Saçımı bağlar mısın Bolat? - Sen Çal Kapımı 42. Bölüm

  görünümler 2,289,554

Sen Çal Kapımı

4 aylar önce

Kiraz'ın küçük bir isteği...💖
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi TRshow Kanalı: bit.ly/3dxNPVW

Dizi, oyuncu kadrosunda; Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, Evrim Doğan, Anıl İlter, Elçin Afacan, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt ve Sinan Albayrak gibi birçok başarılı isimleri barındıran diziye son olarak Sinan Helvacı, Sina Özer, Doğa Özüm, Ayşe Akın, Ahmet Efe Metekoğlu ve Maya Başol katıldı.


YORUMLAR
Sen Çal Kapımı
Sen Çal Kapımı 4 aylar önce
Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW
Nehir_minikpapatya:TocaLife
Nehir_minikpapatya:TocaLife 2 aylar önce
Evet ya Tatli da sesi pocik in
duygu çiçek
duygu çiçek 3 aylar önce
Pp99088
Sıla Ertaş
Sıla Ertaş 3 aylar önce
@Melike Kaya Ayn ya admin atsan çok iyi olurr
Maybe CS
Maybe CS 3 aylar önce
8
Kubra Turan
Kubra Turan 4 aylar önce
Ldöyldlwiwwollo
Yaren Su Yılmaz
Yaren Su Yılmaz Aylar önce
Serkan kendi saçını minik bağlıyon kızınkinide öyle iki adam doğru düzgün bir saç toplayamadınız
Fahimeh Ghanbari
Fahimeh Ghanbari Aylar önce
Afferin
Mehman Huseynov
Mehman Huseynov Aylar önce
Saçımı toplarmısından sonra bolat demesini bekledim ama demedi bu ne arkadaş.
minoş şeyler
minoş şeyler Aylar önce
Ama burda 1 toka veriyor kiraz ama sonra 2 toka oluyor ben anlamadım sanırım çekim hatasıdır
Ozcan Dincer
Ozcan Dincer 3 aylar önce
♥️♥️♥️
Nihed
Nihed 3 aylar önce
Bolat family ✨💜
😜حلاتي بضحكاتي😜
😜حلاتي بضحكاتي😜 3 aylar önce
Çok güzel kiraz yaaa 💜🌹😂
GİZEMLİ KELEBEK 🍒🦋
GİZEMLİ KELEBEK 🍒🦋 3 aylar önce
Kirazın herşeyi serkana yaptırması
Eshita Sharma
Eshita Sharma 3 aylar önce
😍🔥
Eshita Sharma
Eshita Sharma 3 aylar önce
🔥🥵
Eshita Sharma
Eshita Sharma 3 aylar önce
🔥🔥🔥🔥
Mira Mae
Mira Mae 3 aylar önce
😂😂😂
ayee
ayee 3 aylar önce
Yeni bölüm gelene kadar bunları izleyen ben
berfin Bb
berfin Bb 3 aylar önce
Hande erçelin oyunculuğu çok ama çok kötü . Kendisi çok tatlı çok akıllı olabilir ama oyunculuk konusunda gerçekten berbat. Keşke eğitimlerle vs ile toparlasa
Yakub ozboga
Yakub ozboga 3 aylar önce
Merhaba
Minnoş Kuş
Minnoş Kuş 3 aylar önce
Çok komik bir dizi
Sude Çetin
Sude Çetin 3 aylar önce
Ful izlemek için ne kadar daha beklememiz lazım
Özgül Arslan
Özgül Arslan 3 aylar önce
Hayatım da bu kadar itici bir çift görmedim
Esra Doğan
Esra Doğan 3 aylar önce
Serkan saç toplamasın bilmiyorsa kendi saçını nasıl yapıyor 😂😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Lyca Catchuela
