Twist of Fate Episode 15 Trailer

  görünümler 2,819,811

Baht Oyunu

28 gün önce

Twist of Fate Episode 15 Trailer

YORUMLAR
damlacan
damlacan 20 gün önce
Ada bora mutlu olsun diyenler kimler
atena .e.
atena .e. 20 gün önce
منتظریم❤️❤️❤️
damla kesgin
damla kesgin 20 gün önce
Iyice arap corbasına döndü aydınlıga dönsün ada bora yaa sıkıldım yalanlarla
İlkin Rehimov
İlkin Rehimov 20 gün önce
Bora 100% sanicaki adanın ilk aşkı Turgut
00p00._
00p00._ 20 gün önce
Ya hemen atınnnn 15. Yı
Eluly Tv
Eluly Tv 20 gün önce
Alllllah be film Cok guzel
Gunay Babayeva
Gunay Babayeva 20 gün önce
Ya bir umit bora her seyi biliyo ama adanin soylemesini bekliyo dedik adam kizin ilk askini buldu ama yanlis adami buldu bu nedir yaa
Sirac Ehmedli
Sirac Ehmedli 20 gün önce
Boranin kiskancligi💙
Hülya Özorpak
Hülya Özorpak 20 gün önce
Teyze. Çok. Güzel. Konuştu. Ada. Bora. Evlie. Nicek
Ethel Kates
Ethel Kates 20 gün önce
Love this Turkish series. Love Cemre and Aytac's chemistry! Until how many episodes this series will be??? Love from the Philippines!
Medine Ilyasowa
Medine Ilyasowa 20 gün önce
15 bölümü bekliyoruz
Ugur Hesenzade
Ugur Hesenzade 20 gün önce
Bu nee ya herdefasinda bir yalan 🤦‍♀️
Eylül rana Ceyhan
Eylül rana Ceyhan 21 gün önce
boranın adacım ne lan demesi yokmu yaaa 😂😂😂😂
Eftelya Donmez
Eftelya Donmez 21 gün önce
Bence borayla selin birleşip bir takım olursa çok güzel olur . Ada için
Zaur Memmedov
Zaur Memmedov 21 gün önce
Harika dizi beee
Leyla Ocak
Leyla Ocak 21 gün önce
Ondan reyting düşüyor!!!!!!
Melek Pembesi
Melek Pembesi 21 gün önce
Saçmalığa bak ya ilk aşkımış neden insanların ilişkilerine burnunu sokarsın ki teyzelerine çok sinir oldum bak görürsünüz bora bu ilk aşk saçmalığından sıkılıp herkse patlıycak resmen insanların birbiri ile olmalarını engelliyorlar ya ilk aşk saçmalığı yüzünden kim olsa sinir olur bu saçmalığa
İsmail KÖSEOĞLU
İsmail KÖSEOĞLU 22 gün önce
Çok güzel dizi iyiki geldin dizi
Eylül Ada Şahinoğlu
Eylül Ada Şahinoğlu 22 gün önce
Düşünseneze Bora ve Ada aslında çocukken tanışmışlar ve birbirlerini hatırlamıyorlar. Sonra çocukluk aşkı çıkıyorlar, yani aslında Ada'nın ilk aşkı Bora ve bahtı'da o :))
Sude
Sude 22 gün önce
Hep aynı konular be abi
john malkovich
john malkovich 22 gün önce
eski tadi yokkkkkkkkk boraya agir hali daha cok yakisiyordu ya bastan boyle baslasaydiniz yada sonradan yeni bir kisilik eklemek olmuyor
rashed alabed
rashed alabed 22 gün önce
soyadımı aşkın
rashed alabed
rashed alabed 22 gün önce
heyecanlı bir bölüme benziyor
elif altunal
elif altunal 22 gün önce
diziyi kökden değiştirdiniz olum izleyesim kalmadı artık
sꫀꪀꪖ
sꫀꪀꪖ 22 gün önce
şu adanın teyzeleri yüzünden diziyi bırakıcam artık yeter sürekli onun hayatına karışıyorlar
vabahsnns nnnxnsndnnd
vabahsnns nnnxnsndnnd 22 gün önce
Awww karıştı 🤣🤣🤣🤣😳
Günay Hüseynova
Günay Hüseynova 22 gün önce
Yaa adaninn basina her iş geliyor kiyamamm😌
Fatma Kalkan
Fatma Kalkan 23 gün önce
Bu dizi bath oyunu saçmaligi ile baydi beni! Basrol oyuncularini seviyorum ama Senaryo Çok kötü Onun için seyretmeyi birakiyorum.
