Should we delete Facebook?

  görünümler 2,756,650

Barış Özcan

3 yıl önce

This lad who seems to have been beaten is Mark Zuckerberg. He's the
founder and CEO of Facebook.
Why is he displayed on the cover of one of the most important journals of tech culture? Because since March 2016, for the past 2 years, holes are being drilled in this world's largest social media ship.
Moreover, this long article in the magazine did not write the biggest of the holes, for this hole has just opened. Will the ship sink? Do we delete Facebook? Now sit back on your seats, because a complex technological story awaits you from Trump in the US presidential election, "Fake news," which includes so many topics ranging from false reporting to psycho-graphic propaganda techniques.
~
References:
Black Mirror Channel 4 advertisement
Silicon Valley beginning
Black Mirror Season 3 Episode 5
Parks and Recreation Season 4 Episode 9
You can find Alexander Nix's presentation, the full text of the video, and the sources as always on my site:
barisozcan.com/facebooku-silel...
~
To watch my short film "Scarecrow":
www.youtube.com/watch?v=wGjjA...
~
Do not miss new videos ► bit.ly/barisozcanyoutube
To add subtitles ► trshow.info_cs_p...
~

Art, Design and Technology Stories (ADT) ► bit.ly/stt-serisi
READ ► bit.ly/oku-serisi
WATCH ► bit.ly/izle-serisi
VLOG ► bit.ly/barisozcan-VLOG
~
BarisOzcan
google.com/+BarisOzcan
BarisOzcan
BarisOzcan
BarisOzcan.com/sikca-sorulan-s...

YORUMLAR
Barış Özcan
Barış Özcan 3 yıl önce
Kurgusu 21 saat süren bu 21 dakikalık videonun her dakikası için özenle çalıştım. Alıntıladığım diziler/reklamlar/konferanslar hakkında ayrıntılı bilgiyi açıklamalar bölümünde ve web sitemde bulabilirsiniz. Sosyal medya hakkında farkındalık kazanmak ve gerçek bilgiye ulaşmakla ilgili sizin de yorumlarınızı bekliyorum. Bu farkındalığı herkese kazandırabilmek için videoyu ve içindeki fikirleri paylaşabilirsiniz.
Barış
Barış 4 aylar önce
@Murat Akalan Her zaman uğraşacaklar... Doğru bilgi önemli
ruh alev
ruh alev 4 aylar önce
nasıl ya
Etrafi kabeyle dolduran bne XD
Etrafi kabeyle dolduran bne XD 5 aylar önce
Oha ._.
Nuri Bayram
Nuri Bayram 9 aylar önce
Jxgihc
Düşünen Kare
Düşünen Kare 9 aylar önce
2021'den geliyorum, whatsapp'ta büyük bir veri ihlal sorunu çıktı. Bence silin...
Muammer Kky
Muammer Kky 3 gün önce
Sildim ben, ama 7 gündür sanki sigara içmiyorum 😁
Duran Özçelik
Duran Özçelik 18 gün önce
3 yıl sonra çökünce karşıma ciktı
Garaj Tayfa Öğrenci Platformu
Garaj Tayfa Öğrenci Platformu 19 gün önce
SAHTEKARLARI DİREKT İFŞA EDEN TEK KANAL trshow.info
Buğra Yıldırım
Buğra Yıldırım 19 gün önce
Facebook çökünce tekrar geldim
Muhammed Beke
Muhammed Beke Aylar önce
Dediğiniz şeye post truth deniyor efendim.
Mehmet Durmaz
Mehmet Durmaz 2 aylar önce
Bu videoyu bizim ulkemize bir mesaj vrmek icin hazirlamissin ok. Ama bizimkiler bunu anlamaz. Direkt soylemen lazim. HAVUZDAN UZAK DURUN!
Büşra Erdem
Büşra Erdem 2 aylar önce
Facebook, instagram hepsi aynı malesef..
Yüsra
Yüsra 3 aylar önce
The Great Hack'ten geldim
Hayırlısı Olsun
Hayırlısı Olsun 3 aylar önce
Bu korkuyu paragöz doğum doktorları da kullanıyorlar... nasıl mı ? Yok çocuk kakasını yer.. yok cocugun başı büyük... yok annenin suyu azalmış... yok zamanı geçiyor.. sonuç bebek sezaryenle aldirilir. Namuslu doktorlar baştacı.