Lyca Catchuela 3 aylar önce
okay kahit wala akong maintindihan😂
Esma Doğan
Esma Doğan 3 aylar önce
Eda = neden bir tane toplamıyorsunuz ne yapıyorsunuz kızın saçına Serkan= böyle daha pratik
Sez Kun
Sez Kun 3 aylar önce
Kiraz’ın bu erkekler ne beceriksizler demesi
Nadya
Nadya 3 aylar önce
Bu film yuragimdan joy oldi.😍😍😍🥰🥰🥰🥰Turk seriallariga gap yo'q.Tatli bir hikaye😇😇😇😇😇😇😇Chok sog olun film oyunchilari.Rejissyor,hammalariz.🤗🤗🤗🤗🤗Bravooooooooo.Superrrrrrrrrr.❤❤❤❤❤❤❤👏👏👏👏👏👏
ff.gamer.16
ff.gamer.16 3 aylar önce
Kiraz çok tatlı
Korean Kpop Idol bts
Korean Kpop Idol bts 3 aylar önce
English please 😭😭 I like the movie But I don’t understand from phillipines🇵🇭
Melike Baltaci
Melike Baltaci 3 aylar önce
Çok şımarık kız hiç tatlı değil
Sevcan Karadere
Sevcan Karadere 3 aylar önce
Kızım sacini ne yaptılar 🤣🤣🤣🤣
Zeren BEKİROĞLU
Zeren BEKİROĞLU 3 aylar önce
Çekin Hatası: O kollukları daha önce kimse şişirmedimi niye Serkan hastalık hastası olmasına rağmen eriği ağızdan ağız yiyemezden hem daha önce başkasının ağzına değmiş hemde plastiği ağzına sokuyor
🈳purplepink🈹
🈳purplepink🈹 3 aylar önce
Engin ve erdem olmasa dizini tadı olmucak
Eylül ikra acar💦🍓
Eylül ikra acar💦🍓 3 aylar önce
Ben şu küçük kizi çok tatlı
Sevinc Şahbazova
Sevinc Şahbazova 3 aylar önce
Güzel
ilayda ilbaş
ilayda ilbaş 3 aylar önce
Bu ne kadar migde bulandırıcı bi sahne yani eda ve Serkan sahnesi
yiğit
yiğit 3 aylar önce
of ya bu erkekler çok beceriksiz 😂
Semra Erdem
Semra Erdem 3 aylar önce
Ben encok engine guldum serkani tutamiyorrr ne cektiler enginle meloo cok guzel arkadaslar
Sevinc Şahbazova
Sevinc Şahbazova 3 aylar önce
Eda dönüceksin!
طبخات سهلة Easier cooking with me
طبخات سهلة Easier cooking with me 3 aylar önce
bu sahni çokkkkkkkkkkkkk güzell💘💘💘💘💘💘♥️🤤🤤🤤♥️♥️
Nəcəf2021
Nəcəf2021 3 aylar önce
Biri de çıkıp demiyo ki saç toplamayı bilmeyen Serkanın saçını annesimi topluyor?😅
Sevinc Şahbazova
Sevinc Şahbazova 3 aylar önce
Dönüceksin
Kayra Tezcan
Kayra Tezcan 3 aylar önce
Saç toplamayı bilmeyip nasıl kendi saçını topluyorsun ? kfjefj
Hatice’nin Dünyası🌈
Hatice’nin Dünyası🌈 3 aylar önce
Yaaaaa kiraz sen çok tatlısın..❤️
@ Ceyda ??
@ Ceyda ?? 3 aylar önce
😂😂😂
✨Nil A.✨
✨Nil A.✨ 3 aylar önce
Eda’nın flip flop’tan topuklu sandalet e geçişi müq🤣🤣
Victoria E
Victoria E 3 aylar önce
😍😍😍
Kuruluş Osman KlipLer
Kuruluş Osman KlipLer 3 aylar önce
Kıraz değil 🐁😂
Aysel Özkan
Aysel Özkan 3 aylar önce
Bu tatlı çocuk geleceğin muhteşem oyuncusu olacak gibi. Şimdi de muhteşem . Çok tatlı.
