MECHA CROW VE ROCKABiLLY MORTiS SATIN ALDIM !!! - BRAWL STARS

  görünümler 28,939

Baran Kadir Tekin

9 aylar önce

Baran Kadir Tekin , Brawl Stars da iki skin açtım. Skin Açılımı oldu. efsane ise 2 tane yani iki tane skin çıktı. Brawl Stars skin incelemem çok heyecanlıydı. izle kesinlikle izle. .güzel ve eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.
MECHA CROW VE ROCKABİLLY MORTİS SATIN ALDIM !!! - BRAWL STARS
Kanala Abone OL :trshow.info/on/6qlD8hl8lbSBt2YfSiwvqw.html
trshow.info/on/6qlD8hl8lbSBt2YfSiwvqw.htmljoin
Baran Kadir Tekin Kışkırtma : trshow.info/watch/4Mz_vtniBC0/video.html
Brawl Stars Oyunu : trshow.info/watch/5DNw5awG3YA/video.html

Sosyal Medya:
TRshow ► trshow.info
Facebook ► barankadirtekin
İnstagram ►barankadirtekin
İş Teklifleri ositekin@gmail.com
Merhaba Ben Baran Kadir , TRshow Türkiye benim en büyük mutluluğum, bur da dev gibi bir starBRO ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , vlog , montaj ,şarkı tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın hadi abone olun !
MECHA CROW VE ROCKABiLLY MORTiS SATIN ALDIM
İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!!
#BrawlStars #Brawl #Stars Keywords
Baran Kadir Tekin BKT, Game Tycoon BKT, Games Time BKT
GTA V, GTA 5, csgo, Baran Kadir Tekin, Games Time BKT, oyun portal, Hunger Games, Egg Wars, Speed Builders, Master Builders, counter strike, Oyunları, Minecraft, BKT, Minecraft nasıl yüklenir, minecraft server, minecraft evi, GTA 5 Online, nasılsın, nasilsin iyi misin, nasılsın gta 5 videoları, nasılsın iyi misin
Minecraft, Hunger Games, Egg Wars, Speed Builders, Master Builders, counter strike, Oyunları, BKT, Minecraft nasıl yüklenir, minecraft server, GTA 5, minecraft skyblock, sky block, SKYBLOCK, minecraftta, komedi, minecraft izle, conconcraft, online, mods, minigames, video.
Popüler TRshowrlar : orkun ışıtmak, burak oyunda, enes batur, genç hane, sarp atilla, baran kadir, Furkan Yaman HD, FurkanYamanHD, garbarius, Buğra Kazancı, minecraft evi, Baran Kadir Tekin, Games Time BKT, oyun portal, Buğra Kazancı, garbarius, orkun ışıtmak, burak oyunda, enes batur, genç hane, sarp atilla, baran kadir, Furkan Yaman HD, ndng enes batur, enes, 2020

YORUMLAR
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
Brawl Stars trshow.info/watch/pwR2aoFT_bw/video.html
ENES Celik
ENES Celik 4 aylar önce
39 aldim bende ve rogue mortisi aldim
LeGeNDaRY AMP
LeGeNDaRY AMP 7 aylar önce
Eskiden izliyodum seni ya canlı yayınları felan minecraftın ama şimdi çok değişmişsin
Kamil Ozdemir
Kamil Ozdemir 7 aylar önce
@Baran Kadir Tekin kulüp kupasını 12000 yapsana
Fatma Gumus
Fatma Gumus 8 aylar önce
20k yim oyunda13600 var
Serkan Günaltılı
Serkan Günaltılı 9 aylar önce
Abi kulübü 6500 kupa yap bende gelcem
OYUN MANYAĞI
OYUN MANYAĞI 14 gün önce
Baran kulüp duruyormu hala yada ismi ne 16.000 kupayim
OYUN MANYAĞI
OYUN MANYAĞI 13 gün önce
@Baran Kadir Tekin Baran knk hala bs oynuyonmu?