Streamlerr
Streamlerr 5 aylar önce
Ateistmisin?
Hilal Çağaloğlu
Hilal Çağaloğlu 5 aylar önce
#sizistediniz
Yosh Investr
Yosh Investr 5 aylar önce
😟😟😟😟😟
Reis D
Reis D 5 aylar önce
Dayı yüreğine sağlık 🙂
Mustafa Kaya MUKSTILL
Mustafa Kaya MUKSTILL 5 aylar önce
facebook u kapattım twitter açtım bilgisayarda
Coğrafiya
Coğrafiya 5 aylar önce
Baris abi o fake news haberler bizim 44 gunluk vatan savasi devam ederken de vardi. Ermenilerin tarafini tutuyordular resmen
aziz
aziz 6 aylar önce
hocam bu konulara mix yapabilme şansınız varmı yeni whatsappta dahil hocam
TOLGA ERTEK
TOLGA ERTEK 6 aylar önce
Ben Facebook'u silmiyorum çünkü hayatımda hiç kullanmadım Instagram Twitter msn hiçbirini kullanmadım sadece TRshow kullanıyorum
SaMeT.x?
SaMeT.x? 6 aylar önce
#DeleteFacebook the cırcle filmine de benziyor doğrusu soru neyin ne kadarının ''farkındayız'' elon musk a msj atan serdar komik ama güzel elon musk ın cevabı da hakkında pozitif düşündürüyor
Abdulkadir CİHANGİR
Abdulkadir CİHANGİR 7 aylar önce
PEKİ TWİTTER'DA AYNI MI? ONUDA SİLMELİMİYİZ? O DA GÜVENSİZMİ? ZİRA TWİTTERDE AYNI ŞEKİLDE HABER YAYIYOR.
Abdulkadir CİHANGİR
Abdulkadir CİHANGİR 7 aylar önce
SON SEÇİMLERDEDE AYNINI BİDEN TARAFINDA TWİTTERDE YAPTILAR TRUMPUN HESAPLARINI FALAN KAPATTILAR , HEP BİDEN PROPAGANDASI YAPTILAR
Bozkurt krallığı
Bozkurt krallığı 7 aylar önce
Kazandığı paralar yetmemiş jslehwkwk
Roxaro
Roxaro 7 aylar önce
bir filozofun sözü vardır "Sorgulanmayan yaşam, yaşam değildir."
Alpay Üney
Alpay Üney 7 aylar önce
Emeğinize sağlik👏🏽👏🏽
mahmut s
mahmut s 7 aylar önce
scl yazınca kıyafet satan firmalar çıkıyo
atar tutar
atar tutar 7 aylar önce
(CHP bin İstanbul'u alma şekli= bu video ) Google reklamlarında her daim akp götüleyen haberlerin çıkmasını şuan daha iyi anladim...
MEMOF 33
MEMOF 33 8 aylar önce
oh no oh no oh no no no no oh no
gezici doktor
gezici doktor 8 aylar önce
Çok aydınlatıcıydı. Teşekkür ederiz. Bu arada ketoral şampuan öneririz
armağan küçük
armağan küçük 8 aylar önce
Barış Bey, harikasınız, lütfen lütfen devam edin üretmeye, paylaşıyorum..
Bedirhan
Bedirhan 8 aylar önce
Whatsappı silelim mi’den gelenler +1
Şevket Gür
Şevket Gür 8 aylar önce
Barış abi Ben bir çocuğum da o yüzden bana uygun videolar yapar mısın Kanal adıma Bakma benim adım Gökdeniz
Göktuğ Ulusay
Göktuğ Ulusay 8 aylar önce
daha yeni izleme şansım oldu. elinize sağlık. sizi uzun süredir takip ediyorum. tek bir sorum var: neden 1. bölüm sonunda bandersnatch filmindeki tercih sembolünü eklediniz? sadece merak ediyorum. görüp dikkate alırsanız çok sevinirim.
Ss97
Ss97 8 aylar önce
Adam normal yorumlara cevap vermiyor,kalp atmıyor,2 yıl önceki videodaki yoruma mı yanıt yazacak????
