HİLEYLE PUBG'DE WİN ALDIM... [PUBG]

  görünümler 156,602

Mithrain

Aylar önce

Oyunuma gelen hileci hem bütün oyun boyunca ghostladı hem de çevremdeki rakipleri rahatsız ederek, vurarak oyun sonuna kadar taşların içinden çıkmadı. Maç sonrasında banlattım.
🚨 Trendlere girmemiz için videoya 💬YORUM yapıp, 👍BEĞENMEYİ unutmayıın! 🚨

📱 SOSYAL MEDYA HESAPLARIM;

TWITCH ► twitch.tv/mithrain
INSTAGRAM ► cemkarakoc
TWITTER ► mithrainn
DISCORD ► discord.gg/mithrain

Yeni videolardan haberdar kalmak için abone olmayı ve sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayınız!

İşbirliği için [mithrainn@gmail.com] adresinden bana ulaşabilirsiniz.

YORUMLAR: 387
Mithrain
Mithrain Aylar önce
Tüm yayın boyunca ghostlarla uğraştığım için bu oyun biraz sessiz kaldım herhangi bir sorun yok yaanii
Tuğra ★𝔸𝙉Ø𝙉𝕐𝕄ØɄ𝕊★
Tuğra ★𝔸𝙉Ø𝙉𝕐𝕄ØɄ𝕊★ 8 gün önce
Sıkma canını abi
Islam 97
Islam 97 Aylar önce
Sen konuşmadin Ama Headshotlar konuştu Vuruşlar Efsane!!!
Merve Tekeli
Merve Tekeli Aylar önce
Bende merak ettim bir şey mi oldu diye.. tamam kral 👍🏼👍🏼
Eray Gümüş
Eray Gümüş Aylar önce
@Samo aynen oyle kardesim. Normal oynasa noob cunku kimseyi olduremiyo. Bu sekilde kill alarak kendini rahatlatiyo iyi oynuyorum ben kill aliyorum hesabi. Assagilik kompleksi bi nevi..
Tuna Han Doğan
Tuna Han Doğan Aylar önce
Adam quick scope atıyor, önceden olsaydı Chat ve TRshow eğlensin diye tepki verirdi artık o bile yok duygularını emdiniz adamın. Eline sağlık mitom ❤️
Ghoste
Ghoste Aylar önce
@Ygruzova senin apartmanda mito oturacak sen şikayet edece öylemi? benim apartmada olsa evine gider yayını orda izler orda onunla bağırırım
Tuna Han Doğan
Tuna Han Doğan Aylar önce
@MEG Kardeşim sık yaptığını bunlardan daha iyilerini yaptığını zaten biliyoruz tamam en iyi sen tanıyorsun mitoyu ne uzattın ya
MEG
MEG Aylar önce
@Tuna Han Doğan yaklaşık 5 yıl galiba tam hatırlamıyorum h1z1 den beri takipçisiyim ve son 1 yıldır bazı videolarında böyle oluyor hile arttığı için ve artık bu vuruşlar normal geliyor çok sık yapıyor
Tuna Han Doğan
Tuna Han Doğan Aylar önce
@MEG Mitoyu bana mı anlatıyorsun, Ghost hileyle uğraşmaktan hali kalmamış adamın o yüzden tepki vermiyor yoksa mitonun en sessiz hali bile böyle değil
MEG
MEG Aylar önce
Chat alıştığı için adam da kendini yormuyor yayınları izliyorsan sık sık böyle vuruşlarla karşılaşırsın
Özgür Ege Dedeoğlu
Özgür Ege Dedeoğlu Aylar önce
allah bu kardeşimizin ailesine sabır versin böyle bir tiple uğraşmak zordur umarım yakın zamanda o pcyi elinden alırlar ve iyileşir . Ellerine sağlık mitom aynı şekilde devam .
Emre Kızılkaya
Emre Kızılkaya Aylar önce
Eğer yetenek hile olsaydı, en büyük hilekar sen olurdun Mito.
Emre Kızılkaya
Emre Kızılkaya Aylar önce
Cem kardeşimin kalbi yeni nesiller için daha gerekli, onu örnek alsınlar yeter. Bana göndermese de olur:)
