SIRLAR DÜNYASI - ISSIZ ADA

  görünümler 189,080

Furkan Emirce

Furkan Emirce

4 aylar önce

SERTAÇ ORTAÇ BABA SIRLAR DÜNYASINA KAÇMIŞ ARKADAŞLAR KURTARMAK İÇİN YARDIM BEKLİYORUZ

YORUMLAR: 589
Emir Acikel
Emir Acikel 4 aylar önce
Reis GTA'da oynasan. Senle tadı daha farklı olur.
Mehmet Ali Çabuk
Mehmet Ali Çabuk 4 aylar önce
+1
OMER FOR YOU
OMER FOR YOU 4 aylar önce
Her videonun altına yazıyorum asıl oynuyacağı oyun Gta5 hem hikayesi bol hem hala çok izleniyor
Vekilharç Adam
Vekilharç Adam 4 aylar önce
Efsane olur.
veysel Sezgin
veysel Sezgin 4 aylar önce
Abi kesinlikle GTA oynamalısın
Şefersiz
Şefersiz 4 aylar önce
Bence de çok gzel olur
Hasan Sevilmiş
Hasan Sevilmiş 4 aylar önce
Furkan kardeşim oyun hakkında bilgi vereyim. Öncelikle bulduğun motor parçalarıyla süratli bir gemi ve helikopter inşa edebiliyorsun. Benzin olarak patatesi işleyip yakıt yapıyorsun. İşleyebilmen için rafineri yapman gerekiyor.Tavsiyem gemi yapman. Helikopter çok yakıt tüketiyor. Adana dönüp 4-5 tarla yapıp patates ek kendin yakıtını üret. Yoksa her adada 1 yada 2 patates bulabiliyorsun. Oynun giriş sayfasında 1 adet harita bulunuyor. Haritada 3 büyük canavar ve bir uçak gemisi bulunuyor. İlk çıktığın ada haritada işaretli. Büyük canavarları öldürüp onlardan aldığın malzemelerle uçak gemisinde hasarlı olan uçağı onarıyorsun ve oynun bu şekilde sonuna geliyorsun. Beğenin arkadaşlarda furkan kardeşimiz görsün :)
The Little Prince
The Little Prince 2 aylar önce
Patatesten yakıt üretebilirse uzaya bile çıkar. Bkz. Mat Damon
Ali Can Suna
Ali Can Suna 4 aylar önce
Kanka sana artık karada ölüm yok
Berat Bayrakçı
Berat Bayrakçı 4 aylar önce
@مبین محمودلو stranded deep
مبین محمودلو
مبین محمودلو 4 aylar önce
knk bu oynen isme ne?
Hasan Sevilmiş
Hasan Sevilmiş 4 aylar önce
@Berat Bayrakçı büyük canavarlarla karşılaşınca tepkilerini, olacak olayları, komedileri hayal edin be kardeşim düşünürken gülüyorum yemin ederim
Ştandart Kazım
Ştandart Kazım 4 aylar önce
La casa de papel in 5. Sezonunu boyle beklemedik yeminle
MÜZİK RUHUMUZ
MÜZİK RUHUMUZ 4 aylar önce
Samet abi nerdesin ya
YUSIF GAMER
YUSIF GAMER 4 aylar önce
Hakket
Talha KILINÇ
Talha KILINÇ 4 aylar önce
Çok anlamlı"" MENFAATİ BİTENİN NANKÖRLÜĞÜ BAŞLIYOR BE""
Yiğit Rıdvan
Yiğit Rıdvan 4 aylar önce
Eyvallah reis bakıyorum cuma akşamından güldürdün bizi cumartesi pazar da full bekliyoruz.
