Esra Erol'da 26 Kasım Cuma | Tek Parça

  görünümler 398,567

Esra Erol'da

Esra Erol'da

2 aylar önce

"Esra Erol'da" hafta içi her gün atv'de!

Esra Erol'da TRshow kanalına abone olun:
bit.ly/38Mlat5

YORUMLAR: 188
Sevibe Aşir
Sevibe Aşir 2 aylar önce
Hülya hanıma hayranım oturup kalkmasına konuşmasına en çokta gülüşünü seviyorum tam bir hanım efendi sıkı bir takipçisiyim seviyoruz sizi hülya hanım
vudejaos
vudejaos 2 aylar önce
gerçekten yalan sözlerinize gülüyorum :D
Meliss Çerçi
Meliss Çerçi 2 aylar önce
Hülya hanim seni çok seviyoruz, hakikaten içi güzel, dışı güzel, sabirli, bir o kadar da kaliteli insansiniz.🧿♥️
vudejaos
vudejaos 2 aylar önce
ekran karşısından bunu nasıl anladın çok merak ediyorum. Neden bu kadar yağ çekiyorsun.
ebruu özkorkmaz
ebruu özkorkmaz 2 aylar önce
Hülya hanıma gercekten hayranım nasil asil bi kadin ya
Sefa Diri
Sefa Diri 27 gün önce
@LaLa nın Dünyası o konuşmuyo yiyosa sen konuştur
Cigdem Sahinkaya
Cigdem Sahinkaya Aylar önce
She is amazing
LaLa nın Dünyası
LaLa nın Dünyası 2 aylar önce
Bir de konuştursalar kadını
Adem Durdu
Adem Durdu 2 aylar önce
Hülya hanım çok düzgün karekterli çok bilgili tecrübeli kaliteli bir insan oraya çok yakışıyor birde esra erol avukat hanımın sözünü kesmese konuşma izni verse çok daha iyi olacak hep esra erol konuşmak istiyor çok kınıyorum
Meliss Çerçi
Meliss Çerçi 2 aylar önce
Hülya hanim konuşmaya başlayinca, Esra ben hepsini anlaticam, ben şimdi hepsini anlaticam, ben anlaticam... Ya sen nasil bir insansin, nedir bu kompleks😅
Ulku Efil
Ulku Efil 2 aylar önce
Program i Esra Erol sunuyor hülya hn değil
Ozlem Kar
Ozlem Kar 2 aylar önce
Kısaca kiskaniyor
Hüseyin Uslu
Hüseyin Uslu 2 aylar önce
Evet aynen öyle katılıyorum görüşünüze . Konuşmasını kesmemelidir. Esra hanımın bu tutumunu yanlış buluyorum.
Aysima Prenses
Aysima Prenses 2 aylar önce
Evet hep ben konusayim diyor
LaLa nın Dünyası
LaLa nın Dünyası 2 aylar önce
Bence de
Sevgi Sevindi
Sevgi Sevindi 2 aylar önce
Vallahi şunu öğrendim.İdare eden,fedakar insan olmayacaksın harcanıyorsun.Gününü gün eden başkalarıyla görüşen kadınlara erkekler eşim rahat etsin diye daha fazla önüne imkan sunuyor.
Pınar Özdağan
Pınar Özdağan 2 aylar önce
Esra av. Kadını hiç konuşturmuyor kadın tam konuşacak offf pufluyo yada bir dk yada hayır hayır diye diye kadının sözünü kesiyor bakın esra hanım herkes bu durumu yazmış bu kadar kompleksli olmayın ve seyircilerin sözlerinide dikkate alın söz kesmeyin
remziye keskin
remziye keskin 2 aylar önce
Şehirdeki kadınlar çalışmaktan kosturmacadan kendi kocasini goremezken...köydeki teyzeler sosyal medyadan bulup bulup kaçıyorlar...şaka gibiler ya bu ne koca meraki
Şenay Mert
Şenay Mert 2 aylar önce
Hiç utanmadan bu yaşta şaşırmışlar ya
Sevgi Sevindi
Sevgi Sevindi 2 aylar önce
Rahatlık insanlara batıyor.Aşk,aşk aşkınız batsın.
