GECE GİZLİCE OYUNCAK MAĞAZASINDA KALMAK!

  görünümler 16,661,718

Meryem Can

Meryem Can

2 yıl önce

AVM İçinde, Türkiye'nin en büyük oyuncak mağazasında, gizlice kalmaya çalıştım. İnanılmaz bir deneyim oldu umarım izlerken eğlenirsiniz. Hepinizi seviyorum. Videoyu beğenmeyi ve kanala abone olmayı unutmayın.

BANA ULAŞIN:
İNSTAGRAM : meeryemcan
Kedilerimin Instagramı: sekercanbebek
İş birlikleri için : meryemcan@creatorstation.com
TWİTTER : MeryemCan

Ben Meryem Can, TRshow da, komik ve eğlenceci bulduğum, samimi, aynı zamanda aile dostu içerikler paylaşıyorum.
Videolarımı beğendiyseniz abone olup bana destek olabilirsiniz.
Hepinizi çok seviyorum.

Videolarımda kullandığım müzikleri beğendiyseniz: share.epidemicsound.com/trRrQ
Bu linke tıklayarak Epidemic Sound'a üye olabilirsiniz.

GECE GİZLİCE OYUNCAK MAĞAZASINDA KALMAK!

YORUMLAR: 29 433
Erva Üstünsoy
Erva Üstünsoy 2 yıl önce
Meryem abla bu videoyu gerçekten dördüncüye yada beşinciye izliyorum ve hiç sıkıcı gelmiyor.Bütün videolarını da birkaç kere izlediğim oluyor zaten.Seni çoook seviyorum Meryem abla❤❤😘
hilal bagci
hilal bagci 8 saatler önce
Hli
Pamuk Ünzile68
Pamuk Ünzile68 Yıl önce
Aynen
Pamuk Ünzile68
Pamuk Ünzile68 Yıl önce
Aynen
Beyza Taştenk
Beyza Taştenk Yıl önce
evt meryem ablanın en sevdiğim videoları 24 saat lunapark ve bu videosu tekrar tekrar izliyorum jdjdjd
T-ARMY
T-ARMY 9 aylar önce
Uzaktan eğitimle avm de güvenlik olmusumdur gece birileri girer Arkadaşım =kim bu ya Ben=Meryem Candır
Nehir Eğemen
Nehir Eğemen Aylar önce
Bende öyle derdim 🤣😂
Mert Öğündür
Mert Öğündür 3 aylar önce
Neyyğğğ
тoca вoca:lolİpop🍭
тoca вoca:lolİpop🍭 5 aylar önce
Armyy
jisoo nun blinki
jisoo nun blinki 6 aylar önce
Aynen
asli
asli 6 aylar önce
Cus army
nehir
nehir 11 aylar önce
Bu seri neden gelmiyor artik ya LÜTFEN DEVAM ET BÖYLE SERİLERE
Zeynep Burşuk
Zeynep Burşuk 10 aylar önce
@nehir ben ne biliyim
nehir
nehir 10 aylar önce
@Zeynep Burşuk yalniz ben bu yorumu vidyodan önce attim
Zeynep Burşuk
Zeynep Burşuk 10 aylar önce
Daha yeni geldi
Nilüfer Güngör
Nilüfer Güngör 5 aylar önce
İzleyenler: Güvenlik geliyo Meryem Can: Ay ışıkları kapattılar, nasıl rahat oynayacağız
Tozkoparan iskender fan,(^o^)
Tozkoparan iskender fan,(^o^) 8 aylar önce
5 yıl sonra avm'de:Meryem isimli insanlar önden çıksınlar😂😂😂
Fatmanın oyun dünyası
Fatmanın oyun dünyası Yıl önce
Herkesin bir hayali vardır "şu marketlerde ve oyuncakçılarda kimse olmasa her şeyi yiyip içip keyfime baksam"
Döndü Ünal
Döndü Ünal 6 gün önce
Sinsi sinsi sinsi sinsi sinsi sinsi sinsi
ZEYNEP İLE OYUN
ZEYNEP İLE OYUN 18 gün önce
@ırmak🤍✌️ senin burcun ne?
SerdarMelek yağma
SerdarMelek yağma Aylar önce