Davis osen
Davis osen 9 aylar önce
Salam, hər hansı bir sosial media hesabına giriş əldə etmək üçün çox yaxşı bir hack köməyinə ehtiyacınız varsa, İnstagram-da @jonahwellkeys DM-yə, iş yoldaşımın rəfiqəmin viber-inə girməyimdə kömək etdiyi iş üçün müraciət edə bilərsiniz. hesab @jonahwellkeys
Zeynep Güner
Zeynep Güner 9 aylar önce
Bende facebook kullanmıyorum gereksiz bence keske hepten kapansa benim vatsap intigramim yeter facebook boş bence haklısınız abi
Çernobil Çiçeği
Çernobil Çiçeği 9 aylar önce
Instagram Watsap zaten Adamın cnmm
Anonymous User
Anonymous User 9 aylar önce
Gerçekten çok güzel bir içerik olmuş ellerine sağlık
Zehra Bilge
Zehra Bilge 9 aylar önce
Dün akşam uyumadan önce kanal 4,98 aboneye sahipti. Sabah uyandım ki 5 milyon abone özel video gelmiş. Kanalın abone sayısı da 5,01!?!?! Çok hızlı büyüyorsun abi tebrikler
Ahmet Aysu
Ahmet Aysu 9 aylar önce
adam geleceyi görmüş
Muhittin Şengül
Muhittin Şengül 9 aylar önce
2018 Facebook'u silelim mi? 2021 WhatsApp'ı silelim mi?
Doğukan Doğan
Doğukan Doğan 9 aylar önce
facebooku silmedik whatshapı siliyoz şuan yazık kafamıza :D
Seval Topal
Seval Topal 9 aylar önce
ilkk
Alp Andıç
Alp Andıç 9 aylar önce
durun tahmin edeyim 2 yıl sonra anasayfanıza çıktı
BP QUEEN #OurRainbowNancy
BP QUEEN #OurRainbowNancy 9 aylar önce
NURDİNİN BÜYÜK AŞKIĞĞĞ
Jeonnaem
Jeonnaem 9 aylar önce
Abi müneccim misin?????????????
Batuhan Akçan
Batuhan Akçan 9 aylar önce
adam 2 yıl önce öngörmüş olacakları be :D
Süheyla
Süheyla 9 aylar önce
Adı üstünde BİLGİSAYAR, bilgileri sayar ve kaydeder. Bu amaçla tasarlanmış...
BORA İLHAN
BORA İLHAN 9 aylar önce
Beyler 2021' den yazıyorum dünya çok b0k bi yere gidiyor Facebook' u da WhatsApp'ı da silin yoksa yirmağ cidersinuz
Süheyla
Süheyla 9 aylar önce
Facebook, Truva atı benzetmesi güzeldi.
Enes Gültekin
Enes Gültekin 9 aylar önce
Bundan sonra facebook uygulamalarına her girdiğimde: İŞİN İÇİNDE KAHBELİK OLABILİR
lalehan şirin
lalehan şirin 9 aylar önce
resmen 2 yıl önce sizi hastalıkla korkutacaklar diye uyarı yapmış😂
THE COMIC SANS
THE COMIC SANS 9 aylar önce
Buraya whatsap vidwosuyla gelenler +1
Metin Öz
Metin Öz 9 aylar önce
video yayınlanalı 2 sene olmuş bu video karşısında ilk defa çıktıysa like atın
Rüzgar Deniz
Rüzgar Deniz 9 aylar önce
Adam geleceği görmüş lan
YouTube Creators
YouTube Creators 9 aylar önce
Bu dayak yemiş gibi dysuVah xd
Əhməd Abdulrəzimov
Əhməd Abdulrəzimov 9 aylar önce
Təşəkkürlər 👍
Νικόλας_Αλέξανδρος
Νικόλας_Αλέξανδρος 9 aylar önce
O mikrofon reklamı neden ps5 e benziyor yoksa barış özcan aslında bir Amerikan oyunumu
Derya Derya
Derya Derya 9 aylar önce
iyi ki varsiniz.
Effective Photoshop from Mobile
Effective Photoshop from Mobile 9 aylar önce
on yıllardır planlanan şey aslında devredeymiş, uyumuşuz
DELICIA
DELICIA 9 aylar önce
Facebook herşeyi satın aldı abi Facebook u silsek nolur
Mustafa Emin Tokur
Mustafa Emin Tokur 9 aylar önce
Bence istanbul seçimlerindede anlaşılmış bunlarla sonuçta dunyanın en gözde sehirlerinden biri ve bidenın da türkiyede kiminle birlikte olduğu açık zor değil.