Sunshine88
Sunshine88 2 aylar önce
Aynen
selda yılmaz
selda yılmaz 2 aylar önce
Hülya hnm süper birisiniz keşke sizinle iletişime geçebilsem keşke sizinle sohbet etme şansım olsa dikdiyonunuz mükemmel
i a
i a 2 aylar önce
Sevda güldükçe gülesim geliyor 😂
Özlem Kılıçaslan
Özlem Kılıçaslan 2 aylar önce
Hülya hanım ne kadar güzel konuşuyorsunuz.
zinet kavruk
zinet kavruk 2 aylar önce
Ah Tahsin amca. Mekanın cennet olsun. 🙏🙏
Büşra Ömür Yerlikaya
Büşra Ömür Yerlikaya 2 aylar önce
Ayy Tahsin amca mekanın cennet olsun çok üzüldüm ya ☹️
Kaknus26
Kaknus26 2 aylar önce
Esra erol bir gün "offfff" yaparken çarpılıp öyle kalacak. Hülya hanımdan memnun değilsen programdan çıkar.
Tülay Balci
Tülay Balci 2 aylar önce
Havva hanımın gülmesi çok güzel 👍
Zavallı Yüreğim
Zavallı Yüreğim 2 aylar önce
Hiç inandırıcı değil
Vildan Kilic
Vildan Kilic 2 aylar önce
Samimiyetsiz...
Gurbet_Kuşları
Gurbet_Kuşları 2 aylar önce
Hulya hanımın sözü kesilmesinciler nerde 😀cok gülüyorum size yaaaa 😀
Arailym Kuvasheva (Kudret benim)
Arailym Kuvasheva (Kudret benim) Aylar önce
Niye ki ya ? Onun sorduğu sorular bile Esra Erolun sorduğu dorulara göre çok daha isabetli, öyle mahalle dedikodusu gibi sorular değil, Esra Erol hep öyle soruyor
Gulhan Karabulut
Gulhan Karabulut 2 aylar önce
Şu Sevda'nın sırıtmasına sinir oldum
ebruu özkorkmaz
ebruu özkorkmaz 2 aylar önce
Kesinlikle cocuklara DNA testi yapılmalı!!!
Yasemin Terzi
Yasemin Terzi 2 aylar önce
Esra hanım hülya hanımın konuşmasına biraz fırsat ver
Ece Beğenmiş
Ece Beğenmiş 2 aylar önce
Yaaa Sevda gülünücek ne var.. Sen sırıttıkça ben köpürüyorum🤯 yok sırıtmıyo direk gülüyo yooook artııııkkkk
Selve Dudu
Selve Dudu 2 aylar önce
Saçmalamayın arkadaşlar Esra yılların sunucusu niye kıskansın bugün yolları ayırmak istedigini söylese şutlar Hülya hnm sizce hangisi tercih edilir ekranların alıştıkları yüzmü yoksa avukat hnm mı sonuçta avukat o tabiki dogru tespit ve düzgün diksiyonu olacak
gülbahar bayram
gülbahar bayram 2 aylar önce
Çak tatlılar çok mutlu oldum bu genç evlilere durumu olan lütfen yardımcı olsun herzaman ömür boyu mutluluklar dilerim onlara
Tugba Ozgen
Tugba Ozgen 2 aylar önce
Esra erol gitgide 60 yaş duygusalına giriyosun bırak bu dert programını çöktün kız o saçlar ne zapsarı çok kötü ya hiç mi sevenin yok bi söylesin
Arzu Deniiz
Arzu Deniiz 2 aylar önce
Sevdadaki rahatliga bak ya,gülüyor bide,çocuklara yazik
Hümeyra
Hümeyra 2 aylar önce
Sevda araniyormus eski nişanlımı arıyordum diyor ya böyle böyle milletin yuvasını yıkıyorlar ahlaksız kadın kendisi mutlu olsun da kim üzülürse üzülsün
Ayşe Delbe
Ayşe Delbe 2 aylar önce
Çok haklısın kardeşim benim de yuvami dul bir kadın için yıktı esim millet ahireti ve hesap gününü unutmus
Rabia Kargın
Rabia Kargın 2 aylar önce
Ayy sevda aşırı sinirlerimi bozdu😅
Arzu Deniiz
Arzu Deniiz 2 aylar önce
Servet ve havva hep mutlu olun,
melike ismail
melike ismail Aylar önce
bu uzucu olayların içinde aşkta lazım bu progrma
Yasemin Çalka
Yasemin Çalka 2 aylar önce
Anneannem sizi izliyor bu yüzden bize telefon alınmıyor
SamsungA21 Samsung
SamsungA21 Samsung 2 aylar önce
Yurdum insanları ne hale gelmiş,erkekler de kadınlarda ikinci,üçüncü el meraklısı olmuş.