~Nursima~
~Nursima~ 3 aylar önce
Kirazın tatlılığı der susarım 💕
Nisa ÜLKER
Nisa ÜLKER 3 aylar önce
Çok tatlı olmuş saçını açınca gerçi hep tatlıııı
Fatma ÇELİK
Fatma ÇELİK 3 aylar önce
Serkan sen birtanesin👍
Fatma ÇELİK
Fatma ÇELİK 3 aylar önce
Hande gūzelim deme bir sivilcim yeter zenginim deme bir kıvılcım yeter serkanın elini bırakma
ISLAK ISLAK YOUTUBE
ISLAK ISLAK YOUTUBE 3 aylar önce
Sen çal kapımı dizi klipleri var izlemenizi tavsiye ederim
Ecrin Kuzu
Ecrin Kuzu 3 aylar önce
Arkadaşlar eğer 42. Bölümü full izlemek isteyenler için sen çal kapımı ınstagram hesabının biyografisindeki linke tıklayarak bölüm adını girerek izleyebilirsiniz bu sen çal kapımı dizisinin tüm bölümleri için geçerlidir (yorumumu beğenerek üstte kalmasını sağlayabilirsiniz) ☺️
deniz k
deniz k 4 aylar önce
Hande erçel berbat oyuncu
Abidin Aykul
Abidin Aykul 4 aylar önce
Ben de istiyorum lann böyle tatlı şeker bir tane hatta bir tane değil 3 tane istiyorum
Nazile Duman
Nazile Duman 4 aylar önce
Serkanin sacinin toplanmasi peki jejwjwjw
özge şahin
özge şahin 4 aylar önce
Kıraz çççççççoooooooookkkkkkkkkkk tatlı
Esranur Çoban
Esranur Çoban 4 aylar önce
Serkan: Havuza giricek Engin: girsin Serkan: Nekadar güzel
•» Jhunkook'un minik cooky'si«•
•» Jhunkook'un minik cooky'si«• 4 aylar önce
Hande erçel öğkkk
Melek Naz Kaya
Melek Naz Kaya 4 aylar önce
Maya ❤😥
Busenur Gülcan
Busenur Gülcan 4 aylar önce
Serkan robotluktan çıkmış galiba artık sloganımız " EDA ROBOT YILDIZ" 😅
Isabel Martín Soler
Isabel Martín Soler 4 aylar önce
Çok tatlı ya!
Maria Bonilla Carmona
Maria Bonilla Carmona 4 aylar önce
Que linda es
Hilal Gün
Hilal Gün 4 aylar önce
Sac toplamayi bilmeyen serkan bolatin saci toplu 😂
Nisa ÜLKER
Nisa ÜLKER 4 aylar önce
🤣🤣😂😅😅🤣😂
Nisa ÜLKER
Nisa ÜLKER 4 aylar önce
Erkekler çok beceriksiz (haklı Bi saç toplayamadınız)
nhnuhb huhu
nhnuhb huhu 4 aylar önce
Kirazın kızı olduğunu öğrendi mi
•𝘸𝘳𝘪𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘢•
•𝘸𝘳𝘪𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘢• 4 aylar önce
Kiraz resmen diziye renk kattı iyiki gelmiş 🍒 ❤️
JİMİN BTS
JİMİN BTS 4 aylar önce
Serkanın saçının bağlı olması bence o saçını çözse ve kestirse herşey düzelicek gibi
Bla Bla
Bla Bla 4 aylar önce
1:19 durdurup serkana bakın ĞDALNSKALSNAN
Selina Contes
Selina Contes 4 aylar önce
gerçekten saçmalık ya
SEVA💞
SEVA💞 4 aylar önce
Amanımm bunlar çook güzel bir aile olacaklar şahsen ben söylüyorum 😅😅