Mert Gunay
Mert Gunay 4 aylar önce
Bu bölümün hemn ardindan yenisi gelsin cok meraklandim 😂😂😂
Burak MCT
Burak MCT 4 aylar önce
bak geldi
Lílí- Lísá
Lílí- Lísá 4 aylar önce
Uçan bir taş bile moral bozuyor daha ne olsun ya hdhd
bts fmv Türkiye
bts fmv Türkiye 4 aylar önce
@°jisoo°soyaa evet bayılıyorum furkan emirce nin videolarına
°jisoo°soyaa
°jisoo°soyaa 4 aylar önce
Ohağ benim gibi hem kpop seviyor hemde furkan eöirce izliyorsunuz
bts fmv Türkiye
bts fmv Türkiye 4 aylar önce
Ilıcalı taşlar onlar kesin skfmsmsl
Hüseyin Kalkan
Hüseyin Kalkan 4 aylar önce
Helikopter için büyük gemiye gitmen gerek bosslar felanda var oyunda oyunun sonuda var oyuna girmeden ana menüden haritana bakabilirsin(helikopter su gibi benzin yiyo bu arada oyununsonu içinde bosslardan düşen 3 parça gerekiyo)
NDNV IBRAHIM
NDNV IBRAHIM 4 aylar önce
İnfo verme pls
Yusuf Celikci
Yusuf Celikci 4 aylar önce
Reis yemin ederim seni izledikçe keyif alıyorum hergün bir video çıkarsan hergün izlerim emeğine sağlık saygılar 🤗☺️❤️❤️
Arif Salman
Arif Salman 4 aylar önce
Varya şu bildirimi görünce istemsizce yüzüm gülüyor bizi güldüren tek gerçek Furkan emirce
SAMURAI
SAMURAI 4 aylar önce
Bence bir Mafia 2 oynaman harika olurdu. Faruk Escobar'ın emaneti olan Empire Bay'i almaya gelişi ve bu süreçte Mithat'ın yardımı ile birlike başlarına gelen hikayeyi senden duymak harika olurdu.Görmek istediğim serilerden biri.
Hüseyin Gültekin
Hüseyin Gültekin 4 aylar önce
Biz en iyi ihtimalle yılda bir kere kurban bayramında et yiyoruz. O da komşu keserse. Adam ıssız adada bizden zengin her öğün et yiyor.
°jisoo°soyaa
°jisoo°soyaa 4 aylar önce
Hali itden beter keyfi paşalarda yok Iwslıakq7sjw
ensarozel23
ensarozel23 4 aylar önce
Olm yaa senin ilk videondan beri izliyorum 1 kere bile sıkılmadım yav harika 🤣 mustafha cecel ile atışma mükemmel yaa 😂 😂
Furkii Time
Furkii Time 4 aylar önce
nobody: Sertaç Ortaç baba: Seni çöpe atacağım poşete yazık
Melih Furkan AKDEMİR
Melih Furkan AKDEMİR 4 aylar önce
Reis videolar uzun olursa tadından yenmez
Ramazan Ertaş
Ramazan Ertaş Aylar önce
Bu serinin dewamını merakla bekliyoruz 💪🏿💪🏿
Lílí- Lísá
Lílí- Lísá 4 aylar önce
Aksiyon dolu bir güne yine merhaba diyoruz dgdh
Rıfat Mutaf
Rıfat Mutaf 4 aylar önce
aga bu bölüm arka sokaklar sezonu gibi gitsin ❣️🔥
sefa özhan
sefa özhan 4 aylar önce
Film tanıda muhteşem bi bölüm eline sağlık Furkan.
GaSamove Gökhan
GaSamove Gökhan 4 aylar önce
Pusulaya kumpas demeyen adamda kaybolmasın bi zahmet.
ensarozel23
ensarozel23 3 aylar önce
Son kez izlemiştik ama kimse bunun farkında değildi
ZeuS57
ZeuS57 4 aylar önce
reis simülatör oyunları daha çok oyna bide oynamanı önerdiğimn oyunlar var valorant houseflipper streamerlife
Barış Öncü
Barış Öncü 4 aylar önce
Sertaç ortaç baba kalbimizde
Erdem Çillioğlu
Erdem Çillioğlu 4 aylar önce
“Menfaati bitenin nankörlüğü başlıyo yazıklar olsun be “ Faruk ESCOBAR
ENeR G
ENeR G 4 aylar önce
@Erdem Çillioğlu tşk
Erdem Çillioğlu
Erdem Çillioğlu 4 aylar önce
@ENeR G 0:47
ENeR G
ENeR G 4 aylar önce
kaçıncı sn
Anonim G.K
Anonim G.K 4 aylar önce
Furkan Reis Sa, şu videoları sondan başa değilde baştan sona bir oynatma listesi yapsanda izlesek çok güzel olur, yemek yerken iş arasında falan izleme imkanı buluyorum da öyle daha tatlı olur üst üste hepsini izlerim saygılar reis :)
KASAKU
KASAKU 4 aylar önce
selam bro yeni CS GO ZEUS videosu paylastım kanala beklerımm
ezio 1020
ezio 1020 4 aylar önce
as
Şükrü İlik
Şükrü İlik 4 aylar önce
Çok iyiydi yaa 💜
• Moonlight •🌙
• Moonlight •🌙 4 aylar önce
Abi Allah rızası için dızcı serisinin devamını getir senin videolarina bağımlıyım 🥴
Resat Dogan
Resat Dogan 4 aylar önce
Çok seviyorum bu adamı ama oyunları çok uzun zamandır oynuyor :D
SandanistaS
SandanistaS 4 aylar önce
En iyi girişe sahip video bu olabilir 😂
Abdullah Aslan
Abdullah Aslan 4 aylar önce
Furkan abicim. GTA V'e güzel bir RPG modu, yani zombi modu gibi, kurarsan güzel olur bence. Tabi benim şahsi fikrim. Çünkü GTA sevilen bir oyun serisi. Ama RPG öğeleri çok yok. Ne de olsa açık dünya oyunu.