Benim hayalimde şu: Herşey bedava olsa
[ZK] Ecrinn
[ZK] Ecrinn Aylar önce
😩Aynennn
Asiye Taşkıran
Asiye Taşkıran Aylar önce
@ZeynepMeryem Şimşek puyfydydydftff
Galaxy's Judge
Galaxy's Judge 9 aylar önce
10 Yıl Sonra Meryem : Evet Arkadaşlar Galakside Kalıcaz
《♡Cherry Jimin♡》
《♡Cherry Jimin♡》 11 aylar önce
5 yıl sonra Meryem:Evet arkadaşlar 24 saat boyunca ay da kalıyoruz
Softlisa'm #woojinsuçsuz
Softlisa'm #woojinsuçsuz Aylar önce
728281919282829 yıl sonra meryem: Evet arkadaşlar bugün 24 saat boyunca anamin karnina geri donuyom
Yejiwx
Yejiwx 4 aylar önce
Meryem aydada ayı bulmayı başarır🧸😅
maraqlı videolar
maraqlı videolar 5 aylar önce
Mantikli yaaaaa 🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏
Rovsen Musayev
Rovsen Musayev 5 aylar önce
doğru 😂😂😂😂😂
turgut çelik
turgut çelik 5 aylar önce
..........
Ezgi
Ezgi Aylar önce
Etek sarığğ 😂😂😂😂 Meryem abla ya harikasın çok severek ve eğlenerek izliyorum 😍 İyi ki varsın❤
Elif Sezgin
Elif Sezgin 3 aylar önce
Meryem abla bir günlüğüne bir restoran da iki arkadaşınla beraber kalın ❤
Mahinur Kutlu
Mahinur Kutlu 2 yıl önce
Normal insanlar: Avm kapanıyo hemen çıkmamız lazım Meryem: Biraz daha bekleyelim Avm kapanmak üzere
EC Y
EC Y 20 gün önce
SEN MERYEME ANORMAL Mİ DİYORSUN
😍Hatice Türkyılmaz 😍
😍Hatice Türkyılmaz 😍 Aylar önce
yes :D
prensesnisa oyun dünyası
prensesnisa oyun dünyası 5 aylar önce
Ayn
Aygül Yilmaz
Aygül Yilmaz 6 aylar önce
@Enes Batur napim
{_SweetCat_}
{_SweetCat_} 8 aylar önce
Meryem ablam Özgür gibi :))))
Yağmur Kaya fans
Yağmur Kaya fans 11 aylar önce
Oyuncakçıda Başka insanlar video çekerken:evet arkadaşlar bu gün oyuncak alcaz Oyuncakcida Meryem can video çekerken:arkadaslar bu gün 24 saat oyuncakcıda kalicağiz
Serifesu Atac
Serifesu Atac 11 aylar önce
Meryem abla:(bağırarak)arkadaşlar nerde saklanacağımızı bulalım Etraftaki insanlar:*dik dik bakar*
S.E.L.L.Y
S.E.L.L.Y 5 gün önce
Eğer bi oyuncak mağazanız varsa ışık açıksa sakın birşey demeyin meryem can gelmiştir😂
🔥Nergiz Ecrin ÖZTÜRK🔥
🔥Nergiz Ecrin ÖZTÜRK🔥 6 aylar önce
2 yıl sonra neryem:evet arkadaşlar bu gün karakolda kalıyoruz
Ozden Boyalı
Ozden Boyalı Yıl önce
Her youtuber elektirikçiymiş gibi ışık yerlerinin yerini hemen bulması 😂😂
ELİF VE NİSA ŞAMDAN
ELİF VE NİSA ŞAMDAN Aylar önce
Aynen de
Şükran Yüksel
Şükran Yüksel 3 aylar önce
aynen yaaaaaaaa
Lili’s Cupcake💕✨
Lili’s Cupcake💕✨ 6 aylar önce
😂😂
pro eboş
pro eboş 10 aylar önce
Ayn
scorpion oyuncu
scorpion oyuncu 10 aylar önce
Önceden araştırmış nerede olabilecegini
Öykü Pektaş
Öykü Pektaş 6 aylar önce
Meryem’in her gizlice kalma videolarında ayıcıklarla sorunu😅
`Light°
`Light° 18 gün önce
