No.1 - İnsanat Bahçesi (Official Audio) #SiyahBayrak

  görünümler 319,388

No.1

Yıl önce

Spotify: open.spotify.com/album/1KF29eJMyRaOXcalVkN2UB
Apple Music: itunes.apple.com/us/album/siyah-bayrak/1323157626
Söz / Müzik / Mix: No.1

YORUMLAR
Berat Seyfettin
Berat Seyfettin 6 gün önce
ölmek için yaşamaktan daha çok çaba sarfettim falan filan
Leyla Aslan
Leyla Aslan 14 gün önce
hala buralardayım hiç yol kat edemedim.
sabah1n besi
sabah1n besi 17 gün önce
Biz hep burdayız 2.25
ela gibi
ela gibi 20 gün önce
.
Sanans Sanans
Sanans Sanans Aylar önce
dünya 1’in sanat bahçesi.
Sanans Sanans
Sanans Sanans Aylar önce
dünya 1’in sanat bahçesi.
Cevher Yalçın
Cevher Yalçın Aylar önce
sen yap kafanı ben kafayı yaktım
EMİR UÇUN
EMİR UÇUN Aylar önce
Sözleri anlamadım ama anneme sorarım.
Mete Can
Mete Can Aylar önce
2 sene öncem seller sular gibi gözümün önünden geçiyor
EMİR UÇUN
EMİR UÇUN 2 aylar önce
Her şarkı için ayrı wallaper mı? Nerden baksan kral hareket!
BuRHaN ZaZa
BuRHaN ZaZa 2 aylar önce
*Giriş bölümü çok güzel* 🖤
Emirhan Çelik
Emirhan Çelik 2 aylar önce
Dünya 1'in sanat bahçesi
İdris arda Aydoğan
İdris arda Aydoğan 2 aylar önce
Yorum atmayın amuğa goduklarım
İdris arda Aydoğan
İdris arda Aydoğan 2 aylar önce
Hastayım ben ( ruh)
KAAN01
KAAN01 2 aylar önce
Nie
Ahmet Salim Ak
Ahmet Salim Ak 3 aylar önce
Hayvanat bahçesi degil cehennemin kendisi ve sistemi seçenler cennette şimdi sikeyim bu dünyayı geldi tanrı kılıklı bir firavun ama bil bakalım Musa kimki ben sana diyim alayını sikim
Ercan Köroğlu
Ercan Köroğlu 3 aylar önce
Çok kral bi şarkı ama bu kadar kısa olmamalıydı.belki de kısa ve öz anlattığın için bu kadar iyidir bilmiyorum
Yakup Pilav
Yakup Pilav 4 aylar önce
Toka şarkısından sonra buraya döndüm. Yeniden selamlar.
Yakup Pilav
Yakup Pilav Aylar önce
As
Can HasipZilla
Can HasipZilla 4 aylar önce
En az dinlenilen parçalarından biri, emin ol bir çok insana ilham kaynağı oluyor. Sen içinden geleni yap biz az olsak da senin arkandayız abi..
Berkay Topçu
Berkay Topçu 4 aylar önce
Emre Duman
Emre Duman 4 aylar önce
her köşesi bir hayvanat bahçesine dönmüş bu dünyada can bir sanat bahçesi
crazy boy
crazy boy 4 aylar önce
13/06/2020
elif altınsoy
elif altınsoy 4 aylar önce
Hatırası çok büyük
Enes Bozdağ
Enes Bozdağ 4 aylar önce
dünya bir hayvanat bahçesi zenginler aslan fakir sokak kedisi
Slayer
Slayer 4 aylar önce
İn sanat bahçesi
Uğur Serhat Sünbül
Uğur Serhat Sünbül 5 aylar önce
Dünya gül bana cıları sarmaz buralar xd
Yunus Emre Mutlu
Yunus Emre Mutlu 5 aylar önce
ne alaka birader?
