Burak King - Derde Çareler

  görünümler 2,996,339

Burak King

Burak King

4 aylar önce

Burak King performing Derde Çareler (C) 2022 Sony Music Turkey

Söz: Burak King
Müzik: Burak King, Ceydar
Produced by: Ceydar Music
Yönetmen: Buğra Karaçam

Yönetmen Asistanı:Merve Karaçam
Görüntü Yönetmeni: Sefa Altındal
Asistan: Mustafa Vural
Asistan: Burak Şerbetçi
Focus: Batuhan Akansu
Işık: Pusula Işık
Kostüm: Geco Styling
Makyaj: Cesur Albayrak
Hair: Sedat Güngör
Oyuncular: Blackpinetalent
Stüdyo: Vor
Dansçılar:
Ege Konakoğlu
Kardelen Albayrak
Eray Tavaslı
Selin Şeker

YORUMLAR: 1 156
Burak King
Burak King 4 aylar önce
Derde Çareler Lyrics Birine diyemiyorum gel inadına geberiyorum Her gelen bi yolunu bulur bilemem Nası beceriyorum Gel dese gidemiyorum tıkalı yolum Beni sakın arama Diyemiyorum, diyolar olur arada Bilemiyorum, denemiyorum dahada Çok vuruldum çok sırtımdan Efelendim de duruldum Neler kaybetmişim hırsımdan En sonunda ben kayboldum #ARAMAZSAN BULAMAZSIN DERDE ÇARELER BULAMAZSIN Bİ TESELLİ VERSEMDE DURAMAZSIN BİN VERSEMDE DAYANAMAZSIN HADİ YOLUNA
Gülay Sütçü
Gülay Sütçü 14 gün önce
Şarkıların güzel ama hepsi birbirinin aynisi gibi. Biraz daha farklilik katmalisin bence
Melek Yılmaz
Melek Yılmaz 23 gün önce
Daha hoş bir kız oynasa klipte daha güzel olurdu bence şarkı ses mükemmell burak king başarılar seni severek dinliyorum.😍😊
Mustafa Taş
Mustafa Taş Aylar önce
BURAK ABİ ŞARKILARIN ÇOK GÜZEL İNŞALLAH DAHADA HAK ETİGİN DEGERİ TÜRK TOPLUMUNDAN VE İNSANLARINDAN GÖRMEN DİLEGİYLE 🔆. 🅱️URAK KİNG🤙.
M6 Umutcan
M6 Umutcan Aylar önce
eline sağlık abi
Hatice İbiş
Hatice İbiş Aylar önce
0
Queen
Queen 4 aylar önce
Beklentilerinizi istediğiniz kadar yüksekte tutabileceğiniz tek sanatçı Burak çünkü asla hayal kırıklığına uğratmıyor
Nankör Kedi
Nankör Kedi 3 aylar önce
Ha bu arada o kadar iyi değilmiş. Eski şarkıları daha iyi
Nankör Kedi
Nankör Kedi 3 aylar önce
Şarkıyı daha dinlemedim ama bu yorumdan sonra heyecanlandım
ғαrwαyelιмιɴαтed
ғαrwαyelιмιɴαтed 4 aylar önce
Lan birinizde abaratmayın awk dinle geç tek sanatçı yazmış bide allahım sen sabır
yahya altug
yahya altug 4 aylar önce
Birini abartma seviyem
Queen
Queen 4 aylar önce
Şu adamın şarkılarının hiçbirini henüz yarıda kesip başka şarkıya geçmedim dinledikçe dinleyesim geliyor
unknown players
unknown players Aylar önce
Yalnız deilsin kral 👑
Merve Çavdar
Merve Çavdar Aylar önce
En az 5o kere dinlerim
Yaprak Gürkan
Yaprak Gürkan 2 aylar önce
Aynen yaa
BERAT AVCI
BERAT AVCI 2 aylar önce
Yorumları bi sal knk 😂
babi truck
babi truck 3 aylar önce
Aynen
Queen
Queen 4 aylar önce
Nasıl bir yetenek ya ayda bir şarkı çıkartıyor Hepsi de çok kaliteli oluyor Emeğine sağlık Burak
negative
negative 4 aylar önce
bu gece iki tane çıkarttı birisi toplu proje zaten
Bayram Kanişirin
Bayram Kanişirin 4 aylar önce
Adam
sen_gör
sen_gör 4 aylar önce
Üretkenlik, ses,yorum ve saygınlık bir sanatçıda olması gereken hepsi Burak King de mevcut. söylenecek söz yok başarılarının devamı diliyorum.👏👏👏👏
