BU NE Kİ BIG BANG GELİYOR !!!

  görünümler 283,602

Selçuk Geçer

Aylar önce

BU NE Kİ BIG BANG GELİYOR !!!
trshow.info/on/qU4fCu2zSL8gamk2CgvjCQ.htmljoin
Selçuk Geçer TRshow Kanalında yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kesinlikle yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorumlar Selçuk Geçer'in kişisel görüşlerine dayanan analizlerden oluşmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Burada yer alan bilgiler, tamamen yoruma dayalıdır ve asla kesin ifade etmez. Burdaki yorumlardan yola çıkarak yatırım yapan kişilerin kararlar ve ticari amaçlı işlemlerden doğabilecek zararlardan Selçuk Geçer hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmemektedir. Burada yer alan görüş ve düşüncelerin hiçbir bağlayıcılığı yoktur.
-
Destek Olmak İçin ► www.patreon.com/selcukgecer
Tüm Videolar ► trshow.infovideos
Yeni Videoları Kaçırmamak İçin ► trshow.info
-
Sosyal Medya ►
selcukgecer_
_selcukgecer
-
trshow.info?search_query=%23selcukgecer
Kategori
Haberler ve Politika
İletişim Mail ► selcukgeceryt@gmail.com

YORUMLAR
Yalan Dünya
Yalan Dünya Aylar önce
Zengin daha zengin fakir daha fakir oluyor bunu neden söylemiyorsunuz olan garibana oldu herşeyin fiyatı uçtu asgari ücretliye Allah yardım etsin
Ibrahim Mirik
Ibrahim Mirik Aylar önce
Hocam bugüne kadar hep sizi takip ettim.Yanılmadım.
ali dvc
ali dvc Aylar önce
Bu seviyedende altın alınırmı
Deniz Ozkok
Deniz Ozkok Aylar önce
Ekselansları konuşuyor. 🙏
Başar Akşan
Başar Akşan Aylar önce
Doviz bürolarında Dolar 8.40 Euro 9.60 Paund 10.75 Fransayi boykot ediyorlar diye Efektif yukseldi. Suudileri neden hâlâ boykot Etmiyorlar....
Serdar Cagatay
Serdar Cagatay Aylar önce
Hocam biz dolarları yastık altında tutuyoruz bir sıkıntı ölümü, hırsıza davetiye mi cikariyoruz ben yemedim gel sen ye mi diyoruz bizi bu konuda aydınlatırsanız sevinirim. kusura bakma yorum yok apanlar için empati yaptım. Saygılar sevgiler.
20MMC 02
20MMC 02 Aylar önce
Bankalar Hiç Güvenilir Değil Her Şey Beklenir Bu Yönetimden.
Fırat Öner
Fırat Öner Aylar önce
Fıhvf
Dinçer Gündoğan
Dinçer Gündoğan Aylar önce
Altına düzeltme gelcek buda burda kalsin abi saygilar
A B
A B Aylar önce
🎉🧿🎍💧💧
MUSTAFA EROĞLU
MUSTAFA EROĞLU Aylar önce
Selçuk Geçer selam ekonomide sizi tek geçerim.
Halil Karani
Halil Karani Aylar önce
👏👏
aktif pet
aktif pet Aylar önce
Çok net anlatım sayende ekonomi uzmanı oldum.
Deniz Bilgin
Deniz Bilgin Aylar önce
Bende sizi geç keşfettim 🙁ama olsun besteki birikimimi alıp altın aldım ve şimdiden sayenzide kazandım birazcıkta olsa😉
Sinan Dogan
Sinan Dogan Aylar önce
Bu adam sayesinde çok para kazandım altın gerisi yalan kardeşim...