Furkan Karagöz
Furkan Karagöz 4 aylar önce
Birileri demiş kral öldü şimdi yazsınlar Faruk Escobar geri döndü..
SlashRR
SlashRR 4 aylar önce
Sarıyor seri çek reis günlük video at ya olmazsa bile 2 günde bir
Tolga
Tolga 4 aylar önce
Denizde nefesin kesilirken ben daraldim abi 😳
Buğra Berk
Buğra Berk 4 aylar önce
Saatlerce izleniyor bee
Cem Erdem
Cem Erdem 4 aylar önce
abi tekneye konteyner koymak için teknenin üstüne plank'ten birsey yapabiliyorsun
MUSTAFA DAR
MUSTAFA DAR 4 aylar önce
Dızcı faruk baba adamsın 👍👍👏
THE GRIM
THE GRIM 4 aylar önce
3 e 3 boyutunda plankten bi tekne yapıp hocaman 2 tane yelken koysaydın bundan daha işlevsel ve kapasiteli olurudu
EGFED
EGFED 4 aylar önce
Dızcılık yapmayalı en son hangi evi dızlayacağımı unuttum. Thief sumilator çek 👍
Mizah_men 0
Mizah_men 0 4 aylar önce
pusulaya kumpas diyen koca yürekli furkan bu arada azıcık övüneyim kumpasta hassas ölçü aletidir herkes bilmes
Dexstoorange
Dexstoorange 4 aylar önce
Her bölüm 1 tekne :D
RLX
RLX 4 aylar önce
Otosanayi kardesim
Melik
Melik 4 aylar önce
Abi lütfen Bir sonraki video internet cafe simülatör olsun seviliyosun kral
Ömer Furkan KARA
Ömer Furkan KARA 4 aylar önce
Abi adamsın böyle devam et
Batuhan Karaaslan
Batuhan Karaaslan 4 aylar önce
Reis Gece Gece Güldürüyon Ya Kralsın Sen Cinet Cafe Devam Etsene
KASAKU
KASAKU 4 aylar önce
selam bro CS GO videoları paylaşıyorum kanala beklerım. ,
Muhammet ali
Muhammet ali 4 aylar önce
Gta oyna reis hatta gta 4 görevleri 'ni falan yapsan tadından yenmez.
Ömer Kocaman
Ömer Kocaman 4 aylar önce
Baba bekletme bir ay şimdi. Çiftliği de unuttuk zaten. Yapma.
nuri sakar
nuri sakar 4 aylar önce
mutluluk herekzin hakıysa furkan abi bizim hakları da dızlıyor bune kardeşim adam 5 farklı hayat sürüyor biz 1 tanesini süremiyoz at hararet yaptı
Moonwalker
Moonwalker 4 aylar önce
Yine harika :)
Berat Er
Berat Er 4 aylar önce
Keşke 3 günde bir çekip atsan 1 haftada 1 tane çok az burda her bölümünü merakla bekliyorum ama sık sık çekip atsan daha iyi olur
KASAKU
KASAKU 4 aylar önce
selam bro yeni CS GO ZEUS videosu paylastım kanala beklerımm
ROONEY KUDURTUR
ROONEY KUDURTUR 4 aylar önce
bu adam kendini çok geliştirmiş
Samet Altınsoy
Samet Altınsoy 4 aylar önce
Adam turk dizileri gibi video cekiyo en onemli yerde bitiriyor seviliyorsun abi😂
KASAKU
KASAKU 4 aylar önce
selam bro CS GO videoları paylaşıyorum kanala beklerım.
Dogancanli Gaming
Dogancanli Gaming 3 aylar önce
Kanka tek tek malzeme alacağına o kutuların içine koyup o kutuyu yanına alırsan 20 25 parça yük gezdirirsin yanında
serdar Yusuf
serdar Yusuf 4 aylar önce
Gölge haramileri 😭😭 gözler yaşlandı bee..