LokkieyOfficial
LokkieyOfficial 4 aylar önce
Queen
Queen 4 aylar önce
Sözleri bıçak yarası ritim halay havası bu da Burak King farkı
Batu:(:
Batu:(: 3 aylar önce
Anliyorum pp ndeki manita seksiymiş de niye ard arda 3 yorum yapiyon
Hasan Ahmed
Hasan Ahmed 3 aylar önce
📼💯💯💯🏆🏅🎖🎧
Rabia Turan
Rabia Turan 4 aylar önce
Aynen öyle 👏💫💃🏽
Müzik Mix
Müzik Mix Aylar önce
*Sözleri bıçak yarası ritim halay havası bu da Burak King farkı*
19SIFIR7
19SIFIR7 4 aylar önce
Çıtayı sürekli yukarı çıkartan, kimse ile polemiğe girmeden sanatını icra eden mükemmel İnsan..Başarılar diliyorum... 👏👏👏👏
Kratos Gaming
Kratos Gaming 4 aylar önce
SAGO KAFKEF😃
Ozan HAMAN
Ozan HAMAN 4 aylar önce
Türkiye pazarında böyle sanatçıların değeri bilinmiyor ya bende ona yanıyorum çok kaliteli şarkılar yapıyorsun bro dewamkeee !!!
Anka Man
Anka Man 4 aylar önce
Hangi şartlarda olursa olsun kaliteden ödün vermeyen tek sanatçımız 🙂
Cemile Karakuş
Cemile Karakuş 3 aylar önce
Şarkıya bayıldım klip de çok doğal olmuş dans etme çabaları harika 😁
Büşra Zenn
Büşra Zenn 4 aylar önce
Bir insanın hiç mi kötü şarkısı olmaz . Abi harikasın. 👏🌟🌟🌟🌟🌟
Ilhan Dogan
Ilhan Dogan 4 aylar önce
Burak King ürettiği her eser orijinal hiç. Birbirbirine benzemiyor ince eleyip sık dokuyarak müzik üretiyor. başarılarınızın devamını dilerim 🧿👍🌻♥️🔥😀
iron Spider
iron Spider 4 aylar önce
Adamın çıkış parçasın dan beri sanki hep aynı şarkıyı dinliyormuşum gibi geliyor nasıl benzemiyor Soner Sarıkabadayı 2 gibi adam Ama çok seviyorum tabiki
Berat Yüksel
Berat Yüksel 4 aylar önce
Kesinlikle sürekli üretmesi gereken sanatçılardan birisisin abi, yüreğine sağlık böyle devam harika olmuş 🎉👊
The Zeynep
The Zeynep 3 aylar önce
Yine muhteşem bir parça 😀👌🏻🥳 Bağımlılık yapıyor 😊 Bi şarkın bile mi kötü olmaz 🔥
𝕋𝕆𝕃𝕌ℕ𝔸𝕐 𝔽𝔸ℕ
𝕋𝕆𝕃𝕌ℕ𝔸𝕐 𝔽𝔸ℕ Aylar önce
Huzur veren ses harikasin dostum 🔥🔥🤟🎵🎵
Osman Güllü
Osman Güllü 3 aylar önce
Yaa adam yapıyo bu sporu doğan kapağın videosunda bahsetmişti kızlar arabalar fln yapmaya başlıyo... helal olsun 👑Burak ging
Fethi Uslu
Fethi Uslu 4 aylar önce
Destekçiniz evet hep güzel işler çıkartıyorsun. Bu Zamana kadar kliplerde bayanlar yoktu o halde bile piyasada bir adın bir namın vardı. Umarım bu gidiş kliplerle bozulmaz başarıların devamını diliyorum. Seni dinlemeyi seviyorum :)
Fethi Uslu
Fethi Uslu 4 aylar önce
@soner ipek susmakta bir edeptir. Bunun içinde teşekkürler
soner ipek
soner ipek 4 aylar önce
niyetiniz ve zihniyetiniz aslında çok açık da sizinle tartışmaya girmeye gerek görmüyorum. kör, sağır misali birbirinizi ağırlamaya devam edebilirsiniz.
Efawmoments rar
Efawmoments rar 4 aylar önce
@Fethi Uslu rica ederim
Fethi Uslu
Fethi Uslu 4 aylar önce
@Efawmoments rar anlayışlı insanın hali başka eyvallah teşekkürler bu güzel yorum için
YAKUPEXE
YAKUPEXE 4 aylar önce
Aileme yük olmamak için TRshowden gelir kazanmak istiyorum videolar hazırlıyorum. bu kadar insan içinden 5-10 kişi bile a-bo-ne olsa cesaret ve moral verir, desteğiniz için sağolun
Yusuf Albayrak
Yusuf Albayrak 2 aylar önce
