NARKOTİK KÖPEKLERİ İLE BİR GÜN GEÇİRMEK!

  görünümler 3,380,415

Orkun Işıtmak

14 gün önce

Köpeğim Tavuk ile birlikte hepsi birbirinden yetenekli polis köpekleriyle bir gün geçiriyoruz.
Vatandaşlarımızdan köpeğinin polis görev köpeği olmasını isteyenler, şube müdürlüğümüze ulaşarak köpeğini bize hibe edebilirler.
Biz köpeğin gerekli eğitimlerini verdikten sonra ülkemize görev köpeği olarak kazandırılmasını sağlıyoruz.
Eğer sıfır ile üç yaş aralığında sağlıklı, sosyal, oyun oynama içgüdüsüne sahip ve ırk özelliklerini taşıyan köpekleri, eğitmenlerimiz tarafından teste tabi tuttuktan sonra başarılı olan köpekleri hibe olarak alabiliyoruz.
Şube müdürlüğümüze köpek hibe etmek isteyen vatandaşlarımız +90 (312) 462 81 34 - 40 ve 0 (536) 075 01 99 numaralı telefonlardan, ayrıca narkotikdbkem@egm.gov.tr e-posta adresinden bizimle iletişime geçebilirler.
Uyuma hareket geç:
Uyuma aplikasyon linkleri için tıklayın.
Android: play.google.com/store/apps/details?id=tr.gov.egm.uyuma
AppStore: apps.apple.com/tr/app/uyuma/id1434800146?l=tr
narkotiksmdb
narkoakademi
Orkun Işıtmak
orkunisitmak
Reklam & İşbirlikleri:
www.orkunisitmak.com
Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A

YORUMLAR
Hasan Cantemur
Hasan Cantemur 13 gün önce
Böyle emniyet ile ilgili videoların devamı gelsin güzelmiş
Oyun olsun
Oyun olsun 6 dakika önce
Aynen
MERVE SAĞDIÇ
MERVE SAĞDIÇ 16 saatler önce
Aynen
Ruthi Lalmawipuii
Ruthi Lalmawipuii 16 saatler önce
B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 Clickhere : livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1 1618759177
Batubasaver
Batubasaver Gün önce
Evt
eee miraç
eee miraç 3 gün önce
😂😂🤣🤣
Mesumu Hatamova
Mesumu Hatamova 22 dakika önce
11:52 maşaallah köpek benden iyi dövüyo abi adresi ver gidib o siyah köpek den eğitim alalım
Hayat Kaymaz
Hayat Kaymaz 5 saatler önce
Abi videoların müq hep seni izliyorum 😁😁
GACHA QUEEN
GACHA QUEEN 8 saatler önce
O sırada tavuk : neden öğle diyorsunuz beyefendi alındım gücendim
Said Özcan
Said Özcan 10 saatler önce
Orkunun köpeğinin cinsi ne
SJSJ Ğ
SJSJ Ğ 10 saatler önce
köpeklerde wall hack var aga
Hülya Aktürk
Hülya Aktürk 10 saatler önce
Şu tavuğun tatlılığına ölüyom yaaa veterinere gidince titremek nere 😂🤣
Gacha azra
Gacha azra 11 saatler önce
İşte geliyor, özel harekât onlardan biri Orkun Kral :D
Askin Kure
Askin Kure 12 saatler önce
Tavuk nedir ya hahaahahha
Oyuncak Dünyası
Oyuncak Dünyası 12 saatler önce
abi bu tarz videoların devamı gelsin köpekler çok tatlı
Zaferin dunyasi
Zaferin dunyasi 15 saatler önce
Son çok iyi olmuş 😂😂
Game Tv
Game Tv 16 saatler önce
11:03 teki mevlana dönüşü
Ramazan Baktur
Ramazan Baktur 17 saatler önce
Baya güzel video olmuş eline sağlık orkun abi
Corona
Corona 17 saatler önce
Sanki bazıları Müge Anlı ya çıkmıştı köpejlerden
Elif Doğan
Elif Doğan 18 saatler önce
Abi orada kangal olsaydı seni yere yapıştırırdı
Anhela Widal
Anhela Widal 19 saatler önce
Satın alma sahiplen
Zeynep zara
Zeynep zara 20 saatler önce
Ayran da gelseydii
Yusufbera Tiryaki
Yusufbera Tiryaki 20 saatler önce
Adamsın abi. ❤️❤️❤️❤️❤️ Çok güzel bir video atmışsın 😘😘🇹🇷🇹🇷💸💸💸
Busra Aydogdu
Busra Aydogdu 22 saatler önce
👏👏👏👏👏👏👏👏
Akin Yüksel
Akin Yüksel Gün önce
18:55
Aynur HEZER
Aynur HEZER Gün önce
şimdi arka sokaklara gidip mesutun garipi bulduğu sahneye gideceğim
asdsdad asdaasd
asdsdad asdaasd Gün önce
tavuk ayakta ölüyor ***
_Bp_Bts_ 16
_Bp_Bts_ 16 Gün önce
Acayip güzel video olmuş orkun abi böyle hayvanlarla ilgili videolar gelsin
キャンディーズショップインクルード
キャンディーズショップインクルード Gün önce
Hepsi çok şeker ya maşialllahhhhu
I love vodzka
I love vodzka Gün önce
Devran döner orkun efendi! , en son polise hakaret ediyordun şimdi sol göğsünde amblemi var
Eray Serttaş
Eray Serttaş Gün önce
benim kedim tavukdan büyük webhqwvehwqjhebhgwqeqwe
Le Renard Du FBI
Le Renard Du FBI Gün önce
Niye hiç kimsede maske yok ?
