Pi Cemiyeti - Bölüm 4 - ÖN YARGI - AYÇİN ASAN - EVET NE SÖYLÜYODUK

  görünümler 48,184

BaBaLa TV

Yıl önce

BenReha, #picemiyeti ile her Perşembe radyo programının yanı sıra artık Babala TV’de.
Her hafta yeni konunun yanı sıra sürpriz konuklar da bu videolarda karşınıza çıkabilir.
Babala TV
TRshow Kanalımız ► goo.gl/2Vnde5
Instagram ► goo.gl/fz5NeG
Facebook ► babalativi/
Twitter ► goo.gl/7MFzrM
Ben Reha & Pi Cemiyeti
TRshow Kanalımız ► trshow.info
Instagram ► benreha
picemiyeti
Facebook ► picemiyeti/
Twitter benreha
picemiyeti
#babalatv #benreha #picemiyeti
İzlediğiniz için Teşekkürler. .

Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv .
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv .
👉Babala TV TRshow kanalına abone olmak için: bit.ly/BabalaTV
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv

YORUMLAR
Pi Cemiyeti
Pi Cemiyeti Yıl önce
Ön yargı hakkında görüşlerinizi bekleriz. Kendimizi geliştirmeye çalışıp haftaya sizce ne konuşmalıyız sormak isteriz? :)
Elif Badur
Elif Badur Yıl önce
Döner dönmez gece külübesinde bir Emir Can İğrek görmek güzel olurdu bence..
Ali Erden
Ali Erden Yıl önce
Abi kim nederse desin çok iyisin be. Bu arada abi ahlak nedir ile ilgili bir video yaparsanız çok sevinirim.🙂 Bu arada eğer yaparsanız diye söylüyorum eskiden ilk okulda okutulan "Denemeler" kitabında ahlakla ilgili çok iyi sözler de vardı.🙂
DC Doğalgaz
DC Doğalgaz Yıl önce
(Caner İNANÇ) Daha önce radyodan takip edemediğim için çok üzülüyorum bu videolarınızı izledikçe. Çocukluk döneminizden bir arkadaşınızı gördüğünüzde mutlu olursunuz, tam işini gücünü hayatını soracak olursunuz ve bakarsınız ki aranızda elektronik bir cam var, tek taraflı görüntü veriyor. Sizdeki gururdur kıskanç değilseniz. Peki o sizi hatırlıyor mudur? Gurur mu duyarsınız yoksa onunla aynı havayı solumuş olmanız size "orada ben olacaktım" mı dedirtir? Ben gurur duydum, anılarım depreşti ve buraya uzun uzun yazma gafletinde bulundum =) Tebrikler, daha da ileriye gitmeniz dileği ile =)
hilâl sönmez
hilâl sönmez Yıl önce
Nan(körlük) çok iyi olurdu bence abi.
Freud froyduva
Freud froyduva Yıl önce
Pi Cemiyeti hazır ön yargıdan girmişken şeyle devam eder misiniz, sosyofobi?
Süleyman Holep
Süleyman Holep 3 aylar önce
hiç sevmedim
Aziz Akıllı
Aziz Akıllı 8 aylar önce
Ayçin abla yıllardır takip ediyorum seni yıllardır değişmeyen tek sanatçılardansın.😄😄
Merve Civan
Merve Civan Yıl önce
Abi seni radyodan dinlerdim (sınava hazırlandığımdan bu aralar o saate kadar kalamıyorum ama :) ) TRshow da gördüğümde sevindim yeni bi ortama geçiş yapmana. İlk izlediğim programının 4. Bölüm olması ayrı bir tuhaf ama iyi iş yapacağını düşünüyorum. 20 dakikalık hem uzun uzadıya vakit almayan hem de dolu ve keyifli bir bölümdü. Fikir verme konusuna gelince de ön yargı vs gibi konuşulması gereken bu konularla devam edebilirsiniz diye düşünüyorum. Yeni fikirler de gelebilir tabi benimki biraz sönük gibi :)
KRO MAN
KRO MAN Yıl önce
Ogi pinç nerde
YİTİK
YİTİK Yıl önce
Babanın oğlu Kemal ne zaman geliyo ?
Muhammed Fatih BULUT
Muhammed Fatih BULUT Yıl önce
Ohaaaaaaaa😁🙏🙏🙏🙏
serkan ozyurt
serkan ozyurt Yıl önce
Ne anlatıyorsun ağa sen!!!!