Kardeşim ağzına yüreğini sağlık yine muhteşemsin Rabbim yolunu her zaman açık etsin 👏👏👏
En yeni Müzik
En yeni Müzik 4 aylar önce
*Sen söylüyorsan kötü olma ihtimali yok zaten abi.*
Eren Karadeniz
Eren Karadeniz 2 aylar önce
bu adamın her yaptığı şarkı aşırı iyi oluyor yapmıyor yapmıyor bi patlıyor efsane oluyor sözler çok anlamı ve ince ciden aşırı iyi
enes durmus
enes durmus 4 aylar önce
Türk ezgileri her daim muhteşem rap kimliginle ortaya muhteşem eserler çıkıyor,kalitesini de her daim kaliteliler farkediyor..♥️👏👏
İrem Tan
İrem Tan 4 aylar önce
Allah'ım bu adam nasıl yetenekli hep bomba şarkı yapıyor 💪🎧🎧🎧🎵🎵
Fundyy
Fundyy 3 aylar önce
Müthiş 🧿🧿
Berkan1111
Berkan1111 2 aylar önce
100yıl sonra burası ölü insanların,ölmüş umutların,yaşanmamış yılların,sevilmemiş kalplerin,bir çıkış yolu arayan insanların,boşlukta kalanların,mutluluğu şarkılarda arayanların, anı defteri olacak… 2022/mart.. selam olsun tüm BURAK KİNG sevenlere…… 👑
Dunya Memmedyarova
Dunya Memmedyarova 4 aylar önce
Canim Turk qardawlarimiz sizi çoox sevirik. Harika super şarki olmuş. Emeyinize, guzel ureyinize sagliq Kardeş olkeden selam olsun size Canlarim ♥👍🤩🇹🇷🇹🇷🇦🇿💋🖐
Vildan Gündogan
Vildan Gündogan 4 aylar önce
🖒👏👏👏🌷👏👏👏👍
Kaan Ayhan KaoS
Kaan Ayhan KaoS 4 aylar önce
Bu nasıl mixing mastering bu nasıl ekipman bu nasıl vocalll ..
KAFAMA GÖRE
KAFAMA GÖRE 4 aylar önce
benekli ayhan gardassssss :D
Gülay Kılınçoğlu
Gülay Kılınçoğlu 4 aylar önce
Muhteşem bir parça olmuş diline yüreğine sağlık kral ❤️🙏
Kamil Kösem
Kamil Kösem 4 aylar önce
Kral geri döndü 👑
Ülkü Şimşek
Ülkü Şimşek 4 aylar önce
Beklentileri bir kere bile mi düşürmezsin be adam 🤩 Yine efsaneee 💘
Ro_Za 3434
Ro_Za 3434 3 aylar önce
Burak king hiçbir polemik ve skandala karışmadan piyasada olan ve sevilen ,nadir ,benim içinde en iyi şarkıcı❤️👏👏👏👏👏
Queen
Queen 4 aylar önce
Şimdi radyo başakşehir'de röportajında dinledim hastaymış Burak bu klip çekilirken hatta alnının terledigi bir bölüm var ateşten.. Buna rağmen güzel iş çıkmış ortaya. Emeğin cidden inanılmaz, başarıyı sonuna kadar hak eden bir adamsın ♥️
Emrullah İldeniz
Emrullah İldeniz 4 aylar önce
Albüm ne zamanmış?
Alaaddin E.
Alaaddin E. 3 aylar önce
Çok beğendim 👏👏
yezdan
yezdan 4 aylar önce
Hem efendiliğinden , hemde kalitesinden ödün vermeyen tek şanaçtı sen kaldın sanırım. Yolun bahtın açık olsun abi 🙏
Nazan Arslan
Nazan Arslan 4 aylar önce
Bu nasil şarkı Bu nasıl ritim beee Adam🥰🥰🥰
Kevser
Kevser 4 aylar önce
Adam kral yapiyor ya👑👑
Sunay Alieva
Sunay Alieva 3 aylar önce
Tüm şarkıların harika ❤️👏
Hd Klip (Remastered & Upscale & Hd)
Hd Klip (Remastered & Upscale & Hd) 4 aylar önce
Bu adam yıllar önce vardı kimse dinlemedi o zamanlar. Son zamanlar da ne oldu da yeni şarkıları trentler arasına giriyor. Helal olsun
Şeyma
Şeyma 4 aylar önce
Sen söylüyorsan kötü olma ihtimali yok zaten abi.
nurşen arslan
nurşen arslan 4 aylar önce
Yine muhteşemsin Burak king 👑🎊😍❤️
Queen
Queen 4 aylar önce
What a beautifull song ♥️♥️
İrfan Aslan
İrfan Aslan 4 aylar önce