Jessica Vázquez
Jessica Vázquez 4 aylar önce
No entiendo nada... Pero ame la escena 😍
Ecrin Bilge
Ecrin Bilge 4 aylar önce
Serkan'ın Engin'i çağırması Enginin de "Benim kız çocuğum yok ki erkek çocuğum var." demesi... 😂
flori tilve
flori tilve 4 aylar önce
I love kiraz ♥️♥️🍒🍒🍒🍒
Gamze Aydın
Gamze Aydın 4 aylar önce
Ayy allah'ım yarabbim of gül gül öldüm burda Kiraz'da diyo "Bu erkekler çok beceriksiz" ah Kiraz ah babanın Serkan olduğunu öğrenince ne tepki vereceksin acaba
Stories Becerra
Stories Becerra 4 aylar önce
Jajajaja no entiendo bien pero me imagino lo que decían 😂😂😂✨❤️
Deniz
Deniz 4 aylar önce
*Serkan:* Ne kadağr güzeğl *Engin:* Abi güzeğldir değ yağni ehps... Etten kemikten bi insağn... Abağrtma yaniğ... *Yine Engin:* Abi yapma yapma *Serkan:* Ne demek yapma, yanına gidiceğm *Engin:* Yapmağ abi Serkan valla yapamam tek başıma *Serkan:* Yoğk yoğk yoğk... Bak... hAvUzA gİrİp HaVuzDaĞn ÇıkıCaĞM VaLLa İşE yArıCaK *Serkan Bolat skilleri sösösmslslelsl*
Shamira Jael Ramirez
Shamira Jael Ramirez 4 aylar önce
Hahahaha,Engin
Sevim Karahan
Sevim Karahan 4 aylar önce
Râbiaya haķsizlik edıyoŕsunuz ümut guĺşahin kukĺasi oñce ķöñuşmâyi ögreñ ķöseĺı jétöñü bıŕaķ düsmuyör
Dilcia Rodriguez
Dilcia Rodriguez 4 aylar önce
que es lo q dicen??😂
Çift Bilet
Çift Bilet 4 aylar önce
"Neden herkes birinin sözünü yazıyor?" -Nikola Tesla
avakin delisi
avakin delisi 4 aylar önce
Kiraz biliyormu babasının kim olduğunu
Earth Angel
Earth Angel 4 aylar önce
bilmiyor, bölümün en sonunda Eda Serkana söyledi babası olduğunu ama haftaya Kiraz da öğrenir.
지민의 새끼 손가락
지민의 새끼 손가락 4 aylar önce
Serkan: Ben saç toplamasını bilmem Ben: Senin saçınıda zaten ben bağladım jsjjshsj
Ss Ss
Ss Ss 4 aylar önce
Bu kızı çok mu aramışlar fazla itici sevimlilik desen hiç yok
Məleykə Məmmədzadə
Məleykə Məmmədzadə 4 aylar önce
Serkan: Havuza dalıp havuzdan çıkıcam😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Wems Fateh
Wems Fateh 4 aylar önce
Kiraz çok tatlı yağğ
Firuzan K.
Firuzan K. 4 aylar önce
Çocuk şimdiden genç kadın olmuş genç kadın olunca çocuk da olamayacak ayrıca şu zengin adam fakir kız modundan bi sıyrılın ve hande erçel yeteneksiz neden bu kadar pirim veriliyor ve zorla bu dizi devam ediyor hangi yönden ele alırsanız alın elle tutulur yanı yok aptallara göre
Earth Angel
Earth Angel 4 aylar önce
siz de einstein oluyorsunuz demek ki, değerli vaktinizi buraya bu yorumu yazmakla harcamayın, gidip atomu falan parçalayın.