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 13 gün önce
:) sağol kanka
Ramal YT
Ramal YT 15 gün önce
Kolsuzsun vallahi
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 13 gün önce
Muhammed Talha BEYAZ
Muhammed Talha BEYAZ 2 aylar önce
Baran kadir seni çok seviyorum
Ayhan Bayrak
Ayhan Bayrak 2 aylar önce
Çok iyi savaş topu oynuyorsun.
BRAWLER OYUNCU
BRAWLER OYUNCU 2 aylar önce
Kardeş kaç ay oldu 1.2 bin beğenide kaldın bende anlamadım ????
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 2 aylar önce
:) :)
fahrettinsamet Aylak
fahrettinsamet Aylak 3 aylar önce
Hesabıma royal pas alirmisin
Ensar Songur
Ensar Songur 4 aylar önce
HER video nu izliyorum
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 4 aylar önce
Yeni videoyu beğendin mi?
Ensar Songur
Ensar Songur 4 aylar önce
Abi adamsın
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 4 aylar önce
Adamsın Kanka
Sengul Yavuz
Sengul Yavuz 4 aylar önce
Proyum
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 4 aylar önce
Sengul Yavuz
Sengul Yavuz 4 aylar önce
Helaşma
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 4 aylar önce
:) :)
Görkem Aydın
Görkem Aydın 4 aylar önce
sana meydan okuyorum gel vs atasım
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 4 aylar önce
Görkem Aydın
Görkem Aydın 4 aylar önce
biraz daha iyi oynayabilirdin benim crowum mesela 800 kupa ve leonda aynı şekilde
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 4 aylar önce
VAMPİR
VAMPİR 4 aylar önce
Bende bugun aldim rockabily mortis
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 4 aylar önce
M'AKG OSMAN
M'AKG OSMAN 5 aylar önce
Abi gereken kupayı 9000 yap geleyim olur mu
Yusufhamzakayn Okurgan
Yusufhamzakayn Okurgan 5 aylar önce
sen telefondan oynasan ne yazar, noob
Hasan TATAR
Hasan TATAR 5 aylar önce
Benre mecha bo var boyu kostümle 500 kupadan 750 ye 2 saatte kastım
Can Bademci
Can Bademci 5 aylar önce
Hayırlı olsun
Emrah Demir
Emrah Demir 5 aylar önce
BEYLER BEYLER BU OYUNA PARA YATIRANLARIN ÇOĞU KÖTÜ OYNUYO BENDE O MECHA CROW OLSA BEN YARGI MOD ON
AND!Noob Oyuncu
AND!Noob Oyuncu 2 aylar önce
@Cds sjspspskxkslaowkwoakskzks aynn mantikli
Cds
Cds 2 aylar önce
Lan oğlum mecha ile normal arasında ne fark var
AND!Noob Oyuncu
AND!Noob Oyuncu 2 aylar önce
Aynn
Bertuğ Ali METE
Bertuğ Ali METE 5 aylar önce
Baran benim anka crow ve karanlık mecha crovum var Instegram dan soylerim sana ID atarim instoya bak adım Bertuğ
Seniha Gümüşer
Seniha Gümüşer 5 aylar önce
Demo oynamak kolay değil mi
ArZ Ragnarr
ArZ Ragnarr 5 aylar önce
reis bu rockabilly mortis deseni bir daha ne zaman gelir söylersen mutlu edersin
Kral Oyuncu
Kral Oyuncu 5 aylar önce
Facecam nasil açtın
Emir Erdoğan
Emir Erdoğan 6 aylar önce
Kardeşim sen oyunu güzel oynadugini saniyorsun ama sadece oto spam yaoarak ateş ediyorwun otomatik olarak ateş eden adam nooptur
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 6 aylar önce
sağol
Bozuk ay
Bozuk ay 6 aylar önce
Bu cocuk 2 yıldır 100.000 abonelerde BARAN BURAYA YORUM YAZDI KRAL ADAM YA KRAL
Bozuk ay
Bozuk ay 6 aylar önce
@Baran Kadir Tekin abi adamsin yorum için
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 6 aylar önce
:) sağol kanka
EMOJİ AYDEMİR
EMOJİ AYDEMİR 7 aylar önce
Sen çakma brow stars oynuyorsun
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 7 aylar önce
Legend Tick
Legend Tick 7 aylar önce
Zengin baba pro :)
Legend Tick
Legend Tick 6 aylar önce
Bana da alırmısın abi
Legend Tick
Legend Tick 6 aylar önce
H.o kardeş
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 7 aylar önce
!!!
