Avatar: Suyun Yolu | İlk Resmi Fragman | 16 Aralık'ta Sinemalarda!

  görünümler 441,275

Disney Studios Türkiye

Disney Studios Türkiye

21 gün önce

"Nereye gidersek gidelim, bu aile bizim kalemiz."

Merakla beklenen Avatar: Suyun Yolu 16 Aralık'ta Sinemalarda!


Walt Disney Stüdyoları Türkiye Resmi TRshow hesabına hoş geldiniz!
Gelecek olan filmlerimiz, fragmanlarımız ve özel kamera arkası görüntülerinden haberdar olmak için kanala abone olmayı unutmayın.

➜ Daha fazla bilgi almak ve diğer tüm filmlerimizden haberdar olmak için: disneyturkiye.com.tr
➜ Instagram sayfamızı takip ederek yaklaşan filmlerden haberdar olabilirsiniz:
disneystudi...
➜ Facebook sayfamızı takip ederek bizimle yorumlarınızı paylaşabilirsiniz: DisneyTurkiye
➜ Sevdiğiniz filmlerin tüm vidolarını izlemek için size özel hazırlanan çalma listelerine göz atın: trshow.info...

YORUMLAR: 461
KuralsizimBeN
KuralsizimBeN 19 gün önce
Aradan koca 13 sene geçmesine rağmen ilk filmi sanki daha dün izlemişim gibi. Aynı şekilde tekrar heyecanlandırdı beni.
junior_RS
junior_RS 5 gün önce
Yutubda yok google den izleye bilirmiyim acaba?
S2GBEHZATT
S2GBEHZATT 8 gün önce
Filmin biirinci bölümünü 2376 kere izledim dünyadaki en ama en iyi film bunu geçmeleri biraz zor benim açımdan
Mr.Legend Dygen
Mr.Legend Dygen 16 gün önce
@Life Strange aynı şey Matrix 4 içinde geçerli
Enstantane Bilgiler
Enstantane Bilgiler 18 gün önce
İlk filmi dün izledim bro cidden harikaydı
Leylaa
Leylaa 18 gün önce
Dilerim ilk film senelerinde olan mutluluklarımiz yeniden gelir .
BUKET
BUKET 19 gün önce
Senelerdir beklediğim film diyebilirim umarım hayal kırıklığına uğratmaz çünkü beklentim aşırı derecede yüksek 😁
Enes ASLANDAĞ
Enes ASLANDAĞ 2 gün önce
Al bendende okadar valla 😃
Serhat Soysa
Serhat Soysa 7 gün önce
@EMİR KARACA kalmayacak film geldiğinde bu sözü hatırlatirim
EMİR KARACA
EMİR KARACA 7 gün önce
Kesinlikle!!! Ana beklentinin altında kalacak gibi.
Serhat Soysa
Serhat Soysa 14 gün önce
@Arif Öncü aynen
Arif Öncü
Arif Öncü 14 gün önce
James Cameron varsa rahat ol harika olacak
Zekeriya Boztürk
Zekeriya Boztürk 19 gün önce
13 sene sonra Jack Sully...Felçli iki bacaktan sonra artık bir baba.Artık bir Avatar artık bir Navi.Onca zorluğa rağmen ırkını bıraktı ve kendini Pandoraya adadı.."Hava insanlarına göstericez isteklerini elde edemeyecekler işte burası bizim toprağımız"Tam anlamıyla o bir Toruk Makto. Naviler der ki " Herkes iki kere doğar , ikincisi insanların arasında yerini aldığında olur.Sonsuza dek.."
