2PM giving JYP a headache part 2

  görünümler 255,978

Gocrazygo2PM

Gocrazygo2PM

5 aylar önce

YORUMLAR: 306
Hi, stan2PM
Hi, stan2PM 5 aylar önce
Knowing that all kpop stans love to roast JYP, I’d like to say… 2PM deserves recognition from all fandoms for how much they roast JYP😭😭😭
Patty Han
Patty Han 14 gün önce
Hi, Stan 288 Nichkhun save jyp first than save hong dong second by swimming like a frog upwards downwards coming up for exchanging fresh air out of the water two to three times and than do true trotting like doggy paddle with your legs and gently wrap his arms around both jyp and hong dongs heads up above the water so they can breath normally and try to keep body heat around 37 degree Celsius body's normal temperature.....
lychee
lychee 2 aylar önce
fr lmao they never hold back
mina fathi
mina fathi 5 aylar önce
The most memorable comment for junho is: send park jinyoung to military instead of junho😂😂 I bet he was so happy after reading that comment😂😂😂
J Chen
J Chen 5 aylar önce
He brings it up every chance he gets lmao, he really loves that comment
Cris Rocas
Cris Rocas 5 aylar önce
It's good to see that there are still loyal fans of 2PM even after a decade had passed already. That resilience is something. Haha
KPOPstansince09
KPOPstansince09 2 gün önce
Yup we're still breathing lol
Vee
Vee 29 gün önce
Yuppp. We're still here. 😂
grace v
grace v 3 aylar önce
True
XcLuna
XcLuna 5 aylar önce
I love how Jaejae and Heechul don‘t care and play along with roasting Jyp and thus making 2PM comfortable
Julianna Wong
Julianna Wong Aylar önce
@Venu Ganireddi yes they are close. There were loads of shows and events for them to interact. Heechul once commented that he missed those days
Venu Ganireddi
Venu Ganireddi 3 aylar önce
Suju and 2pm must be close seeing as they are both 2nd gen groups
missykhban
missykhban 5 aylar önce
Just imagine if Rain & 2PM meet and start roasting JYP!!!! Its gonna be CHAOS😂😂😂
Julianna Wong
Julianna Wong Aylar önce
Only the senior boys can get away with all that first degree roasting lmao
missykhban
missykhban Aylar önce
@Baako Jernigan add G.soul to that mess🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Baako Jernigan
Baako Jernigan Aylar önce
Rain recently made a vid with 2AM and they were roasting JYP so hard lol Rain said that he's too scared to say anything himself but he wants to gather everyone who's trained under JYP just to say their complaints and roast him 🤣🤣
missykhban
missykhban 4 aylar önce
@80abj Amen to that!!
80abj
80abj 4 aylar önce
Add g.o.d especially Kim taewoo really love roasting jyp 🤣 actually ex jyp or jyp love roasting jyp..it's showing their close each other
Thu Nguyen
Thu Nguyen 5 aylar önce
Seems like only 2PM can do this to JYP in JYPE Lmao I can't help laughing
Elza Simon
Elza Simon 20 gün önce
Don't forget Dahyun, she straight up calls him PABO 😂
Julianna Wong
Julianna Wong Aylar önce
@Alex Black atm that license is still held by the senior boys like Rain and 2PM. They are among those who were responsible for bringing in the largest portions of the bacon 😉
Josh 04
Josh 04 3 aylar önce
ALL GROUPS AND ARTISTS OF JYPE ROAST JYP HAHAHA THE CLOSENESS OF JYP FAMILY IS UNMATCHED
Johan S
Johan S 4 aylar önce
@Alex Black probably not. Because ever since debut 2PM roasted him, rebelled against him, rejected almost all of his songs lmao. But still have that respect
JAYWHYYPEE & oliy onion is the best ship in world
JAYWHYYPEE & oliy onion is the best ship in world 5 aylar önce
You spelled jaywhyypee oppar wrong 😡🤬
Aisha Saad
Aisha Saad 5 aylar önce
khun:hyung dont make me wink junho:khun is not a wink vending machine.....😂😂😂😂😂
Patty Han
Patty Han 14 gün önce
2pm and jyp, young so get gottchin young so gay come sue yi mida. I will continue to cheer 2pm and jyp the most.
