Yaptığım Müzik Türünün Ne Olduğunu Bilmiyorum, Yaşıyorum Ve Yazıyorum” Buyrun Benim'de

  görünümler 21,141

pena

6 aylar önce

pena kanalına katılın:
trshow.info/on/xBO.html...

pena kanalına katılın:
trshow.info/on/xBO.html...
-
“Yaşayan ve yazan, yazamadan yaşayamayan, yumuşak içimli şarkılar yapan bir adamım.”
“Kimlerden esinlendiğimi bilmiyorum ve yaptığım müzik türünün de ne olduğunu bilmiyorum. Bir şey yaşıyorum ve yazıyorum… Bence artık tür artistine, tür müziğine takılmamak gerek diye düşünüyorum.”
“Her anlamda motivasyonumuzu kıracak bir sürü şey oluyor etrafımızda; ben de açıkçası gözümü kulağımı kapatmayı deniyorum, uzak durmaya çalışıyorum.”
“Şarkı sözleri benim kimseye söyleyemediklerim oluyor, içimde kalanlar oluyor, küfürlerim, kızgınlıklarım oluyor…”
“Sanatı ya da müziği kategorize etmek bence bize dünyanın ya da toplumun öğrettiği bir şey. Herkesi ve her şeyi sınıflandırmaya çalışıyoruz.”
“Hepimizde olduğu gibi artık artist dinlemeyi bırakıp playlist dinlemeye başladık maalesef. Ben de o kervana katıldım…”

eksisozluk.com/ikiye-on-kala-...

Facebook: videopena/
Instagram: penavideo
Twitter: penavideo
Ekşi Sözlük: eksisozluk.com/biri/pena

‘Music by Epidemic Sound ( www.epidemicsound.com)’