Derya Hanbay
Derya Hanbay 23 gün önce
Ada neden beni aldattı demiyor... Teyzesigilee çıldırcam
Günlük yaşam
Günlük yaşam 23 gün önce
Rüzgar:kim o Ada:SANANE
Yaman❤Seher
Yaman❤Seher 23 gün önce
Şimdide Bora kıskanclığı😂Çok güzel ve komik bölüm bizleri bekliyor😂👍👏Boranın bulduğu ilk aşkı tahmin etmek o kadar da zor diyil bence😉BORA😂
Sihirli Gözler🌼🌼
Sihirli Gözler🌼🌼 23 gün önce
Bu videonun kapak fotosuna çok güldüm ya🤣🤣
Anis Uddowla
Anis Uddowla 23 gün önce
Ben
Anis Uddowla
Anis Uddowla 23 gün önce
Ne
Anis Uddowla
Anis Uddowla 23 gün önce
Precious
Anis Uddowla
Anis Uddowla 23 gün önce
Ask babies
Anis Uddowla
Anis Uddowla 23 gün önce
Guzel
Valeria Castillo
Valeria Castillo 23 gün önce
Al fin tiene subtítulos en español ! Que emoción! Me gusta mucho esta historia La disfruto desde 🇲🇽 Tessekur Ederim TRshow !
elif eylül Uçar
elif eylül Uçar 23 gün önce
Boranin gerçekleri eninde sonunda öğreneceği beni üzüyor
aleynaa
aleynaa 24 gün önce
Uzadıkça uzuyor .... Sıkıldım ben
öyle işte
öyle işte 24 gün önce
Bora'ya üzülüyorum açıkçası öyle bir karakter bu kadar çabalarken böyle keriz yerine konduğunu özellikle Ada dışında birinden öğrenirse büyük kırılır.
NARE
NARE 24 gün önce
Nergisin tepkisi ada kızım sen kaç kişiye asiksin
Mesut Altıparmak
Mesut Altıparmak 24 gün önce
Adboru ayıranı döverim
Belinay Erdem
Belinay Erdem 24 gün önce
Abi ya ben seni Bi yerden tanıyom ama hangi dizide
Maviye Çevik
Maviye Çevik 24 gün önce
Üff nergis işi bozuyosun ya
Rachida tamalout
Rachida tamalout 24 gün önce
Bora'nın kıskançlığını seviyorum.🤩❤️ Nargis'in sevmediğim davranışı
Selen Calisir
Selen Calisir 24 gün önce
Fragman nerde admin
Layal LeLe
Layal LeLe 24 gün önce
Hahaha Ilk askini Buldum😄
Rukiye Karaman
Rukiye Karaman 24 gün önce
Sondaki Adanın utancına kaç puan veriyorsunuz +1
Roya Orucova
Roya Orucova 24 gün önce
Ayyy cokk ama cokk heyecanli olucak 15ci bolum. Lutfen ama yaa sevenleri ayirmayin. Kotuluk yapmis olursunuz. Gercekten Ada ve Bora bir birilerine cokkk yakisiyorlar❤🤗😘
SİMLİ PİZZA
SİMLİ PİZZA 24 gün önce
#adtur 😂👊
Elifenaz Ertürkmen
Elifenaz Ertürkmen 24 gün önce
2. Fragman ne zaman sabahtan belli bekliyommm
Sebuhi Mustafayev
Sebuhi Mustafayev 24 gün önce
Hastasiyiz bebeeeeeee
wlqxla
wlqxla 24 gün önce
Ve Turgut Der...🙂💔
Asiman Nerimanlı
Asiman Nerimanlı 24 gün önce
Güzel fraqman 👍👍❤❤
Mukerrem Gokyar
Mukerrem Gokyar 24 gün önce
Ne Ruzgar sevgisi var bu ablanin delimi ne cok istiyosa kendi evlensin yapmadigi kalmadi adamin simdi Bora bey Adayi sevince Ada kiymete bindi Tugce icin kizi yerindibine soktu simdi mağduru oynuyor utanmadan Bora nin sirketinde calisamaya devam yuzsuz ablalar yalida kalmaya devam yeter ablalar gitsin Ruzgarda Tugcesine kossun yetti be Masumlar Ap Ada masali ve simdi Evlilik hakkind a hersey basladi bu kafada final yaparlar baydi ablalar ve ruzgar
butterfly
butterfly 24 gün önce
ya abi sıktı iyice artik ogrensin bora herseyi
El EM
El EM 24 gün önce
Ya 3.demi çıktı?😨😁😈
Büşra Göktürk