Elif Badur
Elif Badur Yıl önce
Ön gargı iyidir ya sonradan üzülmektense önden tetbir almak diyebiliriz. Aynen ya bence bu.
Zeki Koskdere
Zeki Koskdere Yıl önce
Babalaya gecmeniZ çok güzel olmuş sizin ekipteki çocuklar bizim mahalleden basaksehirden inşallah onlarda beraber dir hala sizle
eren aydemir
eren aydemir Yıl önce
trshow.info/on/RZngVKvIavzorIpkhQUsvg.html ENGELLİ BİR KARDEŞİMİZİN ŞİİR KANALIDIR LÜTFEN DESTEK OLALIM
Sevgi Ceylan
Sevgi Ceylan Yıl önce
Anı yaşa sanırım bunu biz uydurduk önyargılarına güven abim o seni kötülüklerden koruyacak şüpheli olmayan insan öğrenemez derler şüphe önyargı merak dogru kullanıldığında insanı geliştirir yanlış aşırı duygular ister olumlu olsun ister olumsuz insanı içten bitirir... felsefe gibi oldu tek başıma butun gün çok boş vaktim var ondan sanırım 😅🤗
Sevgi Ceylan
Sevgi Ceylan Yıl önce
Abimmm bizde seni çok seviyoruz 🤗🥰🥰🥰
Sevgi Ceylan
Sevgi Ceylan Yıl önce
İçindeki iyiyi gören senden öğrenen kazandığını görmek isteyen insanlarla birlikte ol abim yüreğine sağlık 🙏🏻🌹 insanın en büyük eksikliği yaşadıklarını kabullenememek olumsuz koca bir hafta geçirdim sanırım ben de kabullenemeyen bir eksiklik yaşıyorum ya da bilmiyorum yalnızlıktan mı yoksa sevdiklerimle bir arada olamak mı yorgunum bazen yaşamı kaçırdığımı görmemek için günlerce uyumak yoksa aklımı kaçırıp kendimle konuşmak mı ikisi de kötü ve sanırım kendimi kabullenmeyi hiçbir zaman öğrenemeyeceğim Teşekkür ederim #benreha abim #picemiyeti m #babalatv 🤲🌹🙏🏻 önemli not #picemiyeti m ben hep seni seviyorum iyikim iyiki varsın 🤲🌼🌹🤲🎶🕊
Ozzy33 Tok
Ozzy33 Tok Yıl önce
S. U. S. A. M
ZafKe
ZafKe Yıl önce
Babacım sen ne anlatıyorsun sabahtan beri ?
Enes Baki Korkut
Enes Baki Korkut Yıl önce
Yeni mevzular istiyoruz +1 🇹🇷
The Pigeon TV
The Pigeon TV Yıl önce
güvercin sevenleri kanalıma beklerim the pigeon tv
Abdullah D
Abdullah D Yıl önce
Boş
Ali Erden
Ali Erden Yıl önce
Abi kim nederse desin çok iyisin be. Bu arada abi ahlak nedir ile ilgili bir video yaparsanız çok sevinirim.🙂 Bu arada eğer yaparsanız diye söylüyorum eskiden ilk okulda okutulan "Denemeler" kitabında ahlakla ilgili çok iyi sözler de vardı.🙂
Ayşegül A
Ayşegül A Yıl önce
Ayçin, sen harika bir kadınsın! İnanılmaz bir ses, iyi ki seni dinleyebiliyorum. Çok kalp Ayçin. 💜
Coşkun Koçer
Coşkun Koçer Yıl önce
👏👏👏
malakarakful
malakarakful Yıl önce
gayet güzel görünüyordu memeler. sırf meraktan klibi seyrettim. ben sevdim. seviyorum.
Zeliha Ceylan
Zeliha Ceylan Yıl önce
Oğuzhan'ı radyo programına konuk almıştın kaçıranlar için umarım tekrarı olur🤗 kesinlikle iyi ki yayındasın👏
Semih Sertaş
Semih Sertaş Yıl önce
Bize bu günlerde bir Büryan turu gözüktü 😂😂
Yaşar DEMİRDELEN
Yaşar DEMİRDELEN Yıl önce
Cemiyetin bize verdiği değeri bizde cemiyete verelim de karşılığı olsun. Yorum atalım. Bu yorum 1
Yaşar DEMİRDELEN
Yaşar DEMİRDELEN Yıl önce
Cemiyetin bize verdiği değeri bizde cemiyete verelim de karşılığı olsun. Yorum atalım. Bu yorum 1
Oyanur Gözüdok
Oyanur Gözüdok Yıl önce
Anason eksik 🤦‍♀️
merdümgriz z
merdümgriz z Yıl önce
iyi ki cemiyet. 🌹
Mustafa Yoldaş
Mustafa Yoldaş Yıl önce
Aycin ablanın en çok dinlediğim şarkısını burda bulunca mutlu oldum :)
Zeynep Kaya
Zeynep Kaya Yıl önce
O zaman gidip biraz Ayçin dinleyip ciğerimizi deşelim.....