Yönetmen: Umut Çelik

YORUMLAR
NTb Nursel edit hedef yüzabone
NTb Nursel edit hedef yüzabone Aylar önce
Çok beyefendi,insan.Bizden biri.
ᴠᴇʀsᴀᴄᴇ
ᴠᴇʀsᴀᴄᴇ 2 aylar önce
Seviliyosun Uras.. 🖤
menfurzambakဗ
menfurzambakဗ 2 aylar önce
Sesin öyle güzel ki...aşık olup duruyorum...
Sevdiye Bayhan
Sevdiye Bayhan 2 aylar önce
Tam sanatçı. Konuşması düşüncleri... 👌
Ayşe Nur
Ayşe Nur 3 aylar önce
Bence Ikiye On Kala acilen Adana'ya gelmeli😻❤
Nur Akman
Nur Akman 4 aylar önce
çok hoş bir bey
sedat sedat
sedat sedat 4 aylar önce
İkiye On Kala demişsiniz ama bu bildiğimiz Fırat Parlak.
Tahire Orhan
Tahire Orhan 4 aylar önce
Ekşi itiraf kısmında ikiye on kala bir grup değildir demesini bekledim osoodow
Lizzy Bennet
Lizzy Bennet 5 aylar önce
'İyi ve güzel kadınlar hep ağlar' Ben de hep ayrı bir yerin olacak
nuray genç
nuray genç 5 aylar önce
Sizi herkesin bilmesini istemiyordum, maalesef bilindiniz. :(
Alper Tokur
Alper Tokur 5 aylar önce
8:30 Erol Egemen o muymuş?
Alex Connor
Alex Connor 5 aylar önce
gece ikiye on kala pillow talk qeyf
•belinda
•belinda 6 aylar önce
𝒊𝒌𝒊𝒚𝒆 𝒐𝒏 𝒌𝒂𝒍𝒂 𝒃𝒊𝒓 𝒎𝒖̈𝒛𝒊𝒌 𝒈𝒓𝒖𝒃𝒖 𝒅𝒆𝒈̆𝒊𝒍𝒅𝒊𝒓.
Erva Nur Erdoğan
Erva Nur Erdoğan 6 aylar önce
9.000. Görüntülenme :)
Gmz Klncr
Gmz Klncr 6 aylar önce
İKİYE ON KALA BİR MÜZİK GRUBU DEĞİLDİR
Gmz Klncr
Gmz Klncr 6 aylar önce
Aşk adam 💙
vicarilsa
vicarilsa 6 aylar önce
Grup değil :)
Melis Meydan
Melis Meydan 6 aylar önce
Madrigal gelsin
Basri Deli
Basri Deli 6 aylar önce
yine bomboş biri, boşboş bir video
Basri Deli
Basri Deli 3 aylar önce
@Esin İstek izlemezsem adamla videonun boşboş olduğunu nasıl anlayacam KANKA?
Esin İstek
Esin İstek 3 aylar önce
Kanka izleme o zaman
Batuhan K.
Batuhan K. 6 aylar önce
ikiye on kala ne lan
Meryem Çelik
Meryem Çelik 6 aylar önce
Öldüm öldüm diriliyorum
Zehra Ural
Zehra Ural 6 aylar önce
Seni burda görmek yaaaa çok mutlu oldumm>.
Issız Adam
Issız Adam 6 aylar önce
Diksiyonu düzgün,ne ifade etmek istediğini bilen işinin ehli bir adam 👏👏
coolkedi neco
coolkedi neco 6 aylar önce
Hoay maşallah ❤
real deal
real deal 6 aylar önce
İkiye On Kala sound u dedi tipleme aksak ritme ahahaha. hadi sen don yurt disina tekrar yurtseven kardeşlerin yandan yemisi :))
C D
C D 6 aylar önce
dinlemek çok keyifliydi. teşekkürler.
Meryem Güney
Meryem Güney 6 aylar önce
Uras❤💖
𝔂𝓪𝓻𝓪𝓶𝓪𝔃𝓴𝓮𝓭𝓲'
𝔂𝓪𝓻𝓪𝓶𝓪𝔃𝓴𝓮𝓭𝓲' 6 aylar önce
İkiye on kala bir grup değil ! Ailedir 🎈 Biz onunla yaşlanacak dünleyici O ise Bağımsız Müzisyen.. Biz kocaman bir aileyiz 🍷'
Watashi wa L desu
Watashi wa L desu 6 aylar önce
Saat adam
Gulben Winehouse
Gulben Winehouse 6 aylar önce
Ben aşık oldum
Ceylan Günay
Ceylan Günay 6 aylar önce