Arife Deniz
Arife Deniz Gün önce
14:47 İNŞALLAH Orkun'u kurtaracaz Ben:bulamazlarsa çok gülerim
Taha Çerkez
Taha Çerkez Gün önce
Lütfen abi kuş yemi ye
Taha Çerkez
Taha Çerkez Gün önce
Lütfen abi balık yemi ye
Eren Şahinler_61
Eren Şahinler_61 Gün önce
18:56 13:01
S̷a̷n̷d̷y̷ S̷
S̷a̷n̷d̷y̷ S̷ Gün önce
10:43 3. Dünya Savaşı sanki😂😂😂😂😹
Kaan Ege
Kaan Ege Gün önce
Abi köpeğinin cinsi ne ?
Anıl Budak
Anıl Budak Gün önce
Gülgül öldüm 🤣🤣
Emine Yıldız
Emine Yıldız Gün önce
Ben kediciyim keşke onlarıda epitseleer🥰♥️🐾😻😻
Emine Yıldız
Emine Yıldız Gün önce
😂😂🤣😇
Emine Yıldız
Emine Yıldız Gün önce
Paket yap gönder köpekler koklamasın
Batubasaver
Batubasaver Gün önce
Gercekten kacirildinizmi
Kral Kanal
Kral Kanal Gün önce
Köpekler bile askere gidiyo
abdullah erdem
abdullah erdem Gün önce
Maşallah çok güzelir video çekimi olmuş rabbim tüm emniyet güçlerini korusun ayağına taş deymesin 🙂
Kübra Gökçe
Kübra Gökçe Gün önce
Şişko yakıştı sana
Tufan SR
Tufan SR Gün önce
En son polislere taş atıyordun adi herif !!!!! ne oldu şimdi????
Nazım Kurtoğlu
Nazım Kurtoğlu Gün önce
@aasss#@@ggttttt
Alp Yusuf Bey
Alp Yusuf Bey Gün önce
abi doğru söulüyorsun
Hərbçi Qardaşı
Hərbçi Qardaşı Gün önce
Aə paçan ağıllı ol düdüy🤨
Murat Tekin
Murat Tekin 2 gün önce
Antalya Manavgat'ta tam 23 gün kaybolan dostumuzu aramak için başvurmadığımız kurum kalmamasına rağmen bir tane bile helikopter kaldırtamadık. Yazıklar olsun
NADİRE koknad
NADİRE koknad 2 gün önce
Kediler için de vide çeker misin
Eren Yıldırım
Eren Yıldırım 2 gün önce
12:25 orkun sumo güreşçisiiii 🤼 🐕
Y.M.T.A
Y.M.T.A 2 gün önce
Devamı gelsin
Qadir Qurbanov
Qadir Qurbanov 2 gün önce
Bizim köpek sadece yemek kokusunu alıyor
Kraliçe Krblt
Kraliçe Krblt 2 gün önce
Orkun abi benim babam orda çalışıyo keşke bende orda olsaydım çok mutlu olurdum ❤️❤️
Begüm AKIN
Begüm AKIN 2 gün önce
6:27. şov. zamağnı başlıyor
zümra yarımay
zümra yarımay 2 gün önce
Orkunun çıktığı dağın bi tanesinde bi yazı yazıyo aynı yazı bizim evin karşısındaki dağdada yazıyo jdjd
Roza Mavi
Roza Mavi 2 gün önce
İstanbul AFAD kurt arama kurtarma köpekleri ile video çeker misin 😊
Yusuf Kurt
Yusuf Kurt 2 gün önce
RALPHE DESTEK HAYVANA SIDDETE HAYIR BU YORUMU HERYERD YAYIP TAVSANLARI KURTARALIM
derin bıçakçı
derin bıçakçı 2 gün önce
Orkunun köpeğinin cinsi ne?