Mehmetali Balik
Mehmetali Balik Yıl önce
Reha baba boynun yok haberin var mı ? :)
Erhan ACET
Erhan ACET Yıl önce
Ben bu kızı nasıl duymadım daha önce lan
KEREM ÜNAL
KEREM ÜNAL Yıl önce
hobaaaa
Bi Yaşam
Bi Yaşam Yıl önce
Radyo Kısmını Bilmem Ama Tatava Kısmını Geçsen Bence Güzel İçerikler Çıkarabileceğini Düşünüyorum... Girizgah Kısmını ve Olumsuz Yorumlara Fazla Takılmasan Daha Lezzetli Olabilir...
Kuzey Zayer
Kuzey Zayer Yıl önce
Yok moruk beceremiyorsun.
Şahin Acar
Şahin Acar Yıl önce
Yine harikayız 👍❣️
Muhammed Seccad Benli
Muhammed Seccad Benli Yıl önce
Sevmeyi seven Geçmişi yad edip üzülmeyi seven Bi ben miyim?
Hazal Dadaş
Hazal Dadaş Yıl önce
Ciğerimizi bi kenara bırakalım gece kulübesinde ❤
Gurkan Coşkuner
Gurkan Coşkuner Yıl önce
Dayi sen niye bos bos konusuyon ki
melike toprak
melike toprak Yıl önce
Ayçin abla nankör kediyi uzun versiyon söyle de ciğerimiz paramparça olsun nolur, içtenliğine bin teşekkür🌺
M. Salah
M. Salah Yıl önce
Ayçin Asan sesinize sağlık.
KOMEDİ ADAM
KOMEDİ ADAM Yıl önce
arkadaşlar kurbanınız olayım videoları mi izleyin ihtiyacım var 😂😂
Qoshqar Amanov
Qoshqar Amanov Yıl önce
Başarılar👍
Rahime Dalkilinc
Rahime Dalkilinc Yıl önce
Bu yorgun kırık dökük hikayede adı bende saklı...
Rahime Dalkilinc
Rahime Dalkilinc Yıl önce
Ahh bee ayçin abla yaktın bizii... Cemiyete de gel lütfen ❤❤
Emrah yılmaz
Emrah yılmaz Yıl önce
Adıda sevdasıda bizde saklı ayçin abla yaktın bizi yine
Abdul Uygur
Abdul Uygur Yıl önce
Allahın yok mu senin be
hilâl sönmez
hilâl sönmez Yıl önce
Gözünün altındaki o küçük karanlıklara kadar mükemmel bir insansın abi.
hilâl sönmez
hilâl sönmez Yıl önce
Cemiyette kavruluyoruz*
hilâl sönmez
hilâl sönmez Yıl önce
Kimler mi seni koruyup kolluyor? O nasıl soru mübarek. Perşembe gecesi + birtakım cumartesiler + birtakım dualar babajım. Var ol
Asli Efe
Asli Efe Yıl önce
👏👏👏👏
Nadire Pamuk
Nadire Pamuk Yıl önce
' nasıl hoş bir bölüm ayyy çok sevdim yahuu 😁😊🥰🌹💜💞
cemiyetten papatyaya
cemiyetten papatyaya Yıl önce
Çağımızın en büyük cehaleti ön yargı
Sefa Dalkıran
Sefa Dalkıran Yıl önce
Selamun aleykum aleykum selam
Busenur Erdinç
Busenur Erdinç Yıl önce
O zaman iyi kiiii 💙💙
Alperen Uysal
Alperen Uysal Yıl önce
Ciğerimizi söktün Ayçin abla ❤️
Oguzhan Topcu
Oguzhan Topcu Yıl önce
Bu video dan çıkıp klibe memeler için gidicek adamlar var vaziyet alın burası karışacak
Gurkaaan89
Gurkaaan89 Yıl önce
Ayçin başka bir boyut harbiden.
