1 BLOKTA SKYBLOCK #7 / Sınırsız Kaynaklı Skyblock

  görünümler 1,139,840

Doğukan Adal [Tvo]

Doğukan Adal [Tvo]

2 yıl önce

►► CANLI YAYINLAR HER OLASI GÜN 20.00'da: www.twitch.tv/adal
►►Kanala Üye Olmak İçin: trshow.info/on/xIG.html...
►►Reddit Linkimiz: www.reddit.com/r/Adaland/
►►Discord Sunucumuz: discord.com/invite/adal
►Instagram: Adalances
►►Steam Grubu: steamcommunity.com/groups/Ada.. .
►Twitter: dogukanadal

YORUMLAR: 2 587
Muhammet Ali Fidan
Muhammet Ali Fidan 2 yıl önce
Yalnız izlerken Doğukan:
Tarık Şamil ŞAHİN
Tarık Şamil ŞAHİN 2 yıl önce
Bu sistemler nasıl aklına geliyor hayretle izliyorum.
EmurMemur
EmurMemur 2 yıl önce
14:04
XRLMEHMET
XRLMEHMET 12 saatler önce
7:10
talha
talha 2 yıl önce
Adal : Keşke şu kızıltaş sistemlerini anlayabilsem .
Xəyal
Xəyal 2 yıl önce
Adal Hayal Gücüne Hayranım.Az önce kapıya kötü diyordun aklında bir şey uydurdun sonra o kapıyı çok sevdin.Ohaaaa
Haydar ımsı Varlık
Haydar ımsı Varlık 2 yıl önce
2:55
Ecem Nursena Akyel
Ecem Nursena Akyel Yıl önce
Ben: bu yapıları nasıl yapıyosun anlamıyorum Doğukan: neden yaptığım her şey bu kadar kötü olmak zorunda
lululu
lululu 2 yıl önce
18:38
Err404
Err404 2 yıl önce
DOĞUKAN ABİ LÜTFEN BU SERİ DEVAM ETSİN ❤️
Sanane 53
Sanane 53 2 yıl önce
Abi köylülerin çiftleşmesi için boş bir yatak daha olması lazım köylülerin algilayabilecegi uzaklıkta minimum 3(yatak sayisı artarsa üreme de artar her yatağa 1 çocuk) olursa 1 köylü doğar eğer o küçük köylü rangeden çıkarsa tekrar ürerler yani üremeye verimli olanları(herhangi bi yemeğe havuç patates ekmek falan gibi sahip olan köylüler)
Furkan Moods
Furkan Moods 2 yıl önce
Doğudan Adal senin videoların keyif verici umarım YÜKSEK yerlere gelirsin❤️👊🏻
toprak sancar
toprak sancar 2 yıl önce
abi daha hızlı gelsin skyblock lütfen <3
Kaan Berke
Kaan Berke 2 yıl önce
abi zayıflık iksirini yaparken önce patlayıcı yapmana gerek yok iksiri yaptıktan sonra barut koyarsan gene patlayıcı oluyor :) deneyebilirsin Birde Köylü sisteminin harita linkini verebilirmisin bayıldımm
Ömer Soner Adalı
Ömer Soner Adalı
Bence sen bunu dizi yap her çarşamba ATV de yayınlansın çok tutulu belki 10 sezon bile olur :)
[]MID[]
[]MID[] 2 yıl önce
Skyblockcular:hadi tarla yapalım
sinan_engin 1
sinan_engin 1 2 yıl önce
Lütfen seri bitmesin :(
Selim Taşkın
Selim Taşkın 2 yıl önce
Adal'ın bir sözü vardır:
doruk
doruk 2 yıl önce
Adal bu nedir? Mutlu çiftlere ne yapacağını söyleyemezsin!
Alvin Junior
Alvin Junior 2 yıl önce
Koylüler için bir ada yapsana evleri falan olsun çiftlikleri olsun. güzel olurdu
1 HAFTADIR BAŞIMDAN GEÇENLER
11:11
Tolunay Ören
görünümler 268 B
Ortaçağ Fantastik Dünyada "Hardcore" Hayatta Kalabilir Miyiz?
36:08
Her Dakika Lav Yükseliyor Ama 150 Kişi ve Elitralı
35:16
Doğukan Adal [Tvo]
görünümler 1,3 Mn
2 Boyutlu Manhunt Ama 300IQ Tekniklerle
43:12
Doğukan Adal [Tvo]
görünümler 1,9 Mn
Zombi Salgınında 100 Gün Hayatta Kaldım! Neler Mi Oldu?
40:31