SEFA KINDIR'IN ARABASI İLE KAZA YAPTIM ( KAVGA ÇIKTI !! )

  görünümler 1,047,002

Emre Gül

Merhaba arkadaşlar ben Emre Gül bu videoda Sefa Kındır'a şaka yapmak istedim ama beklenmedik bir durum yaşandı ve gerçek kaza oldu. Arabasını yaptırmak zorunda kaldım ve olaylar bitmedi. Ben çekerken çok eğlendim umarım sizde izlerken eğlenirsiniz iyi seyirler..

Bu videoların devamının gelmesini istiyorsanız "beğeni" ve "yorum" yapmayı unutmayın!

Kanalıma "ABONE" olmayı ve bildirimlerin gelmesi için "ZİLİ" (🔔) açmayı unutmayın...

Kanalıma ABONE olmak için ; bit.ly/EmreGul

HASANIN İNSTAGRAMI : hasan.ulger...
HASANIN TİKTOKU : www.tiktok.com/@hasan.ulgerog...

Sosyal Medya Hesaplarımız;

emregull

ÖNCEKİ VİDEOLARIMIZI BURADAN İZLEYE BİLİRSİNİZ !

ÇOCUĞUMUZUN CİNSİYET PARTİSİ ( KIZ MI ERKEK Mİ ?? )
www.youtube.com/watch?v=6faQ1...

TOPU PATLATAN KAZANIR (KAVGA ÇIKTI ! 😱 )
trshow.info/watch/jqEMRpdY2pE/video.html

OMEGLE 'DE İNSANLARI TROLLEDİK ( EŞİME YAKALANDIM ! )
trshow.info/watch/LosGu7Igh9A/video.html

EŞİM'İN BİR GÜNLÜK KÖLESİ OLDUM ( KAZA YAPIYORDUK)
trshow.info/watch/IedL9syQxtQ/video.html

SEFA KINDIR'IN KEPÇEYLE ARABASINI PARÇALADIM ( BÜYÜK PUSU !!! )
trshow.info/watch/kGorrzWQsY4/video.html

EN DEĞERLİ EŞYALARIMIZI PARÇALADIK ( DÜĞÜN TAKILARIM GİTTİ )
trshow.info/watch/kjl4JljI60Y/video.html

EMRE GÜL BABA OLUYOR !!! ( MAŞALLAH )
trshow.info/watch/uTByyIgtiq8/video.html

YENİ 200.000 TL ARABAM !! (SEFANIN ARABASINI SATTIM)
trshow.info/watch/JnFxbvo4T_Y/video.html

EKİBE K*ANLI ŞAKA
trshow.info/watch/4OqqsCImAt4/video.html

DEV PUSU 24.000 TL HESAP KİTLEDİK !!
trshow.info/watch/VEqGs2qvCps/video.html

ADANA İŞİ SURVİVOR ( SEFA'YI KÖPEK BALIKLARINA YEM ETTİM !! )
trshow.info/watch/WajE8GOBQ9c/video.html

EŞİM İLE BALAYI :
trshow.info/watch/GdbMulD0UVQ/video.html

EŞİM İLE İNSTAGRAM DM'LERİNİ OKUDUK ( EVİ TERK ETTİ !! ) :
trshow.info/watch/VM2OADUPuCU/video.html

MAHKUM GARDİYAN - ZORLU GÖREVLER :
trshow.info/watch/5gh1t1qVnlA/video.html

CİNLİ EVE GİTTİK KAVGA ÇIKTI ( KORKU DOLU ANLAR ) :
trshow.info/watch/lIV7xCQ86Hw/video.html

EŞİME KIŞKIRTMA TUTUKLANDIM ( KAZA YAPTIK !! ) :
trshow.info/watch/RFKHIbccMhs/video.html

SEFA'NIN EVİNE GİZLİCE GİRDİM ( S*LAH SIKTI ) :
trshow.info/watch/C9x0Rsfkw2I/video.html

GÜLERSEN ÖLERSİN ( KÖTÜ SON ) :
trshow.info/watch/VigLiXpCDcI/video.html

EŞİM İLE YER DEĞİŞTİRDİK ( KAVGA ETTİK ) :
trshow.info/watch/P9MjnUrpmeI/video.html