Begüm Özdemir
Begüm Özdemir 2 aylar önce
Kesinlikle isabet yorum yapmışsınız
Ayşe Yalçın
Ayşe Yalçın 2 aylar önce
Seviyorsa zamanında herşeye rescekseydider yaş kaç olmuş ne aşkı hiç inanmadım
Emine Ahmedova
Emine Ahmedova 2 aylar önce
Bu nasıl bi kadin ya sen nasil kadınsın cocuklarini nasil biraktin ya ne soğuk bi kadınsın sen nasil kiydin çocuklarına bir adam icin o çocuklarına nasil kiydin şuan çok sinirliyim elim ayağım titredi guluyo ya pişkin pişkin yüzsüz pişkin utanmas içinde var ama
Handan yildirim
Handan yildirim 2 aylar önce
Utanmiyorda guluyor
A E
A E 2 aylar önce
@Demet Tuncer sanırım sevda yi kastediyor 🤔
NazFB
NazFB 2 aylar önce
Sevdanın abisi güya vedalaştı ya tekrar Nie oturdu oraya 😂
Yağmur Ali
Yağmur Ali 2 aylar önce
Ne olursa olsun kardeşi hala yuvasını kurtarsın çocuklarına dönsün diye uğraşıyor
Zeynep Ocak
Zeynep Ocak 2 aylar önce
Ömür boyu mutlu olun insallah hakketiniz 38 yillik aşkiniz solmazin insallah ♥️🤲
Ozgul Yildirim
Ozgul Yildirim 2 aylar önce
Neeeee
Demet Söyler
Demet Söyler 2 aylar önce
Şu sevda karısına sinir sinir oldum boyna sırıtıyor ya vala dikkkat ediyorum geneli köylü kadınlar dağ gibi kocalarını bırakıp gençlere kaçıyorlar utanmazlar
LaLa nın Dünyası
LaLa nın Dünyası 2 aylar önce
Şu avukat hanımı neden konuşturmuyorlar
Лейла Рзаева
Лейла Рзаева 2 aylar önce
Servet bey ve Havva xanim bir omur boyu xowbwxt olun inwellah 🤲coxxxxx supersiniz Esra xanim Hulya xanim ve komandaniz tewekkurler 👏👏👏👏👏👏👏
Ayla Aksüt
Ayla Aksüt 2 aylar önce
Yahu bu sevda güldükce sinirlerim bozuldu.konuşturmayın bunu yaaa
Arzu Deniiz
Arzu Deniiz 2 aylar önce
Havva hanim nekadar asil bi kadın, cok hanim
Neri Axmed
Neri Axmed 2 aylar önce
Sevda ne guluyorsun kiz gulunecek ne var manyak seni
Aynur Sukurova
Aynur Sukurova 2 aylar önce
Sevgi Tahsin amcanin sevgisi gercek asklar kovusmazmis.
