Kardeşlerim 24. Bölüm

  görünümler 3,399,955

atv

atv

Aylar önce

Kardeşlerim 24.Bölüm Özeti: 🙏🏻
“Kardeşlerim gülsün yeter, tamam onu da ben ağlarım!”
Abisinin başına gelen olayla ilgili öğrendiği gerçekler Asiye’yi büyük bir açmaza sokarken, Doruk’la olan ilişkisini de kopma noktasına getirir. Cemile’nin Kadir’le yakınlaşmasını engellemek isteyen Melisa, ipleri gerecek bir plan yapar. Orhan’ın tedavisinde beklenmedik gelişmeler yaşanırken, Ömer’in eline geçen fırsatı değerlendirebilmesi için hem kendisi hem de abisi Kadir’in gece gündüz demeden çalışması gerekir. Doruk, kendisine yardım etmek isteyen Kaan’ın asıl amacını öğrendiğinde çılgına döner ve hiç ummadığı bir sürprizle karşı karşıya kalır.

Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
atv resmi TRshow kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

Oyuncuları:
Celil Nalçakan
Halit Özgür Sarı
Cüneyt Mete
Fadik Sevin Atasoy
Ahu Yağtu
Simge Selçuk
Yiğit Koçak
Su Burcu Yazgı Coşkun
Aylin Akpınar
Onur Seyit Yaran
Cihan Şimşek
Damlasu İkizoğlu
Gözde Türker
Kaan Sevi
Melis Minkari
İrem Salman
Lizge Cömert
Recep Usta

Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
👉atv TRshow kanalına abone olun: goo.gl/dmrDLN

