ACI KAYBIMIZ - ISSIZ ADA

  görünümler 158,974

Furkan Emirce

Furkan Emirce

5 aylar önce

BİR IŞIĞIMIZ VARDI ODA SÖNDÜ KARDEŞİM

YORUMLAR: 622
Tarık
Tarık 5 aylar önce
"Pantolonumun yırtık cebinin astarından düştü umutlarım" Sertaç Ortaç Baba
seko konuk
seko konuk 5 aylar önce
:D
Genç biri
Genç biri 5 aylar önce
Twitterda güzel söz diye atmalık
Erdem Çillioğlu
Erdem Çillioğlu 5 aylar önce
“Sertaç ortaç baba nedir yüzündeki bu acı Yoksa kırılan hayallerin mi battı bi yerine” Faruk ESCOBAR
Michel Jacksonun Sacinin Dibindeki Bitin kalbi
Michel Jacksonun Sacinin Dibindeki Bitin kalbi 5 aylar önce
İzlemeden like attım kötü olma ihtimali yok koçum
Shanzy (ichi)
Shanzy (ichi) 4 aylar önce
Çok Güzel Bir İsmin Var
Ems
Ems 5 aylar önce
bende
Ahmet Ekici
Ahmet Ekici 5 aylar önce
Ayn
Küflü Peynirler
Küflü Peynirler 5 aylar önce
Bende Michael fanıyım
Ghost°Relax
Ghost°Relax 5 aylar önce
Bende öyle yapiy
Recep ÖZTÜRK
Recep ÖZTÜRK 5 aylar önce
Allah seni başımızdan eksik etmesin kral Küfür yok argo kelimeler yok mükemmelsin
seko konuk
seko konuk 5 aylar önce
evet
hilalala
hilalala 5 aylar önce
7:50 Dünya Sertaç Ortaç babamızın acı kaybına ağlıyor...
Hasan Sabbah
Hasan Sabbah 5 aylar önce
Aga be
hilalala
hilalala 5 aylar önce
@ÖMER KALE 🥺
ÖMER KALE
ÖMER KALE 5 aylar önce
Bu söz bir gün gerçek olacak
mustafa özdemir
mustafa özdemir 5 aylar önce
12:20 birileri arkamızdan öldü demiş, şimdi onlara söyleyin kral geri döndü 😂
Emir Acikel
Emir Acikel 5 aylar önce
Reis GTA'da oynasan. Senle tadı daha farklı olur.
Loki
Loki 5 aylar önce
@Ahmet_bs Çelikok Ne alaka aq zaten oynasa free oynayacak bir senaryo üzerine oyunun her santimetrekaresinde cinsellik yok olan mekana uğramaz olur biter hiç mi oyun oynamadınız sanki tutup görev mi yapacak
Ahmet_bs Çelikok
Ahmet_bs Çelikok 5 aylar önce
@Alperen Özdelice bence çekmez fazla cinsellik ve küfür var
Alperen Özdelice
Alperen Özdelice 5 aylar önce
@Ahmet_bs Çelikok sa çeker belki
Ahmet_bs Çelikok
Ahmet_bs Çelikok 5 aylar önce
Fazla cinsellik var cekmez
Ştandart Kazım
Ştandart Kazım 5 aylar önce
Aga ya akşam akşam ağlattın bizi , gülmeye gelmiştik oysa.
Tonny Peperonny
Tonny Peperonny 5 aylar önce
@Hasan Sabbah sondaki gerçekten o mu?
Hasan Sabbah
Hasan Sabbah 5 aylar önce
Aynen bu seri Sertaç Ortaç babasız olmaz
HOKM[EST] 08
HOKM[EST] 08 5 aylar önce
abi üst üste yardırıyorsun senin hızını yakalayan radarı yakarız
Safiye meryem Dikbayır
Safiye meryem Dikbayır 5 aylar önce
Bu kadar iyi bir youtuberin bu kadar az izlenme ve beğeni aldığına inanamıyorum!