Aylin Ozkal
Aylin Ozkal 2 aylar önce
Televizyon programı değil,sanirsin santral.. onu bağlayın bunu baglayin şunu bağlayın
Rıza Alkın
Rıza Alkın 2 aylar önce
*Aynen* 🤣👏
Seda dağdelen
Seda dağdelen 2 aylar önce
Esra Hn neden sürekli Offf yapıyor Hülya Hn konuşurken Hülya Hn yerinde yorum yapıyor
S Ş
S Ş Aylar önce
Boş kaldığı için 🤭
Zöhre Aslaner
Zöhre Aslaner 2 aylar önce
Cünkü hülya hanim cok daha yerinde tespit ve dogru sorular soruyor Esra pasif kalio buda işine gelmio
Hulya Suli
Hulya Suli 2 aylar önce
Ozgurcan Simdi Giresundaymis Dikkat Edin Kediye Kopeklere ZARAR Vermesinler
Yasemin Çalka
Yasemin Çalka 2 aylar önce
Bilinçsiz olanları çekiyorsunuz bilinçleri kötü etkiliyorsunuz
Yasar Aykan
Yasar Aykan 2 aylar önce
Her yer her şey rezil rüsva..milletin yatak odası gizliliği de kalmadı artık
Seher Gökmenoğlu
Seher Gökmenoğlu 2 aylar önce
Ne takozları ne centilmen adamlar seviyo ya sevgi denilen o canım duyguya da yazık oluyo
HD
HD 2 aylar önce
Ya bu satılmışta beni çok rahatsız eden bişey var bı insan kardeşine neden bu kadar karışır. Kadının kocasından çok bu adama dert olmuş. Kesinlikle kadına yaptığı bsey var adam hiç masum değil
Şirine0635
Şirine0635 2 aylar önce
çünkü kardeşi kendini ifade edemiyor
zeynep 1973
zeynep 1973 2 aylar önce
halilin kesınlıkle küçük kız dna yaptırması lazım
Dark Butterflys
Dark Butterflys 2 aylar önce
Hülya hanım ve Esra hn gerçekten çok iyi ikilisiniz. Esra hn sabrına nezaketine duruşuna, Hülya hn saptamalarina duruşuna bayılıyorum
Ulku Efil
Ulku Efil 2 aylar önce
Hülya hanım resmen kavgaya giriyor Esra hanım daha relask ayrıca tabiki Esra konuşacak yapımcı o
Selma Selma
Selma Selma 2 aylar önce
Cok komiksin 5 cocuk nasil becerdin senn valla pes bu Hasan da da akil yokk .Yahu nasil 5 cocuk la nasıl sosyal medyayadasin sen Sevdaa
Aysima Prenses
Aysima Prenses 2 aylar önce
Evet ltfn avukat hanimi susturmayin.
Leah L.
Leah L. 2 aylar önce
Esra Erol Hülya hanımı biraz konuştursa hep kendi konuşuyor çok söz kesiyor
deniz
deniz 2 aylar önce
Servet amcamız ve havva teyzemize ömürlerinin sonuna kadar mutluluklar diliyoruz 😊 Çok güzeldi nikah, servet amcaya da buradan teşekkür etmek istiyorum. Çok güzel bir konuydu, iyi ki de gelmiş bu programa. Umarım sizleri tekrar görürüz..
deniz
deniz Aylar önce
@Vildan Kilic Neden boyle dusunuyor(sun)uz, neden millet olarak olaylara hep negatif yanlarindan bakiyor(sun)uz ? Guzel ve tatli bir konuydu, servet amcay la havva teyze de bence cok tatliydi. En azindan 15 dk da olsa diger konularin gurultusunden kurtulup siritarak izliyordum ben bunlari. Konunun maddi yonunden bakacak olursak bizim cebimizden gitmedi paralar degil mi ? Sadece bir konuydu ve izledik, gecip gitti bu kadar. Boyle negatif olmanizi anlayamiyorum, fazla anlam yuklemeyin bence.
deniz
deniz Aylar önce
@sam er Neden boyle dusunuyor(sun)uz, neden millet olarak olaylara hep negatif yanlarindan bakiyor(sun)uz ? Guzel ve tatli bir konuydu, servet amcay la havva teyze de bence cok tatliydi. En azindan 15 dk da olsa diger konularin gurultusunden kurtulup siritarak izliyordum ben bunlari. Konunun maddi yonunden bakacak olursak bizim cebimizden gitmedi paralar degil mi ? Sadece bir konuydu ve izledik, gecip gitti bu kadar. Boyle negatif olmanizi anlayamiyorum, fazla anlam yuklemeyin bence.
Vildan Kilic
Vildan Kilic 2 aylar önce
Samimiyetsizler zaten birlikte yasamislar parasiz kalinca da yardim icin esraya gelmisler.
sam er
sam er 2 aylar önce
Cok iyisiniz . karisi ve cocuklari ne olacak ? hic o tarafi dusunmuyorsunuz degil mi .