Arsenic
Arsenic Aylar önce
Mito abi kalp atmamalı direk senden adres isteyip adresine kalbini göndermeli yoruma bak
Çağlar Su
Çağlar Su Aylar önce
Mito be senin win almana felan gerek yok yayından kesitler at oynadığın maçları at kafi. Seni H1Z1'den beri biliyoruz kaliteni ve karakterini sadece iyi ve mutlu ol.
Sena Kuzu
Sena Kuzu Aylar önce
Yayınlarda da pek çok kez söyledim ama bir daha söyleyeyim, sabrına hayranım 🤟 Umarım bir gün bu uslanmaz ve utanmaz hileciler derslerini alırlar 🙏 Her maç gibi bu da çok güzel bir maçtı, ellerine sağlık ❤
SnowRain Standoff
SnowRain Standoff Aylar önce
Hangi sabır xjdkdf
bellaciao
bellaciao Aylar önce
@minik o ne
Sena Kuzu
Sena Kuzu Aylar önce
@Mustafa DUMAN Yok o ben olamam, ya Reyodur ya Viedir 😅
Sena Kuzu
Sena Kuzu Aylar önce
@bellaciao 😅
Mustafa DUMAN
Mustafa DUMAN Aylar önce
Yoksa o moderatör senmisin bana zaman aşımı veren sende yargılanacaksın bill gates 😂
Her Kafadan Ses
Her Kafadan Ses Aylar önce
Kardeşim sen 1 sene oynayıp hiç win almasanda, sen bizim gönlümüzün şampiyonusun. Her türlü biz seninleyiz ve seni izleriz.
Luxseran
Luxseran Aylar önce
Her izlediğimde hayran kalıyorum. Eline koluna sağlık.
Kamil Tamturk
Kamil Tamturk Aylar önce
Mitom sessizliğin bugünden belli video atmamissin her gece oyunlarını izleyerek uyuyordum bu gece eski videolardan birini izlicem artık ellerine sağlık
Deniz Eraslan
Deniz Eraslan Aylar önce
Ya bu çocuğu neden üzüyorsunuz be? Bu nasıl bir saygısızlıktır abi aklım almıyor. Seviyoruz seni Mito, sen canını sıkma tükenecek bu tipler elbet bir gün.
Oğuzhan Mandacı
Oğuzhan Mandacı Aylar önce
Mithrain hocam ekranın küçük bir bölümüne ellerinizi çeken bi kamera koysanız ne kadar seri oynadığınızı görsek, 2-3 sefer oynama fırsatım oldu bu oyunu ama sizi izlemek daha keyifli valla :)
dorianblue
dorianblue Aylar önce
0:57 o nasıl bir quick atmak la Mitooooooooooo 1:53 lan bu ne. Çıldırıyorum
Fatih Uzun
Fatih Uzun Aylar önce
Ben mobil oyuncuyum oyun görüşü aim alma aklınıza gelebilecek herşeyi senden öğrendim kral senin moralin bozukken eğlenceli olmuyor vidyolarin ne attığın vuruşlar ne aldığın winler oyunculuğun dan çok karakterin ve muhabbetin için izliyorum seni moralin bozulmasin hileyide kaldırırlar bigün:)
Ufuk Çetin
Ufuk Çetin Aylar önce
Sinirden tepki bile verememişsin videonun sonunda mito. Sakin ol biz seni öyle de böyle de seviyoruz izleriz sıkıntı yok
Batuhan Uymaz
Batuhan Uymaz Aylar önce
Hiç takma mitom sen adamın dibisin senin yeteneğini bilen bilir gerisi yalan senin enerjin her zaman yüksek olsun eski günler gibi mutlu ve enerjik ol canıms ♥️
Burak Özer
Burak Özer Aylar önce
Salın şu adamı artık be. Başka birisi olsaydı bir daha asla bu oyunu oynamazdı. Seviliyorsun Mito. Olsun biz seni seviyoruz.
Turkland