feysaa nur
feysaa nur 3 gün önce
@Hassas Terazi manyak msn olum fjskbndjfjxkdk sanki bana ülke gündemini değerlendiriyor o nasıl bir yorum öyle
ANIL MERT Demir
ANIL MERT Demir 14 gün önce
Knk öyle bir anlattın ki yeni çıkacak film mi yaşadım sanki bir an skxnsmnc
Hamster Man
Hamster Man 19 gün önce
@Bramen Godujsna tanrı
Avangard
Avangard 19 gün önce
Görsel anlamda eminim gördüğümüzden çok daha fazlasını sunacak bize James Cameron. Çünkü daha fazlasını sunmayacağı bir şey yapmak istemiyor adam artık teknolojik olarak sınırları zorlamak istiyor verdiği röportajlarda söylediğine göre. Hikaye anlamında iyi bir şey çıkar mı ortaya göreceğiz. Ben şahsen bunu bir filmden çok deneyim olarak görüyorum... (Sinema severleri kanalıma beklerim bu arada... Yeni gelenler için interstellar filmiyle ilgili yaptığım video hem çok kısa, hem kanalımla ilgili fikir sahibi olacağınız türden bir videodur sevgiler)
Avangard
Avangard 10 gün önce
@Mustafa Dönmez Sonuna stüdyo eklerim sorun çözülür :) Sonuçta şu an öylesine bir kanal bu. Büyümüş şirkete bağlanmış büyük kanallar gibi değil. Resmi değil yani. Dolayısıyla temsil ettiği şeyler o takım ya da marka değil zaten. Eğer dediğin gibi "büyürse" bir gün onu o zaman zaten avukatla düşünürüm diye düşünüyorum. Ama uyarın için çok teşekkür ederim
Mustafa Dönmez
Mustafa Dönmez 10 gün önce
Yalnız bu isimde marka var hatta takım ismi bile var. Özgün bir şey bulman gerekiyor kanalın büyüyünce sıkıntı yaparlar...
Serhat Soysa
Serhat Soysa 12 gün önce
@ANIL MERT Demir ve James Cameron sunar terminator terminator 2 aliens ve titanikin yönetmeninden
ANIL MERT Demir
ANIL MERT Demir 14 gün önce
Knk adamların bütçesi 250 milyon dolar inş düzgün bişey yapar artık
octopus
octopus 18 gün önce
ben de öyle düşünüyorum ilk film ilk 3d idi ayrıca hikayeside çok güzeldi bu filmle de illaki bir seyin öncülüğünü hedefliyordur o adam ama ben zaten hikayesinide ambiansınıda çok seviyorum neytiri ve jake arasındaki aşk beni hep ağlatıyor.
Hayatımız Dizi
Hayatımız Dizi 18 gün önce
2009 bu efektler efsaneydi bir çok daldada ödül aldı ama tekrara düşerse farklı bir metaryaller olmassa hayal kırıklığı olur
Sami Yusuf ALPAYDIN
Sami Yusuf ALPAYDIN 14 gün önce
@Emirhan Hakki Arslan aynen katılıyorum seneryosu klişeydi ama bu flimde beklenenin üstünde olması şart.
Ertuğrul Haykır
Ertuğrul Haykır 15 gün önce
@Emirhan Hakki Arslan ben seninle aynı fikirde değilim senaryosu gayet güzel işlenmişti
Emirhan Hakki Arslan
Emirhan Hakki Arslan 15 gün önce
@Ertuğrul Haykır Yapimcinin Amaci Görsele önem verip senaryoyu 2 plana atmak ilk filmimde senaryosu kiliseydi görseli izletiyordu
Ertuğrul Haykır
Ertuğrul Haykır 15 gün önce
abi iyiyse neden farklı bir materyal gereksin ki burada yapımcının asıl derdi konuyu güzel işleyebilmek olur bunu başardıktan sonra güzel olan efektlerle daha ne isteyebilirsin ?