Bir insanın yaptığı her iş mükemmel olabilir mi kusursuz 👏👏☘️
Ali Rıza
Ali Rıza 4 aylar önce
Tam eskisinden sıkılıyoruz yenisi geliyor
Serdar Erkan
Serdar Erkan 4 aylar önce
Uzun bi aradan sonra bu şarkı iyi geldi 🔥
Melek Cefaker
Melek Cefaker 4 aylar önce
Bağımlılık yaptı ❤
Tuğba Genç
Tuğba Genç 4 aylar önce
Müzik konusunda gerçekten iyi performans kendisi. Yalnız kliplerde ki tek problemi,, daha profesyonel dansçılarla çalışmalı.. dikkate alırsan sevinirim.Burak king 😎🤙🏻
Emrullah İldeniz
Emrullah İldeniz 4 aylar önce
Bence hiç dansçıyla çalışmasa keşke. Eskiden ne güzel dansçı felan yoktu kliplerinde. Çok da güzel klipleri vardı. Hâlâ güzel müzik yapıyor ona lafım yok. Ama Klipleri şuan hoşuma gitmiyor benim
Mr X
Mr X 4 aylar önce
Tek kelimeyle muhtesem...adam söylüyoo yapiyoo helal 💪🏼👍🏼
Tayfun Şimşek
Tayfun Şimşek 4 aylar önce
Abi adamın sesi söyleyişi harbiden iyi ya ☺️
Nese Albayrak
Nese Albayrak 4 aylar önce
👏👏👏👏
Şükran Kayaoğlu
Şükran Kayaoğlu 3 aylar önce
❤❤❤❤👏👏👏👏👍👍👍
DEMETELLOO
DEMETELLOO 4 aylar önce
👏👏👏
Nurettin Özgüden
Nurettin Özgüden 4 aylar önce
Farklı tonlarda ayrı ayrı güzel şarkılar çıkartan tek adamsın yolun açık olsun elektro bağlamayı yine özüne yakışır şekilde yerine koymuşsun tr de teksin 🙏✨👍
Berkan1111
Berkan1111 4 aylar önce
Yine piyasanın en kaliteli işini yapıp bir sonrakine kadar köşesine çekildi king👏🏻⭐️💫👑
Haala
Haala 3 aylar önce
Çok iyi yaa 😍😍
Ali Karalar official
Ali Karalar official 4 aylar önce
Çok güzel. 🤗 🤗
Ceylan Ertas
Ceylan Ertas 4 aylar önce
Sesine yüreğine sağlık çok güzel olmuş emeğinize sağlık
SA
SA 4 aylar önce
zurna girince Kaderi değişiyor parçanın 👌
Queen
Queen 4 aylar önce
Böylesi efsane şarkılar Burak'tan Burak'a çıkıyor yani dozumuzu alalım
Gökmen Doğuş
Gökmen Doğuş 4 aylar önce
Kalite düşmüş ve ablam
Gül Bahar
Gül Bahar 3 aylar önce
Kalite asla tesaduf degil ....Muhtesemsin efsanesin be kardesim 👏👏👏❤️
Burak King - Artık Zora Gelmiyorum
2:56
Burak King
görünümler 2 Mn
Burak King - Koştum Hekime (Official Video)
3:37
Burak King
görünümler 215 Mn
Ahiyan - Başımın Tacı (Official Video)
4:59
اخواتي قاعدين يتنمروا علي !!
11:06
Barhom m3arawi - برهوم معراوي
görünümler 464 B
Burak King & Nassa Nef - Bu Şehirde
2:35
Burak King
görünümler 727 B
Burak King & Rozz Kalliope - EYVALLAH
3:18
Burak King
görünümler 47 Mn
Burak King - Var Git (Official Video)
2:55
Burak King
görünümler 61 Mn
RAFET EL ROMAN x BURAK KİNG - Paramparça
3:16
Burak King
görünümler 3 Mn
Burak King - Bi Sonu Var Mı? (Official Video)
2:55
Gidesim Var
3:13
Burak King
görünümler 10 Mn
Kubilay Karça - Seni Kırmışlar ( Muharrem Ece Remix )
2:08
Muharrem ECE Official
görünümler 1,2 Mn
Aleyna Tilki - Aşk Ateşi
3:06
netd müzik
görünümler 6 Mn
Ekin Uzunlar & Rabia Tunçbilek - Gaflet
4:16
Ekin Uzunlar
görünümler 385 B
Soolking feat Reynmen - Askim [Clip Officiel]
2:53
Soolking Officiel
görünümler 9 Mn
HİDRA - GÖÇMEN
3:15
Hidra Official
görünümler 597 B
Bilal Hancı & Zehra - Bal (Official Video)
2:56
Bilal Hancı
görünümler 18 Mn