Turkland Aylar önce
Mito. Kardeşim sen kaybetsen de mesele değil muhabbetine geliyoruz ama tecrübe ve zekanla etkiliyorsun. Bu nasıl bir oyun okumadır aslan parçası! 😄
Furkan Özgün
Furkan Özgün Aylar önce
Moralini bozma kardeşim yüreğine emeğine sağlık 😇
Emre Turhal
Emre Turhal Aylar önce
Harikasın umarım böyle devam edersin, harikasın
Türkish Power
Türkish Power Aylar önce
İYİKİ DOĞDUN MİTO ABİCİM tek Hevesimi senin ile alıyorum tşk ♥️♥️♥️
Savaş BZN
Savaş BZN Aylar önce
senin sahalarda olman bizim için önemli ölürsün tekrar başka oyna girersin gost ve hilecileri boş ver onlar boş insanlar :)
Cemal Elgay
Cemal Elgay Aylar önce
Yazık be şu adama bütün oyun zevkini kaçırmışlar biz izleyenlerinde seyir zevkini çok üzücü gerçekten umarım en kısa zamanda bu duruma bir çözüm bulurlar.
KIVANÇ MUTLU
KIVANÇ MUTLU Aylar önce
abi adamlar utanmıyor hem hile açıyorlar hemde ghostluyolar abi allah sana sabır versin gerçekten inşallah bir gün bütün hileliler ban yer
Ali Kıran
Ali Kıran Aylar önce
Canını sıkma biz seni iyi anlıyoruz seviliyosun canıms :)
Kerem Gülşen
Kerem Gülşen Aylar önce
Adamda peygamber sabrı vallahi pubg nin efendisi.Sabırlı,centilmen,nazik, İstanbul beyefendisi mito cansın.
Fırat Bicer
Fırat Bicer Aylar önce
@mithrain canlı izledim yayını . Yani bir insanda hiç mi haysiyet, onur olmaz zoruna hiç mi gitmez arkadaş o kadar onur kırıcı laf ettinki nasıl hala aynı şeyi yapabiliyor . haysiyetini yerde mi buldun olm.
Simple J3abayev
Simple J3abayev Aylar önce
Canını sıkma, kardeşim. Müthiş bir detaysın..
Serhat Onur
Serhat Onur Aylar önce
Korku oyunu gelsin sabırsızlıkla bekliyorum.
Barış Yabas
Barış Yabas Aylar önce
Reis oyun on numara ellerine sağlık bide blodhunt oynamıyorsun özlettin vallahi seviliyosun ❤️
Hasan Akdeniz
Hasan Akdeniz Aylar önce
Kardeşim sen hiç kafana takma kendinide üzme böyle ciğeri bozuklar için sen bu oyunu oynuyorsun bu sporu yapıyorsun boşver gerisini seviliyorsun hataydan selamlar ciğerim
Süleyman Avgın
Süleyman Avgın Aylar önce
Oyunun başında zaten insanın modunu düşürüyorlar oynadığından birşey anlamıyorsun seni çok iyi anlıyorum mito kardeşim
Tunahan Ataş
Tunahan Ataş Aylar önce
Dünyanın en iyi oyuncusunun türk olması ayrı bi güzel ♥️
East Blood
East Blood Aylar önce
Adam hem hile hem ghost hem de yardımsever..Vay be paradoksa bak.
PoleStar
PoleStar Aylar önce
Süpersin kral senden ricam sadece TRshow’a özel twich chatini koyarmısın senin manyak vuruşlarına insanların tepkisini merak ediyorum seviliyorsun ❤️
Ferdi Evren
Ferdi Evren Aylar önce
Mito bazı kanallar senin vuruşlarını veya iyi anlarını paylaşım yapıyor senin attığın video yu izlerken tahmin ediyoruz bir heyecanı zevki kalmıyor
[TURK] Acanbabakis
[TURK] Acanbabakis Aylar önce
Eline emeğine sağlık mito kral :D
Sucuklu Yumurta ✅