Emirhan Hakki Arslan
Emirhan Hakki Arslan 15 gün önce
Deniz görüntüleri baya iyi 13 yil bekledi denizde cekmek icin
Ayberk Dereli
Ayberk Dereli 19 gün önce
Bu filmden en iyi görsel efekt oscarı almasını bekliyorum. İlk filmde bazı yerler gerçekçi durmuyordu, tabi o senenin imkanları da var, ama bu filmde disneyin de en iyi görsel efektleri yapan studiolara sahip olmasından dolayı baya iyi şeyler bekliyorum
vatandaş
vatandaş 18 gün önce
Adamlar 2 ci seri için teknolojinin gelişmesini beklediler 13 yıl çekim yapmadılar kim bilir ne görsel şeyle icat ettiler tabiki sadece bu film için değil devamıda gelir
Ayberk Dereli
Ayberk Dereli 18 gün önce
@Nelson Mandela Ben zaten belirtmiştim o senenin imkanlarında çok iyi ama geçenlerde izlediğimde bazı efektler gözüme batmıştı
Valkyrie Cain
Valkyrie Cain 19 gün önce
@Nelson Mandela kesinlikle öyle ama James yapıyor bu işi efektler harika gözüküyor bence oscar aday olabilir
Nelson Mandela
Nelson Mandela 19 gün önce
İlk film 2009 yılına göre bir başyapıtı Bazıları filmi yeni izleyip kötü yorumlar yapıyor. Filmleri zamanına göre değerlendirin.
Tuba Bozkurt
Tuba Bozkurt 19 gün önce
Bence çok başarılı bir film. İkinci filmin gelecek olması harika. Kamera arkasını izleyince insan filmde ne büyük oyunculuklar olduğunu daha iyi anlıyor. Oyuncu her şeyi hayal ederek o dünyayi gözünde canlandırıyor yoksa diğer her şey efekt.
Hamster Man
Hamster Man 19 gün önce
Nasıl bi oyunculuk şaheseri buldun tam olarak bu filmde?
Mükramin Özdil
Mükramin Özdil 18 gün önce
13 yıl sonra sinemaya izlenebilir bir film geliyor, yıllardır gözlerimiz kanıyordu sinemalarda
Deniz Baran Aslan
Deniz Baran Aslan 19 gün önce
Evet sonunda IMAX'de izlmeye değer bir film çıkacak. Şükür.
Skadi
Skadi 17 gün önce
@Ahmet strange'i işte dolby izledim 40 tlye
Skadi
Skadi 17 gün önce
@Ahmet istanbul ümraniyede canpark sineması
Ahmet
Ahmet 17 gün önce
@Skadi neresi
Skadi
Skadi 17 gün önce
@Ahmet 40 tl bizim orada dolby
Ahmet
Ahmet 17 gün önce
@Skadi orayı da biliyorum normal sinema ile imax arası boyutu, ben zaten fiyat ve kötü kalitesinden dolayı imax gitmiyorum, dolby atmos 25 tl falan kadar daha ucuz, iyi filmlere oraya giderim ben de
Doğa Can
Doğa Can 19 gün önce
Cidden hikaye umrumda değil belgesel olsa bile izlerim filmi o derece büyüleyici bir evrene sahip
Serhat Soysa
Serhat Soysa 12 gün önce
Yazan ve yöneten James Cameron 16 Aralık'ta sinemalarda
R
R 19 gün önce
Vay bee çok duygulandım. Gercekten iyi ki böyle filmler var ve iyi ki devamı geldi bu filminde. Heyecanla bekliyorum🖤
Mehmet AKKUŞ
Mehmet AKKUŞ 18 gün önce
Titanik yönetmeni yapıyorsa yine muhteşem ötesi bir eser geliyor demektir. Zaten sırf kalite ötesi olsun diye adam ömür verip sabırla en iyi teknolojik imkanların gelişmesini bekliyor. Yok böyle yönetmen. Adam tarihe efsane olarak kaydedilecek. Nokta.
Yiğit Buğra Işık
Yiğit Buğra Işık 19 gün önce
Umarım ilk film gibi devrim niteliğinde bir iş olur.
GöKhAn Zengin 🎭
GöKhAn Zengin 🎭 19 gün önce
Abi şu görsel efektlere bakın boyle bı görsel efekti bizim ülkedeki filmlerde anca 50 yıla buluruz
HDR Hdr
HDR Hdr 2 gün önce
Görsel ne efect var ya çok abartıyorsunuz artık. PC game sektörüne uzaksanız evet olabilir ama PC ile efect veya kurgu artık şaşırtmıyor. Efect olması filmi güzelde yapmaz ayrıca tıpkı abartılan ilk film gibi
octopus
octopus 18 gün önce
@Filmlerin İçinden Biri filmine göre değişir o canım.