fethiye yıldız
fethiye yıldız Yıl önce
Ayçin Asan gelmiiişş çok da güzel olmuş❤❤
Fatma Şahin
Fatma Şahin Yıl önce
2:00 gerçekten dinlemekte zorlandım
İshak Yüksel
İshak Yüksel Yıl önce
Vidyoyu izlemeden diz like atanlar sevmiyoruz abi bu adami koymayin artik ya
Emin Yilmaz
Emin Yilmaz Yıl önce
Babala tv ye gecmeden once benim de ön yargılarım vardı acaba diye..fakat pozitif olarak. ama zaman gectikce farkettim ki radyo ayrı bir his.. burası ayrı bir his.. hatta 23.59'a kadar bazen 4-5 kere izliyorum.. hem zaman geciyor hem izlenme artiyor 😂 .. iyi ki cemiyet 🍁 #picemiyeti
Can Lale
Can Lale Yıl önce
Aslında herkes önyargı denildiğinde sadece kötü yargıların önyargı olduğunu sanıyor. Zannımca, sadece kötü yargılar değil iyi yargılar da bir önyargıdır.
Akveran Akveran
Akveran Akveran Yıl önce
Eh sizi be.. Harika.. Çok çekicisiniz.. Mükemmelsiniz.. :)) Zihin açıcı.. Kime ne.. İyi ki.. 🌼 🕊️ ✌🏻 💙
Dilan Özdemir
Dilan Özdemir Yıl önce
Kapanışta aydınlanma yaşadım
Mustafa Kanar
Mustafa Kanar Yıl önce
Ön yargı bizim insanımızda egoist bir durum haline geldi Tdk daki anlamını yitirdi çoğu cümleler gibi
Kadir Sağır
Kadir Sağır Yıl önce
Abi mükemmel ya Ayçin bee sevdiğim şarkıyı ne kadar da güzel söylüyor bu kadını dinlemeye doyamıyorum.
imdat günes
imdat günes Yıl önce
bence basligi sisman ,önyargi,meme olarak degistir :)
Akveran Akveran
Akveran Akveran Yıl önce
Ön Yargı :Kișisel bozukluk. Seviyoruz İnsanları yargılamayı niyesini bilmeden. 🌼 🕊️ ✌🏻
Damla Soysal
Damla Soysal Yıl önce
Mutluluk en çok onun hakkı...
Dara BAKIRCIOĞLU
Dara BAKIRCIOĞLU Yıl önce
Fikrini değiştiremeyenler, hiçbir şeyi değiştiremez. Önyargılarından kurtulamayanlar, hiçbir insanı anlayamaz. Emeklerinize sağlık yine yeniden harikulade bir bölüm olmuş. Yolunuz açık olsun ❤
Okan Kızıl
Okan Kızıl Yıl önce
' - Mesela Bu Format a karşıyım Bana Çok İtici Geliyor Bu Bir Ön yargı Meselesi Mi ? Yoksa Zevk Meselesi mi ?
serdar karakurt
serdar karakurt Yıl önce
Haydaaa
Ozan asn
Ozan asn Yıl önce
6:42 evet ne söylüyorduk
Göksu Kırköse
Göksu Kırköse Yıl önce
Mikemmel
Mehmetcan koçder
Mehmetcan koçder Yıl önce
Yerimizi aldık Reha Başkan #picemiyeti
Harun Emre Katmış
Harun Emre Katmış Yıl önce
Oldukça eğlenceli bir bölüm olmuş 🤙🏼🤙🏼
Köpek Balığı
Köpek Balığı Yıl önce
ilklerdeniz yine :D
cemre m
cemre m Yıl önce
Haftaya görüşürüz babajım
Emre Tüter
Emre Tüter Yıl önce
Müthiş bir bölüm olmuş 💯💯
Ömer İmeci
Ömer İmeci Yıl önce
Başarili seni sevdim şişko 🤩🤩
Damla Soysal
Damla Soysal Yıl önce
6 saniyede nasıl ciğer deşilir gördük 🤦‍♀️
Azize Yeşilova
Azize Yeşilova Yıl önce
Günümüzde önyargı denen eylem instadaki fotolara göre yapılıyor. Ya da bana öyle geliyor olabilir tabi...🙂
Fatih ESKİCİOĞLU
Fatih ESKİCİOĞLU Yıl önce
*Ayçin ASAN* ❤️
Mali Pişman İnsanlar Cemiyet'inden
Mali Pişman İnsanlar Cemiyet'inden Yıl önce
Severek izledim beğendim müthiş ❤️❤️❤️
