Katarsis: İlyas Yalçıntaş

  görünümler 645,353

Bana Göre TV

4 aylar önce

KATARSİS’in Bana Göre Tv’de yeni bölümünün konuğu İlyas Yalçıntaş. Programda İlyas Yalçıtaş, Gökhan Çınar’a içini döküyor. Çocukluğu, büyüme hikayesi, hayalleri, hayal kırıklıkları, dönüm noktaları, pişmanlıkları ve hayat hikayesiyle İlyas Yalçıntaş o kırmızı koltuğa oturuyor. Bölüm şimdi yayında!
Yeni bölümleri kaçırmamak için abone olun: bit.ly/2LUEOwP
Instagram'da bizi takip etmeyi unutmayın: bit.ly/2YwN7jP
#katarsis #gokhancinar #ilyasyalcintas

YORUMLAR
Hasret Deryası
Hasret Deryası 7 saatler önce
Çizgini efendiliğini sakın bozma
Hasret Deryası
Hasret Deryası 8 saatler önce
Sporun önemiii😭 bir turlu hayatıma dahil edemedigim bir türlü baslayamadığım spor!!! O kadar önemli ki... buna eminim
Hasret Deryası
Hasret Deryası 8 saatler önce
Yıaaa çok sempatikkk
Hasret Deryası
Hasret Deryası 8 saatler önce
Arkadaş açlığı😂
Hasret Deryası
Hasret Deryası 8 saatler önce
Ne güzel bir annen varmış be...
Bilal Salih
Bilal Salih Gün önce
yıldız ablaaaaa gelsinn
Elnur Abasov
Elnur Abasov 3 gün önce
33:30 sen hiç bir zaman yapma böyle şey o yorumlarada takma beceriksiz müzisyen pozları ne yaa? Takma
Berivan Ozkan
Berivan Ozkan 5 gün önce
Sabriye Şengül ve bdamlayilmazi istiyorum
Sara demir
Sara demir 6 gün önce
Ses kadife gibi yumuşak İyiki tanıdık seni İlyas yolun açık olsun Sen hep gitar çal hemi çocuk
Seda Çepni
Seda Çepni 6 gün önce
Armağan çağlayan ve müge anli
Saadet Asar
Saadet Asar 6 gün önce
müge anlı lütfennnn
Seda Ba
Seda Ba 7 gün önce
ilyas yalçıntaş=Bennn
Nilgun Deniz Beyli
Nilgun Deniz Beyli 9 gün önce
Çoook güzel harikasınız sesine sağ(ık
nesrin arslan
nesrin arslan 11 gün önce
"tek övündüm şey olduğum gibi görünmek" ne güzel..
Nilay Tuana
Nilay Tuana 11 gün önce
Kessin yengeç burcu
Nilay Tuana
Nilay Tuana 8 gün önce
@Fidan Mirzabekova İYFC olsun oda duygusal
Fidan Mirzabekova İYFC
Fidan Mirzabekova İYFC 9 gün önce
Balık burcu🤗
Gökçen Kara
Gökçen Kara 14 gün önce
Tişörtün kol kısımları aynı uzunlukta değil. Seni çok seviyorum ama lütfen düzelt
Berivan Ozkan
Berivan Ozkan 16 gün önce
banu alkan gelmeli😉😜
Elfida Duzcan
Elfida Duzcan 17 gün önce
şey fark ettim , konuşurken ellerimle istemsizce oynarım, tutarsızım ,duygusal yönden aynı ve takıntılı biriyim , hayatımı değiştiren ilkokul öğretmenim.. , çabuk düşen özgüvenim ,.. bu kadar İlyas Yalçıntaş psikolojisinde olduğumu bilmiyordum.
yakamoZ
yakamoZ 18 gün önce
*kurban olurum sana sen benim efsanemsin canım bir tanem* 🍯🥺🥺
Hot Summer
Hot Summer 18 gün önce
IŞITME ENGELLILER IÇIN ALTYAZI ISTIYORUZ
tevhid yaşam tarzıdır.
tevhid yaşam tarzıdır. 19 gün önce
Mükemmel bir insanmış ilyas yalçıntaş 👍👍
ARDA TOPRAK
ARDA TOPRAK 22 gün önce
Iste bu adami seviyorum.
mehir
mehir 23 gün önce
Kayseri'ye gelmişti 2yıl falan önce konser çıkışı havaalanına gitmiştim o gün fotoğraf çekilemedim ama şuan iyi ki gittim diyorum çünkü fotoğrafımız olmasa bile bu kadar iyi bir insanın peşinden gitmek beni mutlu etti
Demet Cepik
Demet Cepik 27 gün önce
Ünlü bir şarkıcı olup da bu kadar samimi olmak gerçekten dürüstçe
Victor Nopass
Victor Nopass 27 gün önce
Ben de Göktan'ın o şarkısını çok severim hemşerim, ilk seni gördüğümde dedim işte feleğin çemberinden geçmiş pişmiş bir adam herhalinden belliydi, tüm sevdiklerinle beraber iki cihanda saadet, huzur diliyorum. Gökhan Çınar çok teşekkürler harika bir proje, seninle aynı isim soyisimi taşıyan çok iyi bir hakim arkadaşım var enterasan.