Elif
Elif 4 aylar önce
💗😂
Just Human
Just Human 4 aylar önce
adamın adi serkan, bolat değil
pandora kutusu
pandora kutusu 4 aylar önce
Serkan su saclarini eski haline getir ya
Alfa Beta Teta
Alfa Beta Teta 4 aylar önce
Minicik kızı medya kölesi haline getirmişler
Mahya Donyabin
Mahya Donyabin 4 aylar önce
Kiraz: bu erkekler ne beceriksiz Ben: ay aklimi okudun
Edser&Eszan klip
Edser&Eszan klip 4 aylar önce
eda cook açık giymiş yaaa serkan cook kıskandı
Aline Castro
Aline Castro 4 aylar önce
As cenas entre pai e filho são as melhores. Não quero que isso acabe nunca 😩🤏
Nouf Miyy
Nouf Miyy 4 aylar önce
😍😍😍😍
fet ddn
fet ddn 4 aylar önce
If Serkan doesn't know how to tie hair, how does he tie his own hair? 😂🤗
Berkan Türkoğlu
Berkan Türkoğlu 3 aylar önce
Hahahahaha we Said this bro haha
Doga Kaya
Doga Kaya 4 aylar önce
Bunu izlerken altıma yaptım
ceylin avcı
ceylin avcı 4 aylar önce
kiraz edanın mı kızı
ceylin avcı
ceylin avcı 4 aylar önce
@🖇nisa🖇 bi şey daha sorabilir miyim
🖇nisa🖇
🖇nisa🖇 4 aylar önce
@ceylin avcı ne demek
ceylin avcı
ceylin avcı 4 aylar önce
@🖇nisa🖇 peki teşekkürler
🖇nisa🖇
🖇nisa🖇 4 aylar önce
Evet yani edserin kızı
Ersin Aydemir
Ersin Aydemir 4 aylar önce
Sayın seyirci ve arkadaşlar lütfen dizilere sinemaların psikolojik esiri olmayalım sanatci ve oyuncu cok farklıdır lütfen kendimizi böyle dizilere vakit geçirerek aldanmayalim İslam ahlakına ve kültürel değerlerimize uygun olmayan dizi izlemiyelim ben burada oyunculara saygı duyarım çünkü oyuncuya nasıl bir rol verilirse işleri gereğini yaparlar fakat seyirciye bu sahne ile olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar kültürel değerlerimize saygısızlık olur buradan mF yapım şirketi ne söylüyorum bu dizi final yapsın ama anlamlı bir şekilde çünkü her şey dizi değil aile menfaatidir hiç bir şey ailemiz ve huzurunuz sagligimizdan önemli değildir buradan yorum paylastim eğer diziyi seven arkadaşların aynı bölümleri izleyebilirsiniz kendinize iyi bakin
Rabia DÜLGER
Rabia DÜLGER 4 aylar önce
Kan çekiyor iste..Kiraz çoktan baba figürü olarak Serkan'i almış
Mutlu aile tablosu... - Sen Çal Kapımı 46. Bölüm
4:20
Kıskanç bir Bolat... - Sen Çal Kapımı
5:58
Sen Çal Kapımı
görünümler 4 Mn
Beni Bu Geceden Öldür
2:38
Kurtuluş Kuş - Topic
görünümler 446 B
GERÇEK HAYATTA SQUID GAME OYNADIK!
16:07
Betül Çakmak
görünümler 355 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 200. Bölüm Fragmanı | Yeni Sezon @atv
1:21
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,2 Mn
Sevinç çığlıkları! - Sen Çal Kapımı 50. Bölüm
1:53
Sen Çal Kapımı 43. Bölüm
2:10:09
Sen Çal Kapımı
görünümler 5 Mn
İyi ki doğdun kızım! - Sen Çal Kapımı 43. Bölüm
7:23
İyi ki geldin baba! - Sen Çal Kapımı 45. Bölüm
4:33
Sen Çal Kapımı
görünümler 2 Mn
Köfte sevdası... - Sen Çal Kapımı 42. Bölüm
5:27
Sen Çal Kapımı
görünümler 2 Mn
Arabada yer yok... - Sen Çal Kapımı 42. Bölüm
2:05
Sen Çal Kapımı
görünümler 597 B
Aynı odada kaldılar... - Sen Çal Kapımı 45. Bölüm
8:03
Can'ı istemiyorum... - Sen Çal Kapımı 49. Bölüm
2:52
Sen Çal Kapımı
görünümler 523 B
Serkan ve Kiraz (+ Eda) - funny moments
5:14
LuvSamS _
görünümler 622 B
Beni Bu Geceden Öldür
2:38
Kurtuluş Kuş - Topic
görünümler 446 B
GERÇEK HAYATTA SQUID GAME OYNADIK!
16:07
Betül Çakmak
görünümler 355 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 200. Bölüm Fragmanı | Yeni Sezon @atv
1:21
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,2 Mn
Gönül Dağı 37. Bölüm
2:26:16
Gönül Dağı
görünümler 907 B
Neden herkes bu diziden bahsediyor? Squid Game
17:31
Barış Özcan
görünümler 2,2 Mn