Poxelover_InfntD62PM
Poxelover_InfntD62PM 5 aylar önce
😂😂
Bidula Mani
Bidula Mani 5 aylar önce
The way we get endless contents of 2pm roasting JYP 😂😂😂... 2pm is never letting him be in peace 😂
일
5 aylar önce
But jokes aside it's fascinating to me that 2PM members called JYP as hyung even when they just debuted
Rin ding dong
Rin ding dong 19 gün önce
Jyp makes a rule for his idols that are born on 80s they can called him hyung but over 90s they called him jyp pd-nim unless u are close enough to called him hyung. 2pm is really have a special place in jyp without 2pm jype won’t even be part of big 3.
Na Denhwa
Na Denhwa 2 aylar önce
It was the age difference. It wasn't that much between them. (Not saying 2PM's old or anything) plus from the getgo 2PM were a super successful group. They received their gayo dasang almost within one year of debut
Anuu Gombo
Anuu Gombo 3 aylar önce
I think they are much more closer compared to other idols in his company so
Rumaizah Muhammed
Rumaizah Muhammed 4 aylar önce
I think they really have a close relationship actually
Laraib Ahmed
Laraib Ahmed 5 aylar önce
I'm struggling to breathe from all the laughing! 2PM never change!
outofcontext
outofcontext 5 aylar önce
no one: absolutely no one: my brain at 2 am: **suddenly remembers junho's "khun is not a wink vending machine"**
North
North 5 aylar önce
This might be 90% of what they do and it’s brilliant
Tmh
Tmh 5 aylar önce
YES COMING BACK WITH QUALITY CONTENT EVERYTIME
Tinker Bell
Tinker Bell 5 aylar önce
Taecyeon has always been the spender of the group 😹🖤
Yendys Stigall
Yendys Stigall 2 aylar önce
Yes lol he's always been like that, ever since 2pm first days on shows. Hopefully his current gf is a saver, because otherwise that boy will bankrupt both her and himself within 2 years. XD
s͟ᴏᴏʙᴀᴇ🐧
s͟ᴏᴏʙᴀᴇ🐧 5 aylar önce
I was taking a bath in the morning today and Idk why Taec's "JayWhyPee" popped into my mind suddenly and I started laughing in the washroom like a crazy person 😂😭 (I'm a baby Hottest btw). Trying to know them everyday. ❤️
2PM_lover
2PM_lover 5 aylar önce
Nichkhun always khunfuse atleast once in every videos 😂 cute!!!
ezma nasir
ezma nasir 5 aylar önce
@SleepLess ouh. I wonder where he get kim and ik. So it from nich. Hahahahha. Never thought bout that. Thankss
SleepLess
SleepLess 5 aylar önce
@ezma nasir It just his name but make it sound Korean u know Nichkhun (most Korean pronounce it "Nickhun") = Ik-hoon and add Kim at the front ^^
ezma nasir
ezma nasir 5 aylar önce
@SleepLess is kim ik hoon has sort of meaning? How he get that name tho?
SleepLess
SleepLess 5 aylar önce
@2PM_lover Yea hahaha people giving him name "Kim Ik-hoon" which is when he's doing something more Korean than actual Korean lol
2PM_lover
2PM_lover 5 aylar önce
@SleepLess hahaha always!!! And he always pull out his foreigner card whenever he didnt catch up or to avoid something!! Hello sir, you already more than a decade staying in Korea! 😂
Sereen Shihadeh
Sereen Shihadeh 5 aylar önce
14 minutes of junho being out for blood
Veeツ
Veeツ 5 aylar önce
This is the first time I ever felt desperate to learn korean just bcoz of "2PM". . . I am a very big fan of korean movies and dramas and have been watching for years but never felt such desperation to learn korean. . Thanks so much for uploading 2PM edits, love this channel, and ofc LOVE 2PM💗
VividlyAwesome Chargepulsed
VividlyAwesome Chargepulsed 2 aylar önce
SAME!!!!
hailey.
hailey. 5 aylar önce
not gonna lie 2pm giving jyp a headache is the best thing ever
Liz Sholihah
Liz Sholihah 5 aylar önce
I always wonder if these boys have ever been warned for roasting JYP all the time 🤣
Nisa Johari
Nisa Johari 5 aylar önce
Taecyeon and Junho the most hilarious.. 🤣
Laura f
Laura f 5 aylar önce
Your videos just capture the essence of 2PM so well!