Tolga Karadeniz
Tolga Karadeniz 28 gün önce
İçine kapanık zor bir hayat yaşayan yürekli insan seviyoruz seni
melike kavak
melike kavak Aylar önce
İlyas sen benmişsin be reis :)))
ENES ARAS
ENES ARAS Aylar önce
adam ap açık reynmene salladı
Nur Başkan
Nur Başkan Aylar önce
Sesi enstrumansız inanılmaz güzelmiş. Sesi olan söylüyor arkadaş helal olsun:)
Aytac Zamanova
Aytac Zamanova Aylar önce
Muge anli yildiz tibe gelsin
Seher Obak
Seher Obak Aylar önce
Onu dinlerken sanki beni anlatiyor birileri beni anlatiyormus gibi oldum 😥
Fatma kılıç
Fatma kılıç Aylar önce
BİLAL SONSES i de davet edin lütfen
Fatma kılıç
Fatma kılıç Aylar önce
Izlerken way be dedim küçük bir yerde yaşayıp böyle büyük işler başarmak kolay değil tebrik ediyorum 🌸
Nurgul Kudaibergenovna
Nurgul Kudaibergenovna Aylar önce
İlyas, bana çok benziyorsun ♥️
Müyesser Öncül
Müyesser Öncül Aylar önce
Ne kadar doğal ve gerçeksin sen .Anlatmasanda içini hislerini çok iyi anlaYabiliyorum.Seviyoruz adam, seni😍
küp Skywalker
küp Skywalker Aylar önce
İlyasla kişiliğimiz aynıymış la
Derya YALÇIN
Derya YALÇIN Aylar önce
Bahadır sağlam gelsinnnnn
FATMA NUR
FATMA NUR Aylar önce
İlyas Yalçıntaş'ı hep sevmişimdir iyi ki tanıdık onu
kitystyx _
kitystyx _ Aylar önce
"o tur sacma hareketleri yalnizca eskaza unlu olmus insanlarda gorursunuz"... cumleden haklilik fiskiriyor
zouzou zou zeynep
zouzou zou zeynep Aylar önce
Beni anlatıyor bu ya 😂😂 agresif, gereksiz yere kalp kırma, sert şakalar, kimse beni sevmiyor düşüncesi 😂
yağmur SAYIN
yağmur SAYIN Aylar önce
Bahadır sağlam gelsin yeterki adam biraz görünsün ya hakettigi değeri almayanlardan
Fadime Topuz
Fadime Topuz Aylar önce
Gidiyim biraz İlyas dinleyimm ☕
Sevacım
Sevacım Aylar önce
Karakterimiz okadar benziyorki. Ama bu karakterle senin gibi ünlü olmayan birinin arkadaşı az ve çevresi geniş olmuyor. Çoğu insan sevmiyor bizim gibileri.