SEFA KINDIR'A DEV PUSU (MERCEDES'İNİ PARÇALADIM !! ) :
trshow.info/watch/23Wqoog9DRs/video.html

YORUMLAR
Emre Gül
Emre Gül Aylar önce
Evet arkadaşlar yeni seri geliyor cezalar ne olsun yorumları doldurun
Azer Azer
Azer Azer 9 gün önce
bok olsun
Murat tanser Kizildag
Murat tanser Kizildag 14 gün önce
Mallık parayla
Azer Azer
Azer Azer 16 gün önce
xlor yap
Selahattin afat Kılıç
Selahattin afat Kılıç 19 gün önce
Sefa kındırın evine gizlice girip korkutma🙂
Doğan Karaman
Doğan Karaman 19 gün önce
Ekipten biri çarşıdaki 5 kişinin çorabını koklasın.
Eray Ünlü
Eray Ünlü 12 dakika önce
Ulan ben olsam o arabaya bağlar sürüklerdim emreyi 😂
Guven Guven
Guven Guven 3 saatler önce
Sırf Emre'nin video masrafı çıksın diye beğenip yorum yaaptim
oyun genci resul
oyun genci resul 7 saatler önce
11:28 Kapatlan ne çekiyon
Emre Kolutek
Emre Kolutek 18 saatler önce
18:20 ne güldüm dinleyin gülünn dfghj
Enes Yiğit
Enes Yiğit Gün önce
Abi seni çok seviyorum
Mustafa Evcen
Mustafa Evcen Gün önce
Hasana gull gul oldum
Tümer Kılıç
Tümer Kılıç Gün önce
Kazanan dostluk olmadı kazanan usta ve para oldu ehliyetsiz adamın polosu var oda acayip😅
MERT AĞDEMİR
MERT AĞDEMİR 2 gün önce
ehliyetsiz trafiğe cıkmak video atmak birde nasıl oluyor aga nerde emniyet güçleri bir canlıya zarar gelebilir siz video cekeceksiniz diye yapılacak iş değil aga
Harun Önder
Harun Önder 3 gün önce
Siyahlı rol yapamamış
Şizofren
Şizofren 3 gün önce
Otekilerle
Şizofren
Şizofren 3 gün önce
Kusler mi ya bunlar
أّبِنِ دِلَيِّمَ
أّبِنِ دِلَيِّمَ 3 gün önce
🤣🤣🤣
Kdr Oztprk
Kdr Oztprk 4 gün önce
Pfff ne hareketler yaptilar bea bir ton laf araba icin bide ayak bacak yapiyo yok size bisey olsaydi nolcakdi arabayi bosver falan diye la uc kurus icin birbirini keser bunlar bos beles sirf videonun sonunda saka falan derler diye izledim harbiden o tantanayi cikarmis eleman
Erdoğan Taha Yılmaz
Erdoğan Taha Yılmaz 4 gün önce
emre awk senin 1 metre boyunla adamın arabasını vurdun önünü göremiyon sonrada nasıl görcemki diyor awk
HEADMOON ?
HEADMOON ? 4 gün önce
Yeni araba ama ekranı toz
Erhan Karaca
Erhan Karaca 5 gün önce
mamiyede gelse
Derdime Dermanım
Derdime Dermanım 5 gün önce
Guzel kurguymuş hshshshshs
abdullah güzel
abdullah güzel 6 gün önce
Ehliyeti yok araba vermem diyor ama emrenin arabayla eve gidiyor var bi iş
lingofgood
lingofgood 7 gün önce
İki arabada farklı kazalı araba da r line yazısı var yapılmış arabada r line yazısı yok
ReCoRd Holder
ReCoRd Holder 7 gün önce
Tanponda fazla bişey yok alt bakalit deyişecek ve orta deyişecek kasmadan dolayı davlunbaz sürtüyo 17 o tanpona vericeyine tanponu modifiye etsin yada badi kit taksın
Evren Etgü