Kamil Ozdemir
Kamil Ozdemir 7 aylar önce
1200 kupa yaparmısin
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 7 aylar önce
Squad BS
Squad BS 7 aylar önce
Klan şimdi 13000
Squad BS
Squad BS 7 aylar önce
Kalp bıraktığın için teşekkür ederim 12000 yapar mısın? Lütfen yalvarırım😭
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 7 aylar önce
Mustafa Balta
Mustafa Balta 7 aylar önce
Abi sen çok güzel birisin ve seni çok seviyorum para yatırmayı biliyorsan 360 taş veya 170 taş alırmısın🙏🙏🙏
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 7 aylar önce
çok sağol
Kamala Mehraliyeva
Kamala Mehraliyeva 8 aylar önce
Abi bana mecka crowlu hesap verirmisin?
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 7 aylar önce
:) :)
Çikolatalı Süt Brawl Stars
Çikolatalı Süt Brawl Stars 8 aylar önce
Bu cumartesi mecha crow almayı düşünüyorum reis inş 1m olursun
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 7 aylar önce
Bülent sami Tuna UwU
Bülent sami Tuna UwU 8 aylar önce
Benim mortis im 35 rütbe dünya sıralamasında 12. Yim
77. 77.
77. 77. 7 aylar önce
@Bülent sami Tuna UwU sen iyi kasiyorsun helal. Ben de 19 k yım öyle idare ediyorum işte. Bu arada bu pazartesi tüm kupalar çöp olcak :(
Bülent sami Tuna UwU
Bülent sami Tuna UwU 7 aylar önce
@77. 77. yeeeee
77. 77.
77. 77. 7 aylar önce
Aaa sen oldbonnie sin
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 7 aylar önce
:) sağol kanka
BRAWL STARS mal oyuncular
BRAWL STARS mal oyuncular 8 aylar önce
Deli etiniz lan beni deliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii8iiiiiiiiiiiiiia*******yammmmaaaaa
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 7 aylar önce
Göktuğ hürüz
Göktuğ hürüz 8 aylar önce
Bence facecamini sol yukarı al ve küçült hiç bir şey gözükmüyo
SEHER KARAHAN
SEHER KARAHAN 8 aylar önce
Oğlum sen salakmisin bi tane bize bir pam yada mortis gonder bizde sana abone olalim
SEHER KARAHAN
SEHER KARAHAN 8 aylar önce
Salakmisin oğlum sen ya
Ensar Kılınç
Ensar Kılınç 8 aylar önce
Çözünürlüğüne sıçam
Dogukan Yıldırım
Dogukan Yıldırım 8 aylar önce
Sen niye ingilizce oynuyon ?