YORUMLAR: 4 257
Ayaz Aliyev
Ayaz Aliyev 19 saatler önce
Mazlum Cox yaxsi dostdu
Ayaz Aliyev
Ayaz Aliyev 19 saatler önce
Akif sene oh olsun
sevde
sevde Gün önce
tolganın her bölüm kaşının incelmesi dpcmdlckdlcmdpddfş
لمسة روح
لمسة روح 2 gün önce
Bazen asiye nin harika gibi biraz akilli olmasini istersin😂
isimbulamıyomaq
isimbulamıyomaq 2 gün önce
1:05:37 bende iyiyim yani sorun yok
Lina The
Lina The 3 gün önce
Asiye kadir abiy soylican neolcak
Elnur Sahgeldiyev
Elnur Sahgeldiyev 6 gün önce
Asiyeden nefret ediyorum.
Madina Sultonova
Madina Sultonova 10 gün önce
Bu oqulda oratmenda hajada mudirde harshey bi tek kishi 😁😁😁
_Prenses59
_Prenses59 13 gün önce
Asiyenin bu diziden başdan sevdemin sevmirəm
elfida avşin
elfida avşin 14 gün önce
Yemin ederim asiyeden nefret ediyorum yazık değil mi doruğa ne kadar itici gıcık evlat olsa sevilmez..senarist lütfen artık doruğa değişik bir kız istiyoruz ✌🏻✌🏻✋
Sus_Meryem
Sus_Meryem 15 gün önce
Berk:Çocuğa bak ya sayesinde sevgilimizle ilgilenemiyoruz( 1:14:53 ) +Bi dakka ya siz sevgilimisiniz artık? ( 1:14:58 ) Berk: Öğleyiz ( 1:15:03 ) +Hadi be NE GÜZEL! ( 1:15:04 ) KSKXJXKDJFJDHKS bayılıyorum yiaa😅
Meltem Kahraman
Meltem Kahraman 15 gün önce
İşitme engelliyim altyazılı istiyorum rica ediyorum
Zuhal Yıldız
Zuhal Yıldız 16 gün önce
Asiye'nin saçma sapan gururundan sıkılan var mı
yusuf kamar
yusuf kamar 17 gün önce
Saati 100 TL vay be
PUBG TENRA
PUBG TENRA 17 gün önce
Selam
mehrab quliyev
mehrab quliyev 17 gün önce
Asiyede çok salak çocuk yaa hep gurur hep gurur ya
Aydan Quluzadə
Aydan Quluzadə 17 gün önce
Talyaya bağlıyorum ya Hər şeyi çok zarif
Gece
Gece 17 gün önce
_Asiyenin şu gereksiz gururu aşırı sıktı artık. Kendini bi halt sanıyor. Gurur da gurur. Tamam gururlu olsan tabii ki ama işin cırhı çıktı artık._
Sunshine♡
Sunshine♡ 18 gün önce
Asiye cok gıcık...
Mixed Edits
Mixed Edits 18 gün önce
ömer tam dayaklık
Türkan Bayoğütalp
Türkan Bayoğütalp 18 gün önce
asiyenin melisaya atar yapması hayırdır ya kendini bişey sarması herkese herseyi o çok biliyormuş gibi davranmasi
Saniye Elbey Büyük
Saniye Elbey Büyük 19 gün önce
suç kadirde cemile gelince kadir melisayı bıraktı ama cemile gidince kadir yine melisaya muhtaç kalacak
Mustapha Muhammed
Mustapha Muhammed 20 gün önce
Pls I need English subtitle of kardeslerim season 2
KARDEŞLERİM EDİT
KARDEŞLERİM EDİT 20 gün önce
Dorukta buraksın artık onu
KARDEŞLERİM EDİT
KARDEŞLERİM EDİT 20 gün önce
Ay bu Asiye artık gurur için Doruğu burakıyor yine sevgili oluyor yaa çok sinirleniyorum yaaa
Sümeyye Göz
Sümeyye Göz 20 gün önce
28:10😂😂😂😂
🌃hilall🌃
🌃hilall🌃 21 gün önce
He bu çocuk solakmış VIYYVJCYTCY
Furkan Gezer
Furkan Gezer 21 gün önce
1:11:58 haha
Ihsan Has
Ihsan Has 21 gün önce
FARKINDAYSANIZ HERKES AYNI ZAMANDA KÜSÜYO HERKES AYNI ANDA BARIŞIYO
Ramil Aliyev
Ramil Aliyev 21 gün önce
Bu asiyeden bıkdım artik
aydeniz kim
aydeniz kim 21 gün önce
Ayy asiyenin su gereksiz tavirlarindan cok sıkıldım yaa
UYARI!!!
UYARI!!! 21 gün önce
10:24 de efektmi koymuslar yoksa yapsiriyomu
Jsjei Jrkeoos
Jsjei Jrkeoos 21 gün önce
Tolga+akif= sizde neolur
Rümeysa
Rümeysa 21 gün önce