Erhan Başarır
Erhan Başarır 5 aylar önce
her şeyiiii içtiiiiiiiiiiiiiiiiiiim ama hiçbiri geçmedii
İbrahim Gümen
İbrahim Gümen 5 aylar önce
nedense büyük üstat can abimin bu eserini dinlerken dalıp gidiyorum bana kimseye değer vermemei söyülyor yaşlanınca burlara gelip yaptığım yorumları okiyacağım simdi bol pantolan eve 70liğe gidiyom ya sabır :)
İcones
İcones 5 aylar önce
Kulaklık ile daha renkli oluyor
Arda Birgül
Arda Birgül 5 aylar önce
Spotify midir nedir ordan ezberlryip gelen bebeler hiçbizaman oldları anlamayacakdınız ●,;
adım kuzu ula yeter sormayın
adım kuzu ula yeter sormayın 5 aylar önce
Kadere inanır mısın neo..★
sadece izleyici
sadece izleyici 3 aylar önce
@adım kuzu ula yeter sormayın neo bi videoda yanıtladı inanmazmış bende inanmam
adım kuzu ula yeter sormayın
adım kuzu ula yeter sormayın 4 aylar önce
Samet Çoban sjsjsj sen neo musun? Sjsjsjsjsj
freyyabgu
freyyabgu 5 aylar önce
bu nası bi hayat ha ?
Erkan Encu
Erkan Encu 6 aylar önce
"Geleceğe Geçişimi izle Sikeyim Geçmişi"🌙
Ekrem Bilici
Ekrem Bilici 6 aylar önce
Dün gece ki olaydan sonra yine geldim
Space Şerif
Space Şerif 7 aylar önce
HipHopBahçesi
Turgut Tanrıverdi
Turgut Tanrıverdi 7 aylar önce
Mk çıldırmış ,dinliyorum
Yavuz Selim
Yavuz Selim 7 aylar önce
Şu 10 yaşındaki çocuk zenci ne muhabbeti?
Durmuş can Ata
Durmuş can Ata 8 aylar önce
Keşfedilmemiş bir şarkı çok güzel
Scientist
Scientist 8 aylar önce
Cumhurbaşkanı olmanı istiyoruz
Aley Y
Aley Y 8 aylar önce
Aga şu mükemmel parçanın niye bu kadar az dinlenmesi var
raynor's raider
raynor's raider 8 aylar önce
arkadaşlar girişdeki müzik arasında söylenen I 'hunger for battel' starcraft oyunundaki fenix'in repliklerindendir ki benimde 10 yılın üstünde oynadığım oyundur sen gerçekten özel bir müzisyensin zenci seviyoruz seni
AutoCAD Portal
AutoCAD Portal 8 aylar önce
"Doğru yolu seçtim ama yeşil ışık yanmadı".
Süleyman Efe Demirok
Süleyman Efe Demirok 9 aylar önce
yine kalbim ritimle beraber atıyor
Nival Yılmaz
Nival Yılmaz 9 aylar önce
Çok iyii
profesyonel
profesyonel 9 aylar önce
Best rapper alive...
KEMİKSİZ
KEMİKSİZ 9 aylar önce
Klip gelebilirse sevenerem
Sahra
Sahra 10 aylar önce
Dünya 1'in sanat bahçesi
oguzhanbay1r
oguzhanbay1r 10 aylar önce
her şeyi içtim ama hiç 1i geçmedi
Rumeysa Özün
Rumeysa Özün 10 aylar önce
Ölmek için yaşamaktan daha çok çaba sarf ettim....
Gwendap Official
Gwendap Official 10 aylar önce
HAVA SOĞUK ORTAM SICAK
Ali KIR
Ali KIR 11 aylar önce
Adam kocaman bir kitleye bir albüm çıkarıyor fakat dinleyiciler koca bir albümü paylaşamıyor ilginç bir döngü
Tuana Yalçın
Tuana Yalçın 3 aylar önce
kardeşim zaten kimse kimseye önermesin no.1 veletlerin elinde oyuncak olucak kadar ucuz değl değerli bir adam :)
İsmail Yücel
İsmail Yücel 11 aylar önce
Burda No.1 aslında kendi dinleyicilerine de diss atmış zaten burda anlattıkları neden rapi bırakmış olduğunu açıklıyor
Görkem Habeşoğlu
Görkem Habeşoğlu Yıl önce
Söz/müzik/mix: no1 :) dünya 1in sanat bahçesi.