Sucuklu Yumurta ✅ Aylar önce
Tavsiyen üzerine kullandığım hileden gayet memnunum aslan abimmm 🌹❤
FAZİYA
FAZİYA Aylar önce
Hileyi bile imana getiren adam 😂
Veykayy
Veykayy Aylar önce
Güzel oyun eline sağlık mitocugum.
Murat Aksoy
Murat Aksoy Aylar önce
Mito bu nasıl giriş her gördüğüne Q scope atıyon 🔥🔥
Sadık Chris
Sadık Chris Aylar önce
Abi pubg'ye ufak bir ara verip hikayeli oyunlara dönme vakti gelmiş sanırsam, senin mental sağlığın için.
Mert ALICIOGLU
Mert ALICIOGLU Aylar önce
intron geçmeden begenip yorum atmıştım mito adamsın :)
Emre Göksoy
Emre Göksoy Aylar önce
Çocuklar hileyi Mithrain'in üzerinde deniyorlar :D
zafer korkmaz
zafer korkmaz Aylar önce
Bir haftadır yayınları takip edemiyorum ama ghost ve hile anlaşılan bu sıralar canını fazla sıkmış
Umut Şimşek
Umut Şimşek Aylar önce
Adamı ben zor görürken adam adamın sıkmasından taşın içinde olduğunu bildi bu adam harbi efsane ya
alper erdemir
alper erdemir Aylar önce
yağızla ( 10000days ) duo maçlarını özledik be reiis
Simple J3abayev
Simple J3abayev Aylar önce
Knk seni mutsuz görüncü canım sıkıldı. Alışdık güzel muhabbetine. İnan elimde olsa pubg-yi satın alıp, sana adardım. Efsanesin. Karakterinle, tarzınla, oynama stilinle. Seviliyorsun. Sıkma canını lütfen. 🇦🇿🇹🇷(Yazımda yanlışım varsa kusura bakmayın, Türkçe yazmaya “çalıştım”)
Agasi Babayev
Agasi Babayev Aylar önce
Azərbaycandan selamlar mito seviliyosun💝
Muhittin Polat
Muhittin Polat Aylar önce
Mito başkan senin keyfin olmadı mı bizimde olmuyor sen keyifsiz oyunadinmi bizim de izlerken keyfimiz olmuyor seviliyorsun cansın mito reisssss
Eren Tanrikulu
Eren Tanrikulu Aylar önce
İlk baştaki kar98 vuruşlarına hasta oldum 💣
TheMagnificentTV
TheMagnificentTV Aylar önce
Kapak resmini görünce Neon ile ulti atıyorsun sandım :D
Emirhan
Emirhan Aylar önce
1. Ve 3. Killdeki kar vuruslari harika :)
Bayram Ali Yöndem
Bayram Ali Yöndem Aylar önce
Mito modun düşmüş kanka böyle görmek üzüyor şu garagdersiz lerin yüzünden 😘
Samo
Samo Aylar önce
Mitoyu rahat bırakın artık ya nedir bu ghostlardan çektigi
Elber Toptan
Elber Toptan Aylar önce
Şüphelerim vardı imana döndüm sağol mitom 🫶
hakki molla
hakki molla Aylar önce
ARA SIRADA pubg mobile at hala aklımda lider mamiiii :)))) o nasıl bi videoydu yaaaa moralim bozuk oldumu izleyip izleyip gülüyorum gelde senin eline verim :))))
BL4CKP1NK
BL4CKP1NK Aylar önce
Allah şahidim ki sonda Cem reisin içinde buzlu sular şelale oldu aktı. Ay nasıl rahatladım yâ...
Mustafa Ocak
Mustafa Ocak Aylar önce
Olum ayıp la adam takipçieine şurda video çıkartmak için elinden geleni yapıyo bi salın la
Devran Aşan
Devran Aşan Aylar önce
Ooo çerezlik video geldi. Teşekkürler mito abimm :)
Gökhan Koç
Gökhan Koç Aylar önce
Yanlız ghost harbi ghost. P90 lı mito yu vurmasın diye 1 km.den vurdu adamı 😅😅