Asiyenin boş yere gurur yapması, melisaya sataşması, kızın suçu bile yok, kimse doğdu aileyi seçemez, kadirde baydı ya aşık oldu yeni kıza haberi yok, asiyede sinirli sinirli konuştuğunda dudaklarını büzüyor sinir okuyorum
Jsjei Jrkeoos
Jsjei Jrkeoos 21 gün önce
Her bölum asye ev doruk kusolyorlar birde herkes kusolyorya😥
Jsjei Jrkeoos
Jsjei Jrkeoos 21 gün önce
Kadi seni cok seviyor kan buzurma arada lan 😡
Jordan Jay Junior
Jordan Jay Junior 21 gün önce
Tolgaya aşık oldummm psikopat tarafı çok güzel Kaan'a da ayrı aşık oldum çok soft
sıla uçgun
sıla uçgun 22 gün önce
mutlu olsunlar artık aw
Hiranur dağ
Hiranur dağ 22 gün önce
Melisa >aSiYe
Sebiha Yıldız
Sebiha Yıldız 22 gün önce
Doruk'a çok üzüldüm ya bunu hak etmiuor🥺
Hasret Çelik
Hasret Çelik 22 gün önce
Kaanın 2:05:55'te çaldığı şarkı neee lütfen biri söylesin
Serkan Demir
Serkan Demir 23 gün önce
Doruğa yeni kız istiyoruz "GURURSUZ"
Serkan Demir
Serkan Demir 23 gün önce
Asiye sizler kimseye karşılıksız iylik yapmassınız diyo ama onların babasının kolejinde beleşe okuyor ne bu hava
Serkan Demir
Serkan Demir 23 gün önce
Asiyenin gururu beni sinir etti valla bide harikaya kötü diyolar en azından seyircileri zevk veriyor
Resul Yağcı
Resul Yağcı 23 gün önce
Asiyeden nefret ettiren senaristle saygı duruşu
Nisa Nur Kaçak
Nisa Nur Kaçak 23 gün önce
Oğulcan: Konuşmadan ben nası konuşcam olm dfvbgshjjkjhgfdghjks
Ümman Manafov
Ümman Manafov 23 gün önce
1:12:43 "
Nisa Nur Kaçak
Nisa Nur Kaçak 23 gün önce
Her bölüm sonu birinin hastanelik olması...
Farah Alotaibi
Farah Alotaibi 23 gün önce
Arap olduğum ve Türkçeyi pek anlamadığım için Arapça programlama yapabilir misiniz Çok teşekkürler ❤️❤️.
حلا عبدلله
حلا عبدلله 23 gün önce
لا يوجد عربي هنا فالنغادر,😂🏃🏼‍♀️
Öykü Davutoğlu
Öykü Davutoğlu 24 gün önce
YAPIMCI YÖNETMEN SIZE SESLENIYORUM. ARTIK ASIYENIN HADDINI BILME VAKTI GELMEDI MI???
MURAD HACIYEV
MURAD HACIYEV 24 gün önce
Ya olm şu Asiyede ne kadar sıkıntı çıkarıyo doruka ya
Beyza su Yıldırım
Beyza su Yıldırım 24 gün önce
Asıyeyi bu bölümde hatta hiç bir bölümde bir tek benmi sevmiyom yaa
mehtap caglar
mehtap caglar 25 gün önce
asiye ben senin gururuna..
UŞAQ PM
UŞAQ PM 25 gün önce
Asiyenin gürurunu biraz azaltında xiyar yığını kinodan küsdum
Emre kurtcebe
Emre kurtcebe 25 gün önce
harikanın telefonu xamoi redmi note 9 ama kılıfı redmi 9 çünkü kamerası gözükmüyor
Tuana Kurt
Tuana Kurt 25 gün önce
Gerçekten gına geldi asiyenin bu hallerinden doruğu hak etmiyor keşke diziye Asena keskinci gelse dorukla daha iyi olur
Burak Çelik
Burak Çelik 26 gün önce
Ya bu Asiye'nin gururuna ....... Valla varya senarist bu Asiyeyi bi zengin yapta gurur yapmasin bi deisssin artık ya
Mavlyuda Orazmedova
Mavlyuda Orazmedova 26 gün önce
Niye hich kimse melisaya yorum yapmiyo ya chok guzal tatli bir kiz
FG QARABAĞ
FG QARABAĞ 27 gün önce
Asiyenin gururunu ......
Murodjon turgunov
Murodjon turgunov 27 gün önce
O kadar mi çabuk kiş geldi?
Arzu Əhmədov
Arzu Əhmədov 27 gün önce
Ya Asiye çok çabuk ayrılıyor
Rota Pml
Rota Pml 27 gün önce
Su ailede gurur olmasa Aktif Atakuldan Daha zengin Olurlardı.
Lavves Meyra
Lavves Meyra 27 gün önce
29.01 kapı tıklaması ÇUKUR mesajı 😏