Diksiyonnuz mükemmel on iki kala
damla *
damla * 6 aylar önce
ben bu kafayla napıcam..yengemi nasıl bulucam..
Ugur Garip
Ugur Garip 6 aylar önce
Kimmmmmm bu Erol Egemen yaaaa ?
Jessy Pinkman
Jessy Pinkman 6 aylar önce
8:26 o erol egemen bu erol egemen mi acaba
Rabia Yavuz
Rabia Yavuz 6 aylar önce
Videonun özeti : İkiye On Kala bir müzik grubu değil! 😂
tayyar ahmet
tayyar ahmet 6 aylar önce
yumuşak içimli şarkılar...
İSMAİL BAŞER
İSMAİL BAŞER 6 aylar önce
GENÇLİĞİNİ GEÇMİŞİNİ TANIDIĞIM BİRİ OLMAN ORTAOKUL LİSE GENÇLİK SAHİL PARK ÇEKİRDEK SEANSLARINI GECE HASKÖY PARKINDAKİ KAMELYA GİTARLI ŞARKILAR VS VS ZAMANLARINA TANIK OLMAK İZMİR GÜNLERİNİ ÜNİVERSİTE YILLARINI EVİNDE MİSAFİR OLARAK YAŞAMAM GECE 1 2 LERDE AÇLIKTAN KUMRU SÖYLEDİĞİMİZ KÜLTABLALARININ SON RADDESİNE KADAR TIKABASA DOLMASI UÇAK SAATİNE YANLIŞ BAKIP KAÇIRDIĞIMDAKİ ŞİMDİ NAPICAZ ABİ DEYİŞİN O ANKİ METELİKSİZ ÇARESİZLİĞİMİZ HEPSİ HEPSİ APAYRI GÜZELLİK HATIRA ANILAR SENİ TANIMAKTA YAŞAMAKTA GÜZEL KARDEŞİM BERABERDE YAŞLANACAĞIZ BU DUYGULARI YAŞATTIĞIN İÇİN İYİ Kİ VARSIN. KIZIM ZEYNEP AZRA 20 Lİ YAŞLARINA GELDİĞİNDE SENİN ŞARKILARINLA BÜYÜMÜŞ OLMASI VE BİZİM İKİYE ON KALA YLA YAŞLANMIŞ OLMAMIZ RABBİM ÖMRÜNÜ BEREKETLENDİRSEN NİCE YILLARA KIYMETLİM KARDEŞİM
•s
•s 6 aylar önce
Her grup dediklerine grup değil demesi bwldnwndlmw çok güldüm valla
Mustafa Emre Erbil
Mustafa Emre Erbil 6 aylar önce
Çok efendi bir insan. Allah yolunu açık etsin.
Ecem Büyükyağcı
Ecem Büyükyağcı 6 aylar önce
İlk defa birinin videosunu atlamadan izledim.Uras seviliyosun❤️❤️😍
Andromeda
Andromeda 6 aylar önce
Abi seni oraya zorla mı götürdüler ya
Canan Mesken
Canan Mesken 6 aylar önce
Coolluk akıyor videodan
Naciye Evin Düz
Naciye Evin Düz 6 aylar önce
Aklımdaki İKİYE ON KALA GRUP DEĞİL t-shirtünü bastırma fikri, çık lütfen
𝔂𝓪𝓻𝓪𝓶𝓪𝔃𝓴𝓮𝓭𝓲'
𝔂𝓪𝓻𝓪𝓶𝓪𝔃𝓴𝓮𝓭𝓲' 6 aylar önce
-Geceleri uyutmayan şeyler? -Gündüz yaşadıklarım.. 🎈🎈
varolusun yok olusu
varolusun yok olusu 6 aylar önce
uras vip kulsun yemin ederim
𝔂𝓪𝓻𝓪𝓶𝓪𝔃𝓴𝓮𝓭𝓲'
𝔂𝓪𝓻𝓪𝓶𝓪𝔃𝓴𝓮𝓭𝓲' 6 aylar önce
Cannnn 💙 Birlikte yaşlanacağız.. belki de sen söylemeden biz anlayacağız.. bazen bi bakışınla bazen bi gülüşünle.. ama sana SÖZ birlikte yaşlanacağız 💙
𝔂𝓪𝓻𝓪𝓶𝓪𝔃𝓴𝓮𝓭𝓲'
𝔂𝓪𝓻𝓪𝓶𝓪𝔃𝓴𝓮𝓭𝓲' 6 aylar önce
@Naciye Evin Düz yani.. ")))
Naciye Evin Düz
Naciye Evin Düz 6 aylar önce
Benden de söz birlikte yaşlacağız. Ki zaten Uras'ı dinleyip de bırakan da ne bilim yanii
clamatissa
clamatissa 6 aylar önce
olm ikiye on kala tek kişi miymiş ya
İlayda Efiloğlu
İlayda Efiloğlu 6 aylar önce
Yalnız fark ettiniz mi, diksiyonu çok güzel.
ZANTE ARTZ ♪
ZANTE ARTZ ♪ 4 aylar önce
değil
Kerem efe sökel
Kerem efe sökel 5 aylar önce
