YGS'de '0' çeken öğrenci.

  görünümler 4,336,402

Bursa Sevdalıları

8 yıl önce

YORUMLAR
Gokhan Anar
Gokhan Anar 18 dakika önce
NASIL DERS ÇALIŞILIR? trshow.info/watch/QBjodLrecXc/video.html
WoxEs -
WoxEs - 25 dakika önce
0:30 ALLAH ALLAH
Hacker Hack
Hacker Hack Saatler önce
Lan hapsini sallasam 0 almam ama bu adama yazikkk beaa:"(
Kırık kalp
Kırık kalp 6 saatler önce
Hatalardır inasanı diri tutan
Elektronik Kafa
Elektronik Kafa 7 saatler önce
adama "aptal" sıfatı takıp eleştiriyosunuz ama siz ne kadar zekisiniz
serhat toptaş
serhat toptaş 9 saatler önce
hayır hayır, bakın bu bi yetenek sınavdan 0 çekebilmek için ya %000,1 gibi bir ihtimali tutturursun yada tüm cevapları bilip yanlışını işaretlemen lazım
kullanici
kullanici Gün önce
kardeşim senin kalbinin temizliği yeter be
cann Canzz
cann Canzz Gün önce
haklı karekökü alsınlar çevirsinler bir yere montalasınlar emi sanki günlük mesleki hayatta çok işimize yarıycak çok saçma ve boş sorular soruluyor
Ortaya Karışık Videolarqq
Ortaya Karışık Videolarqq Gün önce
aga be
Leonardo
Leonardo Gün önce
Lan benim ppmi almışsın😂
Kaan Çetin
Kaan Çetin Gün önce
Gören de mahkemede iyi hal indirimi almaya çalışan suçlu sanacak. Şaka bir yana bayağı efendi birisi.
Muhammed ÇİÇEK
Muhammed ÇİÇEK Gün önce
Bence çok komik ay götüm boşa girmis salak dicekler ama asıl salak olan onlar hayvan gibi calisip ilerde issiz kalcagima keske bende 0 ceksem
Ş. Çağan EKE
Ş. Çağan EKE Gün önce
dur 🛑 tahmin 🧠 edeyim 😳 ana sayfana 📄 düştü sj 😱😱
Ali
Ali Gün önce
Reis İyi sallıyorsun he kitap okudum ders çalıştım fln 🤠
phenobarbital
phenobarbital 2 gün önce
adamın konuşmasının düzgünlüğü ve türkiye birincisinin bile böyle konuşamaması
Yunus Ve Enes
Yunus Ve Enes 2 gün önce
Arkadaşlar bu arkadaşımızın instagramı biliniyor mu
WAY ‘LiterarxD
WAY ‘LiterarxD 2 gün önce
Niye karşıma çıktı la bu
Eylem Guevara
Eylem Guevara 2 gün önce
Bu çocuk nası 0 çekmiş ya
Ömer ➊
Ömer ➊ 2 gün önce
ulan neden şimdi karşıma çıkıyor amk her sene düzenli çıkıyor yaw efhdvndgdfvf
Mecnun Kaçar
Mecnun Kaçar 3 gün önce
Hala falan filan okulda okuyom diyo la:)
Escape Goods
Escape Goods 3 gün önce
Eğitim sistemimiz bu kadar harika(!)
kaya kara
kaya kara 3 gün önce
Türkiye birincisinden daha çok izlenmiş olması peki nxmzmsksls
DeadBros Ss
DeadBros Ss 4 gün önce
Beyler tüm soruların cevabını biliyodu bilerek yaptu
Ali
Ali 6 gün önce
1 soruya 1 dakka düşüyo da her soruyu 1dakika bitince bırakırsan tabi 0 çekersin birader
Pippi Uzunçorap
Pippi Uzunçorap 5 gün önce
bu ne demek ln
kebap seven Penguen
kebap seven Penguen 6 gün önce
0 çekmek full çekmek kadar zordur bunu unutmayın. O başarısız oldum diyor ama aslında çok başarılı bir performans. Tebrik ediyorum kardeşim
gözde gözdw
gözde gözdw 6 gün önce
şuan bu çoçuğun nerde olduğunu merak ediyorum
Doğukan Çevik
Doğukan Çevik 8 gün önce
8 yıl geçti nerdesin yiğidim 😔
YSF GVN
YSF GVN 8 gün önce
ygs ne yaa staja gittim diyo
slytherinwarisi
slytherinwarisi 3 gün önce
lisede staj yapılıyor
BERAT
BERAT 8 gün önce
hepiniz yanlış anlamışsınız aslında bu türkiyenin en iyi öğrencisi ama okul hayattını sonlandırmak istediği için bütün soruları yanlış cevapladı o nedenle 0 çekmiş bu öğrenci
10'un Mufağı
10'un Mufağı 8 gün önce
Hayvan gibi çalışıp birinci oldum diyen arkadaşın konuşması ile bu naif arkadaşımızın , muhtemelen benimle aynı yaşta , kardeşimin konuşmasına bakın. Sınav sistemi kalkmalı, osmanlı zamanındaki gibi herkes neye yatkınsa ona verilmeli.
ZEHRA〉NIN CENNETİ
ZEHRA〉NIN CENNETİ 9 gün önce
efendi bi insan sankim :)
Punisher #
Punisher # 9 gün önce
Beyler adamla iletişime geçtim marmara ünivertesi diş hekimliği okuyor
Beşiktaş 1903
Beşiktaş 1903 9 gün önce
Inşallah iyi bir yer kazanirsin
Sena Karaca
Sena Karaca 9 gün önce
Olsun buda bi başarı codooeıcwlcudşx
Alev Alsancak
Alev Alsancak 9 gün önce
la gerçekmi bu
Ali yiğit özeren
Ali yiğit özeren 9 gün önce
Terbiyeden 100 alsın yetiyo
Umut Arık
Umut Arık 9 gün önce
Başaramadık abi
YigoGaming tr
YigoGaming tr 9 gün önce
Sınavdan 0 çekmesine rağmen Konuşmasından Dolayı Milletin Gönlünü Kazanan Adam Gibi Adam.
Alev Alsancak
Alev Alsancak 9 gün önce
LA GERÇEKMİ BU degildir yaw insan bilerek bile 0 çekemez
blue blue
blue blue 9 gün önce
Olabilir yani meslek lisesine gittim bende ama teknik bölümde okudum 2 gün okula geliyorlar onda da sosyal ve türkçe görüyorlar ben de 2. Kez mezun kaldım
Ebubekir Kılıç
Ebubekir Kılıç 10 gün önce
Şu an nerde ve ne yapıyor acaba
•Hilal•
•Hilal• 10 gün önce
Bu videoyu izleyince içim buruldu. Kendi başarısızlığımda bile bu kadar üzülmemiştim. 8 yıl olmuş. Inşallah hayatın güzel geçiyordur güzel insan.
Bir Sınav Bu Kadar Güzel Dalgaya Alınır ( YGS )
04:45
YGS Birincisi: "Sınava Hayvan Gibi Çalıştım"
02:03
İhlas Haber Ajansı
görünümler 3,3 Mn
Ölçmedim ki amk
00:22
gaf tv
görünümler 1,4 Mn
155'TE FIKRA GİBİ KONUŞMALAR
02:24
unknown channel
görünümler 2,4 Mn
Türkçenin Irzına Geçen Samet 😊😊
00:38
Semih İLYASOĞLU
görünümler 685 B
Steve Jobs introduces iPhone in 2007
10:20
John Schroter
görünümler 26 Mn