA DÖN"
2:37:20
Kırmızı Oda
görünümler 3,7 Mn
Cihangir Ceyhan - Bombamı Lan O?🕊️
0:52
Ceyhan Cilhangir
görünümler 270 B