Halit Dip
Halit Dip 5 aylar önce
Reis şu videoların süresini uzat be valla tadı damağımızda kalıyor :)
Psk. Dan. Hüseyin AÇIKGÖZ
Psk. Dan. Hüseyin AÇIKGÖZ 5 aylar önce
Lütfen bu seriyi her hafta istiyoruzzzzz. Gülmeye ihtiyacımız var 🙏🙏🙏🙏
Bunyaminn C
Bunyaminn C 5 aylar önce
Hahaha şimdiye kadar izlediğim en iyi bölümdü. Yenisi hemen gelmeliiii hemen 😄
Mehmet Efe Demir
Mehmet Efe Demir 5 aylar önce
Abi yokluğun keder varlığın etrafı yok eder :D
Ahmetfliks
Ahmetfliks 5 aylar önce
kaybımız çok büyük, artık bu denizde hiçbir şey eskisi gibi olamayacak
Michel Jacksonun Sacinin Dibindeki Bitin kalbi
Michel Jacksonun Sacinin Dibindeki Bitin kalbi 5 aylar önce
Serdar ortaç baba rip. Saygıyla anıyoruz.
Lnx
Lnx 5 aylar önce
Ölmüş arkadaşlar baktım sonuna üzülmeyin
Michel Jacksonun Sacinin Dibindeki Bitin kalbi
Michel Jacksonun Sacinin Dibindeki Bitin kalbi 5 aylar önce
@nasipte varsaaa spoiler verme millete
nasipte varsaaa
nasipte varsaaa 5 aylar önce
Videonun sonuna baktım ölmedi
aytaç arslanoğlu
aytaç arslanoğlu 5 aylar önce
12:17 olm dizi gibi bitmiş lannnn devamını bekliyorum
strabilyo
strabilyo 5 aylar önce
Adam show yapıyor keşke hep böyle hızlı atılsa videolar ama Faruk da insan
Burak Bahçeci
Burak Bahçeci 5 aylar önce
Kral çok şükür bugün de bizi kendinden mahrum bırakmadı.
FURKAN ABDURASULOV
FURKAN ABDURASULOV 5 aylar önce
Döktürüyorsun bee... Benim bu âlemdeki raconum silahı çektikten sonra mermisi bitene kadar yerine koymamamdır ~FARUK ÇAKIR~
*GeceyeYakışanAdam *
*GeceyeYakışanAdam * 5 aylar önce
Gerçekten zevk alarak izleyip gülüyorum merakla her çektiğin videonun birdahakini merakla bekliyorum emeğine sağlık :)
Onur Kaya
Onur Kaya 5 aylar önce
Zekana ve adamlığına saygımız sonsuz Faruk Eskobar kardeşim
Soner Kutlubay
Soner Kutlubay 5 aylar önce
Reyiz şu teknene bir demir yap da hayallerimiz gibi sürüklenip gitmesin.
《Gökyüzü Mavisi》
《Gökyüzü Mavisi》 5 aylar önce
Nxjdjdjsmcmd
Muzaffer Aydın
Muzaffer Aydın 5 aylar önce
"Mezarlıklar bizi peşleyenlerle dolu" Furkan emirce
A Creative Human
A Creative Human 5 aylar önce
Yine efsane bir video uyurken güzel gidiyor.
Malho Yüksel
Malho Yüksel 5 aylar önce
“Lost’un devam sezonunu üstümüzde çekiyorlar galiba” 😂👍
Merve Arslan
Merve Arslan 5 aylar önce
sertaç ortaç baba yoklugunu iliklerimize kadar hissediyoruz
Hasan Sabbah
Hasan Sabbah 5 aylar önce
Her zaman kalbimizde
Djsjsksk Enjzksjsjsjsj
Djsjsksk Enjzksjsjsjsj 5 aylar önce
Ciddi ciddi üzüldüm lan
Enes Ertürk
Enes Ertürk 5 aylar önce
izlediğim en güzel ıssız ada bölümüydü sertaç ortaç babanın dönmesi dileğiyle
Arsenik
Arsenik 5 aylar önce
Başımız sağ olsun sertaç ortaç baba içimizde yaşıyor ( 7:36 neden bilmiyom en çok hoşuma giden yer :D )
Ebubekir Bayrak
Ebubekir Bayrak 5 aylar önce
sertaç ortaç babaya saygı duruşu :)
Nurullah Yaman
Nurullah Yaman 5 aylar önce
Abi hergün video gelsin . Vallahi video gelince çok mutlu oluyorum
Nankör Kedi
Nankör Kedi 5 aylar önce
Lan neden bu kadar kötü oldum Sertaç baba için neredeyse ağlayacaktım 😞
Hasan Sabbah
Hasan Sabbah 5 aylar önce
Aynen bende öyle oldum
ramazan yavaş
ramazan yavaş 5 aylar önce
Çok iyi yaa yeni video gelene kadar beklemek zor oluyor reis. Ellerine sağlık 😀😀
Yaşar Atmanlı
Yaşar Atmanlı 5 aylar önce
Allahım Allahım Furkan 2 güne bir video atmaya başlamış kıyamet yakındır 😂
M Sancak
M Sancak 5 aylar önce
Reis işi gücü bırakıp çıkıp youtube a mı döndün helal olsuın
Takemiççi
Takemiççi 5 aylar önce
Serdar Ortaç babamızın acı kaybı hepimizi derinden etkiledi malesef
Fazlı Kerem Günay
Fazlı Kerem Günay 5 aylar önce
Başımıza taş yağacak. Bu kadar video hiç normal değil.
