Yıllar geçse de üstünden... - Sadakatsiz 36. Bölüm

  görünümler 614,442

Sadakatsiz

Sadakatsiz

Aylar önce

Volkan perişan oluyor

💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗
💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗

Oyuncular:
Cansu Dere (Asya)
Caner Cindoruk (Volkan)
Melis Sezen (Derin)
Berkay Ateş (Aras)
Burak Sergen (Haluk)
Özge Özder (Derya)
Yeliz Kuvancı (Bahar)
Nazlı Bulum (Nil)
Gözde Seda Altuner (Gönül)
Taro Emir Tekin (Selçuk)
Alp Akar (Ali)

YORUMLAR: 740
Sadakatsiz
Sadakatsiz Aylar önce
💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗 💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗
KEREM SEÇKİN
KEREM SEÇKİN 17 gün önce
😂
MAHMUT UĞUR SEÇKİN
MAHMUT UĞUR SEÇKİN Aylar önce
UMUT BARAN SEÇKİN
UMUT BARAN SEÇKİN Aylar önce
@z z Adam acı çekiyor içi yor 😅
UMUT BARAN SEÇKİN
UMUT BARAN SEÇKİN Aylar önce
@z z terbiyeli ol
z z
z z Aylar önce
Oha
Shayan Allahyari
Shayan Allahyari 4 gün önce
Oyunculuk 10 nomara
ednan ziyagil
ednan ziyagil 11 gün önce
Volki tolki aynı benim yeğenim behlüle benziyor
Nisa Doğan
Nisa Doğan 11 gün önce
Kesinlikle Asya ve aras ikilisi❤
Özlem seval Koç
Özlem seval Koç 16 gün önce
Bu kalp seni unutur mu eşliğinde Derinle olduğu o geceyi sen unutsan biz unutmayız Volki 🤨
Feyza Tuğba Akdaş
Feyza Tuğba Akdaş 20 gün önce
Kısaca dizi. yaşattığıni yasarsin vee yuva bozanin yuvasi olmazmiss
LaLisa
LaLisa 21 gün önce
Şarkı çok iyi ya...
VALES EDİT
VALES EDİT 22 gün önce
YER YESİLKOY
Tuvana Akbulut
Tuvana Akbulut 26 gün önce
Zaten erkekler ne yaparsa yapsın hep onlara göre kadın suçludur hayır senin yüzünden Volkan o iki kadın da suçsuz,günahsız senin yüzünden bu haldeler
Nisa Nur Özger
Nisa Nur Özger 26 gün önce
Ayib insanlik olmus olmus ya oglum aoqpqkaoa
Esra Agdas
Esra Agdas 26 gün önce
Beter olll ohhh Allah'ım eden bulur insallahhh ilkler herzaman kalpteki tek ilactir
minkarinare
minkarinare 27 gün önce
- Bu şarkı bizim şarkımız olsun mu? -Ama bu şarkı ayrılığı çağrıştırıyor
minkarinare
minkarinare 27 gün önce
Hangi rolde oynarsan oyna, hep favorim olarak kalacaksın.. ♡
Asya
Asya 28 gün önce
Dilerim Allah sana da volkanın çaresizliğinden verir ...
Periıhan Yıldız
Periıhan Yıldız 28 gün önce
Film duygusal olması gerekirken neden bukadar saçmalamaya başladı Çarşambayı iple çekerken şimdi izlemesemde olur diyorum senarist silkelen biraz yazar kendine gel Yönetmen düzgün yönet buneya duygusal flime güler olduk
ismim-soyismim
ismim-soyismim 29 gün önce
Volkan: O adamı öptü ya Köpekler: Ne diyo bu mal
Nefret
Nefret 29 gün önce
Beter ol Volkan 😅
The Şevval
The Şevval 29 gün önce
4 58 arkadaşlar volkan arkadaşlarıylaa dertleşiyor
İlhan Keskin
İlhan Keskin 29 gün önce
Karının yanında eski karın için ağlamak volkan tam bi alfasın
zeynep
zeynep Aylar önce
Cengiz ve zeynep öğretmen bir araya gelmiş 😆😆
Ayşe Yavaş
Ayşe Yavaş Aylar önce
Eee sende derini opuyordun çocuk yaptın derinden kadın dört yıldır bekar sanane şerefsiz 😂😂😂
Evrim Bayramoglu
Evrim Bayramoglu Aylar önce
Evet yaa derin volkanın evli olduğunu bilmiyordu