Muhammed Yıldırım
Muhammed Yıldırım 4 aylar önce
Reis bunun devamı acilen gelmeli 😅😅
Ali Kılıçarslan
Ali Kılıçarslan 4 aylar önce
3 günlük hayat dediler kaç yıldır yaşıyoruz - furkan Asena
ismail yılmaz
ismail yılmaz 4 aylar önce
:D devamını bekliyoruz :D
Oyun Vitrini
Oyun Vitrini 4 aylar önce
abi gta 5 istiyoruz mükemmel olur çekersen senin oynaman farklı olur daha eylenceli olur
Eyup Alper
Eyup Alper 4 aylar önce
Dünyaya tekrar gelmeyecek insanlar 1.kemal sunal 2.FARUK DIZCIOĞULLARI
Mahmut Soylu
Mahmut Soylu 4 aylar önce
Bölüm efsaneydi yaa. Umarim daha iyi bi makineyq donusur
KASAKU
KASAKU 4 aylar önce
selam bro CS GO videoları paylaşıyorum kanala beklerım. ,,
Serdar Selim
Serdar Selim 4 aylar önce
Abi senin vidyonu izliyorum diye okula geç kaldım okula gidince hocaya senin videonu izliyodum okulu unuttum dedim şimdi oturduk hocayla senin vidyolarını izliyoz
KASAKU
KASAKU 4 aylar önce
selam bro CS GO videoları paylaşıyorum kanala beklerım.
yalnız adam
yalnız adam 4 aylar önce
Ulan bu gün deneme bir girmiş hala oturma organım ağrıyor ilaç gibi geldi bu video
Murat Yıldız
Murat Yıldız 4 aylar önce
Cok iyi ya 😂😂
Bekir B.
Bekir B. 4 aylar önce
Yeni video bekliyoruz reis.
zafer korkmaz
zafer korkmaz 4 aylar önce
adam titanik yaptı 10 dk da helal olsun
hamza bağcı
hamza bağcı 4 aylar önce
Abi sende olmasan biz nasıl moralimizi düzeltcez ya
Kadir Bayraktar
Kadir Bayraktar 4 aylar önce
Yeni oyunlara serilere başla reis her gün. Video gelsin
Ömer ÖZER
Ömer ÖZER 2 aylar önce
Issız ada bekliyoruz (:
ian
ian 4 aylar önce
Her video birbirinden mükemmel çıldırıyorum
Sinan Öztürk
Sinan Öztürk 4 aylar önce
Abi mükemmelsin ya bütün Videolarını izliyorum
DARK NOW
DARK NOW 4 aylar önce
Sertaç ortac babayı yutan kara deliği yutmanı bekliyoruz
TitanThe
TitanThe 4 aylar önce
0:16 sertaç ortaç baba kafayı sıyırdı
Vibing Cat
Vibing Cat 4 aylar önce
abi valla bildirimin gelince çok mutlu oluyorum
Said Ateş
Said Ateş 4 aylar önce
Abicim mutluluk sebebisin lütfen daha fazla video at bee
zSefa
zSefa 4 aylar önce
S-E-R-T-A-Ç-O-R-T-A-Ç
Barış Doğan
Barış Doğan 4 aylar önce
Sertaç Ortaç babayı kaybettin Furkan Emirce, bu saatten sonra kolla kendini.
M Sancak
M Sancak 4 aylar önce
Reis şu ıssız ada serisinin sonu gelsin artık.
KASAKU
KASAKU 4 aylar önce
selam bro CS GO videoları paylaşıyorum kanala beklerım. ,,
Sad_Boy_3874
Sad_Boy_3874 4 aylar önce
GEÇEN BÖLÜMÜ İZLEYEN BNE :SERTAÇ ORTAÇ BABA SEN ÖLMEDİNMİ SERTAÇ ORTAÇ BABA:NE ÖLMESİ KARDEŞİM BAYILMIŞIM AMK
Gurgula
Gurgula 4 aylar önce
abi 1 hafta falan yatma 1 2 gün yat yeter :D
kadir küçükkeskin
kadir küçükkeskin 4 aylar önce
Reiz kendini çok özletme
AKBULAK 95
AKBULAK 95 4 aylar önce
Sertaç ortaç babasız olmuyor be aga
Erkan Polat
Erkan Polat 4 aylar önce
aga bi lol gelsin garen görelim faruk tabutçuoğlundan
Hasan Can
Hasan Can 4 aylar önce
Abim GTA da senle zevkli olur be bı denermisin ?