deretut 46
deretut 46 Yıl önce
DUR NO 1 DİNLEYEM SONRA DERS ÇALIŞAM DİNLENİR 2 DK SONRA YA BUNUDA DİNLEYEYİM SONRA YA SONRA YA SONRA OLM LGS DE GEÇEMEDİN NEDEN BÖYLE OLDU HOCAM BENİM Bİ ŞUÇUM YOK TEK ŞUÇLU NO1İN GÜZEL RAPLARI
Game King
Game King Yıl önce
Sikiiiyim geçmişi
11
11 Yıl önce
İnsanlar yerde yatarken sikeyim eşitliğinizi
Emrain
Emrain Yıl önce
No.1 cumhurbaşkanı olsun da alkol 2tl olsun mk
Oğuz Gökçınar
Oğuz Gökçınar Yıl önce
doğum günümde yüklemiş şimdi farkettim
kasım Tune
kasım Tune Yıl önce
dünyaya tek başına söven adam sana ihtiyacımız var
Çağdaş Karakoç
Çağdaş Karakoç Yıl önce
şöyle kendine iyi bak gibi bir şarkı bidaha çıkmazmı reis
bilinmiyor bilinmiyor
bilinmiyor bilinmiyor Yıl önce
no 1 özledim seni geri dön rapin ve bu acı çeken fanların seni arıyor
Eyüp Karaköse
Eyüp Karaköse Yıl önce
@No 1 & Sagopa işsiz
Mustafa Güney
Mustafa Güney Yıl önce
BEN İLK İZLEDİM KUDURUN D
Yiğit BERKSOY
Yiğit BERKSOY Yıl önce
Anlamli sözler
ömer
ömer Yıl önce
bu nasıl müzik lan bu senin müziğin değil
MEHMET MUDARA
MEHMET MUDARA Yıl önce
Böyle iyi mi
lokumisadog
lokumisadog Yıl önce
Şarkının sonundaki dönence göndermesi... Rapi bırakmadan bize çok şey bıraktın no.1
Mefe Mertens
Mefe Mertens Yıl önce
bu şarkı nıye 160k da amk
Kroma Offical
Kroma Offical Yıl önce
Can abim be senin yazdığın şarkıları 6 yıldır takip ediyorum bir gün psikolojik sorunlar yaşadım ve ot içtim o gün boşa dinlediğimi fark ettim çünkü hiç bir şey anlamamışım yıllarca ama şimdi anlamayabiliyorum
Kadir Üretir
Kadir Üretir Yıl önce
Bu şarkı nasıl 150 bin izleniyor aklım almıyor amına koyım!
yase min
yase min Yıl önce
Geri gel
STREET YTG AİLESİ OFFİCİAL
STREET YTG AİLESİ OFFİCİAL Yıl önce
no 1 rapi bıraktın ya çok üzüldüm yaaa allah yardımcın olsun
hayierdır dayıi
hayierdır dayıi Yıl önce
istanbultR.İ.P
Esra Alhan
Esra Alhan Yıl önce
Can abiye rapi bıraktıran bu dünya bize neler yapmaz uzaya kaçalım
hayierdır dayıi
hayierdır dayıi Yıl önce
Al işte şimdi içerken kim söyleyecek
menfhi
menfhi Yıl önce
bir efsane daha aramızdan ayrıldı...
Murathan Baysal
Murathan Baysal Yıl önce
*_GERI DÖN LAN_*
berv
berv Yıl önce
durumunda gördüm, o da dinliyordu
My Angel Taehyung
My Angel Taehyung Yıl önce
*uyaklarım seyrilirse biri beni uyarsın*
Mehmet Emin Kaplan
Mehmet Emin Kaplan Yıl önce
No1 de rapi bıraktı amk
Mete A.
Mete A. Yıl önce
Öyle bir kitlen var ki @No.1 kitleye sövsende saysanda dinleriz.
Panda Kalashnikov
Panda Kalashnikov Yıl önce
izmirden istanbula
Ali Doğan
Ali Doğan Yıl önce
Geçen yazdı bu parçanın tamamı daha çıkmamıştı parkta oturuyodum arkadaşımı bekliyorum işten gelecek bu parçayı açtım 50lik alalım mı yeni rakı 😂dedi direkt o zaman 87 tl falandı şimdi uçmuş bu da böyle bi anı ne bileyim😁
nedim keskin
nedim keskin Yıl önce
İyi iftarlar zenci
Furkan fuurki2 Yılmaz
Furkan fuurki2 Yılmaz Yıl önce
Eskileri kiskanan yeni picler susun siz yokken biz vardik
Kadir Taş
Kadir Taş Yıl önce
Boş yaptınız bee respect amk
İlayda Ziljkiç
İlayda Ziljkiç Yıl önce
Saat 04:40 ben hala burdayim.