rose water
rose water Aylar önce
Keşke şu köpüşlerden biri Volki Tilki'nin yüzüne işese😂
Huriye Nazalı
Huriye Nazalı Aylar önce
Ben böyle mantıksız bi sevinme görmedim
Nurten B
Nurten B Aylar önce
Selçuğun saçlar 😁😁😁
Nurten B
Nurten B Aylar önce
Asya bahtsız Asya
Damla Gülmüş
Damla Gülmüş Aylar önce
Volka'nın bu halini görünce aklıma Teoman'ın Sahilde Bir Sarhoş şarkısı geldi
Meral Göl
Meral Göl Aylar önce
Yaa bayılıyorum böyle karısını aldatıp pişman olanlara volki toliki sen çocuk bile yaptın be asya asil bir kadın o çocuğu dahi seviyor ohhh içimin yağları eridi.👍👌👏
Öznur KARABULUUTT
Öznur KARABULUUTT Aylar önce
36.bolumu full ne zaman vereceksiniz acaba yarın yeni bölümü var haala yayınlamadıniz bu ne ya
Nidanur Erbaşı
Nidanur Erbaşı Aylar önce
Zamana bıraktığın Asya seni zamana bırakmadı demi volkancım
UMUT BARAN SEÇKİN
UMUT BARAN SEÇKİN Aylar önce
🎭
tgb nan
tgb nan Aylar önce
Hayır benim anlamadığım Asya hem Volkanın hem kendinin en yakın arkadaşının eşiyle yattığını söylediğinde bu kadar yıkılmadı, senarist düşünmüyor mu detayları acaba 😊
Aslı Aksüt
Aslı Aksüt Aylar önce
İşte erkekler böyle kendileri her şeyi yapar bir şey yok kadınlar bir şey yapsın zorlarina gider iyi oldu Volkan gibi erkekler yok olsun.
Zuhal Bozkurt
Zuhal Bozkurt Aylar önce
Insanin soyle bi arkadasi olmali..benim yok..
Beyza Gençoğlu
Beyza Gençoğlu Aylar önce
İnsan , bir şeyin değerini kaybedince anlar.
nevermind
nevermind Aylar önce
ay bu şarkı ☹️
nevermind
nevermind Aylar önce
ne olursa olsun hicbir sey eskisi gibi olmaz. aşkın yerini hirs ego gurur aldiysa bağ olsa bile düzelmez
JusBreezingPast3
JusBreezingPast3 Aylar önce
Does Anyone Know Where I can find this with subtitles... I'm hooked from tiktok
Fmdlfkldlgd
Fmdlfkldlgd Aylar önce
Kocan sana bunu söyliycek ve sen o kadar aşağı bir kişilik olucaksın ki onu teselli ediceksin
Özlem
Özlem Aylar önce
Lan ne ağladı adam ya🤨
Ayris
Ayris Aylar önce
hehe ezik
ahmak ıslatan
ahmak ıslatan Aylar önce
şu şarkıyı kullanmayın ya of
M T
M T Aylar önce
Ellerinle ittiğin birini gitti diye suçlayamazsın
Şerife Çınar
Şerife Çınar Aylar önce
Ben bu dizide kendimi görüyorum ve diyorum ki dökülen yaşlara insAllah bir gün şahit olucam
Bibliomaniac Fuat
Bibliomaniac Fuat Aylar önce
Ben bu sahnede köpekleri seyrettim
Burcu Turgut
Burcu Turgut Aylar önce
Şunun neden insan gibi zamanında bölümlerini yüklemiyorsunuzda parça parça koyuyorsunuz ? Hayır yani amaç ne
Sude Nur Doğanlar
Sude Nur Doğanlar Aylar önce
bu şarkıda derini öperken asyayı hatırlamamıştı...
yaren the chinese
yaren the chinese Aylar önce
utanmadan hala hepsi senin yüzünden derin diyo sanki derin her şeyi tek basına yaptı yemin ederim şu şerefsiz volkanın sahnelerini izlerken sinir krizi geçirmemek elde değil bu nasıl bi yüzsüzlükkkkk
Rabia Ekiz
Rabia Ekiz Aylar önce
Kocam o kadın için ağlıyor diyip üzüleceğine, mutlu oluyor kız. Allah'ım sen koru böyle insanlardan ve böyle insanlar olmaktan...
esra açar
esra açar Aylar önce
Sen hergün derini öpüyon ya mal
azize ben