coder
coder Aylar önce
Ev fiyatları düşecek dediniz hiç bir şeyin fiyatı düşmüyor. Ev fiyatları da düşmüyor... :(
kamudankemter
kamudankemter Aylar önce
May the force be with you :)
Mehmet Öztürk
Mehmet Öztürk Aylar önce
Devalüasyon nis etki ne kadar sürer kaç gün teşekkür ederim
yucel dasdan
yucel dasdan Aylar önce
Daha güzel anlatılamaz ağzınıza saglik
Filiz Yılar
Filiz Yılar Aylar önce
Altın...nezaman..bozar. .tşkuredrim
Görkem Dağ
Görkem Dağ Aylar önce
Ülkemizi ne hale getirdiler, bütün dünya biraraya gelseydiTürkiye'yi emin olun 18 yılda bu hale getiremezdi,dış güçler hikayesi anlatmasin kimse,dış güçlerin ülkesinde yaşayan Türkler gayet mutlu insan gibi yaşıyorlar,gelecek kaygısı yok ,yerli ve milli edebiyatı yaparak en büyük hainligin nasıl yapıldığını gösterdiniz bize
Kadir Ozcan
Kadir Ozcan Aylar önce
İyi günler Selçuk bey elimde 10 bin TL para var altın mi dolar mı alalım altın alırsak grammi ata mı alalım yoksa bekleyelimmi
bir bilsen
bir bilsen Aylar önce
Nereye gidiyoruz 💣💣💣💣
kadir çoban
kadir çoban Aylar önce
Vay be
Kamil Duman
Kamil Duman Aylar önce
Merhaba selcuk bey
Filiz Özsan
Filiz Özsan Aylar önce
12'den diyoruz size Selçuk Bey;ançak Türkiya Artık Dolar dan alışveriş yapıp kazanmayı öğrendi millet.. Otomobille başladı bu... EORO ya pes...
Sean Tatelli
Sean Tatelli Aylar önce
Bu neki selçuk kardeş osuruk asıl mangırı abd seçiminden sonra görecez. Avrupanın en ünlü kabadayilari daha barbut atmadi
Necmettin Gündüz
Necmettin Gündüz Aylar önce
Adamsin selcuk abi hayirli günler
Murat ACAR
Murat ACAR Aylar önce
kıskançlık
Özlem Tanrıverdi
Özlem Tanrıverdi Aylar önce
Keşke herşey düzelse
Murat ACAR
Murat ACAR Aylar önce
köprü
Murat ACAR
Murat ACAR Aylar önce
dış güçler
Murat ACAR
Murat ACAR Aylar önce
soros
Murat ACAR
Murat ACAR Aylar önce
yolllll :D
Serkan Gümüşsoy
Serkan Gümüşsoy Aylar önce
Hocam GÜMÜŞ ile ilgili yorumlarınızı bekliyoruz. Detaylı bir Gümüş yatırım videosu hazırlar mısınız?
Sinan Dogan
Sinan Dogan Aylar önce
Kardeşim tavsiyem gümüş alma pişman olursun temmuzda hem altın hem gümüş aldım altın hep kazandırdı ama gümüş 2 ay dayandım sattım zarara sakın gümüş alma kardeşim en iyisi altın altın sayesinde çok iyi para kazandım gümüş pişmanlık söyleyim tabi karar senin
Figen öner
Figen öner Aylar önce
Ne dediyseniz çıktı selçuk bey. Emeğinize ağzınıza sağlık. Sizi çok seviyoruz.❤❤
Coskun Sandıkcı
Coskun Sandıkcı Aylar önce
Murat Muratoğlu midye yarışmasında dolar yıl sonu 8 in altında kapar diyordu daha şimdiden 8,25
Bilal Koç
Bilal Koç Aylar önce
Öyle bir ihtimal yok biden s 400 ün için katsa yı uygulayacak seçimden sonra yıl sonu yada subat mart ayı gibi yanacak dolar
ULU BEY
ULU BEY Aylar önce
Ne kadar yakın yıl sonu gibi mi hocam 2021 gram altın 600 TL diyebilirmiyiz ?
Hasan Mehmet Zaim
Hasan Mehmet Zaim Aylar önce
Altınla işim olmaz çünki geçmişte çok kötü deneyimlerim oldu Varsa yoksa Dolar bide şu kıdemsiz analisti birileri sustursun
Gülzar Oğuzhan
Gülzar Oğuzhan Aylar önce
Ne desen çıkıyor...Allah yardımcımız olsun...Her şey aldı başını gidiyor...