Evren Etgü 7 gün önce
murat abiye gelsin
Yusuf Emir Demirel
Yusuf Emir Demirel 8 gün önce
Murat abi 15mn Enes Batur var abi istesene
Emirhan Özaydın
Emirhan Özaydın 8 gün önce
Suç Emrede Hiç Kimsede Değil Murat Abide Dedi Yapma Dedi Dinlemedi Suç Emrede Ben Böyle Diyorum İnşallah Güzel Bi Ceza Gelir Sefadan !
mustafa Özdemiroğlu 777
mustafa Özdemiroğlu 777 8 gün önce
hasan ölüyon
Balaban Suat
Balaban Suat 9 gün önce
Kardaş bırak yere gitsin Sefanın dediği gibi yere girsin araba Sizlere bişey olmasın. Adam daha taksidi bitmedi diyor Emeğe az saygınız olsaydı öyle yapmazdın. 400k arabaya öyle eziyet çektirmez Karaktere bile yakışmaz
tofaşk
tofaşk 9 gün önce
Emre seni polise şikayet ettim
Ayşegül Üremiş
Ayşegül Üremiş 9 gün önce
Dikkat et
Ayşegül Üremiş
Ayşegül Üremiş 9 gün önce
Emre sana pusu yapacak sefa
Asena Kolay
Asena Kolay 9 gün önce
Yarildim
Ömer ÖZKAN
Ömer ÖZKAN 9 gün önce
KAMERA GÖRÜNTÜLERİNİ NİYE GÖSTERMİYONUZ ? NE SAÇMA
eli kuruş
eli kuruş 9 gün önce
Abi enes baturun babasımı neyse o nr alaka
Rahime Özcan
Rahime Özcan 10 gün önce
abaaahamamamamaamakqi
Rahime Özcan
Rahime Özcan 10 gün önce
Alpao
Serpil Karademir
Serpil Karademir 10 gün önce
Alişan söylüyor bunu Alize yu
Serpil Karademir
Serpil Karademir 10 gün önce
Sefa'nın Sefa'nın arabasını
Serpil Karademir
Serpil Karademir 10 gün önce
X abi o onu abi onu değil Hasan'ı dövüyor sıradaki sizi dövecek kuru sizde Valla bende değil
Halil Elgün
Halil Elgün 10 gün önce
Emre abi sen naptın benim babam ancak aldı o arbanın bir yenisini ya fıstık gibi araba gitti.
Adem Aktepe
Adem Aktepe 11 gün önce
Sağdaki dayı o nasıl Bir selam verme şekli yarabbim SANA sığındım
Berat Brawl Aydın
Berat Brawl Aydın 11 gün önce
Emre abi pusu videosu gelsin lütfen lütfen
THE SuBhAn
THE SuBhAn 11 gün önce
Ddd
mustafa yolcu
mustafa yolcu 12 gün önce
1mt boyu var nasıl yaptım diyo
Dilek Ornek
Dilek Ornek 12 gün önce
Sefere işkençe
Umut Bacanak
Umut Bacanak 12 gün önce
cidden bu videoyu izliyin like atanlar yorum atan butun mallar gercek sanmasi abi kafama sıkasim varya hdhdjjd
Umut Bacanak
Umut Bacanak 12 gün önce
hepsi bilerek yapiliyo jxndnf
Hakan  Çelebioğlu
Hakan Çelebioğlu 12 gün önce
Bu gelen kaza Amway
mustafa özgün
mustafa özgün 12 gün önce
Ağla
Kudret Keskin
Kudret Keskin 13 gün önce
Nasilistemeden lan guttik 🤣🤣
oyun avı
oyun avı 13 gün önce
sefaya araba şakası tekrar yap
Birkan TALHA DEMİRCAN
Birkan TALHA DEMİRCAN 13 gün önce
Ulan emre ne mal adamsın sen yaaaa
ell troll enver
ell troll enver 14 gün önce
Murat abi yigenin Enes batura ver sıfır araba versin🤣
Hakan Avcı
Hakan Avcı 14 gün önce
Hasan arabaya sıçtı 🤣
Hakan Avcı
Hakan Avcı 14 gün önce