şeyh şamil
şeyh şamil Yıl önce
dünya 1' in sanat bahçesi .
Bulut 35
Bulut 35 Yıl önce
Bu çok kiymetli ve anlamli.
kaan •
kaan • Yıl önce
abi harika olmuş
Oğulcan Nalkıran
Oğulcan Nalkıran Yıl önce
Çok sağlam be bu
sonkez müzik
sonkez müzik Yıl önce
bir bira 15 mk hadi buna rap yapalım isyan edelim indirim yapsınlar
Sisyphus Yapım
Sisyphus Yapım Yıl önce
Yeni Rap şarkım yayında beğenirseniz destek olurmusunuz trshow.info/watch/oFYREDZAj9E/video.html👊👊👊👊👊
Yok Ya
Yok Ya Yıl önce
sikerim ama boş yapmayın ha önceden dinlemişssin ha sonradan şarkının güzelliği aşikar....
naruto mu uzamaki
naruto mu uzamaki Yıl önce
Yorumların %47 eski şarkı bu sözler ezberimizde diyenler diğer %47 boyle yorum atmayın diyip prim kasanlar %6 güzel yorum yaptıgı için beğenilmeyen kitle
Enes
Enes Yıl önce
1
Mihdi Tekin
Mihdi Tekin Yıl önce
''dünya 1'in sanat bahçesi'' yemin ederim bu adam filozof amk
Anıl Ş
Anıl Ş Yıl önce
Zenginler aslan oldu fakirler sokak kedisi . Yemin ediyorum edebiyatının aşığıyız be abi
ResistanceTR
ResistanceTR Yıl önce
''Geleceğe geçIşimi İzle sikeyim geçmişI'' 2012 cehennemin dibi- Eksilirsin ''Hadi sil sikmişim geleceğini ''
Furkan Işık
Furkan Işık Yıl önce
Şu şarkı bi yerlerde çıksın da ünlensin heba olmasın
Hadesdosk UNDER
Hadesdosk UNDER Yıl önce
Birileri spotifyda vardı diyor,birileri spotifyda vardı diyenler gelmeden diyor hepinizi sikeyim dinleyin şarkıyı siktir olun gidin aga.
Mind
Mind Yıl önce
"DÜNYA BÜYÜK BİR HAYVANAT BAHÇESİ"
İbrahim Yalçın
İbrahim Yalçın Yıl önce
CAN BEY EN İYİ EN İYİLERİNİ KENDİ KANALINIZDA PAYLAŞIYORSUNUZ :))
OKAN VUSLAT
OKAN VUSLAT Yıl önce
ZENGİNLERR ASLANNN OLDUU FAKİRR SOKAK KEDİSİİİ
14. No.1 - Böyle İyi
04:33
No.1
görünümler 12 Mn
Çukur 4.Sezon 9.Bölüm Sneak Peek
0:52
Çukur
görünümler 1,4 Mn
Masumlar Apartmanı 7. Bölüm
2:19:49
Masumlar Apartmanı
görünümler 1,9 Mn
Stabil - Reenkarne | Official Video
05:32
Stabil
görünümler 10 Mn
10. No.1 - Mutsuzlar
04:46
No.1
görünümler 3,1 Mn
08. No.1 feat. Xir - Junkie Jumping
04:45
No.1 - Ya Patience (demo)
02:57
No.1
görünümler 2,3 Mn
Çukur 4.Sezon 9.Bölüm Sneak Peek
0:52
Çukur
görünümler 1,4 Mn
Masumlar Apartmanı 7. Bölüm
2:19:49
Masumlar Apartmanı
görünümler 1,9 Mn
Demi Lovato - Commander In Chief
3:19
DemiLovatoVEVO
görünümler 6 Mn
Deep End - Fousheé (Lyrics)
2:22
Popular Music
görünümler 497 B
Uzak Ol
2:58
Diyar Pala - Topic
görünümler 114 B
TWICE "I CAN'T STOP ME" Lisa Rhee Dance Cover
3:55
Sakince Yoruldum
3:22
Kendimden Hallice - Topic
görünümler 197 B