Gökayizm
Gökayizm 9 aylar önce
Artık herkes #deleteWhatsapp yazıyor Videolarınız çok güzel 2-3 yıldır sizi takip ediyorum
Godly BH ➐
Godly BH ➐ 9 aylar önce
Whatsapp’ı silelim mi?
EAZY- E
EAZY- E 9 aylar önce
Vay 2 yıl geçmiş simdi watasp ta sıra
Ferhat Doğan
Ferhat Doğan 9 aylar önce
Whatsapp'ı silelim mi videosu gelmez mi?
cvrenty
cvrenty 9 aylar önce
@Ferhat Doğan aynen 😀
Ferhat Doğan
Ferhat Doğan 9 aylar önce
@cvrenty yerinde bi yorum yapmışım o zaman 😊😃
cvrenty
cvrenty 9 aylar önce
geldi
FewUp Music
FewUp Music 9 aylar önce
Adam 2 yil onceden gelecegin videosunu yapmis be
⌘ Alone A.I. ⌘
⌘ Alone A.I. ⌘ 9 aylar önce
ABİ YİNE AYNI KONU. YİNE MARK SAÇMALIKLAR YAPTI WHATSAPP
AYKUT YALÇIN
AYKUT YALÇIN 9 aylar önce
Geri zekalı uygulama silinmiyor
Hale Bilecen
Hale Bilecen 9 aylar önce
Çok iyi gönderme yaa iftarı gazlı icecekle (coca cola) açmak
Empire of Sealand
Empire of Sealand 9 aylar önce
George Orwell haklıydı, sadece yıl konusunda hata yapmıştı.
nevhiz hande inal
nevhiz hande inal 9 aylar önce
Muhteşem bir video. Çok Büyük bir hizmette bulunuyorsunuz. Acayip karmaşık seyleri inanılmaz bir açıklıkla anlatabiliyorsunuz. Ben kendi adıma video larınizi paylaşıyorum ve devam edeceğim. Ama maalesef çoğu kişi beyinsel olarak çok ama çok tembel ... çok kolaycı ve çok Yüzeysel... sizi tebrik ediyorum. Yeteneklerinizi ve bilginizi halka hizmette kullanmayı becermis şanslı ve değerli bir insansınız.
Furkan •
Furkan • 9 aylar önce
O zamanlar facebooku silmeyenler şimdi wpyi silse nolck
doğuş can işgen
doğuş can işgen 9 aylar önce
Liberallerin ne zamandan beri Türkiyedeki karşılığı ‘sol kanat’ oldu ? Sol görüşün bir çok varyasyonu olduğu gibi sağ görüşünde bir çok varyasyonu var madem belirtiyorsun bilgi veriyorsun hassas konularda daha ifadesi açık metodlar izlemelisin seni her yaştan insan izliyor her ağzına geleni konuşamazsın bunu sende biliyorsun
Samet KOYUNBAKAN
Samet KOYUNBAKAN 9 aylar önce
Barış abi sen bir servetsin ve ırkımızı onurlandırıyorsun
ahmet. taş
ahmet. taş 9 aylar önce
Sağol abi bilgilerin için cok teşekur ederim
B.Nazif ARI
B.Nazif ARI 9 aylar önce
Video 2018 yılında yüklenmiş facebook u silelim mi diyorduk 2021 in ilk ayından şunu söylüyoruz whatssapp ı siliyoruz
Sude
Sude 9 aylar önce
Kim bilir daha ne çok şeyi bilmiyoruzdur. Peki bundan sonra kim hala özgür olduğumuzu düşüncelerimizin özgür olduğunu söyleyebilir. Bir daha düşünün sizce özgür müyüz? Bu sadece bir illüzyon.
Bakı Azeri
Bakı Azeri 9 aylar önce
abi əmək vermişsin çox doğru teşekkurler. bir proqramkı, ( gizliliyi koruyuruz ) deyirse demek gizliliyimiz onların elindedi. ama vatsapp fezbookda paylaşılacak dedikde sözun bitdiyi yerdi😵. gelek 2021-ci ile menim fezbookum yokdusa vatsap gizliliyimi fezbooka gedermi?