Gocrazygo2PM
Gocrazygo2PM 5 aylar önce
Thank you, I try my best 😊❤️
Rchan
Rchan 5 aylar önce
Thank you so much. Your videos quench our thirst for 2PM. Please continue doing that. 💜🤗
María F
María F 5 aylar önce
Honestly I'm a VIP but 2PM are hilarious and talented and I'm so happy for them because they deserve the HUGE success. I've seen them act in some dramas and in other variety programs and they're hilarious as well
Kate Juri Castañeda
Kate Juri Castañeda 4 aylar önce
The fact that these 30 something men troll JYP so hard as if they were in their 20s is an energy no group can duplicate. Got7 tried and they somewhat succeed, stray kids went straight to threatening him, itzys on their ways, twice has some members but not all of them. Day6 is just minding their business 😂
Cait_ lin
Cait_ lin 17 gün önce
I feel like Jae from Day6 has some sas for JYPee 😂😂😂
goseng
goseng 4 aylar önce
this is so accurate😂
missykhban
missykhban 5 aylar önce
this is what i need after a long crazy day at work 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Angeles Gutarra
Angeles Gutarra 5 aylar önce
I've been waiting for ur videos omagah this is the only way I can handle my heart for not missing 2pm
Adelia. K
Adelia. K 3 aylar önce
5:26 this part had me laugh till i can't breath sksksksk
Daily 2PM (Fan Acc.)
Daily 2PM (Fan Acc.) 5 aylar önce
HAHAHAHAHAHAHA thank you for giving me, yet again, a good laugh.
Harish Tarale
Harish Tarale 5 aylar önce
I agree with everything in this video except the part at 10:54 where he said that JYPE artists are no fun. I don't know much about Wonder Girls and Miss A but 2PM, GOT7 and TWICE are the funniest and extra chaotic in every variety show they ever go. They are super chaotic even in award shows. 😂
Natasha Hyung
Natasha Hyung 4 aylar önce
IVE NEVER SEEN EDITS LIKE THIS FOR 2nd/1st or 3rd generating groups… THIS MAKES ME SO HAPPPLY
A Dweller
A Dweller 5 aylar önce
Khun's face when Jun K was doing the robotic sounds took me out 😭😭😭
Min
Min 4 aylar önce
Seeing this makes me so glad that JYP has very minimal control over what Stray Kids does to the point that he's actually intimidated by the kids. Just imagining what Skz would be like with JYP as the one who controls everything makes me want to throw something. The level of second had embarrassment I got from this PLEASE 😭
Krishna
Krishna 3 aylar önce
Because all the fandoms kind of lowkey hate on jyp.