Revan Hesenov
Revan Hesenov 19 gün önce
sen telefonu çıkarsana bi
Ahmet Kayar
Ahmet Kayar 19 gün önce
Fantastik filmlerin zirve noktalarından biridir Avatar!
Ugurrrrr0_0
Ugurrrrr0_0 19 gün önce
Bayağı iyi gözüküyor .Yok artık! Onca yıllık bekleme sona erecek .
Rozalin Dağ
Rozalin Dağ 4 gün önce
Hafızama kazınmış filmlerden biriydi, keşke seri bir şekilde çekilse de heyecanla izlesek,ikincisi de gayet başarılı👏
- Bubani -
- Bubani - 13 gün önce
Güzel filme benziyor. İlk film de güzeldi; ama kesinlikle en çok izlenen film ünvanını hak eden bir film değil. Vizyona giren ilk 3 boyutlu film diye insanlar meraktan sinema salonlarına akın etmişti. Baya reklamı yapılmıştı o şekilde. Normal şartlarda imkansızdı o kadar izlenmesi. Bu film ilk filmin izlenme sayısının yanına yaklaşamayacak.
Onur Akgul
Onur Akgul 19 gün önce
Adam film yapıyor,sinama sektörüne yol veriyor.Biz ne yapıyoruz sıcmali işemeli film yapıyoruz,Sonra her anlamda ülke olarak gelişmeyi bekliyoruz.
Resul Kabak
Resul Kabak 19 gün önce
Şükür ya sonunda 10 yıldır bekliyordum bu anı
Baran Ertaş
Baran Ertaş 19 gün önce
@Resul Kabak 😬
Emre Akalın
Emre Akalın 19 gün önce
@Resul Kabak kendimi yaşlı hissettim :/
Resul Kabak
Resul Kabak 19 gün önce
@Baran Ertaş ben o kadar yaşlı değilim
Baran Ertaş
Baran Ertaş 19 gün önce
13 knk
TheFardip27
TheFardip27 19 gün önce
Bu evrene bayılıyorum.Hikaye tırt ama görsellik süper.Belgesel niyetine git.Bu nasıl bir cografya ya.Cennet gibi.
Yasin Çorum
Yasin Çorum 19 gün önce
Görsellik muhteşem! Tam bir görsel şölen.
sensiz ben
sensiz ben 19 gün önce
Sonunda daha 2 hafta önce izledim kaçıncı kez saymayı bıraktım aralık ayını iple çekiyorum resmen mükemmel bir yapım daha geliyor 🔥💙
selim sezer yılmaz
selim sezer yılmaz 19 gün önce
Ağlatmayın artık şu kızı yaa 😢
Emircan Öztürk
Emircan Öztürk 18 gün önce
@selim sezer yılmaztrshow.info/watch/tpITzhggY5M/video.html Burada oyuncu söylüyor bakabilirsiniz
selim sezer yılmaz
selim sezer yılmaz 19 gün önce
@Emircan Öztürk net sıçtık o zaman ben ilk filminde bile gözlerim dolu dolu izlemiştim.
Emircan Öztürk
Emircan Öztürk 19 gün önce
Çok duygusal olacak hazır ol bence oyuncunu kendisi söyledi
Sinema sever
Sinema sever 19 gün önce
Aglams
yıkıkmezun
yıkıkmezun 16 gün önce
Yıllar önce ilk çıktığında izlemiştim defalarca aynı heycanla şuan bunu görünce gözlerim doldu hep çıkacak mı diye gözüm arıyordu şuan gördüm ailecek izlerdik şuan ailemden bi çok kişiyi kaybettim ama bu filmin anısı çok ayrı bende...
kafakoparan
kafakoparan 3 gün önce
Her şeyin ilki güzeldir. Bu da büyük beklentileri olanlar için bir hayal kırıklığı olacak ne yazık ki.