2050'de Meryem : evet arkadaşlar bugün kuzenimle beraber ayda kalıcaz :D
Hermione Granger
Hermione Granger 9 aylar önce
5 yıl sonra Meryem Can: Evet arkadaşlar 24 saat boyunca Ay'da kalıyoruz!
Hermione Granger
Hermione Granger 7 aylar önce
:D bende kendime güldüm.😇😇💖💗
Süt Köpüğü TV
Süt Köpüğü TV 7 aylar önce
Sjsjsjsjs gülmekten öldüm 😂😂
•Ceylanımsı•
•Ceylanımsı• 5 aylar önce
2 yıl sonra Meryem'in bir yerde kalacağını herkes biliyorsa: Lütfen Meryem adlı kişi önden çıksın
Ve ben seni umursamıyorum ·
Ve ben seni umursamıyorum · 2 yıl önce
Nobody: Güvenlik: kim var orada? Meryem:Ben aslında yoğumm
ipek sepet
ipek sepet 11 aylar önce
@Macro kimse demek
meryem ile keşfet
meryem ile keşfet Yıl önce
Yaa bu güvenlikler çok sert karşılarinda kadın var bu kadar kaba olunmaz
CELALETTİN NAZİLLİ
CELALETTİN NAZİLLİ Yıl önce
Aynen
Atilla Tereci
Atilla Tereci Yıl önce
ben de oyuncakçıda seni gördüm
armatoz
armatoz 10 aylar önce
En sonu çok heyecanlı ve eğlenceliydi 😸
Esra Üz
Esra Üz 9 aylar önce
Harikasın! Meryem Can abla. 😆🤩
★Just A Blinkie★
★Just A Blinkie★ 9 aylar önce
Şu gizlice kalma serilerine bayılıyorum yaa
𓅓𑁍۞𝕰𝖑𝖔𝖌𝖞𝖔𖣔𓆙
𓅓𑁍۞𝕰𝖑𝖔𝖌𝖞𝖔𖣔𓆙 18 gün önce
Arkadaşlar bir yerden garip sesler geliyorsa orda Meryem Can var demektir😂
Doa Nur
Doa Nur 2 yıl önce
Devlet:Okullar tatil bu tatilde evden çıkmayın mağzalara gitmeyin Meryem:Avm de oyuncakçıda mı kalsam ne yapsam? 😂
BasKaK
BasKaK 2 yıl önce
Bunlar stok video
Aa Kk
Aa Kk 2 yıl önce
PotterHead
saçmalamaktan korkma
saçmalamaktan korkma 2 yıl önce
😂😂
Damla Damla
Damla Damla 8 aylar önce
10 yıl sonra meryem:Evet arkadaşlar bugün sizlerle 24 saat güneşte kalacağız
Abdullah Dal
Abdullah Dal 3 aylar önce
Çocukluk hayalini gerçekleştirmek için oyuncakcida saklanan Meryem seviliyorsin
•💗𝕄𝕚𝕟 𝕊𝕌𝔾𝔸'𝕄'💫•
•💗𝕄𝕚𝕟 𝕊𝕌𝔾𝔸'𝕄'💫• Aylar önce
Güvenliklere tavsiyem:Eğer gece mağazada ışıklar açılırsa korkmayın orada part 2yle (umarım)Meryem Can vardır
Elif Ural
Elif Ural 8 aylar önce
2 yıl önce meryem:evet arkadaşlar 24 saat boyunca evde kalıyoruz (çünkü korona)
Zeliha Sağlık
Zeliha Sağlık 2 yıl önce
Meryem: bu geceyi sorunsuz geçirmek istiyorum (5dk. Sonra) Meryem: (alarmlı kapı) kapıyı açıcam ya
🛐Blackpink_Forever🛐#kapandı
🛐Blackpink_Forever🛐#kapandı 2 yıl önce
Bencedeeee👍👍
FİLİZ YAVUZ
FİLİZ YAVUZ 2 yıl önce
Yorum tutmuş
Berna Oynuyor
Berna Oynuyor 2 yıl önce
.
Berna Oynuyor
Berna Oynuyor 2 yıl önce
.
Mensur Özer
Mensur Özer 2 aylar önce
Meryem abla lütfen bu serinin devamı gelsiiiiiiinn seni çoook seviyorum♡♡
Lalisa_Love
Lalisa_Love 5 aylar önce
Gece gizlice kıyafet mağazasında kallll seni çok seviyorum 💗
Youtube severler
Youtube severler Aylar önce
Yinede ayı bulacak Meryem
Ece Köroğlu #Gtyapmıyorum