Hasan Ahmed
Hasan Ahmed Aylar önce
Ülke Batmış Bu ne böyle ya Denk geldiğimiz Yüzyıla bak
Ali Mete & Zeynep
Ali Mete & Zeynep Aylar önce
Sıra geldi yastık ALTIN'a
AYHAN SIKI
AYHAN SIKI Aylar önce
Memleket yanıyor toprağım Bazıları da kandil mesajı derdinde bilmediği anlamadığı din kadar Bu toprakları dert etseydiler bu umarsız lar Bugün Laik Çağdaş Türkiye Cumhuriyeti'nin bir yurttaşı olarak huzur içinde yaşıyor olacaktı. Bu ihvancı politika ve ben zengini severim politikaları içinde Verdikleri prim avansı cahilliklerine ve kotuluklerine verip Umarım hiç birisi bu akşamı göremez En çok sevdiklerinden çıkar.
Veli Gündüz
Veli Gündüz Aylar önce
Hocam bilginize emeğinize sağlık
hmd gdk
hmd gdk Aylar önce
Bu dogrulari soylemeyin inadinsa yapmiyo beceriksizler Daha kotu duruma sokuyolar ulkeyi .
ali evran
ali evran Aylar önce
Selçuk abi iyiki varsın 2 senedir takipteyim seviliyorsun 👏👍
parça pinçik
parça pinçik Aylar önce
Dolar altın fırlamış hayırlı olsun diyo herife bak.
Engin Dur
Engin Dur Aylar önce
777
Mertcan Şengezer
Mertcan Şengezer Aylar önce
Her gün izleme ihtiyacı hissettiriyor videolar eksikliğini hissediyorum
fatih çirak
fatih çirak Aylar önce
Selçuk Abi Gümüşün Akibiyeti Ne Olur Saygılar Abim
KÖY HAYVANLARI
KÖY HAYVANLARI Aylar önce
Senin sayende iyi kazandım
Sabri Varol
Sabri Varol Aylar önce
Yani ölmüşüz de ağlayanımız yok. Mutlu azınlık halâ mutlu. Böyle tarihi bir uyuma dünyada yoktur.
mustafa aksu
mustafa aksu Aylar önce
Bu durumdan mutlu olanların Allah bin belasını versin
ZAFER BALCI
ZAFER BALCI Aylar önce
Uyarıları dinliyoruz ama ülkemizin durumuna içimiz de yanmıyor değil.
Sedat Akküçük
Sedat Akküçük Aylar önce
Abartiyorsun
Tulin sislioglu
Tulin sislioglu Aylar önce
Konut hakkında bir video yaparsanız mutlu oluruz
Samet Yildiz
Samet Yildiz Aylar önce
Her türlü değer kaybediyoruz
Ahmet Kaya
Ahmet Kaya Aylar önce
önemli bir konuda dolar ve eroda %20 lik boşluk var 16 17 olmaz çünkü velevki dolar 10 lirayı geçti bu iflasdır dolar yükselmesi degil ekonomik koşullar ile anlatılamaz
Wyatt Earp
Wyatt Earp Aylar önce
Hocam seni seviyorum saygılar 💕♥️💓❤️
Murat Tıraş
Murat Tıraş Aylar önce
Nostradamus Selçuk Geçer
Alican Dumanova
Alican Dumanova Aylar önce
Moratoryum hakkında düşünceleriniz nelerdir ?
Ahmet Kaya
Ahmet Kaya Aylar önce
Selçukbey selam bir cümlenize takıldım size katılmıyorum . Develüasyondan bahsediyorsunuz ama zaten hali hazırda develüasyon oldu ve olmaya devam ediyor . olacak cümleniz hatalı net
Hilal Demir
Hilal Demir Aylar önce
MERHABA SELÇUK BEY SİZİ TAKİP EDİYORUZ TANIDIĞIM HERKEZE SİZDEN ÖĞRENDİĞİM EKONOMİMİZİ ANLATIYORUM SİZİN TRshow KANALINIZI YAKINLARIMLA PAYLAŞTIM NE DEDİYSENİZ ÇIKTI BU GÜZEL BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜRLER
Sevilay Yalçın
Sevilay Yalçın Aylar önce
👍
Murat Özdemir
Murat Özdemir Aylar önce
Görünen rezervleri de ne kadar doğruyu yansıtıyor acaba...