killa buba
killa buba 8 aylar önce
Zengin veled
utku demir
utku demir 9 aylar önce
Yeni keşfettim efsanesin başkan 😉
Brawl Stars
Brawl Stars 3 gün önce
hiç öyle sanma roblox da kufur etti bana birde arabamı kilitledi 😠😠😠
Ömer Taşkıran
Ömer Taşkıran 9 aylar önce
Sen kaç yaşındasın merak ettim
Furkan Ayna
Furkan Ayna 8 aylar önce
10 yaşında
Bülent Ege Aypar
Bülent Ege Aypar 9 aylar önce
Baran kadir tekin adamdır gerisi dadamdır
uslanmaz 04
uslanmaz 04 9 aylar önce
Bu nasıl ekran 0Q
-Block - FnF
-Block - FnF 9 aylar önce
10 000 lıkeeeeee STAR BRO GÜCÜ
Doruk Kemer
Doruk Kemer 9 aylar önce
Bir ara fortnite oynayalım mı?Oyunda ki adım DoriDori1000
Baki Kocabıyık
Baki Kocabıyık 9 aylar önce
Senin 27 karakterin var 10 bin kupasın benim 26 karakterim var 13 600 kupayım crow bar tek max yok bütün karakterler 500 kupa bilgisayardan oyniyorum
Arda Miraç Burak
Arda Miraç Burak 2 aylar önce
@BHR HASTASI 6 ay önce yazmış arkadaş sende bir beyin ameliyatına gir şuan en az 25.000 dir veled
BHR HASTASI
BHR HASTASI 3 aylar önce
Sen ilk önce yazmayı ve brawl starsı öğren sonra gel.Bu arada ben 16 000 kupayım ne olcak
_ExperT _
_ExperT _ 9 aylar önce
Çocuk boş yere para kazaniyir
Halil Andız
Halil Andız 9 aylar önce
Bro adana sınav merkezinde kaçıncı oldun
BR_ BRAWLER MURAT_XD
BR_ BRAWLER MURAT_XD 9 aylar önce
adamsin
Mert Ali Koçak
Mert Ali Koçak 9 aylar önce
Kaç yaşındasın lütfen yaz
BrawlerYuhan
BrawlerYuhan 9 aylar önce
Ben senin bokkkk klanina gelmem
au9
au9 9 aylar önce
rakbili diye okunmuyor rakabili diye okunuyor
Emirhan Demir
Emirhan Demir 9 aylar önce
Baran maç atalımı
MuhammetAli Erguler
MuhammetAli Erguler 9 aylar önce
Videoyu daha 10k kisi izlememis nasi 10 bin like gelcek bence gelmez
boş boş
boş boş 9 aylar önce
Niye çarşamba 12.000 yapçan yapma 3 günde 1100 kupa kasamam sakın beni atma adım Abdullah
Marcos
Marcos 9 aylar önce
@feridbs yazdım yaz nolur
Ege Başıbölükoğlu
Ege Başıbölükoğlu 9 aylar önce
321 diye girme lan şu videoya
Hogwarts muduru
Hogwarts muduru 9 aylar önce
Baran kulübü sadece davet yap klube gelemiyorum 15500kupayim gelmek istiyom sadece davet yap bide beni kıdemli yaparmisin yemin ederim kimseyi atmam
Brawlers AlEn
Brawlers AlEn 9 aylar önce
Merhaba Baran Ben K1n6 Senin Klanına Geleceğim ( 15.300 Kupayım ) ama klan dolu klana gelebilir miyim
Özcan Adrian
Özcan Adrian 9 aylar önce
Ya herkes oyuna para yatırıyor sonrada kralım diye hava atıyo. Asıl bu oyuna para yatırmayıb kendi eziyyetiyle oynayan oyuncu kral. Bunu Baran Kadire demiyorum. O kadar insan oyuna para yatırıyorki. O paranın birazınıda barınaklara, yetimhanelere yatırın. Ya Laz Alinin belkide her videosunun altına abi beni arkafaş ekkesene diyorum. Tamam yorumların hepsini okuyamıyo diyelim. Ama canlı yayınlarının altınada yazıyom.
Emirhan Umuç
Emirhan Umuç 3 aylar önce
O benim işte 19k kupayım bi kuruş yatırmadım
Mustafa Çınar
Mustafa Çınar 4 aylar önce
@Gizemli Şeyler hata kod umu vereyim LGV2QPGC
Mustafa Çınar
Mustafa Çınar 4 aylar önce
@Gizemli Şeyler sadece gale yok
Mustafa Çınar
Mustafa Çınar 4 aylar önce
@Gizemli Şeyler evet lan
Muhanmedenes ARSLAN
Muhanmedenes ARSLAN 4 aylar önce
@Gizemli Şeyler gel lan inamiyosun 15700 30 karakter cokt bul max 28 karakteri o kuapda bulsam
PUBG IKIZLERI
PUBG IKIZLERI 9 aylar önce
Olum sen kizmisin bu ne sac olum deyisdir👱‍♀️👱‍♀️ abi hakketen deyisdir saci👎👎👎
Halil Geyik
Halil Geyik 9 aylar önce
Bana bugün crow çıktı :D inş istiyen herkese çıkar.