Mali Pişman İnsanlar Cemiyet'inden
Mali Pişman İnsanlar Cemiyet'inden Yıl önce
Müthiş bir bölümdü emmi artık şu bölümleri 30 40 dakikaya çıkartsan olmaz mı hemen bitiyor 😔
eşref ağlamaz
eşref ağlamaz Yıl önce
3-5 kere beğenemiyor muyuz ya sadece Ayçin Asan için 3 kere beğenmek istedim
cemre m
cemre m Yıl önce
Bu bölüm sanki diğerlerinden daha fazla güzel olmuş yahu ❤️
Ecem Akgul
Ecem Akgul Yıl önce
❣🌸
cemre m
cemre m Yıl önce
14:40 hey Adil Han heeey
Emir Aziz Çetin
Emir Aziz Çetin Yıl önce
Önlerindeki kupalarda Bira olduğuna o kadar eminim ki 😂😂😂
Evet Ne Soyluyoduk
Evet Ne Soyluyoduk Yıl önce
Emir Aziz Çetin 🤣
Seda Akfırat
Seda Akfırat Yıl önce
Abi bölümün güzelliği ♥️
Tuğçe Yurttaş
Tuğçe Yurttaş Yıl önce
Pi cemiyeti ❤️✌🏻
Furkan Apalak
Furkan Apalak Yıl önce
🌹🤗
Damla Soysal
Damla Soysal Yıl önce
Hoşgeldin abim iyi ki 🥰
Nur Polat
Nur Polat Yıl önce
dört dörtlükk bir videooo bee
Melike Meryem
Melike Meryem Yıl önce
Perşembe'yi seviyorsak sebebi sensin Reha başğğan
Engin Onur
Engin Onur Yıl önce
Ya babala tv deki bütün programları çok seviyorum
PrehistorikTV
PrehistorikTV Yıl önce
Merhaba hoş geldiniz, yanlış anlamayın ama radyo programında değiliz , her videonuz da radyo ile ilgili söylemlerde bulunuyorsunuz fakat artık çevrimdışı bir video platformundasınız. Lütfen offline video işine entegre olunuz. Çok hızlı gelişen ve artık tv+radyo programlarının yerini almakta olan bu portalı çok iyi adaptasyon ile başarabileceğinizin kesinlikte farkındayız. Oğuzhan Bey'de farkında ki sizi kanala entegre etti. Umarım çok daha iyi işlerde ve ciddi izlenmeler ile ilerlersiniz. Lütfen söylediklerimi yanlış anlamayın. Radyo kelimesi videolarınızda geçmekte o yüzden uyarıda bulunmak istedim. Saygılarımla.
*-* Endless Life *-*
*-* Endless Life *-* Yıl önce
çevrimdışı ne alaka?
Pi Cemiyeti - Bölüm 5 - EGO - EMRE SERTKAYA
24:38
Covid-19 Testim Pozitif Çıktı
1:30
Ekrem İmamoğlu
görünümler 163 B
Sıla - İnandım
3:34
SilaVEVO
görünümler 618 B
Kırmızı Oda 9. Bölüm Fragmanı
1:18
Kırmızı Oda
görünümler 1,5 Mn
Pİ Cemiyeti
45:52
Gökmen Bilgin
görünümler 91 B
Loş Sohbet l Doğu Demirkol
1:05:39
NeyseNe
görünümler 477 B
Konuşanlar 15. Bölüm
1:16:53
Konuşanlar
görünümler 2,1 Mn
İbrahim Selim ile Bu Gece #14: Cem Yılmaz, Müjde Kızılkan
2:13:09
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 5 Mn
Konuşanlar 1. Bölüm / Konuk: Kaan Sekban
28:30
Konuşanlar
görünümler 2,7 Mn
Covid-19 Testim Pozitif Çıktı
1:30
Ekrem İmamoğlu
görünümler 163 B
Sıla - İnandım
3:34
SilaVEVO
görünümler 618 B
Kırmızı Oda 9. Bölüm Fragmanı
1:18
Kırmızı Oda
görünümler 1,5 Mn
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 169. Bölüm Fragman
1:06
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,2 Mn
GERÇEK HAYATTA MİNECRAFT HAYATTA KALMA DİLA KENT
11:14
Sen Çal Kapımı 16. Bölüm 2. Fragmanı
0:52
Sen Çal Kapımı
görünümler 2,6 Mn