Ece Köroğlu #Gtyapmıyorum 2 aylar önce
Abla seni yeni izlemeye başladım cidden çok iyisin
Kiwi^^
Kiwi^^ 10 aylar önce
Abla 'gizlice pet shopta kaldım!' videosunu cekermisin çok güzel yapıyorsun videolarını umarım yorumumu görürsün
Ottoman Empire
Ottoman Empire 2 yıl önce
Flash TV yetkilileri: Bu güvenlikler çok iyi rol yapıyorlar hemen dizilerde oynasınlar.
Fatmanur Beyaz
Fatmanur Beyaz Yıl önce
Oyun mouse işte
Fatmanur Beyaz
Fatmanur Beyaz Yıl önce
@furkan sancar sileceksen yazma off okey ya saçmalayan ilk yorum yazan
Fatmanur Beyaz
Fatmanur Beyaz Yıl önce
@furkan sancar tmm bay sizle uğraşamam
꧁༺BĻĂĆĶPìŇĶ ༻꧂
꧁༺BĻĂĆĶPìŇĶ ༻꧂ Yıl önce
Aynen 😂
Nisa Meryem
Nisa Meryem Yıl önce
Boş yapma. OYUN MOUSE'U
m002v
m002v 5 gün önce
Meryem sen çok tatlısın seni seviyorum
soft . milky 🦋
soft . milky 🦋 10 aylar önce
4:41 meryem mağazada çıkarken kardeşim yüzünden kurtulamadigim kral sakir gözüme çarpan ilk şey
YaLnIZ KıZ
YaLnIZ KıZ 6 aylar önce
5yıl sonra Meryem : evet arkadaşlar 24saat güneşe
Ahu Ates
Ahu Ates 2 aylar önce
5 yıl sonra meryem:gizlice başkasının evinde kaldım
Nikinooa
Nikinooa 2 yıl önce
Artık avmler kapıların üstüne "youtuberler giremez" yazacak.
cingiz 2000
cingiz 2000 2 aylar önce
Aynen abi 😅😅😂🤣
Buket Ecrin
Buket Ecrin 3 aylar önce
🤣🤣🤣🤣😂😂😂😅
Yejiwx
Yejiwx 4 aylar önce
Yanlış yazmışsın “Meryem Can” giremez yazacak
Gülhan Güleç
Gülhan Güleç 5 aylar önce
Aynen Meryem sayesinde
Blackpink fam ❤️
Blackpink fam ❤️ 5 aylar önce
Ayn
Hafsa Gökalp
Hafsa Gökalp 4 aylar önce
Videolarını izlemek çok keyifli Seni Çok Seviyorum❤
Aleyna Ozer
Aleyna Ozer Aylar önce
Meryem abla çok tatlısın bence baya eğlenceli olmuş❤️❤️❤️
ZINYET Memmedova
ZINYET Memmedova 9 aylar önce
Lütfen devamı gəlsin 💖
SOFT KELEBEK 🦋
SOFT KELEBEK 🦋 10 aylar önce
Meryem abla oradan nasıl çıkıyorsun.seni çok severek izliyorum❤️
Aziz Melih Ülger
Aziz Melih Ülger 2 yıl önce
Meryem:youtube çekimi için mağza yetkilisinden izin aldık Görevli:öyle birşey yok bize haber vermediler Meryem:Bana var dendiğ
♡Prenses♡
♡Prenses♡ Aylar önce
Meryem her gittiği yerde evi gibi davranıyor😆
Berfin arin Bakrak
Berfin arin Bakrak 12 gün önce
Meryem abla gizlice saklanma bölümlerinin devamını istiyoruz
Doge #kapandı
Doge #kapandı Aylar önce
meryemin kameramanı çok şanslı🙂
Her türlü kpop #kpopworldd #lahnamjoonnn
Her türlü kpop #kpopworldd #lahnamjoonnn 10 aylar önce
Bence bundan sonra görevliler bu videoyu izledikten sonra oraya(saklandığı yere) kesinlikle bakacaktır kdkdmdjmdjfkdkdk
Saliha
Saliha 2 yıl önce
14:23 "Bizim burada kaldığımızdan mağaza yönetiminin haberi var ama çalışanların haberi yok"😂
A.R.M.Y and BLİNK
A.R.M.Y and BLİNK 2 yıl önce