Arda Deniz Dinç
Arda Deniz Dinç 9 aylar önce
Agla 10 000 begeni geldi
Jeaxy
Jeaxy 9 aylar önce
Bro bütün brawl stars videolarını izliyırum ve like atıyorummm 💜💜🖒🖒
DeaD -BS
DeaD -BS 9 aylar önce
15.000 im gelemmi klana
77. 77.
77. 77. 7 aylar önce
Ben 19 k yım
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
Çarşamba sınır 12.000 olacak o zaman boşluk olur
Serhan Güler
Serhan Güler 9 aylar önce
Geleceğin lazı :)
BHR HASTASI
BHR HASTASI 3 aylar önce
what?
BulletSoldier
BulletSoldier 9 aylar önce
ABI 11.000 KUPAYIM KLAN EN ALTTAKI AT BEN GELEYIIM
lol lol
lol lol 9 aylar önce
Knk beni alsana çok hızlı kupa kasıyprum kupam 11000 ne yakın Bide kaç yaşındasın
SouFly
SouFly 9 aylar önce
Ben 9500 kupayim beni kulübe alir misin
KApaliyim :
KApaliyim : 9 aylar önce
Starbro
KApaliyim :
KApaliyim : 9 aylar önce
Baran Kadir Tekin kalp bıraktığın için saol abi
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
YK GAMER
YK GAMER 9 aylar önce
10.000 bin dedi 700 like vat atın lıke
Rez.
Rez. 9 aylar önce
Şu mecha crowu almak bi nasip olmadı abi :D
Rez.
Rez. 9 aylar önce
@Baran Kadir Tekin saol abi
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
inşallah olur
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:)
halil coşkun fan
halil coşkun fan 9 aylar önce
10 k dedi ve 700 like geldi
oyuncu emir
oyuncu emir 9 aylar önce
Tf2 ceksene pls
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:)
PrensesOguzhan
PrensesOguzhan 9 aylar önce
Ablanın instagramı var mı?
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
HyuaL
HyuaL 9 aylar önce
en son gordugumde baya kucuktun suan kac yasındasin merak ettim :)
HyuaL
HyuaL 9 aylar önce
11800 kupayım 12k olurum yakında klandan birilerini atabilirmisin
HyuaL
HyuaL 9 aylar önce
@Baran Kadir Tekin peki kaçıncı sınıfsın:)
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
az küçüğüm :) 13
Melih oyunda demirtaş
Melih oyunda demirtaş 9 aylar önce
Abi gereken kupayı 8.500 yap geleyim
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
v1ew
v1ew 9 aylar önce
Para olunca :)
hicran kutuk
hicran kutuk 9 aylar önce
Ekran niye böyle
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
yasin İnan
yasin İnan 9 aylar önce
Ins gelenlere allah onlara şifah versin
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
KADİR OLAJ
KADİR OLAJ 9 aylar önce
2 kişiyi atarmısın
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:) :)
AYAZ ÖZBEK
AYAZ ÖZBEK 9 aylar önce
Ben 11 yaşındayım sana abi demek zorundamıyım ona göre söyle
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:)
Berat Kaan Yavuz
Berat Kaan Yavuz 9 aylar önce
Crowla yakından vurursan daha yüksek hasar veriyor düşmanlara :D
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
Selamlar
Buğra ve mehmet gül
Buğra ve mehmet gül 9 aylar önce
Slm
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
BulletSoldier
BulletSoldier 9 aylar önce
Beğen ve son rakamına bak 1-Leon 2-Sandy 3-Spike 4-Crow 5-Bibi 6-Colt 7-Shelly 8-Gene 9-Tara 10-Mortis 79 aboneyim 100 yapar mısınız
Ebru Korhan
Ebru Korhan 19 saatler önce
:) / ^-^knk ¥orumun çok iyi
Taha sinanoglu23
Taha sinanoglu23 3 aylar önce
Amk
Taha sinanoglu23
Taha sinanoglu23 3 aylar önce
Yapamqyiz
BulletSoldier
BulletSoldier 9 aylar önce
@Baran Kadir Tekin rica ederim ne demek
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:) Yorum için sağol Çağan Doğu
Kadir Ünver
Kadir Ünver 9 aylar önce
1:13 oradaki canderis benim abi
Kadir Ünver
Kadir Ünver 9 aylar önce
@Baran Kadir Tekin ah bide dm baksan (Unver.kadirr) instagramım
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:)
Kadir Ünver
Kadir Ünver 9 aylar önce
@halil coşkun fan krdşm yaşım 15 ama saygımızdan abi diyoz
halil coşkun fan
halil coşkun fan 9 aylar önce
Abi ne lan kesin yaşın 2
Burak Kizilbag
Burak Kizilbag 9 aylar önce
Abi bana eklermisin id PYJGPQGJU
Burak Kizilbag
Burak Kizilbag 9 aylar önce
E klicen PYJGPQGJU
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:) Yorum için sağol Burak Kizilbag
- DARKNES -
- DARKNES - 9 aylar önce
Hayal 10.000 like gerçek 637 like
- DARKNES -
- DARKNES - 9 aylar önce
@Baran Kadir Tekin olurum destek
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:) sağol kanka
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
destek olursan olur
AspecT
AspecT 9 aylar önce
10 bin like demissin 1 e bile ulaşmamış yazık ...