Sevda erdoğan
Sevda erdoğan Aylar önce
Bir öneri hayatını hasta olarak kronik rahatsızlıklar geçirmiş çocukluğunu yaşayamamış bir kişi yi davet eder misiniz
Nesrin Ilgın
Nesrin Ilgın Aylar önce
ilyas yalçıntaş=erkek versiyonum
İlknur Özbay
İlknur Özbay Aylar önce
Ya dışardan çok soğuk duruyordu ne kadar samimi ve tatlı
kk heartstone
kk heartstone Aylar önce
Oha ama bu kadar reklam konulur mu
Şükela
Şükela Aylar önce
Şan şöhret paranin degistirmedigi nadir insanlardan
Hilal Yıldırım
Hilal Yıldırım Aylar önce
Tek düzgün sanatçı. Şarkıları ve kişiliğiyle herşeyiyle tam bir sanatcı. 👏⭐
sailor2 22
sailor2 22 Aylar önce
Instagramdan mesajıma bakar mısınız "hsnoguzhan"
Nai Ra
Nai Ra Aylar önce
1- ilk yorumu yapan kişi %100 haklı sesinin hiçbir özelliği yok 2- ikinci yorumu yapan kişi gayet iyi niyetle yorum yapmış,kompleks filan yok, ilyas kompleks yapmış
thesylvianist
thesylvianist Aylar önce
Sürekli aman sonra izlerim ilyasınkini diye erteleyip diğer videolara daldım. Ama ilyas senin hayatını hiç bilmiyormuşum. Nedense kafamda hep rahat içinde büyümüş birisi gibiydin. İzleyince etkilendim. Gerçekten zor şeyler atlatmışsın. Umarım ileriki hayatın daha iyi olur
Melahet Haciyeva
Melahet Haciyeva Aylar önce
Bulent ersoyun gelmesini coxxx istyirem.hemcinin Yildiz tilbeni de
Sevgi Çetin
Sevgi Çetin Aylar önce
" Artık hayattan o kadar sıkıldım ki artık hiç birşeyden korkum yok . Ölsem de olur ölmesemde . Ama tek istediğim yalnızlık ... "
Şevval Yeter
Şevval Yeter Aylar önce
İlyas 💜💜💜💜💜
İlayda Üge
İlayda Üge Aylar önce
Ne kadar içtensin. Sevdiğin insanlar çok şanslı. Çünkü sevmeyi biliyorsun sen🙏🏻
AYŞE ZEYNEP
AYŞE ZEYNEP Aylar önce
İlyas yalçıntaş.... o kadarbensin ki ..... Gökhan bey ayrıca seanslarınız varmı size nasıl ulaşabilirim
Ayten Ceferova
Ayten Ceferova Aylar önce
Cook beyendim zaten beyeniyordumda kisiliyini simdi daha cok sayqi duydum❤
İlyas Yalçıntaş
İlyas Yalçıntaş Aylar önce
İlyas abi sen nelere yaşamışsın böyle ben bile ağıladıım hıçkıra hıçkıra ağladım abi seni çok seviyoruz iyiki var sın
Fidan Mirzabekova İYFC
Fidan Mirzabekova İYFC Aylar önce
Evet ya😔😢 💜İYFC💜
Nigar Taşcı
Nigar Taşcı Aylar önce
Kerem Bürsinde konuk olmalı..
Emine Topaktaş
Emine Topaktaş Aylar önce
Müslüm gürses şuan hayatta olsaydı onuda bu koltukta görmek isterdim vede atatürküde ölen insan yada ünlünün her bi derdi var 🙂
mestûr
mestûr Aylar önce
Ben de hep İlyas'a bunları sormak istemiştim.
Sevcan bilge yalçın Yalçın
Sevcan bilge yalçın Yalçın Aylar önce
Çok tatlı biri amk ve yakışıklı
Sevde Akın
Sevde Akın Aylar önce
Ben de Erzincan' da okudum. 2016 yılında İlyas Yalçıntaş Erzincanpark Avm açılışına gelmişti. Tam yanımızdan geçmişti. Çok iyi hatırlıyorum. Şarkıları çok güzeldi ya. İlk mini konserine gittiğim müzik sanatçısı. Erzincan için derler doğru etrafı dağlık ortası bağlık 😇
Beyza KAYA
Beyza KAYA Aylar önce
bu videoları ömür boyu izleyebilirim
Gonca Light
Gonca Light Aylar önce
sansi bol olsun🙏🙏🙏🙏
Gül Y.C
Gül Y.C Aylar önce
Hayatımda en çok tanışmak istediğim birisin İlyas ama bu imkansız 😞
Dremer.34 .34
Dremer.34 .34 Aylar önce
Yok artik sanki beni anlatmışsın ya sen ne tatlı bi insansın kafaya takması üzülünce kendi içine çekilmedi sevdgini kaybetmesi sanki içimi anlatmış ☺sen çok samimi harika bi sanatcisin
Qerib Ashkerov
Qerib Ashkerov Aylar önce
Tam ruh ekizim❤ Mən şoook Sevdiyi musiqi İnsanları tanımağı ... Sevirdum bu insanı daha da çox sevdim!
murat kocakaplan
murat kocakaplan 2 aylar önce
Ben dedim bu adam anlatmak istiyor iyi olmuş
Gamze Akar
Gamze Akar 2 aylar önce
Sezen Aksu ve Yıldız Tilbe gelsiiin
Merve Cetin
Merve Cetin 2 aylar önce
Ne güzel adamsın sen ya
kendi halinde bi kız
kendi halinde bi kız 2 aylar önce
Çok kibar geliyo bana bu adam
Serkan D.
Serkan D. 2 aylar önce
Seni oraya oturtan o ilyasi ilyas yapanı kime sikayet ettin be ilyas.