minnow🌹
minnow🌹 28 gün önce
Yorumlarum 100 de 90 ni asiyenin gurundan konuwuyo😄ne gururmuw arkadaw bikdim asiyenin gururundan ayrica doruk napsin babasi,asiyenin dorukdan ayrilmasina hak vermiyorm
minnow🌹
minnow🌹 28 gün önce
Asiyeninde gururu ne gururmuw be
Levani Dark
Levani Dark 28 gün önce
ATV kanalı kınıyorum hatta nefret ediyorum milyonlarca izleyen bir dizi nasıl darma dar ettiniz size yazıklar olsun. Bu tarih 26-10-2021 dan sonra ATV kanalı kökten sildim ve bir daha asla izlenmedi oysa bizim evde kardeşlerim çok seviyorduk ama EDHO yapılan iğrenç haksızlık ve EDHO hiçe saymak ve hiçbir açıklama yapılmadı bende bu nedenle ATV kanalı dağını bu dağın kökten kestim!!!!!!!!!
Benim adım mahmut
Benim adım mahmut 28 gün önce
Asiyenin 5 cümlesinin 4.99 gurur 0000000.1 gurura yakın
Yusuf Özaydın
Yusuf Özaydın 29 gün önce
Akif atakulu kafasını nerye cevirse vukuat tam benim tipim adam idolüm ya
mllop aeet
mllop aeet 29 gün önce
okulunda hademelik yapıyor? Fark nedir?
Amil Ceferov
Amil Ceferov 29 gün önce
Yeter artık Asiyenin bu afrasından tafrasından bıktım gına geldi artık Melisaya sonuna kadar hak veriyorum Kadir Cemileye arkadaşdan bile daha samimi sanki Melisa diyil Cemile Kadorin sevgilisi
shirin _DNZ
shirin _DNZ 29 gün önce
Doruğun kalçalarinin nekadar çekici olduğunu görüyormuyuz arkadaşlar !🤩😬
Виктория Исмаилова
Виктория Исмаилова 29 gün önce
Asiyə üzündən filmdən soyuyuruq hamımız 🤯 səsi də mıy mıy mıy... Kadir də babamızdan böyle gördük🥵
Rubaba Askerzade
Rubaba Askerzade 29 gün önce
Akif: “Bide aglatdi oglumu” 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Cassie
Cassie Aylar önce
Melisa dibine kadar haklıyken üzerine bu kadar gelinmesi....
Eda Çallı Aslan
Eda Çallı Aslan Aylar önce
Gittikçe izlemelerin azalması size bir uyarı olsun senaristtttt 10 m izlenme nerde 3 nerde ???
Perviz Mustafayev
Perviz Mustafayev Aylar önce
Bayiliyorum su akifə😂
bowen voowy
bowen voowy Aylar önce
En komik sahnelerden biri Akifin şarki söylemesi. Adam rolünün hakkini veriyor resmen
Mogamad Khan
Mogamad Khan Aylar önce
Asya ben ce çuk abarti
elf
elf Aylar önce
Nobody: Asiye Eren: benimde bir gururum var
Carl Smith
Carl Smith Aylar önce
hade cocuklar başaricaz bu bölümde kadiri öldürecez senarist
aswer huio
aswer huio Aylar önce
En komik sahnelerden biri Akifin şarki söylemesi. Adam rolünün hakkini veriyor resmen 👍👍
bowen voowy
bowen voowy Aylar önce
Tolga ile Akif olmazsa dizi yùrùmez)
ventumm? msp
ventumm? msp Aylar önce
Tolga da olmasa bu kaosu bu kavgayı eylenceyı kım çıkaracak en sevdiğim kişi tolga
bofooit gojo
bofooit gojo Aylar önce
Tam dedim hastanelik bişe çıkmadı diye son anda kadir çıkıverdi senarist hasteneyi çok seviyo heralde her bölüm hastene
fouoii gyhh
fouoii gyhh Aylar önce
Asiyenin saçma sapan hallerinden çok sıkıldık bu nedir ya ergen ergen tripler🙄Asiye yüzünden diziden soğuduk
Berilay Güdücü
Berilay Güdücü Aylar önce
Asiye bir şey diyince napim bane diyen tek ben OLAMAM HCJDJDHDBDJ
aswer huio
aswer huio Aylar önce
Harika telefonuna bawka telefon kabrosu takmiw😁😁
Berilay Güdücü
Berilay Güdücü Aylar önce
8:22 napim DHDNJCJCJDDJ