Türker
Türker 16 gün önce
Kaç yıldır şu filmi bekliyoruz ya 👏🏼
guldan cankurt
guldan cankurt 3 gün önce
Çok güzel efsane bi film her sene bekledim çıkar diye en sonunda kaç yıl geçti..❤🤗
Where İs My Mind
Where İs My Mind 19 gün önce
Çok güzel olmuş elinize sağlık, mutlaka gidicem küçükken izlediğim en iyi filmlerden.
İkram Yıldız
İkram Yıldız 19 gün önce
Çok heyecanlanlı mükemmel ötesi bi treaser, çocukluğuma gittim resmen, merakla bekliyoruz
sensiz ben
sensiz ben 19 gün önce
Tüylerim diken diken oldu be kardeşim...
Yoga Yoga
Yoga Yoga 18 gün önce
Aralık ayına kadar ölmezsem inşallah izlerim. Yine mükemmel bir film izleyeceğim kesin.
Just Arkon
Just Arkon 17 gün önce
Bu filmden en iyi görsel efekt oscarı almasını bekliyorum. İlk filmde bazı yerler gerçekçi durmuyordu, tabi o senenin imkanları da var, ama bu filmde disneyin de en iyi görsel efektleri yapan studiolara sahip olmasından dolayı baya iyi şeyler bekliyorum
Asli Kurt
Asli Kurt 3 gün önce
Aradan 10 küsür sene geçmiş. Bakıyorumda zaman ne çabuk geçiyor. Elimizde ise hiç bir şey yok bir ileri iki geri. En azından kendi adıma öyle. Hayata olan heyecan heves güven ve sevgiyide kaybetmişiz.
Batuhan Eroğlu
Batuhan Eroğlu 19 gün önce
Looks fantastic! Can't wait
Oğulcan Akkoyun
Oğulcan Akkoyun 19 gün önce
trde sin
Tarık Keskin
Tarık Keskin 19 gün önce
Hahahaha knk bu türkler için türkçe altyazılı kime ing yazıon
Güneş ARSLAN
Güneş ARSLAN 3 gün önce
Yıllardır sabırla beklediğim bir film. İlki benim için 2. Aşkı memnu gibi her repliğini biliyorum 10 kere izledim kasıma kadar da 2 kere daha izlerim kesin ..
Seyidaga Mirbabayev
Seyidaga Mirbabayev 19 gün önce
Hızlı ve ofkeli nereye gidersek gidelim aileyiz
Yunus sezer Aras
Yunus sezer Aras 18 gün önce
Çocukluğumun efsanesi geri dönüyor
Ebru Harun
Ebru Harun Gün önce
Yıllardır heyecanla bekledigim film
Beyza
Beyza 18 gün önce
Ayy ne zamandır bekliyordum! Beklentim çok yüksek. Umarım güzeldir. Çok estetik görünüyor, hadi bakalım..bekliyoruz!💙
Hasan D
Hasan D 19 gün önce
Bir filmin 2. sini 13 yıl sonra yaparsanız beklenti nirvanada olur ama genelde fiyaskoyla karşılaşabilirisiniz :) umarım beklentiye değer.
Hasan Kılınçarslan
Hasan Kılınçarslan 18 gün önce
Bu filme olacak talebi düşünemiyorum sinemalar yıkılacak resmen
WALTER WHİTE
WALTER WHİTE 10 gün önce
yıllardır bekledik sonunda geldi iki gözümüm çiçeği .
Ceren Kizilay
Ceren Kizilay Gün önce
Efsane GELIYOR 😍😍😍 Tam 13 yıl sonra geri geliyor
cabos gullu
cabos gullu 19 gün önce
Nihayet hanımla beraber gidebileceğimiz filmimiz geliyor. İlk filmi izlercesine heyecenlıyım vallahi. Geliyor gelmekte olan.
eazy14
eazy14 18 gün önce
Pandorayi özledim gercekten, inanilmaz bir emek var, bir devrim yaratacak sinema sektöründe tekrar bu kesin
Nurullah Meşe
Nurullah Meşe 17 gün önce
hep beklediğim her yıl izlerken boşluğa düştüğüm film işte AVATAR işte geliyor sonunda beee!
cigdem mertkol
cigdem mertkol 6 gün önce
Bu filmi o kadar çok beğenmiştim ki, devamını çok bekledik,nihayet izleyeceğiz ama üç boyutlu olsun yine.