Murat abi nin kaçışı 😁😃
Ensar Halil Üstün
Ensar Halil Üstün 14 gün önce
🤣🤣🤣🤣🤣
Ensar Halil Üstün
Ensar Halil Üstün 14 gün önce
Yakıyorsun fuat abi
Ahmet Çınar
Ahmet Çınar 15 gün önce
ne arabaymış :)
Bilal Babadağ
Bilal Babadağ 15 gün önce
Pasaatla drift yapılmaz zaten ehliyetsiz araba sürüyo malmısınız düzgün video çekin bari
Erkan Aras
Erkan Aras 15 gün önce
ulan emre :D:D:D: boyun pedala direksiyona yetişmiyor koca tarlada git sen tek taşı bul A:SD:ASD:
mgan 1299
mgan 1299 15 gün önce
Hasan efsane ya. 5:33 anarya drift 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
HAKAN BİLEN
HAKAN BİLEN 15 gün önce
Yav bu ne ya kaza videosunda bi kaza eksik 🤣🤣
The Punisher
The Punisher 16 gün önce
Bu boyda bi insanın araba kullanması yanlış bence yani görmemen normal yani ama arkadaşının malını hem izinsiz kullanıp hem hor kullanmanın bedelini ağır ödedi emre bu saatten sonra emanet hiçbir şeye el sürmez
enver yavuz
enver yavuz 17 gün önce
Gevşek gevşek sürersen böyle olur
Leyla Kaya
Leyla Kaya 17 gün önce
Sefanın kendisini ve emreyIel suya
Ege ile sizlerle
Ege ile sizlerle 17 gün önce
Sefa sana yazıklar olsun kaç yıllık arkadaşların ve senin böyle yapman ayıp ve emreye inanmadın püüü
YUSUF İSLAM
YUSUF İSLAM 18 gün önce
Bu videodan çıkan para yeter zaten
Hasan tekin
Hasan tekin 18 gün önce
olm emre bi kendi boyuna bak bide dön arabaya bak bacak kadar boyunla 😂😂😂
Hasan tekin
Hasan tekin 18 gün önce
neyse geçmiş olsun kardeşim allah beterinden saklasın
Serkan Çibik
Serkan Çibik 19 gün önce
EHLİYETSİZ NEDEN ARABA KULLANIYORSUN Kİ ⚠️⚠️
emin
emin 19 gün önce
sanki araba yandı patladı kullanılmaz hale geldi sefanın çok büyük abartması
emin
emin 19 gün önce
5 le gitse hemen korkuyo bunlarda ha
DaDaş BuRak
DaDaş BuRak 20 gün önce
Araba önceden kazalıymış yada o video için kazalı araba bulduk filan dedikleri araba bu araba arabanın içine kamerayı tuttular sonra bi anda hop sen git taşa çarp yersen 🤣🤣🤣 neden arabanın önünü vs hiç çekmediler ? önceden planlı yapılmış hatta emreyi kaputun üstüne atınca gülüyor emre orda
Egemen isa Metin
Egemen isa Metin 20 gün önce
Abi ben senin yerinde olsam sefayı arkadaşlıktan çıkarırı birtane öyle video yapsana
ömer şani
ömer şani 20 gün önce
Sefa sonuna kadar haklı
Zeki Sayar
Zeki Sayar 20 gün önce
Bırak 500-200 bin TL'yi kazalı arabaya 100 bin TL verip binen enayiden başka bir şey değildir. Gerçi ülkede enayiden bol keriz var satarsın sen bu aracı 200-250 ye
Emre Dilsiz
Emre Dilsiz 20 gün önce
Sefa sonuna kadar haklı
Ayşe Kaşıkcı
Ayşe Kaşıkcı 21 gün önce
Xz,zzzzzzzzzzzzzz,%%
marka aktuel
marka aktuel 21 gün önce
Süper,,
Hasret Rüzgarı
Hasret Rüzgarı 21 gün önce