Büşra Göktürk 24 gün önce
Ya şu teyzelerin diretmesine sinir oluyorum mal mısınız adanın hayatından size ne
Nigar Quliyeva
Nigar Quliyeva 24 gün önce
Yine klişe diziler gibi bora başkasından öyrenecek gerek varmı bence ada kendisi söylesin bir az örnek olsun dizi artık hep diğet diziler gibi başkasəndan öğrenip üzülüyor iki taraf bir birlerinden öğrenmek varken
Berfin Bozkurt
Berfin Bozkurt 24 gün önce
Bu filminde hep finali kötü oluyor iyi bir kere olsa agliyacagim😑
Ece
Ece 24 gün önce
Fragman beynimi döndürdü noldu anlayamadım
Emirhan
Emirhan 24 gün önce
Aşk güzel değil
Emirhan
Emirhan 24 gün önce
Video güzel değil
Emirhan
Emirhan 24 gün önce
Çok saç ma video kapatılsa iyi olur
𑁍𝑫𝒂𝒊𝒔𝒚_𝑨𝒔𝒚𝒂✌︎
𑁍𝑫𝒂𝒊𝒔𝒚_𝑨𝒔𝒚𝒂✌︎ 24 gün önce
Adbor siz sakın ayrılmayın 🥺👉👈
Muhammad Huseynov
Muhammad Huseynov 24 gün önce
Fragman 2 gelsin hadii
Aysenur Y
Aysenur Y 24 gün önce
Adacım ne lan😂
Aysenur Y
Aysenur Y 24 gün önce
Boraya kıskançlık ve aşk aşırı yakışıyor yaaaaa
şerifenaz ergen
şerifenaz ergen 24 gün önce
Yaa adamın soyadını adanın ilk aşkı olarak anladılar bu bölümde yine çok iyi ve çok heyecanlı olacaaaaaaaak
EYLUL ESER
EYLUL ESER 24 gün önce
Ada’nın aynı şeyi Meltem konusunda söylediğini hatırlayınca ben. Ada:Boracım ne yaa! Bora: Adacım ne lan!
küçükyeşiltazefasulye
küçükyeşiltazefasulye 24 gün önce
Teyzelerin yaptıgı gerçekten hos değil bir adaya sorun ne oldu diye
Orkan ismailli
Orkan ismailli 24 gün önce
Mən.bu.cütlyü.gercəy.həyadada.birlkdə.olmasnı.arzu.edirəm.ada.cox.sadə.cox.gözək.qızdı. orada.yaraşlar.isdə.gözəldi.❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋💋👍👍👍👍👍
Elxan Axmedov
Elxan Axmedov 24 gün önce
Senarist fragman ne zaman cikicak acaba merakla bekiliyorum insallah bu aksam cikar
Nisa Kaya
Nisa Kaya 24 gün önce
İııııı şey admincim 2. Fragmanı atsan mı acep
Softpink
Softpink 24 gün önce
Boranın sıfat ü eşgal😂😂
𝗻𝗶𝗻𝗶𝗹𝗼𝘂𝗱𝘆
𝗻𝗶𝗻𝗶𝗹𝗼𝘂𝗱𝘆 24 gün önce
Turgut deme Turgut dersen yanarız bak noluurrrrrrr
Haseki Hürrem Sultan
Haseki Hürrem Sultan 24 gün önce
Boranin adayı kıskanması çok iyi 😅
Movies Fims
Movies Fims 24 gün önce
Her idaasina varim borayla ada cocuken tanismis ilk ask cikacaklar :D böylece kabul edilicek ama ne zaman ortaya cikar kim bilir klise
İrfan Erata
İrfan Erata 25 gün önce
çok saçma birşekilde uzadı ya 15 bölüm boyunca yalan nasıl devam ediyor lütfen senaristler daha fazla uzatmasın ya sıktı artık çünkü bana göre
Afranur Cinar
Afranur Cinar 25 gün önce
Ada kizim BOOM patladin. Bence sende bence su klasigi yap KAÇ 😂
Öylesine ya da değil
Öylesine ya da değil 25 gün önce
ADA VE RÜZGAR BİR AN ÖNCE BOŞANSIN,AMİN.
Merve Zorlu
Merve Zorlu 25 gün önce
Gitikce sacma oluyor Bu dizi
Gülden Koyun
Gülden Koyun 25 gün önce
Harikalar
Aysun Yıldız
Aysun Yıldız 25 gün önce
Bide başımıza Turgut belası çıktı
medine hesimova
medine hesimova 25 gün önce
Artık çok sıkmaya başladı dizi.Her bölüm aşk sahneleri olmak zorunda diyil.Artık Bora da gerçeği öğrensin.Zaten reytingler düşük böyle gitdikce daha da düşer.