Emel Erbaş
Emel Erbaş 2 aylar önce
Biri bana bu sevda neye guluyor anlatabilir mi
Merye Kanal
Merye Kanal 2 aylar önce
Ar damarı çatlamış
Nazan Gönüllü
Nazan Gönüllü 2 aylar önce
Ar yok çünkü yüzünde perde kalmamış
Nihal Akgun
Nihal Akgun 2 aylar önce
Manyak sevda
Kadriye Akkaya
Kadriye Akkaya 2 aylar önce
Esra Erol da şaştı anam kadınların tavrından
Türkan
Türkan 2 aylar önce
Abdulkadir iyiki Esra Erola çıkmış
Dilek 25
Dilek 25 2 aylar önce
Halil bey de suçsuz biri değil yani her ikisinde de var,olanlar çocuklara oluyor yazık iki çocuğa
Teops Teop
Teops Teop 2 aylar önce
Ne alaka sacmalama
HATİCE DÜLEK
HATİCE DÜLEK 2 aylar önce
Şu studyoya her boku yapıp içeri girerken pişkin pişkin gülüp oturmalari yok mu uyuz oluyorum
Sevgi Sevindi
Sevgi Sevindi 2 aylar önce
Yahu bendemi bir sorun var?kadın olsun,erkek olsun herkes için sıraya girmişler.Daha az kitap okunmalı sanırım.😁😁
Banu Caglar
Banu Caglar 2 aylar önce
muge anli yi cok seviyorz
Canan Mizrak
Canan Mizrak 2 aylar önce
Hülya hanimin ellerinde çok seviyorum küçük kucukler
Neco Kun
Neco Kun 2 aylar önce
Abdülkadir : Göbegenin ismi varmis ESRA abla Cansuymus hahahahahahaha
pina colada
pina colada Aylar önce
hahahahahaha
Nezire Karahan
Nezire Karahan 2 aylar önce
Adammış ki bırakmamış unutmamış sevdiği kadını.tebrik ediyorum servet abiyi👏❤️
Gülşah Bal
Gülşah Bal 2 aylar önce
Hülya Hanım ❤️
ŞN //
ŞN // Aylar önce
Halil taciz etmiş belli etti hareketleriyle yerinde duramadi dikkat edin çocuklar ikisinde de kalmamalı
Oya Yurek
Oya Yurek 2 aylar önce
Kocasi kactigi adama bin basar gece gorsem kactigi adami korkarim
Kadir Ok
Kadir Ok 2 aylar önce
Ebruu bende sana hayranimmm 😘
Ali koyar
Ali koyar 2 aylar önce
Muz cumhuriyeti ne mutlu türküm diyene 🤣 🤣 🤣 🤣
Latife Yasar
Latife Yasar 2 aylar önce
Hayırdır bu Hülya aşkı nereden geliyor
Reyhan Polat
Reyhan Polat 2 aylar önce
Kocasiz yasayamaz sevda Apdal
Oya Yurek
Oya Yurek 2 aylar önce
Bu kadini satarlar kafa gidik konusmasini bilmez bide kacar
Defne Oymak
Defne Oymak 2 aylar önce
Diğer adamdan olabilir çocuk onu o yüzden goturmustur
zinet kavruk
zinet kavruk 2 aylar önce
Tahsin beyin mektubu postada kaybolmuş. PTT artık mektupları çöpe atıyor galiba. Benim iki hafta önce gönderdiğim mektup at yerine ulaşmadı. Boşuna yollamayın
Emirhan Emir
Emirhan Emir 2 aylar önce
Muslume konusunda yayin yasagi varken, muge anli asilsiz haberlere inanmayin yalandir derken, esra erol neden konustu bu konu hakkinda? Anlamis degilimmm
Sennur Tutan
Sennur Tutan 2 aylar önce
Didem arslan da programinda bu konuyu acti
Huzurum Kalmadi
Huzurum Kalmadi 2 aylar önce
Ayni şeyi düşündüm Bende.
Tülay Balci
Tülay Balci 2 aylar önce
Mutluluklar diliyorum
sam er
sam er 2 aylar önce
Ikisi de ayni yasta .Servet AMCA ,Havva ABLA niye oluyor.Birine amca ,oburune abla
giresunlu
giresunlu 2 aylar önce
esra💕
Forve joy
Forve joy 2 aylar önce
Mrs.Hulya we Love You.