Lone Wolf
Lone Wolf 3 aylar önce
Video atmasan bile hala eski videoları izleyeceğim
Nurullah Bozkurt
Nurullah Bozkurt 4 aylar önce
Subnautica oyna, destekleyin beni ki oynasın asıl eğlence bu oyunda çıkar açık ve net
Said Atasoy
Said Atasoy 4 aylar önce
Abi GTA da oyna senin dilinde çok zevkli olur lütfen
Mehmet Cebeci
Mehmet Cebeci 4 aylar önce
Ağbi artık stranded deep sıktı başka oyunlar oynayabilirmisin
Zeus’un Eşeği
Zeus’un Eşeği 4 aylar önce
Sonunda o beklenen an
Murat Yıldız
Murat Yıldız 3 aylar önce
Sen cansın varya ❤️❤️❤️
Musa ile oyun keyfi
Musa ile oyun keyfi 4 aylar önce
en sevdiğim seri. abi vinelar insta hesabında mı?
Huzeyfe M.
Huzeyfe M. 4 aylar önce
Abi gta oynasan yıllarca oynarsın biz de izleriz
KASAKU
KASAKU 4 aylar önce
selam bro CS GO videoları paylaşıyorum kanala beklerım. ,
Asimoketto Cool Catto
Asimoketto Cool Catto 14 saatler önce
seri yap plsss
\ M4lkonX
\ M4lkonX 4 aylar önce
Video başlamadan beğeniye basıyorum kesin güzeldir
Mahmut Soylu
Mahmut Soylu 4 aylar önce
9.53 ilk defa bu kadar heycanlandigini gördüm . Bi gqrip hissettim.
Ali Riza Celik
Ali Riza Celik 4 aylar önce
3 günlük dünyaya kac gün kitlediler bee ----- Faruk ESCOBAR ------
kardask67
kardask67 4 aylar önce
bi bannerlord be abi özledik kralı :D
DangerLove16 mobile legends
DangerLove16 mobile legends 4 aylar önce
Görünce bile mutlu eden bildirim 🤣
KASAKU
KASAKU 4 aylar önce
selam bro CS GO videoları paylaşıyorum kanala beklerım. ,,
Baybars Sultan
Baybars Sultan 4 aylar önce
Gta vice citybaslayip gta 5 e kadar tum hikayeleri oynasa muq olur yaa
Nicat Nebiyev
Nicat Nebiyev 4 aylar önce
Reis yarın devamın getir 👍
OturtanZi
OturtanZi 4 aylar önce
Sertaç Ortaç baba bize tuzak kuruyor tövbe yav
Mantıku't Tayr
Mantıku't Tayr 4 aylar önce
Gölge haramilerine bir selam çak Selam selam selaaaam Ahuyu felek mum, ben şamdan Düşmez kalkmaz bir Allahtır uyan Uyan uyan uyaaaaan
Hısentır
Hısentır 4 aylar önce
Yakıt için ne kullanıcaz? Tabiki deniz suyu kullanıcaz😁😁😁
ISSIZ ADADA ÖLÜMDEN DÖNDÜK!
15:00
Furkan Emirce
görünümler 224 B
PLAYSTATİON 5 KAVGASI - ŞEHİR #11
13:00
Furkan Emirce
görünümler 446 B
Yargı 18. Bölüm Fragman
1:04
Yargı
görünümler 2,1 Mn
Furkan Emirce - Poly Bridge Oynuyor (GERÇEK BİR ANALİTİK ZEKA)
1:26:28
GAFTİ ZAMANI - DIZ SİMULATOR
14:41
Furkan Emirce
görünümler 171 B
BORÇ BATAĞI - ÇİFTLİK
13:56
Furkan Emirce
görünümler 239 B
ŞEHRE BİR GİRİŞİMİZ OLDU #7
13:59
Furkan Emirce
görünümler 441 B
TRAKTÖRÜM ÇALINIYORDU! - FS2019
15:02
Furkan Emirce
görünümler 424 B
CANIMIN DEĞERİ YOK! - SQUID GAME
10:02
Furkan Emirce
görünümler 190 B
ŞEHİR YANIYOR #4
13:13
Furkan Emirce
görünümler 475 B
ACI KAYBIMIZ - ISSIZ ADA
13:00
Furkan Emirce
görünümler 158 B