Kemal Selim
Kemal Selim 5 aylar önce
Reis helal olsun yine döktürmüşsun 😂😂😂
Kzarcher
Kzarcher 5 aylar önce
Reis GTA 5 oynasan tadından yenmez haberin olsun
gurel
gurel 5 aylar önce
cities skylines deki serdar ortaç gemisini özledik beee :))
emirali salman
emirali salman 5 aylar önce
abi gemiyi genişletsene o zaman ne ters döner ne de üstünde sertaç ortaç baba düşer
Ash Артём
Ash Артём 5 aylar önce
11:00 1492 avrupalılar ve amerika yerlileri arasında geçen konuşmalar
İlyas Berk
İlyas Berk 5 aylar önce
Can sıkıntısından ne yapacağını bilemediğin zaman gelen o bildirim
Abdullah Aslan
Abdullah Aslan 5 aylar önce
0.22 eğer yapacağı espriyi tahmin edebilmişseniz gerçek bir Furkan Emirce izleyicisisiniz demektir.
Oz 1907
Oz 1907 5 aylar önce
aşk bu kızıl ötesi, yaralı müzesi.. sertaç ortaç baba’ya büyük bir F
Hasan Sabbah
Hasan Sabbah 5 aylar önce
F
Duchess
Duchess 5 aylar önce
İnternet Kafe Similatör Daha Çok Gelsin +1
Erkam Tokmak
Erkam Tokmak 5 aylar önce
Tekneye demir de yaparsan, tekne alıp başını gitmez Faruk baba.
ahmet emin
ahmet emin 5 aylar önce
Kesin furkan emirce ıssız ada videosu atacak dedim oldu çok komik bir bölüm adamsın sen adammmm
Ercan Yilmaz
Ercan Yilmaz 5 aylar önce
Lan sertac ortacin kaybolmasina cok uzuldum ya , umarim sonunda bulunuyodur 🙏
Yiğit emre Demirtaş
Yiğit emre Demirtaş 5 aylar önce
kanka bulunucak zaten sonuna bak görürsün
Revane Sahbudaqova
Revane Sahbudaqova 5 aylar önce
Bildirimi görunce yaranan o mutluluk müthiş))
rukahs34
rukahs34 5 aylar önce
abi orada da bitirmezsin ama beee. devamını bekliyoruz
serhat canım
serhat canım 4 aylar önce
valla dizi izler gibi izliyorum kral adamsın vesselam
Michel Jacksonun Sacinin Dibindeki Bitin kalbi
Michel Jacksonun Sacinin Dibindeki Bitin kalbi 5 aylar önce
5:32 köpekbalığına it diyen koca yürekli faruk
Zeynep Demirkol
Zeynep Demirkol 5 aylar önce
Jhjjhhfytfgyhfh
Cenk KILINÇ
Cenk KILINÇ 5 aylar önce
Abi nikin baya iyi 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi valla 🤗
Yücel Çalışkan
Yücel Çalışkan 5 aylar önce
Sonunu çok güzel bağlamışın kardeşim 😂 bitti diğe üzüldüm vallaha
3Hill Studio
3Hill Studio 5 aylar önce
Bölüm efsane gardaşlık :D
vahit burhan demirtaş
vahit burhan demirtaş 5 aylar önce
Başımız sağolsun sertaç ortaç babayı kaybettik
tugay şahin
tugay şahin 5 aylar önce
Sertaç ortaç babamız gitti. Bu seri benim için bitmişir.