@gizemxq 13 benim için bi şey deyil canım🥰😊
gizemxq 13
gizemxq 13 2 yıl önce
@A.R.M.Y and BLİNK teşekür ederim❤️
A.R.M.Y and BLİNK
A.R.M.Y and BLİNK 2 yıl önce
@gizemxq 13 selam bak önce 14 yazlyosun. Sonra : koyuyosun. Sonraysa 23 yazlyosun canım. Bi yardımım dokunsun istedim. Bak sonda şöyle olucak 14:23
gizemxq 13
gizemxq 13 2 yıl önce
O saniyeyi nereden ayarlıyorsun
MASAL OYUNCAK OYNUYOR
MASAL OYUNCAK OYNUYOR Aylar önce
meryem abla nasıl korkmadan orda kalıyorsun ya çok güzel video daha çok gelsin lütfen like atım abone oldum zili açtım lütfenn✌️✌️😄
Gozde Senkal
Gozde Senkal 4 aylar önce
Meryem abla ben hepsini bitirdim bütün gizlice bir yerde kalmayı hepsine tekrar başladım çok seviyorum böyle videoları çok güzel yapıyorsun lütfen bir tane daha yappp💟
Nejat Çevik
Nejat Çevik Aylar önce
Meryem abla bu videolardan baya bi gelsin lütfen çünkü izlerken insan çok stres oluyor ve heyecanlı oluyor
irem soylu
irem soylu 3 aylar önce
BÖYLE VİDEOLARIN DEVAMI GELSİN ÇOK EĞLENCELİ OLUYO
KreyzMen
KreyzMen 2 yıl önce
8:50 o değilde kameramanın hakkını vermek lazım koşarken bile nerdeyse hiç sarsmamış
Şirzat Kuş
Şirzat Kuş 2 yıl önce
Oıs sağlam
siyah_ekranlyrics
siyah_ekranlyrics 2 yıl önce
Evet helal olsun
oglim bebek bez
oglim bebek bez 2 yıl önce
Sallanmamış yani hiç doğru kameranın hakkını vermek lazım
oglim bebek bez
oglim bebek bez 2 yıl önce
Hatta hiç sallanmamış nerdeyse ne ki
Nisa Aslan
Nisa Aslan 2 yıl önce
Gimbaldan dolayı sarsılmıyor
Hafize Akman
Hafize Akman 3 aylar önce
15:47 'de güvenlikler yukarı çıkıyorlardı ama o sahneyi kaldırmışlar.
Buğra özbek
Buğra özbek 7 aylar önce
Meryem çok iyi dochluyo xD
⛓️Black_Berry🍓
⛓️Black_Berry🍓 10 aylar önce
İzlerken 100 yılın stresine girdim yaaaa
Azra Kara
Azra Kara 10 gün önce
Öldüm yaa stresten
Gulay Rustemli
Gulay Rustemli 8 aylar önce
Bende JWIJWOSD
DARLİNG
DARLİNG 10 aylar önce
4yıl sonra Meryem: Uzaylılardan gizli uzyda kalicağız
GECE GİZLİCE SÜPERMARKETTE KALMAK!
30:30
Meryem Can
görünümler 12 Mn
VİRAL YEMEK HİLELERİNİ TEST ETTİM!
22:38
Meryem Can
görünümler 5 Mn
Hyundai Staria Test Sürüşü | Bu paraya alınır mı?
21:37
Yargı 34. Bölüm Fragman (Sezon Finali)
1:02
GECE ALIŞVERİŞ MERKEZİNDE KALMAK!
16:47
Orkun Işıtmak
görünümler 22 Mn
KEDİMİN DOKUNDUĞU HER ŞEYİ ALDIM!!!
21:45
Meryem Can
görünümler 17 Mn
GECE GİZLİCE FABRİKADA KALDIM! (BÜYÜK OYUN)
21:55
Як вижила українська мова!
47:24
імені Т.Г. Шевченка
görünümler 849 B
Adı Sevgi 11. Bölüm @atv (FİNAL)
2:29:53
Adı Sevgi
görünümler 1,6 Mn
Kara Tahta 6. Bölüm
2:10:00
Kara Tahta TRT
görünümler 606 B
Müge Anlı ile Tatlı Sert 23 Mayıs 2022 Pazartesi
2:14:55
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 726 B