KaiChannel
KaiChannel 3 aylar önce
I just commented how he will go crazy because Stray Kids do not give F and pretty much use that place as playground and only obey bare bare baaaare minimum to the point of Changbin half joke half serous saying no to JYP music and posting on twitter when they waren't allowed XD
Riya
Riya 5 aylar önce
❤️Our boys are savage kings always ❤️ thanks for making 2pm videos keep making more ❤️
ezma nasir
ezma nasir 5 aylar önce
I need to replay again n again so that i can laugh many time till my stomach hurts. 🤣🤣 I love this video. Its gold!! Hope there will be part 3 in future. 😍
Reeza Mitsue
Reeza Mitsue 5 aylar önce
One reason I love 2PM is coz of their fearlessness. They say what they wanna say & they do what they wanna do. Well, I guess the 2nd gen idols were like that. They just didn’t give a F even if it were their boss.haha
Daranida Normandia
Daranida Normandia 5 aylar önce
Something that never change: 2PM never let JYP live in peace haha thank you for making this video😂
Elizabeth Essien-Thompson
Elizabeth Essien-Thompson 5 aylar önce
2mp roasting JYP is one off the reasons I stan them 🤣
Angeles Gutarra
Angeles Gutarra 5 aylar önce
Yeah babies they deserve all the money 🤑 they worked so hard for it xdd
Patty Han
Patty Han 5 aylar önce
Now concert tickets are usually around $10 to $30 but that is usually paid by person. There are ways to ensure the society survival
em s
em s 4 aylar önce
2pm is already pure chaos but then going to knowing bros and +heechul is just *chefs kiss* lmao my 2nd gen heart
Trisha 1485
Trisha 1485 5 aylar önce
0:17-0:33 Where is this man's Oscar? I lost my lungs 😂😂😂
Yendys Stigall
Yendys Stigall 2 aylar önce
It's with the rest of the nonexistent money that JYP won't give to 2pm. XD
Patty Han
Patty Han 5 aylar önce
I hope you exhale and inhale oxygen carefully.
Avynera
Avynera 5 aylar önce
I'm so happy they're back 😭❤
2PM is my favorite time of the day
2PM is my favorite time of the day 5 aylar önce
Thank you so much for this 🥺💖 I really miss them nowadays
I Mishra
I Mishra 4 aylar önce
Junho's out for blood while Wooyoung is choosing his fights ahaha
Ashley _
Ashley _ 4 aylar önce
Me seeing this again and I wanna say at 2:52 good job Teacyeon😂😂😂😂😂😂😂
LPuffin
LPuffin 5 aylar önce
9:29 OMG I'M IN TEARS 😂😂😂 All of your edits are legendary, but I think that this is my absolute favorite that you've ever done!!! Not only because you clearly put in a lot of effort editing Taec's face at different angles, but it's so true 😂 Taec whispering "JYP~" is so iconic because he's done it so many times, Hottest are definitely like "Say the line, Taecyeon!" at this point. Fantastic video as always, I'm lightheaded from laughing
BYEOL ビョル
BYEOL ビョル 4 aylar önce
Yeah, everyone roasting JYP is fun but I also were laughing on how easily Jun.K put Heechul on his knees with that smile on his face lol
Heonie Bee514
Heonie Bee514 5 aylar önce
Haha, I will never get tired of watching 2PM roasting JYP 🤣🤣🤣
NeonPink
NeonPink 2 aylar önce
my god the editing took it to the next level even tho these clips are already funny af😂 junho is a bish I love him
H Perera
H Perera 3 aylar önce
I bet JYP must be doubting his decision to let 2pm have a comeback just to start getting roasted again 😂
Minato Peach
Minato Peach 5 aylar önce
you're not jype's artists if you dont roast jyp on daily basis 🤣😍 i'm loving this
Estelle Sak
Estelle Sak 5 aylar önce
This video had me laughing on the floor the entire time. 😂
Joita Das
Joita Das 5 aylar önce
2pm and jyp. Iconic
Paul Paul
Paul Paul 5 aylar önce
12:59 Jun K imitating Khun who was dissing Wooyoung 😆😆 I can't-
Hachiko1718
Hachiko1718 5 aylar önce
OMG I laughed so hard ! 😂 Thank you !💜
Butterfly 25
Butterfly 25 5 aylar önce
You did great as always I had a good laugh 😂 I wonder what's JYP's reaction if he watch this videos
Ifah Bae
Ifah Bae 5 aylar önce
This is gold 😅😅😅
Dev Mercury
Dev Mercury 5 aylar önce
just 2pm being 2pm
Kim Pop
Kim Pop 5 aylar önce
That last voicemail chat had me on the floor!! I can’t with them! 😂😂🤣🤣
GrayChase
GrayChase 5 aylar önce
HAHAHAHAHA this is 2PM being 2PM 😂
GrayChase
GrayChase 5 aylar önce
and im always waiting for new videos from u!! thank youuu
Nour Ouis
Nour Ouis 4 aylar önce
So, it's 70% junho being the savage he is ...
blopfan
blopfan 5 aylar önce
2PM will roast jyp at every chance they got!