Vahap Karakaş
Vahap Karakaş 5 aylar önce
Yemin ediyorum çok iyi ya 😂😂😂😂❤❤
HAMZA
HAMZA 5 aylar önce
Ağlamıyan da duygusuzun ta kendisidir
Zeus’un Eşeği
Zeus’un Eşeği 4 aylar önce
Abi bizim bi arkadaş vardı lost’un yeni sezonunu bekliyordu bu videoyu izlettim lost’u bıraktı bu serinin yeni bölümünü bekliyor
Burak Taha Acar
Burak Taha Acar 5 aylar önce
Bir an Sertaç ortaç baba kayboldu sandım meğer adamkonaklamak için karşı adaya gitmiş rahatladım
Memo
Memo 5 aylar önce
Salın çapası var 5 taşla mı ne yapılıyordu ondan yap capayi attigin zaman sürüklenmiyor tekne denizde de birakabiliyorsun
Torero
Torero 5 aylar önce
dostum şu zor gunlerde bari günlük cıkartmaya bak su vıdeoları bi neşemiz var onuda 3 gunde bır yapma :)
Huseyin Avsar
Huseyin Avsar 5 aylar önce
Reis devami netflixde olsa gene izlerim
Ay Işığı
Ay Işığı 5 aylar önce
Hadi diyelim biri çok deli sevdi 💃🏻
Ümit Güler
Ümit Güler 5 aylar önce
Az uzun olsun yeni ve daha güzel tekne yap artık 😀
ERENCAN KOÇ
ERENCAN KOÇ 5 aylar önce
Bu okyanus bizden çok şey aldı acımız büyük 🥺
Fatma Arikan
Fatma Arikan 4 aylar önce
Bütün serisini 1 günde izledim yeni video bekliyom 1 haftadır hala gelmedi yazmıcaktım ama internet kafe videosundan sonra beklemekten gına geldi isyanımdır lütfen atar mısınız beyyfendii
Zeynep
Zeynep 5 aylar önce
"Kendime çarptı ya tekneye bak ya" FARUK ISSIZADAGİLLER
Haydar Bash
Haydar Bash 5 aylar önce
Videoyu daha gecen gun gördüm izlemedim kesin dedin sertac ortaç baba öldü valla bak videoyu acar acmaz denizde görünce aha dedim gitti Not : o köpek baliginin gelişinde canımın birini verdim Allah'ın belasi hayvan ödüm koptu 😂😂
Doğukan Bilim
Doğukan Bilim 5 aylar önce
Sonu efsane olmuş :)
Semih Özdemir
Semih Özdemir 5 aylar önce
Abi yemek yerken başlıyorum sana bı bakmışım 2 3 video bitmiş hergun video şart ❤️
Ebrar
Ebrar 5 aylar önce
En karanlık sokakların en aydınlık çocuklarıyız -Faruk Escobar
Ömer faruk Ulukaya
Ömer faruk Ulukaya 5 aylar önce
Dızcıyız çalıyoz öyle yaşamaya çaşamaya devam ediyoruz
yaşar mızır
yaşar mızır 5 aylar önce
Bu bölüm şahane olmuş sertac ortaç baba kendini gösterdi sanki 🤔
SüngerBaba
SüngerBaba 5 aylar önce
Faruk Escobarın şehrini özledik yav inşallah yakın zamanda gelir
Rjrj Jjrjd
Rjrj Jjrjd 5 aylar önce
Ulan tam instagramda papağan faruka bakıyodum bildirim geldi şu bildirimdeki mutluluğu kelimelere sığıştıramam ya
Hacı osman
Hacı osman 5 aylar önce
Ben de tam Furkan emirce izlerken bildirim geldi çok mutluyum şu an.
Enes Yılmaz
Enes Yılmaz 5 aylar önce
Araya 2010 facebook şakaları serpiştiriyorsun ya çok iyi yapıyorsun
Genç Fenerbahceli
Genç Fenerbahceli 5 aylar önce
Eğer bir videoya izlemeden like atıyorsanız tebrik ederim turkiyenin en iyi mizah yapan kanalının videosunu izliyorsunuzdur.
Ali Osman Güney
Ali Osman Güney 5 aylar önce
Yapıyorsun bu işi be
Emre Karakirez
Emre Karakirez 5 aylar önce
reis şöyle uzun bi video at da doya doya izleyelim
ENSAR KATIRCI
ENSAR KATIRCI 5 aylar önce
çiftlikte işler nasıl gidiyor bro çiftliği salih amel satın almış diyorlar :-D emeğine sağlık
Özgür.