Ismaıl Sen
Ismaıl Sen Aylar önce
Ne içtin abi söyle bende iççem dermişim Sabah sabah güldürdün beni abicim Seviyoruz seni
Riko Smashouse
Riko Smashouse Aylar önce
PANDEMI DONEMINDEN BERI DINLEYIP ANLAMAYA CALISTIGIM ENDER INSANLARDAN BIRISIN SELCUK HOCAM SAYENDE DOGRU YATIRIMLAR YAPTIK ALLAH SENDEN RAZI OLSUN
Özgür İslamoğlu
Özgür İslamoğlu Aylar önce
👏👏👏👏
Ranchman Prehistory
Ranchman Prehistory Aylar önce
Midyecide belilediğiniz yıl sonu dolar hedefiniz olan 9.40'i bence revize edin. Dolar yılı 11-12 bandında kapatır, gibi görünüyor.
Nil Yaman
Nil Yaman Aylar önce
bir kere de ağzınızı hayra açsanız selçuk bey...
İnci İlyaslı
İnci İlyaslı Aylar önce
👍
Mehmet Celik
Mehmet Celik Aylar önce
Helal abi sana nediyosan cikiyo
TheYargıMachine
TheYargıMachine Aylar önce
Şimdi gelecekle ilgili tek planım adam akıllı bir eğitim alıp yurtdışında yaşamak ;(
Nevzat Batuş
Nevzat Batuş Aylar önce
Selçuk bey söyledikleriniz bir bir oluyor maalesef.Allah sonumuzu hayır eylesin.
yasin ateş
yasin ateş Aylar önce
Sayenizde ekimdeki dolarımı iki katına çıkardım hocam sağolun varolun
Muhammet Gülcan
Muhammet Gülcan Aylar önce
Hocam mantıklı gelmiyor 1500 baz puanlık bir faiz artırımı kısa vadede bir çözüm sunsada uzun vadede TL'ye çok büyük bir zarar verir.
Yavuz Özgedik
Yavuz Özgedik Aylar önce
Milletin anasının sikileceği bir tablo anlatıyorsun resmen !!! Bu anlattıkların olursa yandık demektir.
Sanalog
Sanalog Aylar önce
Bu rekor altın Aralık sonu mu olur
Fuat öztürk
Fuat öztürk Aylar önce
Günaydın siz anlatmaktan yoruldunuz, onlar kaybetmekten yorulmadılar.
Adnan Tamtı
Adnan Tamtı Aylar önce
İyi ki varsınız Selçuk hocam emeğinize sağlık katkılarınız için çok teşekkür ediyorum.
E. Y.
E. Y. Aylar önce
Abi 15,16 olmama sansi yok mu artik?
Hasan Sebaytın zabıt
Hasan Sebaytın zabıt Aylar önce
Murat Muratoğluna 8 i geçmez demesini bir hatırlat abi😀
3d voov
3d voov Aylar önce
Dark Vader den 200 midye alacaklısınız ...:)))
Yavuz Yavuz 60
Yavuz Yavuz 60 Aylar önce
, 👍🏻👍🏻
WIHTERD BONNIE TR
WIHTERD BONNIE TR Aylar önce
👏👏👏👏👏👏👏
M Hamza BIÇAK
M Hamza BIÇAK Aylar önce
Saçma
SERHAT POLAT OZER
SERHAT POLAT OZER Aylar önce
Vay be
Hakan Günce
Hakan Günce Aylar önce
Kral murat muratoglunu öyle bir duruma düşürdün ki adam artık video atmıyor 😂
Bugra Turanci
Bugra Turanci Aylar önce
Agzina saglik selcuk hocam anlatim tarzin cok basarili 👏🏽👏🏽
Murat Sarıoğlu
Murat Sarıoğlu Aylar önce
Ağzıniza saglık
Omer Artut
Omer Artut Aylar önce
İlk yorum benden gelsin Murat Murat oğluna slm izlesin Selçuk abimi 😜😜😃😃
Serdar Kalkan
Serdar Kalkan Aylar önce
Patlasın bakalım ülke olarak uçacağız yağ yumurta marketler de domates 5 liradan 13 e kadar fiyat var .