aybike
aybike 2 gün önce
A-MAN-AL-LA-HIM BU VIDEOYU IZLERKEN SANKI CEMNETTEYMIS GIBI HISSETIM😍
123 GO
123 GO 2 gün önce
Abi izlerken gülmekten öldüm ya seni çok seviyorum 😂😂😂😂😊
Anıl Karasu
Anıl Karasu 2 gün önce
Boyle videolar gelsin abi
Süleyman Çakır •
Süleyman Çakır • 2 gün önce
ÇAKIR ABİNİZ GELDİ SA
Cihan Özer
Cihan Özer 2 gün önce
Abi sansürlediğin şey ne
Tuana Demez
Tuana Demez 2 gün önce
Çok ama çok güzel 👍👍👍👍👍
Muhsin Emir Ergörün
Muhsin Emir Ergörün 2 gün önce
2:56 köpek olmak istiyom zaten ben annemin köpeğiyim
Elif Sare Tv
Elif Sare Tv 2 gün önce
Abi duğa oku ALLAH korusun sana bi şey olmasın❤😸
Elif Sare Tv
Elif Sare Tv 2 gün önce
Abi polislere söyle şerepsiz hırsızlar
EBRU KOÇ
EBRU KOÇ 2 gün önce
erkeğe sünet istismardır
FƏRİD AGALAROV
FƏRİD AGALAROV 2 gün önce
🇦🇿yürü be
Elvin Ve Dünyası
Elvin Ve Dünyası 2 gün önce
9:57 deki kolunda olan şeyler ne ve neden saldırıyorlar Yanıtlara yazın🙏🏻❤️
Semih Nas
Semih Nas 2 gün önce
ab müq rep
Bilge Oguzhan
Bilge Oguzhan 2 gün önce
Abi ben antakyadaydım ama iskenderundayım şuan abi birşey daha söyliyicem iskenderunda bir gün geçirirmisin 0 TL ile primemall in orda ne zaman gelirsin hayranınım lütfen like atın görsün
İsmail Yiğit
İsmail Yiğit 2 gün önce
Harmoniye benziyor
Irmak
Irmak 2 gün önce
Özel hareCAT
Ülkü Öztürk
Ülkü Öztürk 2 gün önce
Sırf zarifle helikoptere binmek için kaybolurum🥺🖤
roblox_kralicesi
roblox_kralicesi 2 gün önce
Köpeklerin hepsi birbirinden tatliş yaaaaa❤️❤️
Diala Sherawee
Diala Sherawee 2 gün önce
Tavuğun bacaklarına ne oldu
Furkan Yıldız
Furkan Yıldız 2 gün önce
emniyet seni nası tutuklamadı lan -bu gün hükümeetin amına koyuyoruz
Elif Balkır
Elif Balkır 2 gün önce
köpek benden akıllın sabcjhkascnas
Cem Erdem
Cem Erdem 2 gün önce
Ne kadar kibar insanlar böyle polislerimizi görüp onları sevmemek elde değil
Yiting
Yiting 2 gün önce
Sakın Oynatma Listeme Bakma
Erce Pınar
Erce Pınar 3 gün önce
Hepsi birbirinden akıllı ve tatlı! Kurban olurum hepsine ya! Aşk bunlar aşk! Emekli olan köpeklere en iyi şekilde bakmaları ayrıca çok mutlu etti beni :)
Celal Zengin
Celal Zengin 3 gün önce
Biliyo orkun çünki kamera var biliyodu
XD KRALL
XD KRALL 3 gün önce
08:24 KOPEGIMIN ADI 2 TANE KOPEGIM OLDU BIRI 2 3 AYLIK ZEHIRLENDI DIYERIDE 5 YASINDA OLDU
Ece Duru
Ece Duru 3 gün önce
Neden kimsede maske yok
mehmet ali celik
mehmet ali celik 3 gün önce
İmdat imdaat
Nuray Akin
Nuray Akin 3 gün önce
Hayvanları sokağa bırakmayalım polise bırakın enazından bakılır
Nuray Akin
Nuray Akin 3 gün önce
Böyle vidoyu devamı gelsin nolur 5 kere izledim unutmadım
Babi Oyunda Fan
Babi Oyunda Fan 3 gün önce
köpeler azına sı*mış XD
Benyamin end mehdis adventure Hosseini
Benyamin end mehdis adventure Hosseini 3 gün önce
Orkunnnn yasiyon hayati
suna karaaslan
suna karaaslan 3 gün önce
yaaa tavuk niye bu kadar tatlı minnoş ya minnacık yemek istiyorum
Ahmet Kaleli
Ahmet Kaleli 3 gün önce
Çok g
Rana Zeynep Oynar
Rana Zeynep Oynar 3 gün önce
Köpekler çok tatlı ama daha önceden beni kovadıkları için korkuyorum
tasarim fikirlerini
tasarim fikirlerini 3 gün önce
otur essolessek
Tarık Kaplan
Tarık Kaplan 3 gün önce
Tamam abi kızma
CAN ERKAYHAN
CAN ERKAYHAN 3 gün önce
Evsane!!