EN IYI OYUNCU ODULU TASA VERILMELI BIRAZ ICERIK URETIN ALLAH ASKINA 10 YAS KITLESINEMI HITAP EDIYORSUNUZ ONERILERDE CIKTI BIR BAKIM DEDIM BAKMAZ OLAYDIM:)))
Ozgurhan Demirkan
Ozgurhan Demirkan 21 gün önce
Emreee
BS MONTAJ
BS MONTAJ 21 gün önce
6:25 en komik an
Kadir Kaya
Kadir Kaya 21 gün önce
Sıradaki kaza Emre'ye gelsin ama arabası pert olsun
Berkay Oguz
Berkay Oguz 22 gün önce
Polisler bu video izliyipde Emre gibilerin araba sürmesine izin veriyorsa bizim halimiz pert
Berkay Oguz
Berkay Oguz 22 gün önce
Direksiyon Emre’den büyük
M G
M G 22 gün önce
Sefa kardes burda herkese araç verilmeyegini ogrendi
Kağan kahraman
Kağan kahraman 22 gün önce
okadar toz topragin icinde geldin tasi nasi buldun emre .d
AltunkaraB
AltunkaraB 22 gün önce
sefaya acıyom emre gibi biriyle arkadaş
Deno25 De
Deno25 De 22 gün önce
Sefa hakli vallah Emre hep ayni boku yiyor
Payam Km
Payam Km 22 gün önce
İnternetime yazık oldu
Berat Yılmaz
Berat Yılmaz 22 gün önce
Kazalı bile olsa ben kıyamazdım
erhan kaya
erhan kaya 23 gün önce
Adam kızmakta sonuna kadar hakli
Sedat Çiflikli
Sedat Çiflikli 23 gün önce
Bu önünü göremiyor birde drift yapıyor 🤣🤣🤣🤣
TÜRK GENCİ
TÜRK GENCİ 23 gün önce
Sefa kındır bunun öcünü alır
Baran Karabıçak
Baran Karabıçak 23 gün önce
Dur gardaş bende galp var.
Ali Sefa Yıldız
Ali Sefa Yıldız 23 gün önce
Bu arabayla drift atılmaz
Mehmet Akif
Mehmet Akif 24 gün önce
Emre tam .... Bu kadar üstü kapalı konuşursa adam tabi sinirlenir
İbrahim Akcal
İbrahim Akcal 24 gün önce
Sefa abiye arabasını vurun (gizlice)
Emir çelik
Emir çelik 24 gün önce
Selam
MÜKEMMEL
MÜKEMMEL 24 gün önce
Sefa dan geldik
Ayaz
Ayaz 24 gün önce
Abi Bora ön üstüne gitme yemin Aslında bilerek yapmadı onu
CEVDET ACAR
CEVDET ACAR 25 gün önce
Murat abiye
Barış Meşe
Barış Meşe 25 gün önce
hasar max 7k
Musa Özerdil
Musa Özerdil 25 gün önce
AAAAAAA GÜLMEKTEN İZLEYEMİYORUM 😀😁
YÜCEL'İ KIŞKIRTTIK | MİLA'NIN DOĞUM GÜNÜ
19:09
mustafa canik
görünümler 139 B
Brawl Stars: Brawl Talk - Lights, Camera, BRAWL!
3:59
Kalp Yarası 17. Bölüm 2. Fragmanı
0:31
Süreç Film
görünümler 347 B
GERÇEK HAYATTA SQUID GAME OYNADIK!
16:07
Betül Çakmak
görünümler 355 B
YENİ ARABAM TESLA !! @Doğan Kabak
22:41
Kozmik Karınca
görünümler 2 Mn
Brawl Stars: Brawl Talk - Lights, Camera, BRAWL!
3:59
Kalp Yarası 17. Bölüm 2. Fragmanı
0:31
Süreç Film
görünümler 347 B
GERÇEK HAYATTA SQUID GAME OYNADIK!
16:07
Betül Çakmak
görünümler 355 B
AMSTERDAM VLOG - PART 2
28:08
Kerimcan Durmaz
görünümler 380 B
48 Saat Motosiklet ile Pişik Olmak @Orkun Işıtmak
23:57
BLACKPINK Performs Stay | Dear Earth
4:16
BLACKPINK
görünümler 4,2 Mn
GERÇEK HAYATTA SQUID GAME OYNADIK!
16:07
Betül Çakmak
görünümler 355 B