Cansu Elmas
Cansu Elmas 2 aylar önce
Yeşim senden korkulur
Ayse Yorulmaz
Ayse Yorulmaz 2 aylar önce
Resimde hasanın ne olduğu belli oluyo zaten
Asibayan Asi
Asibayan Asi 2 aylar önce
Esra erola yasak gelır muslume olayında yayın yasagı vardı
Zeki Balcı
Zeki Balcı 2 aylar önce
Sevda da bi teke hastalığı var
Arzu Deniiz
Arzu Deniiz 2 aylar önce
Yine çok güzelsin esra erol
Gursel Turhan
Gursel Turhan 2 aylar önce
Ya bu kadın ne terbiyesiz biri.
azrausa
azrausa 2 aylar önce
Havva ablanin dislerini yaptirsaniz Esra hanim lutfen
Serap ÖZKAN
Serap ÖZKAN 2 aylar önce
Havva hanımın başörtüsüyle ilgili bir sıkıntısı var paso çekiştiriyor liseli kızlar gibi
SEDAT Yıldırım
SEDAT Yıldırım 2 aylar önce
Kadın saf uyanık yatanlardan birisi
Gultekin Korkmaz
Gultekin Korkmaz 2 aylar önce
Kadır bey parın üstüne bir su iç
sam er
sam er 2 aylar önce
Servet amcanin eski karisi ve cocuklarinin yerine kendimi koydum ve aglamakli oldum .Acimasiz adam Servet amca . askmis hadi ordan .
Oya Yurek
Oya Yurek 2 aylar önce
Git bir ay sonra ya kapida yada seni satacak
davut saltali
davut saltali 2 aylar önce
Niye gaçtın gızzzz😀
LGBT DÛNYAM
LGBT DÛNYAM 2 aylar önce
SEVGÏNÏN.👬.CÏNSÏYƏTÏ👤OLMUR!!
Elif Yasar
Elif Yasar 2 aylar önce
Midem bulanıyor ay
Erkan Türkel
Erkan Türkel 2 aylar önce
Erkek kadın farketmez Böyle yapanları asmak lazım idam şart
Türkan Yılmaz
Türkan Yılmaz 2 aylar önce
Elçinde normal görünmüyor
Emine C
Emine C 2 aylar önce
Adiniiiiiii daglaraaaaa yazdimm yarimm🥰😍🤩
Vildan Kilic
Vildan Kilic 2 aylar önce
Gevsek Sevda
Erkan Erdoğan
Erkan Erdoğan 2 aylar önce
Gülcanın hormonları ayaklanmış
Sefa Diri
Sefa Diri 2 aylar önce
yağ esra bu kadar güzel olmak zorunda mısın seni çok seviyorum ♥️😘🌷👩‍❤️‍💋‍👨
Oya Yurek
Oya Yurek 2 aylar önce
Bekle seni giydirir
Esra Erol'da 29 Kasım Pazartesi | Tek Parça
2:16:59
Esra Erol'da
görünümler 389 B
Esra Erol'da 28 Ocak Cuma | Tek Parça
2:09:28
Esra Erol'da
görünümler 172 B
Masumlar Apartmanı 55. Bölüm
2:0:58
Masumlar Apartmanı
görünümler 1,5 Mn
DENİZ KENARINDA DEDEKTÖR ile ALTIN ARAMAK!!
24:49
Deli Mi Ne?
görünümler 646 B
Esra Erol'da 24 Kasım Çarşamba | Tek Parça
2:10:04
Esra Erol'da
görünümler 305 B
Esra Erol'da 15 Ekim Cuma | Tek Parça
2:09:33
Esra Erol'da
görünümler 448 B
Esra Erol'da 28 Eylül Salı | Tek Parça
2:08:00
Esra Erol'da
görünümler 594 B
Esra Erol'da 25 Kasım Perşembe | Tek Parça
2:10:29
Esra Erol'da
görünümler 333 B
Esra Erol'da 26 Ocak Çarşamba | Tek Parça
2:10:40
Esra Erol'da
görünümler 270 B
Konuşanlar 51. Bölüm Shot / Konuk: Uzi
9:25
Konuşanlar
görünümler 1,6 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 108.Bölüm
1:49:23
Çok Güzel Hareketler
görünümler 1,9 Mn
Kuruluş Osman 80.Bölüm Fragmanı
0:31
Bozdağ Film
görünümler 859 B