Bilal Özdemir
Bilal Özdemir 3 gün önce
hayatımda iddefa bu kadar güldüm😂
RobloxGamer
RobloxGamer 3 gün önce
18:56 ucuyor orkun hahahahahah
şeydanur K
şeydanur K 3 gün önce
Tavuktan istiyorum 🥰🥰😊
Barış Metin Tüzüner
Barış Metin Tüzüner 3 gün önce
Egm pr açısından bence harika bir işe imza atmış.Böyle çağdaş videoların çekilmesine izin veren Egm çalışanlarını ayrıca tebrik ederim.Küçük dostlarımızın özellikle afetlerde neler başardığını ülkece televizyonlardan izliyorduk ama eğitim süreçleriyle ilgili çok bilgi sahibi değildik.Bu video bu konudaki eksikliği de gidermiş oldu.
Deanbrandon F Basaiawmoit
Deanbrandon F Basaiawmoit 17 saatler önce
💋Best adult contact site💘👇 Click Here 》》 livegirls19. com 《《 Leurs états de santé respectifs les empêchent de s'approcher trop près l'un de l'autre. 在整個人類歷史上,強者, 富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市~sae和鄉村中的弱者,無力防守和貧窮成員。 然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其𝔻𝕅𝔸融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。 他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木)來調味食物煮的時候 1618757589
Ham Arzain
Ham Arzain 18 saatler önce
➡️ livegirls19. com ⤵️ B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候 1618753520
şeydanur K
şeydanur K 3 gün önce
Narkotik polisi olucaklar+1
sinan kargın
sinan kargın 3 gün önce
maske mal
Taha Alp Doğan
Taha Alp Doğan 3 gün önce
Köpekler hem saf hem zeki:)
MÜZEDE BİR GECE GEÇİRMEK! @MuratAbiGF
26:25
Orkun Işıtmak
görünümler 3,3 Mn
1 GÜNLÜĞÜNE MAYMUN BAKICISI OLDUM!
21:16
Orkun Işıtmak
görünümler 5 Mn
Çukur 4. Sezon 33. Bölüm 2. Fragman
1:04
Çukur
görünümler 2,9 Mn
BİR GÜNLÜĞÜNE ÜÇÜZ BEBEK BAKTIM!
28:22
Orkun Işıtmak
görünümler 5 Mn
TAVUK KOSTÜMÜYLE TAVUKÇU'YA GİT! (#OrkunaMeydanOkuyorum)
16:31
50.000TL Drift vs. 2.000.000TL Drift (#SonradanGörme)
21:11
AÇ SUSUZ ORMANDA HAYATTA KALMAK! (#GünDoğanaKadar)
26:08
ASLAN KAFESİNE GİRDİK! ft. Deli Mi Ne #yazıtura
14:51
Orkun Işıtmak
görünümler 10 Mn
TİKTOKÇULARI KORKU EVİNDE KORKUTTUK! ft. @MuratAbiGF
23:26
ATEŞTE YÜRÜDÜM! ft.@Kıvanç ve Burak
21:00
Orkun Işıtmak
görünümler 2,3 Mn
Çukur 4. Sezon 33. Bölüm 2. Fragman
1:04
Çukur
görünümler 2,9 Mn
Gönül Dağı 24. Bölüm 2. Fragman
1:10
Gönül Dağı
görünümler 1,6 Mn
Kahraman Deniz - Ha Gayret (Official Video)
3:35
Kahraman Deniz
görünümler 613 B
Bab Al Hara S11 مسلسل باب الحارة  ـ  الموسم 11 الحادي عشر ـ الحلقة 2 الثانية كاملة  ـ
42:26
Kaband Art Production | قبنض للإنتاج والتوزيع الفني
görünümler 434 B
NARUTO - ELEŞTİREL PARODİ
11:50
Filmler ve Filimler
görünümler 734 B