Abdulkadir Çelebi
Abdulkadir Çelebi 9 aylar önce
Abi şu whatsapp ile ilgili bir video yaparmısın
Abdulkadir Çelebi
Abdulkadir Çelebi 9 aylar önce
@Akın haberim var izledim teşekkürler.
Akın
Akın 9 aylar önce
Yaptı.
Melos
Melos 9 aylar önce
Facebook'taki bütün fotoğrafları silmemiz mi gerekiyor Facebook kapatmamız mı gerekiyor nerede mahremiyet bu ne saçmalıktır ya
Ümmügülsüm
Ümmügülsüm 9 aylar önce
Bu video insanların keşfetine düşsün lütfen. İzleyin izlettirin
Spring Blue
Spring Blue 9 aylar önce
Whatsapp gelişmelerine sonra gelen ve tekrar izleyenler, bilgisayarını ve cep telefonunu cöpe atmak isteyenler, uygulamaları kapatıp, normal mesaja dönmek isteyenler, hatta iletişimin olmadığı bir köye yerleşmeyi düşünenler, burada mı?👈
Beyza Zülal
Beyza Zülal 9 aylar önce
Burda
Spring Blue
Spring Blue 9 aylar önce
@Mıstık Karakok ya birgün zengin olursak, ya da belki seçimlerde kuvvetli bir aday, peki bütün hastalıkları bir çırpıda teşhis eden bir proje geliştirmek için insanların veri tabanına ihtiyacimiz olursa ? Şaka saka
Mıstık Karakok
Mıstık Karakok 9 aylar önce
Hayır. Bir şey var Mark bizim mesajlarımızı ne yapıcak
ANKARALI BELA
ANKARALI BELA 9 aylar önce
Bugünlerde whatsappın dayattığı bu sözleşme skandalında bu video daha da bi anlam kazandı. Teşekkürler Barış Özcan
kerem cem kelemci
kerem cem kelemci 9 aylar önce
Bu videoyu whatsap olayından sonra izleyen varmı
Nderim Ademi
Nderim Ademi 9 aylar önce
olmaz mi :D
kerem cem kelemci
kerem cem kelemci 9 aylar önce
@KeKoDA :D
KeKoDA
KeKoDA 9 aylar önce
Yok.
Webtas
Webtas 9 aylar önce
ben anasayfaya düştü
Samet KOYUNBAKAN
Samet KOYUNBAKAN 9 aylar önce
Yada abi
By-De-Do
By-De-Do 9 aylar önce
Facebook, İnstagram hepsini kapattım. Kafam feci bir şekilde rahat.
İsmail Dığrak
İsmail Dığrak 9 aylar önce
Iyide zaten verilerimiz NSY tarafından depolanıyor ve abd vatandasları hariç dünyada ki insanların internet hareketleri izinsiz izlenebkliyordu
byeudhllau
byeudhllau 9 aylar önce
WhatsApp'a bilgilerimi paylaşmalıyım mı diye düşünürken karşıma bu videonun çıkması sosyal medya kendi ayağına sıktı bu seferlik.
Elif
Elif 9 aylar önce
Yıl 2021 yine buradayız 19:20
Barış Kara
Barış Kara 9 aylar önce
WhatsApp'ı silelimmi?
makay58
makay58 9 aylar önce
Her türlü bilgiyi toplayan her boka hakim beni karımdan iyi tanıyan bu firma dört ay boyunca müşteri numarası yapan gazeteciyi taniyamamis mı? Bak sen..
Mehmet Can
Mehmet Can 9 aylar önce
2018 : facebooku silelim mı 2020 : whatsappi silelim mı
Futbol edit
Futbol edit 3 aylar önce
Tam altta o var
Esma ARSLAN
Esma ARSLAN 6 aylar önce
@Zeynep Toprak FDRTYUHJIKOL
UmutCqn
UmutCqn 8 aylar önce
@Livanur Enfal Sözen 2100: Dünya'yı silelim mi
İmamali Mustafayev
İmamali Mustafayev 8 aylar önce
2022 :instagrami silelim mi
ekto
ekto 9 aylar önce
@Hizicher zaten bir şeye yaradığı yok
Muhammed Ali MERMERKAYA
Muhammed Ali MERMERKAYA 9 aylar önce
Whatsappı silelim mi ?