Stay Forever
Stay Forever 5 aylar önce
9:01 omg this meme for 2pm and jyp is the funniest
Rebeca Lastra-Narvaez
Rebeca Lastra-Narvaez 5 gün önce
This is so funny and well done for them, JYP should have learnt to treat them well. Love you guys ❤
Nadia Shofa Zumara
Nadia Shofa Zumara 5 aylar önce
rebelling 2PM so funny HAHAHAHA please make the part 3
Delina
Delina 5 aylar önce
I couldn't stop laughing! 😅😅😅 thank you for this video.
Nham Quy Ngoc (K14 HCM)
Nham Quy Ngoc (K14 HCM) 5 aylar önce
That's so 2pm :)))), thank u for your hard work and keep releasing amazing videos !!!!
Shalala Sha
Shalala Sha 5 aylar önce
Thanks so much for this edit! It’s so funny! The part where Junho said he found JYP funny what show is that from?
Merv C
Merv C 5 aylar önce
@nctinthehouse trshow.info/watch/Xj6uLP1ktZM/video.html It is a 2 part interview. It is worth watching.
nctinthehouse
nctinthehouse 5 aylar önce
@Merv C hey do you know where this clip is from?? 8:40
Merv C
Merv C 5 aylar önce
@Shalala Sha Anytime 😊
Shalala Sha
Shalala Sha 5 aylar önce
@Merv C thank you so much!!
Merv C
Merv C 5 aylar önce
@Shalala Sha I think it is from the Win Win show. Not sure what episode though.
lolliepopsicle kiki
lolliepopsicle kiki 5 aylar önce
They are the most chaotic during their Wild Bunny days with LeadJa in the mix.🤣🤣
Army 4cHair
Army 4cHair 5 aylar önce
6:01 this is what Rain did to the trainees in i-land with "WHEN I WAKE UP IN MAH- ROoOM"
YT LYRICS
YT LYRICS 5 aylar önce
I just came to know about this channel a one week back and I just love this channel it really makes my day. Please drop more contents we all love your contents so much. And I have decided to watch all videos of this channel in my free time. THANK YOU FOR YOUR HARDWORK FOR US.😊😊😊😊😊😊😊
Gocrazygo2PM
Gocrazygo2PM 5 aylar önce
Welcome to my channel and thank you ❤️
asian dolce latte
asian dolce latte 4 aylar önce
taecyeon's "first performer is jyp ahjussi" omg lmaooooooo 😂😂😂
Hide Behind U
Hide Behind U 5 aylar önce
This will be endless 🤣🤣🤣
내사랑하는투피엠💖
내사랑하는투피엠💖 5 aylar önce
Your vids are gold😍🥰😁 thanks for sharing!
__likithhaaa_
__likithhaaa_ Aylar önce
It's cool how jyp doesn't take it seriously when the members roast him. I like how he isn't narrow minded LOL 😂😂😂 I know all of them have respect for him tho 😀
Stephanie 3112
Stephanie 3112 5 aylar önce
2pm didn't afraid of anything 🤣🤣
Forbidden Apple
Forbidden Apple 5 aylar önce
This roasting is forever 😂✌♥
hannaszn
hannaszn 5 aylar önce
LOVE THIS!! 🤣🤣🤣❤️❤️
Garcia, Natalie A.
Garcia, Natalie A. 5 aylar önce
Thank you for these vids, author-nim! I am getting to know more about our beloved 2PM as a new Hottest. Lots of love and stay safe ♥️✨
Rûmæ
Rûmæ 5 aylar önce
@Garcia, Natalie A. You're welcome. Enjoy yourself. 👍
Garcia, Natalie A.
Garcia, Natalie A. 5 aylar önce
@Rûmæ thank you so much!
Rûmæ
Rûmæ 5 aylar önce
On their official YT channel. - 2PM show and several other content over the years. You will find idol army season 2 and wild bunny on YT. Not able to share link as YT is deleting the comment. Search for wild beat eng sub in Google you will get the link. Also for shows like Running man / Knowing bros you can watch on dramacool This is the link for their appearance during this comeback www5.dramacool.ae/watch/knowing-brother-episode-287-english-sub/
Garcia, Natalie A.