@Cureshot tm
Cureshot
Cureshot 5 aylar önce
Değil
Kerem efe sökel
Kerem efe sökel 5 aylar önce
@rastgele kanal tm
rastgele kanal
rastgele kanal 6 aylar önce
Hayır
Batuhan The Brave
Batuhan The Brave 6 aylar önce
İşte bu yüzden hoş değildir buralar.... :D
Fet Hot Chili Peppers
Fet Hot Chili Peppers 6 aylar önce
Çok düzgün ve doğal bir sanatçısın gerçekten şu ana kadar ki yapıtların çok başarılı başarılarının devamını dilerim
Fatma
Fatma 6 aylar önce
ya Uras çok egleniyo yaa ahdjsjdjsjsjsjs
meleknur çınar
meleknur çınar 6 aylar önce
ikiye on kala bey bir gülüşünüzü bahşeder misiniz ? demek isterdim yüzüne bakarak neyse ..
Şekersiz
Şekersiz 6 aylar önce
Uras abi seni görmek, dinlemek beni mutlu ediyor her daim şarkılarınla, benliğinle aramızda kal iyi ki varısın seni seviyoruz o kadar beyefendi bir insansın ki her zaman güzellikler seninle olsun 💐🌸🌼
Yeliz Yıldız
Yeliz Yıldız 6 aylar önce
Nobody: Uras:İkiye On Kala grup değil.
Roxel'
Roxel' 6 aylar önce
Urascığım grup değil
Zeynep
Zeynep 6 aylar önce
Bebek yaa 😍😍 kimler benim gibi bakkala diye çıkıp sana gelesim var ilk çıktığı zamandan beri İkiye On Kala dinliyor? 🙈
Murat Kara
Murat Kara 5 aylar önce
👍
ceren'
ceren' 6 aylar önce
👋👋
Dolunay Seven Kedi
Dolunay Seven Kedi 6 aylar önce
🤘🏻
Bilge
Bilge 6 aylar önce
İkiye on kala bir müzik grubu değildir.
Bilge
Bilge 6 aylar önce
Yengemi nasıl bulucam södbsmsbsmsbsm
ѕαуιѕαℓcι
ѕαуιѕαℓcι 6 aylar önce
İkiye On Kala Tayfası geliyor hazır olun 🖤😎
ѕαуιѕαℓcι
ѕαуιѕαℓcι 6 aylar önce
@Rukiye O zamann hoşgeldikkk🖤😎
Rukiye
Rukiye 6 aylar önce
Geldik bile 😎
ѕαуιѕαℓcι
ѕαуιѕαℓcι 6 aylar önce
@elcin eroglu Hosgeldinn🦋
elcin eroglu
elcin eroglu 6 aylar önce
Soluğu burda aldım hala nefes nefeseyim
Atakan Uslu
Atakan Uslu 6 aylar önce
Bu adam Orta Asyalıya benziyor, Kırım Tatarı da olabilir.
Bilge
Bilge 6 aylar önce
Yumuşak içimlik şarkılar yapan adam
Bilge
Bilge 6 aylar önce
14 dakika 40 saniye mutluluk
Bilge
Bilge 6 aylar önce
:)
Bilge
Bilge 6 aylar önce
Yaa
fr0zen
fr0zen 6 aylar önce
1'i 50 geçe
yiğit yakan48
yiğit yakan48 6 aylar önce
Şarkıları güzel sadece dinleyelim tanırsam soğucam belli ki, o yüzden izlemedim tamamını..
Zeynep Uzun
Zeynep Uzun 6 aylar önce
Yavaş konuşulan videoları hızlandırarak izleme gibi bir batağa düştüm fakat bu videoya dokunamadım, Uğur abinin doğallığını bozmak istemedim sanırım. Böyle kendi hâlinde içinden geldiği gibi sanatını yapan ve sunan insanlar görünce nedense çok mutlu oluyorum. Konser anısı güldürdü :D
Phaoek
Phaoek 6 aylar önce
Saat şakası görmeye gelmiştim gördüm gidiyorum
Zeynep Uzun
Zeynep Uzun 6 aylar önce
Lswlslwldlşwslwödöwşdşwş mükemmel bi son