azize ben Aylar önce
Sen defalarca derinle öpüşürke iyiydi annenin cenazesinde bile volki tolki. Sen ve senin gibilet beter olsun
Young Money
Young Money Aylar önce
Köpekler çok şirin yaa çok tatlılar umarım yem veriyorlardır bu arada volkan mıydı videoda ki ?
Kıymet Öztürk
Kıymet Öztürk Aylar önce
Caner Cindoruk harikka bir oyuncusun 😎😎
Kübra balcı 👑
Kübra balcı 👑 Aylar önce
Oha ya şarkı bile ayrılık şarkısıymış
Sevgi Ertaş
Sevgi Ertaş Aylar önce
Asya’yı o adam öptü ya, Asya evde seni beklerken sen kimi öpüyordun acaba?
Elif duygun
Elif duygun Aylar önce
Derin bu kadar gurursuz olamazsın
Elif duygun
Elif duygun Aylar önce
Hepsi senin yüzünden volkan...
Seden Temiz
Seden Temiz Aylar önce
beyaz laleler, bu şarkı. ikisi de ayrılığı çağrıştırıyor.
Urbe
Urbe Aylar önce
Asya favorimmm
Selina Nikel
Selina Nikel Aylar önce
Karşı tarafı suçlamak en kolayıdır her zaman...
Yiğit Ata Coşkun
Yiğit Ata Coşkun Aylar önce
Bide kendi yaptığı itliği başkasına atıyo ya beni çıldırtıyor şu volkanı o denizde boğmak isteyenler +1
NİSANUR KAPLAN
NİSANUR KAPLAN Aylar önce
Ben fizik çalışmak için gelmiştim. Ne ara buraya geldim 😂
Firuze Keser
Firuze Keser Aylar önce
Yasattigini.yasiyor
klavyedeki "A"harfi
klavyedeki "A"harfi Aylar önce
Bu sahnelere şu yakışır.. karma is for youuu:)
Elif Fatma Suna
Elif Fatma Suna Aylar önce
😌😌💔❤️🤍💜💙🧡💎 ASYA
Begüm Balıkçı
Begüm Balıkçı Aylar önce
Yalnız bir şey dicem de Caner abinin(volkan) burnu çok güzel ya estetik mi acaba
GBF
GBF Aylar önce
Volki tolki Yeşilköy sahile gelmiş Tekirdağdan. Ne inandırıcı sahne.
Gulnur Ceylan
Gulnur Ceylan Aylar önce
yalnız en komiği de ne biliyor musun derinin sabahtan çapaklı gözleriyle sarhoş kocasına türk kadını gibi ne ne diyon demesi
Rabia Akdağ
Rabia Akdağ Aylar önce
Derin degil sebebi sensin asya senindi degerini bilseydin SADAKATSİZ...
Nur Efşan
Nur Efşan Aylar önce
0:35 he he hepsi senin yüzünden günahı işleyip işleyip şeytana atmayın lan!
Eda Çiçek
Eda Çiçek Aylar önce
Sahilden Çöplerini bile almaktan aciz😒
DEVRIN AKŞIT
DEVRIN AKŞIT Aylar önce
Volkan acıyorum sana yazık :-\
Fatma Erdoğan
Fatma Erdoğan Aylar önce
Bana bana volkana nası yaparsın asya nası öpersin o adamı😅😅😅
Yağmur Kaya
Yağmur Kaya Aylar önce
Volkanın yaşattığını yaşamasını değilde Caner Cindorugun oyunculunu konuşalım
Doruk 123
Doruk 123 Aylar önce
Sari afanin he asya asya demesi hahahaaha
Sema ÖZDEMİR
Sema ÖZDEMİR Aylar önce
Uçkuruna sahip çıkamaman yüzünden Volkiş 😂
Tuğba Kıraç
Tuğba Kıraç Aylar önce
Volkaaaaaan güldürdün beni vallaaa 😂😂
mel montgomery
mel montgomery Aylar önce
senarist artık şu derinin psikolojisini düzeltin kız resmen ruh hastası oldu ya
JADE ***
JADE *** Aylar önce
Sen elin karısını öpüp bir de çocuk yaparken sorun yok ama. Hepsi senin bok yemen. Derin'i suçlama şimdi.
Aynur Elif
Aynur Elif Aylar önce
Keske aldatan bütün şerefsizler sonunda hep böyle pişman olsa
Selda Balci
Selda Balci Aylar önce
Bu çocuk diziye çok yakışıyorya inşallah ekranlarda daha sık görürüz 🌹🌹🌹
Feride Aybuga
Feride Aybuga Aylar önce