Sudenaz Avsar
Sudenaz Avsar Aylar önce
ay cidden asiye’den nefret ediyorum
bofooit gojo
bofooit gojo Aylar önce
Yaa Akif de olmasaydi nasil izlerdik bu diziyi😂
Parvana Mammadova
Parvana Mammadova Aylar önce
Akif üçün üreyim gedirde
fouoii gyhh
fouoii gyhh Aylar önce
Mazlum:Abi gibi abisin adamsin yaaa kadircigim gercekten kadir sana sozum yok o kadar güçlü bi insansin ki kardeşlerin için her şeyi yapıyorsun
Hasan Yavuz
Hasan Yavuz Aylar önce
30:30 da Akif öldürdü gülmekten yaa normalde intikam için gelenler 8 i geçirmez ama trafikte falan mı kaldı acaba shshhshshsussiu 😅😅😅😅
Ercan Ayşe Tokali
Ercan Ayşe Tokali Aylar önce
Peki akifin sarki soylemesi?😁
Abdulhafiz Israfilov
Abdulhafiz Israfilov Aylar önce
Asyeden nefret ediyorum
Beyzanur012
Beyzanur012 Aylar önce
Asiyeye çok gıcık oldum suçsuz yere doruğu suçluyor salak😒
Osmanali Mergenovich
Osmanali Mergenovich Aylar önce
Asiya dodaklan cok buyuk les
umar umarmadina
umar umarmadina Aylar önce
Yaa artik wu cemileyi bir giyindirseniz yaa, yeter bu pilot gibi gezmesi baydi artik
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss Aylar önce
tolga&asiye ship🤪
umar umarmadina
umar umarmadina Aylar önce
Tolga ile Akif olmazsa dizi yùrùmez)
SayFir
SayFir Aylar önce
Dorukni ne suçu var ya. Saçma kiz Asiye
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss Aylar önce
Şu asiyeye gicik oliyorum ja diklenecege yerde diklenmiyoda sacma sapan yerlerde dikleniyor
SayFir
SayFir Aylar önce
Biktim Asiyeden🤦‍♀️🤦‍♀️
Ptao Tom
Ptao Tom Aylar önce
Melisa dibine kadar haklıyken üzerine bu kadar gelinmesi....
umar umarmadina
umar umarmadina Aylar önce
Harika telefonuna bawka telefon kabrosu takmiw😁😁
Kardeşlerim 1. Bölüm @KARDEŞLERİM
2:11:22
For My Family - Episode 7
2:38:55
KARDEŞLERİM
görünümler 13 Mn
Alparslan Büyük Selçuklu 5. Bölüm
2:9:49
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 1,4 Mn
Üç Kuruş 6. Bölüm Fragman
1:11
Çukur
görünümler 314 B
Çok Güzel Hareketler 2 - 102.Bölüm
1:50:35
Çok Güzel Hareketler
görünümler 898 B
Kardeşlerim 29. Bölüm @atv
2:20:53
KARDEŞLERİM
görünümler 9 Mn
atv Canlı Yayın
atv
görünümler 8 B
For My Family - Episode 3
2:26:27
KARDEŞLERİM
görünümler 10 Mn
Kardeşlerim 28. Bölüm @atv
2:29:54
KARDEŞLERİM
görünümler 8 Mn
Kalp Yarası 23. Bölüm
2:17:26
Kalp Yarası
görünümler 1 Mn
Kardeşlerim 27. Bölüm @atv
2:25:16
KARDEŞLERİM
görünümler 10 Mn
For My Family - Episode 16
2:15:03
KARDEŞLERİM
görünümler 13 Mn
Alparslan Büyük Selçuklu 5. Bölüm
2:9:49
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 1,4 Mn
Üç Kuruş 6. Bölüm Fragman
1:11
Çukur
görünümler 314 B
Çok Güzel Hareketler 2 - 102.Bölüm
1:50:35
Çok Güzel Hareketler
görünümler 898 B
İbrahim Selim ile Bu Gece #90 Demet Özdemir, Serenad Bayraktar
2:3:41
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 958 B
Bir Zamanlar Çukurova 115. Bölüm  @atv ​
2:24:38
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 1,2 Mn
KAÇIŞ DOMİNİK ÖZEL FRAGMAN!
0:58
Alper Rende
görünümler 357 B
Kadir'i Şoka Sokan Ev! - En Hamarat Benim 78. Bölüm
8:43
Emanet | 266. Bölüm
56:24
Emanet Dizisi
görünümler 115 B
GERÇEK HAYATTA OMEGLE ! w/ @Mesut Can Tomay
33:38