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
Metin Tekman
Metin Tekman 9 aylar önce
Sen güzel oynuyorsun devam et
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
çok sağol
Bartu-RRoblox
Bartu-RRoblox 9 aylar önce
Para var alcan tabi
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:) Yorum için sağol Bot 9-Brawl Stars
Melih
Melih 9 aylar önce
Kadir abi ROCKBILLY mortis değil R-O-C-K-A-BILLY mortis
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:)
Ghost
Ghost 9 aylar önce
robloxda çek artık
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
Marcos
Marcos 9 aylar önce
Kadir kardeşim İnstagramdan Sana Yazdım eğer mümkünse geri yazarmsın 😊@feridbs
Marcos
Marcos 9 aylar önce
Baran Kadir Tekin Yazarsan sevinirim Bu Arada Harbi önemli
Marcos
Marcos 9 aylar önce
Baran Kadir Tekin 🇹🇷🇹🇷
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
:) sağol kanka
Miran
Miran 9 aylar önce
Eskiden kapak fotoğrafları daha iyidi
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
AYTUR GÜREL
AYTUR GÜREL 9 aylar önce
Kaç yaşındasın
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
az küçüğüm :) 13
HyuaL
HyuaL 9 aylar önce
@Baran Kadir Tekin kaçıncı sınıfsın :)
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
13
Not LegendSv
Not LegendSv 9 aylar önce
Panpa wallah o arkandaki minecraftl eşyalarını al. Baya velet gösteriyor
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
!!!
LORD HUSEYİN
LORD HUSEYİN 9 aylar önce
Neden beni kulüpten attın şuan 7000 kupayim 10000 kupa yapmışsın biraz abartmış sin be
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
Everest Taklacılar
Everest Taklacılar 9 aylar önce
Baran kanka adamsin
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 9 aylar önce
Çok teşekkür ediyorum. Sende Adamsın!
Brawl Stars Tik Tok Montage #15
10:08
RedFIRE
görünümler 1 Mn
Baraj 10. Bölüm 2. Fragmanı
0:54
Baraj
görünümler 804 B
Emanet | 30. Bölüm
1:8:58
Emanet Dizisi
görünümler 238 B
BRAWL STARS ANIMATION COMPILATION | SEPTEMBER
10:10
SERSERİ MORTİS ALDIM! Brawl Stars
10:15
SHOWDOWN OF CHAOS COMPILATION
13:39
퍼런안경_BLAS
görünümler 20 Mn
Top 300 Tik Tok in Brawl Stars
33:42
kimo2
görünümler 882 B
başlığa gerek yok
12:07
XO Alperen
görünümler 19 B
REAL VS FAKE | Brawl Stars Funny Moments & Fails
09:05
🔥 All Brawl Stars Animations until 2020
10:00
Baraj 10. Bölüm 2. Fragmanı
0:54
Baraj
görünümler 804 B
Emanet | 30. Bölüm
1:8:58
Emanet Dizisi
görünümler 238 B