Beyza Tepecik
Beyza Tepecik 2 aylar önce
Ya bugün hep ilyas abinin çıktığı bütün programları izledim bu kadar mı kibar olur bir insan ya heralda ilyas abinin fanı oldum bugün heralde demiyim baya oldum
Fidan Mirzabekova İYFC
Fidan Mirzabekova İYFC 5 gün önce
Yaaa😍Şimdi fanımısın?Fanıysan Hoş Geldin ❤İYFC❤AİLESİNE🤗❣
play club
play club 2 aylar önce
gökhan çınarın konuşması bile şiir gibi geliyor bana yoksa sadece banamı öyle geliyor?
E Akpinar
E Akpinar 2 aylar önce
Harika ses adam gibi adam gururlu mütevazi terbiyeli
Botan Yalçın
Botan Yalçın 2 aylar önce
Teşekkürler ilyas abi teşekkürler katarsis yarın spora başlıyorum!!! O değil de 25:00 çok iyi ya
Koray Doğan
Koray Doğan 2 aylar önce
İşte adam gibi adam.. keşke daha çok konuşulsa daha çok sevilse.. piyasadaki diğer yersizlerin yerine bu adam hakediyor ama tabi yurdum insanı illa olay çıkartangereksizleri konuşcak illa bi heyecan mı gerekiyor efendi gibileri kimse takmıyor.. olsun yinede seveni var ben seviyorum bu adamı gerek efendiliği, yakışıklılığı,yeteneği.. Böyle bi adam olmak zor olmasa gerek Allah böyle efendi gibilerinden olmayı nasip etsin darısı yeni nesile.
Tuğçe Afacan
Tuğçe Afacan 2 aylar önce
Yıldız tilbe gelsiiinnnn
dilek k
dilek k 2 aylar önce
👍
Kıvanç Dural
Kıvanç Dural 2 aylar önce
Bizim dükkanın şubesinin yerini değiştiriyoruz ve mağaza açılışında İlyas Yalçıntaşın gelip bir iki tane şarkı söylemesini çok istiyorum sürekli yarışmanın videolarını şarkılarını dinliyorum neden bilmiyorum ama kanım çok ısındı temiz yüzü samimiyeti mahsunluğu çekiyor beni
DENİZ Mirzeyeva
DENİZ Mirzeyeva 2 aylar önce
Aşksın sadicə aşk
Zuzu
Zuzu 2 aylar önce
Ben aslında İlyas Yalçıntaş mışım
Sude Sarisoy
Sude Sarisoy 2 aylar önce
Umarım hep böyle kalırsın İlyas
Фируза Мехтийева
Фируза Мехтийева 2 aylar önce
Tatli kedicik İLYAS YALCİNTAS😻❤️
Çirkin Ördekk
Çirkin Ördekk 2 aylar önce
Ya biz ünlü değiliz ama keşke bizi de böyle davet etseniz
Eren Göze
Eren Göze 2 aylar önce
33:25 reynmene giydirilmiş😂
Eren Göze
Eren Göze 2 aylar önce
yıldız tilbe gelsin
avare 92
avare 92 2 aylar önce
Galiba benimde dönüm noktam spor'a baslamak ti valla. Benimki de sismanlik komplexiydi. 18yasinda basladim, 28 yasindayim hala spor yaparim. O gun bugundur kilo almiyorum. Kas da yaptim😀 ilyas'i cok iyi anliyorum. Ayni duygulari yasadim. Valla karakterimiz bile ayni ilyasla. Bu hayatta zor sever zor mutlu olursun... makyaj konusunda bile ayniyiz asla kendimi begenmem soyle guzelim boyle guzelim demem makyaj dahi yapmam guzel gorunebilmek icin
Derya Oğuz
Derya Oğuz 2 aylar önce
Evet kesinlikle ebeveynlerden sonra en etkili kişi öğretmen ✌️ çok güzel tespit 👌
Şükrü Yalçın
Şükrü Yalçın 2 aylar önce
Şu video bı kaç buçuk saat olsaydı keşke
Şükrü Yalçın
Şükrü Yalçın 2 aylar önce
Daha videoyu izlemedim ama kesin aynı çıkacağız
sabah gunesi60
sabah gunesi60 2 aylar önce
Efendi adamsn hic degisme kardes
K. Fahsena J
K. Fahsena J 2 aylar önce
"MASSAKA" GELSİN
Sıla Eylül
Sıla Eylül 2 aylar önce
Zeynep Bastık gelsin
Gözde NUR
Gözde NUR 2 aylar önce
Kendimi bi başkasından dinledim...
Sema Coşkunsu
Sema Coşkunsu 2 aylar önce
O kadar bensin ki ..
Elif Yaman
Elif Yaman 2 aylar önce
Yıldız tilbe gelsin
Bahar POLAT
Bahar POLAT 2 aylar önce
Biz çoğumuz zaten erken dönemdeki boşlukları kapatmaya çalışarak ömür geçiriyoruz, eksiksek ordan...