Emre Kaan Cesur
Emre Kaan Cesur Aylar önce
Ağzınızı 1 kere olsun hayra açın.... lütfen!
Tugba Karadeniz
Tugba Karadeniz Aylar önce
Selçuk hocam ben seni neden daha önce izlemedim ah vah moddayim.. An itibariyle girdim dolar ve altına ins terste kalmam.
Altan Uçar
Altan Uçar Aylar önce
Devam sovmen devam:)inonu koylūnūn harmanindaki bugdaya cöktūgū gūnlerin özlemi var:)senin kurulustan bi cacik olmaz yenisine bakalim.
Hasan Hüseyin Yılmaz
Hasan Hüseyin Yılmaz Aylar önce
ne kadar çaresizis
Yakup bıçakcı
Yakup bıçakcı Aylar önce
Valla uyarmıştınız hocam
adem dalman
adem dalman Aylar önce
Selçuk bey desene yandı gülüm keten helva
adem dalman
adem dalman Aylar önce
183 bin görüntü yorum yok
Coskun Demiryurek
Coskun Demiryurek Aylar önce
Faiz kararı günü merkez bankası çok doğru yaptığını söylemiştiniz. Şimdi faiz artışı yapması lzım diyorsunuz. Fikrinizi ne değiştirdi? İzlesiğim yorumculardan sadece siz vardınız kararı doğru bulan.
adem dalman
adem dalman Aylar önce
Vay beee 12 bin begeni bir yorum dahi yok
Altında Dolarda Büyük Tuzak!!!
13:29
Avrasya Yatırım
görünümler 118 B
BloombergHT Canlı Yayın ᴴᴰ
BloombergHT
görünümler 1
ERKEKLER ADET/REGL SANCISINI DENEDİ!!!
20:11
TepkiKolik
görünümler 2,7 Mn
Masum 254. Bölüm Fragmanı - 1 Aralık Salı
1:16
Kanal 7 Dizileri
görünümler 318 B
Türkiye'nin En Saçma Şarkısı ?
4:38
HUGOLA
görünümler 408 B
Prof. Dr. Özgür Demirtaş 2+2=4 TARAFSIZ BÖLGE-CNN Türk
3:19:45
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 722 B
GRAM ALTIN 'DA YENİ DÖNEM | MURAT MURATOĞLU
15:51
Murat Muratoğlu
görünümler 393 B
Dünya'nın En Değerli 9 Maddesi
17:18
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 287 B
Konuşanlar 29. Bölüm
52:35
Konuşanlar
görünümler 1,6 Mn
ERKEKLER ADET/REGL SANCISINI DENEDİ!!!
20:11
TepkiKolik
görünümler 2,7 Mn
Masum 254. Bölüm Fragmanı - 1 Aralık Salı
1:16
Kanal 7 Dizileri
görünümler 318 B
Türkiye'nin En Saçma Şarkısı ?
4:38
HUGOLA
görünümler 408 B
İbo Show 4. Bölüm Tanıtım #İboShow
1:01
İbrahim Tatlıses
görünümler 517 B
Sol Yanım 2. Bölüm 2. Fragman
0:57
Sol Yanım
görünümler 1,4 Mn
BLACKPINK - THE INVITATION
0:21
BLACKPINK
görünümler 2,3 Mn
Doğduğun Ev Kaderindir 22. Bölüm 2. Fragmanı
1:14
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 1,2 Mn
İlk Diktatör JÜL SEZAR Kimdir ? Geldim, Gördüm, Yendim !
18:57
Engin Deniz Videoları
görünümler 143 B