Max Beseech
Max Beseech 6 aylar önce
Ya olm ismin yayık yayık şarkı söyleyen adamlarla aynı, yine aynı onlar gibi müziğin var onlar gibi şarkı söylüyorsun şarkı isimlerin ve sözlerin aynı bu neyin tribi neyi kabullenmiyorsun? Kendi yaptığı müzikten kendi koyduğu isimlerden utanıyor adam amk
Nisa Semin
Nisa Semin 6 aylar önce
Tek başına, mis gibi kaliteli koca bir grupsun adam
Dilara Tercan
Dilara Tercan 6 aylar önce
Videoya mutlu girdik depresif çıktık
Abdurrahman sağır
Abdurrahman sağır 6 aylar önce
Bu adamın ismi ne
Liya Can
Liya Can 6 aylar önce
@Phaoek 😂😂😂
Nisa Semin
Nisa Semin 6 aylar önce
@Abdurrahman sağır rica ederim
Abdurrahman sağır
Abdurrahman sağır 6 aylar önce
@Nisa Semin teşekkürler
Nisa Semin
Nisa Semin 6 aylar önce
Uğur Uras
Phaoek
Phaoek 6 aylar önce
Biri elli geçe
imagine damien
imagine damien 6 aylar önce
EYPİO ZAYIFLAMIŞ SANDIM
Kerem efe sökel
Kerem efe sökel 6 aylar önce
Dhdhshsus
Sylvia Alvarez
Sylvia Alvarez 6 aylar önce
Video’yu izledim şimdi Bülent Ersoy’un klibini izlemeye gidiyorum :(
Sedef Şimşek
Sedef Şimşek 6 aylar önce
.... Bu ben
Büşra Özaltığ
Büşra Özaltığ 6 aylar önce
Mutluyum ama birazdan geçer - ikiye on kala -
Sena Tokmak
Sena Tokmak 6 aylar önce
asla ikiye on kala'nın nasıl oluştuğunu anlatmıyor dmsmcösmcmxms
Sena Tokmak
Sena Tokmak 6 aylar önce
merhaba ikiye on kala adam!!
ARJEN
ARJEN 6 aylar önce
Abi neden 2'ye 10'kala atmadınız.
aleyna kılıç
aleyna kılıç 6 aylar önce
@ARJEN baya cool olurdu hemde ve bi espirisi olurdu xhsmxjanxkd
ARJEN
ARJEN 6 aylar önce
@aleyna kılıç cool olurdu:))
aleyna kılıç
aleyna kılıç 6 aylar önce
AA evet ya keşke öyle atsalardı çok iyi olurdu
Afródít
Afródít 6 aylar önce
YİAAAAAĞĞ İKİYE ON KALAAA..
suNay Ateş[Türkistan Hanı]
suNay Ateş[Türkistan Hanı] 6 aylar önce
Uzatmayın işte biri elli geçe
Afródít
Afródít 6 aylar önce
Şükür ne ya
Selim Küp
Selim Küp 6 aylar önce
.
Afródít
Afródít 6 aylar önce
Şükür
Baht Oyunu 15. Bölüm 2. Fragmanı
0:55
Baht Oyunu
görünümler 1,4 Mn
Sadakatsiz 32. Bölüm 2. Fragmanı
0:48
Sadakatsiz
görünümler 2 Mn
Türkiye'de Ulaşım | Röportaj Adam
10:34
Röportaj Adam
görünümler 2 Mn
Yasmin Levy & Montse Cortes - La Serena
9:10
Zeliha Cetn
görünümler 471 B
Baht Oyunu 15. Bölüm 2. Fragmanı
0:55
Baht Oyunu
görünümler 1,4 Mn
Sadakatsiz 32. Bölüm 2. Fragmanı
0:48
Sadakatsiz
görünümler 2 Mn
Gönül Dağı 33. Bölüm
2:41:26
Gönül Dağı
görünümler 351 B
Brawl Stars: Brawl Talk - New Legendary Brawler!!
3:46
Tarihin Kutsal Şehri EFES ve Sıra Dışı Hikayesi
15:06
Engin Deniz Videoları
görünümler 89 B
KRAL ŞAKİR: Telefon - 167. Bölüm
13:09
Kral Şakir
görünümler 209 B