Emrah İpek
Emrah İpek 9 aylar önce
Abi sen bunu 2 sene önce anlattın. Şimdi whatsappla uğraşıyoruz:)
Lamer İlker • 15 Yıl önce
Lamer İlker • 15 Yıl önce 15 gün önce
@Hilal Odabaşı artık 8 :)
Hilal Odabaşı
Hilal Odabaşı 9 aylar önce
@• 1 yıl önce artık 14 :)
• 1 yıl önce
• 1 yıl önce 9 aylar önce
Evet hatta Whatsapp'ı silelimmi adlı bir video yayınladı Barış abi 11 saat önce
Sevgi Uçar
Sevgi Uçar 9 aylar önce
Whatsapp videosuda gelsin abi silelim mi?
N. P.
N. P. 9 aylar önce
Mark'ın 2020 seçim hazırlıkları başarıyla tamamlanmışa benziyor. :/ #deleteWhatsapp Barış abi Whatsapp ın son koşullarıyla ilgili de video çeker misin?
G780F
G780F 9 aylar önce
video yu başlığından dolayı 1 yıldır izlemiyordum, sanıyordum ki herkes Facebook ta takılıp zamanını boşa öldürüyor gibi bir video sanmıştım
Hasan ak
Hasan ak 9 aylar önce
Kalkta bunu bizim cahilere anlat :))
JAMES 0007
JAMES 0007 9 aylar önce
VE 2021 şubat 8 Bariş Özcan whatsapp'ı silelim mi?😂
JAMES 0007
JAMES 0007 9 aylar önce
@Elçin İsmayıl gelecege aid bişey yok internet aleminde gizlilik yokdur bunu bilib ona göre kullanmak lazim
burak ÖNAL
burak ÖNAL 9 aylar önce
Lisede kullanıyodum hala hesap var girip bende sileyim yahu :)
Esra Akpınar
Esra Akpınar 9 aylar önce
Bunları gördükçe ağlayarak köyüme dönüp 400 kilo yorganın altında dolaplı cekyatta rahat rahat uyuma hayallerim depreşti
Mıstık Karakok
Mıstık Karakok 9 aylar önce
@Samet Yok zaten çok sıkışık
Samet
Samet 9 aylar önce
Yanında da omuz koycak biri lazımsa gelebilirim xd
Mıstık Karakok
Mıstık Karakok 9 aylar önce
İyi ya bizimki 500-600 değişik
BenEfesss
BenEfesss 9 aylar önce
Oa
Uğur Cote
Uğur Cote 9 aylar önce
🧐🧐🧐PEKI BU TEKNOLOJIYI YADA SOSYAL MEDYAYI KENDI LEHINIZE CEVIRIP KULLANDINIZMI 🧐🧐🧐 (🤥 ) yok
Gobit Ekmekler Derneği Başkanı
Gobit Ekmekler Derneği Başkanı 9 aylar önce
Bu videoyu hiç anlamamışsın kardeşim.
Veysel Zihni
Veysel Zihni 9 aylar önce
abi katıl butonu niye açmıyosun
MYSTERY OF 42
13:33
Barış Özcan
görünümler 3 Mn
Minecraft, 100 GÜN BOYUNCA TAVUK OLARAK YAŞADIM
15:29
My thoughts on Turkey's car TOGG project
24:01
Barış Özcan
görünümler 2 Mn
Why isn't anyone talking about this show?
18:57
Barış Özcan
görünümler 2 Mn
Google Earth hakkında BİLMEDİĞİNİZ 15 ŞEY
23:46
Barış Özcan
görünümler 2 Mn
Who was Stephen Hawking?
15:31
Barış Özcan
görünümler 5 Mn
WhatsApp'ı silelim mi?
12:19
Barış Özcan
görünümler 2 Mn
An ability that we all need
12:20
Barış Özcan
görünümler 1 Mn
Learning English from Arnold Schwarzenegger
14:07
Barış Özcan
görünümler 833 B
21.Yüzyılda en büyük TYCOON kim olacak?
24:17
Barış Özcan
görünümler 1 Mn
Minecraft, 100 GÜN BOYUNCA TAVUK OLARAK YAŞADIM
15:29
KADER GELİN NASIL ÖLDÜ?
2:10
Beyaz Haber
görünümler 135 B
Üç Kuruş 1. Bölüm 2. Fragman
1:09
Çukur
görünümler 502 B
Resumen de FC Barcelona vs Real Madrid (1-2)
3:28
LaLiga Santander
görünümler 2,5 Mn