Garcia, Natalie A. 5 aylar önce
If you don't mind, where can we watch full episodes of 2PM variety shows with English subtitles? I badly want to binge watch the boys' shows which brings me motivation to do well everyday before classes start the week after next. Thank you so much, author! ♥️
no, this is
no, this is 7 gün önce
2pm and big bang are the OGs of kdrama parody. I missed that era 😢😂
Nanyori Mako
Nanyori Mako 2 aylar önce
😂😂😂😂this is one of the best 2pm videos I've watched😂😂😂😭..you've got good editing skills❤❤😂😂😂😂
Indrani N
Indrani N 5 aylar önce
Still can get my head around the fact that JYP is actually the founder of JYPE 😭😂
Suhaina Naim
Suhaina Naim 5 aylar önce
Imagine 2PM take over JYP and they roasting on TV🤣🤣🤣
nyaaaaaw
nyaaaaaw 5 aylar önce
You made my day. THANK YOU 🤣
Joyce Haddad
Joyce Haddad 5 aylar önce
Thank youuuuu❤❤❤❤ love ur videos!!
Vee
Vee 4 aylar önce
0:37 but they were actually roasting Wooyoung here though because he's apparently more meticulous than JYP as a producer.😂
Sakshi
Sakshi 5 aylar önce
Only 2pm can roast jyp 😂 and look super cool 😎
Sky Crystal
Sky Crystal 5 aylar önce
the shade lmao I CANT - 😂😂😂
Dreamy Girl
Dreamy Girl 5 aylar önce
Always excited for your new videos 🙃❤ Can you please make compilation of new taeckhun moments?
Samaira
Samaira 4 aylar önce
jyp dissing has a fandom of its own 😂
Shoinie
Shoinie 5 aylar önce
The JYP auto tune happy new year always has me rolling!!!! Too funny no matter how many times they bring it up!!!
Tracey Duong
Tracey Duong 5 aylar önce
So basically this is a video of junho revealing his hatred for jyp LOL
Stephanie
Stephanie 5 aylar önce
Should rename this, "Junho roasting JYP featuring 2PM"
Whenwetalkabout Nature
Whenwetalkabout Nature 5 aylar önce
"Yes I did, that's why I said it" 😂😂😂❤️❤️❤️❤️
Linda Maa
Linda Maa 4 aylar önce
2pm loving u guys and support 💯from Sydney can’t wait to see more ❤️
Jasmine Twil
Jasmine Twil 5 aylar önce
That one dislike must be from JYP. 😂😂😂
pinkreboot
pinkreboot 5 aylar önce
amazing 👏👏👏 i couldn't stop laughing, the editing chefs kiss
KPOPstansince09
KPOPstansince09 2 gün önce
The thing is no matter how successful the artists or groups in JYP, no one can beat 2PM from being their top earner. So they know their worth and can diss JYP lol
Nguyen Ha Tien
Nguyen Ha Tien Gün önce
They have dissed JYP since the very beginning of their career 😂
Prisha
Prisha 5 aylar önce
Im not even an 2pm stan but i saved this video to watch later and i love it
Angel
Angel 5 aylar önce
Thank you so much 😍💛 Another content that made my day 😂😊💛💛💛
2PM giving JYP a headache (for 20 minutes)
19:54
Gocrazygo2PM
görünümler 490 B
A helpful guide to 2PM (2021 ver)
25:14
Gocrazygo2PM
görünümler 203 B
jyp nation vs. jyp (jyp nation on crack pt.2)
12:34
Hello Counselor - with 2PM (2013.06.10)
1:19:50
KBS WORLD TV
görünümler 1 Mn
2PM on Crack (Video Compilation)
51:00
ツTyjo
görünümler 12 B
2PM playing games (chaos enters the chat)
12:21
Gocrazygo2PM
görünümler 58 B
2PM talking about LOVE, DATES & RELATIONSHIPS
15:54
Gocrazygo2PM
görünümler 216 B