10 Katı Yunanistan | Bi Bakıp Çıkıcaz

görünümler 5,237,428

Yıl önce

İlk sınırların ötesindeki içeriğimiz. Bu sefer Yunanistan'a Noluyo Ya dedirtmeye gittik . Pazar yerleri ve marketlerini Ceyda Kasabalı Ve Fırat Albayram geziyor. Umarım Beğenirsiniz iyi seyirler.
iletişim: noluyoya@temagency.com
Bize destek olmak için kanalımıza katılabilirsiniz :)
trshow.info/on/4-b.html...

YORUMLAR: 7 076
Noluyo Ya ¿ Yıl önce
İnstagram hesaplarımız:
Fulin Başat
Fulin Başat Yıl önce
Yazılarla zevk veren Utku, her açıyı mükemmel yakalayan Yunus, esprileriyle güldüren Ceyda, ingilizcesi çok iyi olan Fırat Albayram işte Noluyo Ya
Deniz Burğrasoy
Deniz Burğrasoy Yıl önce
Utku’nun asla onlarla gitmeyip orda olmadığı halde her videoda onlarlaymış gibi alt yazılı yorumları şahane ya sanki kamera önünde üçü var bide kendi halinde tartıışması 10/10 hahdjajdja
Çağlar Yalçın
Allah neşenizi bozmasın mükemmel bi çiftsiniz her şey gönlünüzce olsun bayılıyorum ya size duygusal bi top oldum şu an
{•_€JİSOO€_•}
{•_€JİSOO€_•} 14 saatler önce
bir yıl öncesine kadar euro 💶 10 tl ₺ ye eşdeğerdi❤😂🎉
İsmail Erdem ÖZTÜRK
İsmail Erdem ÖZTÜRK Yıl önce
Yemin ediyorum İMRENDİMMM. Mükemmel çift . mükemmel enerji , mükemmel samimiyet. Seyahatleriniz bol olsun :)
Emre YILMAZ
Kamera önü ve arkası olarak bütün ekibi hem eşim hem de ben çok seviyoruz. Hepinizin muhteşem bir enerjisi var. İyi ki varsınız en sevdiğimiz youtube kanalı:)
Eluş
Eluş Yıl önce
Daha çok uzun video gelsin sadece oturup konuşsanız biz gene izleriz günlük hayattaki sorunlardan gelecek kaygısından vs kısa süre de olsa kopabilip gülebiliyoruz iyi ki varsınız reis-i Çap Çap ve Gül of Leyli
Maria Khan
Maria Khan Yıl önce
Yunanistana hoşgeldiniz.... Sizi burda görmek ne güzel. keşke kaldığım şehire yani Dramayada girseydiniz... bu arada mükemmel bir çiftsiniz.... hep böyle delidolu ve mutlu olmanızı dilerim.... <3
Hale Ozansoy
Hale Ozansoy Yıl önce
Harikasınız gençler..keyifle izliyorum, 40 yıl önceki Avrupa yollarındaki gezilerimi anarak...
Buse Aran
mükemmel bir çiftsiniz enerjiniz doğallığınız neşeniz sizi çok güzel kılıyor çokk iyisinizz
Selin Keleş
Selin Keleş Yıl önce
umarım ileride fırat gibi bir eşim olur da boyle deli dolu anılarımız olur harikasınız bayılıyorum size ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
ebrou chalilibram
Yunanistan Gümülcine’den Selamlarrr sevgiler! Şans eseri yunan atıştırmalıkları videonuza denk geldim ve bağımlınız oldum 🧿 içerikleriniz hiç tükenmesin.
Anıl
Anıl Yıl önce
fırat'ın dondurmacıda kendini kaybetmişken konuştuğu ingilizce'de gözümden yaş geldi. mükemmeldi.
AHMET H.H.O
AHMET H.H.O Yıl önce
Bu videodan şunu anlıyoruz ki 50 dk uzunluğunda videolarınız da rahatlıkla sıkılmadan nasıl geçtiğini anlamadan akıcı bir şekilde izlenebiliyormus. Vlog tarzı gezi videolarınız gibi videolarınızin devamını bekliyoruz. Uzun olursa mutlu olurum yivruum . Teşekkürler 🤗
Fatma Zehra
Fatma Zehra Yıl önce
üç ayda 300.000+ abone harikasınız ve hak ediyorsunuz tebrik ederim. Düzce Akçakocaya yöresel lezzetlere bekleriz. bir can ailesi olarak sizi misafir etmek isteriz.
nil altintas
Utku olmasa ne kadar farklı olacağını düşündüm videoların, Ceydayla Fırat yine tabii mükemmel iş çıkarırdı ama Utku'nun varlığı çok büyük hissediliyor, kanalın noluyor ya olmasındaki etkisi çok büyük. Yunus'un da aynı şekilde her şeyi tam zamanında mükemmel zamanlamayla yakalaması çok hissediliyor. Bayılıyorum hepinize.
Derya Ivramoglou
Derya Ivramoglou Yıl önce
Selammm.. keşke Komotini ve Xanthi'den de geçseydiniz, gece kalsaydınız.. bir sürü Türk var.. kasaba olduğu için pek "wauu" yerleri yok ama gece güzel oluyor kafeler tavernalar filan.. Xanthi de Nestos nehri var acayip güzel, adventur parkı var, zipline
Firdevs
Offf yolculuk esnasında şu müzik eşliğinde geziyormuş hissi.. en az sizin kadar gezmiş olduk🥲 bebeklerim iyi ki varsınız🥺
Hasan GÜNEŞ
Hasan GÜNEŞ Yıl önce
Utku'ya ayrıca helal olsun adam dizi kurgular gibi 50 dk video kurgulanmış , exxende Leyla ile Mecnun bile 40 dk la .
Yeni Bir Motosiklet Aldık ! Can Mobil !!
25:44
görünümler 3,1 Mn
Doğru Logoyu Bil - Lüks Arabalar #shorts
0:59
Karpuz Gibi Bir Noluyo Ya Tatili !