Özgür. 5 aylar önce
Sen direkt bunu çek devamı iyi olacak boşver diğer oyunları
Alperen Umut Arslan
Alperen Umut Arslan 5 aylar önce
Abi her video çok güzel mükemmel ötesi emeğine sağlık he bide bu arada bayadır LOL videosu gelmedi abi o da gelse mükemmel olur
Türkçü arı
Türkçü arı 5 aylar önce
Bu gün ulusal yas günü sertaç ortaç babanın ruhu şad olsun
burak yasin korkmaz
burak yasin korkmaz 4 aylar önce
Serdar Ortaç gerçekten kaybolsa bu kadar üzülmezdim
İmPaRaToR BS
İmPaRaToR BS 5 aylar önce
Aga be bugün de Sertaç ortaç baba için yakıyoruz be...
Ömer Faruk Çınar
Ömer Faruk Çınar 5 aylar önce
Sertaç ortaç baba yoksa bu seri benim icin bitmistir R.I.P Sertaç Ortaç Baba
slymnenes konukcu
slymnenes konukcu 5 aylar önce
tamda atıştırmalık yiyordum keşke furkan abi bi video atsada izlesem diyodum
Gülşen
Gülşen 5 aylar önce
En sevdiğim sesti Furkan emirce videosunun bildirimi👉👑
Alper Polat
Alper Polat 5 aylar önce
inanılmaz bir hayal gücü ya dümdüz survivor oyunundan çıkan şeylere bak jdjsjskkskskksk
TALHA
TALHA 5 aylar önce
BÖYLE HERGÜN VİDEO ATSAN OFFF HAYALİ BİLE GÜZEL
Mami Master
Mami Master 5 aylar önce
Yemin ediyorum adam domuzu kaybedince ben üzüldüm
Hilmi Özyılmaz
Hilmi Özyılmaz 5 aylar önce
efsanesin yaaa seviliyorsun krall
Furkan Karagöz
Furkan Karagöz 5 aylar önce
Reis böyle devam her saat video at izlemeyen şerefsizzz
Farzetki matkap's 06
Farzetki matkap's 06 5 aylar önce
çok komik bu adam ya çok gülüyorum ben buna, Keşke yakışıklı olsaydı.
Lebohang Mokoena
Lebohang Mokoena 5 aylar önce
Köpekbalığı Faruk: "Peşleme vakti"
Serbay Güzel
Serbay Güzel 5 aylar önce
Faruk abi sen Sertaç ortaç babanın acısını yaşarken arkadaki adaya Rümeysa ile Yakup balayına gelmiş yapılacak iş mi bu?
Ahmet Ckgl
Ahmet Ckgl 5 aylar önce
Lan faruk koş lan adam video atmış ADAMMMM!
Emre İMİR
Emre İMİR 5 aylar önce
Sen bir kralsın kardeş 😊
döner kaplumbağa ☆
döner kaplumbağa ☆ 5 aylar önce
Yüreğinden yaralı bizim hikayemiz - sertaç ortaç baba
0 GÜN İLE 1TL GEÇİRMEK - ISSIZ ADA #11
16:28
Furkan Emirce
görünümler 353 B
CRYSIS 4 GELİYOR! PEKİ NE KADAR BEKLİYORUZ?
14:33
Bekletmeden 10 Dakikada Yumuşacık Poğaça Tarifi ✅ Herkes Maya Koydum SANDI
6:56
Azıcık Aşım Kaygısız Başım Tarifleri
görünümler 266 B
ADALET NAMLUDA! - PUBG #1
14:15
Furkan Emirce
görünümler 901 B
TOPUKLU AYAKKABI CEZALI(!) - CSGO
14:50
Furkan Emirce
görünümler 871 B
EMNİYET PEŞİMİZDE - DIZ SİMULATOR
11:17
Furkan Emirce
görünümler 297 B
OTELDE CİNNET GEÇİRDİK!
13:42
Furkan Emirce
görünümler 227 B
TOKATÇI YONE - LOL
16:17
Furkan Emirce
görünümler 280 B
BARBAR OLDUK! - Mount & Blade II Bannerlord #6
28:39
Furkan Emirce
görünümler 860 B
1 GÜN BOYUNCA KÖYLERİ YAĞMALADIM! - BANNERLORD
15:33
ISSIZ ADAYA DÜŞTÜK! #1
13:22
Furkan Emirce
görünümler 749 B
GTA YAPIMCILARINDAN İPTAL EDİLEN BİR OYUN: BULLY 2
12:44
nE? 6
11:28
Oğuz Aslan
görünümler 125 B