Bu adamdan nefret ettiğim için diziden soğudum ya izleyemiyorum diziyi resmen adamı görmeye tahammülüm yok
Just_𝗨𝗺𝗮𝘆
Just_𝗨𝗺𝗮𝘆 Aylar önce
doğrudur,insanlık öldü volkan.2 yüzlülükten sonra senin gibilerde 3. yüzde oluşmaya başladı
serap Asilyürek
serap Asilyürek Aylar önce
Ne kadar düşmüş pasif olmuş olkan burda.Asya için çok saçma.aldatılan kadın değerli olmaz.bu hic inandırıcı deil.
Aysimaxq#AyZe#ytabonemiçekme
Aysimaxq#AyZe#ytabonemiçekme Aylar önce
hepsi derinin yüzünden değil volki tolki senin yüzünden...ve insanlık ölmüş diyo kendi sanki insan...
Moon
Moon Aylar önce
👩🏾‍🤝‍🧑🏿 bu Volkan ile Derin her like onlara bir tokat hadi bakalım
活泼活泼或活泼开朗
活泼活泼或活泼开朗 Aylar önce
Üzgünüm ama çok güldüm yani
rosswpq
rosswpq Aylar önce
Volkan ne Asya'yı nede Derini seviyor sadece takıntılı
Arda Prokafa23
Arda Prokafa23 Aylar önce
5:04
merve yıldırım
merve yıldırım Aylar önce
Kocamın peşini bırak aklın hala volkanda dşyprfun derin artık anladın mı takıntılı olan senin kocan, Asya değil
Flash edit
Flash edit Aylar önce
Rehberde SEVGİLİM den DERİN e düşmüşsün canım ne güzel olmuş
Dorotea Dos Santos
Dorotea Dos Santos Aylar önce
Quisiera, saber el nombre de esta canción, me encanta, quien lo interpreta, Gracias
adı aylin
adı aylin Aylar önce
Heyyy 😊 Fikret kızılok - Bu kalp seni unutur mu 🎶🎶
Cemre
Cemre Aylar önce
Asıl senin yüzünden gerizekalı baştan kıza yavşamasaydın o zaman
Gülçin Kesimoğlu
Gülçin Kesimoğlu Aylar önce
Ayyy ne uyuntu bi tip 😳
maleria46
maleria46 Aylar önce
ya adam iki kadinin hayatini mahvediyor hala baskasini sucluyor ya
iwannadisappear
iwannadisappear Aylar önce
Köpek; abi elindeki köpek öldüren değilse versene bi yudum
fatmanur ‘
fatmanur ‘ Aylar önce
derinin ne sucu vardi allahin cezasi derini de sen kandirmadin mi en baslarda
Nazlı Can
Nazlı Can Aylar önce
Volkana çok üzüldüm bu sahnede
Kadife Demir
Kadife Demir Aylar önce
Ah ah volkan ah üzüldüm sana
Aleyna
Aleyna Aylar önce
Hepsi derinin suçu mu????? Biri şu volkana beyin nakli yapabilir mi
Esmanur Hacıhaliloğlu
Esmanur Hacıhaliloğlu Aylar önce
Yarı yolda bıraktığını başkasıyla görünce anca öyle izlersin...
Son akşam yemeği - Sadakatsiz 6. Bölüm
6:52
Sadakatsiz
görünümler 7 Mn
Ballon d'Or Ödül Töreni | Canlı
1:58:21
Tivibu Spor
görünümler 1,5 Mn
Рождество на льду | Christmas OnIce (Фильм 2020, мелодрама)
1:27:09
Watch Movies - библиотека фильмов
görünümler 924 B
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:04:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 4 Mn
Yargı 1. Bölüm
1:55:25
Yargı
görünümler 11 Mn
Üç Kuruş 1. Bölüm
2:02:14
Üç Kuruş
görünümler 10 Mn
Volkan bin pişman - Sadakatsiz 29. Bölüm
14:40
Hepinizden bıktım - Sadakatsiz 37. Bölüm
5:35
Sadakatsiz 37. Bölüm
1:48:39
Sadakatsiz
görünümler 1 Mn
Elkızı 1. Bölüm
2:30:20
Elkızı
görünümler 6 Mn
Ballon d'Or Ödül Töreni | Canlı
1:58:21
Tivibu Spor
görünümler 1,5 Mn
I WANT SUMO DORITOS 😂 #shorts
0:25
Funny Club TV
görünümler 22 Mn
Çok güleceksiniz 😂😂😂😂😂❤️❤️❤️
0:45
ROOM - ELEŞTİREL PARODİ
10:56
Filmler ve Filimler
görünümler 310 B