BlackBarett TR
BlackBarett TR 19 gün önce
Yine muhteşem efektler görücez kesin
Füsun Altınok
Füsun Altınok 19 gün önce
Okadar sene bekledik. Sonunda kavuşucaz. Tabi çok şeyler değişti hepimizde olduğu gibi bende de‼️o sinema dönüşümüzü hatırlıyorum da, nutkumuz tutulmuştu adeta. Yeni bir dünya yaratmış dediştim umarım aynı beklentimizi karşılar. Aralık ayını bekliyoruz.
Tuğcan Kırıkçı
Tuğcan Kırıkçı 18 gün önce
Efsane film yıllar sonra geri dönüyor
Özlem Şahin
Özlem Şahin 2 gün önce
Avatar ilk çıktığı zaman kızıma hamileydim şimdi kızım 12 yaşında ve tekrar onunla gideceğim inşallah 🤗🥰 yıllardır 2.Seriyi bekliyordum😃
Vailo
Vailo 19 gün önce
Spiderman ve avangerslerin kazandığı tüm parayı film çıktığının 3. Günü kazanicak olması gerçeği dünya üzerinde bundan daha iyi bir film asla gelmedi gelemyecek
KarTilkisi
KarTilkisi 19 gün önce
Keşke daha erken olsa bı an fragman görünce yayınlanmasına az kaldı sandım
Nelson Mandela
Nelson Mandela 19 gün önce
@Hamza Zeyrek 13 yıl geçti Avatar 2 yi bekleyip de ölen kaç insan vardır kim bilir. Daha ne kadar geç olcak.
Hamza Zeyrek
Hamza Zeyrek 19 gün önce
geç olsun güç olmasın
Kenzhe Nurush
Kenzhe Nurush 5 gün önce
Döndü ve tekrar geleceğin ip ucunu veriyor...
Tarık KARA
Tarık KARA 15 gün önce
umarım sinemalar adam gibi kaliteli görüntüde filmi verirler ....
Tırın Tırın Sinan
Tırın Tırın Sinan 19 gün önce
Kendimi oyun frgama nın da gibi hissetim gerçketen kalite akıyor ♥️😍
Arzu Arzu
Arzu Arzu 19 gün önce
ilk filmi sinemada izlemiş biri olarak ilk filme göre daha gerçekçi değil de daha animasyon gibi görünüyor evet teknik açıdan iyi görünüyor olabilir ama öyle heyecanlanacak bir şey yok fragmanda bekleyip göreceğiz
Celty Sturluson
Celty Sturluson 19 gün önce
10 yıldan fazla süredir beklediğimiz film. İlk filmi unuttum. Sadece mavi yaratıklar olduğunu hatırlıyorum. Neyse bu film çıkmaya yakın yeniden izlerim
iklim
iklim 10 gün önce
emeklerinize sağlık
Kral sesler 🍭🧿✅❤️
0:22
Koray Zeynep
görünümler 5 Mn
Will kid choose Pizza or Macarons?
0:40
Hungry FAM
görünümler 4,7 Mn
TÜRKLER GELİYOR ADALETİN KILICI FULL İZLE
1:54:59
BY ADEM TABAK
görünümler 108 B
Avatar - Behind The Scene (Side by Side)
9:51
Salty Facts
görünümler 790 B
Hamza Pıtır (52.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
24:55
Çok Güzel Hareketler
görünümler 12 Mn
STAR WARS: ANDOR Trailer (2022)
2:06
MovieGasm.com
görünümler 130 B
Baba 15. Bölüm Fragman (Sezon Finali)
1:06
Kuruluş Osman 95. Bölüm @atv
2:20:55
Kuruluş Osman
görünümler 6 Mn
Gönül Dağı 65. Bölüm 3. Fragmanı (Sezon Finali)
1:15
Kızların Yarışması | Selena Kolajlar
19:19