Angel Şabanova
Angel Şabanova 25 gün önce
Yine ilginç bi fraqmanla bir aradayız🤔🙂😘❤ Benimle aynı fikirde olanlar like atalım lütfen 1+
Jasmin Lombardo
Jasmin Lombardo 25 gün önce
Ada and her aggression towards Ruzgar is just hilarious 😂 as always looking forward to the next episode
Leyla
Leyla 25 gün önce
Boranın kıskanç halleri efsane jdbdjdhs Nobody Bora : adacım hee 😂😂
RaEb
RaEb 25 gün önce
Turgut nerden çıktı ki
Muhammed Ayhan
Muhammed Ayhan 25 gün önce
Boranin kaza sahnesimi var?
Mustafa Cakir
Mustafa Cakir 25 gün önce
Bu nergisin saçmalıkları sıkmaya başladı ya adanın hayatına karışmaktan vazgeçmeli
dizivideolar
dizivideolar 25 gün önce
Arkadaşlar Ada masalı birinci yere cıkıyor diye baht oyunun reyting düşük olursa final yapa bilor o yuzden izlyelim
Dilek Çakır
Dilek Çakır 25 gün önce
Artık nergisin tavırları sıkmaya başladı
Zeynep Nur Yetişir
Zeynep Nur Yetişir 25 gün önce
hoşgeldin yeni yalan :) 🤦‍♀️
Zeynep Nur Yetişir
Zeynep Nur Yetişir 25 gün önce
onlar da haklılar tabi dizinin bitmemesi için ama böyle olmaz ya yeni kötü karakterler falan gelsin ama Bora artık gerçekleri bilsin sonra araları bozulsun sonra Ada kendini affettirsin sonra da onları ayırmaya çalışan insanlar olsun teni karakterler mesela iki kardeş biri kız biri erkek işe yeni gelsinler kız Ada'ya adam Bora'ya yalandan yaklaşsın sonra da iftira olayı falan olsun gizli gizli Ada ve Bora'nın normal arkadaşlarıyla Rüzgar Tuğçe'yle falan yakınlığını kayıt altına alıp aralarını bozsunlar falan xnnxncncj senaryo yazdım yine yaa 🤦‍♀️
Berilsu
Berilsu 25 gün önce
Bu dizi de iyice klasik türk filmlerine döndü
GÖKÇE ESEN
GÖKÇE ESEN 25 gün önce
Peki adamın soy ismi, boranın yanlış anlaması normal😂
Fatma Telek
Fatma Telek 25 gün önce
Bu bölümde çoook kıskançlık seziyorum (Bora bey Bora bey😠😠) ❤️❤️❤️
✨nur✨
✨nur✨ 25 gün önce
Bora kıskanınca çok tatlı oluyooo 🐭🐭
Halise Başaran
Halise Başaran 25 gün önce
bora göster aşkınıda herkes sana hayranlıkla baksın seviliyorsun😘😘
Baht Oyunu 17. Bölüm - FİNAL
2:26:18
Baht Oyunu
görünümler 2 Mn
Bi' Tık (Sunrise Version)
3:39
Ajda Pekkan - Topic
görünümler 367 B
İlyas ve Alpaslan kumarhaneyi bastı! - EDHO Efsane Sahneler
10:57
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 388 B
OSMANLI İMPARATORLUĞU
17:15
Yusuf Kayaalp
görünümler 372 B
Ayaz Erdoğan - Baba (Sözleri/Lyrics) ft. Mengelez
3:45
Baht Oyunu 14. Bölüm - Kamera Arkası
8:36
Baht Oyunu
görünümler 1 Mn
Twist of Fate Episode 14
2:16:14
Baht Oyunu
görünümler 4 Mn
Bi' Tık (Sunrise Version)
3:39
Ajda Pekkan - Topic
görünümler 367 B
İlyas ve Alpaslan kumarhaneyi bastı! - EDHO Efsane Sahneler
10:57
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 388 B
OSMANLI İMPARATORLUĞU
17:15
Yusuf Kayaalp
görünümler 372 B
Ayaz Erdoğan - Baba (Sözleri/Lyrics) ft. Mengelez
3:45
Masumlar Apartmanı 42. Bölüm
2:23:49
Masumlar Apartmanı
görünümler 2,8 Mn
SQUID GAME  - ÖZET PARODİ - PART 2
9:25
Filmler ve Filimler
görünümler 1,6 Mn
AMSTERDAM VLOG - PART 1
32:00
Kerimcan Durmaz
görünümler 456 B
OSMANLI İMPARATORLUĞU
17:15
Yusuf Kayaalp
görünümler 372 B